Gå til innhold

Operasjon-inn-i-brudekjole-hausten-2008


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært syk siden fredag, og det resulterte i ufrivillig rask nedgang. Tviler på at den kommer til å holde når jeg er helt i form igjen. Satser på å komme meg ut hjemmefra i morgen for første gang siden fredag.

Bra jobbet Huldra. Du er så flink til å trene! Jeg har ikke fått gjort noe av det siden forrige uke, hvis man ser bort fra slitet det er å kvitte seg med sykdom. Det var skikkelig hardkjør.

Start: 64,8 kg - 64,2 - 63,0 - Mål: 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar
Gjest Huldra81

På friskis og svettis i går var det ein ny mannleg instruktør. Dessverre levde heller ikkje han opp til forventningane mine om korleis ein instruktør bør/skal oppføre seg. Kanskje mine forventningar til instruktørane er for høge? Dei er tross alt frivillege og gjer dette utan betaling. Bør eg då senke forventningane mine? Det handlar blant anna om kor ein står i salen når ein instruerar, korleis ein gjer øvingane og om timen er godt samansett. Mogleg eg er vel kritisk sidan eg er godt utdanna innan idrett, og at andre ikkje legg merke til alle "feila" eg meinar er i timane. Eg skal prøve å innta holdninga om at dette er folk som ofrar av si fritid for å trene andre voksne folk. Det beundrar eg og ikkje minst har eg stor respekt for at folk har lyst til det. Som de sikkert tenkjer kunne eg hatt timen sjølv sidan eg både er utdanna og er ein "betre vitar" på feltet, men eg ser ikkje at eg har tida til det! Så frå i dag av skal eg tenkje: " So bra at nokon har lyst til å trene meg på dugnad" :D

 

Uansett, timen resulterte i 403 forbrente kaloriar på 45 minutt. Heilt ok. Styrkedelen var bra, så eg fekk no brukt musklane litt og ;)

Idag håpar eg at eg får vere med på spinning. Litt usikkert sidan eg er med ein gjeng som leiger sal med instruktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81
Nå har jeg vært syk siden fredag' date=' og det resulterte i ufrivillig rask nedgang. Tviler på at den kommer til å holde når jeg er helt i form igjen. Satser på å komme meg ut hjemmefra i morgen for første gang siden fredag.

Bra jobbet Huldra. Du er så flink til å trene! Jeg har ikke fått gjort noe av det siden forrige uke, hvis man ser bort fra slitet det er å kvitte seg med sykdom. Det var skikkelig hardkjør.

Start: 64,8 kg - 64,2 - 63,0 - Mål: 62[/quote']

 

Takk for det fregna. Hadde eg berre vore like flink med maten heile tida so hadde det her gått unda ;) Du er jo nesten i mål sjølv om det er på den "ufrivillege" måten. Kjedeleg å vere så nær målet, men likevel vete at ein mest truleg går opp igjen delar av nedgangen.

Vi får stå på og gjere vårt beste!

God betring til deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då var vi komt til fredag og eg gledar meg til helga! Eg og kjæresten skal på hytta på fjellet. Vi skal ha med både telemarkski og langrennski. Håpar veiret blir nokelunde slik at vi kan stå i bakken i kveld og gå på tur i morgon og søndag. Det ser lovande ut akkurat no med tanke på veiret. Blå himmel og sol ;) Det kan også vere at vi får litt ekstra trim om vi ikkje kjem oss opp med bil. Det er veg heilt opp til hytta, men om det ikkje er godt måka må vi nok gå heile vegen. Ca 2 km vil eg tru.

I går var eg på spinning 1 time og 30 minutt. Eg følte eg køyrte meg godt ut, men klokka viste ikkje det samme. Det er fortvilande når eg er sleten og musklane svir, men klokka viser at eg har meir å gå på. Resultatet i går blei faktisk 96 kaloriar UNDER forge vekes spinningresultat. 678 kaloriar forbrente eg i går. Forstår ikkje heilt kvifor det blei så lite, eller kvifor kroppen sa stopp lenge før den burde etter klokka. Det kan vel ha noko med dagsformen å gjere kanskje.

 

Uansett, håpar på betre uttelling i helga. Lange skiturar brukar å gjere susen. Gledar meg masse :)

 

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en strålende helg på hytta!

Jeg har vært hjemme med besøk og har spist masse god mat og drukket masse vin, og som jeg forventet så har jeg gått opp siden forrige mandag. Men det var vel ikke annet å forvente. Nå når jeg er i form igjen må jeg dytte meg selv på trening, ellers går det dårlig.

Start: 64,8 kg - 64,2 - 63,0 - 63,5 - Mål: 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81
Håper du har hatt en strålende helg på hytta!

Jeg har vært hjemme med besøk og har spist masse god mat og drukket masse vin' date=' og som jeg forventet så har jeg gått opp siden forrige mandag. Men det var vel ikke annet å forvente. Nå når jeg er i form igjen må jeg dytte meg selv på trening, ellers går det dårlig.

Start: 64,8 kg - 64,2 - 63,0 - 63,5 - Mål: 62[/quote']

 

 

Det var ein kjempe fin og avslappande tur på hytta! Oppgangen din var ikkje noko å snakke om. Kanskje er det berre korreksjonar frå sist veke når du var sjuk? Når du skal ned "så lite" er det små marginar som gjer til om ein går opp eller ned, så idag MÅ vi komme oss på trening Fregna ;) Heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Helga var kjempe fin på hytta. Fredag forvandla veiret seg frå å vere kjempe fint til å bli ruskete. Vi sleit verkeleg med å komme opp på hytta, men klarte heldigvis å rygge opp til parkeringsplassen. Der ifrå er det ein super bratt bakke som ikkje var pløgt! Når vi først var komt opp og inn i hytta var det jo kjempe koseleg at det snøa og bles ute. Skikkeleg hyttekos.

 

Laurdag vakna vi til strålande sol! Hurra :) Vi fekk på oss langrennskina og la i veg. Ein kjempe fin tur som resulterte i 840 forbrente kaloriar på vel 1 1/2 time. Etter turen blei det vel mykje kos i form av vin, sjokolade og chips. Sidan veginga laurdag utgjekk trur eg at eg ventar med å vege meg til neste vegedag, laurdag, før eg trekke konklusjonen frå helgas utskeiingar ;)

Søndag var vi tilbake på ruskeveir-sporet, så det blei ikkje noko skitur på oss denne dagen heller. I staden tok eg turen på treningssenteret og svei av 522 kaloriar på ein god time.

 

Klokka mi viste meg idag oversikt over treningane sist veke, og det viser seg at eg har trent 6 økter fordelt på 7 timar og 30 minutt, og dette resulterte i 3628 kaloriar eller 18,2 trimpoeng. Det må eg vel seie meg fornøgd med. Teoretisk sett skal eg då ha gått ned 0,5 kg om eg har ete dei kaloriane eg skal!! Eg får leve i spenning til neste laurdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

I går var det gå-tur-dagen min, og denne mandagen var det neste med livet som innsats! Det var speglblankt og umogleg å gå fort. Så eg endte opp med å gå på hovudvegen sidan der var einaste plassen det var tøya. Trava fram og tilbake på strekninga med gatelys. Resultatet blei 691 forbrente kaloriar. På matfronten klarte eg også å halde meg under den "magiske" 1600-grensa :D *flink jente*

I dag MÅ det bli fisk til middag og trening på senteret etter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Det blei fisk til middag i går (fiskekaker, potetbåtar, gulrot og brun saus). Veldig godt syns no eg.

Men styrketrening blei det lite av. Kjæresten hadde lovt seg vekk som trenar for eit yngre lag, så då måtte eg gå på treningssenteret aleine. Det blir alt for kjedeleg, so då gjekk eg meg heller ein tur. Det blei 669 kaloriar forbrent, også tok eg sit-ups på stovegolvet etter at eg hadde stoppa klokka. Grei økt.

 

Fryktar at eg trenar for mykje likt og at kroppen venner seg til at eg skal forbrenne ca 500-600 kaloriar pr dag. Det er jo ikkje bra. Må prøve å legge inn økter med lenger varigheit, og/eller høgare intensitet.

 

Etter jobb i dag skal eg på kafè med ei venninnne, så eg må mane meg opp til kun å velje salat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

På Peppe's i går åt eg salat som eg hadde planlagt *flink jente*. I tillegg heiv eg på meg joggesko når eg kom heim og la ut på gåtur. Det resulterte i 580 kaloriar. Ganske stolt over meg sjølv :D Tidlegare hadde eg sett meg ned i sofaen og blitt sittande til det var leggetid. Inntaket blei faktisk litt i underkant denne dagen og, så eg må kanskje heve meg der slik at eg ikkje risikerar å ete for lite! (Hadde aldri trudd det skulle skje meg..)

 

I dag var det tid for spinning. Følte verkeleg at eg fekk trent på økta idag. Svetten rann, og eg kjente pulsen dunke i årane! Deilig :) Forbrente litt fleire kaloriar i dag enn forge torsdag, men likevel ikkje like mange som første gongen. 690 blei uttellinga. Fornøgd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vore omtrent som så:

Fredag hadde eg treningsfri. Sulla rundt og vaska og rydda hus heile kvelden. Deilig med ryddig og reint hus fredagskvelden.

Laurdag var det fint veir, og vi reiste på ski. Denne gongen i bakke. Eg hadde fått på meg pulsbeltet, men gløymte å ta på klokka. Så det blei ingen nøyaktig måling av kaloriar denne dagen. Var eigentleg i bakken i 2 timar, men det blei eit alvorleg høgt tal i vektkalkulatoren, så eg la kun inn 1 time. Det blei vel ca 735 forbrente kaloriar (eg syns endå det var ganske høgt, men var sleten når eg kom heim så eg får satse på at det er nokelunde rett).

Koste meg med litt ostepop og sjokolade på kvelden.

 

Idag har eg vore ute å gått med nokre venninner. Dei er i god form, så eg fekk køyrt meg litt. Turen var på ca 1 1/2 time resulterte i 791 forbrente kaloriar. Ikkje verst på ein søndag før kl er 14 :D Har endå ikkje bestemt meg for om eg reiser på treningssenteret seinare i kveld. Får sjå om lysta melder seg. Har laga sjokoladekake til mor, så om det blir stort stykke på meg der så må eg nok trimme litt til ;)

 

Vekta viste forresten 800 gram ned denne veka, så no nærmar eg meg ein ny milepæl. Hadde vore utruleg kjekt å gått ned dei 900 gramma som manglar på at vekta viser eit 7-tal først til bursdagen min. Det er ganske so nøyaktig to veker til. Det kan gå... Mageomkrinsen hadde også minka med 2 cm, og det merkast på belta :) HURRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veka som har gått har eg trent i 8 timar og 42 minutt, eg har forbrent 4147 kaloriar og det resulterte i 20,8 trimpoeng. Det må eg seie meg svært fornøgd med. Eg gjekk ned 2 cm sidan forge måling rundt magen, og 800 gram på vekta. Ei fornøgd Huldra tar til på ei ny veke med gode treningsmoglegheiter!

 

I går var eg ute å gjekk tur, og det resulterte i 757 kaloriar. Vi var ute og åt med jobben, men eg var flink og bestilte salat med kylling. Når eg kom heim etter turen laga eg meg tomatsuppe (har fått heilt dilla på det, nam nam), men det eg ikkje hadde rekna med var at eg fekk sooooo lyst på restane av kaka frå helga :D So i staden for å bruke bossbøtta til overflødig mat, gjekk kaka ned på høgkant. Ikkje noko å gjere med det no, men eg veit til neste gong at då hive vi restane med ein gong i staden for at kjæresten skal ete det opp dagen etter (det var det som var meininga i utgangspunktet).

 

Gruar meg litt til å prøve kjole til helga... Anar ikkje kva eg vil ha, og fryktar at eg blir sjåandes ut som eit telt. Kryssar fingrane for at eg finn draumekjolen slik alle seier at eg vil gjere. Veit ikkje kor mange gongar eg har høyrt "du kjenner når du tar den på at det er rette kjole". Bla bla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går opplevde eg at lysta og motivasjonen til å trene var totalt fråværande!! :eek: Det er mange veker sidan sist eg ikkje klarte å motivere meg sjølv til å ta ein treningstur. Eg kjenner på kroppen at den er sleten, og morgonane er eit mareritt når klokka ringer. Kanskje kroppen min trengte ein dag på sofaen? Eg veit jo at restitusjon er ein like viktig del av treningsopplegget som kosthald, for idrettsutøvarar. Eg er ingen idrettsutøvar, men prinsippet for treningsopplegg blir det samme. Eit vist antal av harde økter, medium økter og lette økter skal inn på planen for ei veke. Til fleire harde og medium økter ein har i løpet av ei veke, til meir restitusjon treng kroppen. Restitusjon får ein gjennom kvile (eventuelt økter med svært låg intensitet), og gjennom mat. Mat med proteinar og karbohydratar er gjerne det ein et slik at kroppen skal få "påfyll" etter ei hard økt. I den situasjonen eg er i no vil kroppen få mindre påfyll av desse næringsstoffa då målet mitt er å forbruke meir enn eg tar inn.

 

Dei siste vekene har eg hatt overtal av økter med lett-medium belastning, men over relativt lang tid. Harde økter har eg kun hatt 1-2 av i løpet av ei veke. 1 treningsfri dag i veka kan ha vist seg å vere for lite i kombinasjon med "lite" mat.

Eg får kjenne litt på kroppen frå dag til dag denne veka, men faren er om eg overtolkar kroppen og ikkje trenar sjølv om kroppen er klar! Uansett blir det mindre trening denne veka då eg skal vere vekk frå fredag til laurdag kveld. So då må eg passe endå meir på maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonen er endå ikkje tilbake for fullt, men eg klarte no å komme meg ut av sofaen i går og reise på Friskis og svettis trening. I effektiv treningstid (utan uttøying) var tida 43 minutt og på desse minutta forbrente eg 459 kaloriar. Det er ganske bra sett ut ifrå antal minutt trent. For å få ei skikkeleg trening ut av det skulle eg gått til og frå, men i går hadde eg bil :D Eg må bli flinkare til å vere fornøgd med det eg faktisk får til og ikkje tenke så mykje på det eg burde/skulle/kunne gjort. I dag er det spinning, og eg gledar meg! I morgon og laurdag blir det som sagt ikkje trening sidan eg skal prøve brudekjole :eek:

Gruar meg mest til det....

 

ps sett vekk i frå at eg har "raida" skåpa to dagar på rad og funne sjokolade begge dagane (forstår ikkje kor det har komt ifrå), har mat inntaket vore bra. No er det tomt for sjokolade og eg trur kanskje viljestyrken er på veg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag var det spinning med ny instruktør og det hjalp på forbrenninga! På økta i går blei det 709 forbrente kaloriar og eg hadde det kjekt på trening.

 

Er kjempe spent på dagen i dag, for eg skal nemleg prøve brudekjolar!! Iiiiiiik :eek:

Gruar meg mest, men eg MÅ ha den innstilling at det fins ein kjole der ute ein plass som passar akkurat til meg :D Har ikkje tenkt på noko eg vil ha, men eg har tenkt litt på kva eg ikkje vil ha.

 

Først må eg jobbe litt, så er eg klar for ei helg med fnising og skravling med forlovaren :D

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoleprøvingen går helt sikkert greit det vet du!!

 

Husk å si fra hva slags kjole du finner da!! :D

 

Er så imponert over treningen din jeg Huldra! Jeg klarer ikke hverken spinning eller saltrening. Er liksom ikke meg det der.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoleprøvingen går helt sikkert greit det vet du!!

 

Husk å si fra hva slags kjole du finner da!! :D

 

Er så imponert over treningen din jeg Huldra! Jeg klarer ikke hverken spinning eller saltrening. Er liksom ikke meg det der.... :)

 

 

Takk for det Salia! Eg syns det er kjempe kjekt å trene og trening har vore ein stor del av kvardagen min sidan eg var 14 (at eg greidde å legge på meg 30 kg er igrunn imponerande).

 

Tidlegare har eg ikkje vore noko særleg "på" den der saltreninga, men når eg først prøvde det var det kjempe moro! Eg beviste for meg sjølv at eg iallefall må prøve ting før eg veit om det er noko for meg :D Å vere med på ei spinning økt gjer meg masse energi, og eg føle meg nesten i god form når svetten silar og musikken dundrar i øyrene! Heilt supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra du er så flink! Jeg finner ikke tid til å trene i hverdagen min, og det er veldgi fremmed for meg. Har alltid vært flink til det før. Sukk.

Men, men. Vekten viste 64,6 i dag, og det er rød uke, så det er mulig det bare er det. Pleier uansett alltid å veie litt mer på mandag enn tirsdag (alltid litt ekstra mat i helgen), så det er vel ikke så ille kanskje. Jeg er i det minste frisk!

Ellers tror jeg kanskje jeg skal satse på å holde meg her hvor jeg er, og så heller ta av 1-2 kg når bryllupet nærmer seg. Når jeg bare er motivert så går det fort, nemlig. Men jeg stikker innom innimellom. Og jeg skal IKKE over 65 igjen, da blir det registrering med en gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har fruen vore på bytur og funne seg kjole!! Det er litt skummelt å tenke på om eg har valt rett kjole, men når eg prøvde den på nytt på dag 2 "kjente" eg at det måtte vere DEN kjolen! :eek: Forlovaren var heilt einig.

Det er ein heilt enkel, men elegant kjole med lite dinglerier som eg føle kler meg og den eg er til vanleg. Viktig for meg at eg framleis ser ut som meg på den store dagen sjølv om eg håpar å vere "prinsesseversjonen" av meg :D

Kor mykje har dokke andre brukt på brudekjole? Eg anar ikkje om min var dyr eller om det var normal pris.... Vi måtte ut med 11000 kr + 500 i sying.

Kjøpte den i ein str mindre enn eg prøvde no, og må gå ned min. 5 kg for at den skal sitte fint. Det skal gå fin fint. Dama i butikken meinte det ikkje var krise om det blei mindre heller sidan det er snøring i ryggen. Eg håpar å gå ned 7-10 kg til, men det er litt godt å vete at om det går trått med vektnedgang MÅ eg berre ned 5 kg for å komme fint inn i kjolen.

 

Utanom kjoleprøving har det blitt lite trim på meg i helga. Fredag var vi på tur, laurdag kom eg så seint heim at det ikkje blei noko av, i tillegg til at eg var sjåfør på fest. Søndag måtte huset vaskast og sofaen frista stort, så det blei ikkje trening då heller. Så når eg no tenkjer over det har eg faktisk ikkje vore på trening sidan torsdag :eek: Ikkje bra. I kveld må eg til pers. Ser på bilder av kjolen at armane treng eit stort løft. Eg veit at det ikkje går an å punktslanke delar av kroppen, men eg kan uansett gjere eit forsøk på å stramme opp overarmane. Så i dag blir det enten benkpress eller armhevingar alt etter trening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra du er så flink! Jeg finner ikke tid til å trene i hverdagen min' date=' og det er veldgi fremmed for meg. Har alltid vært flink til det før. Sukk.

Men, men. Vekten viste 64,6 i dag, og det er rød uke, så det er mulig det bare er det. Pleier uansett alltid å veie litt mer på mandag enn tirsdag (alltid litt ekstra mat i helgen), så det er vel ikke så ille kanskje. Jeg er i det minste frisk!

Ellers tror jeg kanskje jeg skal satse på å holde meg her hvor jeg er, og så heller ta av 1-2 kg når bryllupet nærmer seg. Når jeg bare er motivert så går det fort, nemlig. Men jeg stikker innom innimellom. Og jeg skal IKKE over 65 igjen, da blir det registrering med en gang. :-)[/quote']

 

Takk for det, men nett no har eg jo vore skikkeleg slapp :D Eg har jo ingen ungar og i utgangspunktet godt med tid etter jobb, så eg bør ha tid til å trene.

Når du er 169 cm høg og vege 64,6 kg har du no ikkje mykje til overs uansett vel? Eg er misunneleg både på høgda og på vekta di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at du også tok sjangsen på å kjøpe kjolen en str. for liten. Det var litt tøft å gjøre det, men duverden så mye motivasjon det ligger i det. Jeg har også kjøpt en enkel kjole, men tror nok uansett jeg vil føle meg som en prinsesse. Er kanskje litt skeptisk på om jeg kommer til å kle slør, men dersom det blir helt pyton bruker jeg det bare ikke. Betalte bare 7300 kr for kjole, slør, tiara og sko så jeg synes kanskje det var dyrt med 11000 kr, men det viktigste er at du er fornøyd. Bare kjolen min kostet 5600 kr, og det er billig synes jeg. Den har tubefasong, broderte perler og glidelås bak. Min mor skal legge den opp når hun kommer oppover. Hun har jobbet i en brudesalong tidligere så det går nok bra.

 

Du er ikke alene om å ha behov for å stramme inn overarmene. Skal begynne med styrketrening for å stramme inn overkroppen, må bare.

 

Du klarer helt sikkert de 5 kiloene du må ned. Jeg har 8 igjen til mitt opprinnelige mål, og nå går det sakte, men jeg skal klare det. Regner med en skikkelig innspurt den siste måneden dersom det blir nødvendig, men forløpig har vi god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at du også tok sjangsen på å kjøpe kjolen en str. for liten. Det var litt tøft å gjøre det' date=' men duverden så mye motivasjon det ligger i det. Jeg har også kjøpt en enkel kjole, men tror nok uansett jeg vil føle meg som en prinsesse. Er kanskje litt skeptisk på om jeg kommer til å kle slør, men dersom det blir helt pyton bruker jeg det bare ikke. Betalte bare 7300 kr for kjole, slør, tiara og sko så jeg synes kanskje det var dyrt med 11000 kr, men det viktigste er at du er fornøyd. Bare kjolen min kostet 5600 kr, og det er billig synes jeg. Den har tubefasong, broderte perler og glidelås bak. Min mor skal legge den opp når hun kommer oppover. Hun har jobbet i en brudesalong tidligere så det går nok bra.

 

Du er ikke alene om å ha behov for å stramme inn overarmene. Skal begynne med styrketrening for å stramme inn overkroppen, må bare.

 

Du klarer helt sikkert de 5 kiloene du må ned. Jeg har 8 igjen til mitt opprinnelige mål, og nå går det sakte, men jeg skal klare det. Regner med en skikkelig innspurt den siste måneden dersom det blir nødvendig, men forløpig har vi god tid.[/quote']

 

Takk for det! Eg føle ikkje noko panikk i forhold til at eg må gå ned min. 5 kg. Det har vore planen heile tida og klart det blir ein ekstra motivasjon i tunge tider å vete at kjolen kjem i ein str mindre :D Den var nok litt dyr gitt.. Den andre eg prøvde som kunne vere eit alternativ kosta 9000, men der var det dyrare tilpassing også var ikkje den kjolen heilt 100% rett. Hmm.. akk ja.. eg får oversjå prisen. Det er verdt pengane denne eine dagen om eg blir den "prinsessa" eg håpar :) hehe.. Til kjæresten var det utleige på dressar til 2500 kroner. Det var utan sko og skjorte. Det syns eg var dyrt! Men det er kanskje vanleg det og?

 

Eg har ikkje bestemt meg for slør og diadem endå, så det kjem i so tilfelle i tillegg til dei 11 igjen. Akk ja.. godt foreldra våre skal betale gildet og at vi forhåpentlegvis kun sete igjen med utgifter til kle, fotograf og bryllaupsreise.

 

Vi får pushe kvarandre på armane! Eg er klar. Skal heim å måle cm slik at eg har kontroll på om treninga er effektiv :D

 

Godt at nokon har trua på meg :) Du har bevist at du kan, så eg er overbevist om at du får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjole, Huldra!! :)

 

Den har jeg enda til gode å finne jeg da.

Vi skal jo gifte oss i rådhuset, og jeg synes liksom ikke at kjole med slep og slør og greier passer så bra da. Jeg vil ha noe enkelt uten slep, men det er ikke lett å finne gitt!!

 

De 5 kiloene går du nok ned så fint som bare det tenker jeg!

 

Bare husk p en ting: Hvis du begynner med mye styrketrening nå for åstramme opp overkroppen, kan det hende vekttapet bremser mer eller mindre helt opp. Da er det bare å holde oversikten på målene og glede seg over at man skrumper inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjole' date=' Huldra!! :)

 

Den har jeg enda til gode å finne jeg da.

Vi skal jo gifte oss i rådhuset, og jeg synes liksom ikke at kjole med slep og slør og greier passer så bra da. Jeg vil ha noe enkelt uten slep, men det er ikke lett å finne gitt!!

 

De 5 kiloene går du nok ned så fint som bare det tenker jeg!

 

Bare husk p en ting: Hvis du begynner med mye styrketrening nå for åstramme opp overkroppen, kan det hende vekttapet bremser mer eller mindre helt opp. Da er det bare å holde oversikten på målene og glede seg over at man skrumper inn :D[/quote']

 

Takk takk Salia!

Eg har trent styrke heile tida eg, men tenkte no at eg skulle legge til 1-2 øvingar på armane. Eg tvilar på at 1-2 øvingar meir på armane vil føre til at vektreduksjonen stoppar opp sidan det er snakk om relativt små muskelgrupper. Men måle skal eg gjere uansett :)

 

Eg prøvde ein heilt enkel kjole som likna litt meir på selskapskjole enn brudekjole berre at den hadde slep. Den hadde passa veldig fint til eit "rådhus-bryllaup". For meg blei den litt for lite bryllaupskjole, men den var utruleg fin. Eg er sikker på at du finne noko berre du går i ein butikk og seier kva du vil ha og kva du ikkje vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gløymte å fortelje korleis det hadde gått med vekta denne veka. Sidan eg ikkje var heime laurdag måtte eg måle meg søndag. Då viste vekta nøyaktig det samme som for ei veke sidan. Kjedeleg, men forståeleg. Det blei lite trening forge veke og for mykje godterier på mange av dagane. I helga var vi også på restaurant for å ete, i tillegg til at det nok blei for lite mat utanom. Skjerpings må til. Neste veke fyller eg år, og det hadde vore utruleg kjekt å vore på 70-talet på dagen i staden for 80...

 

Eg starta veka med ein gåtur på ca 1 time og 20 minutt. Det resulterte i 697 forbrente kaloriar. Inntaket blei på 1792 kaloriar. Etter å ha snakka med ei som har gått ned litt over 40 kg på GR-kurs trur eg at eg skal legge meg opp igjen på 1900 kaloriar dei dagane eg trenar. Vi er no omlag like tunge og har samme kroppsvekt, og ho har fått av oppgjeve av kursverten sin at ho skal ha 2100 kaloriar pr dag. Ho trenar litt meir enn meg (eg ligg rundt 600-700 kaloriar pr dag og ho rundt 1000). Så då trur eg at skal prøve å legge meg opp på 1900 dei dagane eg trenar og heller 1600 dei dagane eg ikkje trenar. Har trua på litt variasjon :D

 

I dag er det treningssenteret som ventar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...