Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Så flinke du er epler. Klapp på skuldra.

 

Ble dårlig med veiing forrige uke men veide meg i dag så i rute igjen.

 

Ikke noe nedgang å snakke om men ikke opp i hvert fall. Var i Drammen i helgen på stevne. Nervene tok fullstendig kontroll over meg og det var rett og slett helt grusomt. Fineste Nemi fortjener bedre. Hun var kjempeflink men hjelper lite når jeg kortslutter. Fikk heldigvis en bra avslutning på søndagen. en 6 plass kanskje ikke noe å skryte av men ett stort stevne og ett trykk vi def ikke er vant med. Nei har en lang vei å gå der. Kan ikke huske sist det var så gale. Hadde bare lyst å grine rett og slett. Søndagen kom en venninne fra Kongsberg og hun reddet dagen. Slappet litt mer av og hadde det gøy.

 

I går var jeg på SATS for første gang på lenge. Hadde noen PT timer igjen. Hun er fysioterapeut og virket veldig flink. Timen gikk stort sett med til undersøkelser. Fått hjemmelekse til neste gang så får vi se.

 

Ellers dårlig med trening men en del aktivitet med Nemi så ser ut til at det har reddet meg B)

 

I dag kommer nevøen på besøk med noen kompiser. De har en del spm ifm starte firma etc. Artig.

 

I morgen går turen til landet. Skal på jobb 2 timer unna landet så har base der og så blir det landet i helgen. Ingen agility :( Men neste uke satser jeg på ett par økter.

 

Blir nok vanskelig å oppnå skrittmålet torsdag og fredag når jeg er ute på kontroll. Da blir man sittende stuck foran pc.

 

Ha en storveis uke

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( huff, K66 - høres ikke ok ut når du får panikk på stevne nei... men det er vel noe du kan jobbe med du også.. Nemi gjør sitt, og du seirer på din måte..

Bra du fikk roet deg ned med venninnebesøk :P

 

PT timer blir nok bra... Lær masse du kan bruke videre da..

Hva har du som skrittmål?

Har funnet ut at det ikke funker for meg. Går jeg på spinning, så teller ikke skritta, bare noen, og da blir det så demotiverende... På klokka mi har jeg nå 400 kalorier som mål å forbrenne hver dag. Aktive kalorier, ikke passive) - greide det 4 ganger forrige uke. Sliter med det målet når jeg har nattevakter, men får jobbe ekstra hardt de andre dagene.

 

solgt for 250 kr i dag. :D

 

30 min rask gåtur ca i dag, ikke så bra, men... sliten i beina, hehehe. Var på shoppingsenter/andre butikker 2-3 timer også, så det var jo bevegelse. Koser meg med langfri... jobb igjen til helga..

 

Ikke veid meg. kanskje på tide... ned 100 gram er helt ok. Alt ned er bra :P Kan ikke være så kravstore i vår alder, vennen.... hihihi

I morra venninnebesøk hos meg - ost og kjeks.

 

god tur på landet i morra B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold; ikke bra... røk så det ljoma på ost, kjeks og sjokolade i dag..

MEN hadde et veldig koselig 4 timers skrævlebesøk med min venninne :P (og et vennskap som har vart siden høsten 1990 skal man ikke kimse av!)

 

Bare til å reise seg opp fra sjokoladeskåla, Epler! Ny sunn dag i morra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var jobbehelg??

 

flink å gå, klapp på skuldra epler.

 

Jeg er helt elendig på maten igjen. Kurset ga 2,5 kg ned så ikke akkurat noe å skryte av, men det er jo helt og holdent min egen innsats det står på. Var på jobbreise torsdag-fredag og helgen var vi på landet og jeg tar jo bare helt av :blink: forstår ikke at det går an å være så svak rett og slett.

 

Men ifølge vekten i morges så ser det ut til å ha gått noenlunde ok, merkelig nok. Mandag er jeg alltid litt tyngre og så virker det som om noe etter helgen slipper til tirsdag. Får se i morgen.

 

skal på styrketrening i dag, grugleder meg.

 

Tror nok at om du sprekker en dag epler er det ikke der problemet ligger. Hvordan går det med din bedre halvdel? Klarer han å holde seg unna søtsakene?

 

Når skal dere på tur igjen? og hvor?

 

Hva er det med foten din?

 

Ha en strålendes dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Jobbehelg gikk jo bra, men er som vanlig sliten på kveldene.. :blink:

Vet ikke helt hva som har skjedd med foten, tipper overbelastning på spinn over tid? Mye gåiing? Har hovnet opp på oversiden av foten ved de 3 første tærne. Vondt å trå ned når jeg går mer enn 10 skritt. eller færre egentlig. Prøver med ibux salve først, og ikke gå så mye.

Ikke lurt å gå til byen her om dagen, det gjorde vondt hele turen.. Ikke opplevd akuratt der før, har heller vært i hælen og akilles sena.

jajaja - går over etterhvert.

 

Hvorfor inni huleste kan du ikke kjøpe sunn mat på hytta? Henger jo ikke på grep at det skal være så forbaska vanskelig K66? :angry: sånn - spark i rompa! :P

 

Lykke til meg styrketrening

 

Amsterdam; 3-8.juni

Santorini, 8-15.juli

 

Har tenkt å ta toget på dagstur til en naboby fra Amsterdam ev bli med på organisert heldagstur gjennom viator - derfor valgte vi mange dager :D Vindmøllebesøk er et must. Hellas turen blir med apollo. - vi har bare en uke i sammen i år, kanskje to..

 

 

Du fortsetter vel med de gode vanene fra kurset?

Hahaha, vel, han prøver litt hvertfall.... han satser mer på å dra på trening enn å kutte ut sukker... Jeg viser han DET bildet på kamelen med gjevne mellomrom når han nevner ordet kake.. har det som låseskjerm på mobilen- og huff og huff... Har også hengt opp en kopi på kjøkkentavla, sammen med DET bildet fra Mexico.

 

Ha en strålende dag du også K66 og alle de andre som titter innom. Melis?

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... må innrømme det blir hjemmelaget pizza i dag K66 :( Han ønsket seg ille det...

Det har jeg ikke laget på år og dag.. (bare pizza snurrer etc) Slo til med en skikkelig amerikansk pizza med tykk bunn og masse fyll. og JA jeg liker ananas på pizzaen :D

Kommer nok noe på insta, hehehe.

 

vekta mi er helt håpløs, går bare oppover har jeg på følelsen av... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til musested :lol: men det går da ned. Må jo være mulig å se 76 tallet neste uke men det vil si 300 gr ned og sånn som det har gått her i det siste så er det lite sannsynlig. 10 uker på ett kg :D ikke rart ting tar tid. Men føler en del småting faller litt på plass og så langt denne uken (ja vet det er tidlig dag 3) har jeg ikke spist snop og det er faktisk ganske bra for å være meg om dagen.

 

Du spurte vel en gang tidligere hva som var skrittmålet mitt. Det er 18000. Nå har jeg forstått det sånn at fitbit kan telle litt for mye men tenker at med 18000 så er jeg i hvert fall innenfor det jeg bør være. Nå har jeg den ikke på meg, reim røk :angry: håper kommer ny snart. Merker at det er enklere å oppnå skrittmål når jeg har den på. Da kan jeg finne på å gå en ekstra runde bare for å få nok skritt :rolleyes:

 

Ananas på pizza liker jeg ikke B) enkelte frukter liker jeg ikke varm. Ananas er en av dem, har det samme med epler, liker ikke eplekake men elsker epler. Ananas synes jeg er helt fantastiks rå i fast eller flytende form :lol: :lol:

 

Ikke bra hvis vekten går opp epler. I fjor var jeg bare 3-4 kg under skrekkvekten og det var skikkelig spooky. Når er heldigvis ett godt stykke unna, men likevel det skjer så veldig fort.

 

du får prøve å få godfølelsen. Kanskje når du lager kcal bomber at du tar mindre porsjoner og så salat til? Vet det er syyyyykt vanskelig men kroppene våres har ikke godt av å være for tung. Knær +++++ og vi blir jo ikke noe yngre <_<

 

Men vekten kan jo bare være en følelse. Jeg trodde kroppen skulle veie mer i dag, kjentes sånn ut men var da 100 ned :lol: er vel ikke ned egentlig men hvis legger sammen mange uker blir det jo pitte litt he he

 

Kanskje du skal prøve å være superflink mandag-fredag, så dere skikkelig løs lørdag og så en passe ok dag på søndag?

 

Pass på føttene dine, du skal ha de lenge. Har du vært og fått dem sjekket? Kanskje det er ett lite brudd eller noe? Da må du gå med krykker.

 

Amsterdam er fantastisk fin by. Bare pass på å ikke gå i red light distrikt på kvelden. På dagtid går det helt fint men det kan bli ganske så skummelt på kvelden. Hør også på hotellet om det er områder dere bør holde dere unna. Er noen steder som var ganske så skumle (men det er lenge siden jeg var der da) men uansett så er det masse å se.

 

Nei, må gjøre noe.

 

Glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at ting tar tid i vår alder K66....... :(

Var foresta hos kontroll hos øyenlegen jeg går hos, og den slasken ymta frem om alderen min og at det var helt vanlig med lesebriller... jepp.... vet at jeg begynner å bli litt langsynt, men bør vel ikke brøle ut at jeg snart er 45 år? Jeg har allerede bestilt time hos Brilleland.... Og hovedproblemet med øya, den grumsette øyevæska - var ikke blitt verre.. derfor jeg går til spesialist.

Vil ikke ha progresive briller, så satser på en av hver... Ho på brilleland synes også det var dårlig gjort og ymte om alder... Måtte jo innhente trøst, hehehe...

 

18000 skritt, det var heftig... men kjempebra uansett om fitbit skulle telle bittelitt for ivring.

 

jasså, varm frukt, det er der det ligger... eplekake er da kjempegodt... barndomsminner som du vet. savner alle epletræra hjemme... eller, hadde bare 3 igjen når jeg solgte riktignok... men på 70 tallet hadde vi sikkert 10-12 stk.. frukttrær hvertfall. plomme, pære, moreller, kirsebær..

Blir nok en tur på den gamle arbeidsplassen min som er nedlagt.... de står der fremdeles etter 2 år... J har også funnet ut at det er smart med epleslang der :P Tror de nye eierne satser på boligutbygging der som langtidsplan istedetfor mer helse. de har skrinlagt et par ideer av forskjellige grunner. De pusser jo opp for fullt hybelblokka tvers over meg nå, må jo begynne et sted og som gir penger inn.

 

:( ikke ofte vi spiser pizza altså K66! Og den langpannepizzaen ble/blir middag til 3 dager! i dag + at jeg frøs ned til late dager. Jeg vil si at vi spiser bra mat, mye fisk og kylling og det er jo ikke gæli. Og vi har et stort forbruk av grønnsaker, vi sparer overhode ikke på matbudsjettet, vi spiser det vi har lyst på av gode råvarer. (og da er det lettere å velge sundt også!)

 

vekta retter seg nok inn, straks musesyken så kan hende det er derfor.

 

Nei, ikke vært hos lege. Har vært inne på tanken, men ser ikke vits heller... jeg kan lee på tærne, så neppe brudd, men kanskje en brist i et lite bein. Er ca 10 cm nedenfor "tåfeste" eh....

 

Nei, skal holde oss unna red district... skjønner... Tipper vi er slitne på kvelden uansett, vi pleier å ha et heftig turistopplegg på dagtid. Men mat må vi jo ha... hvis vi ikke spiser tidligere på ettermiddagen, og så ikke orker lee på oss etter kl 18 - hehehe - ingen nattløver vi se...

 

Var du på andre steder enn i Amsterdam? tok du tog eks?

vi har planer om hop on hop of buss + båt i 48 timer. Får sett mye da. Heineken bryggeriet og bols bryggeriet. Anne Franks huset. (ikke langt unna hotellet) Bilde bonanza med kamera og mobil med disse kanalene.... HRC selvsagt.

 

Nei, nå må jeg begynne å varme opp ovnene til pizzaen... mikrovarma pizza er ikke godt, så...

 

glad dag ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

epleslang he he, det er mange år siden det.

 

Ja tenk å være så frekk å nevne alder, fysjda :lol: :lol: :lol:

 

Amsterdam er en fantastisk by. Bodde i Nederland noen år så har vært der noen ganger, men mye jeg ikke har sett. Rijksmuseum må dere innom, helt fantastisk. Har vært innom Anne Frank huset og tatt elvebåt +++ Bare en utrolig koselig by å rusle rundt i. Nyte dagen.

 

Det dere må prøve er pommes frites med majones og peanøttsaus B) Vet høres sykt dårlig ut men er godt. Hvis kombi for grotesk så prøve i hvert fall med peanøttsaus he he. Det som også var populært når vi bodde der var pommes frites med ketchup, majones og løk.

 

Mye god indonesisk mat i Nederland. Indonesia var en Nederlandsk koloni og en stor del av befolkningen kommer opprinnelig derfra. Mye god matkultur fra den delen av befolkningen. Sukk lenge siden jeg var der, skulle tatt en tur med M.

 

På styrketrening i dag så 2x denne uken. Må jo sies å være bra.

 

Mat egentlig veldig bra denne uken, med unntak av i går til middag. Vel middagen var helt grei men det ble en sånn kombidessert. Var med 2 venninner på Sumo, 50 års presangen min he he, så det ble litt vin også. Men desserten som gjorde utslaget, ble så mett at det var ubehagelig, men ikke sett dem på evigheter så var verdt det.

 

I dag tror jeg det blir pulled pork med fullkornspita og hjemmelaget salsa, imponert??????

 

Hadde pannestekt lyr med risotto i går.

 

Nei, må gjøre noe.

 

Hvert på vekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P er det noen trøst at jeg "må" stå opp kl 05.00 i morra siden J skal på overtidsvakt i morra? Men mulig jeg legger meg etterpå, hehehe

 

vekt 88,8. skal oppdatere i morra signaturen.

Lykke til på stevne, vet Nemi vil gjøre det bra, håper du også holder nerver i sjakk.. :(

 

Jøss, bodd i Nederland, den var ny for meg... Jobb?

 

å fysj... majones og peanøttsaus... husker det var et sted de også brukte majones , var det Belgia tro... VI SMAKTE IKKE...

 

Ikke bra å bli ubehagelig mett, men var sikkert verdt det med venninnetur... Og man må jo feire sånn innimellom...

 

jepp, imprignert over middagen K66...

 

I dag; indrefilet, og pommes frites, salat og peppersaus.

I morra; stekt skrei, og salat med små poteter oppi.

Dro med ei svinestek fra fryseren min hjemme, blir vel mandag eller sånt. Eller søndag.

 

Mer senere, nå må jeg steke biff :D

Fri i helga, jobba 2 netter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du må prøve epler. Kan ikke si du ikke liker det hvis du ikke har prøvd ;) det er ikke lov. Bare prøv :P Det er en annen type majones enn det en har på skiven her hjemme.

 

Hmmmm hva skal jeg har til middag i dag da???? Ikke noe matkasse denne uken :unsure:

 

Nervene bedre denne helgen. Ikke borte, det blir de vel aldri, men håndterbar. Vi disket alle løpene, pga at jeg stresser, men etter disk gikk det kjempebra :D Jeg slappet av og Nemi gikk som en kule. Vi hadde det gøy og da er disk helt greit. Skal til Stavanger til helgen så veldig spent på det. Håper klarer å roe sånn noenlunde ned. Gode minner fra Stavanger i januar så får tenke på den helgen. Gått opp en klasse nå og det gjør stressnivået litt høyere.

 

Straks styrketrening :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: prøve... skeptisk, men du har helt rett... prøve, deretter dømme..

 

Svinestek og surkål her :P Han er veldig glad i sånn "gammeldags mat" - og det er jeg også. En stek holder som regel til 3 middager for oss to. (prøver å gi deg noen sunne ideer K66)

 

Disk, betyr det at dere er med, men ikke konkurrerer? Mye kjøring på dere... Hva sier M til at dere er så mye borte da?

 

Bra med styrketrening :D

Holder foten mest mulig i ro, så dropper trening denne uka også. Og går minst mulig. Ned i drivhuset, og rundt i leilighet max. Synes den ble hakket bedre i helga, så krysser fingra.

 

Katten min "Jobber" mye for å forsvare terrotoriumet sitt om dagen... hørte på flere kattekonserter i dag... tror det har flytta inn en svart og hvit hankatt 3 leiligheter bortenfor oss nemlig... (har ikke fått med meg at han forrige eieren flytta ut engang.. leide, muligens) Dem snakker høylytt under verandaene bortover rekka... Men dem må bare ordne opp seg i mellom. Kanskje det er derfor han har vært totalt utslitt etter ei natt ute i det siste... vi har mistenkt at det har vært en annen katt som har dukka opp.... = trøbbel. Ordner seg nok... :(

 

Ha en fin fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disk betyr at vi har gjort noe feil på banen men vi gjennomfører. Som i helgen så hoppet hun over ett feil hinder fordi jeg presset henne. Resten av banen gikk som en drøm, så kan være mye bra i en disk, men en får selvfølgelig ikke noe plassering.

 

Ja ikke bare bare å få en ny katt på terretoriet sitt, den ser jeg. Som når Nemi får en hund på besøk som vil ha min oppmerksomhet hehe.

 

Steik liker jeg ikke rett og slett. Maten ikke så hakkanda gale de siste dagene, faktisk. Helgene er alltids ett problem. Blir vekten i morgen, var på pt time i går og har sånn gangsperr at jeg ikke tør gå på vekten, har alltid mye vann i kroppen når jeg har gangsperr av denne dimensjonen. Litt pinlig for er ute på kontroll i dag og når jeg reiser meg ser jeg ut som om jeg er 90 :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Bra du holder foten i ro, kan være en brist/brudd og da må den ikke belastes. Hadde en på jobb og hun fikk beskjed at hun måtte gå 2 uker med krykker for å avlaste hvis ikke var det fare for gips, så gå minst mulig på den.

 

Blir mye kjøring og vi er mye borte. Men jeg prøver å balansere noe. Planlegger stevner i god tid sånn at han vet samt at når ikke på stevne så blir jeg med på landet som han helst vil. Påsken har jeg satt av til M samt at har bestemt meg for 3 uker på landet med han i august :) Prøver å sørge for at det ikke er stevne hver helg, så har sagt fra meg noen. Prøver 2 hver helg nå i sesongen. I sommer er det lite i fellesferien, får finne en løsning som fungerer for oss begge :blink:

 

Hmmm skal vi gå ut å spise eller spise ørret i dag.

 

Vi skal på teater i kveld B) Første gang vi to er på teater sammen. Nemi er hos min søster så trenger ikke tenke på henne.

 

Ørret er godt men å gå ut hadde jo også vært kjekt. Hmmmmm får tenke litt.

 

Nei er ute på jobb.

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ørret eller spiste dere ute? Tror jeg hadde valgt å spise ute før eller etter teateret :P Den fisken kan vente, hehehe. Men ørret er godt, så absolutt. Hva så dere?

 

Jeg har "bestilt" meg bursdagsgave på Folketeateret, Les Miserables allerede. Eller han bestilte da. Han synes det var veldig kjekt at gava er unnagjort allerede, hehehe. Dit vil jeg, sa jeg.. Begynte å bli utplukka nemlig og jeg har jo på en lørdag i år. Jobbehelg, men det er unasett uaktuelt å gå på jobb da, så har allerede skrevet meg opp på avsp ønske og har jobbet inn også :D - kjekt med ting som er unnagjort. Tenkte jeg kanskje skulle fikse en overnatting den lørdagen også... ;)

 

ikke bra å være så støl K66... - synes jeg ser deg for meg... men det gjør vondt, jeg vet...

 

Kanskje vi har vært for kort sammen, hehehe, - synes det høres grusomt ut nemlig... borte hele helga.. noen ganger blir det jo forsåvidt 2,5 døgn i underkant pga turnus og motsatt (sånn som nå) - men heldigvis ikke så ofte det skjer. Har vært hjemme hos Truls på kveld og sovet der, og han har limt seg fast i mamma - hehehe.. Derfor ikke oppdatering her. Kronglette m mobil som du vet.

Den andre katta var til og med oppe på verandaen og skulle til å sjekke matskåla/buret.. jeg brålukket opp døra, men den ble ikke skremt en gang. Ikke bra.. hadde veldig lyst til å prøve å løfte den opp for å sjekke hvor tam den var, men det hadde bare blitt dumt når jeg prøver å jage den...... Han lunta avgårde ned fra verandaen..

 

Føler foten har blitt hakket bedre, men ikke sterk nok til å gå tur enda. Mer enn 10 meter, så merker jeg det. Men blitt bedre.

 

Merkelig at du ikke liker stek da... gjelder det all stek? svin, okse, kalv, lam? Med det rette tilbehøret og en god saus, så er det veldig godt.. Jeg steker den først i panna, deretter i stekepose i ovn, da blir den saftig og fin. (koker ut stekepanna med vann og har oppi sausen, + krafta fra stekeposen) Nå hadde jeg litt timian over steka + salt og pepper, veldig god smak på sausen. Som opprinnelig var vanlig kjøttkakesaus fra toro, hehehe)

 

talast :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Kommer ikke til å være her denne uka K66 - vi må dra tilPolen i morra frem til fredag... mamma`n hans døde i går kveld nemlig... Så da vet du hvor jeg er.

 

Ringte nettopp til sjefen min for å ordne opp i noen vakter.. Ho skulle prøve å fikse en dag permisjon for meg, selvom "svigermor" ikke er under reglene. Var jo ille søt den gamle dama da...

 

Hold deg på matta matmessing K66 - så skal jeg prøve det samme.

Ja, vi spiste vafler i helga. :P

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Oppstått etter nattevakt. Hatt ei stund fri, og det føles helt ok. Bare til å brette opp erma og gjøre en innsats i påska. (fikk 2 dager permisjon med lønn)

 

Som sagt, tøft, men fin opplevelse....

 

Kosthold, dvs kakespising må det bli veldig slutt på... men nå er det jo påske...Begrense da...

 

Foten er ikke grei enda, men litt bedre.

Ha en nydelig påske K66! Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god påske!!!!!

 

Mat og trening blir som det blir. Blir nok grufull vekt på tirsdag.

 

Høyre nakke/skulder veldig veldig ond så får ikke hverken malt eller strikket :-( ikke gøy. Men prøver å holde den unna bevegelser som kan provosere nå i påsken.

 

Var på kurs i Kongsvinger sist helg, sykt slitsomt, men frøkna holdt veldig godt. Superstolt. Nivået altfor høyt for oss men likevel lærerikt.

 

I morgen en agilityøkt og så var det det for denne uken. Neste uke blir det en uoff konkurranse og en kurskveld. blir bra. Får prøve å få til 2 treninger i uken både på Nemi og meg.

 

Ha en fortreffelig helg.

 

Påskeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o vekt på tirsdag? grøss og gruuuuuu... Jeg kommer fra nattevakt, men skal prøve å huske... liker gjerne å stupe i seng, hehehe... eller forresten, jeg skal jo sove hjemme hos katten... da blir det så feil med annen vekt... tenkte.. eller så må det bli torsdag her nemlig... eller retten og sletten 2.påskedag..

 

Harrytur i dag, hehehe.. grillmat og mat for de neste 2-3 månedene... bortsett fra fisk og annet småtteri selvsagt.. :P

Ikke mye godtehandling i dag! en pakke marsipanstenger, eneste faktisk... han må ha glemt å gå innom godtebutikken.......... men skjortene har begynt å stramme rundt kroppen, så... :(

 

vi gikk en kort rundt på 45 min i går for å teste beinet mitt. gikk ok, ikke den stikkende smerten det var for et par uker siden. litt murring, men kan leve med det. må jo gå noe. Har tenkt å komme meg på trening, men starte med å ro og kanskje ellipsemaskin. Spinn er hvertfall fy fy foreløpig, altfor mye press på foten.

 

Håper skuldrene dine har blitt bedre i påska....

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...