Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Sender deg en stor god tanke, Magan.

Har savna deg her inn, det har vært veeeldig stille av "kjentfolk".

I morgen drar jeg over fjellet på jobb. Blir borte en uke.

Kjenner jeg er litt sliten, og det er jo sprøtt etter en påskeuke, men sånn ble det nå.

Ha en fin dag i snøhaugene.

Her snør det også.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Heia Magan

 

Hva med en treningsdeal denne uka? Minst tre treningsøkter innen søndag er over? Og to spaserturer på en halv time?

 

Må dra hverandre igang igjen tror jeg. Og jeg skal båse støv av rockeringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok føler jeg meg sliten jeg også etter så mye fri. Men nå er jeg i fullt firsprang igjen.

 

Ja, Froeken vi går for den. Jeg er ferdig med en treningsøkt i dag. Jobber kveld denne uka så da trener jeg om morgenen. Da blir det gåtur i morgen, eller kanskje skitur. Hehe, dro fram de gamle skiene mine i går og de passer nok best på museum tror jeg. Treski med binninger som er fra beksømskoenes dager..... og bambusskistaver... jeg har sikkert knickersen min i skapet også enda hvis jeg graver dypt nok.

n010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hehe,

 

mine ski (smørefrie) er så dårlige at halve marka sitter igjen under etter en liten runde, så jeg skal ønske meg ski til jul til neste år.

 

Ingen trening i dag, men satser på en god runde i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Er tilbake etter påskeferie - litt her og litt der - overalt snø og vind! Men idag er det nyyydelig vinterferievær her - skulle vært ute på ski og ikke på jobb!

 

Jeg har hatt en slags påskeåpenbaring (!!) kan ikke strutse mer - må trimme og ta meg selv i nakken. Var på sats en tur på søndag og snuste på apparatene og gikk 17.000 skritt igår. Har planer om å gå hjem fra jobb idag også. Hele kroppen er mør etter all denne bevegelsen (!!) men det føles godt - føler at jeg er igang igjen!

 

Suppe er det store for tiden magan - mandag laget jeg potet og purresuppe etter GR oppskrift - hadde oppi kjøttboller fra Sverige - og det ble kjempemye og godt! Så mye at vi hadde det til middag + lunsj på jobb 2 dager.

 

Håper du er bedre av forkjølelsen! Høres ut som du er igang med treninga igjen!

 

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj...fikk ikke sove... akkurat da jeg skulle stupe til køys oppdaga jeg at søstersen satt ute på tunet. Måtte snakke litt med henne også og da er jeg like langt: 3 timers søvn i natt trallala....

 

Jada, suppe er tingen, i dag blir det aspargessuppe her... oppskrift: pose hehe. Lettvint når jeg er på jobb på kvelden. Junior får risengrynsgrøt... Toro.... Må ha noe han kan varme opp sjøl når han kommer hjem fra skolen.

 

Formen er mye bedre, skal på trening igjen i morgen og fredag tenkte jeg. Kanskje Lørdag også hvis det ikke blir jobbing da. Får sjå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu... endelig...

 

Kom meg ikke inn på internett, men nå er det i orden enn så lenge. Joa her er alt i orden, trimmet i går både med trening og turgåig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Nå skal det bli litt suppeprat igjen - ikke skilpaddesuppe denne gangen.

 

Søndag er blitt suppelagedag for meg - da er jeg som regel hjemme på formiddagen/ettermiddagen og har tid til å lage litt slowfood.

 

Igår laget jeg suppe på en spiker nærmest - brukte noen brokkolistilker og litt gammel blomkål og en løk - buljongterninger og litt krem fresj - lot dette koke litt og kjørte stavmiksern oppi. I tillegg hadde jeg lagt i vann butterbeans - store hvite flate bønner som ikke trenger så mye bløtlegging. Disse kokte med suppa en time ca. Jeg laget også 8 spelthorn som var ferdige sammen med suppa. Jeg synes den var nydelig og har masse igjen til å ta med på jobb. Gubben smakte og syntes den var vond (!!!!!) - tror det særlig er bønnene han ikke liker. Men han fikk ferske horn og fruktsalat så han var fornøyd.

 

Vi spiste ørretfilet bakt i alu folie igår kveld - med litt grønnsaker - lett og god mat! Var igrunnen mett helt til jeg la meg etter 2 - bønner er mektig og ørret er mektig.

 

Ha en fin uke!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage meg suppe i morgen tenkte jeg, blomkål og broccoli-suppe. Ikke så spennende det da akkurat, men jeg synes det er godt med grove vita-rundstykker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia Magan. Pss deg så du ikke ender opp som suppehue :-)). Mye supper her nå :-)).

Har vært borte en uke og litt til og måtte inn og se om du/dere var her, og puh, dere er her.

Hei då!

Snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Har akkurat fortært resten av søndagssuppa her på jobb. Det var faktisk et par stykker som var borte og lurte på hva jeg spiste - de rynket på nesa (menn) og syntes det så ut som oppvaskvann. Godt var det og mett er jeg!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Magan. Pss deg så du ikke ender opp som suppehue :-)). Mye supper her nå :-)).

Har vært borte en uke og litt til og måtte inn og se om du/dere var her' date=' og puh, dere er her.

Hei då!

Snuppa.[/quote']

 

Kan ikke bli noe som jeg allerede er o055.gif

 

Og selvfølgelig er vi her...still going strong.... har vært på en times trening i dag, i morgen er det såpass bart på veien at jeg vurderer en sykkeltur.

 

Unnet meg forresten litt dessert i kveld (det får bli kveldsmaten) mango med kesam vanilje.... kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sliten altså. Og treningen har gått rett i da.... Jobba 11 timer både i går og i dag + at jeg satt på flyplassen kl 05.45 i går og venta på å sende junior med første fly nordover, også rett på jobb etterpå. Maten har ikke vært helt grei heller, er ikke akkurat så mye salat og sunne ting å få som overtidsmat, men jeg tok kjøttkaker mens de andre spiste karbonade med chips og bernaise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Ha en fin helg Magan .. og slapp av litt og kom til hektene igjen. Alle har vi perioder hvor livet blir litt for hektisk, men jeg skjønner jo at du er våken oppi det hele og velger de beste alternativene.

 

Ha en god helg!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her skal det slappes av. Nå har jeg fyrt i to ovner (grådigknarken meg slo av alle ovnene i hele huset før jeg dro på jobb i morges brrrrr) satt på vaskemaskin, lagt sammen klær satt i oppvaskmaskina, spist middag og fora hester. Så nå sitter jeg og slapper av med en vin tidlig på kvelden siden jeg er alene hjemme. Skal hoppe i dusjen senere og pleie meg selv litt med skrubb og bodylotion.

 

a015.gifd030.gifv020.gif

 

God helg folkens.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Genialt.

 

Det der har jeg opplevd en gang jeg drakk en hel coca cola etter å ha holdt meg unna sukker utrolig lenge. Det var ordentlig ubehagelig. heldigvis gikk det over relativt fort, men det fikk meg virkelig til å tenke.

 

Jeg håper du kommer deg av det fort.

Ha en superfin lørdag :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi nå er jeg så støl atte.... vondt i "magemusklene" har jeg også. Vi fikk en time på jobben, med innstruktør (vi har skikkelig treningsrom med vekter og tredemølle, spinningsykler, stepmaskiner og jeg vet ikke hva alt heter... ) Har egentlig ikke gidda å kikke så mye innpå det rommet egentlig, for når jeg er ferdig på jobb har jeg en tanke i hodet og det er å komme meg ut derifra. (Jobben altså) p007.gif

 

Men jeg skrev meg da på en time der til slutt og i går måtte jeg til pers. Jøje meg vi fikk drevet oss ja, så nå tenker jeg og et par stykker til å fortsette et par ganger i uka med det programmet han innstruktøren la opp for oss.

 

n055.gif

 

Ellers er det intet nytt... jo forresten... Osloturen ja, nå vet jeg hvilket hotell vi skal være på og når på døgnet vi kommer dit. Så muligheten for å møtes er til stede hvis noen fremdeles er interessert. Men tror det må bli på hotellet, for jeg er i heletatt ikke kjent i Oslo, og med dertil manglende stedsans så er det stor sansynlighet for at jeg roter meg kraftig bort.

 

Klem fra superstøl Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... litt misunnelig... treningsrom med instruktør på jobben.... Hmmm.. kunne tenke meg det samme:D

 

Ja det er ikke verst, har man bare hatt vett til å ta det i bruk når det er rett foran nesa på en. Men nå blir det, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...