Gå til innhold

Ikke ny, men starter på nytt og for siste gang


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Juicemaskin hørtes fint ut! Det tror jeg ungene her hadde likt! De elsker sånt!

 

Så god innsats du legger ned, christineH. Det gjør forøvrig alle her inne! Vi er veldig flinke!

Du har hatt fin nedgang, christineH. 11 kg må jo virkelig kjennes deilig?!

Målsettingene dine er fine, tenker jeg, og motiverende å lese!

 

Min uke har vært dritt! Null motivasjon og elendig form :angry: matmessig har jeg ikke bare snubla, men tryna! Og jeg skammer meg. Det var ikke dette som var avtalen! Hvorfor kan jeg ikke bare holde meg til planen??????? AAAAAAOOOOOOUUUUURRRRGGGHHHHH

Trening har det heller ikke blitt. Kombinasjon av dårlig form, kaldt vær og ja, vi skal være ærlige; LATSKAP!! Form og vær er barre illeluktende, latterlige unnskyldninger! Jeg har ikke vært direkte sengeliggende, bare litt skrantete. Og ja, det har vært 20 minus, men det er ingen grunn til ikke å trene på stuegulvet. Så det koker ned til ren og skjer latskap. Synes synd i seg selv og være patetisk!

Jeg liker vel mitt late, feite liv, jeg da. Når jeg ikke gidder skikkelig innsats. Driter i helsa, utseende og energi. Jepp, der har dere meg!!

 

Jeg vet hva dere vil si, og jeg er enig; jeg er streng med meg selv nå! Men jeg tror det trengs. Man må tørre å se sannheten i øynene. Også må jeg riste det av meg, og det gjør jeg i skrivende stund. Snur tankene og tenker som så; okey. Det har vært tre elendige dager! Gjort er gjort ( i dette tilfelle ikke-gjort er ikke-gjort) spist er spist osv. Da tar jeg et valg om å la det ligge, ikke dvele mer over det. Det skal ikke ta fra meg fokus og energi. Jeg klarer å komme på rett spor fra NÅ, fordi det er det som er livet! Jeg vil ikke gå med dårlig selvbilde og tenke/snakke meg selv ned! Jeg skal gjøre noe jeg har bestemt meg for å bli bedre på; fremsnakke meg selv! Jeg er utrolig flink som har gjort mye rett siste ukene. Jeg jobber mentalt hver dag. Jeg er dyktig som klarer å snu de negative tankene NÅ! Jeg er stolt over meg selv fordi jeg tørr, og fordi jeg tørr å feile. Se det i etterkant, og gjøre noe med det!

 

Dagens peptalk....

 

Tre dager gikk skeis, men mesteparten av uka er igjen. Dagen i dag har vært helt etter boka. Og det kjennes så utrolig deilig å klare å snu! Derfor fortsetter jeg ut uka som i dag. Helga skal jeg kose meg sunt og godt, og litt godteri lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 529
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest PippiLotta:-)

Husk hva du sier til meg, Nueva Vida ;)/> . Det er lov å snuble, bare man reiser seg igjen! "Skrubbsårene" vil gro, de :P/> . Godt å høre du er i gjenge igjen! Det er jo derfor vi skal lykkes denne gangen, fordi vi reiser oss igjen, vi gir oss ikke! Jada, fram og tilbake, men vi gir aldri opp! Vi skal leve gode liv, akkurat slik vi selv vil!

 

Lykke til med resten av uka, og med ei sunn helg!

 

Kremt.. :blink:/> , sier PippiLotta:-) ... :lol:/>

 

 

ChristineH, du er virkelig en inspirasjon! Du kommer så stille og rolig med de brakresultatene! Hurra! Du blir nok førstemann (på tråden) med 7-tall først, det er en drøm! En drøm du nå beviser er innen rekkevidde for oss alle!

 

Solstråle79, du er fremdeles med :) . Jeg brukte ganske lang tid på "registreringsfasen", hvor jeg mer eller mindre bare konstaterte gode og dårlige valg. Etter hvert ble det mer av de gode valgene B) . Fortsett å registrere maten, så får du sikkert noen aha-opplevelser, og det gir et godt grunnlag for vektnedgang! Ikke gi deg, for det er rett og slett ikke et alternativ!

 

Lykke til videre i uke 4, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og smiler her jeg sitter :) du skriver så godt og beskrivende nueva vida :) Se det positive i det, det er bedre å "falle litt av lasset" nå mens du tross alt er motivert enn om 6 mnd/1 år. Nå klarer vi og du og hente oss inn igjen, slik som du allerede har gjort. Hipp hipp hurra for det. :D

 

Staver med vektmotstand er vel og bra ChristineH men du får nok mye større utbytte med å trene vekter på et treningssenter. Men alle må finne den treningen som passer best for seg selv og som de trives med i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg Ned 0,9 kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 13.jan 101.5kg opp 0.9 kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:96,8 kg Ned 3 kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned 2,6kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 20.01=88,4kg Ned 1,6 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 3,9 kg

Coliflor: Jan: Ned 1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Skrubbsårene plastret, og jeg er oppe og går igjen!

Har for første gang etter en tryning, kommet på rett kjør uten at det er mandag :P Hurra for meg, det syns jeg er godt gjort av meg og et steg i rett retning! ( fortsetter å fremsnakke meg selv....)

 

Jeg drømmer veeeeeldig om 70-tallet, og er en smule missunlig på christineH som har det innen rekkevidde. Unner deg det veldig, frøken, og syns du har vært veldig flink. En motivasjon for oss andre! 70-tallet mitt er der et sted, laaaangt der fremme. Men det er ikke umulig, det tar bare litt tid, vet dere. Først drømmer jeg om 80-tallet, og håper at mars-målingen vil vise meg et fint tall på vekta!

 

"Sitting is the new smoking". Skremmende og uhyggelig påstand. Jeg kaller det påstand, for jeg vet ikke skikkelig faktaen i utsagnet. Å sitte mye kan umulig være like skadelig som røyking???? Men at det er uheldig og usunt, og sikker skadelig, for kroppen vår er det lite tvil om. Så det er bare fortsette med mye aktivitet, damer!

Jeg røyker ikke, nettopp fordi det er helseskadelig. Så da sitter jeg ikke heller :)

 

Ha en knallfin helg, jenter!

 

Her skal husvasken tas først, så skal jeg få til en trimtur i dag! Jepp, det er kaldt, men jenta har da klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Jeppjupp, da er det lørdan :)

 

Fredagen i går gikk veldig bra! Vi lagde en god fruktsalat og spiste med kesam til! Nydelig dessert!! Og ungene koser seg like mye med det som med iskrem, det er fantastisk. Det gleder meg at det er sånn!!

 

Trening ble det ikke. Fikk ikke tid på dagtid, rett og slett. Og med huset fult av golk fra tidlig ettermiddag til sene kveld, ble det ikke rom for det. Slik er det bare!!

 

Jeg vil ønske dere en riktig fin lørdag og helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Helga har vært veldig fin! Fikk til en treningsøkt i går, litt er bedre enn ingenting!

 

I dag var vi borte på besøk, og der ble det et lite kakestykke. Og det ble litt lørdagsgodt i går! Helt innafor, så ca...hehe...

 

Fikk servert taco borte i går. Jeg gjorde veldig fornuftige valg, og kom på en tacomiddag under 400 kcal. Bare en wrap, droppa osten, veldig lite kjøtt siden jeg visste det var kjøttdeig og lite rømme. MYE grønsaker, og litt nachoes. Veldig tilfreds, da tacomiddagene ofte kommer på 6-700 kcal. Sunne, enkle valg. Droppa sjokoladebitene som ble servert til dessert, fordi jeg hadde bestemt meg for å kose meg hjemme!!

Digg å ha kontroll :)

 

I morgen er en ny uke, og jeg skal ha en knalluke!

Mye sunn mat, mye trim!!! That's the plan, and I'm gonna stick with it!!!!!

 

Søndagsklemmer med ønske om en flott uke!!!

 

Spennende med veiing for dere som gjør det i morgen, lykke til!

Jeg har 7 uker til min, og jeg skal jobbe for at den blir overraskende bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallstart på uken! Veiedag og vekten viste ned -2,6 kg! Ny vekt 99,6 kg. Jeg veiet meg 3 ganger for å være sikker.... :) Dermed er jeg også under 100 kg som var første delmål! :D Hipp hipp hurra! Det er bare så utrolig herlig å komme under 100 at jeg kan ikke få sagt det! Måtte det aldri skje igjen.

 

Jeg er bombesikker på at jeg har ikke gått ned reelt 2,6 kg denne uken, men det har på en måte "hengt" i kroppen helt siden jeg bare gikk ned 0,2 en uke.

 

Jeg skrev i et innlegg her tidligere i uken at jeg følte at jeg svevet bortover stiene i skogen og hoppet fra tue til tue. Jeg tenker det var ett eller annet i kroppen som hadde løsnet da og st jeg faktisk kjente det!

 

 

Startvekt: 106,2 kg

Ny vekt: 99,6

Endring denne uke: -2,6

Totalt vekttap: - 6,6 kg

TP denne uke: 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg Ned 0,9 kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 13.jan 101.5kg opp 0.9 kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:96,8 kg Ned 3 kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned 5,2 kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 20.01=88,4kg Ned 1,6 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 3,9 kg

Coliflor: Jan: Ned 1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Wow, piggen!! Gratulerer med en knall uke. Så deilig å nå et delmål! Over 5 kg på fire uker er utrolig godt jobba. Den er vanskelig å slå!

 

Flott innsats!

 

Hvordan er det med dere andre?

 

Jeg har savnet vekta, men nå syns jeg det er utrolig deilig å ikke ha den. For meg fungerer dette utrolig fint! Kommer til å gjøre det samme etter veiing i mars. Vente ti nye uker!

 

Jeg har startet dagen i dag, og uka, med en lang gåtur som ga 3 trimpoeng! Godt å komme i gang fra mandagmorgen, da er det lettere å fortsette!!

 

Spent på å høre fra dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Ny uke! Allerede i uke 5, du verden som tida flyr. "Tida går - bruk den!" Det er mitt mantra. Jeg skulle jo helst vært slank i går, eller aller helst forrige sommer. MEN - tida går, og bruker jeg den kommer jeg nærmere målet mitt :D/>

 

Jeg oppdaterer januar måned i slutten av måneden. Men det er utrolig artig å se hvor flinke dere har vært! :P/> Her kan jeg ikke sluntre unna, uten at det merkes!

 

Piggen, jeg tenkte på deg i går. Vi var på tur i skogen, og jeg følte meg tung i kroppen. Da tenkte jeg på deg, som hoppet avgårde! Måtte det snart bli meg :rolleyes:/> . Det BLIR snart meg :P/> .

 

Forøvrig er styrketrening mer min greie. Siden jeg ikke har mulighet til å være med i treningssenter akkurat nå, trener jeg hjemme. Jeg vet at det også vil gi resultater! Og tur, tur er deilig!

 

Ønsker dere alle en flott og aktiv uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg Ned 0,9 kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 13.jan 101.5kg opp 0.9 kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:96,8 kg Ned 3 kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned 5,2 kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 27.01=88,2kg Ned 1,8 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 3,9 kg

Coliflor: Jan: Ned 1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ned bare 0,2 denne uka. Men trøster med at det er bedre med ned 0,2 enn opp 0,2 - noe som nok ville vært reelt dersom jeg ikke hadde fokusert på inntak.

 

Ser at utfordringer står i kø, en dag går man ut å spiser lunsj, en dag har en kollega med kake, en dag blir man bedt bort på middag, så er det helger....

 

Men har redusert snopinntaket kraftig, men har hatt et par utskeielser denne uka. Gikk god tur i går, og forbrant nesten 500 kcal - det var deilig følelse etterpå. Så fikk jeg inn en styrketrening i begynnelsen av uka, så har fått forbrent ca 800 kcal denne uka. Helt greit.

 

I dag er formen på bunn, spydde i natt og magen er i ulage. Men går mye av sorten for tiden. Håper bare resten av familien slipper unna. Matlysten er dermed på bunn i dag, men satser på å få i meg noe. Spiste litt eggerøre til frokost. Så nå er det på tide med litt middag. Håper formen kommer seg opp slik at jeg får lagt inn en treningsøkt eller to denne uka også. Januar nærmer seg slutten. Foreslår at vi fortsetter fighten i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Piggen, jeg tenkte på deg i går. Vi var på tur i skogen, og jeg følte meg tung i kroppen. Da tenkte jeg deg, som hoppet avgårde! Måtte det snart bli meg :rolleyes:/>/> . Det BLIR snart meg :P/>/> .

 

 

Vel, vel det kjennes ikke slik ut hver dag! I dag var jeg litt småstresset og gruet meg til noe senere på dagen. Ute blåste det kuling og jeg hadde egentlig bare lyst til å "gjemme" meg på sofaen til jeg skulle avgårde. Men jeg klarte å overtale meg selv til å ta en tur ut. Kroppen kjentes tung og jeg koste meg ikke like mye som jeg ellers ville ha gjort pga at jeg var stresset. :o Vel hjemme igjen var jeg veldig fornøyd med meg selv fordi jeg ikke hadde glidd tilbake til gamle vaner! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle innleggene, men hiver meg med likevel, håper det er greit. 32 år gammel småbarnsmor i permisjon frem til juni. Har gått kurs et par ganger tidligere, den ene gangen gikk jeg ned 15 kg og nådde trivselsvekta mi på 75 kg. Den andre ganga var jeg gravid og prøvde å holde vekta, den viste 90 kg. Der holdt jeg meg ganske lenge, før jeg gradvis la på meg igjen-og så kom bekkenløsning, kvalme, mye stillesitting og mye melkesjokolade og vips viste vekta 125(!) kg da jeg fødte. Heldigvis forsvant det nærmere 20 kg i vann de første månedene, men vekta har stagnert på 105 og nå er baby snart ett år. Jeg vil ha kroppen min tilbake, og krefter til å løpe etter han-og ikke minst, føle meg fin og passe favorittbuksa igjen. Jeg skal ned 30 kg, og hvis jeg klarer målet mitt om 1 kg i uka er jeg der i august-da er det barnehagestart og jeg skal forhåpentligvis begynne i ny jobb den høsten.

 

Jeg skal spise 1600 kcal og prøver meg på 7 trimpoeng/uke, er ganske sliten etter tung barseltid også, så det blir mest trilleturer og litt styrketrening hjemme med 10 kg baby som vekter :)/>

 

Etter ei uke på kurs har jeg gått ned 2 kg og er veldig fornøyd, men jeg sliter med å bli kvitt søtsuget. Syns ikke vaniljekesam og bær er så veldig godt, selv om jeg prøver hardt-men lettbrus redder meg. Gode tips til søtt som er sunt mottas med takk, eventuelt hva som får søtsuget til å fordufte...sjokolade er min beste venn og fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Pippilotta; "tida går, bruk den". Den likte jeg. Det er slik man skal tenke. Bruker man tiden godt så når man sine mål. Spennende med veiing i slutten av uka!

 

Eam; ned er ned. 200 gr i uka er godkjent! Fint å lese at du tenker som du gjør, og ikke lar negative tanker få overhånd.

 

Utfordringer, ja! Det er det alltid. Jeg føler det alltid er noe, søtsuget er her innimellom. Og det kreves styrke for å stå imot. Har et glass kromtabletter stående, jeg, noen som har prøvd?

 

Jeg hadde på meg en bukse i dag, som jeg syns var litt romsligere enn sist, som var før jul. Føler meg litt lettere i kroppen, litt fastere. Men jeg har ikke peiling. Kan være psyka som spiller en et puss også. At man føler seg slankere pga sunnere livsstil, men at vekta egentlig viser bare litt. Har vært borti det før. Man føler seg såååå slank etter en joggetur...hehe... Spennende med veiing på 7 uker :)

 

Hjertelig velkommen til oss, frksnupp! Hyggelig at du vil være med. Her er det rom for alle. Vi inspirerer hverandre, oppdaterer med-, og motgang. Flying start med 2 kilo, da er det bare fortsette ;)

Du har jo verdens beste vektmanual ;) mine begynner å bli litt i overkant tunge..hehe...

Vi har hatt en januarfight, der vi skriver nedgang hver uke. Nå skal vi starte med februarfight. Du er med om du vil, når du velger å veie deg. Jeg skal ikke veie meg før 17. Mars. Men navnet mitt er på lista:-)

 

Sunn snacks; fruktsalat, grønsaker og dip, smootie, litt nøtter. Jeg og ungene eksperimenterer med hjemmelaget is. Moser ulik frukt, evt blander inn litt kesam, og fryser i ispinneformer. Vi elsker det både foreldre og barn! Knallgodt:-) vi har prøvd mango+kesam, bringebær+kesam, appelsin, kiwi og banan. Banan falt i smak bare hos halvparten av oss, men de andre har vært en slager. Alle er uten tilsatt sukker. Moser ingrediensene i foodprfessor og fryses ned!! Det er skikkelig godt!!

 

Jeg har også sjokolade som min store favoritt, det er min store svakhet. Sjokolade til teen, til et brusglass...mmm...alle mulige varianter... Men jeg vet at det er denne svakheten som har vært med på å gjøre meg tykk. Derfor må jeg bare styre unna. Men jeg tillater meg innimellom, dvs helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Januar-fight

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg ned 0.9 kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 27.jan 101.9kg opp 1.3 kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:96,8 kg Ned 3 kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned 5,2 kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 27.01=88,2kg Ned 1,8 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 3,9 kg

Coliflor: Jan: Ned 1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Hei hei alle sammen :)Har ikke hatt lyst til å skrive her inne for det går så dårlig :( opp 200 gram denne uka også..Har vært innom og lest da ;) Skjønner bare ikke hvorfor det kke går ned..det gjør ikke kurslederen min heller.Ville prøve ei uke på 1500 kalorier nå og se om det endrer på noe.Hun sa da ligger jeg 1000 under forbruk og de anbefaler 500-800 under.Så får vi se..

Er vel bare denna kroppen som ikke er helt i vater :P samler nok på litt vann for ringen som sitter løst til vanlig sitter fast.

 

Velkommen til oss frksnupp!

 

I helgen prøvde jeg pitabrødene og det var en stor suksess :D 1000 ganger bedre enn de du kjøper!

 

Ha en super onsdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Solstråle79, jeg skjønner frustrasjonen din! Men hva er alternativet? Hvis du spiser sunt og er aktiv/trimmer, så gjør du uansett mye for deg selv! Du må finne gleden og stoltheten over gode matvalg og trimturene du tar, stolthet over fristelser du unngår! Da vil du få et bedre liv, med eller uten vekt. Tida går, og det er for dumt å ikke bruke den positivt!

Vekta er tross alt bare et middel til å måle framgang, men det er ikke det eneste middelet. Har du et utgangspunkt for kondisjonen? Gå en fast runde så fort du kan og ta tida. Gå den samme runden f.eks. hver uke eller annen hver uke, og se om tida blir kortere! Eller, trener du styrketrening? Det er en svært effektiv treningsmåte, også når det gjelder (spesielt når det gjelder) å få lavere fettprosent.

Selv om vekta står stille, vil du få bedre livskvalitet med en sunt kosthold og gode treningsvaner! Innleggene her handler mye om hvor mye man går ned i vekt, men fokus bør, skal og må være på kosthold og trening! Vekt er en bi-sak, et av flere middel til å måle endring. Og for deg passer det kanskje ikke. Cm-mål er også gode å ha. Har du det, for hele kroppen? Her kan man se endringer, selv om vekta ikke endrer seg. Det skjer helt sikkert ting i kroppen din!!

 

Lykke-lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin velkomst, selvfølgelig blir jeg med på februarfight! Veier meg hver mandag, hvordan gjør dere den fighten egentlig? Siste veiedag i mnd eller noe sånt, så får jeg med hele måneden?

 

Takk for gode tips til snacks også. Jeg har lagd meg vaniljekesam med blåbær og litt kokos i kveld, og det er jo egentlig veldig godt. Det er bare sjokoladetrasseren i meg som ikke tror det ;) ekstra godt fordi jeg har lakrispulver i skapet, og et bittelite dryss gjør den helt store forskjellen. Pluss 10 g 86% Freia Premium, men den håper jeg å klare å velge bort snart.

Chai med ekstra lett melk har redda meg mange ganger, og en ts honning i-det smaker godt og er deilig på kvelden syns jeg.

 

Heier på alle her inne, regner med jeg klarer å skille dere mer fra hverandre etterhvert som ukene går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Solstråle; uffda, så kjedelig at det ikke peker noen gram nedover. Men prøv å tenke på at det du gjør er rett, og at det uansett er sunt for kroppen din. Som pippilotta skriver så er innleggene her inne først og fremst om nedgang. Og det er jo det vi jobber for. Men jeg tror vi, iallefall jeg, jobber like mye for mer energi, mer glødende person, forebygging mot livsstilssykdommer. Jeg prøver å tenke nedgang som en bonus. Jeg liker veldig godt å ikke veie meg hver uke. Da får jeg bort fokuset på vekten. Selv om det er det jeg tenker mest på, og jeg håper selvfølgelig på godt resultat i mars.

Kan det være at du sliter med å gå ned i vekt pga ustabilt blodsukker, pga av sukkersyken tenker jeg?

 

Frksnupp; de oppdaterer nedgangen (evt oppgang) en gang i uken, eller når du selv ønsker det. Har du veiing hver mandag, så oppdaterer du hver mandag. Eller i slutten av måneden, alt ettersom hva du ønsker :)

Du jobber hardt mot sjokkissuget, leser jeg. Flink!!! Jeg er selv en sjokolade-junkie... Men ser at de dagene jeg spiser jevnlig, og dermed holder blodsukkeret stabilt, er ikke søtsuget så intenst. Men det er nok jeg spiser brunost (som i seg selv er sukkerbombe), da kommer suget. Man må holde fokus 24/7. Dette er hard jobbing hver dag. Det er ikke lett, men gevinsten der fremme et sted er så gylden og fristende. Og ikke bare langt der fremme, men gevinsten etter bare et par uker. Det skal ikke lengre tid til for å begynne å merke forskjell på energinivået!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med energioverskudd av trening kan jeg skrive under på! Jeg har alltid tenkt at det er veldig oppskrytt når jeg har lest om det..... Men du må på en måte komme over en viss terskel for å komme der. Det er min erfaring i hvertfall! Så det er bare å stå på selv om det butter i mot! :)

 

Jeg tror ikke jeg har så mye å hente på kondisjonsfremgang lenger, jeg har egentlig hatt en enorm fremgang der hittil. Men selvfølgelig, jeg har flere titalls kilo som skal av enda så da blir det vel lettere å bevege seg også!

 

I går kjøpte jeg meg en ny bukse i str 44! Det er litt strech i den riktignok, men snart kan jeg droppe å gå på plus-size kroken i butikkene! DET blir en stor dag, for herregud så nitrist det er det som finnes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

 

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg ned 0.9 kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 27.jan 101.9kg opp 1.3 kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:96,8 kg Ned 3 kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned 5,2 kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 27.01=88,2kg Ned 1,8 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 4,5 kg

Coliflor: Jan: Ned 1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...