Gå til innhold

40 år og ned 12 kg - noen som blir med?!


Anbefalte innlegg

Gjest Optimista

Halloen spinnville små ladies!!!

Dusjen venter, har gjort unna en skikkelig spinningsøkt og 30 min styrke så rimelig fornøyd med meg selv. :)/>/> Enna, du og de nøttene... hihi men som du sier du har gått forbi godteskåla uten å forsyne deg så det er jo en knallfremgang! Om du har gått opp 500 gram i helgen så la det være med det og pin deg til uken! Skal holde deg skikkelig i nakkeskinnet jeg og om nødvendig finne en mega Optimista bakke der jeg skal piske deg oppover mens du har en av yndlingsnøttene dine festet på nesetuppen haha! :P/>/> For et syn det hadde vært!

 

Bam-Bam, nå må du være forsiktig sånn at det du har gått ned ikke kommer på igjen i denne tiden du har rygg problemer. Vet det er vanskelig - har selv blitt ryggoperert for noen år tilbake og da kom kiloene på fortere enn jeg ante det! Ikke for å skremme deg, men vær obs please! Men uansett så skal vi hjelpe deg ut av den kneika og hvis den kommer! :)/>/> Og jeg er for øvrig flink å "sveve" så om jeg ikke sitter på skuldrene dine så svever jeg over deg og passer på.... :rolleyes:/>/>

 

Enna - siden du har nytt champagne og loff og NØTTER kan du ta 20 ekstra situps og 10 pushups som ekstra trening etter løpeturen i dag - ikke sant jenter at det er passende "straff"? huff det hørtes fælt ut, men den man elsker tukter man heter det visst et sted.... ehh kanskje jeg skal være forsiktig for søt hevn er det visst noe som heter også... og Enna regner med at du har rimelig god fantasi når det gjelder straffeutmåling mot meg :)/>/>

 

Ha en super søndag videre ladies! Vi tastes!

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 871
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmmm jeg rakk å dusje og ta på klær før jeg så det med straffen.... Løp 1 mil, da.... Stort sett i motbakke, så jeg har hvertfall tatt meg ei real økt :P . Jeg kan ta "straffen" i morra!

Hmmm ryggtrøbbel skal man holde seg unna.... Bam Bam lytt til erfarne ryggfolk og tenk te uten sukker, rå gulrot etc hvis en annen lyst tar overhånd (det finnes andre sunne ting, altså....)

 

Ha en god søndagsøkt. Flott at du trives på senteret, Optimista... Jeg går på vekta i morgen og rapporterer inn om det har vært oppgang... De 500g var bare et estimat.... ;)

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Dere er rå-flinke!!!! :)

Jeg blir så imponert over å lese hvor bevisste dere er og hvordan dere pusher dere til trening selv om lysten ikke alltid er der! Og ikke minst blir jeg imponert over resultatene deres!!!! :D

Simsalabim - du har jo noen fantastiske resultater! Jeg kan bare svinge meg i dansen med de andre til ære for deg!!!!

Enna - jeg misunner dere som får kjøpt dere nye klær. Så herlig det må være!!! Selv bare HATER jeg å shoppe..... ( til stoooooor glede for min manns lommebok ;) )

 

I'm still going strong!!!

Har ikke vært fanatisk i mateveien, men klart meg bra. Tar fornuftige valg og hverdagsrutinen min er enkel å holde. Men det var denne rødvinen da, damer....... :wacko: Har bare innsett at så lenge jeg klarer alt annet, og rødvin er min eneste utskeielse - så får jeg leve med det. Den figheten får jeg ta en annen gang - hvis ever. Koser meg rett og slett for mye med det.

 

Det har vært travle dager.

Ryggen har vært et lite helv***** Jeg tenkte som så at jeg får bare droppe trening til jeg blir bedre, men det føltes så umulig. Fikk helt hetta av tanken på ikke å trene!!! :o Så jeg tenkte som så at klarer jeg ikke å løpe på mølla - så kan jeg GÅ!!!!

Skjønte jo fort at det ikke lot seg gjøre...... :(

Løsningen ble elipsemaskinen!!!! Det var ikke noe problem! Jeg har kjørt på i ca 30 minutter, og da har svetten rent skikkelig! Etterpå har jeg bøyd og tøyd ryggen i alle mulige retninger. Var 3 ganger forrige uke, og det har hjulpet utrolig mye! I går var vi ute på en nydelig tur med døtrene mine. Gikk i 1,5 time - og det gjorde bare godt.

Kjenner at jeg ikke er klar for løping enda, så denne uka kommer jeg til å gjøre det samme.

Skal aldri mer ta for gitt å ha en kropp som fungerer....... :(

 

Ble forresten en uforutsett liten utskeielse idag til lunch.....

Fikk plutselig besøk av eldste datteren min og barnebarnet på 3 år. Han hadde bakt sjokolademuffins på morgenen, og så kom han på besøk til mormor så hun skulle få smake. Smelt!!! :wub:

Idag var også første gang jeg fikk kjenne babyen inne i magen sparke!!!!! Blir så ydmyk over livets under.

 

Ønsker dere alle en flott, ny uke! Keep up the god work! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Flott at du prøvde ellipsemaskinen! Den er bra for dager som du er i nå :D !!

Du er superflink! Er det ikke fantastisk å merke at det å trene er en DEL AV LIVET! At det ikke fungerer skikkelig uten! Sånn var det i høst da jeg tråkket over. Det ble helt feil ikke å trene sånn som jeg var vant til og jeg bare måtte prøve og prøve til jeg fant ut at det gikk bra, igjen :lol: .

Rødvin må være greit... jeg elsker også vin,men har en preferanse for hvitvin...

 

vel... i kveld blir det nokså tidlig seng på meg. Jeg er trøtt.

Ha en god natt og så står vi på videre.

Nå er det holde vekten for deg, Optimista... og du og Bam Bam??? Skal du noe mer ned, nå???

Jeg har en to- tre kg til og du Simsalabim... er målet 53 kg, omtrent? Du har jo så flott framgang nå, så dette går som en røyk.

Nye klær er artig, men det var litt nødvendig, for de jeg hadde var så pass store at jeg opplevde at min "nye" kropp ikke helt kom til sin rett. (Nå har jeg på ingen måte en fullkommen kropp, men jeg har slanke bein , så da er det jo artig med bukser som viser det...Men jeg har fortsatt litt mage og "myke" hofter - er ikke akkurat det man kaller tynn :P )

 

Vi tastes, Ladies.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen... Opp 400 g siden nyttårsaften. Litt mye kos i uken som gikk, ja.... Haddeen fin dag i går og dette går så fint.

Bam Bam... Så fantastisk med barnebarn... Jeg er fortsatt bare tante... Til 6 stykker og en som er ventet til sommeren... Men det erjo ikke det samme. Mine unger er fortsatt litt for små ;)/> .

Vel, vel.

Ha en fin dag mine flotte Ladies.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simsalabim

Heisan

400 gram opp trimmer du så lett av deg at, dere som er så flinke til å trene! Det er nå totalutryddet jul hos meg og kjøleskapet har blitt vasket og kastet mye rester. Tenker vi alle synes det blir greit med hverdagen igjen.

 

Gikk dog på en smell i går. Spiste opp en halv micropopcorn pose (dog den typen med 50% redusert fett, men alikevel..)+ noen biter med hvit sjokolade. Vet ikke helt hva som gikk av meg, bare trasket inn på kjøkkenet og forsynte meg. Tror noen må ha fjernstyrt meg jeg :P

 

Jeg er litt usikker på hvor langt ned jeg skal. Første delmål er 58kg også håper jeg vel at jeg lander et sted mellom 52-55.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2012/10/26/tema/god_torsdag/helse/kosthold/mat/24037622/

sjekk linken, ladies ;):rolleyes: - visste jeg hadde rett

(Det var bare det med mengden, da.... Så nå som jeg er flink til å si nei til kaker og godteri er "hvordan begrense seg til bare en neve nøtter om dagen" neste prosjekt....

Hadde en bra dag i går. Var i aktivitet det meste av dagen (rydding i boder osv..) + en nokså tøff tur på tredemølla, bare 30 min med "innsats", men relativt god fart... Tok straffen min som Optimista kom med, men doblet den.... og la på litt planke, også. Hadde litt dårlig tid til så mye mer...

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen ladies!

jaja Enna, 400 gram - vi er da i samme bås - gikk på vekta i dag (glemte det i går) og 69,7 sto den på så det går rimelig greit. Men må nok passe meg :)

Var på spinning i går - 75 minuttter - effektivt! trodde jeg så han sjeggete karen i hvitt antrekk igjen hehe. Men himmel og hav så god samvittighet jeg hadde etterpå. Tror jeg skal a en hviledag i dag - siden jeg har trent ja er det 4 dager i strekk nå?

 

Flott Enna at du trente litt ekstra i går! Du e flinke! :)

 

Må jobbe videre, vi tastes!

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvor det er deilig at det er hverdag igjen!!! :) Denne trygge, gode hverdagen hvor alt går i rutine! :D Er så glad det er flest av de dagene i et år!

 

Fjernstyrt, Simsalabim???? :P Da trykker jeg herved på knappen som styrer deg til treningsstudioet! ;)

 

Enna - du er herved tilgitt. Straffen er tatt! B) Grammene forsvinner uten trøbbel.

Ser du må jobbe med den ene neven med nøtter. Hvis du tar en runde to på nøttene, så kan du jo "lure" deg selv ved å ta noen færre enn du hadde tenkt. Hvis du gjør det hver gang, ja da er du snart nede i kun den ene neven.

 

Optimista - hva kan man si til deg? Du er bare RÅ! :D Men som du sier, man må hele tiden holde seg litt i nakken.

 

Før jul var jeg litt skuffet da jeg gikk på vekta. Den viste 68,2 mens jeg trodde den skulle ha krøpet like under 68.

I romjula da jeg veide meg, hadde jeg gått opp bare 200 gr. Var kjempeglad for det. Men så kom nyttårshelga...... :o

Jeg turte ikke veie meg 01.01.13

Men idag gikk jeg på, og jaggu viste den ikke 68,2 igjen! Tenk så moro! Før jul ble jeg deppa av det tallet. Idag ble jeg overlykkelig over akkurat det samme tallet! Vi mennesker er rare. Iallfall jeg....

:rolleyes:

 

Er allikevel litt irritert. Synes jeg har ligget og vaket her så lenge nå. Ser jo at jeg lever mye, mye bedre med denne vekten enn med utgangspunktet, men er jo absolutt ikke der jeg vil.

Har sagt før at jeg ønsker meg ned til 63, men kommer også til "å godta" 65 kg.

 

Men er det en ting jeg har kjent gjennom høsten at fungerer, så er det å ikke skynde seg. Og det er greit! Jeg trenger ikke å være der om 1 måned - det kan godt ta 4 måneder. Poenget er at jeg sakte, men sikker kommer dit! :)

 

Haksnes - er du der???? Godt nytt år til deg! Hva med et lite pip her inne hos oss? Du vet vi gir deg en skikkelig omgang juling først, men det er bare fordi vi er glad i deg!!!! Kom da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, Ladies.

Du Bam Bam skrev noe i dag som jeg likte godt... At du ikke er helt der du vil, men at det heller ikke trenger å gå så fort, nå.... Der er jeg enig. Jeg vil ned ca 3 kg til,. Men det kan godt gå et par måneder, for nå er jeg såpass slank at jeg ikke må kjøpe xl i klær, jeg løper lettere og raskere, jeg kjenner magemusklene når jeg tar mageøvelser.... Det buler ikke over alt, lenger... Jeg føler meg ganske vel.

Var forøvrig borte på vennemiddag i dag - sånn med tre familier og barn fra 1. Klasse og opp på ungdomsskolenivå... Meny PIZZA som jeg bare elsker :lol: . Jeg spiste godt og mye, + salat. Så kom kaffen med sjokolade.... Det kostet absolutt ingenting ikke å ta! Jeg tenkte på smaken og ville elsket det, men.... DEILIG å ha den kontrollen! Drakk også bare vann til tross for at jeg ble tilbudt både vin og alkoholfritt øl...

Løp 7 km på mølla og var faktisk oppe i 13 km/t over noen 100 m i dag.... Gaaaaaaanske stolt :rolleyes: :rolleyes: . Avsluttet med Optimistas straffeutmåling +.

Nå har jeg tenkt å ta meg et glass hvitvin- sånn helt uten videre ;) .

Ha en fortreffelig kveld, gode venninner.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

God kveld ladies!

Tross mangel på trening i dag har jeg vært flink i matveien synes nå jeg. Spist både frokost, mellom måltider og meget sunn middag - litt kylling og en haug med brokkoli og salat. Og ikke noe rødvin på denne dama. Væskeinntakeet i dag har kun vært moderat (tja..) mengde med kaffe og masse vann! :)/>/> Og er så enig med dere - mye bedre å ha god tid og gå sakte men sikkert nedover i vekt enn å rase ned å fyke opp igjen! Blir som en sprettball da! Og vi har jo noe virkelig å glede oss til - SOMMER!!! tenk på det ladies; vi kan se frem til en sommer der vi kan gå i flotte lette sommerklær og være stolte - og ha mye bedre kontroll over vår livsstilsendring!Og vi kommer til å greie det! Vi henger i hop hele veien - det er iallefall et løfte fra meg.

Ting roer seg mer nå på hjemmefronten, etter flytting og sykdom kan man si, og vet at humor og overskudd vil komme tilbake sakte men sikkert - så det kommer nok noen gullkorn fra meg etter hvert :P/>/>

Gleder meg til mandag - for da skal jeg se om karate er noe for meg. Hadde vært greit for da får jeg mye kortere vei til trening og sjansen for at jeg følger opp er betydelig større. Blir mer et ork hvis jeg må kjøre 20-30 min hver vei..Men referat fra karatetimer kan være like underholdene som kickboksing :rolleyes:/>/>

 

Enna, synes du var flink i dag jeg. Å si nei til det du liker så godt og bare drikke vann er imponerende! Og flott at de ikke maste på deg at du måtte "bare ta et lite kakestykke og vin.." Det må vi kanskje regne med vil skje dann og vann - "ååå du som har gått ned sååå mye må jo nyte noe godt også!!" jaja spiser vi det vi ønsker ukritisk så kommer kiloene på også!

Nei vi har stålkontroll - vel litt svikt i stålet enda kanskje, men vi blir sterkere hele tiden!

 

Hmmm hun Haksnes har virkelig gått i dvale - tror jeg må spore henne opp og piske henne i gasng igjen! :)/>/> Hun er dypt savnet!

 

Vi tastes, og frem til da, ha en fortsatt fin tirsdags kveld og sov godt! :)/>/>

Optimista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til mandag kveld... da skal jeg lese om Optimistas karatetrening... :lol:

Sånn ellers sitter jeg her ved stuebordet og skriver til dere og er helt og holdent vill etter en pose med godteri ute på kjøkkenet... det har ikke vært så ille siden en gang i høst hvor jeg hadde det sånn... Jeg vet to årsaker: Det ene er at jeg har denne uregelmessige mensen (pga at jeg nærmer meg sjels år og alder) og fordi mannen dro til Russland i dag og etterlot meg her i fire dager før jeg skal dra etter... Og i tillegg har dagen i dag vært litt psykisk tung. Husker at du Bam Bam skrev om en tlf.samtale med faren din... og i dag jeg har besøkt min mor og hun er 90 år og ikke særlig sprek... og jeg vet at det umulig kan vare så veldig mye lenger.... så det å reise laaaaangt vekk er av og til litt rart. (Selv om man jo aldri vet, de unge kan jo også bli borte...)

Så jeg kjener at gamle takter med trøstespising osv ligger svært nær overflaten.... Det rare er at det hjelper å "snakke" med dere...

Har ikke trent i dag, det har det ikke vært tid til.. kunne selvsagt gjort det nå, men jeg har trent hver dag omtrent siden julaften, så det går nok greit. Har gått litt, om ikke mye.

FIkk kompliment i dag fra en venninne at jeg har blitt mye slankere... hun lurte på oppskriften , og jeg fortalte villig vekk om GR og vårt artige forum. Hun er ikke overvektig, men syns hun har noen kg formye rundt hoftene...

Sånn ellers - Optimista, at du i det hele tatt har orket å være innom oss i den vanvittig travle førjulstiden du hadde - vi har bare sett på dine innlegg som bonus, klart det mangler litt uten Brækhussammenlikninger osv, men du har klart deg SÅÅÅÅ bra! (Men som jeg sa innledningsvis - vi gleder oss til flere ville referater! ;) )

 

Take care, all of you wonderful Ladies.

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, Ladies.

Du Bam Bam skrev noe i dag som jeg likte godt... At du ikke er helt der du vil, men at det heller ikke trenger å gå så fort, nå.... Der er jeg enig. Jeg vil ned ca 3 kg til,. Men det kan godt gå et par måneder, for nå er jeg såpass slank at jeg ikke må kjøpe xl i klær, jeg løper lettere og raskere, jeg kjenner magemusklene når jeg tar mageøvelser.... Det buler ikke over alt, lenger... Jeg føler meg ganske vel.

Var forøvrig borte på vennemiddag i dag - sånn med tre familier og barn fra 1. Klasse og opp på ungdomsskolenivå... Meny PIZZA som jeg bare elsker :lol:/> . Jeg spiste godt og mye, + salat. Så kom kaffen med sjokolade.... Det kostet absolutt ingenting ikke å ta! Jeg tenkte på smaken og ville elsket det, men.... DEILIG å ha den kontrollen! Drakk også bare vann til tross for at jeg ble tilbudt både vin og alkoholfritt øl...

Løp 7 km på mølla og var faktisk oppe i 13 km/t over noen 100 m i dag.... Gaaaaaaanske stolt :rolleyes:/> :rolleyes:/> . Avsluttet med Optimistas straffeutmåling +.

Nå har jeg tenkt å ta meg et glass hvitvin- sånn helt uten videre ;)/> .

Ha en fortreffelig kveld, gode venninner.

 

Enna

Enne - vennen! Her kommer en forsinket, men stor,god og varm trøsteklem til deg!!! :)

Prøvde å logge meg inn igår kveld, men da var det problemer med innloggingen.....

 

Man vet det er livets gang, men mammaer og pappaer skal liksom bare alltid være der.... :( Den tryggheten man kjenner ved deres nærvær blir ikke borte selv om man er aldri så voksen.

 

Travelt her på jobb nå - får snakkes mer senere..

Ville bare gi deg en klem!

 

Bam-Bam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Lovinda

Det var nesten som å høre meg akkuratt det du skreiv der.... Untatt at jeg ikke har funnet gnisten til å komme meg ut - da jeg da har 3 damer i hus som krever sitt... Og det ikke er så lett å motivere seg til å komme ut.

Har en mann som jobber mye - og da min minste jente er 4 år er det ikke lett å få kommet seg ut å trene.

 

Har nå begynt på vannaerobic - da en venninne har fått dratt meg ut av sofaen en dag i uken.

 

Håper på at jeg da får litt mere motivasjon fremover til da og ta av meg 10 kilo.

Er da 167 høy og 80 kilo som var mitt siste mål for vekta..!!! Kan ikke komme over dette.....

 

Jeg er med på klubben jeg for å komme meg ned.

Lykke til med dette til dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag Ladies :P

Nå har jeg nettopp hatt en 7 km i motbakke på mølla... det til tross for nydelig vær ute.. Avsluttet med litt for mage/rygg. Burde nok løpt en mil i dag, men jeg hadde ikke lyst til å holde på lenger... skulle kanskje løpt ute?? Pytt, pytt svei av noen kcal på turen, da...

Nå skal jeg lage middag - det blir rett og slett hjemmelaget potetstappe og pølser!! Driver og tømmer fryser ;) . Vet at potetstappe er NEI i lavkarbomiljø, men siden jeg ikke er der bryr jeg meg ikke om det. Lavkarbo for meg er å spise minimalt med kaker og godteri og spise grovt brød og grønnsaker/frukt i det daglige. (Og for å være helt ærlig tror jeg det er hva lavkarbodietter handler om, også...Atkins er noe helt annet og DET hadde jeg aldri orket. Er rett og slett ikke glad i så veldig feit mat... Syns GR er svært bra, jeg!)

 

Take care, veldig glad i dere og Optimista - vi holder sammen, ja!!!!

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

Burde løpt 4mil i går, jeg....

I går spiste jeg ost, kjeks, knekkebrød OG 10(!!!!) småkaker!! Vet ikke hva som gikk av meg, jeg... nå er jeg jo ikke i NEDGANG men i OPPGANG!!! Hva er dette?? Finnes ingen unnskyldning, ingen forklaring, bare ren skjær dumhet og manglende fokus!!

Har begynt bra i dag, da med knekkebrød til frokost og formiddagsmat. Tar meg en løpetur når formiddagsmaten har sunket litt, skal gjøre reint også, men MAKAN!!!!! (Lover også å legge inn ekstra strafferunder!!!)

 

Vel - som man ligger så reder man er det noe som heter... sett i gang, Enna! Fokuser på positive ting, tenk på at sommeren 2013 er du en slank dame i din beste (?????) alder som "sprader" (Du slette tid, her løper tankene fort!) rundt på beachen i en minimal bikini

( :rolleyes: ). HURRAAAA! :P

 

Blir en rolig helg fram til søndag. Da setter vi kursen østover og brått blir jeg 3 timer før dere, igjen.

Nå hyler vaskemaskinen at den er ferdig, så jeg får sette i gang med husarbeid.

Glad i dere - selv om ingen var her og holdt meg i ørene i går.. på den andre siden - jeg hadde jo ikke noe forvarsel selv, engang!

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:/>

Burde løpt 4mil i går, jeg....

I går spiste jeg ost, kjeks, knekkebrød OG 10(!!!!) småkaker!! Vet ikke hva som gikk av meg, jeg... nå er jeg jo ikke i NEDGANG men i OPPGANG!!! Hva er dette?? Finnes ingen unnskyldning, ingen forklaring, bare ren skjær dumhet og manglende fokus!!

Har begynt bra i dag, da med knekkebrød til frokost og formiddagsmat. Tar meg en løpetur når formiddagsmaten har sunket litt, skal gjøre reint også, men MAKAN!!!!! (Lover også å legge inn ekstra strafferunder!!!)

 

Vel - som man ligger så reder man er det noe som heter... sett i gang, Enna! Fokuser på positive ting, tenk på at sommeren 2013 er du en slank dame i din beste (?????) alder som "sprader" (Du slette tid, her løper tankene fort!) rundt på beachen i en minimal bikini

( :rolleyes:/> ). HURRAAAA! :P/>

 

Blir en rolig helg fram til søndag. Da setter vi kursen østover og brått blir jeg 3 timer før dere, igjen.

Nå hyler vaskemaskinen at den er ferdig, så jeg får sette i gang med husarbeid.

Glad i dere - selv om ingen var her og holdt meg i ørene i går.. på den andre siden - jeg hadde jo ikke noe forvarsel selv, engang!

 

Enna

 

...... Og eneste grunnen til at jeg ikke holdt deg i ørene, Enna - det var rett og slett fordi jeg selv satt med en bolle godteri i fanget og stappet inn i trynet!!!!!!! :o

Hva skjedde???? Ikke vet jeg......

Jeg bakte en sjokoladekake i langpanne. Skulle levere på skolen i forbindelse med et arrangement 10. klassene skal ha. Datteren min bare ELSKER når den er overpyntet med seigmenn og noen-stop. Men selv om jeg la pynt tett-i-tett over hele kaka, så ble det en god del til overs som jeg la i en skål. Mannen min er diabetikere, så han spiser ikke sånt. Datteren min har et veddemål gående med mannen min om at hun ikke skal spise sjokolade frem til påske, så hun rører det ikke nå. Og hva skjer?

Jo, mor setter seg i sofaen med skåla i fanget og spiser opp resten! Rubbel og bit! Det var ikke godt engang! :angry: og når jeg etterpå delte kaka i passe biter, så ble det selvfølgelig noen biter som det ikke ble riktig størrelse på. Jeg spiste ett av de også, jeg...... :(

 

Men jeg kan love dere at jeg svetta på trening idag! Og jeg led! Jeg trente styrke på onsdag, og det har jeg ikke gjort på nærmere 1år. Gjett om jeg er støl? Visste ikke at man kunne ha så vondt etter trening, jeg..... :wacko: Men det stoppet meg ikke fra å straffe meg selv idag - skikkelig kondisjonstrening på elipsemaskinen!

Og ingen utskeielser i matveien! Fulgt planen slavisk!

 

Jeg kan så levende se deg på beachen til sommeren, Enna! B) skal vi slå følge? :P

 

Sammen i opp-og nedturer! :lol:

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... Og eneste grunnen til at jeg ikke holdt deg i ørene, Enna - det var rett og slett fordi jeg selv satt med en bolle godteri i fanget og stappet inn i trynet!!!!!!! :o/>/>

Hva skjedde???? Ikke vet jeg......

Jeg bakte en sjokoladekake i langpanne. Skulle levere på skolen i forbindelse med et arrangement 10. klassene skal ha. Datteren min bare ELSKER når den er overpyntet med seigmenn og non-stop. Men selv om jeg la pynt tett-i-tett over hele kaka, så ble det en god del til overs som jeg la i en skål. Mannen min er diabetikere, så han spiser ikke sånt. Datteren min har et veddemål gående med mannen min om at hun ikke skal spise sjokolade frem til påske, så hun rører det ikke nå. Og hva skjer?

Jo, mor setter seg i sofaen med skåla i fanget og spiser opp resten! Rubbel og bit! Det var ikke godt engang! :angry:/>/> og når jeg etterpå delte kaka i passe biter, så ble det selvfølgelig noen biter som det ikke ble riktig størrelse på. Jeg spiste ett av de også, jeg...... :(/>/>

 

Men jeg kan love dere at jeg svetta på trening idag! Og jeg led! Jeg trente styrke på onsdag, og det har jeg ikke gjort på nærmere 1år. Gjett om jeg er støl? Visste ikke at man kunne ha så vondt etter trening, jeg..... :wacko:/>/> Men det stoppet meg ikke fra å straffe meg selv idag - skikkelig kondisjonstrening på elipsemaskinen!

Og ingen utskeielser i matveien! Fulgt planen slavisk!

 

Jeg kan så levende se deg på beachen til sommeren, Enna! B)/>/> skal vi slå følge? :P/>/>

 

Sammen i opp-og nedturer! :lol:/>/>

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det mye trykking.....

Skulle bare rette opp ordet non- stop som hadde blitt noen-stop, men så kom alt en gang til og så ble det bare tull....

 

Teknologi og blondiner...... :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondiner...

Jeg gjorde det, igjen! Du strammet deg opp umiddelbart, Bam Bam - jeg gikk rett i fella :blink:/>/>/>/> .

SNACKS-fella.

Listen up, Ladies: Fra og med i dag 12.01.13 skal Enna ha snacksstopp fram til sommeren! Det gjelder alt av potetgull, tortillachips etc. Nøtter er ikke under her, for der skal jeg lære meg moderasjon og nøtter er sunt!

Vel jeg har to positive ting å si om meg selv fra i går:

a) Jeg rørte ikke søtsakene som stod framme (seigmenn - som jeg elsker!), Walters mandler og melkerull

B)/>/>/>/> Jeg løp en mil i lett motbakke (2%) på mølla, etterfulgt av push-ups og kjernemuskulaturøvelser.

SÅ har jeg gitt meg selv en straff som svir mer enn 40 tunge mageøvelser og 20 push-ups, Optimista, jeg skal ikke kjøpe det skolebrødet jeg hadde tenkt å tillate meg selv i dag. (Jeg elsker skolebrød fra bakeriet og hadde tenkt å unne meg ett før vi forlater landet, men ..)

 

Simsalabim: UNNSKYLD for at du - nok en gang - må høre på Enna sine idiotiske valg.. ta lærdom av dem, kanskje du kan styre unna selv...

Ha en glitrende lørdag mine fantastiske Ladies. Det skal jeg ha. Det er kaldt ute, men nesten vindstille i dag... nydelig, faktisk...

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Halloen flotte spinnville ladies! ;)/>/>/>

Har vært litt stille fra min side de siste dagene - syns ikke jeg har hatt baken nede i en stol på aldri så lenge - noe som må gjøres hele tiden - alt er ikke på plass i vårt nye hjem, men det kommer ser. Merker godt at mannen min ikke kan bære noe som helst - jo kaffekoppen greier han hihi - ALT av løft må jeg ta, blir neste konstant trening på meg her - så hvis jeg ikke får mega sprettrumpe innen sommeren ja da får jeg bare ta til takke for den jeg har... :P/>/>/>

I morgen er det en beinhard spinningtime som venter på meg, pluss styrke time. og mandag - yes ladies, da har dagen kommet, dagen da jeg skal utfordre denne skrotten på 40+. vel jeg overlevde kickboxing så jeg må vel søren meg greie å overleve karate - hehe karate kid - wax on wax off... grandma' karate er vel heller mer passende selv om jeg ikke er noe bestemor.. :)/>/>/>

 

Enna, jeg skal følge godt med matplanene dine - og "en neve nøtter" som du sier er ikke "King Kong"- neve størrelse bare sånn at du vet det... hehe og jeg som sier at ett glass rødvin om dagen er sunt (norgesglass.. :P/>/>/> )

 

Nei nå skal jeg planlegge litt sunn lørdagsmat, så skal jeg sløve på sofaen foran peisen - og bare gjøre ingenting!

 

Dere er en god gjeng - og enig med du Enna, trodde aldri det gikk an å få venner via en sånn nettside. Kanskje vi skal ta en tur i mini-bikini til varmere strøk en gang for å feire flotte resultat! tenk mange vil få whiplash når vi sprader rundt omkring på beachen! Ny Baywatch gjeng hehe!

 

Stor god klem til dere alle og riktig god lørsdagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G´kveld ladies :)

VIl bare rapportere om intervalltrening på mølla i dag. Ble tot 7 km. Var godt fornøyd. Litt styrke etterpå, men ikke så mye. Tiden gikk fort!

Har spist bra i dag, blir sein middag, men den er sunn nok :P .

ha en fin kveld i dag og en fin dag i morgen. Jeg reiser det meste av dagen.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimista

Enna you rule!!! Jeg er mektig imponert, du er en inspirator uten sidestykke! Tusen takk! :) Om jeg noen gang føler meg lite opplagt til en treningsøkt, så er det bare å tenke på deg, og det du gjør :P

 

Vi tastes! klem :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...