Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Collargol, kjipt, men hvis det var som forventet så går det forhåpentligvis greit! :)/>/>

 

Her står det jo også bom stille, og jeg vet godt grunnen til det.

 

Men jeg begynte altså på en ny start i dag. Jeg har jogga, og spist sunnere enn jeg har gjort på lenge. Føles BRA.

Dag 1 er gjennomført, og jeg gleder meg til dag 2.

Planlegger en liten detox nå de neste to dagene. Har lest om ulike detox-kurer på nettet i dag (det er JAMMEN mye rart, men har også funnet en del som virker litt mer til å stole på). Tenker å først og fremst drikke juice/smoothies og spise grønnsaker/litt frukt. Drikke masse vann og sove mye. Men også komme meg ut og svette ut på litt trening. Høres hardt ut, men skal klare det. Tror dette kan være veldig fint for kroppen min etter altfor mye alkohol og dritt i det siste. (Jeg drakk alkohol 4 dager forrige uke, ikke stolt av det). Så nå er det nok. Mer enn nok.

Detox har jo ingenting med Grete Roede å gjøre, men jeg tenker jeg kan si det til dere siden jeg allikevel "rapporterer" her inne.

 

Vil altså virkelig prøve å gå ned litt før jeg drar til syden. Så jeg kan ta ferie med god samvittighet også matmessig!

 

 

Blablabla, skriver i vei om meg selv! Håper det ikke er kjedelig!

Er bare SÅ glad for å ha funnet motivasjonen igjen. Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Haaallooo!

 

Veiedag! Fikk et plaster på såret etter +100 g sist uke: -1.9 kg :D Jeg har nådd delmål to - normal bmi :) Hurra! Nå er det bare å fortsette mot målet!

 

Rina: Gratulerer så mye med flott nedgang! Og 3 cm midjemål da! Skikkelig bra :)

 

lettsommer: Så bra at motivasjonen er tilbake! Og for en flott dag du hadde i går! Satser på at dagen i dag og dagene fremover blir like bra :D Tips til soltørkete tomater: Kjøp de tørkete som du finner i frukt- og grøntdisken, og legg dem i vann med litt eddik ca 20 min før bruk. Da får du gode soltørkete tomater, men uten all oljen! Sparer masse kcal på det ;)Avokado inneholder mye fett, men det er flerutmettet fett (det bra fettet). Har godt av å få i seg litt av det, bare viktig å telle kcal!

 

Collargol: kjipt med oppgang, men du sier jo at du vet hvorfor. Har du vurdert å kutte litt ned på mengden om du ikke orker å legge bort enkelte mattyper nå?

 

namnam: Fin 17. mai til deg også! Du er jo veldig nærme målet, ikke rart det går litt trått på slutten.

 

Mitch, Marlena? Hvor blir det av dere?

 

Håper alle får en fin 17. mai! Husk - slankinng er RUTINE, RUTINE, RUTINE og registering! (Anbefaler på det varmeste ShapeUp-appen. Får den gratis også. Kan scanne strekkoder, og det meste ligger inne i enheter (f.eks. ett beger yoghurt, ett eple +++). Det er den som har gitt meg så bra nedgang i det siste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Jeg har vel fordelen med at jeg nettopp har startet. :) Går vel ikke like "glatt" hele veien. Jeg har også en annen "fordel" kan ikke spise for mye søtt da blodsukkeret går bananas å jeg nesten tror jeg skal besvime. "Dumping" pga slankeoperasjonen. Men ser vel dette mest som fordeler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

rina: Jo takk! Har lest så mye om detox nå at jeg nesten har fått lyst til å la være :P/>/> (Det er mange skeptikere der ute!) Alt i alt er det flere som konkluderer med at en form for detox/faste/rens kan kickstarte vektnedgang fordi man får i seg så lite kalorier, men at kroppen (selvfølgelig) egentlig er laget for å rense seg selv. Så den store diskusjonen går egentlig ut på om kroppen blir "renset" eller ei.

 

Om noen vil lese så er denne artikkelen ganske interessant: http://www.dn.no/d2/d2mat/article1687308.ece

 

Jeg kjører uansett bare en todagers-variant. Drikker vann med sitron/ingefær/hvitløk, drikker appelsinjuice, masse vann, men kommer nok også til å spise et eller annet, grønnsaker/salat/fisk/nøtter.. Så det blir fort salat et par dager nå. Men jeg kjenner det er bare bra for meg. Dette er jo egentlig bare sånne ting jeg vet jeg egentlig burde spise mer av til vanlig. Så jeg spiser egentlig bare litt sunnere enn jeg pleier, for å minne meg på hva som er bra for kroppen..

 

MEN! Skulle egentlig bare innom for å si at vekta viste ca. 87,2 i dag. Endelig har den rikket seg nedover! :) (Har skiftet veiedag til tirsdager, passer mye bedre)

Kanskje kan jeg nå det opprinnelige målet om 86 før jeg drar til syden allikevel.. Får bare stå på :) Ingenting er mer motiverende enn å se litt resultater..

 

koriander: gratulerer så mye! Og topp med normal BMI! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens!

 

Herreguuuuud, jeg har vært shitty fraværende her altfor lenge nå! :( Hvordan går det med dere? Tipper dere alle har vært flinke og gått ned masse! :*

 

Jeg er ikke et hakk nærmere bikiniformen, og har hatt en skikkelig kjip periode hvor jeg har vært mye syk, og mye i ro. Fortsatt ikke noe tegn til bedring, men jeg prøver å være på trening en dag i uka hvis formen tillater det. Problemet er vel at jeg synes litt synd på meg selv når jeg er dårlig, og så spiser jeg ting jeg elsker... Ikke lurt! I går spiste jeg en hel kjekspakke med Dots - er dere klar over at det er nesten 1000 kcal? Off, det er flaut! :)

 

Håper alle har det bra, og at dere har vært flinke mens jeg ikke har vært det! Stor klem til alle! :*

 

PS: Den harde realiteten er at vekta viser 74,8 kg. Så nå må jeg skjerpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens!

 

Herreguuuuud, jeg har vært shitty fraværende her altfor lenge nå! :(/> Hvordan går det med dere? Tipper dere alle har vært flinke og gått ned masse! :*

 

Jeg er ikke et hakk nærmere bikiniformen, og har hatt en skikkelig kjip periode hvor jeg har vært mye syk, og mye i ro. Fortsatt ikke noe tegn til bedring, men jeg prøver å være på trening en dag i uka hvis formen tillater det. Problemet er vel at jeg synes litt synd på meg selv når jeg er dårlig, og så spiser jeg ting jeg elsker... Ikke lurt! I går spiste jeg en hel kjekspakke med Dots - er dere klar over at det er nesten 1000 kcal? Off, det er flaut! :)/>

 

Håper alle har det bra, og at dere har vært flinke mens jeg ikke har vært det! Stor klem til alle! :*

 

PS: Den harde realiteten er at vekta viser 74,8 kg. Så nå må jeg skjerpe meg! :)/>

 

Huff og huff, ikke NOE greit når kroppen ikke vil det som hode egentlig vil. Been there, done that. Å, da kommer alle "unnskykdninger" som man kjenner bare poppene opp av seg selv. Å, kanskje noen ganger må man bare godta det. Ja, vi vet det ikke er bra for noe annet enn litt "lindring" der og da, men kanskje det som også gjør at man kommer seg gjennom dagen. Slutt ihvertfall å bli flau for det du har spist, det hjelper ingen aller mest deg selv ;)

For noen år siden var jeg inne i en fin stim...Jeg nektet meg ingenting, eller rettere sagt jeg spiste det jeg ville uten å få dårlig samvittighet. Følgende for meg var at alt dette "usunne" ikke var noe problem lenger. ville jeg ha e sjokolade så spiste jeg det, men tror ihvertfall fordi jeg ikke fikk dårlig samvittighet og alt det der, så spiste jeg minimalt med sånne ting. Kunne ha potetgull og annet snop liggende i tilfelle det kom noen innom. Selv da jeg satte det fram "glemte" jeg å spise det. Eneste jeg var bevisst på var at når besøket gikk, så gikk snopet medde i søplekassa. Jeg tror nemlig ikke alltid at det er at vi egentlig har så lyst på disse tingene, det er den dårlige samvittigheten som trigger oss. Vi liker å plage oss selv litte grann... Hva skulle vi ellers "klage og plage" oss selv med om akkurat det vi gjorde nå faktisk ble en suksess. Tror vi ofte er litt redd for å lykkes, for vi tenker så veldig ofte at hva når jeg har nådd målet mitt. Hva skjer da jeg begynner sikkert å legge på meg igjen..osv. Jeg syntes det var kjempe "skummelt" å gå ned 45 kilo.Hva fa...skulle jeg nå slite med. Jeg hadde da "gudskjelov" noen hofter å plages med;) Så sluttet jeg å røyke, "endelig" fikk jeg et vektproblem å handskes med igjen. Det er ihvertfall et velkjentproblem for ei som har vært oppi 120 kg. Det er virkelig noe å bli flau av ;) Så nå har jeg et velkjent problem, fått ny medisin så nå funker hoftene høvelig så det er ikke det store problemet lenger. Forskjellen denne gangen er at jeg ikke er "redd" for å lykkes. Jeg skal lære med å takle suksess like bra som jeg tidligere har taklet nedturer.

Dette var bare noen tanker fra meg, mange ting som surrer rundt i hode. forresten denne stimen jeg hadde for noen år siden gikk bra helt til jeg møtte en mann. Var enda godt overvektig, men raste ned 13 kilo før jeg møtte han. Da kom all flauheten over at jeg var så stor, flau over kroppen min, kondisen min osv. Å, da raste vekta opp igjen. Ha en fin dag og prøv å bli venn med kroppen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, søte deg, Rina! :) Så hyggelige og oppmuntrende ord å få! Helt enig i at det er maks frustrerende når hodet vil, men kroppen ikke lystrer. Veldig teit! :) Sykt flink du var som klarte å la være å spise når godiset stod fremme, og deretter gikk og KASTA det i søpla! Omg, hadde jeg aldri klart! Hihi! :D

 

Koriander, så fantastisk med normal BMI! Gratulerer, det må være en helt fantastisk følelse!! Wow, altså! Hvor mye mer skal du ned nå? Jeg heiv meg på shapeup-appen slik du foreslo, og den virker genial! Jeg ser at jeg har trøkt i meg 1400 kcal allerede, og har 100 kcal igjen før jeg legger meg. Får legge meg tidlig, da. Hehe!!

 

lettsommer: Jeg skal sette meg ned med detox-artikkelen din etterpå! :) Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Rina: Flott innlegg! :) Virkelig noe å tenke på, altså. Lettere å takle de problemene man "alltid" har hatt. Kanskje man burde få seg en hobby som kan ta bort fokuset? :)

 

Lettsommer: morsomt at vekten har gått ned da! :) Du får prøve deg frem med detox, bare vær forsiktig. Lite kcal kan gi enormt søtsug og muligheter for sprekk. Og detox er ikke NØDVENDIG for kroppen, den klarer fint å kvitte seg med avfallsstoffer, det er det du har leveren din til! Uff, sorry, er biokjemiker med en del bakgrunn i humanfysiologi, og er litt vel skeptisk i perioder.. <_<

 

123To: Så utrolig bra at du er tilbake og tar tak! Hurra! Da ordner det seg, vettu! Og ikke bekymre deg for hvor mye andre har gått ned eller ikke, tror det er fort lett å bli demotivert da. Ta en uke av gangen for din egen del!

 

Jeg har egentlig 1.5 kg igjen til jeg er i mål (64 kg, 1.64 cm høy). Men jeg er litt usikker. Jeg har eplefasong og når jeg måler midjen (på utpust, avslappet - som man jo skal) har den akkurat nå bikket under 80 cm. Dvs, at jeg ligger faretruende nær smertegrensa på 80 cm. Har et lite håp om å kanskje ligge på 75? Vet ikke om det er mye eller ikke? Har ikke målt meg mens jeg har vært normalvektig. Egentlig er trivselvekta mi på 58-60 kg, men jeg har fått meg stillesittende arbeid og jeg gikk opp i vekt da jeg begynte der. Tenkte det var bedre å bare venne seg til å veie litt mer og ikke kjempe med vekta hver bidige dag resten av livet.. Men.. Jeg vil gjerne ha litt å gå på med det midjemålet.. Får ta det litt som det kommer. Lurer nå på om jeg skal pensle meg inn på 62-64 kg og jobbe med styrketrening for å få inn cm.. Jaja, fortsetter som før en god stund til i hvert fall ;)

 

Var på morgenspinning i dag tidlig, men lurer på om jeg skal ta meg en joggetur nå. Er jo utrolig nok opphold! Dessuten spiste jeg litt for mye middag.. ;)

 

Fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Nå tar det seg opp med liv her, og det passer meg veldig bra som plutselig har blitt så motivert :P

 

koriander: tenk at du snart er i mål! da synes jeg at du skal gi deg sjøl et skikkelig klapp på skuldra! også får du heller rapportere innom her om hvordan det går å holde vekta! :)

synes vi fikk noen meget kloke ord fra rina, om det å "tørre" å lykkes... når vi har nådd målene våre synes jeg vi må unne oss å være litt fornøyd! :) ellers blir man ALDRI fornøyd!

 

angående detox: er helt klar over at kroppen ikke trenger det for å rense seg, absolutt! er veldig skeptisk selv :)

har hatt dundrende hodepine i hele dag og tenkt "BULLSHIT" et par ganger, hahaha..jeg er storforbruker av kaffe, det går gjerne 4-6 kopper hver dag. men i dag har jeg bare hatt én kopp, og den tok jeg i seks-sjutida. da klarte jeg ikke å holde meg mer, hadde så vondt i hodet. og hodepinen slapp så fort kaffen var drukket opp.

 

detox og detox, vet ikke helt hva jeg skal kalle det. noen drikker bare juicer, andre spiser bare sånn og sånn mat. selv har jeg bare bestemt meg for å kjøre juice, smoothies, masse vann, grønnsaker, men også kylling og laks. så det er jo igrunn ikke noe så "ekstremt". men merker at faren for å sprekke er stor. derfor har jeg også bestemt meg for å bare gjøre dette et par dager. så et par dagers pause pga. reising og 17. mai, og så tilbake til dette etter 17.mai.

 

123To: Velkommen tilbake! sykdom er ikke gøy.. føler du deg motivert nå til å drive på med dette? synes det er så spennende å høre litt om hva dere andre tenker.. selv skravler jeg i vei, som dere ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du er tøff som tar en detox kur, hadde aldri klart meg uten kaffe ;) Hadde nok valgt "lettvint" kuren å kjøpt noe på helsekost av ett eller annet slag som gjør at jeg fortsatt kunne drikke og spise som idag. Lykke til idag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Jo takk, men jeg klarer meg heller ikke uten kaffe. Jeg driter i det med kaffen. Det er ikke bra for meg å IKKE drikke kaffe, jeg er så avhengig at det kommer lite godt ut av å kutte det ut, selv for et par dager. Jeg får vondt i hodet, blir trøtt og sur. Så jeg bare fokuserer på det matmessige/smoothie-messige i dag UTEN dundrende hodepine grunnet kaffemangel ;)

 

Prøver heller bare å redusere antall kopper..

 

Og let`s be honest; jeg gjør jo dette for vektnedgang, kroppen renser seg jo i grunn selv :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Men PS! Anbefaler alle som har en blender å sette den ned på kjøkkenbenken der den er lett tilgjengelig for smoothie-laging!

Jeg tenkte bare "HVORFOR har jeg ikke gjort dette før?!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, men jeg klarer meg heller ikke uten kaffe. Jeg driter i det med kaffen. Det er ikke bra for meg å IKKE drikke kaffe, jeg er så avhengig at det kommer lite godt ut av å kutte det ut, selv for et par dager. Jeg får vondt i hodet, blir trøtt og sur. Så jeg bare fokuserer på det matmessige/smoothie-messige i dag UTEN dundrende hodepine grunnet kaffemangel ;)/>

 

Prøver heller bare å redusere antall kopper..

 

Og let`s be honest; jeg gjør jo dette for vektnedgang, kroppen renser seg jo i grunn selv :D/> hehe

 

Det ha du jo rett i, men greitå gjøre noe sånn da for å komme seg litt fortere ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, koriander, det er dritbra! 1,5 kg har du helt sikkert inne om kun kort tid. :) Det du sier om midjemål skjønner jeg veldig godt. Jeg tenker også det samme: at det er et mål i seg selv, i tillegg til normal BMI. 75 cm høres veldig fint ut, synes jeg. Jeg skulle så gjerne vært i dine sko, merker jeg... :D Men du sier noe som er sant, det er kanskje ikke så bra for motivasjonen å sammenligne seg med andre hele tiden. Vi er alle forskjellige! :)

 

Lettsommer: Jaaa, jeg er motivert! Men fortsatt syk, så det er litt kjipern. Men håper virkelig det gir seg snart, sånn at jeg kan trene skikkelig igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Uff, jeg gikk på noen "ubevisste" smeller på jobben i dag. Var veldig sulten, og hadde ikke mere mat på jobben (har ikke kantine, men har kjøleskap som jeg pleier å ha mat i. I dag gikk jeg tom for pålegg & knekkebrød, og gadd ikke stikke innom butikken siden det er noen fridager fremover likevel). Det var et møte og der var det vafler og kjeks. Jeg tenkte ikke på det, men under en heftig diskusjon tok jeg meg selv i å spise både vafler og kjeks! Hva var det for noe? Det havnet i munnen min uten at jeg egentlig visste på det! Aaaargh, så irriterende! Har ikke SÅ stor kcal-kvote at jeg kan spise hva jeg vil uten å TENKE på det en gang. Tok meg en løpetur for å bøte på skaden. Tenkte underveis i løpeturen at det er utrolig vondt å trene (i hvert fall når man skal øke kondisen som er mitt mål). Deretter tenkte jeg på hvor mange ganger jeg har hatt vondt i magen for jeg har forspist meg fordi jeg bare skal smake "litt til". Haha, er vondt å utvide magesekken og lagre fett også ;)

 

Lettsommer: Håper motivasjonen fortsatt er på topp! Har/har hatt samme problem som deg mhp kaffen. For meg måtte jeg gå et par dager uten kaffe og en dundrende hodepine, og så gikk det over og jeg kunne drikke litt mindre kaffe igjen. Jeg drikker fortsatt mye kaffe, men får ikke hodepine av det! Om jeg ikke får kaffen min en dag merker jeg det mest på at jeg "mangler noe". Koser meg fælt med god kaffe :P

 

123To: Er det langdryg forkjølelse du har, eller er det noe verre? Håper det går bra med deg!

 

Rina: Går det fortsatt like bra med deg? :)

 

Mitch, Marlena, Collargol, namnam - håper dere står på om dagen! :D

 

Ha en strålende 17. mai og pinse dere! Jeg er litt usikker på hva dagene bringer for meg! Må i hvert fall satse på å være i bevegelse! Hipp hipp hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare bra :D Koser meg med at jeg kan være i aktivitet :) Sliter med å få i meg nok kalorier. er medisin som gjør at jeg ikke er spesielt sulten, så fpr begynne å spise etter klokka. Men ser det ikke på det som noe problem. Imorgen har jeg tenkt til å la det være EN festdag, før jeg strammer inn igjen på lørdag. Det blir matmessig det blir vanskelig å skal holde i tømmene imorgen. Jeg feirer dagen med barna, å selv om minste nå snat er 14 så nyter jeg ikke alkohol. Ønsker deg en fin 17. mai og en riktig så god pinse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hallo! Stille her, kanskje ikke så veldig rart, det er jo tross alt pinsehelg og mange har fri.. Deilig!

Vet ikke med dere, men jeg koste meg ihvertfall veldig på 17.mai, og kosen har i grunn fortsatt litt utover helga. I morgen må jeg ta meg sammen igjen! Tror ikke jeg har fått i meg så aaaltfor mye kalorier, men har på følelsen at jeg ikke har gått ned til tirsdag. Vi får se. I morgen skal jeg registrere alle kcal, ta meg en joggetur osv.

 

"Detoxen" tok slutt da 17. mai kom, menmen. Det føltes bra der og da, og jeg fortsetter nok å ha smoothies som ett/to av dagens måltid de neste dagene, før jeg drar på ferie. Uansett føles det bare bra å få i seg mer bær. Frukt kan det jo være en del kalorier i, men bær ser jeg på som veldig sunt..!

 

Her har det altså sklidd litt ut med kaker på 17. mai, Grand Prix-fest i går med en del godt på bordet, og i dag ble det is og en bolle... Så jeg forventer rett og slett ikke noe særlig på veiedagen tirsdag! Håper å kunne "gjøre opp for det" med litt trening før ferieturen!

 

Håper alle har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure:

her var det stillestand på vekt og cm.

Kost oss med is og grillmat disse dagene, så er vel egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått opp ;)/>

 

Åssen er det med resten?

Ned 0,3 og 1,5 cm i midjen :) Uten helt å forstå hvordan... Har vært på hyttetur i helga. Alt fro mye god mat, det værste er at det er jeg som har laget den :blink: Ja, ja man får vel ta skjea i ei annen hånd denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det stillestand på vekt og cm.

Kost oss med is og grillmat disse dagene, så er vel egentlig fornøyd med at jeg ikke har gått opp ;)/>

 

Åssen er det med resten?

 

Gått ned 0,3 og 1,5 cm... Uten heltå forstå hvordan. Men fornøyd er jeg uansett :) Satser på ei litt bedre uke denne uka. Har vært på hyttetur, aktiviteten har vært maling utendørs.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Rina, flott!

 

Her var det opp 300 gram!

Blæ.

No more detox på meg.. Endte bare med at jeg fikk ekstra lyst på ting de neste dagene. Har vel sannsynligvis ennå ikke "forbrent" kakene fra 17. mai :P Fremover passer jeg heller på kalori-inntaket og trener mer. Det vil si - Grete Roedeopplegg fra ende til annen! Tror treninga vil være viktig - det holder vekta mi i sjakk.

 

Reiser på ferie på torsdag, så da blir det vel i beste fall stillstand de neste ukene også.. Tror ikke jeg klarer å gå ned i løpet av en ferietur! men skal passe litt på..

 

Lykke til, dere andre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina, flott!

 

Her var det opp 300 gram!

Blæ.

No more detox på meg.. Endte bare med at jeg fikk ekstra lyst på ting de neste dagene. Har vel sannsynligvis ennå ikke "forbrent" kakene fra 17. mai :P/> Fremover passer jeg heller på kalori-inntaket og trener mer. Det vil si - Grete Roedeopplegg fra ende til annen! Tror treninga vil være viktig - det holder vekta mi i sjakk.

 

Reiser på ferie på torsdag, så da blir det vel i beste fall stillstand de neste ukene også.. Tror ikke jeg klarer å gå ned i løpet av en ferietur! men skal passe litt på..

 

Lykke til, dere andre! ;)/>

 

Ønsker deg en god ferie :) Ta med joggeskoene så får du ihvertfall gått litt turer ;) Hvor skal du på ferie? Tror nok ofte det vlir sånn at alt man har unngått pga diverse slanke/rense kurer får vi sååååååååå lyst på når vi er "ferdig". Det er vel kanskje også litt problemet for meg og sikkert flere. Man skjønner på en måte ikke at dette er en livsstilendring. Derfor blir det slankekur på slankekur. Jeg jobber veldig med meg selv ang dette om dagen. For Grete roede opplegget er jo tross alt vanlig mat, bare i begrenset "opplag". Så får man heller ta disse to-tre kiloene som kommer på iløpet av en ferie, for de blir jo borte når vi kommer tilbake til livsstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

+200 gram her! :-/ Kjipt, men jeg har ikke vært hjemom siden torsdag, og har hatt null kontroll på maten. Dessuten ble det aaaaalt for mye øl på 17. mai + i pinsen, og ikke en eneste løpetur. Uff, uff! Får brette opp ermene og forsøke på ny!

 

Rina: Gratulerer! Så flink du er! :) Helt enig, dette er en livsstil! Selv om jeg regner med at jeg kan unne meg bittelitt mer mat når jeg ikke skal ned i vekt lenger ;)

 

Collargol: Bra du er fornøyd :)

 

Lettsommer: God tur! Tenk nøye på alternativer som du kan unne deg! Saftis i stedet for iskrem, bakt potet i stedet for pommes frittes +++ Ikke noen vits i å ha fri flyt på ferietur heller, for det kan nok vi aldri ha om vi skal holde vekten (nede)!

 

Håper dere får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

+200 gram her! :-/ Kjipt, men jeg har ikke vært hjemom siden torsdag, og har hatt null kontroll på maten. Dessuten ble det aaaaalt for mye øl på 17. mai + i pinsen, og ikke en eneste løpetur. Uff, uff! Får brette opp ermene og forsøke på ny!

 

Rina: Gratulerer! Så flink du er! :)/> Helt enig, dette er en livsstil! Selv om jeg regner med at jeg kan unne meg bittelitt mer mat når jeg ikke skal ned i vekt lenger ;)/>

 

Collargol: Bra du er fornøyd :)/>

 

Lettsommer: God tur! Tenk nøye på alternativer som du kan unne deg! Saftis i stedet for iskrem, bakt potet i stedet for pommes frittes +++ Ikke noen vits i å ha fri flyt på ferietur heller, for det kan nok vi aldri ha om vi skal holde vekten (nede)!

 

Håper dere får en fin uke!

 

Gjort er gjort og spist er spist :) Bare å brette opp ermene å keep on :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...