Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

Igår tok jeg ut sykkelen min, og om kvelden snødde det hos oss! Snøen ligger enda, men jeg har tenkt å vaske og smøre sykkelen i påsken ihvertfall. Så er jeg klar når godværet setter inn!

 

Sykkeldrosje er ikke noe for meg - orker ikke å sykle med personer bakpå! Men hva med sykkelbud? Synes jeg ser oss med gule kondomdresser og aerodynamiske sykkelhjelmer!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Det snør her også, så det ble brått slutt på alle sykkelplaner i påska så langt ihvertfall. Sykkelbud ja..kanskje det. Vi må ikke sykle for fort da, i kondom dressene våre, for da kommer sykkelpolitiet å tar oss.....

k025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye sol her nei, det snør og det snør... men jeg fyrer i ovnen og koser meg med en kopp kakao (confecta)... Deilig med fri allikevel.

 

God påske videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Sol her også. Klar himmel og vårfeeeling.

Og jeg tok kakao i dag, da jeg kopte litt på kaffibaren, og det var ikke av den maaagre sorten. Men jeg har vært og trent, og jeg har spist med vett, så så langt alt vel.

Heia til dere!!! Min sykkel ligger rusta på fyllinga før flytting, så her er det bare beina som skal taes fatt i finveret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du kommet hjem ja,Snuppelure... så flott at du har fått trent i dag da, det har ikke jeg. Tenkte meg en tur i morgen siden det gode sykkelværet forsvant i en snøstorm. Eller kanskje jeg tar meg en vin i stedet....

 

Var på butikken i dag og handlet litt til påsken før det store rushet på onsdag. Der så jeg verdens største Cheez Doodles-pose.... sukk... måtte kjenne litt på den før jeg gikk videre bort til grønnsakene. Hvilket fører meg videre til pizza-sausen jeg laget i dag. Vi hadde wraps med tacofyll i dag til middag og det ble så mye grønnsaker igjen så fant jeg på noe lurt synes jeg selv da. Jeg tok løken, paprikaen, kinakålen tomatene og agurken oppi en bolle sammen med noen hermetiske tomater og resten av kjøttdeigen og mikset det sammen med oregano. Det skal jeg lage pizza av i morgen, så får jeg lurt i junior litt grønnsaker også. På grov bunn dda selvfølgelig. Også blir det billig pizza og det gleder pengeboka mi seg over også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Den pizzasausen hørtes god ut - bare tull egentlig å kjøpe den på glass hvor man ikke har kontroll over salt og ingredienser. Jeg tar en boks tomater, løk, hvitløk og ellers rester hvis jeg har og moser dette med stavmikser. Kokes litt og brukes som tomatsaus på pizza. Eller ferske tomater hvis jeg har noen som snart går ut på dato.

 

Se forøvrig DEN ULTIMATE PÅSKEDRINKEN på tråden min! Jeg orker ikke å skrive oppskriften en gang til her, men jeg tror det kan være noe for deg Magan - du trenger vel litt næring etter å ha blitt flasket opp på trønderchampis.

 

Ha en fortsatt fin påske!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia jenter, godt å se det er liv i dere. I dag legger jeg IKKE rapport om verken hva jeg har spist eller gjort ellers :-))

Men det går mot vår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg heller gjør verken om mat eller trim, begge deler ute av kurs for øyeblikket. Sitter her og hoster og nyser og venter på finvær og at formen skal bli bedre. Men jeg hygger meg med pledd, fyr i ovnene og glovarm te (og litt vin innimellom) så det er ikke synd på meg. Har trimma litt med rockeringen så ikke samvittigheten skal bli altfor svart.

s010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Du er utrolig Magan. Jammen er du en sta en. Rocke når du er syk.

I dag skinner sola her, det er knallflott vær. Jeg må vaske gulva og være ørlite huslig, og så har jeg tenkt meg på trening. Det er et ork å komme seg på bussen og dra dit, men det er utrolig deilig når det er gjort. Så jeg får ikke være dårligere enn deg :-)).

Ha en fin dag under pleddet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ikke feber, tror jeg da, bare vondt i brystet og hosting og nysing foreløpig. Flytter seg vel opp til nesen snart så den blir tett tenker jeg. Den tid den sorg..... I dag snør det skikkelig her, ser ut som det kan bli skiføre....

Lykke til på treningen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jotakk trening... Ikke bare godt det nei. Har fått en intens verk i kroppen igjen. Det hender treninga utløser det. Har bare lyst å hyyyyle nå. Det gjør så forbanna vondt.

Sur gubbe er det her også. Han har tannverk, og DET er verdens undergang det. Joda det er vondt, men hvorfor har menn enerett på elendigeten liksom :-)).

Puh. Ser lyst på påsken :-)).

Satser på krimmen i kveld, og EN sjokkis fra påskeegget. Heldigvis, sjokolader kan jeg greie meg med en av, kaker derimot.... Men det har jeg klokelig ikke kjøpt inn.

Lev vel med og uten hoste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å hygge meg litt i kveld jeg også. Har etter mye tenking for og i mot, kjøpt meg en pose cheez doodles.... Noe av den skal jeg ha til påskekrimmen. Og jeg skal ikke ha dårlig samvittighet heller!! Gubben er på jobb, så her er bare meg og junior, ingen å krangle med bortsett fra meg selv, men jeg klarer nå det også jeg da, av og til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det å kunne ta en og litt, det er nytt for meg. Og kjennes veldig godt.

I dag sitter jeg og jobber. Kontorrotte. Så mange helgedager blir for mye for meg. Ikke er jeg fjellfarer, ikke er jeg skigåer, ikke har jeg råd til spaferie på hotell. Så jeg jobber jeg :-)). Har aldri digga ferier. Det er noe slitsomt med dem.

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nytt for meg også, men du verden for en lettelse å vite at det går an å ha en potetgullpose i huset uten å trappe i seg alt på en gang. Men jeg skal ikke utfordre skjebnen for mye tror jeg for det er lett å ramle tilbake til gamle synder uten at man merker det. Og jeg skal ikke sitte her med tre potetgullposer på fredagene igjen. Så det blir ikke mere godt i påska på meg ihvertfall. Får prøve å drøye den jeg har noen dager til.

 

Jeg synes det er alle tiders med litt ferie, har hivd ut noen leieboere (hybelkaniner) og rydda litt her og der. Ellers er jeg veldig flink å slappe av på sofaen innimellom. Trimmet har jeg ikke, utenom med rockeringen. Føler at jeg holder på å ese utover, håper det bare er innbildning. Det blir ihvertfall suppe til middag i morgen. Det er jeg overbevist om at hjelper på både kaloriinntak og metthetsfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

I dag har jeg hatt en knallgod arbeidsdag. Og så dro gubben og jeg ut og spiste lammestek på en restaurant i byen like ved. Det var godt, og siden jeg ikke har spist så mye ellers i dag så går jeg vel ut uten å ha fått overdose kalorier. Det vil si viss resten av kvelden går bra. Men i kveld er det dobbel krim på TV-en.

Jeg er i godt humør, som alltid når jeg pønsker ut nye jobbideer.

Påske kan de feire de som vil.

Lev vel!!! Nyt sofaen og livet, og bare bittelit potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jeg inn og legge igjen noen godbedringsvibber :) her laver snøen ned, det går nesten ikke an synes jeg. men sånn er det. enkelte ting får man ikke gjort noe med. vekk med vårsko og penjakke. frem med støvler og dynejakke igjen. jaja....

 

disse ostepopene dine kan vel ikke være det verste å putte i seg? de er jo så lette, du må jo spise mye for at det skal monne. det eneste er vel kanskje saltet, men som sagt - de er jo lette som fjær. og de lukter noe helt skrekkelig. men det vet du kanskje..? :)

 

jeg har tenkt litt på deg og denne rockeringen for jeg har sett på et tv-program om norske talenter. der har det vært en og annen skikkelse med rockeringer. helt utrolig hva de får til. er du like avansert tro?

 

ønsker deg fortsatt god påske. i dag må jeg ta litt husarbeid her, og så får jeg se om jeg tar meg en tur ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke på topp nei. Snørrnese og hoste..... går vel over snart.

Ostepoppen er vel den snacken med mest kalorier i, værre enn potetgull også. Men posen varte i tre dager så, vel......

 

Her ble det plutselig finvær, sol å greier....men iskald nordavind som trenger gjennom marg og bein.

 

Haha...nei er nok ingen ekspert på rockering jeg nei. De ungene på tv var jo helt fantastisk.

 

Snuppelure.... Den hellige ånd kommer og kakker deg i hodet snart (i disse påsketider)hvis du ikke tar deg litt fri fra jobbingen. Ikke slit deg ut nå da....hjernen og kroppen trenger vel litt hvile og opplading snart.... Jeg ligger ihvertfall på lading, på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde snørrete småpiker skulle sove på den tiden av døgnet jeg, ikke ligge til lading foran pc'en.. :)

 

fortsatt god bedring, magan. nå bærer det til butikken for min del. blir ikke noe ostepop, men skal ha gjester i kveld og må handle inn litt ift dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småpiken sovna på sofan foran tv`n i går ettermiddag. Derav nattranglinga. Må vel å handle noe smårask jeg også etterpå. Kylling og kjøttdeig og melk, resten tar jeg på feelingen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia Magan! Det er jobbinga som gjør at jeg holder ut en hel lang påske. Her er ikke sol inne om det er sol ute!!!

Kommer den hellige ånd og dunker meg i hodet, så sier jeg bare hei hei, du er kommet til feil adresse!

Joda, jeg vet jeg skulle ha slappa av litt, men hvordan??? Og hvor??? Har visst glemt hvordan det går for seg :-)).

Drar tirsdag morgen, da er det det søte hotelliv igjen. Over en uke!!! Og hardjobbing.

Er av og til bekymra for at det sprekker en dag for meg, hva da? jeg er så inmari svimmel for tida. Og jeg som et sted der tilbake på veien trodde jeg hadde funnet den gode balansen.

Men jobbe.... Prøv å stoppe meg!!!!

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, sånn å forstå ja. Her har det snødd så mye at jeg må vel ut å makke snø og det ser ikke ut til å gi seg heller. Har vært litt fraværende her ser jeg, det er fordi det skjer veldig lit for øyeblikket. Vel, vel i morgen er det på jobb igjen, kveldsuke så da er det fri på fredag. Tre dagers jobbing med påfølgende helgafri er ikke verst :) Håper snøen forsvinner fort så jeg kan begynne å sykle. Dette er kjedelig. Drar ihvertfall på trening i morgen. Må begynne å røre på meg ellers råtner jeg vel opp på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...