Gå til innhold

så mye skal du spise i løpet av en dag


Gjest madamim23
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988
Nå har jeg lest og lest her' date='brukt kalkulatoren og,men skjønner ikke helt hvilken Meny jeg bør ligge på.

 

Vil noen hjelpe meg?

 

Jeg er 93kg* 10= 930

175 cm*6.25=1093.75

43 år'5=215

-161

 

= 1647

 

Jeg er vel stillesittende med noe aktivitet så 1.4 passer vel der

 

Forsøker å gå en times tur med staver.ca 4 km 4-5 dager i uka,hvor mange trimpoeng får jeg for det?

 

Og hvilken Meny ender jeg på?

 

:D[/quote']

 

du skal følge meny 2 om jeg ikke tar feil, der er nesten ingen som skal følge meny1 pga det er for lite mat, så sats på meny 2 du :) da skal du noe se at vekta går ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest KatteLatte

Hei... jeg er veldig ny, og bruker bare den dagboken foreløbig med en venn av meg som "privat veilder". Jeg har som mål å prøve å være flink å ikke spise så mye tull å tøys. Personlig syns jeg ikke MAT er problemet men godis og annen snacks er det som er problemet. Nå har jeg jobbet med å ikke spise noe slikkerier samtidig som jeg har ført opp hva jeg har spist, veid og greier, og somregel er jeg ikke over 1200 kalorier...

 

Jeg prøver å spise hver 3dje time, har frukt innimellom der, middag.

Her om dagen var første gang jeg traff 1599 og det var fordi jeg hadde pizza til middag.

 

Mitt egentlige spørsmål er, vil man ikke gå ned i vekt om man ikke klarer å nå 1600? Min venn har sagt at jeg burde supplere med nøtter eller noe for jeg MÅ spise så mye, og det er samme hva jeg spiser... men... det høres så feil ut... ?

 

Kan noen gi meg noen gode tips, hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Katte latte

 

Synes du skal regne ut hvor mye du skal spise hver dag. les på denne tråden i begynnelsen. Men de fleste havner på 1600 kcal, derfor står det inne på matregistreringa. Du må spise så mye pga at kroppen trenger det for å ikke gå i sparebluss. Spiser du for lite, stopper forbrenninga opp. Når du har regnet ut hvor mye du trenger inkl trim, skal du trekke fra 500-800 kcal for vektnedgang.

 

eks så har jeg ca 2300 inkl 10trimpoeng i uka - så trekker jeg fra 800 = 1500 +++

 

Kanskje du kan spise ei brødskive ekstra? Nøtter har som vennine din sier, sundt fett, selvom vi ikke skal spise for mye av det, men de trekker opp kaloriinnhold. Pizza er ikke sundt! Prøv deg frem, så kommer du fort inn i det!

 

lykke til

 

Epler p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...