Gå til innhold

40 år og ned 12 kg - noen som blir med?!


Anbefalte innlegg

Oh! Hverdagslykke! :)

 

Noe hektisk dag på jobben etterfulgt av 1 times styrketrening. Hjem til en deilig, sunn middag.

Nå sofaen med bok og et glass rødvin. Og det er bare tirsdag! Fortsatt mange, trygge hverdager igjen denne uka! B)

 

Livet er ikke det verste man har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 871
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv om mølle er artigere enn ellipse tror jeg du bør holde deg til den litt til, Bam Bam. Mølle er litt for "stivt" på en måte....

 

Oj. Jeg begynte på dette i dag tidlig... Har vært litt opptatt i dag.

Det ble en rolig tur i motbakker igjen i dag... Slitsomt nok det når bakken bare blir bratt mok ;).

Ble ingen tid til styrke.... Jeg LOVER å ta det igjen........

Bra matdag. Satt og plottet inn mat for i morgen... Har lyst til å se hvor jeg må legge på mat for at det skal nærme seg 1800 og så 2000 kcal... Må nok spise litt mer til frokost og lunsj... Og så et par glass vin :D ..... He-he. Er litt fristet til å prøve å spise hvertfall 1800, vekttapet blir sikkert mindre, men da nærmer jeg meg det jeg skal lære meg at jeg trenger for å holde vekten... Det gjør ikke noe om de siste to kg tar litt tid. Det er jo det å bli der!!! Og som du sier, Optimista: Aldri mer tilbake!!!

 

Håper dere har hatt en bra dag, Ladies.

 

Klem,

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag i dag... det er en dag som ikke uten grunn blir kalt "lillelørdag". Jeg har tradisjonelt hatt vanskeligheter på onsdager.. vet ikke hvorfor...

Noen dager (som idag) får jeg ikke spist lunsk til "vanlig" tid. Jeg har i steden hatt med en en nutrilettbar... Vet ikke hvor sunt det er, men det gir jo litt, da og jeg blir ikke sulten, heller etter å ha spist en. Så spiser jeg heller et mellommåltid til litt seinere.

Ser i en annen tråd at det diskuteres kakespising. Bam Bam - du er jo "ikke-kake-spiser" og det er jeg også for tiden.. jeg regner med at jeg før eller siden kommer til å ta kake, men jeg vil prøve å holde det til selskaper... ikke på jobb, eller på kafe sånn uten videre. Noe gjærbakst kan det nok hende jeg unner meg... skal bl.a til Norge i april og hvis jeg fortjener det da, skal jeg unne meg et skolebrød :P . Jeg vurderer forresten å spise godteri den helgen... det er bare jeg som drar til Norge - på "jentefest" (i den grad 40-50-åringer er JENTER, da...) og det er jo en anledning til å skeie ut litt.. :rolleyes::DB) . Men poenget mitt er vel at selv når man har nådd sitt mål kan ikke kake være en del av hverdagen?? Da havner vi jo tilbake til "start" før vi vet ordet av det? For kake er jo ekstra og skal ikke komme istedenfor mat... og jammen skal man trene lenge og hardt for å "bruke opp" et stykke sjokoladekake. Syns de mailene fra GR på fredager om hvor mye du må løpe for å forbrenne et eple kontra et kakestykke (f.eks) er en veldig god vekker... Jada, trening er bra, men kost er det som virkelig gir utslag!

Ellers har det blitt lite hverdagsmosjon på meg, denne uka.. har måttet være hjemme pga diverse hendelser, og jeg merker at jeg savner å gå til butikken.... Det er mildt og fint, så man trenger ikke mye klær, egentlig VELDIG deilig å være ute. Men nå sitter jeg her igjen og venter på en internettfyr som aldri kommer.... Jeg er en ekstremt utålmodig type... særlig når det gjelder å vente.. Grrrr. Får liksom hele dagen ødelagt bare fordi noen ikke kan komme når de skal :angry: !

Nei, dette ble jo bare tull... snakker om mye rart, idag... :blink:

Take it easy, Ladies. Ha en fin onsdag og så tastes vi .... igjen og igjen og igjen... :)

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, Enna - så er jeg en ikke-kake-spiser blitt. Jeg er veldig overrasket over det selv. Ikke spesielt når det gjelder kaker, men søtt generelt. Jeg har overhodet ikke lyst på slik som før, og hvis jeg spiser noe søtt - ja da synes jeg nesten det er motbydelig søtt og kjenner at kroppen umiddelbart lengter etter noe den har bedre bruk for.

Vet ikke hvordan jeg har klart det denne gangen. Hvor mange ganger har man ikke slanket seg?? Hvor mange ganger har man ikke lest at man IKKE skal slanke seg, men gjøre en livsstilsendring???

Før så har jeg klart å gå ned de ønskede x antall kilo, men så snart jeg har vært i mål, så har jeg nærmest klappet meg selv på skulderen og sagt : BRA! Da var det gjort! Og så har man vært rett tilbake i gamle vaner med derpå følgende kilo igjen.

Denne gangen har det bare blitt annerledes... Hvorfor? Jeg vet ikke. Men en ting er sikkert; dere er av stoooor betydning for at jeg har klart å holde fokus så lenge! Og det igjen har bidratt til at jeg har taklet nederlag. Når jeg har hatt en dårlig dag, så har jeg klart å rette det opp igjen umiddelbart dagen derpå! ( med unntak av en 3-ukers periode i høst) Det har jeg aldri klart før. Og der er vel hele greia? Kroppen har sakte og rolig fått venne seg til en ny livsstil. Ingen sjokk-kurer. Ingenting er forbudt. Bare lite, ofte og fornuftig. Egentlig ganske kvalmt å se at det man alltid har lest, men aldri fått til - faktisk er det som funker.....

Men når det er sagt, jeg kan aldri gå fra å være en ikke- kake- spiser til å bli en noen- ganger- kake-spiser, tror jeg. Jeg stoler ikke på meg selv. Jeg er så enten eller. Eller var....? Kanskje er det endret nå som jeg har klart å leve sunt så lenge?

Ser dere har snakket litt om hvordan holde vekten. Jeg tør ikke tenke på det enda. Jeg må fortsatt være streng, nettopp fordi jeg er så svikefull mot meg selv.

 

Men idag er det onsdag, Enna. Lillelørdag. Og ja, vi er der min mann og jeg også. Alltid vin på en onsdag. Ofte noe godt til middag. Idag ble det ikke noe annet en de planlagte fiskepakkene, men selvfølgelig vin. Og det er med på at denne livsstilsendringen lar seg gjennomføre. Jeg har gitt meg selv rom til disse "ulovlighetene" og se! Verden har ikke gått under av den grunn!! Tvert imot! Jeg har gjennomført!

Jeg tror jeg er veldig langt på vei til å etablere noe jeg kan leve med. Jeg har enda mange utfordringer. Jeg er blitt ordentlig god på hverdager. Men hva med helger? Ferier? Heldagsmøter? Seminarer? Familiesammenkomster? Vennelag? Lang vei å gå, men jeg går med mer eller mindre sikre skritt.

 

Og med tanke på din kanskje forestående utskeielse på jentelag ; Grip den!

40-50årsalder???

Er ikke vi kommet dit hen at vi er det vi vil ære akkurat når det passer oss?

Jenter? Damer? Møkkakjerringer? Hurper? Fløtepuser?

Og i den settingen du beskriver, Enna - da er dere definitivt JENTER i mitt hode!!! NYT DET!!!

 

Tenk deg om vi skulle treffes som Optimista foreslo!!!! DET hadde vært jenter det!!! :P

Jenter med rødvin og sukkererter! :D Tror vi hadde hatt det gøy.....!

 

Opp med nebbet, veslepus!

 

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: :wub:

Stor betydning, ja... dette forumet har vært og er en lykke for meg! Av en eller annen grunn har det gjort det slik at sånne som meg (oss???) har klart nettopp denne balansegangen mellom det totalt strikte regime og total fiasko :rolleyes: ... Jeg er - som deg Bam Bam - litt av eller på (digital? 1 og 0?) så jeg har jo også valgt å være ikke-kake-og-godtespiser. Og det har jo bare ført til at jeg ikke lenger tenker på søtsaker som en del av kostholdet. Jeg tenker av og til på å bare ETE godteri... sånn som jeg av og til (egentlig ganske ofte) gjorde før... det gav INGEN TING! Bare vemmelse. Det var jo godt de første bitene, så ble det nærmest en kamp med seg selv... klarer jeg EN bit til??? :( Jeg drikker fortsatt vin, men litt mindre i hverdagen. Ikke totalt NEI, men heller ikke hver dag.

 

Jeg har gått på et par nettkurs tidligere... og det har fungert delvis i en periode, men i dette forumet her får vi jo VIRKELIG tilbakemelding - helt direkte til oss selv... Det har vært den beste vekker og hjelp jeg noen gang har fått.

 

Et par venninner spurte meg hvordan jeg hadde klart det, denne gangen... og det var bare å svare at denne gangen var jeg klar, jeg hadde "møtt dere" og jeg hadde bestemt meg for dette med kake og godteri. Den ene av dem sa at hun aldri klarte det og jeg sa at de klarer hun, hun må bare holde seg til det hun har bestemt... (Hi hi, som meg hver gang det er cashewnøtter på bordet :lol: )

 

i dag er det nok en bursdag i familien... det blir vel ikke stor feiring, men jeg må vel bake en kake, kanskje??

 

Ladies - dere er FANTASTISKE!!!

 

(Møkkakjerringene på tur?? Dream queens??? On the road, again - en dramaserie av og med kvinnene som tok til vettet og ble en deiligere utgave av seg selv....

Vi lagde julesang, nå er vel film/realityserie det neste :lol: :lol: :lol:;) )

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.

Champagne, hvitvin, for mye lasagne + litt bolle.... Og vi er på torsdag... Jadda! Håper det står bra til med dere.

 

"Klemz"

Enna

 

 

Og imorgen er det fredag, vet du! Ny dag - nye muligheter! :)

Dette har du/vi gjort før, og imorgen står du igjen støtt på dine to ben! Kanskje du da skulle ta noen kick spark ala Optimista??? :P

 

"Klemz"? Ha, ha! Har vi tenåringsbarn, eller?? Serr! :D

"Klemz" tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skulle du sett.... Det ble mer hvitvin og jammen litt ost, også... Herlig! Syndig og deilig. Liker :lol:/> :D/> :D/>

 

Ja vet dere hva??? I går var en god dag! Og de kcal ekstra som ble puttet inn i munnen i form av både flytende og fast føde smakte fortreffelig og passet i sammenhengen! I dag blir det vann og ikke vin til kveldsmaten... Og i dag skal jeg møte og KLARE utfordringen i å spise bare litt pizza! Jeg skal ikke ha nøtter (og snacks spiser jeg jo ikke for tiden... lovet dere fram til sommer´n, ikke sant?), så jeg skal ikke ha en langhelg i matfatet.

Det ble ike noe trening på meg i går foruten min "vanlige" timestur til og fra butikken... I dag tenkte jeg at det får bli styrketrening... skal sef også til butikken, men den turen er kos, ikke trening (selv om tung sekk og vanskelige føreforhold :blink: kan få opp både puls og svetteproduksjon! ) Men det å gå tur langs elva eller i skogen med en spennende lydbok .... det er luksus!

 

Ha en glitrende fredag dere flotte, herlig ladies. Nå venter litt husarbeid! (Og selvfølgelig kaffe!!! :lol: )

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D:o:P:blink::D

 

Jeg kan ikke tro det!!!!! Vekta idag viste 66,6!!

YO-HOOOOOO!!!!! :lol::P^_^

 

Jeg skal ihvertfall ha vin ikveld!!! ;)

 

Godt at du koste deg skikkelig igår, Enna!

 

Hallo dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schubbidubiduuuuu tjo hei sannn. KNALLBRA!!!! DU RULER PÅ VEKTAAAA JAAAAAAA!!!!!

 

GRATULERER SÅ MASSE! Virkelig fortjent!!! Ser du - det løsner når du bare er tålmodig :lol: .

Jeg er bare sååå stolt av deg! :lol: :lol: :lol:

 

MEGAklem fra Enna

 

Jeg klarer ikke så høye spark, så jeg overlater det til Optimista, men jeg kan danse for deg med hopp og sprett og spring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg løpt (jogget er riktigere ettersom det er det eneste jeg klarer for tiden :huh: ....) i 45 min i motbakker etterfulgt av lett styrketrening for lår, bak, mage og bryst... Jeg øver på push-ups med hender i alle retninger, Optimista.... tungt, slitsomt, grusomt, men det kommer, det kommer :rolleyes: .

 

Maten i går gikk HELT etter planen. Ingen vin, ingen nøtter enda det stod framme ;) - stolt der, ja.

 

I kveld skal min kjære og jeg ut å spise middag. Gleder meg til det! Ikke ofte vi går ut bare vi to :wub: - det blir fiiiint.

 

Håper dere har det bra!

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Grattis Bam-Bam!!! Og jeg tar også en titentei-schwingom for deg!!

Virkelig glad på dine vegne! Vi vil nå våre mål når vi ikke gir opp. Rett fokus og masse humor, da går det bra! :)

 

Har ikke trent i dag enda da, er visst ikke så "morgenfrisk som deg Enna! Har selv vært mye på reisefot i det siste ifb jobben - så føler meg rimelig kake nå. Satser iallefall på en god treningsøkt i morgen. I dag må jeg gjøre noe fornuftig i huset ellers kommer vi til å bli angrepet av megasvære hybelkaniner...

Har spist fornuftig denne uken, kunne kanskje bli litt bedre med vann inntaket da, men kan da ikke være perfekt (hele tiden) heller da :P

 

Ha en fortreffelig dag ladies, kos deg i kveld Enna! :)

Vi tastes! klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi lar Enna være den morgenfriske, jeg Optimista!

Og styrketrening attpåtil a gitt! ;)

 

Sov leeeenge idag! ^_^

Våknet til strålende vintervær, og det gikk ikke lenge etter kaffen og havregrøten før jeg "klødde" i hele meg etter å komme ut i sola!

Men - kjære veeeeene for en gjeng jeg bor sammen med...... <_<

En mann som ikke akkurat alltid ivrer etter ut å gå tur. Kan vel heller ikke si at ten-åringen ivret så veldig heller......

Alt gikk i sneglefart! :angry:

Resultatet ble iallefall at vi ikke kom oss ut før i 15-tiden. Da hadde det skyet til, så jeg gikk glipp av det strålende solskinnet jeg så gjerne ville ut å nyte. :(Men ok, det ble en rask gå tur på 40 min. Bedre enn ingenting.

Hva har jeg så lært av dette? Jo - drit i de andre! Kom deg ut! :P

 

Imorgen skjer en planlagt utskeielse. Får besøk av barn og barnebarn, og det er jo fastelaven! Boller!!! :D

Håper det blir noe av da.... Jeg har aldri fått til gjærbakst, hvilket har resultert i at jeg har gitt opp å prøve noe mer. Men jeg har bestemt meg for å bake boller imorgen. :o

Datteren min spurte om hun skulle bake og ta med. Sa som sant var at jeg hadde tenkt til å prøve, men at hun gjerne måtte gjøre det. Fikk til svar at jeg bare har godt av utfordringer. Så da så! B)

 

Jeg overlot til mann og barn å bestemme middag idag.

Resultat? Min mann er nå ute og henter pizza fra peppe's. Skikkelig sunt...... <_< Sukk.

 

Håper iallefall at du og mannen din har en nyyyydelig kveld ute, Enna! Superkoselig å gjøre sånt sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig kveld "på by'n" :wub:

Salat til forrett og fisk på tomatseng til midd... Det kan vel ikke være ille, vel???? Med to flasker Proseco som tilbehør kommer nok antallet kcal opp uansett :lol: . Men du slette tid så fantastisk hyggelig det er med en sånn kveld i ny og ne,... Ikke for ofte vi har det, nei....

Vi (les jeg....) lurer på om det bør skje litt oftere.... :rolleyes:

Når det gjelder morgenfriske... Husk at jeg er 3-tre- timer før dere....

 

 

God natt :)

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger iskald melkesjokolade på bordet....... :unsure:/>/> :unsure:/>/> :huh:/>/> :(/>/> :(/>/> :unsure:/>/>

 

Gikk det bra???? Skulle sett det med en gang, men jeg sov.... Rakk altså ikke å hoppe opp på skuldrene dine... :huh:/>

I dag kom mann :wub:/> og barn inn med kaffe og nytinte boller... Kombi av morsdag og fastelavn... Tok en bolle, jeg. Tar litt mindre seinere i dag :)/>

 

Har ikke planlagt noen middag i dag, men det blir et eller annet ;)/>

 

Glad i dere og glad for dere.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helv****** Hadde skrevet masse... Vet ikke hva som skjedde, men plutselig ble det borte.... :angry:

Burde vel holdt meg unna idag.... ? Lider av romantisk nostalgi ikveld....

 

Hadde besøk av datteren min og barnebarnet idag. Han kom med hjemmelaget fastelavensris til mormor, mens datteren min hadde med seg en stor bukett roser! :) Går det an å bli så glad i noen som jeg er i han??? :wub:

 

Jeg hadde stått opp tidlig idag for å bake boller til fastelaven. Jeg er 46 år, har 4 barn, og tenk deg hvor mage barnebursdager jeg har vært igjennom!!!???? Jeg har aldri bakt boller til en bursdag! :o

Idag hadde jeg funnet en oppskrift på detsoteliv.no som jeg skulle prøve ut - og det ble kjempebra!!!! :D

Jeg spiste to stk selv - fulle av sytetøy og krem.... :angry:

 

Men nok om det... Idag er en sånn dag hvor jeg kunne gitt hva som helst for å være tilbake i hverdagen jeg hadde da alle 4 barna bodde hjemme.... :(

Dagene, ukene, månedene og årene går så altfor fort.... Plutselig har barna flyttet ut....

Ingenting ble som jeg ønsket eller planla for fremtiden.....

 

Uff, ikke bry dere... Som sagt - bare litt nostalgisk ikveld....

 

Ønsker dere alle en ny uke full av alt som er godt og gode opplevelser! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med barnebarn, da!!!!

Vel, jeg har vært på vekten og den viste 68 kg igjen. Det er opp 0,9 siden forrige uke. Joda jeg har drukket en del vin, det har jeg.... tre ganger sist uke med nokså mye vin setter vel spor. Hadde også to dager hvor jeg spiste for mye, men det ble litt mer enn jeg hadde trodd på vekten. Sukk... Vel. Det er bare å holde på de stort sett gode vanene, ikke gi opp. Jeg har likevel gjort noen gode valg, da... HAR IKKE SPIST NØTTER I DET HELE TATT DENNE HELGEN!!! Det har vært mye nøtter tilgjengelig, men jeg har takket nei :rolleyes: .

Planer for uken?

Det må vel være å spise sunne måltider, holde seg til planlagt mengde, trene jevnlig, drikke bra med vann, kose seg i hverdagen med alt som er bra, litt frisk luft hver dag... tja, dette hørtes ikke så dumt ut, kanskje?? :lol:

 

Håper alt er fint med dere og at dere har gjort valg som medfører mer stabil vekt enn jeg har klart.... (evt nedgang for de som ønsker det...)

 

Dere hører fra meg

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen ladies!

Jeg glemte å veie meg i dag - men min nyvaksede levisbukse var løs og fin både her og der så om vekten skulle vise noen gram ekstra denne uken er det ingen krise, men burde nok gå på vekten i morgen ja. :)

Tok meg en grei spinninsøkt i går og litt mageøvelser - i dag er det løping og karatesom står oppført på blokka mi - skal bli godt å koble ut tankene...

Kan hende jeg blir litt åndsfraværende her en stund - håper å få legetime kjapt. har oppdaget en kul i brystet - og den har ikke vært der før. kjennes ut som en ert... men må ikke ta sorger på forskudd, jeg er jo en evig optimist, men ja tenker jo på det/den da...

 

Nei, la oss nyte mandagen. Nydelig mandag, flott vintervær og jammen blir det knallblå himmel og sol i dag og! :)

 

Ha en flott dag ladies. stor klem til dere alle :)

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimista - om du er aldri så "åndsfraværende" som du sier så er vi MED DEG!!! Vi tenker på deg og er optimister med deg. Takk og pris for at du er fornuftig og bestiller legetime med en gang!

Har du lyst til å "snakke" med oss så kan du jo sende noen ord på meldingssidene... Av og til er det greit å snakke med noen som ikke er for nære...

Ta kontakt når det passer deg! Vi er er uansett...

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimista - kjære deg!

Så glad for at du tar grep med en gang! Masse positiv energi sendes din vei! Vit at vi er her - til enhver tid - og akkurat når og om og hvordan du trenger oss! :)

Som Enna også sa- er jo blitt så glad i dere og for dere på en sånn merksnodig måte! :):):)

 

Min helg ble også for mye mat og mer enn to glass vin, kan man si.... Men jeg er så utrolig takknemlig for at jeg klarer å trene igjen!!!! :)

Har bestemt meg for hvordan jeg vil trene fremover, og forrige uke var første uka hvor jeg testet det ut - og det gikk kjempebra! Ryggen spiller på lag igjen!!

Trente langkjøring kondisjon 60 min idag. Fordeler det fortsatt 50/50 mellom mølle og elipsemaskinen av hensyn til ryggen, og det funker helt fint.

 

Dessuten så har bilen vår lagt seg inn på verksted :angry: Vet ikke hva som feiler den enda, men etter lydene å dømme høres det dyrt ut..... :unsure: Kanskje så dyrt at vi må se oss om etter en ny - og det passer veeeeeldig dårlig for lommeboka nå. :(

Men skal jeg se det positive i det, så er det jo det at vi nå må ta toget til jobben istedenfor bilen. Og i og med at vi bor 30 min unna stasjonen, ja da blir det jo en 30 min gåtur morgen og kveld. Det er en hel time ekstra trim hver dag det!

 

Ha en fortsatt nydelig uke, kjære dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen skjønne ladies!

Først tusen takk for gode ord :)/>/>/>/>/> - man får seg en støkk, men hallo i luken - det kan jo bare være en fettklump - ikke så veldig overbevisende det der nei, men ja... det var et forsøk ;)/>/>/> Jeg er en evig optimist og en fighter - sta som et esel :)/>/>/>/ men skal gi dere beskjed når jeg vet noe - kanskje jeg får gode nyheter allerede denne uken når jg har vært hos legen :)/>/>/> Men jeg tar imot all god energi og varme tanker fra dere!

Thats what friends are for!

 

Jeg tok meg en passe god treningsøkt i dag - 45 min på mølla, mye oppoverbakke og så var det karate - hehe fikk skryt av sparkene mine - tror det var litt frustrasjon som kom ut da ja! Men god trening for det mentale også - må kutte ut alle tanker for at slag, spark og all merkelige bevegelser ikke skal gå helt i stå! :)/>/>/>/>/> I dag var det forresten ny type spark jeg skulle lære - sidelengs, uten å bøye overkroppen motsatt vei som en sparker, rett vinkel i beinet før sparket og rett svikt i "stå-foten"..dvs. lårbeinet i spenn hele tiden... god trening... :blink:/>/>/>/>/> og så balansere på ståfoten etter sparket da... kort fortalt det måtte skje igjen - jeg datt over ende som en potetsekk.... : det var det med balansen da! :

Pushups gikk knallbra denne gangen - 30 stykker og puppene berørte gulvete hver gang - og de er ikke svære for å si det sånn - mer speileggformat hihi.. så ermer fikk trent seg (og rett rygg, ikke knærme i gulvet - viktig viktig!!)

 

Bam- Bam - du imponerer du - begynner å gi Enna konkurranse i løpinga - og tenk nå som bilen ikke funker kan du - hvis du ikke er nøye med tiden - måtte løpe etter toget og :P/>/>/>/>/> Masse god trim der har jeg hørt.. :)/>/>/>/>/>

Nei. nå skal jeg rense gebissete og hive meg i seng - og om dere lurer lite grann, gebisset plasseres ikke i et vannglass på nattbordet - de er fremdeles fastmontert på mine "feilfrie gommer"...

 

Tusen takk for at dere er her - jeg setter umåtelig pris på det! :)/>/>/>/>/>

Stooor god klem til dere begge!

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må bli en flue .... tenk å være vitne til deg på karate, Optimista... JEg får helt latterkrampe bare av tanken :lol: :lol: ! Men de push-upsa... phu (Og ja h kom før u-en hos meg, nå!!!). I går tok jeg 8- ÅTTE på straka, så det nærmer seg 12, men 30.... :blink: NOT yet! Hadde 6+ min på mølla jeg, også. i motbakke og rolig tempo. Jevn, fin pust og svetten RANT! Jeg klarer bare ikke å holde meg unna løpinga selv om det blir litt vondt i baken/låret etterpå. Er blitt mye flinkere til å strekke ut, så jeg har stor tro på at det skal gå over av seg selv!!!

Bam Bam.. det er ikke lenge siden du syns at 25 min var skikkelig tøft!!! 60 minutter ! Dette er bare råbra :D

 

Stå på med trening og positiv tankegang... vi sender lassevis av positive tanker til deg, Optimista!!

 

Maten i går gikk glitrende bra, så jeg satser på nedgang til neste veiing. Midjemålet i går var forøvrig -0,5 ;) (mm eller cm??? :lol: )

 

Stooooor klem fra meg til dere.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...