Gå til innhold

Ikke ny, men starter på nytt og for siste gang


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig bra eam! Er det ikke gøy når det går rette veien og du føler kroppen er "med"?

 

Skjønner deg veldig godt nueva vida! Det er akkurat slik jeg er selv, både hvor ofte jeg veier meg (både morgen og kveld) og hvor lett det er å gi opp når det ikke går veien. I dag har jeg en pyton dag, forkjølelsen er verre igjen og det føles som om hele kroppen er laget av bly. I tillegg så summer det et kraftverk inne i hodet mitt.... :o Som ikke det er nok viste vekten +100 gram i forhold til i går..... :angry:

 

Det kan jo hende formen kommer seg litt iløpet av dagen, men jeg tror jeg skal satse på en hviledag i dag. Litt trim har jeg likevel fått allerede. Jeg kjørte eldstemann til ungdomsskolen og da jeg kom hjem hadde yngste gått til barneskolen - uten mat og drikke. (Enda det var det siste jeg sa til han før jeg kjørte) Så isteden for å kjøre bort på skolen gikk jeg bort med maten hans. Sparte miljøet for litt dieselutslipp der :wub::D

 

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 529
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest PippiLotta:-)

:) Flott, Nueva Vida! Vi må alle gjøre som vi føler for, og det blir kjempespennende å følge deg framover! 10 uker - det er til midten av mars? Vi skal nok ikke glemme det :lol:

 

Kom på noe en psykolog på TV sa en gang, at en god motivasjon var å rett og slett vedde PENGER. Å gi en viss sum til en venn man stolte på, og så få det igjen hvis man holdt det man lovte. Hvis ikke, skulle pengene gå til noe man IKKE likte - en organisasjon man ikke likte, et menneske man ikke likte. (Vennen må jo få noe også da...?). Hmm.

 

Godt å se at flere er i gang med trening! Apper hører flott ut, bare at jeg har så gammeldags telefon at... kanskje det må bli min belønning ved første delmål. Ny telefon :huh: . Vi hadde kjærestetur i går, fint det også :wub: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt å se at flere er i gang med trening! Apper hører flott ut, bare at jeg har så gammeldags telefon at... kanskje det må bli min belønning ved første delmål.

 

Om du har pc, så finnes samme programmet på youtube.com

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Veien blir til mens man hår, sies det, og det stemmer virkelig. Man bestemmer seg for en metode, men ser at man kanskje må endre taktikk underveis. Det kan bære viktig for motivasjonen også det :)

 

Uffda, piggen, har den ikke sluppet helt taket? Det er kjedelig. Men da er det viktig at du gir kroppen hvile disse dagene, da kommer du deg raskere også. Det lønner seg ikke å presse kroppen når den ikke er i optimal form. Fint med en liten spasertur! Flink som lot bilen stå, og tok beina fatt! Dette er et godt eksempel på hverdagstrim og livsstilsendring, tenker jeg!

 

Kjærestetur er fint, pippilotta! Det er viktig å sette av tid til det :wub:

Jeg har også hørt/lest det motivasjonstipset. Det er ikke dumt. Jeg skal ha det som et ess i ermet, til jeg evt trenger ny motivasjon.

Nå er jeg så giret på 10ukersen min, kjenner det boble litt. Hehe... Viktig finne riktig verktøy. Og det som er rett for meg, er ikke nødvendigvis rett for dere, det som funker nå er ikke sikkert vil funke etter påske. Derfor må man endre underveis. Gleder meg :)

 

Anbefaler seven, pippilotta. Finn frem youtube og kjør igang :) liker du opplegget, eam?

 

Har nettopp jogget en tur. Det var tungt, men veldig digg nå, her jeg sitter nydusjet og sniker meg til pad-time mens ungene ser barne-tv. Nå skal de snart i loppekassa, og jeg skal spise kveldsmat.

Merkelig hvor man gleder seg til måltidene når man ikke kan spise hva man vil, når man vil. Her blir det brødskive med spekeskinke og litt pepsi-max. Som forøvrig også skal kuttes ned til kun lørdag. Men siden det står igjen en liten (doven) skvett siden helgen, drikker jeg den...kan jo ikke tømmes ut....

 

Jeg og barna har laget sunn is i ettermiddag;

2 mango

1 beger vaniljekesam

Kjøres i foodprofessoren, og fryses i pinneisbeholdere. Dette ble mye røre, for mye til mine fire former. Halverer neste gang. Men vi smakte på røren, og det smakte utrolig godt. Ungene fikk hver sin tallerken. "Mmmm..tenk hvordan dette vil smake som is. Mamma; er det virkelig sunt og uten sukker?" Haha...moro! Faktisk så sunt at man kan spise is hver dag ;)

Vi skal teste flere sunne bærisvarianter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Januar-fight

- legg deg inn ved å trykke "svar til dette innlegget". Slett Quote-markeringa.

- slett deg selv hvis du ikke vil være med.

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 - xx kg. Ned: xx kg

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,2 kg Ned: xxkg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg Ned xx kg

Kisa

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned -1,2 kg

eam: Startvekt jan.: 90.0

Coliflor

Karro68

ChristineH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Har gått ned 1.1 siden 19.desember,men ikke veid meg i januar før i går så da starter vel nedgangen neste uke?Ble litt usikker..

 

Flinke dere er alle sammen!Motiverende å lese :)/>

 

Jeg kjenner meg også veldig igjenn i det å stadig veie seg.Gjør det stort sett både morgen og kveld.Men heldigvis klarer jeg å bruke resultatet til noe positivt stort sett.Har jeg gått ned så tenker jeg :Yes!nå gjør jeg ting riktig,og er det noe opp tenker jeg:nå må jeg skjerpe meg og gjøre alt jeg kan for å få ting til så bra som mulig ;)/>

 

Men er vel helst anbefalt å begrense det til en gang i uka B)/>

 

Rundstykkene skal jeg prøve,og isen hørtes jo ikke dum ut som helgekos.

Suuupert med tips til mat av ulike slag! I LIKE :D/>

 

Som belønning til meg selv legger jeg av 10 kroner for hver 100 gram jeg går ned,og sparer disse til nytt tøy,nytt grete roede kurs osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

- legg deg inn ved å trykke "svar til dette innlegget". Slett Quote-markeringa.

- slett deg selv hvis du ikke vil være med.

 

Nueva Vida

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,2 kg Ned: xxkg

Solstråle79

Kisa Startvekt: 22.11.13 105,5 kg 08.01.14 98,5 kg -7 kg :-)

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned -1,2 kg

eam

Coliflor

Karro68

ChristineH

 

(Håper jeg har gjort det riktig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan tror ikke jeg fikk til når jeg prøvde å legge til på januarkampen jeg :(/>

Gikk på vekta i dag og jippi da viste vekta -7 kg siden starten

Neste delmål er -10 kg den 28022014 og det tror jeg at jeg skal klare med glans.

 

Prøver å veie meg bare en gang i uka og har veiedag på fredag men måtte hoppe på vekta idag da vi har vært på langhelg i Gøteborg ;)/>

 

Kan virkelig anbefale hypnose mot godtesug :)/> Det er så enkelt når man kan avstå fra sjokolade, godteri, kaker og desserter uten engang ha lyst på det :D/>

 

Det er ikke lurt å veie seg for ofte da vekta varierer veldig i løpet av både dagen og uka :(/> Jeg har kjøpt meg en motivasjonsvekt på Enklere Liv den stiller man inn første gang man ser ikke hva man veier engang. Så viser den bare minus/pluss antall gr/kg neste gang du går på egentlig veldig motiverende :)/>

 

I dag skal jeg ringe å bestille meg en time på Spenst de har flyttet i nye lokaler og fått mange nye maskiner siden jeg tegnet det støttemedlemskapet mitt :P/> Så får vi ta i skikkelig fra uka av :)Merker jeg blir skikkelig værsyk og lei av alt dette regnværet og at det er mørkt når vi drar på jobb og mørkt før vi kommer hjem :(/> Lengter til våren jeg nå :rolleyes:/> Ha en fin uke alle sammen :lol:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Ypperlig helgekos, ja solstråle. Planen vår er en sunn kos fredag; grønsaker og dip, frukt/fruktsalat, smoothie, sunn is... Lørdagsgodteriet skal være lørdagsgodteri, men av erfaring vet vi at vi alltid har lyst på noe fdag, da er det liksom helg. Derfor har vi avtalt at denne kvelden skal være sunn kos :)

 

Så flink du har vært, kisa. Og så bra at du nå skal begynne på treningssenter. Det skulle jeg ønske var i nærheten også, nå når føre er som det er. Jeg elsker alle årstider, syns alle har sin sjarm. Men slik vinter som vi har fått i år klarer jeg meg fint foruten. Varmegrader, regn, sludd og glatte veier. Til og med i hagen vår er det skøyteis. Er jo helt håpløst. Jeg vil ha 5-10 minusgrader, og minst en halvmeter snø. Får vi ikke det, kan bare våren komme med en gang. Nå er jeg heldig å bo veldig nær fjellet, 20 minutter i bil og jeg er i winterwonderland. Det nytter vi oss av jevnlig av, men det går liksom ikke en tirsdagskveld, det blir til fridager og helg.

 

I hårkveld var jeg så utrolig fysen, vet ikke når sist jeg var sånn, var liksom umettelig, og bare lyst på godis. Klarte å holde meg unna( har ikke noe i hus heller, men det er ikke langt til sentrum...). Men det ble nok en brødskive for mye, men det er veldig mye bedre enn sjokkis.

 

I kveld skal jeg trene etter seven-appen!!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Januar-fight

- legg deg inn ved å trykke "svar til dette innlegget". Slett Quote-markeringa (første og siste linje)

- slett deg selv hvis du ikke vil være med.

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg Ned xx kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg Ned xx kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:98,5 kg Ned xx kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned xx kg

eam: Startvekt jan.: 90.0 Ned xx kg

Coliflor

Karro68

ChristineH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Heisann!

 

Det er ikke lett å lage en oversikt som er oversiktlig her på forumet... Jeg er nok et tabell-menneske :rolleyes:/> .

Tror dette er det beste jeg klarer. Det i grønt er hva vi har gått ned i januar. Foreløpig ingenting :P/> Hver og en bestemmer om de vil oppdatere hver uke, eller i slutten av måneden. Eller i mars ;)/> Jeg tror jeg går for hele måneden-varianten :)/>

 

Jeg kan godt hjelpe dere å legge inn, men det er bare å prøve selv! Kjekt å kunne, så kan man quote bare deler av innlegg ved andre anledninger også.

 

Hypnose høres virkelig lurt ut! Tenker at det er sikkert dyrt, men så sparer det seg vel inn på så mange måter. Selv har jeg en teknikk for selvhypnose, og det fungerer bra nok. Det er veldig lett, når man ærlig ønsker seg den sunneste maten, og ikke utstår søtt :D/> Jeg er ikke helt der, men ofte nok.

 

Takk for gode tips til fredagsgodt! Jeg kjenner det problemet. Skal prøve å lage sunn is, men må lete etter en melkefri variant.

 

7 minuttsappen skal testes ut nå!

woao, den kjentes! Tok først den norske, men 10 sek pause, så den med "hyper-prate-dama" uten pauser - svett ja! Den blir nok brukt mere B)

 

Ellers ser jeg at Puls har lagt ut en variant med å ta litt styrketrening nå og da gjennom dagen, og da må jeg si velkommen etter! ;)/> Det har vært min løsning i mange år. 12 knebøy hver gang jeg er på WC! 10 spensthopp før dusj! 20 armhevinger mot benken når vannet kokes! Planken på arbeid, når jeg trenger en pause :)/> .

 

Ønsker dere alle en flott januar-dag, og krysser fingrene for kaldere vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, det butter litt i mot fortiden. :( I går tok jeg det rolig, men i dag har jeg fått meg 1 time og 40 min i skogen og med staver. Kroppen kjennes blytung og dørstokkmilen var hard å komme over i dag. Men det gikk veldig mye bedre når jeg først kom meg ut!

 

Vekten viste opp 100 gram i dag også, så dette liker jeg dårlig. Jeg har ikke hatt noen "sprekker" i matveien, så det ordner seg vel bare jeg er tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Piggen, så flott at du kom deg ut! 1t40 er slett ikke dårlig :) Som du sier, det gjelder bare å holde fokus. Tenke de godt tankene - det er deilig å komme seg ut! Gjenta for deg selv, at du koser deg på tur og trening! (selv om det ikke er helt sant alle gangene, vil det etter hvert bli det).

 

Noen liker å veie seg hver dag, andre en gang i uka eller sjeldnere. Hvis man veier seg daglig, er det viktig å være avslappet i forhold til at det går litt opp og ned! Kanskje dette er tiden til å sette vekk vekta for en stund? Så kan vi sam-veie i slutten av januar ;) .

 

- uansett er dette er flott forum å lufte sinte/deppa/angre-tanker. Jeg har selv prøvd det.. (nei, du har da slett ikke noe å angre, det var visst meg det... :P ) Dette er ikke bare jippi-jeg-er-flink-lenke, denne er for alle dager uansett farge!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ellers ser jeg at Puls har lagt ut en variant med å ta litt styrketrening nå og da gjennom dagen, og da må jeg si velkommen etter! ;)/>/> Det har vært min løsning i mange år. 12 knebøy hver gang jeg er på WC! 10 spensthopp før dusj! 20 armhevinger mot benken når vannet kokes! Planken på arbeid, når jeg trenger en pause :)/>/> .

 

 

Så bra å klare dette. Er også begynt med små ting, har i første omgang bestemt meg for å ta trappene når jeg går til lunsj, jobber i 1.etg og kantina er i 6. så det er noen trinn opp og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

- legg deg inn ved å trykke "svar til dette innlegget". Slett Quote-markeringa (første og siste linje)

- slett deg selv hvis du ikke vil være med.

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg Ned xx kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg Ned xx kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:98,5 kg Ned xx kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned xx kg

eam: Startvekt jan.: 90.0 Ned xx kg

Coliflor

Karro68

ChristineH 2. Januar 85,9kg Ned 3,6kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget meg en herlig salat til kvelds i går med bl.a middagsrester som kyllingfilet, ris, ananas etc. Grillet paprika på grillpannen (uten fett)!laget jeg også. Og da jeg var ferdig kommer eldste gutten forbi og sier "det så kjempegodt ut" , jeg vil også ha! Han har aldri spist salat "frivillig" før så jeg måtte jo bare dele! :D :D

 

Han ville til og med ha salat med på skolen i dag men trakk seg da vi ikke hadde mer kylling. Men som jeg sa til han at med planlegging så kan det ordnes. Så nå kommer det til å gå unna på salaten her i huset. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo flinke damer (går utifra at vi bare er damer?)!

 

Veiedag i dag. Ned 3,6 kg siden forrige uke, MEN, ned 0,6 kg siden min siste veiedag før jul.

Jeg gikk nemelig opp 3 kg iløpet av julen, men brukte en uke på å få det av + at det gikk litt til :)

Dvs at jeg nå har gått ned totalt 10,2kg siden slutten av september 2013. Det er langt igjen, men jeg er veldig fornøyd, spesielt med at jeg greide å komme tilbake til sunne vaner etter en uke prekk, det har jeg ikke greid tidligere.

 

Jeg har trent 4 ganger den siste uken, en gang mer en målet :D

 

Egentlig bare lykkelig i øyeblikket :P

 

Da er det bare å gå løs på en ny uke, med nye muligheter.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Ligger rett ut på sofaen med minstemann :( begge med sår hals, feber og elendig form!!!

 

Skikkelig dritt! Men da skjønner jeg hvorfor kroppen ikke har vært helt optimal siste dagene.

 

Jeg syns oversikten din er fin, pippilotta. Tror ikke vi får det så mye bedre inne på et forum.

Jeg er også et tabellmenneske..hehe... Grafer, målsettinger, treningstabell, you name it...

 

Så flink du er christineH, veldig bra insats ;)

 

Blir ikke så mye mer fra meg i dag. Skal legge meg godt til rette under teppe og la feberen herje fra seg, så jeg kommer iform igjen snarest!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Piggen; den salaten hørtes god ut! Må prøves ut :rolleyes: .

 

ChristineH; for en herlig start på det nye året! Det viktigste er det du skriver om at du har kommet raskt i gang igjen, etter ei "annerledes-uke". Vi lar oss ikke vippe av pinnen av ei jul, en ferie - eller for den slags skyld ei vanskelig tid. Gjør vi vel? Vi skal ta vare på oss selv, uansett!

 

Nueva, det må du også gjøre nå; ta vare på deg selv. La feberen bli ferdig med sitt, så er du helt sikkert klar for nye sprell!

 

Og meg selv? Tja, jeg har jo skrevet om disse valgene før... gode valg og dårlige valg. Og forberedelser. Da det ble servert kaker i går, som jeg var uforberedt på, gikk det ikke så bra. Ett stykke er greit, men ikke nr. 2... og 3...

 

Jeg kjente underveis at jeg gjorde dårlige valg, og det er tross alt en framgang :P . Så jeg bestemte meg for en kveldstur; men møtte mannen i gangen med treningsklær på... Valget? Sofaen eller ZUMBA!! :D Deilig med 40 min svingene rytmer!

 

Alt i alt kjenner jeg en stolthet, over egen bevissthet, valg, mangler og seire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var kjedelig nueva vida, håper du blir raskt frisk igjen.

 

Ja PippiLotta det var en fantastisk start på nyåret. Jeg var rimelig sikker på at jeg skulle rapportere til min kursleder om vektøkning ;)/> det var en utrolig god opplevelse at jeg greide å ta meg sammen etter en uke med frie tøyler. Og læringen er at det faktisk er mulig å kose seg skikkelig bare det ikke blir for mange dager. Men det blir lenge til neste gang for nå vil jeg videre ned :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 28 år, og har ca 20 kg for mye. Jeg har ett barn på 2 år, og kan vel ikke akkurat lengre skylde på ungen for at jeg er overvektig :P Jeg kjente meg veldig igjen i det første innlegget. Jeg kan det meste om kosthold, har gått et par Grete Roede kurs tidligere (med suksess), men har en tendens til å falle helt ut om noe kommer i "veien", f.eks. helgeturer, hyttetur i påska etc. Da klarer jeg ikke å hente meg inn. Har en mann som også har ca 20 kg til overs, og vi har vært glad i å kose oss med take away, for mye mat og snoperi. Vi bestemte oss for å starte sammen med Roede nå (ikke kursdeltakere) om mandagen :) Kjenner jeg er glad for at vi er to om det, for jeg har vanskelig for å se fristelser rett foran øya på meg. Denne gangen vil jeg gå ned for å føle meg vel, ikke måtte lete bakerst i klesbunken for å finne xl når jeg er i butikken, bli sunn for barnet mitt, mannen min..og gå ned før et eventuelt svangerskap til slik at jeg er rustet for en sunn graviditet, for jeg vil nødig legge på meg 12-15 kg oppe på de 94 kiloene jeg veier nå. Jeg er vel og merke 181 høy, men føler meg desto større også pga høyden. Gleder meg til å følge dere innpå her, og lese om flotte prestasjoner og tips:) målet mitt er -20 kg, endre kostholdsvaner, mindre snop, mer aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, det butter litt i mot fortiden. :(/>/>/> I går tok jeg det rolig, men i dag har jeg fått meg 1 time og 40 min i skogen og med staver. Kroppen kjennes blytung og dørstokkmilen var hard å komme over i dag. Men det gikk veldig mye bedre når jeg først kom meg ut!

 

Vekten viste opp 100 gram i dag også, så dette liker jeg dårlig. Jeg har ikke hatt noen "sprekker" i matveien, så det ordner seg vel bare jeg er tålmodig.

 

Heisan det er veldig demotiverende nå vekta går feil vei :(/> Men her er løsningen å bare gå på vekta en gang i uka samme dag og tidspunkt så blir vekta mer riktig ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggen den salaten hørtes kjempegod ut :)/>

God bedring Nueva :)/>

Pippi Lotta det er flott og kjenne stolthet over bevissthet og valg en deilig følelse og da er man på rett vei ;)/>

 

Stå på jenter en ny helg står for døren kos dere :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Pippilotta: du har et poeng i det med å være forberedt. Det er utrolig viktig, for da vet man hva man skal forberede seg på. Og ta valg og stå for dem. Når det er sagt; disse 'blemmene' vil man bare gå på innimellom. Jeg syns du snur det veldig riktig når du kompenserer med en treningstur. Og når det ikke gikk med gåtur, snur du på flisa og finner alternativ. Fantastisk godt jobba!!!

 

Anehaug: velkommen til oss, det er bare slenge seg med. Du er jo veldig lik mange av oss både i kg og livssituasjon. Heldig som har en makker i mannen din, jeg har også det. Selv om vi ikke skal ned like mange kilo. Men det er viktig å være to.

 

Takk for god-bedring-ønsker! Formen er faktisk allerde bedre. Var verst først i uka, virker som det ble dampet ut med feberen som var innom i går. Halsen er fortsatt sår, og den er grumsete, men det viktigste er å kjenne at kroppen er bedre.

 

Jeg vil begynne med disse styrkeøvelsene innimellom. Var lurt... Jeg begynner med knebøy ved hvert dobesøk, armheveninger når jeg har pusset tenner og spretthopp før en dusj! Da gjelder det bare komme på det da... ;)

Jeg har også bestemt meg for å starte dagene med en liten gåtur. Ikke som trening, først og fremst, men for å starte dagen sunt og aktivt. Blir jo fort et halvt trimpoeng av det også :)

Jeg er for tiden hjemmeværende, selvønsket, og det er egentlig fint, mens man venter på drømmejobben. Vi har muligheten til at jeg går hjemme en periode, og da gjør jeg det! Men utfordringen med det er å fylle dagene med noe, og starte dagen. Blir ofte til at jeg står opp med mann og barn, og slaffer på sofaen etter frokost når de har dratt. Det vil jeg ha slutt på nå. Derfor har jeg nå bestemt meg for at de dagene jeg er alene hjemme, 4 dager i uka, starter jeg med en gåtur etter de har dratt. Da kommer dagen igang på en flott måte!!

 

Nå blir det en varm tekopp, før jula skal ryddes ut!!

 

God helg! Sunn aktivitet og sunne valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...