Gå til innhold

Fortsettelse av "Ned 5 kg, noen som blir med?"


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

  • Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer Mimi med fin vektnedgang! Det ser jo ut som du rett og slett har strøket bort noen hundre gram med penselen! Ønsker deg en riktig god tur til gamlelandet og hyggelig julefeiring der!

 

Kjedelig med en liten vektoppgang like før jul Slankeklar, men det er jo godt å høre at du tar det med stor ro... og kanskje vet hva det skyldes...!

 

Jeg har gjort leksen min denne uken også og vil gjerne få rapportere ukens resultater. For min del stanset vekten i dag på 73,4 kg som vil si at jeg har ribbet kroppen min for 0,6 kg siste uke. I tillegg har både midjen (nå 81 cm) og bryst (nå 91 cm) skrumpet inn med 1 cm hver. De andre målene er uendret.

 

Trimpoeng ble 44,3 og BMI er nå 26 (lett overvekt)

 

Hvordan går det med dere andre i denne travle og søte førjulstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Takk for hyggelig hilsen Afrodithe og gratulere med flotte resultater på alle områder! Chapeau :) - som de sier på fransk (hatt! - altså, jeg tar av meg hatten for deg)

 

Keltisk - jeg deler din bekymring: Sans1, nå må du gi lyd fra deg snart - vi savner deg :) og KristinHK, selv om du bestemte deg for å ikke vende tilbake til Norge etter ferien, så har de vel internett, selv på øde sydhavsøyer ;)

 

Jenter, jeg drar på juleferie i morgen, men jeg kommer innom igjen før nyttårsaften, så det blir ikke helt "hadet" ennå, men jeg vil gjerne ønske dere alle en riktig gledelig jul!

 

Samtidig vil jeg benytte meg av anledningen til å takke for selskapet i høst. Uten denne tråden kan jeg love dere at jeg ikke hadde klart meg like bra. Dere er bare så utrolig bra alle sammen, og jeg elsker tonen herinne. Jeg ønsker dere alle lykke til med diverse prosjekter, og jeg håper jeg kan finne igjen noen av dere her, når jeg komme tilbake i feburar. Men som sagt, jeg kommer innom før det.

 

Ta vare på dere selv. Nyten julen :)

Klem Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Er innom stadig vekk for å se om noen har postet noe. Nå er det virkelig stille her.

Tenkte jeg bare skulle si hei til alle sammen og håper vi alle klarer å motstå de store fristelsene. Det går litt opp og ned med motivasjonen. På mandag hadde jeg lyst til å fortsette utskeielsen, men dro meg selv i nakken.

 

I morgen skal jeg på julebord, kanskje jeg skal veie meg en dag før.. hmm..?

 

Tenker det blir mer fart her når julestria er over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil, mest for min egen del, herved love å komme tilbake til dette forumet med nytt mot på nyåret. Jeg begynner nemlig å bli litt bekymret for om det blir noe mer nedgang før nyttår. ;) Og det er greit. Det er jul, og det skal koses. Jeg får prøve å ha som mål å holde meg under 70 kg helst, og fortsette derfra i januar. Da er det ikke lenger så mange unnskyldninger å bruke!

 

Håper du får en fin juleferie Mimi!

 

Det er fortsatt noen jeg savner å høre fra, men kan vel se bort i fra det for nå ettersom det er en travel måned, og satse på å se dere igjen når det roer seg. :)

 

Fortsatt litt tidlig å ønske god jul til de som fortsatt er hjemme. :)

 

Så da snakkes vi imorgen da, på veiedagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt resultat denne uken:

 

Startvekt 5. oktober: 73,7

12. oktober :72,5

17. oktober :72,3

26. oktober :72,2

2.november:71,8

9.november:70,3

16.november:70,6

23.november:70,1

30.november:69,4

7.desember: 69,1

14.desember:68,3

21.desember:68,4

 

Jeg har merket at kroppen har vært uvillig hele uka. Litt for mye utskeielse i helga og. Klarte vel ikke å gjevne seg ut denne gangen. Blir nok litt slanke"pause" nå fremover, tror ikke je kommer til å telle kalorier, men selvfølgelig delvis fortsette på samme mønster som jeg har vært i.

 

Her om dagen tok jeg meg i å være litt selvmotsigende. Leste litt rundt på forumene, og la merke til et par stykker som hadde gått ned ti kg på tre måneder. "Jeg har slanket meg i ti uker nå, og bare gått ned fem kg! Hva er galt med meg? Hvorfor går det så sakte??"

Så kom jeg på at jeg har jo lagd et poeng ut av at det ikke er så farlig hvor lang tid dette tar, nedover går det, og jeg lærer mye nytt og klarer å holde på vektnedgangen! ;) Lett å glemme...

Og det er fortsatt sant. Jeg har vært litt lei meg og redd for vektoppgang i jula, men det gjør jo ikke noe. Jeg kommer jo tilbake i gode mønstere etter all fest og kos, og kan fortsette mot målet. Dessuten har jeg en del mer kunnskap nå enn forrige jul. Vi skal nok se at vi kommer oss igjennom denne utfordringen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Da var det veiedag igjen, og selv om det er veldig stille her om dagen og maalsettingen ikke er fullt saa ambisis, er det fint aa ha et sted aa legge fra seg tallene. Som sagt er jeg fornoyd med holde vekta fram til jul, og det ser ut til gaa med et nodskrik.

Dette blir en kortkort melding for jeg innsaa akkurat naa at tastaturet jeg skriver paa ikke er innstilt med norske bokstaver. Fryktelig irriterende...

Enig med deg keltisk! Det er lett aa la seg rive med i aa ville fortest mulig ned i vekt, men det er greit aa minne seg om opprinnelige maalsettinger innimellom ogsaa. Og innse at alle er forskjellig. Noen gaar fort ned og andre trenger lenger tid. Og du skal jo ikke sulte deg heller.

 

Regner med at dette blir siste melding fra meg foer jul, saa derfor:

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!

 

Juleklem!

 

17/8-06 72,6 kg

24/8-06 71,0 kg = -1,6 kg

31/8-06 70,8 kg = -0,2 kg

7/9-06 70,4 kg = -0,4 kg

14/9-06 69,8 = -0,6 kg

21/9-06 69,4 = -0,4 kg

28/9-06 ? ???

04/10-06 69,9 = +0,5 kg

13/10-06 69,0 = -0,9kg

19/10-06 68,2 = -0,8 kg

26/10-06 68,4 = +0,2 kg

2/11-06 68,4 = -0,0 kg

9/11-06 67,7 = - 0,7 kg

16/11-06 68,4 = +0,7 kg

23/11-06 67,7 = -0,7 kg

30/11-06 66,9 = -0,8 kg

07/12-06 66,8 = -0,1 kg

14/12-06 67,2 = +0,4 kg

21/12-06 67,2 = -0,0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her var det stille om dagen...

 

Og både slankelar og keltisk ligger rimelig stille og rolig å vaker samme sted på vekten uten de store forrandringene. Det er jo flott at ikke førjulstrivselen har satt for kraftige sopor hos dere..

 

MEN da spørs det hvilke spor selve julen vil sette hos hver enkelt... Jeg reiser bort for jula i dag, så da ønsker jeg dere alle en riktig god jul - og så er jeg tilbake ca 27. des.

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Så utrolig koselig å høre at dere har savnet meg.. Jeg har hatt ett par vannvittig hektiske uker - både på jobb og privat og har rett og slett ikke hatt tid til å gå inn her.

 

Det hører også med til historien at jeg har sklidd helt ut nå og ikke har veid meg de to ukene jeg har vært borte. MEN det er ikke dermed sagt at jeg har gitt opp, for det har jeg aldeles ikke. Har bare tatt en liten pause og har planer og å komme veldig mye sterkere tilbake etter nyttår!!

 

Som Mimi vil jeg takke dere alle for all praten vi har hatt her i høst. Den er uvurderlig og har hjulpet meg masse i både opptur og nedtur. Setter stor pris på dere alle sammen!!

 

Ønsker alle sammen en riktig god jul og ett godt nyttår. Så håper jeg vi alle sammen knottes i januar!!

 

Stor juleklem til dere alle fra Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Bare innom en liten tur for å høre om dere har kommet dere vel gjennom jula?

 

Jeg har kost meg og nå som jeg har flyttet for godt har jeg ikke vekt i huset, så jeg aner ikke hva jeg veier - bare at jeg fortsatt kommer inn i den nye, trange buksa jeg kjøpte for et tre uker siden. Godt er det. Vekt skal for øvrig kjøpes.

 

Jeg kommer sikkert innom før jeg drar ut på jobbekspedisjon, men jeg vil bare gjerne bare ha sagt at jeg håper å finne igjen en god del av dere når jeg kommer tilbake ;)

 

Inntil da; riktig godt nyttår!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig veiedag idag, men jeg tror jeg skipper denne turen. Har ikke tenkt riktig på mat i det hele tatt, er fortsatt på julebesøk hos foreldrene mine, og det er jo tross alt de jeg har arvet matgleden av. ;)

 

Så jeg må nok jobbe noen tall ned omigjen til nyttår, men det får så være. Liten pause bare.

 

Godt å høre du er med Sans1, og kult at du kommer innom Mimi! Det blir spennende å høre fra deg igjen når du kommer tilbake fra langtvekkistan. :)

 

Inntil videre får dere alle ha en god jul videre, og et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp meldt meg inn i vektklubben, og syntes det hørtes bra ut å begynne med 5 kilo. KJøpte meg en ny bukse igår og det er en bulk (liten, men den er der) over beltestedet og målet er at om et par måneder vil den være borte.

 

Jeg er 1,59 høy og veier 61 kg..hehe..første gangen jeg skriver dette ned og det føles spesielt.

 

Tror grunnen til at den høye vekta er SJOKOLADE..jeg elsker sjokolade. Men nå skal jeg ha jernkontroll. No more chocolate for me..vanskeligst er det på jobben hvor det alltid står godis fremme. Noen som har gode tips for hvordan man skal unngå at hjernen kobler seg ut og kroppen beveger seg mot skåla, hendene putter godteriet i munnen, før hjernen skrus på igjen og sier der lurte du deg selv IGJEN.

 

Nytt år og nye muligheter rundt hjørne og fra mandag en ny start for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul og godt nyttår alle sammen.

Denne julen har vært reise hit og dit til familie over hele landet. Aldri har julen vært så lang og med så mye god mat. Nå syns jeg for øyeblikket at julemat ikke er godt lengre, så da skjønner dere vel hvor mye mat det har blitt. Godt det er er år til neste etegildet. Jeg har gått opp på vekten igjen. Da jeg veide meg forrige uke var det opp 1 kilo. Orker ikke veie meg før til torsdagen. Men vet at jeg har gått opp mer. Nye nyttårs forsett er satt, så da er det bare å jobbe seg videre;)

 

Håper dere alle har hatt en fin jul, dere har sikkert vært mye flinkere enn meg:D

Gleder meg til videre støtte og samarbeid med kiloene!!

 

Keltisk og slankeklar, dere har virkelig vært flinke!!! Skikkelig stolt av dere!!!

 

Piro, velkommen til deg. Da er det bare å stå på, vi får hjelpe hverandre:)

 

Klem klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Her har det jammen vært stille i det siste. Det kommer det også til å bli fra meg i godt en måned framover, men jeg setter min lit til at dere holder liv i tråden inn til da.

 

Ta godt vare godt vare på dere selv, lykke til og riktig godt nyttår!

 

Klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Da er vi igang igjen.. Startet dagen litt dårlig med at jeg ikke har spist frokost, men har planer om å komme meg inn i gode gamle rytmer nå fra lunsj :)

 

Julen har som flere her inne skriver vært preget av mye mat og snop. Jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på og etter en lang høst syns jeg det var litt fortjent. For meg som singel har det også vært en eneste stor fest. Det har blitt skrekkelig mye alkohol, men nå er det slutt på det (jaaaa, ihvertfall sånn nesten ;) ) Men som jeg pleier å si; vi kan ikke bare ha det gøy, vi må ha det litt morro også!

 

Gruer meg litt til veiing denne uken, men her er det bare å se sannheten i hvitøyet og gå på for fullt igjen. Men det er nok ett par kg opp frykter jeg.

 

Mimi - jeg lover deg - jeg er her når du kommer tilbake!

 

Som jeg fortalte før jul klarte jeg å få min første idrettskade (strekk i leggmuskelen) Jeg var litt stolt av den da (syk i hodet!!) Men nå - 1 mnd etterpå er jeg ikke like stolt lenger. Skaden er der nemlig fortsatt! men jeg har gått på langrenn 2 dager i romjula og det hindret meg ikke, men jeg er skrekkelig stiv i leggen når jeg står opp eller har sittet stille lenge. Det er vel kanskej trening som skal til? Noen som har hatt det samme?

 

Gleder meg til å fortsette her inne sammen dere! Og det skal bli morro å få litt resultater igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overså ett par ting på det forrige innlegget, så jeg må skrive litt til!!

 

Velkommen til deg Piro, koselig at du vil følge oss!

 

Ang sjokolade/snop så er det ikke mange gode råd å komme med.. Det aller beste er å ikke ha det i huset. Det man ikke har spiser man heller ikke ;)

MEN står det fremme på jobb/hos andre er det ikke like lett.

Det jeg prøver å tenke på for å holde meg unna er noe jeg kaller 10 sekunders lykke. Dvs at godteri og alt annet man putter i seg i bunn og grunn dreier seg om smak. Så hver gang jeg har lyst på noe prøver jeg å tenke at gleden ved å spise den tingen kun vil vare den tiden det tar å putte den i munnen, tygge og svelge. Så er det over! Er det da verdt det? Jeg syns ikke det! Alt som skjer med den godtebiten etter svelging er jo bare med på å ødelegge de målene vi har for oss selv. Det er jo mye mer tilfredstillende å kunne gå til sengs om kvelden og si til seg seg at i dag har jeg vært flink!

 

Lykke til Piro - dette klarer du :)

Og husk - Føler du at ting går dårlig er det nesten enda viktigere at du skriver litt her. Denne tråden er full av dyktige motivatorer og de har alle hjulpet meg mer enn en gang!

 

Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

God tur Mimi i det store utland - vi vil savne deg når du er borte, men gleder oss til å høre fra deg igjen når du kommer tilbake!

 

Supert at du er tilbake Sans1 for full musikk... men med litt mindre i glasset om jeg forstår deg rett..?

 

Jeg ønsker også Piro velkommen til oss!

 

Jeg håper du ser hyggeligere tall enn du frykter på vekten på torsdag Monicus!

 

Jeg ønsker deg også fortsatt lykke til Keltisk!

 

Det har vært stille fra meg de siste to ukene... julefeiring på bortebane og travle romjulsdager med diverse besøk overnattingsgjester og selskapeligheter... og selvfølgelig en respektabel nyttårsfeiring med familie og venner... har gjort at jeg bare har rukket å logge meg på her og lese litt innimellom alle slagene og selskapene... MEN NÅ er jeg tilbake...

 

Jeg har kost meg i julen, men med litt bevisst måtehold dann og vann... gått mange lange turer og ellers trent og vært i bevegelse så sant jeg har kunnet... I romjulen var jeg en snartur innom vekten og da viste den 73 kg - altså ned 0,4 kg til tross for julefeiringen... JIPPI! Uke 52 hadde jeg 20,3 trimpoeng...

På grunn av alle overnattingsgjestene her i forbindelse med nyttår, har jeg enda ikke vært på vekten denne uken, men i morgen får jeg tid og fred til å veie meg i ro og mak... Gru/gleder meg... men uansett er det fortsatt stor motivasjon til å fortsette med livsstilsendringen... Flere kilo skal av!

Kunne notere ned 30,5 trimpoeng i romjulsuken!

 

Gleder meg til å fortsette her sammen med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankeklar

Du vil bli savnet, Mimi! Kom fort tilbake, gledesspreder :-)! Stor klem!

 

 

Hei igjen alle sammen. Da var jula vel overstått og det er på tide å ønske alle et godt nytt år. Motivasjonen er på topp til igjen å fortsette sunne vaner.

Klarte å komme meg ut på en joggetur (som ble mest gåtur pga mye is) og en treningsøkt på SATS, men ellers har det vært mye mat og kos. Jeg har vært mye sjåfør i jula og dermed har alkoholinntaket blitt naturlig redusert, men tror jeg tok igjen med renter på nyttårsaften, så det blir uansett spennende å gå på vekta. Veide meg torsdag i romjula og hadde faktisk gått ned 0,4 kg, men i og med at jeg har vaket litt rundt 67 tallet både før og i jula tør jeg ikke ta det helt på alvor. Dommen faller for alvor på torsdag.

 

Velkommen i gjengen piro. Jeg vil anbefale deg å lese innlegg lenger bakover i denne tråden. Det er mange interessante og morsomme tips her, og du får en følelse med den gode stemningen vi har her. Dette er virkelig et sted å få oppmuntring når det går trått og for å skryte uhemmet når det går bra :-) Stå på!

 

Når det gjelder sjokoladespising har du min fulle sympati. Det er virkelig til å grine av all den sjokoladen og kakene en blir utsatt for innimellom. Jeg slutter meg til tips fra Sans1 og vil foreslå at du er ekstra nøye med å spise sunn mat regelmessig, så du ikke får for lavt blodsukker og bare MÅ ha noe. Hvis du får veldig lyst på sjokolade, er det viktig å ha noe sunt i bakhånd. Lov deg selv at du skal spise det sunne først (og gjerne drikke et glass vann), og så vente i ca ti minutter. Om du fortsatt bare MÅ ha, skal du få lov. Men da har du også rukket å tenke gjennom konsekvensene og gleden av å spise sjokoladen og tar et mye mer bevisst valg på det du putter i munnen. Kanskje du nyter sjokoladen mer og spiser den sjeldnere? Du skal jo ikke slutte å kose deg med mat og snop. Du skal bare kose deg mer og spise mindre.

 

Spent på resultater på torsdag for dere som har veiedag da!

Vi knottes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, siden jeg flyttet veiedagen min fra torsdag til onsdag like før jul måtte jeg jo bare til pers i dag.. Trodde ikke det var noen særlig lur ide, og det var det forsåvidt ikke heller, haha.

 

Men dette er utgangspunktet, så får vi ta det derfra (med ett smil) Dette er selvpåført, og fåglarna skal vite at jeg har kost meg i jula.

 

Tror ikke jeg gidder å ta med vekta fra i høst engang. Kan jo ta med start vekt også begynner jeg fra denne uken!

 

Startvekt 21/8: 76,6

 

Uke 1: 74,7 ( = 2,5 kg opp på 3 uker eller no. Hadde håpet på ett litt penere tall, men er ikke overrasket!)

 

Hvis jeg klarer 5 kg ned dag ligger jeg jo i underkant av 70 og det er første delmål nå!

 

Nå er jeg spent på å høre om det bare er jeg som har ødelagt for meg selv?!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg leser videre..

 

Dette med 10 sekunders lykke satt jeg å tenkte på her en dag jeg kastet i meg en troika, det er faktisk første gang jeg har sett det på den måten og ble litt overrasket over den tanken. Og når du da skriver om det her, ja da måtte jeg le.

Denne skal jeg huske på hver gang godtesuget melder sin ankomst.

 

Du er nok ikke den eneste som har lagt på deg skal for å si det sånn..

Gruer meg til vekten i morgen, menskal jeg komme meg videre og bli så lekker som jeg ønsker;) ja.. da er det bare å komme i gang!

 

Afrodithe og Slankeklar for en inspirasjon dere er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte77

Kan jeg få væmeeee?

 

Jeg ser at denne tråden har holdt det gående en stund og dette virker som et forum med mye aktivitet og masse inspirasjon og støtte og hente!

 

Jeg ble forresten anbefalt dere av KristinHK som sier HEI! Hun har bestemt seg for å fortsette slankingen uten internett, for det ble faktisk til at det tok for mye av arbeidsdagen... Hmmm... ikke bra (sier jeg, som sitter på jobb og skriver selv!!! ;o).

 

Litt om meg:

Bor på østlandet, 29 år, samboer, skal trene på Sats, jobber sånn passe mye (staten...), og min største last er at jeg venter for lenge med å spise og da spiser jeg sinnsyke mengder! Så jeg MÅ bli flinkere med små matpakker til å frakte med i veska!

 

Jeg veier i dag 70,8 kilo! Det meste jeg noengang har veid tror jeg! Vil veldig gjerne ned til 63, men 65 virker mere sannsynlig. Er 1,76 høy. Har ikke trent på en stund så musklene føles treige og målet er å stramme dem opp.

 

Håper dere alle har hatt en fin jul og at vi kan starte det nye året med å hjelpe hverandre fremover.

TM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TuttaMatilde - velkommen skal du være.

Selvfølgelig kan du være med oss.. Tror endel av oss begynner på ny frisk nå (ihvertfall jeg!! )

 

Si hei tilbake til KristinHK og ønsk henne masse masse lykke til :)

 

De fleste her inne veier seg på torsdager, så da er det mest aktivitet, men vi prøver å holde det gående igjennom uken også. Jeg veier meg på onsdager nå, så du står fritt til å velge den dagen du vil!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, alle sammen!

 

Ja, da er det på tide å tenke litt vekt igjen.. Jeg har ikke veid hverken meg selv elller maten på 3 uker... Så da blir det meget spennende med veiedag i morgen;)

 

Ellers har jeg, som de aller fleste her inne, kost meg fryktelig mye i jula, både med mat og drikke. Har heldigvis klart meg unna kakene og alt godteriet (er ikke så glad i sånt utgpkt), men har fråtset desto mer i salt mat og alkohol..

 

Fint at vi er flere som starter på ny frisk! Ønsker alle sammen lykke til i morgen!

 

Og velkommen til dere nye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Velkommen TttaMatilde og godt nyttår Arti! Det skal bli spennende å se hvordan jula og nyttårsfeiringen har fart med vekten deres... Jeg krysser fingrene og håper det beste for dere!

 

Fryktet det verste og håpet det beste da jeg gikk på vekten i dag... Heldigvis var den snill med meg og stoppet på 73 kg som sist fredag... mao har ikke nyttårsfeiringen satt sine spor på kroppen vektmessig.... Det er jeg kjempefornøyd med og håper det vil lirke seg av noen gram til neste veiing... det hadde vært så deilig å se at kroppen fortsatt er villig til å gi slipp på overflødige kilo.

Siden jeg har gått relativt jevnt og trutt ned i hele høst, har nok både jeg og kroppen hatt godt av disse dagene med litt slakkere dager, så da håper jeg den vil være samarbeidsvillig nå når det er tilbake til hverdagen igjen med alle de sunne vanene og lite alkohol...

 

Målene mine er uendret, bortsett fra at midjen er krympet med 1 cm og måler 80 cm i dag og at halsmålet er redusert med 0,5 cm til 33 cm (den har vel fått litt ekstra trim av all tyggingen og svelgingen av julemat og drikke...)

BMI er nå 25,86.... fremdeles definert som lett overvektig, men det nærmer seg jo normalvekt...

 

Jeg er kjempespent på morgendagens resultater fra dere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen.

Har litt dårlig tid i dag - sovet litt for godt, babyen og meg;) Så det blir bare et kort innlegg her i dag.

 

01.07.06 - 88 kg

20.11.06 - 69,2 kg

27.11.06 - 68 kg

04.12.06 - 67,9 kg

11.12.06 - 68 kg

18.12.06 - 67,2 kg

04.01.07 - 68,1 kg

 

Så jeg har gått opp 900 gram, det var jo ikke ille i forhold til den fråtsingen og lite bevegelser. Nei, jeg er ganske fornøyd.

 

Lykke til på vekten i dag, håper den er snill med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...