Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

:P oh halleluja.. Epler kom seg på Friskis og Svettis!!!! det skulle vel ingen ha trodd... hehehehe

hvor lang pause denne gangen? 6-7 uker??? kremt. Har ingen forklaring. :D

 

75 min intervallspinn gjennomført. Om det var med stil vet jeg ikke helt, men gjorde som jeg skulle, hehehe.

 

Så bra du er i gang K66!!!!!

kylling salat på meg. blir det i morra også. Vi jobber motsatt av hverandre et par dager, så tok med meg endel frukt og grønnsaker, hehehe. Og vi stekte opp en haug kyllingfileter i går, så vi har til mat 2 dager begge to. (han gryterett)

 

Støl etter i går.. har fått litt senebetennelse i høyre håndledd tror jeg, selvsagt, så får være litt forsiktig med labben de neste dagene. Skuldrene går seg til etterhvert.

Skal jobbe 2 netter nå. Senvakt (!) torsdag og tidligvakt (!) lørdag. Greit med forandring.

 

hehehe, nei si det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Tror du ikke jeg kom meg på spinn i dag også da! kl 19. 1t vanlig spinn. :unsure:

Fantastisk. Om denne treningsånden varer vet jeg ikke, hehehe. Å baaaaare gå tur blir jo litt pinglette..

 

1 time til jeg kjører på nattevakt......... :(

Vil ikke akkurat si jeg har vært aktiv i dag... Noen ganger blir det bare sånn lissom...

Ha en strålende flott tirsdagskveld!

Epleklem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke epler, klapp på skuldra :D

 

I går hadde jeg en skikkelig sprekk he he, vel ikke noe å le av, men bare å starte med gode intensjoner idag. Kjenner pusten begynner å tetne skikkelig til igjen, forstår ikke helt hvorfor. Får bestille time hos lege tenker jeg og høre om det går an å bli sendt til spesialist.

 

Hadde planer om trening men pga jobben så blir det ikke. Idag har jeg Nemi med på jobb, da blir det litt gåing frem og tilbake ihvertfall. I kveld må jeg gjøre noe som gjør at vi får puls begge to. Hun har lagt litt på seg :blink: ikke mye men må ta det før det blir ett problem. Synes jo ikke hun får mye mat men får kutte litt på tørrfor og være mer bevist på at når vi har vært på trening så har hun fått såpass mye godis at hun ikke trenger tørrfor. Har vært litt veik der kan en vel si. Men har ikke tenkt å bli hysterisk. Men prøver nå å kutte litt på for og sørge for at hun får 1 times skikkelig tur om dagen i tillegg til de 2 veldig rolige. Nemi må jo ikke bli rund i kantene selv om jeg er det!!!!

 

Nydelig vær om dagen. Litt bedre temperaturer nå synes jeg, var jo helt heise for ett par dager siden. Ikke glad i varmen rett og slett.

 

Helgen er det stevne på Stord, Nemi skal bli målt og det blir spennende. Hun blir helt sikkert målt til mellom :unsure: hun er akkurat på grensen mellom liten og mellom. Har kun gått liten så langt. Blir kjempetøft for henne og gå på medium. Hoppene er mye høyere så det blir nok en utfordring. Det er bedre å være stor i liten enn liten i stor. Men ikke noe jeg styrer.

 

Nei, når er det vel rett før innlegg forsvinner så får lagre og jobbe videre

 

Ha en knall torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReadyFit

Heisann, hopper over på damesiden, her , det skjer ikke så mye på herresiden :-), så håper det er greit for dere. Er nybegynner her, skal gå ned til rundt 85 kilo (1,89 lang). I første omgang er målet under 100 kilo.

Hadde vært fint å få litt motivasjon utefra en gang i blandt - selvom jeg akkurat nå er helt på toppen, men sånn er det ofte i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss ReadyFit :P

Motivasjon er vi gode på tror jeg :D

 

En time gåtur i går.

Blir ikke noe i dag eller morgen. Men aktivitet alikevel.

Tidligvakt + nattevakt i dag. Nattevakt i morra. Får besøk i morra ettermiddag på grilling også, så dagen flyr...

 

Stekt laks og resten av potetsalaten, hjemmelaget selvsagt, i dag. Brokkoli og gulrøtter.

 

Nå skal jeg snart legge meg litt før jeg må på jobb igjen... :( Bittelitt kaos i vaktboka denne helga nemlig...

 

Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReadyFit

Velkommen til oss ReadyFit :P/>

Motivasjon er vi gode på tror jeg :D/>

 

 

Epler

 

 

Takk! Bra å kunne støtte hverandre litt :-) Her har det vært mye styr, solgt bil og kjøpt sykkel, slik at jeg får gratis trim på vei til jobben. Var ute med kompis i båt og fange kveldsmaten selv, det må vel være sunt?

Ellers en liten 'joggetur' (det blir fortsatt en del gåing) og hagearbeid hos moderen min - trefelling er vel også mosjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Selvsagt er tre felling trim! Styrketrening kaller man det :P

Og fisk er sunt, helt klart!! Klapp på skuldra for det.

Hvor langt er det å sykle til jobben din?

 

Her har det ikke blitt trim, er temmelig sliten etter helgejobbing og lite søvn i dag... Måtte jo til tannlegen 9.30.. og kom meg da ikke i seng før 10.45 eller noe sånt.. Tror dere ikke jeg må trekke ei visdomstann etter ferien da... 15.8 satte jeg opp som time, greit å få det unnagjort tenkte jeg... Og dagen etter har vi 1 års dagen vårt; dårlig timing kanskje.. men... au au au au i flere dager med andre ord... spise suppe? :( Vel, få ta biffen søndag i stedet.

 

I morra blir det en liten oslotur på egenhånd tenkte jeg.. ta toget.. utnytte siste gang med studentrabatten min :D Kommer hjem når beina er slitne.. temmelig fort tenker jeg.. :(

 

K66; gikk det bra på stevnet med Nemi? Hun var verdens flinkeste, regner jeg med? Tar gjerne imot flere sånne videosnutter altså ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReadyFit

Uffda, ikke morsomt med tanntrekking. Jeg har 7 km på sykkel, så det er en grei tur, men jeg vet at jeg kommer til å bli for fristet til å ta bilen, hvis den står i garasjen. Og så er det noe økonomi i det også da...

 

Tenker at en del av oss har vanskelig for å legge inn mosjon støtt og stadig, jeg jobber selv lange dager, så hverdagsmosjonen er hoveddelen for meg. Skal jeg dra ned på senter og holde på, vet jeg at det sjelden blir av, men om det er en del av ting som skal gjøres uansett (felle trær eller transportere seg rundt), er det mye enklere. Jeg er en sånn, som må sette opp regler for meg selv. Det er heller ikke lov å ha usundt og snop liggende på kjøkkenet, for da kommer jeg til å spise det, så den hyllen går jeg rett forbi, bortsett fra fredag eller lørdag, hvor det er lov å kjøpe seg en enkelt godsak å kose meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling og trefelling er jo kjempetrim.

 

Er det ett år allerede??? Steike hvor tiden går :D

 

Hvor var det dere skulle på feire igjen?

 

jeg skal på sommercamp i odalen he he, blir som å gå tilbake til barndommen :D :D

 

Vi var jo på stevne på lørdag. De andre bare ser rart på meg, bare en dag???? men synes det var nok. Stevne nå til helgen og da skal hun gå begge dager. Vi sliter litt med motivasjonen og har derfor ikke stresset med konkurranse. Agility da gikk hun veldig bra. Jeg var utydelig og det ble disk, men veldig fornøyd med det løpet. I hopp ble det plustelig bråstopp men ga meg ikke og fikk henne igang igjen og det ble faktisk en andre plass he he. Lite stevne men likevel, kjekt å få betalt for jobbingen. Det som en på sidelinjen sa så ut til å ha skjedd var at vi var i fart mot ett hopp og rett bak hoppet satt det en vegg med folk, er natrulig på stevne men Nemi er ikke vant med det. Var nok noe mitt stressnivå også men kan jo ha hatt en innvirkning. Vi får øve på en vegg av tilskuere he he. Ikke noe video denne gangen. Spørs om Voss blir den ene gangen hun hadde rakett i ræva :blink:

Gøy var det nå uansett. Fant ut jeg kunne legge det på instagram he he. kanskje må begynne å bruke det litt mer nå siden du er så aktiv

 

Mat bob bob.

 

Vekt stabil.

 

Nei, må jobbe. Dugnad på agility i ettermiddag så travelt.

 

Ha en knall uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja steike K66.... :P 304 dager nøyaktig. (sånn fin telle app :D )

 

Bali. 7.7-23.7 :wub: Sikkert fint på Odalen også K66 ;-)

 

hehe, så det er du som ødelegger for Nemi... ikke lett det der skjønner jeg.... men bra med en pose hundemat og medalje da. B)

Vekta er stabil her også. Mat helt ok, med et minus bak, hehehe. Vi spiser nok is hver dag...

 

Beina er bra møre etter traskinga i gå... hadde vel ikke på meg super gode sko, de joggeskoa var nok litt for flate for mine spesielle føtter... men overlevde. Nå regner det... skal visst gjøre det noen dager. Må se å få kommet meg hjem til pusen.. Slipper forsåvidt å klippe plen i dag som jeg hadde en plan på da... Plante ut noe fra drivhuset får jeg også utsette litt, men det går bra.

 

Godt med en litt lat dag kjenner jeg... Stekt laks og byggris står på menyen i dag. Må handle en del matvarer også. Det får være trim nok...

Må stikke, ha en fin dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReadyFit

Tja, på hverdagene blir det mest jobb. Sykle til og fra, så litt trim, og veldig flott tur i naturen egentlig. Det la jeg aldri særlig mye merke til i bilen. Har jobbet med maten, og laget rå vårruller med vårgrønnsaker og sterk saus (chilisaus, soya, litt av hvert fra krydderihyllen) til forrett, og ovnstekt fisk med rotfrukter. Det var gode saker. Holder susen på livsomlegging, og rydder bod og loft. Deretter blir det male vegger. Har også sett over forsikringer og sparer nå tusen kroner om året.

 

Det låter kanskej litt voldsomt å legge om kosthold, renovere hus og se over jobb og økonomi, men jeg fikk insparket mitt fra en venn av en venn som driver med proffcoaching, og er psykolog. Hun fortalte at for noen personlgihetstyper er det lettere å ta en grunnleggende forandring av hele livet med en gang for å endre alt man er utilfreds med til det bedre. Da blir det vanskeligere å falle tilbake i vanlige mønstre, fordi de vanlige mønstrene slett ikke finnes på noen områder lenger. Ideen er at om du bare endrer ett eller to områder, kommer det til å skjære seg med de resterende dårlige vaner, og da faller du lettere tilbake igjen.

 

Jeg kjente meg så veldig igjen - prøvde med sunnere mat, men kom til å sitte foran tv'n og spise skrap, fordi det var det jeg gjorde på kvelden. Nå har jeg satt tv på loftet, slik at jeg må finne på noe annet å gjøre.

Ja, det ble litt langt det her, men tenker det er greit å forklare litt bakgrunn her, dere ser ut til å kjenne hverandre ganske bra allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Ja, jeg og K66 har blitt gode venner her inne :P

 

En 100% omlegging av livet høres jo ikke så dumt ut.. da får man kanskje et nytt perspektiv på hva som må gjøres... tv på loftet - det var voldsomt.... (men man kan jo følge med godt på pc....)

Jeg hadde vært alene i mange år før jeg traff kjæresten min i fjor, så for meg ble det masse omlegging - tenkte også som deg at har man ikke noe i kjøkkenskapene, så spiser man det ikke heller - MEN når han er en stor godtemums, og liker å ha et lager... men tenker som så at jeg må slippe taket litt også, og kanskje spise LITT, men ikke alt jeg har lyst på egentlig... Det blir jo store utfordringer, mye vanskligere på det feltet, men alt er jo opp til meg selv.

Men han er glad i å trene og gå turer og være aktiv hvertfall, så der drar han meg med når jeg egenlig er sliten.. Eller han går tur for min skyld selvom han har hatt en slitsom dag på jobb, eller har allerede vært på trening.. Så noe vinner man, noe taper man.

 

Middagen din høres godt ut :P

Kom gjerne med middagstips her !

Vårruller - er det sånne tynne vietnamesiske "omslag" du bruker da? De veldig tynne?

 

Vi bruker også endel ovnstekt fisk, torsk som regel. Med vårpurre/ purre, lime og rotgrønnsaker over. Og med byggris eller polsk røkt byggris til + diverse grønnsaker blir det veldig godt. Hadde dilla på rotmos en stund, nå har vi en liten pause på det, hehehe.

Blomkål kjøpte jeg til laksen i dag. og rømme. (dytter oppi noe krydder, gressløk og lime, så blir det så bra så)

 

Nei får pusle litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReadyFit

Ja, den tv'en... jeg trengte å gjøre noe drastisk for å komme meg bort fra skjermen, sitter også foran PC hele dagen på jobb. Men det er selvsagt ikke løsningen for alle. Tenker Tv'en får lov å flytte inn igjen, når jeg har lagt meg til litt mere varierte vaner. Men det her blitt mye styr med nytt liv - inntil videre kjennes det veldig bra! De største områden er helt sikkert å gå ned i vekt og bedre trim, og så ta tak i økonomien. hoppet på noen teite lån som student, og de har jeg også ordnet opp i.

Generellt har det bare vært en veldig stor lettelse å ta tak i tingene, og vist at det ikke var særlig vanskelig i det hele tatt. Har vært litt av en eye-opener - alt det jeg har gått og stressa over og så var det faktisk veldig så lett å gjøre noe med.

 

Er singel, så det er jo enkelt å selv bestemme maten som kommer inn i huset, men det låter veldig flott med drahjelp av partner. Han låter som en bra kar!

 

Vårrullene rulla jeg faktisk inn i salatblad, men de tynne rispapirsomslagene er nok mere tradisjonellt. Jeg synes bare det er noe klønete herk å pille med :huh:/>

I går ble det brødskiver og 'barnehagesalat' - gulrot, eple og rosiner med sitronsaft - var seint hjemme. Kantinen har heldigvis bra og sunne måltider.

 

I kveld blir det utfordring, skal på date på restaurant og prøve å spise noenlunde sunt - men det blir nok kosemerker til ett glas vin og en liten dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm kinakålvårruller, det høres jo egentlig godt ut... eller kanskje bruke issalat istedet.. tenke :P

Date - det må vi få høre om i morra ;.) Kanskje du finner DEN rette i kveld ReadyFit :P

Og for guds skyld, ikke bare tenk kalorier på en sånn kveld da!!!! :D Du kan jo risikere å skremme ho bort temmelig fort mener jeg.... :unsure:

Og jepp - han min er verdens beste :wub:

"Historien" vår får mange til å le/trekke på smilebåndet... ; vi måtte nemlig til Japan for å treffes! vi dro alene på en arrangert tur begge to, og fortsatte å holde kontakt når vi kom hjem - hihihihi. traff en polsk mann i Japan som bor 7 km unna altså. (han har bodd 21 år her altså) - Det måtte jo bare bli en som er like reisegal som meg... skikkelig kosegutt.

 

I går var jeg på skoleavslutting på kvelden hos ei i klassen som bor nede ved vannet. 12 stk av 15 kom + de 2 lærærne våre. litt vemodig ble det til tider, men vi skal treffes flere ganger, når alle har tatt fagbrevet til høsten. Vi bestilte pizza, hadde et par kaker + frukt. og potet gull. Jeg drakk nesten ei vinflaske :wacko: + (2 flasker vann) Gutten min kjørte og henta meg. vi dro i 23 tiden fleste av oss. Stod opp 10.30 i dag. Formen ikke helt på topp, men går seg vel til. Men ikke nubbesjans til å stå opp sammen med ham kl 05 for å spise havregrøt, hehehe... :ph34r:

Overlever nok dagen... skal på nattevakter i helga.

 

Får ta meg en tur hjem til pusen.. bli der noen timer. Han som pusser opp gangen vår kom i 07 tida i dag, han er ferdig med å sparkle og pusse (mye støv!!!) - og driver nå og maler. Tapet i morra. Måtte passe å kle på meg godt når jeg stod opp i dag, hehehe... Badet ligger jo i gangen.

 

Ha en fin fin fredag.

 

Har du det bra k66?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:rolleyes: I dag har jeg våknet etter nattevakt.. hatt kaffegjest, dratt hit til J, rydda og vaska i kjøkkenskapene... Tatt med diverse "gamle" sauseposer osv hjemmefra, smotieblenderen min m.m Har regnet bra her i dag.. Kommer sterkere tilbake med skikkelig trim snart, jeg lover... hihihihhi. Men aktiv har jeg jo vært :blink:

Nå; sengetid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Deilig med en fridag ;-)

Diverse småting. Stekt laks med poteter, fiskesaus, brokkoli og blomkål til middag. (vi prøver å spise fisk 2 ganger i uka.. - ikke bare grillmat!!! (Epler må begynne å være litt streng se...) Kjøttkaker står på menyen i morra, 2 dager. Lenge siden sist fant vi ut.

 

Klipp og farging...

Fikk fylt på endel jord i drivhuset..

1t spinn :D

 

Nå; cantalope melon (eller hva den nå het.... )

før jeg smårydder litt her og der... hverdagsaktivitet er viktig nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Fredag alt jo!

 

ukas trim hittill;

tirsdag - 1t spinn

onsdag - 1t pyramidespinn

fredag - 1t spinn

 

:P Har nemlig planer om å gjøre en gedigen innsats før ferien altså... Han har tidligvakt i morra = opp kl 05 for oss begge for å spise grøt. Har en plan A om og ikke legge meg igjen etterpå (..... lett å si nå...) og så dra på spinn intervall 75 min kl 10. Kanskje dra hjem til drivhus & katt i mellomtiden. Må gjøre noe, ellers er jeg redd dyna blir for fristende....

 

I går kveld tok jeg en bråbestemt tur til Sverige for å handle, så kan vi kose oss hjemme i sammen i morra istedet. Han stoler på meg når det gjelder å fylle opp fryser og kjøleskap, hehehe. Kom hjem hit med 5-6 bæreposer, så nå har vi ei stund. En pose ble fryst ned i fryseskapet mitt. litt hektisk siden jeg skulle på jobb, men det gikk.

 

I dag fikk jeg vaska badet skikkelig... hos meg selv altså. Har hovedprioritet der når det gjelder rengjøring, må innrømme det... Og "hans måte" er ikke alltid lik " min måte" - så vi finner fordelinger, hehehehehe.

Jobber med saken å ta sommerrengjøring/rydding hjemme når jeg er hjemme og har lyst... Vinduvask får bli neste på lista :(

 

Middagen i dag (hos meg selv i noen dager, ble kyllingfilet og hakka tomater og fersk basilikum. Ble faktisk godt. enkelt og greit. Krydder er tingen :P

 

Alt bra K66? Har du ferie nå?

Fikk forresta svar på den medikamenthåndteringsprøva jeg hadde tatt, 27,5 poeng av 30 mulige ;-) Litt kjekt at ho som hadde hatt kurset sendte email direkte til sjefen min - så slipper jeg forhåpentlig vis ta det samme kurset i regi av jobben... er jo gjennom kommunen uansett og samme kjærringa. Fikk selvsagt bestått, og bevis/diplom i postkassa.

 

ReadyFit?

 

Nei, ha en strålende fin fredagskveld til alle som titter innom skrævletråden vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Kl 10 i dag;

75 min intervallspinn!!!!

 

Beina ikke gode, men svetten sildra, så fikk brukt opp det jeg hadde av ukas tilmålte energi...

eller noe sånt...

 

Nå lager jeg skolebrød............................ men ikke spise alle selv heldigvis. 9 stk, tenker det blir 5 til han og 4 til meg. I dag og i morra. Tenker gutten min blir glad når han kommer hjem fra overtidsvakta si i dag :P (må jo jobbe inn/betale diverse ferier - hehehehe) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mer trim i går... vi bestemte oss for kino... og gikk til byen tur retur... 35-40 min en vei altså.... Beina seige? tullball... independiens day så vi altså. Første gang jeg prøvde 3D briller.... masse effekter selvsagt.. Katastrofe filmer liker jeg, hehehe :P

 

Ikke mer trim i dag.... :angry: må hvile beina!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReadyFit

Hei hei,

 

Beklager radiotausheten - jeg har hatt hmm, travelt? :rolleyes:

 

Jo, mye å gjøre på jobben, og så var det en veldig vellykka date, så det..

 

Men hun er faktisk fysioterapeut og personlig trener, så hun er heldigvis ikke typen som blir skremt over at jeg er på slanker'n. Kompisen min som satte os sammen hadde åpenbart baktanker.

 

Hyggelig å høre om hvordan dere traff hverandre, Epler, det var litt av en tur!

Jeg forsøker å stikek innom og hilse på, men som de sier - intet nytt er godt nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P jasså, ja, ReadyFit - så det var derfor du plutselig ble borte... Endelig fått noen som liker å skrævle... bra vi fikk en forklaring. Hehehehe. Og så personlig trener da, ikke verst.. må jo passe perfekt.. Lykke til meg kjærleiken i sommer da! :wub:

 

her har vi nedtelling til ferie, hehehe... Har jeg sagt at jeg skal overraske han med tur til Liseberg til helga? lørdag til mandag. Han vet han skal dra bort, men ikke hvor. dør av nyskjerrighet... men vel, tror han fatter mistanke om Gøteborg... for jeg greide å tabbe meg ut her om dagen ved å si at JEG har vært der, men usikker på om du har vært det, tror ikke det... - og jeg sa vi måtte lage oss lunsj å ta med (togtur 3t) - men vi burde ikke ta med kaffetermos som han foreslo da.. (skulle ha sagt ja til kaffetermosen skjønte jeg... jeg begynte å bable om kanskje det var fottur på Trysil... savner jo det stedet, så... han holdt munn, men tenkte sikkert sitt, hehehe) Epler har IKKE pokerfjes akkurat, så...

 

Har noen vaskeprosjekter på gang i dag.. (sengetøy, håndklær) har en seriøs plan om å dra på spinn kl 09!!! Skal jeg få til 4 ganger denne uka også, så må jeg stå på... og burde legge meg litt før nattevakt i kveld nemlig... Eller så lurte jeg på å dra også 16.30, men får se... han skal også trene etter jobb dag.

 

Mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke du er med overraskelser epler B) Blir nok kjempegøy

 

Lever fremdeles på følelsen etter sensuren falt epler he he

 

Helgen passet vi valp og den er mye tøffere enn Nemi så var en studie verdt. Blir artig å se når de blir større om Nemi da setter henne mer på plass. Får se hvordan det utvikler seg. Hun er ikke så tøff lille Nemi ;)

 

Kjekt date gikk bra B)

 

Helsen ikke så hakkanda gale om dagen. Veldig trøtt men føler at litt overskudd er på vei tilbake.

 

Veldig travelt på jobb om dagen. Mye som skal på plass til 30.06.

 

Neste uke er det en ukes ferie. Vel ferie og ferie fru blom. Skal ha 5 unger med meg på landet. Er blitt en tradisjon at tantebarn blir med på landet en uke hver sommer. De er jo snart så store at de ikke vil være med lengre så får kose meg med det sålenge det varer. Slitsomt da jeg ikke er vant med barn men utrolig koselig også :)

 

Idag lurte jeg på om jeg skulle prøve meg på en gå/jobb med Nemi hmmmm tror jeg vil prøve det. Da får jeg litt puls og Nemi får småløpt litt, ikke bare luntetempo he he.

 

Onsdag skal jeg på stevne i Ølen he he, helt sprø, vet. Men det er meldt skikkelig drittvær og da er jeg spent på om jeg i det hele tatt får fart på frøkna, liker ikke regn og vått underlag :lol: :lol:

 

Ha en storveis uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Har nok lada opp i flere år når det gjelder overraskelser K66... hehehe... du skjønner hva jeg mener.. Fikk han til å lure ekstra på den vandreturen i Trysilfjellet i dag... hehehe.... vet ikke om han gikk på den.. Gå mye og være aktive - det kan tolkes i det vide og brede.. Han har fortalt om endel berg og dalbaner han har tatt i USA, så treffer nok blink.... jeg får bare holde ut så godt jeg kan, hehehe.... mulig jeg står nede og "holder på veska", hehehe..

 

Merklig den sensuren.. du synes jo det var gått elendig... eller så underdrev du kraftig. Men morsomt var det! :D

 

Ja, har skjønt 5 tantebarn er tradisjon på sommeren... vips, så er dem for "gamle"... men de er vel ikke akuratt SMÅ barn heller.. mer ungdommer... blir nok færre og færre med for hvert år tilslutt..

 

Så bra at formen er bedre... Håper turen med Nemi blir god i dag. Ho fikk vel bryna seg på den andre hunden tenker jeg... Bare godt av litt motstand og utfordringer... Blir nok bedre når ho treffer den flere ganger og tørr mer. Merker stor forskjell i " tøffhet" med katten jeg har nå, kontra Sebastian som ble overkjørt når han var 5 år gammel... han lekte jo fra han var kattunge med nabokatten. Han nå har hatt lite venner (katter) så nært innpå, så han er mye mer pingle og mammadalt..

 

Er utrolig fornøyd med meg selv... spinn kl 09 er ikke ofte jeg tropper opp på altså...

 

Du kommer nok i mål med den gamle jobben din også... ny start etterpå..

 

Ha en fin mandag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk vite det i dag etter jobb altså... Veldig fornøyd med liseberg... :P Nå krysser vi fingra for det forbaska været..... ikke bra på yr nemlig...

 

1t pyramidespinn :D

2 ganger igjen denne uka av 4 som er målet. Dvs må trene både i morra og fredag....

 

Nå har jeg FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...