Gå til innhold

Operasjon-inn-i-brudekjole-hausten-2008


Gjest Huldra81

Anbefalte innlegg

Hei på deg Huldra.

Titter innom sånn i ny og ne jeg vet du. Og ser at du har kjøpt deg kjole, så flott!! Synes ikke du skal bekymre deg for at du var tidlig ute, jeg bestile jo min kjole i august-07, og er like fornøyd med kjolen nå som da. Kanskje enda litt mer fornøyd nå.

Jeg har også tenkt på det du skriver om armene. Jeg kunne også tenkt med å "punkt trent" de litt før den store dagen.

Og som deg, skal jeg ihvertfall gjøre et forsøk på å få de litt strammere (eller mer korrekt blir vel litt mer veltrente).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar
Hei på deg Huldra.

Titter innom sånn i ny og ne jeg vet du. Og ser at du har kjøpt deg kjole' date=' så flott!! Synes ikke du skal bekymre deg for at du var tidlig ute, jeg bestile jo min kjole i august-07, og er like fornøyd med kjolen nå som da. Kanskje enda litt mer fornøyd nå.

Jeg har også tenkt på det du skriver om armene. Jeg kunne også tenkt med å "punkt trent" de litt før den store dagen.

Og som deg, skal jeg ihvertfall gjøre et forsøk på å få de litt strammere (eller mer korrekt blir vel litt mer veltrente).

Lykke til![/quote']

 

Hei hei Coco!

Korleis går det med deg og den veksande magen? Eg har sett at du har skreve litt på andre trådar i det siste :D Kjolen kjem til å passe fint? Det virkar som om du har full kontroll på planlegginga og den store dagen!

 

Vi får pushe kvarandre litt på armane. Eg var flink og tok armhevingar i går. Det er nok ikkje heilt maks trening for å stramme opp armar, men det hjelpe no på :)

 

Takk for helsing og lykke til du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei ikkje treningssenter på oss i går. Eller det vil sei, vi reiste inn der men det var så fullt at vi reiste heim igjen med ein gong. Eg orkar ikkje trene i kø (treningssenteret er veldig lite og det er fullt der om det er meir enn 5 personar tilstades), då får eg heller ta det igjen idag. I staden gjekk eg og kjæresten tur, så då blei det 671 kaloriar forbrent. Han er i super god form, så når eg gjekk heseblesande opp bakkane kunne han fortelle at han hadde 108 i puls. På det tidspunktet hadde eg 154....... akk ja.. Følte at eg var begynt å komme i litt betre form eg, men samanlikna med han so er eg nok ikkje det. Men no er det kanskje ikkje heilt rett å samanlikne seg med ein godt trent mann som trenar hardt 5-6 dagar i veka :D

 

På matfronten hadde eg bestemt meg for å gå opp til meny 3 igjen - 1900 kaloriar. I går blei det 1600, men middagen var tomatsuppe så eg trur ikkje det vert noko problem å komme seg opp på 1900 med skikkeleg middag.

 

Ellers har eg endeleg funne ut korleis eg legge inn signatur i innlegga. Takk for hjelpa mayca! Så no blir det fullt fokus på minimum 5 kg nedgang for å komme inn i kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går klarte eg å komme meg inn på treningssenteret, men det var tungt gitt. Dersom ein ikkje er topp motivert er det nesten vekk kasta tid å løfte vekter. Ein slik dag hadde eg i går. Derfor blei det kun 330 forbrente kaloriar på meg denne dagen. I forhold til mitt mål om 600 på kvar treningsøkt ligg eg litt dårleg an etter denne dagen. Det positive er at eg fekk løfta litt benk (veldig tungt), og med eit par av dei andre øvingane fekk eg då trent biceps, triceps, delta, trapesius og latissimus før motivasjonen tok beina på nakken og sprang! I tillegg fekk eg tatt sit-upsane mine.

Inn blei det 1959 kaloriar. Det er jo faktisk litt over det eg skal ha. Akk ja.. blir aldri heilt fornøgd eg. Men det positive er at eg ikkje har tenkt på søtt og salt i det heile tatt denne veka. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ta det ond med det gode vet du hehe. Det sa min mormor bestandig :D

 

En dårlig dag ødelegger ikke for alle de andre veldig gode dagene du har hatt og kommer til å få!! Stå på videre! Dette fikser du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Coco!

Korleis går det med deg og den veksande magen? Eg har sett at du har skreve litt på andre trådar i det siste :D Kjolen kjem til å passe fint? Det virkar som om du har full kontroll på planlegginga og den store dagen!

 

Vi får pushe kvarandre litt på armane. Eg var flink og tok armhevingar i går. Det er nok ikkje heilt maks trening for å stramme opp armar' date=' men det hjelpe no på :)

 

Takk for helsing og lykke til du og![/quote']

Hei igjen.

 

Ja, damene i brudebutikken sier de skal få kjolen til å passe. Det er snøring i ryggen, og kjolen kan utviddes 2 str. så jeg regner med at det går bra :). Selve magen min har ikke vokst så veldig mye, til tross for at jeg nå er i 4 mnd. Livvidden har "bare" økt med 8 cm, men vekten har gått opp et par kg. Magen var jo ikke akkurat flat i utgangspunktet, så det kan nok væte litt derfor jeg føler at den ikke har vokst så mye. Men jeg prøver jo å passe på vekten da.

 

Jeg trener overarmene med håndvekter nå om dagen, så får vi se om det strammer opp noe.

 

Nå er det kylling til middag, skrives mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Eg er så glad i fredagar :) Det er definitivt den beste dagen i veka.

På spinninga i går blei det 720 kaloriar forbrent. Det var kjempe artigt i går, og eg følte meg skikkeleg pigg. Deilig! Inntaket blei på 1920, så det må seiast å vere ok. Det blir spennande å sjå om det har gitt uttelling å gå opp ein meny.

 

I dag veit eg ikkje om det blir trening på meg. Eg skal vere barnevakt frå 1800-2030, så det er mitt i beste treningstida. Får sjå om eg orkar gå meg ein tur seinare. Problemet her på vestlandet er at det er skikkeleg skikkeleg drit veir. Det blese mykje, og regnar/haglar/snøar endå meir. Fint vinterferieveir med andre ord :D Gledar meg til å stå ute å sjå fotballkamp i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort rapport. Eg og kjæresten har vore på treningssenteret og eg har forbrent 572 kaloriar. Har ikkje vore so veldig flink denne helga angåande snop, men vekta har no gått ned denne veka likevel. No nærmar 7-talet seg veldig :) Håpar at eg kanskje kan få sjå det neste helg.

 

GLEDAR MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fort det her :eek: Det opprinnelege målet var å gå ned 10 kg innan bryllaupet. Startvekta var då på 83,6 kg. Pr no har eg gått ned 3,5 kg. Men i etterkant av det første målet har eg kjøpt meg kjole og målet blei då endra til minimum 5 kg ned for å komme inn i kjolen (den blei kjøpt ein str. mindre enn eg prøvde på). Av desse 5 kg har eg 4,1 igjen. Alt over vert bonus. Eigentleg kan eg berre halde på det opprinnelege målet om 10 kg ned, slik at eg ikkje slappar av med tanken på at det kun er 5 kg som MÅ av. Eg har jo nok å ta av for å sei det slik. Med 6,5 kg igjen til det opprinnelege målet må eg gå ned 260 gram i veka for å nå målet på 25 veker. Det høyres overkommeleg ut, men det kan, og vil heilt sikkert, komme kjeppar i hjula i løpet av desse vekene. All erfaring tilseier at det er lettare på papiret :)

 

I går fekk spinningsykkelen min seg ein tur. Det blei 537 forbrente kaloriar på ca 50 minutt.

Sidan eg hadde jebus i går hadde vesle søster laga kake til meg, så då blei det eit stykke av den til kvelds. Kunne ikkje sei nei til å ete ei lite stykke når ho hadde laga den kun til meg *snill søster* Eg tok godt i når eg la dette inn i matregistreringa, og enda då på 2000 kaloriar.

 

I dag håpar eg på gå tur eller treningssenter med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei treningssenter på meg i går, men kun 45 minutt. Det er litt kort tid, så eg sprang frå apparat til apparat. Hadde ikkje tida til meir dessverre. Derfor blei det kun 260 forbrente kaloriar i går. Skuffande resultat, men tida strakk rett og slett ikkje til. På matfronten holdt eg meg innanfor rammene med 1867 kaloriar inn.

 

I dag skal eg på besøk til ei venninne, og eg kryssar fingrane for at ho ikkje har laga til noko søtt. Etter det blir det friskis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. eg forstår ikkje korleis dette skal gå. Kjenner at eg blir veldig nervøs og stressa av at folk spør om bryllaupet. I går på friskis var det ei som ville sette av datoen for å komme i kyrkja å sjå oss!!! :eek: Ho meinte det var så koseleg at vi gifta oss så det ville ho ha med seg. Ho er mora til ein kompis, men likevel, har ikkje lyst å bli beglodd som om det var eit fesjå!! men forstår at eg ikkje kan nekte nokon å komme i kyrkja :) Akk ja.. eg får prøve å øve meg på å vere i rampelyset...

 

På trening i går blei det forbrent 450 kaloriar. Heilt ok. Verre var det med kaloriar inn. Var på besøk, og ho hadde laga lasagne. I tillegg blei det servert ballerina kjeks. Eg forsynte meg nok litt for mykje av lasagnen, og stoppa på 4 ballerina kjeks. Ikkje bra. I tillegg til litt utskeiingar blei det ein stor kveldsmat på meg. Får hente det inn igjen i morgon.

 

Eg berre MÅ gå ned masse i vekt om eg skal delta på fesjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for helga!! I går var eg på spinning og der blei det forbrent 699 kaloriar (eg rundar den opp til 700 eg :) )

Har dilla litt med teksten på invitasjonane idag. Litt her og litt der, so kjem vil vel i mål ein gong :)

 

God helg alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Endeleg greidde eg det!! I dag begynte vekta med eit 7-tal :) Hurra! Hurra! Hurra!! Det er nesten som om ein ny tidsepoke startar no. Brudekjolen er no kun 3,7 kg unda, og alt over vil vere pluss. Har no gått ned over 20 kg sidan eg starta omlegginga av matvaner m.m. I tillegg har eg kvitta meg med 8 cm sidan sist måling (trur det er 3 veker sidan). Kjempe fornøgd med det sjølvsagt.

 

Her lavar det ned med snø, men eg skal ut å trene seinare uansett. Motivasjonen blei veldig sterk no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då var det ny veke med nye moglegheiter. Målet for denne veka er å halde seg på vekta med 7-talet først :) Jippi!!

I går blei det 1 time på spinningsykkelen, og det resulterte i 668 forbrente kaloriar. I dag er det nyyydeleg veir her på vestlandet, så eg må prøve å komme meg ut. Er nok ikkje mange solstrålane igjen til meg når eg er ferdig på jobb, men pyttsann. Får nyte dei gjennom glaset enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Eg er eit svakt svakt menneske :mad: I det kjæresten køyrte ut av garasjen i går kveld, var eg på pletten med nasa langt inn i skåpet på jakt etter sjokolade! Og jammen fant eg det ikkje og. Snakk om å vere svak og utspekulert. Eg klarte å stoppe etter ein halv sjokolade, men likevel fy skam!! Dette førte til at matbudsjettet mitt sprakk med 300 kaloriar. Akk ja... når kjæresten kom heim tok han ansvar for resten av sjokoladen heldigvis :)

 

Etter skapsnokinga fann eg ut at her måtte det trimmast, så eg la ut på ein laang tur. Kjempe fint veir, men litt kaldt, er heilt perfekt når det skal gåast raskt! 721 kaloriar viste klokka når eg stoppa den :) Fornøgd med det. Det vog no litt opp for sjokolade-snokinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Ingen skapsnoking i går. Hurra! Det snøa trollmenn og trollkjerringar her på vestlandet, så det innbaud ikkje spesielt til uteaktivitet (med mindre ein tok eit tak i snømåkinga). Eg og kjæresten reiste ein tur på treningssenteret der eg svei av 352 kaloriar. Antal forbrente kaloriar syns eg er for lite på ein dag, og derfor blir styrketrening ofte nedprioritert. Grunnen til at eg MÅ trene litt styrke er at eg har lovt meg sjølv å stramme opp armane, også veit vi jo det at større/fleire muskelfiber forbrenne meir fett.

 

Kryssar fingrane for at snøen vert liggande til helga slik at eg får gått meg ein tur, eller stått litt i bakke. Det er super kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då var snøkava over for denne gong. Ute er det no delvis skya med regn i lufta! Kunne vi ikkje fått behalde snøen til påske?? Er visst for mykje å forlange det gitt :)

I går måtte eg til pers med snømåka *sukk*. Det er noko av det kjedelegaste og mest vekkasta arbeidet eg gjer. Denne gongen tok eg på meg pulsklokka for å sjå kor mykje kaloriar det gjekk med på å måke tunet vårt - 284 kaloriar på 40 minutt. Og eg kan love at eg ikkje var direkte effektiv. So då var det ikkje heilt vekkasta likevel :D

 

Ellers var det første dagen med (dame)aerobic i går. Med det meinar eg ein litt mild form for aerobic, men den har potensial til å bli meir intensiv og hard. 425 kaloriar blei forbrent på 50 minutt, so tilsaman blei dagen ikkje so ille på treningsfronten. I dag er det spinning. Gledar meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Auu i leggen min!! Nesten så krampa tar meg her eg sete.

På spinning i går var det ny film med nytt program. Mykje høgare tempo. Veit ikkje heilt om eg likte det programmet noko særleg. Det er alt for tungt å stå oppreist med så høgt tempo over så lang tid. Men det kjeme seg vel det og etter kvart når eg får inn teknikken. Uansett blei det 662 forbrente kaloriar på økta.

 

Utruleg trøtt og sleten for tida. Sov 10 timar i natt og det er vel omtrent 3 timar meir enn eg brukar. *jesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Då var det mandag igjen og tid for ei lita oppsummeringa av veka som har gått. Eg gjekk ikkje ned noko denne veka, og det forstår eg godt. Det har vore lite kustus på maten denne veka, og det har blitt for mange kosekaloriar inn. Det må det bli full skjerpings på no.

 

Fredag var eg barnevakt, så då blei det ingen trim. Fekk vaska huset, men ser ikkje på det som fysisk aktivitet. Laurdag gjekk eg og kjæresten tur, og det resulterte i 511 kaloriar. Søndag blei det ei lita økt på treningssenteret, og eg forbrente 501 kaloriar. Greitt nok, kom meg jalfal ut av sofaen :)

 

Oppsummert for forge veke blei det 17,3 trimpoeng. Det er 3456 forbrente kaloriar på 7 økter (7 timar og 37 minutt trening). Teoretisk sett skulle eg gått ned 0,5 kg, men det er kun i teorien og fungerar ikkje i praksis når ein et over tilmålt dose. Sidan vekta var det samme, og framleis startar på 7-, har eg motivasjonen i behald :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Har det faktisk litt hektisk for tida! Eg brukar sjelden å stresse og har som regel full kontroll på det eg føretar meg, men denne veka har det dukka opp det eine møtet etter det andre. Det er jo forsovidt greitt det, men kvifor skal alle møta komme midt i beste treningstid??? Fekk ikkje trent i går pga møte kl 1900. Når eg då ikkje kjem heim frå jobb før kl 1700, og middagen må etast og helst synke litt blir det lita tid til trening i denne perioden. Etter kl 21 syns eg er det for seint å trene.

I dag er det nytt møte kl 2000 (HURRA!! eg er blitt sett opp i 17.mai-komiteèn), derfor går trening med friskis ut. Det er jo veldig kjedeleg då når det kun er friskis annakvar veke :)

Eg skal prøve å komme meg ut på ein kjapp gåtur før møtet.

 

Ser at eg ikkje har rapportert for mandag her -> full skjerpings!! Gjekk meg ein laaang tur som resulterte i 709 kaloriar. Skrudde av klokka før eg tok sit-ups og armhevingar. Greidde også å halde meg innanfor kalorigrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Heiv på meg treningskle etter middag i går og traska i veg. Hadde ikkje tid til å gå heile runda mi, men ein forkorta versjon på ein liten time kvitta meg med 501 kaloriar. I dag reiser kjæresten på tur, så då eg er aleine ei heile veke :eek: Det skal nok gå heilt fint. Kanskje eg klarar å kvitte meg med nokre ekstra gram medan han er vekke? Skal gjere eit forsøk. Idag er det spinning. Gledar meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...