Gå til innhold

Minus 3 kg innen 1. oktober!


Anbefalte innlegg

Gjest cockerella

Jeg kan melde at vekta viser 74,4 kilo i dag, det er en liten nedgang fra forrige uke. Nå har jeg faktisk kvitta meg med 26 margaringpakker siden midten av mai. Jeg får glede meg over det, for nå blir det snart verre med trimmen i alle fall. Skal prøve å jobbe godt denne uka så jeg har et enda bedre grunnlag før operasjonen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klar-ferdig-gå

Jeg er med, så utrolig motiverende å henge seg på en slik tråd.

 

Startvekt i september er 83.3 kilo, får muligens ikke registert neste vekt før på torsdag (på grunn av en farlig tur til Roma).

 

Lykke lykke til alle sammen, sammen er vi sterke!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten forespørsel, er det mulighet til å henge seg på dette selvom jeg egentlig hører hjemme i "For oss som skal ned over 40 kilo-gruppen"? Har tatt av 39,5kg, og har 18 igjen til målet mitt. Snuser litt rundt på de ulike trådene, og synes dette virker spennende!

 

Ikke noe tvil, StinePetrine, her er det plass til alle uansett hvilken tråd man føler man hører til :D Velkommen til deg og til alle andre nye :D supert at dere vil være med å dra lasset sammen!

Har lest inne på tråden din - du har hatt en enorm og imponerende fremgang på egenhånd, gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er allerede i gang, rakk såvidt startskuddet selv - fantastisk moro!!

 

Her er første oppdatering av alt som er registrert inn til nå;

 

Oversikten:

 

koala 81,3 (mandag)

Knaus 73,0 (tirsdag)

Linn77 64,5

jqulin 103,0 67,0 (fredag)

Solvane 71,0

klar-ferdig-gå 83,3

mrstoby 71,3

Betty Blue (torsdag)

ekko76 73,3 (onsdag)

Sommerivrig 82,1 (mandag)

mia-53 97,8

punisher (mandag)

Potteplanten 91,0 (søndag/tirsdag)

StinePetrine

sarah

Mai76 79,8

Krepsen76 67,4 (onsdag)

elshatle (mandag)

ninass (mandag)

fineline 83,0 76,3 (tirsdag)

Smom (onsdag)

Benteslo 71,8 (tirsdag)

goassen 81,9

Sabine 65,8 (søndag)

cockerella 74,4

Henna (søndag)

Juni72 98,9 88,2 (onsdag)

 

Sååå moro! Velkommen til alle "nye fjes" og "gamle travere" :D/> Dette skal virkelig bli nok en flott måned!

 

Dere får mene litt om det ser greit ut med "tyngste vekt noensinne" først i rødt - nedgangstallene/stillstanden/litt opp vil jo stå i grønt i andre enden...litt symbolsk, tenkte nå jeg - å gå fra faretallet i rødt og mot håpet er lysegrønt og skjønt, men spent på hvordan det vil se ut/oppfattes. Hvis det ikke virker motiverende, beholder jeg det som det var sist. jqulin (WOW, for en nedgang!), fineline og jeg er i alle fall prøvekluter enn så lenge :D/>

 

Mangler det vektdag eller er blitt en tastefeil, så si fra og jeg retter kjapt opp :)/>

 

Superduper gjeng allerede - men vi har som alltid PLASS TIL ALLE SOM VIL VÆRE MED!! Hjerterom=husrom, jadda! :P/>

 

Husk, du velger selv om du bare vil oppdatere først og sist i måneden - eller ukentlig underveis, om du vil!

 

Hurra for september måned, se opp for lettvekterne, oktober! :D/>

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

August måned er straks over og overveldende mange aktive og flinke jenter har virkelig gjort den forrige tråden til et godt sted å stikke innom :D/>

 

La oss holde fokus og dra lasset sammen også den neste måneden!

 

Sakset inn fra tidligere tråder;

 

Bli med på å registrere vekt i begynnelsen og slutten av september måned - enten du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned!

 

Du som vil være med melder bare inn din startvekt nå på søndag som kommer eller når du får veid deg i begynnelsen av september, gjerne også ukentlig underveis og sluttvekt 30. september/1. oktober (eller deromkring), så samler jeg alt som innrapporteres i egen liste og holder den oppdatert underveis.

 

 

Bli med, da vel! ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Juni72 - takktakk! Ligger ganske mye arbeid bak det hele, men nå er jeg inne i en fase der det meste er gøy =) Og da er det en spennende prosess å gå igjennom!

 

Da rapporterer jeg vekten min på tirsdager =)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne være med i september også! Meldt meg på nettkurs i dag og har veiedag mandager heretter. Startvekt i morges: 81,3kg...:angry:/>/>

 

Kommer rett fra forrige tråd, hvor jeg oppdaterte resultatet ditt og la igjen en kommentar, koala :) Synes stabil vekt i over et halvt år etter å ha gått ned 10kg først er imponerende, jeg!

Skjønner likevel du vil ha litt hjelp videre, så nettkurset ditt gir helt sikkert resultater (du vet jo hva som skal til allerede :)).

 

Dagens tall er straks på plass i oversikten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker med masse trim og 1 uke utelukkende med sundt kosthold har gitt resultater.

-3kg på to uker, deilig!

 

Har prøvd mye rart før, men dette er jo behaglig, føler seg jo bare sunn, og aldri sulten, i går måtte jeg stappe i meg et par knekkebrød for å komme opp i et fornuftig kaloriinntak :)

 

Da er startvekten min 98.0Kg for september.

 

Satser på første delmål nådd innen 1.Oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med!

Var med på dette i juli, men datt helt ut:( Denne gangen skal jeg fullføre!! Litt lettere uten masse hytteturer og slikt.

 

Veide meg på fredag(30.8) håper det er greit for startvekt. Siden jeg først nå har begynt slankingen så er mitt røde tall 84 :(

Håper på å gå ned minst 3 kg denne mnd, og at jeg klarer å holde ut så jeg nå trivselsvekten på 60-65 kg.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til både nye og kjente fjes - og både damer og menn :D/>/>!

Vi er blitt mange også denne måneden, utrolig gøy at så mange vil være med på å vinke farvel til smørpakkene vi har slept rundt på alt for lenge!

 

Sjekk denne'a! :lol:/>/>

 

Oversikten:

 

gettingthinner 88,0 (tirsdag)

kikk 102,6 (tirsdag)

TomEik 94,0 (mandag)

Skrulla86 84,0 (fredag)

koala 92,3 81,3 (mandag)

Knaus 73,0 (tirsdag)

Linn77 64,5

jqulin 103,0 67,0 (fredag)

Solvane 71,0

klar-ferdig-gå 83,3

mrstoby 71,3

Betty Blue (torsdag)

ekko76 73,3 (onsdag)

Sommerivrig 82,1 (mandag)

mia-53 97,8

punisher 98,0 (mandag)

Potteplanten 91,0 (søndag/tirsdag)

StinePetrine

sarah

Mai76 82,7 79,8

Krepsen76 67,4 (onsdag)

elshatle (mandag)

ninass 88,8 (mandag)

fineline 83,0 76,3 (tirsdag)

Smom (onsdag)

Benteslo 71,8 (tirsdag)

goassen 81,9

Sabine 78,0 65,8 (søndag)

cockerella 74,4

Henna (søndag)

Juni72 98,9 88,2 (onsdag)

 

De røde tallene helt først er høyeste vekt noensinne (du velger selv om du vil ha det med eller ikke) som er tenkt som en motivasjon i seg selv om du synes vektnåla flytter seg litt tregt eller går litt i feil retning...da er det bare å se på det røde tallet og tenke at der er du i alle fall ikke lenger/dit skal du jamen ikke tilbake til! Meld fra om du vil ha med ditt :)/>/>

 

Sammen dekker vi nesten alle ukedagene - så her blir det liv store deler av uka gjennom! Sjekker innom så ofte jeg kan og lager ei liste i ny og ne :)/>/> Si fra om tastefeil, bytte av veiedag, endre farge på tall eller annet!

 

Ha en flott tirsdag med mange gode valg!

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...