Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Klapp på skuldre dobbelt epler, veldig bra.

 

:lol: :lol: :lol: Liker å trene om morgenen????? Ikke litt engang, men den halvtimen jeg har da er mye tøy og bøy så da går det greit, og så kommer jeg meg jo opp. Nei, liker det egentlig ikke men men, enn så lenge går det. Tror nok at når jeg, hvis jeg noen gang får det, får mer overskudd så kanskje trene mer på morgenen. Om ettermiddagen vil jeg hjem til Nemi. Så enkelt er det bare.

 

Hvis han har fysisk arbeid så må han nok over 1900. Menn forbrenner jo mer enn oss i utgangspunktet. Og med tungt arbeid i tillegg så er det jo viktig med skikkelig ernæring, men alt dette kan du jo B)

 

Amsterdam blir bra. Bare lov meg at du prøver pommes frites med majones, løk, ketsjup eller peanøttsaus. Er mye bedre enn det høres ut som he he. Ikke tull, må prøves. Men få tak i de frankse tynne sprø. De selger en del beligiske pommes frites og de er ofte tykke og litt mye, jeg synes ikke de er så gode da.

 

Håper ikke det er betongbygg og naboer under hvis du setter på maskinen kl 0530 he he, høres ofte godt i etagen under hi hi. Men godt med alt som er gjort, ser den. Jeg setter ofte på en maskin når jeg går om morgenen og så henger jeg den opp når jeg kommer hjem. Sparer liksom litt tid.

 

Meldt skikkelig møkkavær til helgen :blink: kan bli en gøy helg med frøken finvær :ph34r: men stevne blir det :)

 

Ha en fin fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det ble grillmat i går, skal ta laks i dag.. var fint vær, så... han ble glad :P 2 grillskiver og 1 oksegrillspyd på oss hver. (2 spyd på han)

 

hyggelig timer med venninne.

 

Ops... men vi har satt på maskinen flere ganger på den tida, vi... jepp, folk både under, over og ved siden av oss :blink:

Dro hjem i 9.30 tida, kosa med Truls, og så vaska gulvene! (fant 3 hvite mus under den støvette sofaen.... Han kommer ikke under sofaen jeg har der nå, se...) hehehe. klipte plen gjorde jeg og. Så jeg jobba virkelig i går på fridagen min. :D

 

Visste på forhånd at det ikke nytter styre matinntaket til en annen person.. han vil skjerpe seg selv, men har viljestyrke lik 0 noen ganger... når jeg la inn her ca en gjennomsnittsdag , kom jeg til 2500 ca. antagelig mer. og da var det sunt til middag, og uten noen form for "kosemerker". MEN VI har holdt oss unna is denne uka, bank i bordet! :lol:

Vi får se, om det har hjulpet noe, kan gå å vekta i morra før vi drar til flybussen, men vi drar tidlig, så får ikke skrevet inn her.

 

ok, skal prøve tynne pommes frites... mat må man jo ha... synes tykke pommes frites er bedre enn tynne, jeg.. mer potetsmak på en måte... :P majones, peanøttsaus, jeg skal legge det på minne, hahahahaha...

 

nei, snart dra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere koser dere i Amsterdam. Kjempefin by. Liker den veldig godt. Evigheter siden jeg var der. Kanskje påtide med en revisit :D

 

Stevne gikk veldig bra, frøkna imponerte igjen. Hun er så flink. Jeg knoter det til både titt og ofte og du aner ikke hvor ofte hun redder meg.

 

Matmessig ikke noe særlig men har da gått litt ned :lol: Ikke rare greiene men nå må jeg gjøre en liten innsats sånn at får sett 74 tallet retten og sletten.

 

NM til helgen, det er på Ekebergsletta. Det er vanlig konkurranse om lørdagen så den skal vi være med på. Søndag er det finaler og norgesmester kåres. Det er klasse 3 hunder. vi er jo i klasse 2. Men skal være noen uoffisielle finaler for klasse 1 og 2 på søndag men da må man først kvalifisere seg. Vi skal gjøre så godt vi kan men har ikke helt trua he he

 

Ryggen skikkelig dårlig så ikke noe gøy. Skal på styrketrening men det blir jo litt amputert når kroppen er som den er.Men skal nå trene.

 

Håper vekten er snill med dere etter turen.

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P kom tilbake rundt 00.30 i går.

slitne? tull.... i seng like etterpå, bare litt surring og en dusj.. Sov uten problemer til 10.15 i dag, hehehe. Klesvask...

Truls og drivhus hadde det gått bra med. Han hadde ikke gått inn mens Øyvind hadde passet han, men han hadde spist bra.

 

Amsterdam var som du skjønner en flott by, og også de stedene vi besøkte i tillegg. Kjekt å si at man har fått sett mer av Nederland også, ikke bare en storby. Veldig fornuftig å ta 5-6 dager - vi får gjort så mye mer da, turer og tog.

Vet du, fant faktisk ikke pommes frites MED PEANØTTSAUS noen steder... bare med majones og ketchup. Ok, hadde det en gang, ikke noe særlig, men med majones har jeg smakt før. :unsure:

Ellers spiste vi grei middager egentlig. noen kaker, men ikke i overflod heller. Og isen var jo uansett ikke noe god. ble en kuleis og en softis, men skuffende..

 

lørdag; 25160 skritt

søndag; 13350 skritt (dagsturen)

mandag; 17700 skritt

tirsdag; 15539 skritt

onsdag; 18575 skritt

torsdag; 9303 skritt.

 

Godtatt K66?

 

Har ikke vært på vekta, er sikkert ustabil til 1000 uansett...

Men satser til uka å være på rett kjøl.

Han dro på trening. Jeg vasker klær og rydder vekk siste rest. nattevakter i helga. :unsure:

Kommer muligens et bilderas til utover natta, hehehe...

 

Lykke til på stevnet!

 

Får nesten tvinge meg til friskis og svettis til uka... :unsure: Vi legger inn innspurten før sommeren begge to... han kjøpte en shorts som egentlig var bittelitt trang, så han har et mål før ferien..

 

nei, tørketrommelen er ferdig. (bare tørker tøyet litt før jeg henger det opp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan leve med 100 gram opp etter Amsterdam :P 89,3 i dag. greide ikke vente til mandag, hehehe. må være all aktiviteten.. var jo konstant i bevegelse omtrent. :unsure:

 

ikke morsomt å begynne på jobb igjen, sliten fremdeles, men kom meg igjennom. Rolig natt heldigvis.

 

middag; koteletter, salat med kalde kokte poteter

i morra, stekt laks med rømme, salat eller brokkoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< jobbehelg overstått. Ikke noe trim, men starter opp igjen denne uka. :D

Blåser bananer ute i dag.. (som Regnbue sa i begynnelsen av denne tråden her :P ) hehehe

Vi skal gjøre diverse etter tidligvakta hans, så er i bevegelse hele ettermiddagen.Jeg har fri i morra, så tenker å begynne da. På noe. gå eller F&S?

 

Ha en fin fin uke K66!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter :-)

 

Veldig godkjent epler, klapp på skuldra.

 

Var hjemme kl 03 natt til i går og gårdsdagen gikk i en tåke he he. Helt ubrukelig. Litt mer menneske i dag.

 

Går på vekten i morgen. Aner egentlig ikke hvordan ståa er. Var jo på NM i helgen og da blir det egentlig bare tullemat. Vi kjørte bort og da er jo bensinstasjon tingen. Men får se. Er i gjenge igjen nå. Ryggen fremdeles ikke noe god men det blir da styrketrening i morgen. Ser jo at noe kondisjonstrening burde vært lagt inn i planen men enn så lenge strekker ikke tiden til. Det blir jo litt sprinting med Nemi. Hun var så flink i helgen. Vi har det så gøy og nervene tok ikke helt knekken på meg, så det kommer seg. Lang vei å gå men tror at på sikt skal jeg nok klare å få det på ett levelig nivå.

 

Ja nattevakt er sikkert ikke bare bare. tror ikke jeg hadde taklet det. Sliter med søvnmønster i utgangspunktet. Står respekt av det.

 

Nederland var bra forstod jeg, flott land.

 

Hva blir neste tur for dere nå?

 

Skal du forresten selge og kjøpe deg inn hos han? men har han hage? Tenker på drivhuset ditt.

 

Vi får bli flinkere med rapportering, skal vi???? Se om vi kan få litt sving på vektreduksjonen? 100 gr opp er jo bra etter ferie B)

 

Nei, en haug med ting som må bli gjort i dag.

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Neste tur for OSS er 1 uke på Santorini :P i uke 28. (eller, vi drar lørdag i uke 27)

Men jeg tarmeg jo en kjapp tur til London om 12 dager. Bat out of hell musikalen. :D Jeg starter ferien min uke 26 - 27 og 28... og han har 28-29-30-31. kjipt, men sånn er det. Blir bedre neste år. Han har jo fellesferie, og vi har annet hvert år sent/tidlig. Når vi var i en mindre bolig mekka vi sjøl, men ikke når vi er så mange... blæh.

Når har du ferie?

 

Vi skal trene rett etter jobben hans i dag. jepp. Det kommer til å gjøre VONDT for Epler... :(

Han slenger meg av ved det andre treningsenteret vårt, og henter meg etterpå. Jeg må jo bare komme i gang og prøve. Har tenkt å stå ferdig skifta når han kommer hjem. Vi skal uansett grille i ettermiddag.

 

Nei, han har ikke hage, bare balkong. Blokk, 2 etasje. Begynner å fylle seg opp med blomsterpotter, hehehe. Har vent meg til det nå.... Drivhuset får bli på "hytta" uansett... er jo mura fast med solide underlag. Ikke kjøpe meg inn, særeie på vårt.

men vi skal ordne noe papirer/testament på at jeg arver alt av ham. Meg selv må jeg tenke litt på siden det er noen kroner.... Best hadde vært å vente til jeg flytter adressa mi hit, kanskje???? Jeg vil ikke gjøre det nå, for da gir det så mye skatt når jeg selger leiligheten min. Hvis jeg ikke leier ut. Men tror jeg selger. Når pusen...

:( Hva råder du til?

 

Nei, får fortsette med et prosjekt.... stauder i 2 tresko fra Amsterdam! kommer sikkert på isnta, hihihihi

 

Ja, vi burde kanskje få litt system... blir kanskje bedre hvis jeg får til en jevn treningsrutine... hahahaha...

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Overlevde trening, men kroppen er helt 110% mørbanka, hehehe... :(

20min jævelmaskin (med innlagte intervaller)

ca 20-25 min styrke (pulldowns flere sett) + mage

20 min rolig sykling

 

Dette var en gang. Kan ikke la det gå like lenge til neste gang, hehehe :(:blink:

 

Kanskje greit jeg ikke skal på jobb i natt...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med styrkeøkt, så vet hvordan du hadde det i går epler :blink: Godt med alt som er gjort ;)

 

Tror jeg skal ta banen opp på Fløyen i dag og så gå gjennom skogen ned igjen. Ja vet det er fusk men Nemi skulle fått seg en skikkelig tur, dårlig med det i det sist, og da kan hun gå å virre løs og så får hun seg 1-1,5 times tur. Døyver min samvittighet litt.

 

Når det gjelder hus så lurer jeg på en ting. Skal du selge og ikke kjøpe deg inn? Skal du da ha penger på bok?

 

Ser det med testamentere til hverandre og det er kjempeflott men en har ingen garantier. Hva hvis dere har bodd sammen i 15 år. Dere har særeie og dere går fra hverandre? Da sitter du kanskje på en god slump penger i banken men mest sannsynlig hvis utviklingen fortsetter så vil det bli en taps situasjon. Vet dere er oppover ørene forelsket enda og det varer sikkert livet ut, men en har som sagt ingen garantier. Hvorfor ikke leie ut din? Du må skatte for inntekten men du vil likevel sitte igjen med noen kroner som dere kan gjøre noe koselig med. Og i worst case senario så har du da din egen leilighet. Hvorfor ikke bare selge begge to og kjøpe noe sammen, med hage B)

Dere kan jo få noe fint sammen med hage tenker jeg. Og har forstått at du har kapital enn han men det er jo bare å dele kjøpesummen i 2. Hvis du har hele beløpet og han ikke så er det han som da tar lånet, har forstått at det er en greie med han.

 

Hvis du ikke vet helt hvordan det skal bli så er det jo bare å ha adresse hos deg. Spiller jo ingen rolle om dere ikke har samme adresse i folkeregisteret, da kan du alltids selge uten å måtte skatte. Hvis du ikke leier ut da.

 

Gi en lyd hva dere har tenkt rundt den problematikken der.

 

På jobb enda. Jobbe inn litt minustid he he. Det ble en uventet begravelse forrige uke som gjør at jeg gikk etter halv dag og det hadde jeg ikke opparbeidet meg. Må jobbe en del fremover. Skulle hatt MYE plusstid men ikke kommet så langt rett og slett. Usikker på om jeg bare skal ta ferie uke 26 og 2 uker med avspasering i august eller som tenkt avspasere i uke 26 og 1 i august. Blir litt vel mye minus hvis uke 26 skal avspaseres, men blir da ett press på å komme i vater da he he. Men liker ikke minus. Får tenke tenke. 2 dager skal jeg greie å jobbe inn men 5 blir drøyt. Skal jo ha fri 6 og 7 juli også, hmmm tror det må bli ferie uke 26 og så må jeg jobbe som en helt i juli og begynnelsen av august. Hmmm ser vel at regnestykke ikke går opp gidt. Vel vel, får leve med at jeg tar med meg noe minus utover høsten, ikke ideelt rett og slett. Men forresten ser jo nå at jeg har 4 uker ferie igjen :D Da blir det 7 dager med avspasering som må jobbes opp. Det går B) Stemmer hadde tenkt å spare en uke ferie til vinteren. Men da er det jo bare å jobbe opp avspasering ;) Dumme er at om vinteren jobber vi 30 minutter lengre hmmmm. Vel uansett. Ikke noe å stresse med. Tar det som ferie uke 26 og så ser jeg hvor langt jeg kommer.

 

Nei, må gjøre noe. På jobb enda.

 

Ha en fantastisk strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( tyst fra meg i går... våknet opp med skikkelig migrene etter nattevakt, og det fortsatte resten av dagen.. ikke nubbesjans til nattevakt i natt med andre ord. :(

småsvimmel nå, men hue er hvertfall på rett plass... Han sa jeg så skikkelig hoven ut i trynet i går.. :blink:

Heldigvis har han matvett og hadde grilla seg pølser og foccatcha (eh...) selv.. synesjeg kjente en EKKEL matlukt.. :o

 

plan i dag? Ta det rolig til kroppen er i 100% water... skal plaske i hele dag. Dra til Truls. Han hadde ikke møtt opp i går når J var hjemme. Men ikke lett å holde tida, vi er jo der på så forskjellige tider... Men han spiser mat ute, så det går jo greit.

 

Mulig vi tar oss en tur på trening i morra formiddag. :P

 

Ikke lett det med ferie skjønner jeg... Man må jo jobbe inn også... Nå ser det ut som om j får jobbe 2 uker av ferien sin (30 og 31) - på en annen avdelig som har åpen i sommer, slik at han får 10 dager avsp... Ser lyst ut for en ferie i februar... :P Sjefen hans på sin avdeling var ikke begeistret, men.... Jeg skal jo jobbe mye i de to ukene uansett... Vi sikler på charterferie til Sri Lanka nemlig.... :D Fikk mersmak av indisk kultur.. er jo mye likt.. men buddistisk. Men føler for å være på et sted slik som Mexico, og heller dra på utflukter. Vi får se hva vi finner på.

Jeg må også jobbe inn, ev bruke noe ferie. Spørs åssen det faller ut i turnusen min. Jobbe inn er jo best.

 

I dag blir det grilla fiskeburger. :D Han mener det er kjøtt som gjelder, men sånn går det når jeg går i butikken alene, hehehe... han liker godt fisk, men grill & kjøtt...... typisk antagelig...

 

Ha en fin fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har Epler vært skikkelig propell...

opp kl 05. (han har ei ekstravakt i dag) - prøvde å sove litt etterpå, men gikk dårlig. stod opp 07 igjen, dusja og bakte brownie! inn i ovnen før kl 08 må være rekord...

Vi får nemlig besøk av de 2 slaskene 2 oppganger bortafor oss.. inkl babyen nå da. (dem ble glad for tøyet, og smekka fra HRC amsterdam :P ). Grille hamburger i kveld. Ho ville også bake en kake, så det blir dobbelt opp. Men da er det jo en her som stråler :D

jeg skal også bake hjemmelaget foccacia... sette deig nå straks. Med sånn olje, basilikum, hvitløk og tomatblanding oppå. Forrett. B)

Ikke nok med det, jeg måtte dra rett over grensa til den andre byen for å hente bildene fra Amsterdam.. (album i helga) - OG så dro jeg hjem og klipte plenen! Omplanting i drivhus får jeg kose meg med i morra... Handla inn masse har jeg også... Bl.a slept rundt på en hel vannmelon, hehehehe...

pc og matpause over Epler - sett. i gang og jobb igjen... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grillselskapet ble vellykka i går, de spiste og koste seg. Men tror jeg må revurdere J `s oppfattning av at de er SLASKER.... Begge to likte nemlig ANANAS på både hamburger og pizza! Jeg strålte, og han gremmet seg, hehehehe... og ho ville ha grove hamburgerbrød, slik som meg - så også et pluss, hihihihi... vi kjøper både grove og fine så blir vi fornøyd begge to nemlig. babyen sov søtt de timene.

 

Brownie og vaniljeis og så hadde ho med seg gulrotkake. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det gikk bra på vekta ????????????Hørtes VELDIG godt ut. Bortsett fra ananas da ???????????? Gamle vekta står på landet og ble veldig glad i den i dag ???????????? 73,6 men nok ett annet tall i by'n. Veier tirsdag tenker jeg. I morgen trening ll 0630 og tror ikke vekt står på planen da ????????.

 

En uke med mye jobbing og så en uke med tantebarn på landet. Blir kos men også utfordring matmessig.

 

Idag blir det litt agilitytrening. Stevne i bergen men valgte å stå over.

 

Ferie er vel til for å brukes så trenger vel ikke alltid å avspasere?

 

Blir spennende å se hva vekten hjemme sier hmmmmm

 

Ha en strålende søndag ????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 meter roiing (ca 35 min) + 20 min rolig gå på tredemølla :P

(vondt i ræ... etter romaskin.... :angry:

 

og så gikk vi den største runden om byen, dvs 7 km i alt og ca 1t 30 min.! Bare stopp for cortado på kaffebrenneriet. Passe mør i beina...

 

kyllingsalat (grilla) på kvelden :D

(+ kakerester :( )

 

lykke til på tidlig trening i morra, K66..........

ja, tenk om de vektene viser likt...

 

ANANAS - hihihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som å tro på julenissen men var opptur. Må bare sørge for at jeg ikke blir for skuffet når bruker nye vekta. Skulle ikke ha byttet den ut gidt.

 

Bra med trening på deg ????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var det 300 gr i forskjell denne gangen 500 gr. Usikker på den nye vekten. Den viser så mye forskjellig rett og slett hmmmmm. Kanskje invistere i enda en ny. I dag viste den fra 73,6-74,1 og det er jo ikke bra. Synes det er rart at den kan variere sånn når jeg veier meg rett etter hverandre hmnmmmm. Kanskje bare skal bruke gamle vekten. Men uansett. Veldig fornøyd 1 kg ned :D Hvis flink ser jeg kanskje 73 tallet om ikke så altfor lenge B)

 

Trening i morges var skikkelig tøft, ikke litt våken for å si det enkelt.

 

Men da er dagens trim egentlig unnagjort. Får se om får gått en fin tur med Nemi i dag. Har litt dårlig samvittighet der gidt.

 

En strålende dag til dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var mye forskjell på vekta... :unsure:

Men klapp på skuldra for flott nedgang!

 

1 time rolig spinn gjennomført på, ja, husker nesten ikke når jeg satte ræ.. på sykkelsete sist :mellow: Tok det rolig, men foten funka. (knærne er jo uansett på trynet)

Bra du kom deg på trening! all ære!

 

Ble det tur med Nemi? Kjenner til følelsen dårlig samvittighet ja... Pusekatten er inne i dag da.

Snart jobb.. men bare 2 vakter igjen!, så går jeg til ferie :D Veldig klar for ferie nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P kan ikke helt oppfatte at jeg har ferie enda, hehehehe... :D - men vips så er det tilbake på jobb igjen... (mulig vi 3 nattevakter var litt plagsomme i natt, vi gikk til ferie samtidig... måtte gni det inn i vaktskifte lissom :lol:

 

ikke trim i dag, har ikke rokki.. eller.. prioriterte å laste inn den nye pc`n min, hihihihi - endelig kan jeg få plass til alle mine 23000 bilder.......... macbook pro altså, med goooooood lagringsplass... :rolleyes: veldig fornøyd. med sånn touch bar. :P Men jeg må finne ut åssen jeg slår av tastelyden :o skal nok finne ut av det. ???????? kom det sånne andre emojer nå tro...

 

Planen i morra er en treningsøkt begge to før han går på senvakt. ????

 

Vårruller til middag, enkelt og greit.

pusen har det bra. Han var med inn i drivhuset i dag, har jo stol der inne. Der satt vi og spiste en ispinne, katten min og jeg. (han fikk slikke resten) Er så koselig atte. ☺️

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Epler er hjemme igjen! (for 1,5 uke før turen går til Santorini 1 uke, hihihihi :P Men da skal kosebamsen bli med også. ❤️

 

London var ille kjekt som du sikkert villa ha sagt det K66.

Men du vet jo,hihihhi.

 

Fikk endel skritt på telleren/klokka.

 

søndag; 9457

mandag; 14549

tirsdag; 20883

onsdag; 15042

 

er redd jeg pådro meg en liten betennelse bak det ene kneet, men får håpe jeg tar feil... Oxford street og Regent street tar på, hehehe.

 

Ble bittelitt shopping. Men hadde vel noen deprimerede opplevelser i prøverommene, så... som så mange ganger før... :(

Men det ble 2 vide "sommerkjoler" til å ha over bikini, et par topper/singlet og 1 par sandaler og et par sko eller muligens det var tøfler , hihihihi... ikke helt sikker.

Noe til J også selvsagt. Men må nok sette en buksestrikk i badeshortsen hans, ellers så blir det en skandale på Santorini, hehehe og sånt kan man jo ikke utsette han for. Men for all del, den stumpen er da riktig så søt, men... :D

Diverse fra Bat selvsagt.......

 

Kom hjem 01.10 i går, flybussen. Stakkarren skulle jo opp kl 05... og han hadde vært så stressa over å forsove seg at han hadde sittet oppe.... (hentet meg)

Stod opp sammen med ham selvsagt. Fikk ikke helt sove etterpå, så 06.30 begynte jeg å høre på youtube fra musikalen... eh.... prøvde å sove etter en halvtime, gikk dårlig. OG SÅ bewgynte naboen som har flytta inn over oss å pusse opp i 08 tida eller noe sånt... GA OPP.

Men det får uansett bli en rolig dag..

 

Pakke ut av kofferten, og så dra til katten og drivhus. (han har blitt skjemt bort med godposer... han har sent bilder av middagserveringa, hehehe).

 

Trim? kan ikke garantere noe i dag... beina er møre og kroppen er mørbanka, hehehe

middag; spareribbs og foccatcia - dessverre - han hadde tatt opp fra frysa. MEN I MORRA bestemmer Epler igjen. Laks har jeg tenkt å kjøpe i dag. :P Ikke sikker, men tror han har spist grillmat hver dag nesten... Han prøver og skjerpe seg, MEN kutter heller ned på frukt på jobb, ikke sunnere grillmat/middag... jepp............. Bedre å spise hamburger enn epler lissom...

 

Nyt resten av ferie uka di K66 - skjønte du hadde hatt det fint med tantebarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P ny uke, uke nr 2 av ferien min. Vi drar til Santorini til helga. :D synd det bare er en uke...

 

40+40 min tur; gikk til byen i går, siste dag av glommafestivalen, pappbåtseilasen. Mange år siden sist jeg så det. Ikke så mange båter med nå som før (bare 10 i år).

Må finne på noe trim denne uka før vi drar. Han har senvakter, så bare til å boltre seg Epler.. Vi er enig om endel salater denne uka. salat med laks i 2 dager nå, og så mulig med kyllingfilet de to neste. Han kan ha ris til maten, jeg hopper over det.

 

logge av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☺️ 75 min intervallspinn ????✌????

ikke spist is i dag :P Får se om jeg holder meg frem til helga........... jordbær og kiwi står på menyen akkurat nå.

 

Planen for i morra er å gå til byen alene på ettermiddagen. Sjekke diverse i butikker i sentrum. (drar som regel til kjøpesenteret utenfor byen, er mer pes når jeg må huske parkeringa i sentrum... Men satser på å gå.

Så blir det muligens ei trening for oss begge på onsdag formiddag.

Viktig med planer, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...