Gå til innhold

Minus 3 kilo til 1. oktober!


Anbefalte innlegg

Målet med tråden er like enkelt som i de forrige: om du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned! :)

 

Selv har jeg egentlig bare 1,9 kilo igjen til det endelige målet mitt, ikke 3. Men de må jo ned og bort de også. Og jeg er redd for at de sitter hardt på hvis jeg slakker ned tempoet nå, rett før målstreken, og ikke fortsetter å øve litt ekstra press på meg selv. Pluss, jeg må jo øve meg på å ikke gå opp også! The hard work never ends...! ;)

 

Flere som vil være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sprek40farmor

Hoi damer!

 

Jeg er med i en annen tråd, men slenger meg mer enn gjerne med på denne også. Vekt 1. september: 77,7 kg. Utgangspunkt 85,8 kg. Målsetting: 68 kg.

 

Blir spennende å se om 3 kg på en måned er overkommelig!

 

Sprek farmor (nå 41, riktignok...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt av øvelser i går kveld.... :rolleyes:

 

Men siden jeg kom på det NU så tar jeg noen med det samme! :D

 

 

Hei folkens :rolleyes:

 

La merke til gruppen i august, men kom for sent inn. Begynte på kurs forrige mandag og har veiedag på mandager. Greit å ha en vekt å gå etter. Melder derfor inn i morgen. Imidlertid var startvekt forrige mandag på 84.9 kg.

 

Blir veldig glad om jeg får være med - kan være ekstra dra hjelp dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slenge seg med! :)

 

Oversikten:

 

Snupsipups: 74,1 kg

Missoki: 72,4 kg

Hemulen: 85,8 kg (?)

Celeron: 77,4 kg

Sunnyside: 65,3 kg

Jqulin: 63,9 kg

Stairway: 75,8 kg

Solvane:

Sprek40farmor: 77,7 kg

Meline: 69,9 kg

Kristi44:

Bijou: 61,9 kg

 

Her det ganske dagen derpå idag, etter et festlig lag igår, så det ligger an til oppgang til veiedag imorgen. Isj! Men får prøve å redusere skadeomfagnet idag, det jeg kan. Blir iallefall joggetur her og nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! :) Jeg trodde 3 kilo skulle gå forrige mnd, men det gikk ikke, gitt. Satser på at det går bedre denne mnd. Men så lenge det går nedover.

 

Startvekt får være vekten jeg hadde på onsdag, siden det er veiedag. 72,9 kilo. Satser på å si adjø til 70-tallet i løpet av denne måneden. :P

 

Lykke til til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Jeg er med!! Mer kampklar enn noen gang etter kjempesprekken i sommer. Har veiedag mandager, og forrige uke, altså 27.08, veide jeg 80,6 kg. Jeg melder ifra i morgen om ukens resultat, gruer meg fordi jeg er litt redd jeg har spist litt lite i forhold til energiforbruk, har rundet 20 trimpoeng denne uka..men ingen trening er uansett bortkastet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag 72 kg blank! 600 gram ned siden sist mandag og 400 gram i september :) Og til sympatisøren Bijou, det renner sikkert kjapt av om det bare var litt salte/alkoholholdige utskeielser i helgen ;) Stå på alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truddelutt

Hæ???? Jeg har over 20 trimpoeng og veid all mat - skeiet ut litt i helgen med rødvin, men det var bare et glass fre og lør....og vet dere hva? Jeg har gått opp 0,5 kg....det er ikke til å tru - jeg mister jo nesten piffen...noen som har anelse på hva jeg har gjort galt? Spist for lite? Ser jeg har et snitt på 1400-1600kcal...uansett så starter jeg opp igjen i dag..på 81,2kg....surt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...