Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest lettsommer

God kveld! :)

Tenkte jeg bare ville gi en lyd fra meg og si at jeg gleder meg til å være mer aktiv her da jeg er ferdig med masteroppgaven!

Leverer om litt over en uke og legger slankeprosjektet litt til side nå den siste uka. Men passer litt på da, så jeg ikke går opp igjen. Snikveide meg igjen for et par dager siden, og så 88 komma noe. Jeg håååååååper det stabiliserer seg ned mot 88 til helga, isåfall har jeg hatt en god start! Håperhåperhåper.

 

Men har gått litt bort fra registreringa de siste par dagene. Har rett og slett ikke tid til å drive med det, har 12-timersøkter på skolen nå.

 

Virker som at det går bra med dere alle sammen :)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Haaaalluuuuu!

 

namnam: Gratulerer :D Skjønner du ikke bekymrer deg så veldig for litt oppgang når du tar av 1.6 kg neste uke :) Kjempebra! Og 10 kg siden nyttår da. Det er veldig mye! Merker du stor forskjell på klær og sånt?

 

Mitch: Tviler ikke ett sekund på at du klarer å vedlikeholde nedgangen, spesielt om du begynner å jogge. Da øker intensiteten veldig og kcals'a forbrennes :) Jogging er vel den mest effektive treningsformen som finnes når det kommer til å brenne fett!

 

Håper kampen om 84-tallet går bra, Marlena :)

 

Selv veier jeg meg bare den ene gangen i uken. Orker ikke tenke sååå mye på vekt, bruker nok tid på det når jeg planlegger alt jeg spiser i løpet av en dag/registerer o.l. Skjønner det er motiverende å se at man går ned fra dag til dag, da! Det gjør jeg!

 

Lettsommer: Skjønner du har mye å tenke på nå! Lykke til med innspurten - blir såååå digg å bli ferdig! Var i dine sko for to år siden, og husker veldig godt hvordan det var! Krysser fingrene for at du stabiliserer deg på 88-tallet :)

 

Ha en fin dag, alle sammen! Jeg skal på spinning og styrke i kveld. Gleder meg nå som SOLA SKINNER der ute! Aaah, ELSKER sol! Blir i så UTROLIG godt humør av det :) Peace'n'love ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaaalluuuuu!

 

namnam: Gratulerer :D/> Skjønner du ikke bekymrer deg så veldig for litt oppgang når du tar av 1.6 kg neste uke :)/> Kjempebra! Og 10 kg siden nyttår da. Det er veldig mye! Merker du stor forskjell på klær og sånt?

 

Mitch: Tviler ikke ett sekund på at du klarer å vedlikeholde nedgangen, spesielt om du begynner å jogge. Da øker intensiteten veldig og kcals'a forbrennes :)/> Jogging er vel den mest effektive treningsformen som finnes når det kommer til å brenne fett!

 

Håper kampen om 84-tallet går bra, Marlena :)/>

 

Selv veier jeg meg bare den ene gangen i uken. Orker ikke tenke sååå mye på vekt, bruker nok tid på det når jeg planlegger alt jeg spiser i løpet av en dag/registerer o.l. Skjønner det er motiverende å se at man går ned fra dag til dag, da! Det gjør jeg!

 

Lettsommer: Skjønner du har mye å tenke på nå! Lykke til med innspurten - blir såååå digg å bli ferdig! Var i dine sko for to år siden, og husker veldig godt hvordan det var! Krysser fingrene for at du stabiliserer deg på 88-tallet :)/>

 

Ha en fin dag, alle sammen! Jeg skal på spinning og styrke i kveld. Gleder meg nå som SOLA SKINNER der ute! Aaah, ELSKER sol! Blir i så UTROLIG godt humør av det :)/> Peace'n'love ;)/>

 

Ja, jeg merker stooor forskjell både på klær og selvfølelse. Jeg gikk opp 16 kg på bare to år, så følte meg virkelig ikke vel i min nye størrelse. Nå passer klærne igjen og det er deilig å føle seg normalvektig. Buksa som jeg gnålte over på et av de første innleggene her passer også.Det har vært deilig å gå ned såpass fort til en grei vekt og derfor stresser jeg ikke med de siste kiloene. Går jeg sakte, men sikkert ned så er jeg veldig fornøyd, men om jeg ikke veier veldig mye mindre til sommeren så skal jeg være fornøyd med det jeg har oppnådd så langt. Du begynner kanskje å merke forskjell du også? Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood morgen- her spruter regnet i bakken! Tror det blir en god bok, levende lys og en kopp Options kakao etterpå...skal bare, først :)

 

Namnam- så lenge jeg er klar over at vekta svinger mye ila et døgn, så går det fint å veie seg hver dag. På den måten holder jeg stram line hele tiden. Jeg har lettere for å skli ut, hvis det er lenge til neste veiing. Så for meg funker det bra, men sikkert ikke for alle :P

 

Så herlig at du har mistet 10 kilo og det merker du nok godt ja! Jeg har gått ned fem hittil, og det tilsvarer omtrent en klesstørrelse merker jeg. Jeg ser på ansiktet at dobbelthaka er borte, og jeg kjenner at jeg er smalere rundt livet. Jeg gleder meg til minus nye fem, det er først da jeg begynner å bli ( nesten ) fornøyd! B)

 

Flere som vil fortelle om hvordan vekttapet merkes? Og hva sier folk rundt dere?

 

Ha en flott torsdag!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Det er lenge siden jeg har vært her inne nå :P

Ser også at mitt siste innlegg ikke ble lagret... MEN her går det skikkelig på rævva :angry:

Vekta har gått oppover og jeg er langt unna å nå målet mitt...

 

Har ikke lest alle innleggene som er her inne nå, men ser at det er flere flinke her inne ;) Og det har kommet til ei ny! Så bra!

 

Jeg reiser jo på treningsleir til Tyrkia på lørdag. SKal veie meg i eller lørdag så jeg har tall for før og etter turen ;)

 

Gleder meg veldig til det, men gruer meg til å være en hel uke fra mine 2 små barn da, aldri vært mere enn en langhelg fra de før...

 

Uansett så skal jeg komme inn hit når jeg er tilbake i norge og da er det full skjerpings fremover! Har bestemt meg for å melde meg inn på treningsstudio her hjemme også når jeg er hjemme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hei hei,

 

Så kjekt å høre fra deg igjen Collargol. Du har jo gått ned siden oppstart og av og til er det nødvendig å ta et steg tilbake før man kan ta nye steg frem. Her inne er det en for alle, alle for en - det betyr at alle skal i mål til slutt - uavhengig av tiden det tar. I mellomtiden skal vi glede oss over å være på vei og nyte den gode følelsen det gir. Dette gjør vi selv om det innimellom blir noen steg bakover eller til siden. :)Trening i varmen blir jo en fin anledning til å kickstarte litt igjen da!

 

I forhold til egen vekt, så merker jeg det jo. MEN det er samtidig noe med at når man ser seg selv i speilet hver dag, så ser man ikke de største forskjellene. Ikke har jeg tatt bilder heller - men jeg er desto flinkere til å identifisere fett som jeg ikke liker og har erklært krig mot. :P Jeg har mottatt masse kommentarer på jobb om at det er en imponerende endring jeg har gjort osv. Jeg får jo også på meg klær som jeg ikke var i nærheten av i januar. Jeg merker også stor forbedring på kondisen.

 

Under 75 før 17. juni (ferie) har vært målet mitt hele veien. Samtidig, så tror jeg at jeg ikke er helt i mål når jeg når 74 tallet heller. Time will show. Når jeg først gjør dette her, så skal fettprosenten reduseres ned SKIKKELIG og så får vi se hva det endelige målet på vekt blir i fase 2. I følge BMI så vil jeg selv på 74 tallet være i øvre del av normalvekt området og hvis jeg da i tillegg føler at det er fortsatt for mye fett på kroppen, så blir det ytterligere ned gitt. Så kommer til å lete litt etter den egentlige trivselsvekten så snart jeg bikker under 75, - for dit skal jeg !!

 

- Mitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hei, jeg kan ikke si jeg har merket særlig stor forskjell ennå med mine snart to kilo, hehehe.

Men det var vel heller ikke meg du siktet til, Marlena :P

Uansett er det kjempeinspirerende å høre at dere andre merker forskjell på klær og får hyggelige kommentarer. Det gjør jo at jeg også blir motivert til å greie det her! :)

 

Jeg skulle egentlig bare inn og "skrifte", her ble det nettopp en liten Japp fra maskina på skolen.. Menmen. Prøver å holde meg innenfor kalorigrensa allikevel. Jeg registrerer vekt i morgen, men lover å ikke ta det så tungt hvis den ikke står på 88 riktig ennå. One week and I`m in the game!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Tror dere ikke jeg fikk se 88 i dag da?

Hurra! :) Den viste faktisk ørlite under, men jeg registrerer 88.

 

Neste uke ser jeg igrunn svart på å skulle ha veiedag fredag, for jeg vet at det blir litt festing torsdagskvelden da eksamenskjøret er over. Hvordan fungerer egentlig alkohol inn på veiinga? Det virker som at dere har litt peiling på det?

La oss si at jeg drikker litt torsdag kveld.. Er det da vits i å registrere noe på fredag eller skal jeg like gjerne vente til lørdag/mandagen etter, for eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lettsommer- og grattis med 88-tallet ( eller litt under...)- det er jo suverent i eksamenstiden og det hele. Nå har du et "forsprang" til tiden etter eksamen, og da skal du jo begynne å trene også!

 

Vedr alkohol og vekt; jeg pleier å gå ned ca 1 kilo "dagen derpå", men det er fordi jeg er dehydrert. Et par-tre dager etter festen, kommer den reelle vekta. Og jeg går som regel litt opp etter en fest, og denne uka har vekta stagnert, etter festen forrige helg.... :angry:

Jeg var veldig forsiktig med mat/snacks den kvelden, men jeg drakk rimelig mye... B)

 

Jeg går fremdeles mot målet mitt, men for hver dag blir håpet litt mindre. Men jeg gir meg aldri folkens! :)

 

Ha en fortsatt fin lørdag!

 

Klem fra Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hei på dere,

 

Da er det søndag og tid for resultater:

 

Ned 1,3 kg og minus 5 cm. Veldig veldig fornøyd med dette og det er betryggende å se at jeg vinker farvell til 80 tallet - for godt :)

 

Føler jeg har vært flink med kostholdet denne uken, samt at jeg har økt intensiteten på trening litt. Det har gitt resultater.

 

Ha en strålende søndag alle sammen!

 

Mitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei peeps!

 

Mitch - GRATULERER! Du leverer som alltid :D Og nå er det virkelig ikke langt igjen til hovedmålet ditt (selv om du skal se det an mhp videre vektnedgang). Kanonbra :) Tydelig at det du gjør funker!

 

Lettsommer: Gratulerer med 88-tallet (eller bedre) :) Kjempebra! Jeg har ingen erfaring med alkohol og vekt, veier meg ikke sååå ofte, men er ofte ute og drikker alkohol! Haha, høres ut som alkoholiker her. Men jeg drikker som regel hver helg, jeg gjør det. Veldig glad i god øl :) Det inneholder jo mye kcal, så prøver å være bevisst/legge inn ekstra trening/spise mer kcal-fattig mat. Er nok alkohol som har gjort at jeg har lagt på meg det siste året, så det er veldig lurt å være bevisst på det, altså. Men om den viser "falsk" opp/ned på vekta, det vet jeg ikke. PErsonlig tar jeg sånne ting ikke så tungt. Om vekta viser 1 kg opp fordi jeg drakk masse vann i glemsel før veiing, registerer jeg den vekta som jeg da får, og så får man jo "bonus"-nedgang neste veiing. Sånt jevner seg ut i det lange løp, tenker jeg. "Falske" veiinger, altså..

 

Collargol: Så moro med treningsleir da! Åh, gleder meg til å høre om det når du kommer tilbake! Høres ut som en ferie jeg kunne ha tenkt meg selv :) Ting går litt dritt i blant, men da er det bare å kalle en spade for en spade og ikke late som om ting ordner seg av seg selv. Man må ha kontroll på kcal inn i forhold til ut når man slanker seg, og gjør man ikke det så går man ikke ned i vekt. Verre er det ikke!

 

Marlena - krysser fingrene for deg (for du har veiedag i morgen?)

 

Personlig merker jeg ikke store forskjellen med mine 5.8 kg, det har jo gått så sakte. Håper jeg merker mer forskjell når jeg får av meg resten :) Dessuten begynte jeg på mystisk vis da vekten krøp oppover å begynne å gå med tights og tunika. Strammer ikke det.. Tror jeg må kvitte meg med de klærne for å unngå at vekten sniker seg oppover igjen!

 

Nå er jeg daustøl i skuldrene - har trent bl.a. skulderpress tre dager på rad. Fyttikatta, men er svak der, skal ikke så mye til før musklene jobber max. Matmessig gikk jeg over kcal-budsjettet i går :( Håper på å få hentet meg litt inn i dag. Ikke særlig fornøyd med det røde krysset i ShapeUp-appen :/ Skal prøve meg på pitapizza i kveld! Har regnet litt på kcal-ene og tror det kan bli en pretty descent middag til ca 400 kcal.

 

God søndagskveld! Lykke til i morgen dere som har veiedag. Jeg melder inn min vekt på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo gjengen!

 

Mitch; du er suveren! Fantastisk- ferdig snakka! :D

 

Koriander; takk for lykkeønsker for morgendagen, jeg er såå nære 84 nå ( men akk så fjern føles det som... :blink: )

 

Collargol; riktig god tur, det høres flott ut, gleder meg til å høre!

 

God søndagskveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

HURRAAAA Marlena :D Gratulerer med nytt tall! Det går fort med deg, syns jeg! Må være digg!

 

Jeg har veiedag i dag - ned 0.7 kg til 68.6 kg. Er fornøyd altså, men kjenner litt på at jeg syns ting tar tid og det kløøøøør i fingrene mine etter å få en normal bmi. Jaja, jeg får stå på og fortsette registeringen. Ser jo ut som om det er det lureste jeg kan gjøre nå!

 

Håper det går bra med dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen koriander- og grattis med ned nye 700 gram! Nå er du styggnærme normal BMI og snart er du "innafor" :D Hadde jeg sett deg på gata hadde jeg tenkt "slank kvinne", for med en BMI på 25,5 er man det. Nemlig! ;)

 

Selv har jeg en BMI på 28,0 nå, og gleder meg over at jeg snart er på 27.

 

Jeg fikk meg en støkk her i vinter. På fødeavdelingen jeg jobber på, må man ha en BMI under 30, for å få føde på normalenheten. Er man over, skal man føde på den andre avd, og det kreves full fosterovervåking, selv om man er frisk ellers. Jeg var i vinter nærmere 30, og da kunne jeg faktisk ikke ha født på den flotte normalenheten vår, selv om jeg er frisk og sprek ellers...nå er jeg ferdig meg barn altså- :P - men det var bare en tanke som gjorde litt inntrykk. I dag hadde jeg fått lov, da, og det er en god tanke.... :)

 

Er nettopp ferdig med dagens lille treningsøkt og skal snart kose meg med et grovt rundstykke med reker. Nam!

 

Så var det tid for nye mål. Jeg har ei venninne til som blir 40, og hun skal feires 11 mai. Da skal jeg snuse på 82-tallet. Jepp!

 

Reiser forøvrig til Nice på fredag- jentetur- og da må her legges en slagplan. For jeg skal ikke opp i vekt. Nemlig.

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Tusen takk for gode ord, Marlena :) Men jeg er redd for å bli "for snill" med meg selv. Jeg hadde ikke aaaanelse om at jeg var så stor som jeg var da jeg gikk på vekta i januar.. Fakta er at BMI fortsatt viser "overvektig" og midjemålet mitt er fremdeles over 80 cm. Jeg har eplefasong så det synger, og midjemålet er faktisk helsefarlig høyt! Når det er sagt er det viktigere for meg å redusere midjemålet enn vekta, men de henger da sammen de to (på meg i hvert fall).

 

Målet ditt klarer du nok lett, og Nice tror jeg kommer til å gå helt fint! Det virker som om du har stålkontroll! Masse spasering i Nice (det er jo faktisk ikke SÅ stort, går helt fint å gå de fleste steder), og lett å velge i sunn mat der borte (så lenge du avstår fra fristelsene). Sol på kropp og sjel - åh, kommer til å gjøre deg godt!

 

Fikk umiddelbart lyst på reker nå :P Tror jeg får handle inn det en dag. Utrolig godt - og kcal-fattig! Me like ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Haha, nå er jeg vel litt vel overaktiv? Bare innlegg fra meg, liksom ;) Jaja. Jeg gikk lenge fra lunsj før middag i dag (uten noe mellom), og nå merker jeg at jeg BARE tenker på GODTERI! Uff og uff. Er så ufattelig fysen på noe søtt! Ikke bra! Jeg har egentlig vært ganske flink med å ikke kjøpe/spise godteri etter jeg startet på dette i januar, er vant til å ikke ha søtsug :/ Heldigvis har jeg ikke noe søtt tilgjengelig, så søtsuget må bare gå over av seg selv! Håper det holder seg borte en stund da..!

 

Ellers er jeg litt bekymret for helgen. Blir en stor fest med masse mennesker jeg ikke har sett på leeeenge, og jeg blir så fort brisen av alkohol! Og når jeg først blir brisen gir jeg litt blaffen og drikker noen øl ekstra.. Får ikke trent lørdag+søndag heller, så sitter med følelsen at jeg kommer til å gå veldig i pluss kcal-messig i helga. De to siste ukene har jeg trent henholdsvis 7 og 6 dager, og regner litt med at det er skyld for nedgangen jeg har hatt. Håper bare jeg klarer å gå ned med 5 dager trening og en litt stor fest. Registrerer alt, holder meg innfor rammene (1400-1500 kcal). Til helgen blir det nok en del mer med alkoholen da. Blæh, dårlig stemning! Litt deilig å få luftet litt bekymringer her. Har lyst til å komme meg nedover, ikke stå stille/gå opp!

 

God slankeuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du holder liv i tråden, koriander- det er visst en del som har fallt av...? :(

 

Du den festen kommer til å gå kjempefint! Kos deg med den, og ta nye tak fra søndag. Ha stålkontroll på inntak og trenig før og etter, så tenker jeg det går fint jeg! Ha det gøy!

 

Ellers; det blir nok bra i Nice, ja. Satser på mye gåiing- har med joggesko- og lette måltider. Hun jeg reiser med er slank som et siv, og spiser jo deretter... B) Hun kan klare seg med frokost- en pils- middag og en pils. Jeg spiser litt oftere, men kommer til å ta med et rundstykke i veska, og mulig det er mye fin frukt på markedet der? Satser på det!

Jeg har vel et lønnlig håp om å fortsatt se 84 når jeg entrer vekta på tirsdag. Så får jeg jobbe mot 83 de neste dagene etter turen.

 

Ha en riktig god helg alle sammen- i morgen tidlig sitter jeg på flyet! ;)

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Neida! Jeg er sikker på at folk er her, det er vel bare en travel uke! Mitch rapporterer vekt i morgen skal du se, og lettsommer begynner kanskje å komme seg etter feiringen..? ;) Collargol er jo på treningsleir, og namnam veit nok hva hun driver med!

 

Håper du koser deg i Nice! :D

 

Gårdagen gikk "greit". Var måteholden med alkohol (to halvlitere og to småflasker (0.33)), men kcal-mengden er jo likevel nesten 1000 kcal. Jeg er så glad i god øl at det kommer liksom ikke på tale med "slankeøl" ass. Drikker ikke for alkoholen, men for ølen sin skyld. Jaja. Tenkte jeg skulle legge inn en ekstra treningsøkt NÅ for å bøte på skaden. Skal prøve meg på jogging i godværet - håper beinhinnebetennelsen holder seg borte!

 

God helg peeps! Ikke gi opp nå, vi nærmer oss jo målet :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Skrytepost! :D Hjemme fra årets første joggetur! Jeg er virkelig ikke en jogger, syns det er kjedelig og tungt. MEN! Tydelig at spinningen jeg har bedrevet med har funket for jeg jogget uten stopp! 7.3 km i følge Endomondo med en snittfart på 9.3 km/h! Hurra! Er veldig kupert terreng (mye opp/ned), så det gikk jo i lik ulik hastighet, men jeg er fornøyd altså! Beina krangler litt nå, men ikke mer enn at jeg tror det er borte i morgen igjen :D

 

HA EN FANTASTISK DAG ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Heloooo,

 

Du har helt rett Koriander - har vært litt av en uke. Så ikke fått kikket innom her før nå.

 

Noen highlights:

 

* På reise utenbys i jobboppdrag 4 av 5 ukedager.

* Lesing om kveldene

* Eksamen ene dagen

 

Da jeg kom hjem på fredag var jeg trett som et bybud, klarte å sovne på sofaen i en veldig feil stilling (bend it like a banana?)...hehe....jeg våknet lørdag morgen og "fysisk krøp inn i seng" siden da har eg omtrent ikke har klart å komme meg ut av sengen. Helt skandalevondt. :P En kombinasjon av veldig gal stilling for nakken, samt utløsing av stress? Maybe ... Så her ligger jeg da og håper at jeg blir bedre til i morgen.

 

Som om ikke dette var nok, var et rør under vasken på badet gått lekk mens jeg var borte. Noe som førte til at det har dryppet vann ned over hele den elektroniske vekten min og den har kortsluttet! Grrrrrrrrrrrrr!

 

What a week. Jeg har en omtrent like hektisk uke på trappene, så jeg får bare stable meg på bena igjen, kjøpe ny vekt og komme meg i siget igjen. Har ikke fått fokusert så veldig mye på GR opplegget uken som har vært, men har gjort mitt beste for å holde antall kcal i sjakk og gjennomføre minimum 30 min aktivitet hver dag (minus etter vondt i nakken :P)

 

Skal få tak i ny vekt å oppdatere så raskt det lar seg gjøre. Worst case måler jeg meg neste søndag igjen og deler resultatet på 2 uker. :)

 

Hilsen Mitch med vondt i nakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake! :) Får bare beklage at jeg ble helt stille nå rundt masterinnleveringen.

Endelig har jeg levert masteroppgaven, det er en helt fantastisk følelse. Det har blitt mye feiring nå i helga etterpå, og jeg har rett og slett bare gitt meg selv helga til å avreagere litt. Jeg er SÅ sliten.

Men tror jeg begynner å bli klar for å tenke på mat og trening igjen nå...

 

:D

 

Står helt på stedet hvil på vekta, den var på 88 i dag tidlig. Så det er bare å fortsette veien ned, ikke rikket seg (nedover) siden sist jeg var her. Har spist og drukket MASSE i helga, men klarte virkelig ikke å bry meg disse dagene etter at masteroppgaven var ute av verden. Det har blitt masse sjampis, kake, god mat, det ble alt mulig.

 

Så jeg får bare begynne på "nytt" og det føles helt ok :)

 

koriander: grattis med joggings! fantastisk! :)

 

Marlena: håper at du koser deg i Nice!

 

Mitch: Håper at nakken er bedre!

 

 

 

klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Halloooo!

Veiedag og -1.3 kg! HURRA! Nå er jeg usle 400 g unna delmål TO og normalvektig BMI! :D Håper på å nå det om én uke!

 

Mitch: Blir svett bare om å høre om den siste uka di! Nå kan det forhåpentligvis bare bli bedre! :)

 

Lettsommer: Grattis med ferdig master! :) Må være digg! Og for en bonus at vekta ikke har rikket seg etter utskeielsene! :) Nå er det bare å stå på frem til normalvekt!

 

Har innsett at ting er kjipe/tunge i perioder, men man får lønn for strevet til slutt ;)

 

KOS DERE I DAG - NYT LIVET :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlena

Yes, da er jeg tilbake etter deilige dager i Nice. Opp 800 gram etter fire dager i sus og dus er ikke så ille. Nå er jeg supermotivert, og skal ned akkurat seks kilo innen sommerferien. :rolleyes:

 

Koriander; grattis med supernedgang!

Mitch; god bedring med nakken!

Lettsommer; vel overstått eksamen, nå er det bare å gi full gass fremover!

 

Skal dure avgårde til ungenes fotballkamper, stikker innom i morgen igjen :)

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Marlena: må ha vært deilig med litt sol! Misunner deg veldig akkurat det der! 800 gram tar du av deg raskt, det har du jo gjort før!

 

Her går det litt på tverke om dagen. Har veldig lange arbeidsdager for tiden (mellom 11 og 14 timer), og det går litt utover treninga. Mistet trening på mandag og i går pga dette. I dag var jeg på jobb kl 7.15 i håp om å bli ferdig sånn at jeg kunne rekke trening kl 19.30 (har fleksitid), men NEI DA. Dro fra jobb kl 20.45 :-/ Dårlig samvittighet gir i hvert fall motivasjon for jeg dro rett hjem og la ut på joggetur! Den samme som sist. Jammen gjorde jeg det ikke en smule bedre også ;) Trening er nødvendig nå, spiste middag borte i går og skal det samme til helgen. Blir så UTROLIG mye kcal av å ikke styre maten selv. Er ikke helt klar for at vektnedgangen skal butte mot igjen!

 

Nå må jeg nesten få i meg noe middag/kveldsmat og hoppe til sengs. Skal på spinning kl 7.15 i morgen tidlig. Den timen er utrolig bra så jeg gleder meg!

 

Håper det går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...