Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Wow! Vanvittig bra resultater både på snikveiingen din, koriander, og med nedgangen din Collargol! :) Gøy å høre!

 

Jeg er på ferie, og det er ikke så lett å holde fokus til enhver tid... Veide meg i dag, og vekta viste 73,3kg, så det er i alle fall litt ned fra to uker tilbake, og litt større nedgang fra forrige uke hvor jeg jo gikk litt opp... Men vekta mi varierer så sinnsykt, så det er ikke lett å bli klok på!

 

Håper du får en fin ferie, koriander! Og håper du har det fint også, Collargol!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ikke store endringen på vekta, men minus 0,3 kg er jo i alle fall noe :P

 

Jeg er sikker på at dere kommer tilbake fra ferien med noen flotte resultater ;)

123To: det er jo kjempebra nedgang spesielt når man har ferie!

 

I kveld begynner Zumbaen på igjen, så da vet dere hvor jeg skal ;)

Ellers har sjefene hatt ferie i 2 uker og denne dama har jobbet, spist litt og sovet. Det er liksom det jeg har hatt overskudd til... De er tilbake nå og det er deilig kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Det er så rolig her inne, det tyder på at vi sikkert koser oss med ferie alle mann! :)

 

Så flott at du har gått ned, Collargol! -0,3 er bra! Det er så motiverende når det blir minus, for da kan man se nedgangen i grafen på "resultater". I dag veide jeg 72,7 kg, og jeg er strålende fornøyd med det! Det har skortet litt på matlysten den siste tiden, så jeg er ikke helt sikker på om vektnedgangen er så sunn, men jeg har forsøkt å spise sunt og bevege meg, og så får jeg bare nyte godt av den manglende matlysten så lenge det varer. For det er jammen ikke ofte jeg ikke er sulten konstant! :)

 

Håper dere har det fint, collargol og koriander! :) Det ser ut til at det er vi tre som holder koken her inne nå...! Som nevnt er det feriemodus for meg fremover, men jeg skal virkelig prøve å registrere vekt jevnlig. Skal på sydenferie etterhvert, så da er jeg usikker på om det er vekt på rommet, men håper det! :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Jeg er tilbake fra sydentur og aiaiaiai! Ett til to måltider om dagen, men is hver dag og flere øl. Salatene var dynket i olivenolje, risottoen i smør..

 

Hoppet på vekten i går, men oppdaget at den er veldig ustabil! Avhengig av hvor den står varierer den med nesten 6 kg! Da jeg hoppet på vekten viste den 62.4, men etter jeg rørte litt på den kom jeg opp til 64. Dette var rart! Ble usikker på hva som er rett? Det høyeste tallet? Det midterste? Det laveste? Uansett er det oppgang, og det må av igjen!

 

GRATULERER MED NEDGANG, JENTER! Dere er skikkelig flinke :D

 

Collargol: Uff, høres ut som om du har mye å gjøre om dagen :/ Slitsomt! Kjempebra at du likevel fokuserer på vekt og sånt :) Håper du koste deg med zumbaen :)

 

123To: Knallbra! I blant har man litt dårlig matlyst, og da er det bare sånn. Blir ikke riktig å presse i seg mat når man ikke orker heller. Da risikerer man jo bare at det kommer opp igjen! Og ser absolutt "bonussiden" av dårlig matlyst ;)

 

Jeg er på Øyafestivalen denne uka (ser dårlig ut med været foreløpig..), skal komme innom litt her og der! Må finne ut av denne vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er tilbake fra sydentur og aiaiaiai! Ett til to måltider om dagen, men is hver dag og flere øl. Salatene var dynket i olivenolje, risottoen i smør..

 

Hoppet på vekten i går, men oppdaget at den er veldig ustabil! Avhengig av hvor den står varierer den med nesten 6 kg! Da jeg hoppet på vekten viste den 62.4, men etter jeg rørte litt på den kom jeg opp til 64. Dette var rart! Ble usikker på hva som er rett? Det høyeste tallet? Det midterste? Det laveste? Uansett er det oppgang, og det må av igjen!

 

GRATULERER MED NEDGANG, JENTER! Dere er skikkelig flinke :D/>

 

Collargol: Uff, høres ut som om du har mye å gjøre om dagen :/ Slitsomt! Kjempebra at du likevel fokuserer på vekt og sånt :)/> Håper du koste deg med zumbaen :)/>

 

123To: Knallbra! I blant har man litt dårlig matlyst, og da er det bare sånn. Blir ikke riktig å presse i seg mat når man ikke orker heller. Da risikerer man jo bare at det kommer opp igjen! Og ser absolutt "bonussiden" av dårlig matlyst ;)/>

 

Jeg er på Øyafestivalen denne uka (ser dårlig ut med været foreløpig..), skal komme innom litt her og der! Må finne ut av denne vekta!

 

koriander: Sett vekta på en plass og gå på den 3 ganger, den skal visstnok trenge et par ganger på før den stabiliserer seg igjen (har jeg hørt) ;)

 

Jeg har ikke fått veid meg, men siden vi har vært hjemme hos mine i helge og feira 60-årsdag så er nok ikke vekta så veldig positiv vil jeg tro... Ble liksom mye stillesitting også så. Det tar jo drøye 7 timer med bil en vei med pause også så... Jeg kjenner også at magen min blir helt vrang med en gang jeg kommer utav min vante matstil... SÅ denne dama må få noen dager på seg før jeg får vært ordentlig på do igjen :P

Uansett så får jeg prøve å komme meg på vekta på onsdag og se åssen det ligger an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hvordan går det med dere?

 

Jeg veide meg i dag, og er veldig fornøyd med resultatet: 72,1kg. Dette går riktig vei! Nå skal det sies at matlysten fortstt ikke er helt på topp (kan det være pga bryllupet på lørdag? Hadde aldri trodd jeg skulle miste matlysten fordi jeg er spent...lol). I tillegg har jeg ikke fått trent styrke siden juli, og har ikke fått trent noe den siste uka. Så det forklarer nok litt av nedgangen, trolig muskelmasse jeg mister. Men likevel, det går riktig vei! Hadde vært så utrolig gøy om jeg kunne klart å holde dette nå. Men etter en lengre periode med matlyst kommer jo ofte matgleden tilbake tenfold, så bryllupsreisa blir nok en utfordring. Hihi! Håper dere heier på meg! :)

 

Hvordan har det gått med veiinga, Collargol? Mangler du vekt nå, eller er det det at du helst ikke vil gå oppå den før du har fått vært på do? I så fall skjønner jeg deg godt! Det er jo ikke rettferdig veiing hvis man går og bærer på dagevis av matinntak! Haha, det minner meg på at jeg så fantastisk søte Cherry Healey i en bryllupsdokumentar på nrk nett tv her om dagen, og hun er jo sååå opptatt av vekten sin, tynne flisa. Anyway, hun lo godt da hun veide seg, gikk på do og tissa og så veide MYE mindre etterpå. Lol!

 

Koriander, hvordan går det med deg? Så rart med den vekta, men noen ganger viser min også feil, og da har underlaget vært ustabilt. Typisk at jeg ikke har sett at ene badevektfoten fortstt delvis står oppå matta... Hvis ikk den blir bedre må du kanskje investere i ny? Og hvordan var Øya? Skulle vrt der, men rakk det ikke i år... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123To så flink du har vært! Og så spennende med lørdag! Det er en stor dag altså, bare sørg for at noen filmer masse. Jeg husker nesten ikke noe fra mitt eget bryllup, var en slik utavsæsjølopplevelse for min del ;)

 

Selv har jeg endelig kommet meg på vekta (etter at jeg har fått vært på do omsider!) og den viste faktisk ned 0,7 :D

 

I går var jeg og opererte øya mine og får ikke trene med det første pga infeksjonsfare dersom man får svette i øya bla.... SÅ da får jeg i alle fall være flink med inntaket da slik at ikke vekta flyger til værs igjen!

SÅ jeg sitter her med store pupiller og solbriller inne :P Man blir lysømfintlig av disse pupillene, og jeg har fått beskjed om at jeg vil være lysømfintlig en stund fremover også selv om pupillene er tilbake til normalen i løpet av kvelden en gang (hvis jeg forsto de riktig).....

Det største problemet med dette nå er at jeg ikke får løfte tungt og siden jeg løfter mye tung på jobben så kan det bli en utfordring :P Jaja, det er verdt det tilslutt regner jeg med ;) Siden jeg hadde så dårlig syn (-9,5 på det ene og -8,25 på det andre) så blir det jo rene himmelriket å slippe å sette på seg linser eller briller :)

 

Du får kose deg på Øya koriander så er vi spente på resultatet når du finner utav den vekta di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

123To: Ååååh! Ikke rart du er spent! Bryllup til lørdag! Det hadde jeg glemt! Haha, så FANTASTISK! Håper du koser deg på den store dagen, og at formen er fin til tross for laber matlyst :)

 

Collargol: Gratulerer med nedgang og øyeoperasjon :) Åh, høres fint ut å slippe mas med linser&briller! Jeg er ikke like ille som du var, men er nokså nærsynt. Høres ut som en drøm med operasjon. Har lyst til å ta det selv når synet mitt stabiliserer seg. Håper det går bra med deg og at du blir fort bra igjen!

 

Vekta mi er ikke ustabil sånn at den viser forskjellig vekt om den står på samme sted, men om jeg flytter litt på den viser den noe helt annet (men det samme om jeg trår på den flere ganger på rad). Skjønner dere? Vanskelig å vite hva som er rikitg.. Litt fristende å bare sette den der jeg veier minst :P Haha :lol::):rolleyes:

 

Ferien går ikke så bra. Mye besøk og middager ute, får servert mat i fløtesaus og mye alkohol. Blablabla, skjønner at dette ikke har gått bra, jeg er tung og mett hele tiden (skal huske på detta når jeg begynner normal kost og blir sulten igjen ;) ). Uansett, jeg har gitt litt opp må jeg innrømme! Hverdag igjen fra mandag av, da blir det lettere å komme inn i vanlige vaner for meg. Har bestemt meg for å la det dure og gå frem til det. Skjønner at det ikke er lurt, men jeg har ikke snøring på inntaket nå som vi farter så mye! Er ikke noen vits i å gjette, fører ikke så mye godt med seg. Trening har jeg heller ikke fått til i ferien, så føler meg ikke særlig flink. Men har avtale med venninner fra mandag av, så håper på å hente meg raskt inn igjen :) De siste kiloene skal vekk, og målbuksa mi (som jeg brukte i går - ubehagelig trang dog..) SKAL sitte komfortabelt til slutt! Det får bare ta den tiden det tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Håper bryllupet var strålende, 123To :)

 

Hverdag igjen for meg! Halvveis start på den, skal ut og møte litt venner og ta et par øl etterpå.. Men! Har booket trening først og loggfører maten. Satser på at det tar noen dager før jeg kommer inn i vante rutiner - porsjonene har uten tvil blitt ganske store i løpet av ferien. Spiste middag ute på lørdag, og da ble jeg akkurat passe mett (før ble jeg stappmett av den retten). Fare på ferde! :P

 

Har bestemt meg for å bare sette vekten på en vilkårlig plass morgen og bare bruke det tallet som dukker opp som ny toppnotering fra etter ferien. Så skal jeg jobbe meg nedover igjen. Jeg har uansett mine gamle klær jeg skal inn i. Om vekta viser 50 eller 70 spiller (i prinsippet) ingen trille (nå er det ikke riktig så galt da).

 

Rapporterer ferie-peak-vekt i morgen! :P

 

Håper du har hatt en fin helg, Collargol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 0,5 kg :P¨

Men det var vel egentlig som forventet. Pga øyeoperasjonen har jeg ikke fått trent i det hele tatt og vi har hatt barnebursdag i går :P

 

Uansett så er jeg ganske flink med maten bortsett fra i går da... Så denne dama skal nok komme seg ned i vekt igjen! Må bare komme meg ned nå og så klare å holde meg der!!!! Det er kluet ;)

 

Spent på å høre vekta di i morgen koriander :)

 

Regner med du hadde en super dag på lørdag 123To :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Offisiell veiing etter 3 uker ferie: 62.9 kg. Det er 900 gram opp fra offisiell veiing før ferien, men 1.8 fra snikveiingen før jeg dro på tur. Ca 2 kg opp er nok det som stemmer, for midjemålet har gått ut med 2 cm, og for meg har 1 kg vært ca cm midjen hele veien! Men nå står vekten stødig på en plass den ikke burde bli flyttet på, så forholder meg til 62.9 kg (selv om det reelle tallet kanskje er mer).

 

UFF! 2 kg på 3 uker er gode 35 kg i året, så SÅNN kan man ikke fortsette!

 

I går ble maten sånn halvveis ("salat" i kantina, vet ikke hvor mange kcal det er + 2x0.33 øl med venner på kvelden). Treningen var SKIKKELIG bra :) Har fått trent i dag også, og ligger nok bedre i rute mht maten. Jeg SKAL komme meg ned til målet til slutt!

 

Collargol - jeg har all troa på at du kommer deg i mål! :D Er øynene bra nå? :) Har så lyst på sånn operasjon selv, derfor er jeg så nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre øye er veldig bra, men det venstre henger litt etter, men det er visst helt normalt. Det øyet de tar sist bruker visst å henge litt etter. Ikke noe vondt da, bare litt sår innimellom. Også er det noe å husker på disse dråpene med antibiotika. MEN jeg tenker at alt er verdt det til slutt! Og det er så deilig å se når man våkner og slippe å famle etter briller :P

Synes ikke det er ille med 2 kilo på 3 uker jeg, jeg tok jo 2,3 på 2 uker

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Åh, så moro å se helt bra - i hvert fall når det siste øyet henger med ;) I fjor kjøpte jeg meg linser som jeg kan sove med på natta og ha på i 30 dager i strekk. Det var veldig mye bedre for meg, deilig å stå opp og kunne se! Men når synet stabiliserer seg (om kanskje??? Har bare blitt verre og verre siden jeg ble nærsynt som 7-åring..) vil jeg vurdere operasjon jeg også!

 

Gårdagen gikk ikke så bra som jeg håpet på :angry: Ei venninne kom på besøk - kjempehyggelig altså, men vi skulle spise middag sammen.. Jeg hadde kalkulert å spise havregrøt eller kyllingfilet med wokgrønnsaker (hadde lite kcal igjen), men kan liksom ikke servere bare det.. Ble kyllingfilet med pitabrød og grønnsaker. Sunt, men ett pitabrød er jo 200 kcal, og det var ca det jeg hadde igjen å spise for :unsure: Er litt gira på å gå ned det jeg har gått opp, så blir litt irritert over sånne småting. Jaja. Har trent i dag også. Får kanskje ta treninga denne uka, og så være veldig streng med maten neste uke. Fortsetter det som det har gjort hittils blir det liksom ikke noe nedgang den uka her.

 

Krysser fingra for det beste! I dag skal jeg til kjæresten, han tenker ikke slanking i hvert fall.. Jeg må velge sunt og lurt! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Heia!

Prøver å være innom her en del nå som jeg må komme på rett gli igjen!

 

Gårdagen gav nok for mye kalorier, dessverre. Dagen i dag er planlagt til punkt og prikke, med mindre det skulle dukke opp noe uforutsett.. Krysser fingrene for at alt går som smurt!

 

Er så støl at jeg har problemer med å puste og tar derfor treningsfri i dag, men har meldt meg på tidlig time i morgen (og på lørdag!). Nå håper jeg bare fettcellene mine er litt samarbeidsvillige og forbrenner litt av lageret sitt ;)

 

Håper det går fint med dere, Collargol & 123To :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langhelg nå og venter bare på at vi skal reise på campingtur til Sverige i morgen tidlig ;)

MEN ventetiden har jeg brukt fornuftig da. Jeg har vært ute og løpt, eller skulle løpt....

Ble vel ca halvt om halvt med gåing og løping :P Merker at formen raser når man ikke har trent mere enn 2 ganger på 6 uker ja :P FYTTI grisen så vondt det var!!!! MEN neste gang kan det bare bli bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Collargol! Håper du koser deg på tur :D Og ja, pain når man skal heve formen, men det går faktisk FORT fremover :D Hadde min første løpetur nå på ca 4 uker. PAIN! Holdt på å dævve! Men føles bra nå :)

 

Snikveide meg i dag tidlig og vekten viste ytterligere 1 kg opp :( Dette går feil vei og er veldig frustrerende! Ja, jeg vet maten ikke har vært 100 %, men synes ikke jeg fortjener å gå opp :( Håper jeg får hentet meg inn til tirsdag!

 

Løp bort nærmere 1200 kcal i dag, skal ta noen øl i kveld :P Planlegger å holde meg innenfor kcal-budsjettet likevel altså, trenger bare litt å gå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Jeg har kjøpt meg ny pulsklokke! Var så mye tull med den gamle, og har sendt den frem og tilbake til Polar en million ganger uten at det har ordnet seg (fått nytt belte, er bedre et par ganger før det er texas igjen). Nå orket jeg ikke mer og har kjøpt ny! Denne har treningsprogram og skal hjelpe meg ned i vekt (eller hva du måtte ønske)! Håper det blir en liten motivasjonsfaktor :)

 

I går gikk jeg også over mine tildelte 1300 kcal.. Sliter med maten, og ble demotivert av snikveiinga på lørdag. Håper jeg klarer meg bra i dag og får et litt bedre resultat på offentlig veiing i morgen!

 

Ha en fin dag, dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg har nok en gang fått erfare at mye karbohydrater gir krøll på mange min altså! Jeg lever ikke på null karbo, men minimalt og da får jeg magen til å fungere over lengre tid, men så snart jeg spiser litt ekstra karber så blir det ballongmage og doproblemer :angry:

 

Vi kom hjem i kveldinga fra tur så denne damen har ikke fått veid seg. OG jeg skal sanneligen vente et par dager til jeg forhåpetligvis har fått vært på do igjen... Uansett så begynner jeg tidlig på jobb i morgen og onsdag, så da venter jeg til torsdag så jeg får veid meg på samme tidspunkt på dagen som jeg pleier normalt å veie meg.

 

MEN jeg frykter et stygt tall :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Uff, kjipt når magen ikke er samarbeidsvillig :( Har du forsøkt linfrø? Det kan hjelpe, men da må man nok ta det regelmessig, ikke en sånn "kur". Håper du hadde en fin tur :) Lurt å vente til torsdag :)

 

Veiedag på meg og ikke pent tall :( Men heldigvis bedre enn fryktet på lørdag! +100 gram til 63 kg! Håper på nedgang uka som kommer!

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei igjen! (burde kanskje bytte navn til bableguri? :P )

 

Er litt utålmodig etter vektreduksjon om dagen! Spesielt siden jeg i følge planen min (2 kg/mnd) burde vært på 59 nå, haha :( Jobber litt med å forstå at ting tar tid og at jeg ikke klarer å spise lite nok til at jeg skal gå ned 0.5 kg/uke lenger. Er alt for mye sulten til det!

 

Så. Nå lurer jeg må om jeg skal senke kravene litt og gå for 1 kg/måned. I så fall burde jeg nå antatt målvekt rundt nyttår. Jeg kan leve med det. Det er ikke så langt igjen, jeg er passelig fornøyd med meg selv nå. Om jeg fortsetter med treninga er kroppen nødt til å forandre seg uansett.

 

Der var det skrevet ned. 1 kg/mnd. Så gjelder det bare å huske på det når det går trått! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Greetings from Bableguri :)

 

I dag kontrollveide jeg meg på treningsstudio for å sjekke hvordan vekta mi ligger an. Ble ikke heeelt riktig for jeg drakk litt mellom veiing hjemme og på studio, men det ser faktisk ut som om min vekt veier 1 kg MINDRE enn den på studio! I tillegg var vekta +1.1 kg i dag i forhold til i går :/ Men var ute og spiste tapas med venninner i går (gode hensikter ble spolert), håper det er en del salt i kroppen. Var i hvert fall fryktelig tørst i går (men også overmett..)..

 

Jeg trener,trener,trener og håper jeg forbrenner litt fett oppi det hele!

 

Skal forsøke å kontrollveie meg på studio igjen, antar den vekta er riktig. Men greit å bruke vekta hjemme for å se fremgang og sånt :)

 

Håper alt går bra med dere, Collargol og 123To :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Snikveide i dag også (pga 1 kg opp i går), og fortsatt 64 :(

FAEN! Snikveiing er farlig, må slutte med det!

Lurer på hvorfor i ALL VERDEN DET GÅR OPP?!?! Jeg registerer alt og trener masse nå. CRAAAAAP! :angry:

 

Blir i det minste en aktiv helg hvor jeg skal ta mine egne valg mht mat, får ikke noe servert! Håper på det beste til tirsdag.. :blink::unsure:

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

:(:unsure::angry::mellow::blink:

 

64.5! 64.5! Hvordan er det mulig?!? Jeg har vært FLINK! Opp 1.5 kg på en uke! Og midjemålet også! Det var 79 cm i dag! 77 forrige uke!

 

Jeg er SKIKKELIG deppa og skjønner IKKE hva som foregår! Jeg registrerer og trener. Går (litt) over de 1300 kcal jeg har fått tildelt av shape-up-appen (ligger på mellom 1300 og 1600 per dag), men det burde være greit for jeg skal kunne spise inn treningskaloriene (forrige uke litt over 3000 kcal med pulsklokke, og da har jeg ikke tatt med svømmingen).

 

Jeg er trist, sinna og deppa :( :( Rykk tilbake til april, koriander.

 

CRAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at det har vært stille fra meg.

 

Jeg har hatt noen tøffe mnd. Hatt 2 spontanaborter på 2,5 mnd :( Hatt omgangssjuken og så en liten syk gutt. Samt at jeg har fått et par "slag i tryne" fra jobben...

Og jeg samler kiloer når jeg er stresset så her har det bare økt og økt :(

Så nå lager jeg en ny slik greie under her og starter på ny frisk. Håper at alt roer seg nå slik at kiloene kan komme av igjen.

 

Jeg har heller ikke fått trent på all denne tiden, så i dag var jeg på fitwalk og merket at det var sinnsykt tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Uff, Collargol!

 

Ble så glad når jeg så du hadde svart, men dette var ikke et svar jeg hadde håpet på! Høres ut som om du har hatt det skikkelig kjipt i det siste! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Du må jo bare ta tiden til hjelp, ikke stresse med vektnedgangen nå kanskje? Ikke så lett å ha fokus på det når så mye annet foregår rundt deg. Håper det tar seg opp for deg!

 

Her har det også økt, uten at jeg har en unnskyldning for det. Veier nå 64,2 (ned 300 gram fra forrige uke), og midjemålet har gått opp enda en cm til 80 cm. Vi får prøve å jobbe oss sammen nedover - når du føler deg klar :)

 

Klem fra koriander :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...