Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Mitch, du imponerer stadig! Er veldig spent på resultatene dine neste gang ;)

 

Selv har jeg nådd målet mitt om forbrente kalorier denne uken... Det ble faktisk 1498 :D

MEN jeg har ikke vært flink med kostholdet mitt denne uken, så derfor forventer jeg dessverre en oppgang på vekta i morgen :huh:

 

Mål for neste uke:

- minimum 1300 forbrente kalorier (samme som forrige uke)

- drikke minimum 1,5 liter vann hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Gratulerer med flott nedgang, Mitch! Og på så få dager da!

 

Samme til deg, Collargol, og selv når du ventet oppgang da! Hurra :)

 

Jeg har ikke veiedag før i morgen, men venter oppgang :/ Forrige uke var det seminar med jobben tirsdag til fredag hvor jeg ikke hadde noe kontroll på hva vi fikk å spise. Det har nok vært LANGT over budsjett mht antall kcal altså.. I tillegg har jeg vært veldig sulten i helga, sikkert fordi jeg har vært vant til å spise mye noen dager, så det har ikke hjulpet på. Nå er jeg tilbake til hverdag og min trauste hverdagsmat :P Gjør at jeg ikke overspiser i hvert fall (herreguuuud så kjedelig havregrøt er, for eksempel :P ) Skal veie meg i morgen, men er innstilt på at jeg kanskje må bruke en ukes tid på å komme ned der jeg var forrige uke.

 

På den positive siden har jeg benyttet meg av en groupon-deal og kjøpt klipptime :) Kupongen varer ut juni, så jeg skal ikke jukse. Så fort den vekta viser under 70 skal jeg bestille time ;)

 

Planlegger en tøff treningsuke for å svi litt kalorier!

 

Ha en fin uke alle sammen! Jeg kommer med veierapport i morgen!

 

P.S.: Collargol: liker disse målene du setter deg hver uke! Lurer på om jeg skal gjøre noe av det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collargol., grattis med oppnådd treningsmål! Bra jobba.

 

Vekta mi har svingt mye denne uken fra 1,2 ned på fredag til 0,4 ned i går. Helgen var litt tøff... Men i dag viste heldigvis vekta forbløffende 0,9 kg ned. Er strålende fornøyd :) Uken som kommer blir utfordrende i forhold til festligheter og mat. Da er jeg glad jeg har litt å gå på i forhold til målet om å gå ned 0,67 kg i uka :)

 

.koriander, det er alltid kipt å gå opp i vekt, men hyggelig å høre at du tar det med godt mot (virker i alle fall sånn). Her gjelder det ikke å sture over grammene, det er det lange løpet som gjelder :) Havregrøt er ikke spesielt spennende, nei - i hvert fall ikke hvis den er laget på vann :s

 

Til frokost spiser jeg kornblanding med yoghurt og banan hver dag (uten om helg). Har dere andre noen faste matrutiner?

 

Ønsker dere en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en ting til. - 2 cm på magen var mye på en uke, .collargol! Jeg har selv utrolig vanskeligheter med å måle meg, burde vel ikke være så himla vanskelig, men går nesten ikke ned i cm og likevel merker jeg jo på klær at jeg har krympa (får på meg olabuksen som jeg klaget min nød over for noen uker siden:)). Måler du på det tynneste eller måler du rett over navlen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser jeg jugde på meg litt når det kommer til cm da... Det var 1 cm minus og ikke 2 :P Men jeg er fornøyd med det uansett ;)

Jeg måler akkurat over navlen jeg, for da er det lettere å måle på akkurat samme plassen hver uke B)

 

Disse målene tror jeg faktisk er et must for meg... Hadde det ikke vært for det hadde jeg sikkert ikke trent i går :P Men så lenge jeg har det skrevet ned her så blir det litt mere forpliktende ;)

Og namnam, du går ifra meg på vekta her ser jeg, så nå må jeg skjerpe meg ;) Jeg ligger jo litt etter skjeam nå for å klare målet mitt så :/

 

 

Jeg liker ikke havregrøt jeg, men her går det stort sett i enten lavkarbobrød med pålegg eller knekkebrød med pålegg til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nette77

Du verden så mange flinke damer og mannfolk vi er her inne, er bare å klappe oss sjølve på skulderen :) Eg har vært på vekta i dag og ser nå at det er like før eg når delmål 1 som er 65kg. Tror at det blir noen turer på vekta dei neste dagene i håp om å klare 65 i løpet av uka.

Kjenner eg begynner å bli litt småtrøtt av all treningen, synes det begynner å bli tungt. Håper det kjem seg utover veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Da har jeg vært på vekta og forrige uke resulterte i +100 g. Selvfølgelig ønsker jeg ikke å gå opp, men jeg skjønner jo hvorfor det skjedde! Hadde null kontroll på kaloriene og fikk ikke trent på det seminaret. Satser på en bra uke frem til neste tirsdag :) Og det blir vel svaret på kommentaren din, namnam, jeg tar det med "godt" humør fordi jeg vet HVORFOR jeg har gått opp i vekt. Hadde jeg gjort "alt" riktig hadde jeg nok blitt temmelig sur/deppa.

 

nette: gratulerer med å være såååå nærme første delmål :) Jeg håper å nå mitt om en 2 ukers tid! Om kroppen er tungt kan det være en fordel å ta en langkjøringsøkt! Da skal du ikke så høyt opp i intensitet, men du får rørt litt på kroppen likevel. Husk at om man krysser melkesyreterskelen eller lignende er kroppen skikkelig tung noen dager. Da er det greit med litt lettere økter eller kanskje fokusere på styrke eller lignende. På treningsstudioet mitt har vi begynt med å få stempel når vi har vært på trening (er en konkurranse). Og DET ble motiverende for meg :) "KAN JEG FÅ STEMPEL?" Som dere skjønner er jeg 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hey folks,

 

Grattis til dere alle sammen og takk for at dere er her og kommer med motiverende innlegg. Dette hjalp å lese nå.

 

Deilig å være tilbake i sivilt igjen. Etter 4 døgn i -13 grader med leksjoner og angrep fra "fienden" i et banka kjør samt 40 kg i utstyr som jeg drasset rundt på kom jeg hjem som et slakt i går kveld. Mørbanket med gnagsår og små kutt fra topp til tå. I dag har jeg ligget flat og prøvd å lege kroppen. Alt jeg har gjort har vært å halte med museskritt til butikken en tur. :P

 

Vekten viser faktisk opp 1 kg, men dette er nok fordi kroppen er helt i ulage og samler på vann og det den måtte ha av næring. Umulig å bli feit av 1 stk forsvarets nødrasjon som var maten vi måtte klare oss på de 4 dagene.

 

Akkurat nå er fokus bare på å komme inn igjen i vanlige rutiner og hverdagen igjen. Veiedag er søndag. Kroppen skriker etter næring så vurderer faktisk å unne meg en utskeielse i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folks,

 

Grattis til dere alle sammen og takk for at dere er her og kommer med motiverende innlegg. Dette hjalp å lese nå.

 

Deilig å være tilbake i sivilt igjen. Etter 4 døgn i -13 grader med leksjoner og angrep fra "fienden" i et banka kjør samt 40 kg i utstyr som jeg drasset rundt på kom jeg hjem som et slakt i går kveld. Mørbanket med gnagsår og små kutt fra topp til tå. I dag har jeg ligget flat og prøvd å lege kroppen. Alt jeg har gjort har vært å halte med museskritt til butikken en tur. :P/>

 

Vekten viser faktisk opp 1 kg, men dette er nok fordi kroppen er helt i ulage og samler på vann og det den måtte ha av næring. Umulig å bli feit av 1 stk forsvarets nødrasjon som var maten vi måtte klare oss på de 4 dagene.

 

Akkurat nå er fokus bare på å komme inn igjen i vanlige rutiner og hverdagen igjen. Veiedag er søndag. Kroppen skriker etter næring så vurderer faktisk å unne meg en utskeielse i dag :)/>

 

Kanskje du har fått så mye muskler vettu ;)Blir kjempespennende å se på søndag da Mitch :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Mitch: jøss, hva slags greie er det du har blitt lurt med på? Jeg vet null om militæret, slapp unna innkallelse gitt, men dette høres jo helt dust ut! Ett måltid på fire dager?!? Herregud, snakk om at de vil bryte ned muskelmassen til "soldatene" sine! Håpløst. Men helt enig - du har garantert ikke gått opp i vekt, forsvinner nok fort som fy til veiedag! :)

 

Selv er jeg helt ekstremt sulten for tiden, og jeg har vansker med å ikke spise når jeg sitter lange dager på jobb. Vet jo at jeg har økt aktivitetsnivået betraktelig - foruten forrige uke da jeg var på seminar har jeg trent 5 harde kondisjonsøkter i uka + to styrketimer på core + 1 pilatestime og én styrketime på hele kroppen siden jeg begynte på dette i midten av januar. Alt er gruppetimer på studio. Kroppen merker vel at aktivitetsnivået har økt og krever mer mat, men jeg liker det ikke! :( Må prøve å finne noe mettende gode, kalorifattige måltider jeg kan lage meg. Driver og sparer opp egenkapital om dagen, så prøver å ikke bruke så mye penger på mat. Grønnsaker er mettende og kcal-fattig, men må spise så utrolig mye og blir så lei av å S P I S E H E L E T I D E N!

 

Sukk. Frustrasjon fra min kant! Håper det går bedre med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hehe Koriander, lurer på det samme. Denne nødrasjonen inneholdt mye kcal da fordelt på lite mengde. To kraftsupper de luxe til å blande med vann, en sjokolade , en pakke rosiner og noe annet krims krams - kjeks, solbærtoddy og kakao. Festlige ting å putte i seg når man har vært flink lenge. Øvelsen skulle teste hvordan vi sikret/drifter oppgavene vi var satt til å gjøre når fienden hadde kontroll med forsyninger, strøm og kraftlinjer :P

 

Det der med at du er veldig sulten når aktivitetsnivået er økt. Det er jo helt normalt så bare pass på at du ikke går i sparebluss ved at du får for stort kcal underskudd. Hvis du legger antall trimpoeng inn i registreringen på min meny så får du ut totalbehovet ditt på daglige kcal. Mer enn 1000 kcal under det tallet bør vi ikke ha :) (anbefalt 500-800) synes det høres ut som du er veldig flink! Jeg er helt enig med deg, man blir lei av å knaske mengder med grønnsaker. Jeg pleier å lure inn litt til middag, har en liten boks med cherrytomater stående og så fant jeg noe lurt på Kiwi. Ikke vitaminbjørner, men grønnsaksbjørner :) de smaker ikke supergodt, men de funker og gir tilskudd fra 7 grønnsaker daglig. Økonomisk er vel det omtrent lik pris som å kjøpe grønnsaker, men man slipper iallefall å trøkke i seg de mengdene.

 

:)

 

Mitch: jøss, hva slags greie er det du har blitt lurt med på? Jeg vet null om militæret, slapp unna innkallelse gitt, men dette høres jo helt dust ut! Ett måltid på fire dager?!? Herregud, snakk om at de vil bryte ned muskelmassen til "soldatene" sine! Håpløst. Men helt enig - du har garantert ikke gått opp i vekt, forsvinner nok fort som fy til veiedag! :)/>/>/>/>

 

Selv er jeg helt ekstremt sulten for tiden, og jeg har vansker med å ikke spise når jeg sitter lange dager på jobb. Vet jo at jeg har økt aktivitetsnivået betraktelig - foruten forrige uke da jeg var på seminar har jeg trent 5 harde kondisjonsøkter i uka + to styrketimer på core + 1 pilatestime og én styrketime på hele kroppen siden jeg begynte på dette i midten av januar. Alt er gruppetimer på studio. Kroppen merker vel at aktivitetsnivået har økt og krever mer mat, men jeg liker det ikke! :(/>/>/>/> Må prøve å finne noe mettende gode, kalorifattige måltider jeg kan lage meg. Driver og sparer opp egenkapital om dagen, så prøver å ikke bruke så mye penger på mat. Grønnsaker er mettende og kcal-fattig, men må spise så utrolig mye og blir så lei av å S P I S E H E L E T I D E N!

 

Sukk. Frustrasjon fra min kant! Håper det går bedre med dere :)/>/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Da var ukens resultater i krigen mot kiloene klare:

 

Ned 1,3 kg og minus 5 cm :D

 

Knallhappy med dette. Dette er jo som nevnt etter 9 dager, mot 5 dager sist. I tillegg er det tydelig at militærcampen har vært hard, for unnet meg en alle tiders utskeielse på onsdag med takeaway pizza, brus, chips, sjokolade og et kakestykke :P som sagt - kroppen skrek etter energi etter 4 dager på forsvarets nødrasjon. Var derfor veldig spent på hvordan det ville gå denne uken. Nå er jeg over denne kneiken også. Gleder meg enormt til jeg er under 80. Det er som nevnt 6 år siden sist og vil være stort. Nå kan jeg snart ta på det delmålet.

 

For flere details, se statistikken under :) ha en nydelig søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Mitch: Knallbra! Dette går jo så det suser :D

 

Selv har jeg en dårlig uke, altså! Kjipern :angry: Spiser ikke godterier eller usun mat, men er så veldig, veldig sulten (som jeg har sytet mye om før), og spiser rett og slett for mye av sunn mat! Jeg har ikke veiedag før på tirsdag, håper innerst inne at jeg får reddet meg inn til da sånn at jeg ikke går OPP. Det er virkelig ikke det motivasjonen trenger, altså. Eller så må jeg vel nesten vurdere å legge inn treningsøkter både morgen og kveld sånn at jeg får forbrent all denne maten (dessuten spiser man i hvert fall ikke når man trener.. :P )

 

Håper det går bedre med dere andre! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW, kanonbra resultater, Mitch! Gratulerer med fantastisk nedgang og pågangsmot.

 

Jeg har hatt min hardeste slankeuke så langt, gruer meg til å gå på vekta i morgen og håper jeg ikke har gått opp veldig mye. Vet i så fall hvorfor så da er det ikke like ille som hvis man er flink og likevel går opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW, kanonbra resultater, Mitch! Gratulerer med fantastisk nedgang og pågangsmot.

 

Jeg har hatt min hardeste slankeuke så langt, gruer meg til å gå på vekta i morgen og håper jeg ikke har gått opp veldig mye. Vet i så fall hvorfor så da er det ikke like ille som hvis man er flink og likevel går opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPS!!!! Dette gikk skikkelig på ræva!

Jeg var forberedt på litt opp, men 1,3 kg!!!!! :blink:

Denne uken har jeg slitt med å gå på do :P Samt at jeg har spist alt for mye snop og fått trent for lite :(

 

Jeg gikk 17 km på fredag og har siden vært helt ødelagt i hofter og ben. Har følt meg som en 90-åring.... Ble 1165 kcal.

 

Men de kiloene bør jo forsvinne fort.

 

Mål: Minimum 1300 kcal.

IKKE spis godteri ennet enn en liten sjokolade på lørdag!

Gå ned det jeg har fått i pluss denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nette77

Mitch: Du overasker stadigt og det er berre så morsomt og følge deg :D

 

Er bra fornøygd med dagen tall -0,6. Synes det går litt tregt men når eg ser total summen av hvor mang kg eg har gått ned så er eg faktis fornøygd med meh sjølv. Som sagt er målet og komme ned i 60kg til 29.april. I kveld har eg bestilt meg time hos ein treningsveileder, har fått litt på pek av fysioen at eg trener for mykje intensitet, og at eg må prøve og legge en plan for treningen min slik at eg får litt meir kvile...så det kan bli en intresang kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Sorry for seriøs inaktivitet i det siste! Jeg har vært syk, og i tillegg gikk jeg ei vending OPP i vekt, så jeg orka ikke å forholde meg til profilen min på Grete Roede, rett og slett (Ja, vet, helt motsatt av det man BØR gjøre..., det er vel i kjipe perioder man trenger forumet mest...!) Jeg er uansett på vei nedover igjen nå da, sakte, men sikkert... :) 73, 6 kg i dag. Skal til PT i dag, og er sykt gira på det! :)

 

Håper alt står bra til med dere, jeg skal kose meg med å "catche up" på forumet i kveld! :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UPS!!!! Dette gikk skikkelig på ræva!

Jeg var forberedt på litt opp, men 1,3 kg!!!!! :blink:/>

Denne uken har jeg slitt med å gå på do :P/> Samt at jeg har spist alt for mye snop og fått trent for lite :(/>

 

Jeg gikk 17 km på fredag og har siden vært helt ødelagt i hofter og ben. Har følt meg som en 90-åring.... Ble 1165 kcal.

 

Men de kiloene bør jo forsvinne fort.

 

Mål: Minimum 1300 kcal.

IKKE spis godteri ennet enn en liten sjokolade på lørdag!

Gå ned det jeg har fått i pluss denne uken.

 

Collargol, er det noen trøst at jeg også har gått opp i det siste? ER så kjipt det, men seriøst, det skjer noen ganger... Hvis du også sliter med å gå på do så har du jo svaret der... Det blir man fort tyngre av! Jeg gikk på en godteri og sjokoladesmell i helga, og det er fortsatt rester igjen i skapet. Fryktelig farlig! 17 km er jo kongebra økt da! Well done! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Sorry for seriøs inaktivitet i det siste! Jeg har vært syk, og i tillegg gikk jeg ei vending OPP i vekt, så jeg orka ikke å forholde meg til profilen min på Grete Roede, rett og slett (Ja, vet, helt motsatt av det man BØR gjøre..., det er vel i kjipe perioder man trenger forumet mest...!) Jeg er uansett på vei nedover igjen nå da, sakte, men sikkert... :)/> 73, 6 kg i dag. Skal til PT i dag, og er sykt gira på det! :)/>

 

Håper alt står bra til med dere, jeg skal kose meg med å "catche up" på forumet i kveld! :)/>

 

Klem!

 

Godt å ha deg tilbake igjen og godt at du ikke gir opp! Er ikke noe gøy å gå opp i vekt, men nå kommer vi oss videre. Bra at du har tatt tak igjen uten å vente så lenge. Jeg kjenner selv at jeg er inne i en periode hvor jeg er lite motivert. Kanskje litt fordi jeg føler at vekta ikke bryr meg så mye lenger, jeg føler meg så fornøyd med å ha gått ned så mye som jeg har gjort.Men vil jo nå det endelige målet, så da er det bare å stå på :) Har forøvrig ikke fått trent noe den siste uken og det blir nok det samme en stund framover - joggeprosjektet er lagt på hylla :( Jeg har slitt lenge med nevrologiske problemer/lammelser og i det siste har det blitt verre. Skal til nevrolog i dag, så da får jeg kanskje noen tips fra han i forholdt til hvordan jeg kan tilpasse treningen :)

 

Ha en superduper tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Heihei :)

 

Veiedag på meg og stillstand, dvs +100 g på to uker. Dette irriterer meg veldig. Jeg har vært flink med å trene den siste uken (to timer på studio med HARD intensitet HVER ENESTE dag (10. dagen i strekk i dag)), men jeg har spist for mye. Teller ikke kalorier, vet sånn ca hva jeg kan spise, men de siste to ukene har jeg vært ekstra sulten. Håper det hjelper på denne uken da jeg er på kurs igjen (men i Oslo), og har streng timeplan og kan ikke spise mer enn hva jeg tar med meg :) Håper på det beste neste uke :)

 

123To: Bra du er tilbake, selv om oppgang er kjipt. Som du skjønner sliter jeg en del om dagen også. Vet du at du har gjort noe "feil"? Hvis ja, vet du hvorfor? (sulten da gikk på butikken/i selskap? Følte deg trist og lei?). Tror det er viktig å tenke på HVORFOR man gjør de valgene man gjør, da tror jeg det kan bli lettere å skjønne det når du befinner deg i samme situasjon senere. Fortell om PTen da! Jeg er spent :)

 

Collargol: Høres ut som om det er en ganske god forklaring på din oppgang.. Og 1.3 kg fett på én uke skal litt til, er ca 7000 kcal i 1 kg fett, og så mye over har du neppe ligget? :)

 

namnam: Det der hørtes grusomt ut! :( Håper legen kan gi deg noen tips og at du blir bedre!

 

I Collargols ånd skal jeg lage meg mine egne mål for denne uken (tirsdag-tirsdag) :)

Mål:

1) Trene 5/7 dager . Røre på meg på "fridagene". Gå til/fra jobb de dagene jeg ikke er på kurs.

2) Bli strengere med matinntaket, prøve å finne kcal-fattige proteinkilder jeg kan bli mett på.

3) Takle den utfordringen at det er TRE bursdager denne uka, og at alle skal feires med å gå ut og spise (fredag, lørdag, søndag). Spise til jeg er ikke sulten/lett mett, ikke til jeg blir så mett at jeg spør om noen kan bære meg ut av restauranten. Max en 0.33 l øl til maten, fylle på med vann.

 

Motivasjon: Gå ned i vekt, nå delmålet og få seg en hårklipp :)

 

Fin tirsdag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, søte dere! <3 Takk for oppmuntrende ord!

 

Koriander, du er jo kjempeflink å trene - veldig godt gjort å klare ti dager på rad! Jeg kjenner meg forresten veldig igjen i god matlyst, og erfaringsmessig er matlysten min enda bedre (verre?) i perioder med mye trening... Kanskje du bør gi kroppen din noen restitusjonsdager hvor du evt. bare går en tur/går til og fra jobb? Jeg har i hvert fall aldri vært så sulten som da jeg trente fem dager i uken, og la faktisk på meg fem kilo...! Men i perioder hvor jeg har måttet gå til og fra jobb hver dag, så har jeg gått ned helt uten å prøve på det...! Ikke mye da, men noen kilo liksom. :)/>

 

Det jeg sikkert har gjort feil de siste to ukene er at jeg har vært inaktiv (syk og lazy), og har ikke vært flink til å registrere mat... Og da blir det fort litt slurv med litt ekstra smør her og en sjokoladebit der...

 

PT var helt fantastisk! Blodslit og veldig gøy - vi trente styrke/sirkeltrening, så det blir ikke mye pusterom, men det føles veldig deilig.

 

Namnam, så flott at du føler deg bra! Det er jo egentlig det viktigste av alt! Så trist at du sliter med nevrologiske problemer, men så bra at du skal utredes nå. Håper de finner ut av det, for det er ikke noe særlig gøy for motivasjonen at man ikke kan bruke kroppen sin/at den ikke fungerer slik den skal. Håper det ikke er noe alvorlig! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hei alle sammen,

 

Ville bare si at jeg tror det er felles for de fleste av oss at vi føler at vi går "litt tom" etter en god del uker på kjøret. Hehe... Kjenner det selv også og blir veldig overrasket om jeg ikke går litt opp denne uken. Har sluttet å registrere alt jeg spiser, tar det mer på feelingen, har hatt noen småsprekker og for sikkerhets skyld har jeg fått lungebetennelse. Sykemeldt i 10 dager. Menmen, lar meg ikke knekke av den grunn. De ynkelige bakteriene skal få kjørt seg like mye som de ynkelige kiloene - hehe.

 

At man ikke er like mye "på" med samme motivasjon som de første ukene velger jeg å se som helt normalt. Det handler jo også litt om å finne ut hva man kan tillate seg for å allikevel ha kontroll på vekten. Da skal det være lov å småsprekke litt, variere aktivitet litt og ikke registrere alt man putter i munnen. Man skal jo finne en varig endring og da må det være greit å føle seg frem litt. I denne prosessen er det da svært sannsynlig at man får et skritt eller to tilbake, før man tar nye byks frem. Med alt vi lærer om kroppen vår, hva den trenger og hvordan den reagerer så er vi godt rustet til å styre dette dit vi vil, et valg om gangen

 

Det er også nå det er veldig kjekt å ha hverandre her inne på forumet, vi skal dele både opp og nedturer. Her er det ingen som dømmer om man tar et skritt eller to tilbake, vi støtter og det er fantastisk. Så... Like viktig å sjekke inn her på forumet i motgang som i medgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...