Gå til innhold

Sliterne


Gjest kokko
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest oslojente76
Her er det også utrolig flott om dagen.

 

Sol' date=' sol og knallblå himmel. frisk luft, med tydelige signaler om kaldere tider.

 

Fantastisk!

 

kokko[/quote']

 

Ja kokko, det hørtes helt herlig ut:-), selv om kaldere tider ikke akkurat frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter snart nesa sydover mot Tønsberg. En real undersøkelse en gang for alle' date=' håper jeg, hos ny reumatolog. Sofie skal til en reservebestemor i mens (mamma'n til en venninne av meg). Det er det jeg sier: Alt ordner seg! :-)

 

Ha en strålende høstdag - det formelig gnistrer ute her i dag![/quote']Lykke til , Bente! Håper de finner ut av det! Alt ordner seg for kjekke jenter, - det kan bare ta litt tid av & til :-)

 

Klem fra TanteB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jatakk Bente, jeg koser meg med ulldotten Fox og flott høstvær om dagen. Jeg har klart å få til en rute der han renner av gårde, nye trakter tar fortsatt mye lengre tid bort fra huset enn hjem igjen, på vei utover skal alt undersøkes og kartlegges SVÆRT grundig.

 

Lykke til med ny reumatolog, håper hun/han finner ut noe som kan hjelpe deg :)

 

Vennineklubb ikveld, aboslutt ikke GR-vennlig mat. Får være litt flink imorgen til gjengjeld, og så hadde jeg bra med trimpoeng igår og idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten betroelse:

jeg finner ikke ut av livet akkurat nå.

Skjønner det ikke, har det egentlig veldig bra; med god mann, barn og barnebarn og egentlig spennende jobb.

 

men er "nedfor", ønsker bare å gjemme meg unna alt. har vært hjemme fra jobb 2 dager, med hodeverk og "finner ikke ut av det"smerte. Ikke noe fysisk.

Har mest lyst til å gråte. men har ikke noe å gråte for.

 

Dumme dama, burde riste meg selv, med alt det gode livet gir meg.

 

Lurer på å ta noen dager helt alene på fjellet og gå turer i regn og vind. kanskje det vil blåse meg tilbake til full livsgnist........

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten betroelse:

jeg finner ikke ut av livet akkurat nå.

Skjønner det ikke' date=' har det egentlig veldig bra; med god mann, barn og barnebarn og egentlig spennende jobb.

 

men er "nedfor", ønsker bare å gjemme meg unna alt. har vært hjemme fra jobb 2 dager, med hodeverk og "finner ikke ut av det"smerte. Ikke noe fysisk.

Har mest lyst til å gråte. men har ikke noe å gråte for.

 

Dumme dama, burde riste meg selv, med alt det gode livet gir meg.

 

Lurer på å ta noen dager helt alene på fjellet og gå turer i regn og vind. kanskje det vil blåse meg tilbake til full livsgnist........

kokko[/quote']

Kjære Kokko,

 

Dette er da ikke en liten betroelse....Den er jo enorm! Kokko burde ha det bra, men har det ikke bra. Veldig vondt. Jeg skal ikke være noen hobbypsykolog. Ikke kjenner jeg deg på ordentlig heller. Men jeg ville tro at det beste ville være å finne noen å snakke med som kan hjelpe deg med å finne ut hva dette egentlig handler om.

 

Jeg har vært hos min samtalepartner i dag, og det er veldig ålreit. Følte meg helt tom da jeg gikk inn der - visste overhodet ikke hva jeg skulle snakke om. Men plutselig, etter lange stilleperioder, popper det ene store temaet opp etter det andre.

 

Ha en så god dag du kan, Kokko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten betroelse:

jeg finner ikke ut av livet akkurat nå.

Skjønner det ikke' date=' har det egentlig veldig bra; med god mann, barn og barnebarn og egentlig spennende jobb.

 

men er "nedfor", ønsker bare å gjemme meg unna alt. har vært hjemme fra jobb 2 dager, med hodeverk og "finner ikke ut av det"smerte. Ikke noe fysisk.

Har mest lyst til å gråte. men har ikke noe å gråte for.

 

Dumme dama, burde riste meg selv, med alt det gode livet gir meg.

 

Lurer på å ta noen dager helt alene på fjellet og gå turer i regn og vind. kanskje det vil blåse meg tilbake til full livsgnist........

kokko[/quote'] Det går an å være nedfor og deprimert selv om alt egentlig er bra, vel?Ikke alltid lett å finne ut av opp- og nedturene - noen ganger kan det være sorger man ikke tillater seg å ta opp i bevisstheten engang.

Skal ikke du flytte fra huset ditt nå etter veldig mange år, fx?

 

Trenger vel ikke å riste deg selv - tiden er ofte en god hjelper til å forstå hva som skjer - men du kan ta litt ekstra godt vare på deg selv - det fortjener du :-) Fjellet og turer og vind og vær er medisin for så mangt - god tur om du velger det!

 

Klem fra TanteB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å være nedfor og deprimert selv om alt egentlig er bra' date=' vel?Ikke alltid lett å finne ut av opp- og nedturene - noen ganger kan det være sorger man ikke tillater seg å ta opp i bevisstheten engang.

Skal ikke du flytte fra huset ditt nå etter veldig mange år, fx?

 

Trenger vel ikke å riste deg selv - tiden er ofte en god hjelper til å forstå hva som skjer - men du kan ta litt ekstra godt vare på deg selv - det fortjener du :-) Fjellet og turer og vind og vær er medisin for så mangt - god tur om du velger det!

 

Klem fra TanteB[/quote']

Klok du, TanteB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hundeprat, Bente! Ser henne for meg, søtt koseknøtt :-) Blir litt annerledes med Boxer - 40 kg er drøyt å ha på fanget :) men søt er han også - selvsagt :-)

Tenkte han skulle være med på løpetur i skogen i dag, passe kjølig og ikke så mye folk på lørdager - da kan han kjabbe etter i eget sløvt tempo. Sløv type - liker bedre å snuse i veikanten enn å trave avgårde i samme tempo over tid..

 

Lykke til med visning, Oslojente - det var denne helga bildene blir lagt ut , ikke sant? Spennende tider med flytting og salg av lelighet. Noen timer på sofaen har du vel fortjent :-)

 

God lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine tilbakemeldinger:)

Tok en lang prat med en god venn i går. Hun pekte på noe av det som ligger langt under hos meg, så langt at jeg nesten glemmer hvor tøft det var. men det ligger der jo. "Godt" å bli minnet på det, det gir forklaringer til så mangt.

 

jeg kommer meg nok snart. Var sykemeldt 1 år for noen år siden. VIL IKKE havne der igjen!!!

 

Nå reiser jeg til fjells alene på mandag, lar vind og fjell og naturen ta tak i meg. Det vet jeg gjør godt.

 

Jeg koser meg med å lese både om små valpers oppførsel og ser samtidig for meg en 40kg hund på fanget. Olala :)

 

MORSOMT

 

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oslojente76
Koselig med hundeprat' date=' Bente! Ser henne for meg, søtt koseknøtt :-) Blir litt annerledes med Boxer - 40 kg er drøyt å ha på fanget :) men søt er han også - selvsagt :-)

Tenkte han skulle være med på løpetur i skogen i dag, passe kjølig og ikke så mye folk på lørdager - da kan han kjabbe etter i eget sløvt tempo. Sløv type - liker bedre å snuse i veikanten enn å trave avgårde i samme tempo over tid..

 

Lykke til med visning, Oslojente - det var denne helga bildene blir lagt ut , ikke sant? Spennende tider med flytting og salg av lelighet. Noen timer på sofaen har du vel fortjent :-)

 

God lørdag![/quote']

 

Hei.

 

Leiligheten kom på nett klokken tolv i natt, så måtte sitte oppe og se på objektet...jaja, vi får håpe på at mange stikker innom, både på nettet og visning, og ikke minst byr! Visningene er om en uke, søndag og mandag, så det blir spennende tider. Nå slapper jeg litt mer av, men det kan hende at jeg skal flytte litt tidligere enn forventet, derfor har jeg ikke helt inntatt sofaen helt ennå, selv om den blir brukt mer enn forrige uke. DEILIG, må jeg innrømme. Det verste er faktisk unnagjort. (deilig å tenke på, PUH!)

 

Ha en fortreffelig lørdag dere.

 

Hilsen Oslojente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til fjells, Kokko,- det blir helt sikkert godt for kropp og sjel!

 

Snikveide meg i går morges - etter det miserable resultatet onsdag morgen tenkte jeg at det måtte ha "gått seg til " nå - og det hadde det :) - ned til 61.7. Da er det ca 3 uker igjen på dette strenge regimet før målet er nådd - ( vel - noen glass rødvin i går kveld var vel strengt tatt utenfor kvoten :-) )- gjelder bare å¨ikke lytte til den lille innsmigrende stemmen som sier at nå går det så bra at du fiiint kan ta en pose potetskruer, en kanelbolle, 3-4 skiver ekstra om kvelden - kort sagt - ødelegge alt igjen like før målet er nådd......

 

God søndag i hagen, på fjellet, på sofaen eller på tur :)

 

Klem fra TanteB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente: Spent på avgjørelsen din.

Vrien situasjon: hvem skal bestemme ? (selvsagt du) hva skal du bestemme - og hvorfor? For barnas skyld, for din skyld eller fordi du ikke kan fordra x'en?

 

Ønsker dere alle en god uke, med turer, hunder, leilighet, utallige avgjørelser - det vi har kommet her for: Vektnedgang.

 

Noen ganger føles det som om det er det minst viktige av alt.

Og kanskje er det det riktige:)

 

Livet er fullt av så mangt!

kokko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Vet nesten ikke hva jeg skal skrive for noe denne gangen.Føler meg litt tom.

Det var et tiltak å ta frem pc`n,men nå som jeg først er her inne så skjønner jeg likssom ikke helt hvorfor jeg ikke har gjort det før??Det er jo såå koselig å vite at dere er her:)

Jeg føler ikke at jeg har det så kjempebra om dagen,men vet ikke helt hvorfor.Ikke noe er galt på hjemmefronten eller ellers,så hvorfor...det vet jeg ikke.Har nesten gitt opp å gå ned i vekt,og mistrives med meg selv!!!Skjønner ikke hvordan jeg skal få det til lenger??Har den siste uka malt kjøkkentak,kommode og lister,og gått et par turer.Skal ta det siste strøket i taket i morgen og er nå drittlei.

Ser at noen av dere andre også streber med hver deres problemer...men det er vel bare slik livet er ...opp og nedturer,det går i bølgedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink Bente! Da har du tatt tak i tingene og sagt fra hvordan du vil ha det - det er flott! Vanskelig balansekunst - håper det blir sånn som du ønsker det! :-) Tøft av deg å ikke bare droppe hele turen, synes jeg. Det høres vanvittig vanskelig ut og litt av en påkjenning å måtte forholde seg til denne X'en over tid.

 

Kokko - du har så rett så rett - det er slettes ikke vekt som er det viktige her i livet. Akkurat nå er jeg så utrolig sliten av å være den som fikser alt - har lyst til å ta en lang ferie helt for meg selv- - men så er det vel bare det at det er jeg som stiller kravene. En ferie fra meg selv hadde vært deilig :)

 

Kanskje det er høsten som tar litt piffen fra oss også ? Du er virkelig flink med diverse oppussingsprosjekter, Honey,- skulle gjerne hatt litt inspirasjon der.

 

Nå skal jeg kreke meg på første time på Elixia - spinning - gruer meg en god del til å ikke kunne sitte i morgen.....:-)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uflaksen min forfølger meg....Leverte bilen på Pitstop i dag for å legge om til vinterdekk (kunne likegjerne gjøre det nå siden jeg hadde punktert). Det viser seg at begge forhjulsdekkene er ødelagt pga. noe galt med forstillingen. Det har det visstnok vært lenge' date=' for 2 av mine NYE vinterdekk fra i fjor var også ødelagt. Jadda!

 

Og jeg som pt. har en ræva økonomi, må da ha 2 nye vinterdekk, 2 nye sommerdekk PLUSS at jeg nå er på vei til verksted for å få fikset forstillingen...

 

Fysio'n sa i dag (har ikke vært der på 3 uker), at han kunne kjenne på rygg/nakke at kroppens forsvarsmekanismer var i full vigør. Nå er jeg knadd og knekt og kan igjen vri på huet.

 

Får vel slenge med et par "dagens positive"

 

- Har ikke hørt fra x'n på et døgn.....

- 40% rabatt på sommerdekkene :-)

 

God tirsdag![/quote'] Skikkelig uflaks! Og du - egentlig burde X'en dekke utgiftene til fysioterapi - han sitter vel i alle muskelknuter og vondter, tenker jeg. Bra morsfølelsen overskygger andre følelser - du har mye å stri med!

 

Får også slenge meg på dagens positive - her gjelder det å dra seg selv opp etter håret :-)

 

1.Fikk gjort uventet mye på jobb i dag

2. Kom meg hjem til Boxer og tok ham med på tur i skogen (deilig høstvær mmm)

3. Skal spise fisk til middag nå

4. Overlevde spinning i går - og kunne sitte i dag :)

 

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...