Gå til innhold

Minus 1-2-3kilo eller hold vekten innen 1. mai 2014!


Anbefalte innlegg

Ny måned, nye muligheter! :D

 

Her er tråden for deg som ønsker litt ekstra drahjelp på veien mot målet, hvor det er liv i leiren gjennom hele april måned, hiv deg med!

 

Det er helt og holdent opp til deg selv hva du ønsker å sette som mål for denne måneden - vil du nøye deg med 1 kilo, eller prøve på 2 eller 3? Eller trenger du rett og slett å puste ut og holde vekten? Du velger selv!

 

Har du 2-5-10-20-30-40kg som skal av eller som mål å holde vekten, dette er tråden som kan motivere deg til å gjennomføre planen din! :D

 

Slik gjør du:

 

Meld inn vekten din i begynnelsen og slutten av april måned, gjerne ditt røde tall også (høyeste vekt EVER - og som du ALDRI vil se igjen!) og ditt grønne tall (det du ønsker skal synes på vekta i slutten av måneden, realistisk eller optimistisk - det som passer deg best) og gjerne ukedag.

Jeg samler all informasjon i en oversikt, og ønsker du å melde inn ukentlig underveis (derav ukedag), så fører jeg inn det også!

Du trenger ikke farge tallene, det fikser jeg :)

 

Da blir det seende ca slik ut;

 

Juni72 98,9 82,2 81,0 (onsdag)

(Jeg prøver meg altså på litt over 1kg denne måneden (burde være overkommelig, det), men all nedgang regner jeg som bonus - dessuten kan månedsmålet endres underveis hvis det viser seg å gå riktig så bra)

 

Bli med på å dra lasset sammen i mars, da vel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med videre. :) Takk for at du fortsatt holder styr på oss!

 

Veide meg i dag tidlig, og da var vekten ganske annerledes enn søndag, så velger dagens vekt som startvekt for april.

 

Sabine 78 56,6 <58 (søndag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,da er april her og nye muligheter for å komme nærmere målet.her er mine tall 80 74.4 73 og veiedag er fredag,klarte ikke målet mitt for mars,men gir ikke opp,her er det bare å stå på videre. Takk for at du ordner opp og holder styr på alle talla,ønsker dere en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Hei 😄 jeg blir gjerne med i april 😊

Tallene mine er 92-85-83. Mars måned var en tung måned med oppgang i vekta 😳 men ny måned nye muligheter 💛 fin 1 april alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så bra for meg i slutten av mars. Hadde en flott tur og det resulterte med en flott vektoppgang. Hele 2,8kg :o/>

Jeg har et håp om at det som kommer fort på forsvinner fort av, så derfor har jeg et litt hårete mål for april, nemlig 3,4kg ned.

 

Mine tall: 106,2 - 99 - 95,6(mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det gjør godt med ny start!

 

Snublet bittelitt i en sjokoladepose i går kveld, men det skal bli med den - startvekt for april blir da onsdags- og ukesvekt: 81,7 ( :rolleyes: skrev nesten 91,7 - da var det deilig at med et lite tastetrykk så var jeg ti kilo ned likevel! Og en grei påminnelse om at jeg jaggu gjorde en god jobb i fjor - bare å fortsette nå som en ny mai måned nærmer seg...startet jo der for snart elleve måneder siden - JEG SKAL IKKE TILBAKE DIT!)

 

Flott at så mange er med også denne måneden, det gir i alle fall meg en skikkelig boost! :D

 

Liste kommer i kveld, nå er det hui og hei ivei på jobb - ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med?

 

Mitt røde tall... Jeg har jo vært oppe i 96 kg, men da var jeg høygravid, så det teller egentlig ikke... Så var jeg jo ganske tung rett etter fødslene også, men det forsvant jo relativt raskt. Så jeg tror jeg sier 80 kg som mitt røde tall, for det veide jeg før mitt første svangerskap.

 

Veide meg inn på 64,3 i går, og jeg liker å ha noe å strekke meg etter, så 3 kg ned i løpet av april sikter jeg mot. Litt vel optimistisk med tanke på påsken, men det er ikke umulig :)

 

Da blir mine tall :

Nickii 80 - 64,3 - 61,3(Tirsdag)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du blir med Nickii!

Jeg er med denne måneden også men skifter dag fra mandag til torsdag for er så deprimerende å se resultatet etterhelgen svart på hvitt... Er alltid litt bedre resultat mot slutten av uken. Og ja, jeg vet det er sluttsummen som teller men hjelper likevel bittelitt på motivasjonen da wink.gif

 

Vekten mandag 31.03 var 79,8 og målet for måneden er 4kg! Oi da må jeg virkelig fleske til!!! Men det blir påske til neste år også! tongue.gif

 

Koala: 92,3 79,8 75,8 (torsdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange spreke aprildeltagere, moro!

 

Her er foreløpig oversikt for april - plass til alle som vil, så sleng deg på! :)

 

Koala 92,3 79,8 75,8 (mandag)

Nickii 80 64,3 61,3 (tirsdag)

Juni72 98,9 82,2 - 81,7 (-0,5kg) 81,0 (onsdag)

kikk 106,2 99 95,6 (mandag)

awsam 79,0 76,0 (mandag)

Bijou 82,2 59,1 58,5

treklovermamma73 92 85 83

cebba 80 74,4 73 (fredag)

Henna 76 65 64 (fredag)

Sabine 78 56,6 <58 (søndag)

veslepus 107,0 79,5 - 78,6 77,0 (-0,9kg) (onsdag)

Tulla69 73,7 69,4 67,5 (mandag)

Collargol 89 78,5 77,5 (variabel veiedag)

 

Strålende! Hjertelig velkommen til nye "fjes" og hjertelig gjensyn med alle andre - april blir en hyggelig måned å ta grepa tak, sammen med dere!

B) Ja til grønne tall før mai :D

 

En god natts søvn ønskes alle, nattinatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev visst i hel feil tråd ser jeg nå. Det var for april jeg skrev i stad. Men altså vekt 64.6 kg. Bare 600 g til mål. Satser på å klare det i april selv om det er påske om en uke. Skal klare det med MYE trening og LITT utskeielse.

 

Ha en fin helg. :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir med videre! :rolleyes:

 

Har gått i flere måneder og ikke gått ned, så stor var min overraskelse da vekta viste i går 70,2kg. Har ikke notert eller veid maten i slutten av mars og nå i april, kan vel si jeg gjikk meg lei.

Nå er det ny giv igjen, Flott!!!! :P

 

Mine tall: 73,0kg - 70,2kg, prøver meg på 69,5kg.veiedag:torsdag

 

Ha en fantastisk helg til alle sammen. :D Takk Juni72 for at du oppdaterer oss. :)

 

Klem fra Knaus!!!! :lol:

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ny her i forumet. Tenkte jeg kunne henge meg på denne. Håper på å gå ned 2 kg innen 1. mai. Begynner på Roede kurs på tirsdag. Har prøvd å begynne litt på egen hånd fra 1. april. Så får vi se da om det skjer en endring på vekta innen kursstart:)

 

Vil ned til 75/76 kg. Er 177 cm høy.

 

83,7 - 83,7 81,7 (tirsdag)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...