Gå til innhold

så mye skal du spise i løpet av en dag


Gjest madamim23
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Monarda
Hei Laks

 

Du skriver at du har "fått tildelt" 1600 kalorier. Går du på kurs? Dersom du ikke gjør det' date=' men bare starter å registrere på GR-siden, får alle 1600 kalorier. Det er kun de som går på kus (betaler) som får registrert annet.

[/quote']

 

Dette er ikke helt riktig - når du oppretter en profil så er "standardmenyen" satt til 1600 kalorier fordi det er der de fleste havner. Men du kan endre meny under "Min profil" øverst til venstre i menyen (rett under logoen til vektklubben). Der kan du gå nederst på alle feltene, velge meny og lagre endringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juwela
Dette er ikke helt riktig - når du oppretter en profil så er "standardmenyen" satt til 1600 kalorier fordi det er der de fleste havner. Men du kan endre meny under "Min profil" øverst til venstre i menyen (rett under logoen til vektklubben). Der kan du gå nederst på alle feltene' date=' velge meny og lagre endringene.[/quote']

 

Jeg tror ikke det stemmer helt... det ser nemlig ut som vi som ikke går på kurs mangler det valget. De som går/har gått på GR-kurs har valget "meny" under feltet "trivselsvekt", det alternativet finnes ikke på min værtfall. Jeg sjekket Juniors side, som er kursside, kontra min side som bare er vanlig nettmedlem - sidene er forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke har betalt for noe kurs får bare automatisk opp 1600 kcal uten valgmuligheter. Derfor lønner det seg å beregne selv! :) Synes egentlig det er litt teit at det kommer opp antall kcal i det hele tatt, når man ikke kan justere det uten å betale for et kurs.

 

-innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Sykletiljobben

Jeg bidrar til å holde denne nyttige tråden oppe, og spør samtidig: Er det bare nei-mat over det totale kcal/dag som skal på frimerker? Eller går det ut over frimerkene hvis man tar ei skive med kaviar? Skjønner ikke helt alt ennå, jeg! *lost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bidrar til å holde denne nyttige tråden oppe' date=' og spør samtidig: Er det bare nei-mat over det totale kcal/dag som skal på frimerker? Eller går det ut over frimerkene hvis man tar ei skive med kaviar? Skjønner ikke helt alt ennå, jeg! *lost*[/quote']

 

All NEI-mat skal på frimerkene. Du skal altså kun spise 50 kcal med NEI-mat (f.eks. ekte kaviar) per dag. Derfor kan det være lurt å finne lettprodukter av favorittproduktene, og ellers bruke FRIMERKER på den NEI-maten du virkelig ikke kan leve uten. :) Noen spiser fryktelig lite NEI-mat, de kan da spise LITT-mat på FRIMERKENE, for du skal ikke la være å spise dem, men du må ikke spise dem hver dag - du kan samle dem opp i løpet av uken! :)

 

-innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har bare vært medlem i to uker, og har ikke lagt spesielt merke til om jeg spiser ja-, nei- eller litt-mat... Nå har jeg sett etter, og jeg spiser nesten bare Litt-mat og en del Nei-mat, og bare lite Ja-mat =0( Det er vel fy-fy?!

Er det bare frukt og grønnsaker som er Ja-mat? Og pinnekjøtt er Nei-mat, hvorfor det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...