Gå til innhold

så mye skal du spise i løpet av en dag


Gjest madamim23
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Tror ikke jeg får til dette egentlig... Begynte 29. desember med å spise mye mindre og sunnere. Kjøpte tredemølle 2. januar, og går i motbakke på den hver dag i 6 km/t. Jogger litt på den av og til. Har 15 trimpoeng i uka. 25. januar hadde jeg gått ned 4 kg, og starta da på GR, og ble gullmedlem.

 

Føler det er vanskelig i hodet mitt at jeg skal spise så veldig mye mat for å gå ned. Skal ta av meg 17 kg til, og har til nå tatt av 6kg. Det går rette veien, men jeg klarer ikke mer enn 12-13oo kalorier til dagen. Har aldri hatt mer enn 1350, og jeg skal følge meny 3 og ha 1900 hver dag... Matscoren min har vel aldri vært høyere enn 3.4 :(

 

Jeg spiser to skiver med grovt brød til frokost og til lunsj. Har gjerne noe frukt som mellommåltid, eller hjemmelagde knekkebrød. Spiser sunn GR middag, og gjerne et par skiver igjen til kvelds. Eller All Bran.

 

Trener hver dag, og har gått inn mange cm. Har en travel hverdag, så har ikke tid til å stå på kjøkkenet og lage deilige mellommåltider hele dagen.

 

Lite hjertesukk i en matopphengt hverdag :)

 

Gir ikke opp, men må prøve å snu tankegangen om all denne maten :) Kan legge til at jeg ikke har spist noe godteri, chips, brus eller noe annet usunt siden 29. des. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg får til dette egentlig... Begynte 29. desember med å spise mye mindre og sunnere. Kjøpte tredemølle 2. januar, og går i motbakke på den hver dag i 6 km/t. Jogger litt på den av og til. Har 15 trimpoeng i uka. 25. januar hadde jeg gått ned 4 kg, og starta da på GR, og ble gullmedlem.

 

Føler det er vanskelig i hodet mitt at jeg skal spise så veldig mye mat for å gå ned. Skal ta av meg 17 kg til, og har til nå tatt av 6kg. Det går rette veien, men jeg klarer ikke mer enn 12-13oo kalorier til dagen. Har aldri hatt mer enn 1350, og jeg skal følge meny 3 og ha 1900 hver dag... Matscoren min har vel aldri vært høyere enn 3.4 :(/>

 

Jeg spiser to skiver med grovt brød til frokost og til lunsj. Har gjerne noe frukt som mellommåltid, eller hjemmelagde knekkebrød. Spiser sunn GR middag, og gjerne et par skiver igjen til kvelds. Eller All Bran.

 

Trener hver dag, og har gått inn mange cm. Har en travel hverdag, så har ikke tid til å stå på kjøkkenet og lage deilige mellommåltider hele dagen.

 

Lite hjertesukk i en matopphengt hverdag :)/>

 

Gir ikke opp, men må prøve å snu tankegangen om all denne maten :)/> Kan legge til at jeg ikke har spist noe godteri, chips, brus eller noe annet usunt siden 29. des. :)/>

Synes du er utrolig flink jeg da! :D

 

Hvis du klarer deg med mindre mat, går ned I vekt, ikke sulter deg, går inn I mål... ja da skjønner jeg ikke hvorfor du må stresse med å spise så mye mere, høres ut som en drømmesituasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Sundshine

Synes du er utrolig flink jeg da! :D/>

 

Hvis du klarer deg med mindre mat, går ned I vekt, ikke sulter deg, går inn I mål... ja da skjønner jeg ikke hvorfor du må stresse med å spise så mye mere, høres ut som en drømmesituasjon :P/>

Hei, og gratulrer med kjempeflott resultat,Renate! :D jeg er enig med Ditsy, men dersom nedgangen stagnerer pga.for få kalorier, kan du legge til mer energirik mat for å få i deg nok i løpet av dagen. Det betyr mandler, nøtter eller f.eks. litt majones. Så kommer du fort nok opp i kaloriene du skal innta.

Forhør deg med kursleder eller på forum - jeg kan ikke se annet enn at du er i god gang mot et sunnere og lettere liv. Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 7 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...