Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

:P Tror du ikke vi dro for å trene i dag også da!!! Han på formiddagen, og jeg på ettermiddagen, dvs

45 min soft spinn. Veldig greit å begynne med et lett program, hehehe. MEN det var da hardt nok for mine støle lår... (etter bakke intervallene i går på tredemølla....) Tåler veldig lite når man er så utrent - eller hvertfall lenge siden spinn............. Men er motivert.

 

Greide meg bra de dagene jeg var hjemme synes jeg. kun 5 karameller og 2 små ruter mørk sjokolade i løpet av helga.

 

Tror jeg må skifte batterier i vekta.... Men er nok ikke mange gramma ned uansett, hehehe.

Drar snart innom katten, og så kjøre til flyplassen i Sandefjord. kommer hjem onsdag kveld som sagt. Er hos hans søster i 21 tida i kveld. Blir nok litt aktivitet i morgen. Rundtur i byen, kjøre til hans mor, diverse slektninger kommer på ettermiddag/kveld... Tar med Ipaden, for der er jo alle bildene våre. Men når ingen kan engelsk, så er bare min oppgave og smile og peke - hehehe.

 

Nei, nå må jeg logge av :D

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmmmmmmmmmmm ikke noe logikk dette da.

 

Men får vel si meg meget fornøyd.

 

Mest sannsynlig bare en dag uten vann i kroppen (er ofte plaget med det) Men det sporer jo til å gjøre en skikkelig innsats sånn at jeg kanskje ser 76 tallet når kurset er over.

 

I går var det dårlig med tur på Nemi, var skikkelig øspøs og det liker ikke frøkna i det hele tatt.

 

Men er jo bare tull. Bør bare ta på oss begge regntøy og komme oss ut. Bare tull rett og slett. I dag er det agility så det får holde. Får satse på en skikkelig tur i morgen. Torsdag skal vi på hundegård så håper Nemi får løpt litt fra seg.

 

Ikke kommet meg på SATS enda men skal i dag få ordnet inngangskortet he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89,4 - ned 1,1 etter india B)

 

Han må vente på en repratør til tørketrommelen, da drar jeg til katten og så på trening. ;)

(han drar på trening når han har vært her. Noe dritt å vente sånn...)

Vi hadde en fin tur til Polen. en smule sliten i hue etter 3-4 timer med slekninger, men sånn er det... Han hadde det ok. slet seg igjennom han og. (høre p siste års sladder)

 

Logge av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P du også K66! Flott nedgang!

Forventer ikke at det skal gå like "lett" de neste ukene... Men er kjempefornøyd over kickstart. Absolutt.

 

F&S ; 20 min ellipse, 20 min tredemølle, gå rask + noe bakker

 

Senere; Han foreslo at vi skulle gå rundt om byen! Dvs 1t rask gange til. Småkaldt, så gikk fort, hehehe.

 

Middag; poteter, brokkoli, 1 stk stekt laks, hollandaise m vårløk og gressløk oppi.

 

I morra blir det skrei, biff lørdag, kylling chicken masala søndag og mandag. Planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er veldig godt i gang!!! Bra jobbet.

 

Straks ferdig på jobb. Da blir det 1-1,5 times tur med Nemi. Tenker vi forviller oss opp i Fjellveien i dag.

 

X fingrene for oss i morgen. Første konkurranse i klasse 2 :blink:

 

Ha en fantastisk fin fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke trim på meg i helga...er for sliten etter nattevakter.. tøft å begynne igjen etter 5 uker fri!!!!

Ikke spist sjokolade eller kake hittill :P Da preker jeg om meg selv. :D Noen er svakere enn andre, sånn er det bare.

 

Satser på trening i morra ettermiddag. Skal sove hjemme i morra. Håper på at oppussinga på hybelblokka tvers over soverommet ikke bråker så mye... :ph34r::wacko:

 

god tikka masala... hjemmelaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri dag :-)

burde ha vært på trening av den grunn, men..... vi sov helt til kl 10... ops... lagde tandorilaks fra GR oppskrifta her. (eller bare fisk og mitt indiske krydder forsåvidt.. Får se på oppskrifter OG SÅ GÅ I BUTIKKEN ... blir jo bare at man tar det man har i kjøleskapet.. Litt sterkt, men funka bedre med naturell gresk yoghurt over for å dempe. Og skumma melk til drikke. Jepp- skikkelige nordmenn liker jo Tine melk - hehehe - disse snåle reklamene vet du... (bortsett fra at jeg prøver å støtte" små" meierier i stedet... q meierier og synnøve....)

Jeg viste han noen av oppskriftene her, og han synes mye så godt ut. Sa ikke at jeg var meget kjent ellers på forumet, hehehe.....

 

Og så ble det kaffekopp og India album hjemme hos Truls sammen med ho som passa han i 2-3 timer... ble akkurat ferdig med album i dag - jobba iherdig de siste dagene. Noe småting igjen bare.

 

Må innrømme jeg røk på kake i dag... Tok med meg en pose med polske ingefærkaker hjem, spiste halve, rundt 5 biter/stykker. Måtte jo ha noe til kaffen synes jeg.. Og jeg røk på 2 ruller shoko mentos jeg kjøpte på flyplassen i Istanbul var det vel... VEL - blir vel ikke store skandalen - synes jeg har holdt meg bra jeg!!!

Skal komme meg på vekta i morra. Og trening. pronto.

 

sengetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra epler!!!!! Fortsett sånn. Går tregt her men rette veien. Gjør en del dumme valg men de blir sjeldnere og sjeldnere så forhåpentligvis ser jeg 76 om ikke så altfor lenge.

 

sjekket vekten januar 2016 og den var faktisk høyere enn januar 2017 så må se det positive i det. Siden januar 2016 er det en nedgang på 5 kg faktisk :-) Sakte men sikkert er det noe som heter he he.

 

Her inne på GR har jeg hele tiden endret startdato men har lagt inn på fitbit da jeg fikk meg aktivitetsarmbånd.

 

Aktivitetsmessig er det bra. Vi går tur og trener agility. Seff kan alltid bli bedre men sånn som ståa er nå så er jeg fornøyd.

 

Hmmm hva skal jeg lage til middag da????? M er bortreist og da har jeg en tendens til å velge heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt feil he he. Må sjekke oppskrifter her inne.

 

Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 1 time spinn unnagjort. Ikke helt topp tempo, men fornøyd.

Middag; et stykke stekt laks. Ris blandet med grønnsaker + indisk krydder. masse salat. litt ravigotte dressing.

 

I morra blir det kjøttkaker i peppersaus. Lagde i stand i kveld, siden vi jobber forskjellig et par dager nå.

 

Ned gang i 2016 veldig bra K66!!! gid det var meg, hehehe... :o

Men å se 90,5 lyse mot meg dagen etter India hjemkomst skremte vannet av meg, vettet også.

Ok, mye var vann og diverse, men.. gulp. derfor ekstrem godtestopp nå. Han ikke like flink, men han gikk bare opp 0,5 kilo - tro det den som kan... urettferdig :ph34r:

For gjett hvem av oss som virkelig gomla godsaker til frokost og middag... (spiste som regle bare 2 skikkelige måltider om dagen + litt frukt midt på.

 

ja, alt kan bli bedre K66 - men vi får være fornøyd med det vi gjør.

jepp - sjekk sunne oppskrifter... dampa fisk i ildfastform bruker vi mye av eks. laks, ørrett, torsk, skrei. hiv over noe sitronpepper, salt, lime, sellerirot el lign, ta på folie - og vips - maten klarer seg selv i ovnen. 180 grader, 20 min pleier å funke.

 

Nå prøver vi ut diverse indiske krydder, hehehe... tandorilaks ble muligens litt for krydret, men funka med naturell yoghurt over på tallerken. bruke litt mindre krydder neste gang. skal prøve ut svinekjøtt og okse også. har flere ideer -_-

 

2 nattevakter nå. Lurer på å ta med pc, har noe småting å pusle med angående notater fra India.

Har kjøpt en pose knaskegulrøtter - hehehe. skyr + clementiner.

 

Burde ha sovet litt, men...

ha en fin dag, så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry: ikke noe trening de to siste dagene, fy og fy!

MEN

1t spinn spurt i dag kl 10. Ikke godt å komme seg opp siden jeg sov dårlig i natt (kroppen ville på nattevakt..) Men kom meg dit. Gjorde en bra innsats.

 

I ettermiddag får vi besøk av 2 av naboene i samme blokk. Også kalt SLASKENE av J. :P Mulig en slask til. Polske, men de snakker bra norsk. Vi lager i stand tortilla skåler, karbonadedeig. Grei mat. Kjøpte fullkornstortilla til meg selv. J liker ikke de noe særlig.

Røk også på litt kake i går. Men ikke i overflod. :D

Vil si jeg har hatt en bra uke sånn sammenlagt.

 

Nei, rydde bittelitt.

Ha en finfin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: siden den ene slasken ikke kom om lørdag, kom han i går ettermiddag istedet. J har tenkt veldig mye på den eplekaka som ligger i fryseren hjemme... eller LÅ ... jeg ga etter presset.. Med vaniljeis.

Alle slaskene har nå sett albumet våres fra India, dem synes dem er veldig bra laget. De dro når de hadde gjennomgått det omtrent.

 

Blir hektisk i dag med forskjellige gjøremål til forskjellige tider.. + 2 nattevakter videre. Bare håret får tørka litt til så starter jeg. Sov veldig dårlig i helga, så la meg i dag tidlig når han var gått på jobb kl 05.30. Har meldt meg på spinn intervall kl 19 også. :( Ikke mye tid på sofaen i dag nei.

 

ikke veid meg, skal snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skyld på slaskene he he.

 

Det er rett og slett til tider veldig vanskelig. Får håpe på stillstand denne uken, har def ikke fortjent det. Hatt en dårlig uke på mange plan. Men kan jo ikke bare gi opp :D

 

Har bestilt pt time neste uke. Så plutselig at jeg hadde 5 klipp igjen som må brukes. Tenkte det kunne være en god start. Time neste mandag.

Har jo 2 timers trening i arbeidstiden så er jo bare å benytte meg av det.

 

Har begynt å reg igjen i dag, er det som fungerer.

 

I helgen var vi på kurs, Nemi og jeg. Hun var kjempeflink. Ulempen er at hun slapper dårlig av i bilen alene. Det resulterte i at hun var helt knust da vi kom hjem i går kveld. Verdens største kosebamse ville ikke kose engang. Hun "knurret" (vel lagde litt lyd heter det vel he he) når jeg klapte henne. Tenkte at vil hun være i fred så skal hun få lov til det, bare så veldig uvant. Men hun var tydelig trøtt. Hun la seg i sengen når jeg la meg og hun lå helt dønn i ro hele natten, ikke beveget seg litt. Hun ble t.o.m. liggende når jeg stod opp, det er sjeldent. Men hun var kvikk når vi gikk på tur, så det var jo godt å se. Får litt dårlig samvittighet når hun må være i bilen men ikke alltid greit å få til noe annet.

 

Til helgen skal vi til Drammen, stevne :blink:

 

nei, får gjøre noe fornuftig.

 

Ha en toppers dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stressende ettermiddag, MEN gjennomførte 75 min intervallspinn nå kl 19! Snart jobb...

 

sikkert greit med pt K66... og registrering. Krysser fingra...

kryss for meg og. :P

 

Gjett hvem som fikk vondt i magen etter å ha spist nesten halve eplekaka i stad... (jeg tok 1 lite stykke) - jepp.... Kanskje han lærer, hehehe...

 

logge av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Huff, ikke greit når Nemi ikke vil kjøre i bilen... kan jo skjønne ho.. bedre å løpe i skogen.. Ho blir vel sliten av mye folk og styr på stevnet også, vel.

 

Sov hjemme i dag. Med katten oppi senga så ble det vel ikke akkurat god søvn.. telefonen ringte 2 ganger og.. og venta på en tlf, så... ga opp kl 13, og kjørte til J. skal ordne ovnsbakt skrei til han kommer hjem halv 3. Masse grønnsaker. Mulig han drar på trening. Jeg drar til ei venninne et par timer på ettermiddagen.. så nattevakt. hverdagsaktivitet altså :P Satser på trening i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt for pusen da, var middagen god? I dag skal vi ha fra godt levert :D Bestilte Premium kassen denne uken. Så skikkelig godt ut. Nok litt for mye kcal men får ta litt små porsjoner. Får håpe M blir fornøyd.

 

Ja ikke lett med stevner etc når Nemi ikke slapper av alene i bilen. Om sommeren så tar jeg å setter opp ett lite telt langs ringen og så sitter jeg mye av dagen der med henne og da går det helt fint. Så lenge hun ser meg så går det liksom greit. Blir bedre når sommeren kommer. Da kan jeg være i nærheten av henne. Hun er en brel men så god så god.

 

Skal veie meg i morgen tidlig, følte meg ekstremt tung i kroppen i dag og det er sjelden ett godt tegn. Men vekt kommer i morgen.

 

Håper venninne besøk var kos.

 

Glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 600 gram. Nå har jeg altså fått tilbake (den fra før høye) vekta jeg hadde før jeg dro til India. Resten er verre. Men fornøyd at kroppen er retta inn litt, hehehe.

 

vekt K66?? B)

 

Som vanlig sliten som et uvær etter nattevakt.. gjorde ikke saken noe bedre at en fyr skulle montere bredbåndsboks hos oss på formiddagen (borettslaget bestemmer) - skulle komme etter 12, men kom 9.15. Jeg skjønte knapt hvor jeg var da dørklokka ringte... Og ting og tang surrer i hue angående jobb de siste dagene, så hue er fullt. Men har retta seg nå.

 

Jepp, middagen var god K66 ;) Fisk og kylling går ned på høykant hos oss.

 

Ja, hører flere prøver godt levert... M blir sikkert fornøyd når det blir større porsjoner til ham.

Ja, venninnebesøk var kos. Årets venninnetur går til Vilnius bestemte vi :P Vi mangler jo det siste baltiske landet. En tekopp for mye, så det ble en lang kjøretur (25 min) hjem. :wacko:

 

Han har dratt motvillig på trening + hjem til meg for å slippe ut Truls, så jeg får hvilt meg litt mer på sofaen. Han synes jeg så helt jævlig ut i trynet... trøtt og sliten.

(ikke spennende middag, kun toro tandorikyllinggryte. Noen ganger er det veldig greit med noe fort og enkelt....)

 

glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) veldig aktiv fra kl 08 i dag!

dro til katten.

Satte på hånklevask

la inn en haug bøker og dvd på finn..... (har begynt å selge unna, 3 kjøpere hittill :D )

gikk 50 min tur "hjemme" (den gamle vinterrunden min rundt boligfeltet, er bløtt i marka enda)

butikken

hit. Trappevask

vaska verandaen

 

Det blir nemlig årets første grilling i dag! 10 grader og sol.

Nå kommer han straks hjem fra jobb. :P

 

ha en fin fin helg i Drammen, du og Nemi!! (og M?) Drammen er en koselig by :P

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1time og 15 min gåtur :P

(+ en aktiv dag) - vi gikk til byen for å hente sushi nemlig :D Bena var ikke gode, men må man så må man.

 

Har solgt for 1030 kr i dag. 150 kr i går. B) De har hentet.

Men er alltid mer respons akkurat i det annonsa kommer ut.

 

blir en lett gåtur i morra bare kjenner jeg............. uten bakker helst :( Er et par seige ned til byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( i går ble det en hviledag... Kun besøk hos Truls selvsagt.

 

I dag;

aktive kalorier: 1141

kalorier totalt; 1383

 

Epler var nemlig på dobbel spinn time! (kaloriene på begge timene i alt)

45 min soft spinn

75 min intervallspinn (med 15 min mellom)

Har sett at det er noen som tar begge timene nemlig, og da ville jeg og prøve idag. t.o.m begge treningslederne var på hverandres timer i dag, kunne jo ikke være dårligere da...)

Utrolig nok kom jeg mye høyere i puls enn vanlig på intervalltimen, kroppen kjempa vel hardt pga treningssjokket vel... Men jeg må absolutt prøve å kjøpe meg nye spinnsko som er hardere under... har vondt i den ene foten, må være skoa... kom og gikk litt i dag, men var vel nummen. Ømt på toppen ved de tre første tærne lissom...

 

Veldig fornøyd med dagens innsats på trening hvertfall!!

Skulle ha spist lapskaus når jeg kom hjem (20.20) men orket ikke varm mat når kroppen kokte.. ble 3 knekkebrød med kokt skinke istedet :D

 

Alt bra K66?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...