Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Det uoffisielle løpet igår gikk veldig bra. Vi fungerte topp som ett team. Veldig gøy. Tar med meg den følelsen inn i resten av stevnehelgen. Litt nervøs er greit bare ikke det bikker over. Satser på at det ikke gjør det :D

 

Vekten idag 75,8 :lol: :lol: :lol: :lol: syyykt fornøyd. Siden det er trippelstevne så er jeg veeeeeldig fornøyd hvis jeg ligger å 76,2 tirsdag.

 

Tar sunnere valg nå enn før på bensinstasjoner når det blir sånn at jeg må kjøpe noe der. Idag har jeg med meg frokost og mellom. Lunsj kan jeg kjøpe på en meny en kort kjørevei unna, der har de salatbar og varmdisk.

 

Nei, nå begynner det å krible. Bare å komme seg avgårde og lufte Nemi godt og være på plas i god tid. Ikke noe poeng å måtte stresse når en har det som en har det ;)

 

Ha en strålende helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tur ca 1 time, men fotostopp... gikk til en båthavn/stand.... fine bilder om jeg selv må si det... hihihi.. Og så godt å se at liker det gamle kameraet mitt... (kommer nok til å bruke det litt jeg og :D ) Ille enkelt med trådløst overføring til tlf via wifi ;)

 

Bra du har det gøy! Håper det går bra hele helga. Krysser fingra for den flotte vekta di videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres fornuftig ut ed menyvalgene dine... stå på! Står og heier på deg på skuldra di vet du :P

 

ok, jeg spiste pizza fra fryseren i dag... den gode ananaspizzaen vi frøs ned... hehehe... og is og sjokolade både i går og i dag... ikke bra... men vekta er fin. :)

 

i morra skal vi ta toget til Oslo! hans forslag. Vigelandsparken m.m.. ta masse bilder... Han forelso at vi skulle ta med matpakke, men da satte jeg foten hardt ned... man spiser da ikke brødskiver, svette, når man er i hovedstaden!!! tror han tulla, men er ikke sikker... han sier så mye rart noen ganger,,, vi får se hvor vi ender. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flott i Tigerstaden idag ???? Dere får kjøpe salat ???? Det gjorde jeg i går ???? Veldig fornøyd. Ikke noe snop eller kake. Noen enkle løsninger men er fornuftige enkle løsninger. Må tenke meg mer om men helt greit. Gått bedre enn forventet. Har alltid med meg valnøtter ????. Det har gått bedre enn forventet. Ikke tenkt å gi meg enda men neste lørdag skal jeg ha meg en Døla is????

 

Har så lyst å komme i mål og er jo godt i gang.

 

Heldisk på stevne i dag men Nemi går så det griner så helt greit ????

 

Kose dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det ble faktisk kyllingsalat i dag på oss k66 :P ..... og en liten dessert - vi spiste jo på pascalcafeen.......

 

Men vi holdt bare ut i 5 timer som turister, før vi lunta til toget... slitne i beina vi se... :(

men hadde en toppers dag! insta koker over...

 

skjønner du og Nemi har hatt en fin helg også.. :D

 

nattevakt snart... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt foten er bedre ???????????????? Og så flott med kyllingsalat???? Hvem sin ide var det å gå på pascal???? ????

 

Nattevakt blir sikkert tøft etter en dag i Oslo.

 

Nemi og jeg er fremdeles i Stavanger. Siste stevnedag. Håper vi kommer oss helskinnet gjennom ett løp om ikke annet.

 

God nattevakt????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ja, var sliten på nattevakt, men heldigvis var det ganske rolig (andre boligen) ... spesielt høyrearmen (kamera, hehehe) var sliten.. Holder jo mye av vekten fra kameraet med en hånd..

Begge´s ide egentlig... pekte på stedet når vi kjørte forbi med trikken først. Men regna med at det var søndagstengt uansett. Men da vi kom fra slottet gikk det en person inn, og han foreslo at vi skulle sjekke det opp, hehehe. jepp, åpnet 12. Han visste jo hva detvar der, men ikke vært inne. Har ikke fått spist i cafeen jeg heller, for det har vært lang kø når jeg har vært der. anbefales, hehehe......... :D kvalitet koster, sånn er det med de saken.

 

Får se hva dagen bringer av trim...

 

89,2 viste vekta.. blir velstillestand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kylingsalat til middag i dag, med nygrillet kyllingfilet :P uten dressing. Smart å lage istand egne tallerkner, så kan jeg "jukse" på min egen, hihihihi Jeg tok ikke sjokolade han fant innerst i boden... OG jeg tok ikke snickers som lå på jobben i ei stor skål i natt. (sånne småe) Må bare gi meg selv et klask på skuldra nemlig!

 

Nydelig sommervær på verandaen. Er nesten blitt litt brun.. eller rosa heter det vel :D Nå tenkte jeg og gå en tur, han har dratt til en kamerat, jeg orka ikke være med.

OK. 50 min runden. (får "riste av meg" pollenstøvet før jeg kommer inn... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapp på skuldra for den ja!!!!

 

0,2 opp i helgen er faktisk helt innafor. Nedgang siden forrige uke er fremdeles 1,2 :D

 

Var utrolig flink i helgen. Ikke noe kake, snop e.l. Ikke sikker på hva de 0,2 er for noe da jeg ikke spiste mye, var vel småsulten hele helgen he he, men kan være litt vann etc. Men det ser vi neste uke. Kanskje fredagen hadde vært en bedre veiedag he he.

 

Aldri vært på Pascal, kanskje det bør prøves.

 

Nemi klinte til i helgen og gikk som en kule. Hun er skikkelig flink. Jeg er så overnervøs at jeg ofte nesten ødelegger men i helgen gikk det bra. Av 6 løp var det 3 disk, 2 første plasser og 1 andre plass :lol:

 

Superfornøyd, hun er bare så flink og fortjener en bedre handler enn meg. Men vi har det gøy og det er det viktigste.

 

En uke til jeg har lov å spise sukker igjen :blink: Noe har det jo blitt, men da i mat. Har fått i meg noe lactose i helgen f.eks. Kjøpte kaffi på bensinstasjon er og der er det bare vanlig melk, men må si meg strålende fornøyd.

 

Blir en veldig hektisk uke. Skulle ønske jeg snart hadde en helg der jeg ikke skal noe, men den gang ei. Det blir lenge til :unsure:

 

Får jo skrittene mine og 1 økt uken med styrke, men ikke godt nok, ikke godt nok.

 

Møte, vår komme meg avgårde. Nyt dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kroppen rettere seg inn etter et stort vekttap, så var nok greit at du gikk opp bittelitt.

 

gåtur på 45-50 min både i går og i dag gjennomført B)

Plan A var å lage poke til middag, men de hadde ikke salma laks igjen i den butikken jeg var i, og gadd ikke kjøre andre steder. Men plukket med meg grillmat i stedet.... vet en som blir veldig fornøyd med det. Tok grove hamburgerbrød til meg, og fine til han. Eller så blir det marinert flintastek i dag, får se..

 

Bør du begynne å spise sukker da? Selfølgelig ha det på et levelig nivå, begynne å spise frukt igjen f.eks, men unødvendig sukker bør du jo ikke starte med nå..

 

Nemi synes nok det er morsomt selvom du tabber deg ut... de premiene er det jo bare du som setter pris på... Om ho kommer på siste eller første - spiller nok ikke noen rolle. Alenetid med mamma er best uansett :P

 

Fri i dag, jobb i morra igjen. Sånn er det...

Ha en fin fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Tur i sammen i går, 50 min runden. (jeg går vel den på 45 alene, men de beina hans nekter å gå fortere, hehehe)

Går nok den turen alene senere idag, nå må jeg våkne etter nattevakt.. han dro på trening etter jobb. Hadde katten oppi senga hjemme i dag når jeg sov, så..... ja du vet.... Men vi stod opp 13.50.

 

Det blir flintastek til middag i 5 tida. Har kokt små poteter, avkjøles, og kuttes i grønn salat. Mye sunnere versjon av potetsalat- og veldig godt. Ser frem til å få dyrket urter i drivhuset mitt -det smaker ekstra godt i salat... basilikum, timian, rosmarin, oregano osv... :P

Klør i fingra etter å plante ut tomatplantene, agurker m.m - men bittelitt for kaldt på nettene enda for de små.

 

I morra skal vi ha fisk. Enten stekt laks, eller så blir det poke, marinert salmalaks og salat altså. Får se hva han får tak i. Nå må vi ha noe annet enn grillmat har Epler bestemt. Men vi må utnytte knallværet her i byen.. blir dårligere neste uke, og dessuten har han senvakter. = oppvarmet mat i mikroen for oss begge, hehehe. Vi orker lissom ikke spise middag før han drar kl 13.30 eller, det blir for tidlig.

 

Nei, slappe av litt på sofaen, sandpapir øyne fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er å gå tur epler, klapp på skuldra.

 

Har over 18.000 steg om dagen så er i rute. Trening på SATS blir 1x i uken om dagen. Ikke nok men bedre enn ingenting.

 

Nå tilbake på veldig høy 75 tall så i rute. Men får se over helgen. Konfirmasjon i morgen og da er veddemålet med min søster over :D Gleder meg sykt til å kunne spise en is for å si det enkelt. Må bare passe på å ikke ta helt av sånn at alt kommer på igjen. Veldig kjekt å se 75 tallet i morges.

 

Nå er det liksom ikke så uoverkommelig lengre.

 

Middag blir det ikke i dag. Skal på kontroll på Haukeland med nesen og så er det å hjelpe min søster med å lage til til konfirmasjon i morgen. Kom plutselig på at ikke ordnet med kort enda he he.

 

Huffda, denne begynte jeg på i morges he he.

 

Må løpe, skal på Haukeland på kontroll.

 

Glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt for deg og se 75 tallet :P Gleder meg på dine vegne :P

Et nytt tall er helt fantastisk, så lenge det går nedover. ok, vi har sett de talla før, men du skjønner... :(

Håper på mer enn 100 gram denne uka, hehehe... konfirmasjon på oss i morra også.. tror det blir koldtbord og kaker, ikke helt sikker. Var det storesøstra hadde for 3 år siden hvertfall.

 

Nå lager jeg taco poke - min oppfinnelse :D insta kommer selvsagt.

 

Imprignert over skritta dine! Du får vel kanskje endel på jobb, men alikevel.... Som nattevakt blir det ikke mange skritt dessverre.... mer subbing i sokkelessen for ikke å vekke dem, hehehe...

 

Ble vekt i 12 tida i dag av gressklipperen utafor blokka.... :( livet er hardt til tider... Nå kommer han straks, han dro på hytta for å se etter katten, slippe han inn. (men det er fint kattevær, så han burde igrunn være ute... hehehe... og han skulle dra med seg en stor sekk mmed jord for meg. (han mener som sagt at det er mannfolkarbeid og løfte jordsekker, så kan damene kose seg med og plante.... - vi har diskusjoner på den der, hehehe) Men ga meg denne gangen. :D

 

kos deg med isen i morra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 min tur :P Han ble med selvom han egentlig hadde mest lyst til sofaen... (sliten etter å stå opp kl 05 denne uka stakkarr) - veldig koselig at han ble med da.

Nå sitter han bøyd over mac maskinen min på spisebordet, jeg har lasta ned bilde behandlingsprogrammet gimp, og tenkte det er enklere hvis han lærer seg det, og så lærer han meg det etterpå, hehehe... Liker best naturlige bilder det ikke er mekka med i det hele tatt, men sikkert kjekt å ha , er jo gratis. Han hører på youtube ved siden av.

 

tacopoke ble godt. :P

Har dessverre blitt ispinne de to siste dagene.... men holdt meg unna sjokoladekake i går og i dag, eller vel, et tynt stykke i dag. Han tok resta av kaka. (sånn ferdigkake han røska med seg fra butikken i går sammen med isen. Hahaha, han kan ikke gå i butikken alene, sånn er det bare!!!! :( Og han klager over at det er vanskelig å gå ned de 3-4 kiloene? skjønner ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ikke gåtur i går.. rakk egentlig ikke....

Frisør på formiddag, butikk, lunsj, og vips var tida for å dra på konfirmasjon.

Hyggelig selskap, 3 timer. Han venta mest på at kakene skulle bli satt frem, hehehe. :P

Litt for mange bjørketrær utenfor så øya hans sved bra på slutta. Ikke bra. :( Har fått forbud mot å gå ut i dag. Dvs han drar på trening, og jeg går tur alene. og slipper inn katten.

 

laks med rømme og grov ris i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke tur i dag alikevel, det starta og regna når vi skulle dra... Sol/opphold på ettermiddag-kveld, men da fikk jeg ikke ræva opp av sofaen.. drev med noe på pc.. Men en ny start neste uke :P Er likevel fornøyd med ukas innsats. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er fort sofaen blir for fristende.

 

Helgen ble som den ble, kunne vært mye verre, så egentlig fornøyd. Men nå tilbake til bedre vaner igjen. Kommer nå til å spise frukt etc igjen, men skal holde meg unna snop/snacks. Er jo så godt i gang og vil jo videre nedover. Blir vel ett par 100 gr tenker jeg, ikke noe å rope hurra for men bedre enn ingenting.

 

Hmmm hva skal vi ha til middag i dag da???? Kanskje laks, salat og mandelpotet, det er godt synes jeg. Morten er ikke så glad i det men det får så være :lol: :lol: Han likerretten men blir så fort sulten igjen.

 

Helt skutt i dag. Var altså på trening 0630, og da har jeg luftet Nemi før jeg gikk. Helt ukristelig, men godt når ferdig. Bare tøy og bøy men likevel. Tok tid før jeg sovnet og våknet 0415 og fikk ikke sove skikkelig igjen så når klokken ringte 0530 var jeg helt svingstang he he.

 

Vel vel godt med alt som er gjort.

 

Så du jeg la ut bilder av mat på insta????? Det er ikke ofte det he he

 

Nei, må gå tidlig. Nemi skal til hundefrisør og få en skikkelig vask/tørk/børsting. Hun har litt pels nå og jeg lufttørker henne alltid men tenker at pelsen trenger en skikkelig gjennomgang før flokene kommer. Har ikke sånn blåser selv og med min føhner går det ikke.

 

Ha en strålendes dag.

 

Vekt kommer i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: regner med at du stuper tidlig i seng i dag... Og et stort klapp på skuldra for tidlig trening!!!! ikke nubbesjans engang og tenke trening på den tida, hehehe...

 

jepp, så matbildene :P kan godt legge ut flere sånne :D litt mer synlig neste gang, ikke bare midt i en bunke.. ;)

 

ja, kjenner til det med lettere middag.. Han finner gjerne frem brødskiver i tillegg, eller gomler knekkebrød utover dagen.. Vi jenter trenger nok uansett mindre mat, og er fornøyd med salat med noe kjøtt eller fisk oppi, dem vil vel ha poteter eller en haug ris ved siden av..

 

Glemte helt å veie meg i dag. Må nesten bli til onsdag, for i morra skal jeg sove hjemme, og da blir det bare tullball med den gamle vekta mi... vi krysser ... osv... :P

 

burde kanskje sove litt før jobb, men............. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får ta en veiing i morgen :D

 

Jeg er veldig glad i mandelpoteter så det ble ørret, mandelpotet og litt salat. Men du har helt rett, fisk og salat da blir det fort en tur i brødboksen på M :lol:

 

Fornøyd med vekten. Har jo spist en del i helgen men likevel reduksjon, klapp på skuldra til meg selv :P

 

Merker at det fort sklir ut med is om dagen, etter sukkerstopp var over, så får gå litt tilbake til minst mulig sukker. Nærmer seg vektreduksjon på 5 kg og det må jeg være fornøyd med, veldig fornøyd :D :D :D Bare 5 igjen så er jeg imål :rolleyes: Vel de blir nok seige tenker jeg. men må tenke positivt.

 

Var på trening grytidlig i går. Skal på styrketime i dag så da er jeg i boks med den treningen. Seminar på Gardermoen i morgen og torsdag. Alltid mye god mat på sånne konferanser så det blir nok .....

 

Enn så lenge fint vær her, kald vind men det er nå til å leve med. Meldt regn senere i dag :blink:

 

I går var jeg hos hundefrisør med Nemi, blitt så fluffy he he. Hun ser jo smelfeit ut stakkars. Pelsen er ikke lang nok til at den legger seg så da står den rett ut he he. Ser ut som en liten bamse lille frøken bøllefrø. Men kjempefin vekt på henne. 9 kg, varierer nå mellom 8,9-9,2 og det er helt greit. Avhengig av hva hun har spist og når på dagen jeg veier henne. 1,5 kg har hun blitt slanket stakkars. Godt å være ferdig med det. Nå holde det stabilt. Hun vil nok ha litt mer mat stakkars men tør ikke å gi henne mer, redd hun legger på seg igjen. Så enn så lenge så får hun litt lite. Går hun mer ned så kan jeg øke foret noe mer.

 

nei, kurs. Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler,pusekattet oppi senga etter nattevakt funker dårlig... :( Og en 5,2 kilos sovende katt er ikke lett å dytte på sånn lett... Hadde jo vært ute på natta, så like sliten han. Inne nå frem til i morra da jeg kommer på ettermiddagen. Sove ut, hehehe. Begge to. :D

når jeg "bodde hjemme" var jeg flinkere til å ta en ut av soverommet, nå har jeg lissom dårlig samvittighet støtt...

 

Har en plan om å begynne å vaske veggene på verandaen hos J. Eller hos OSS. Han malte murmaling på deler av taket om søndag, men resten må vaskes grundig. Vi får jo snart montør til den nye markisa vår, og da må det være ferdig sånn ting synes jeg.

Brått blir det ikke så mye malingsprosjekt hjemme i år, formannen har bestemt at vi skal bytte til en mørkere gråfarge neste år, og han skulle tvinge alle til å male om. Nå er det sikkert 3-4 forskjellige nyanser av grått bortover rekka... (bomma på fargekoder + at ikke alle gidder male så ofte. Hadde det litt i bakhue, for han er nemlig eier av naboleiligheten,(leier ut) og vi prata om fargebytte i fjor. :D

I slutta av måneden er det årsmøte for rekka, sa han, så da blir det offisielt. Men fikk likevel fargekoden (han har brukt den på en utebod) -siden jeg allerede har begynt å skrape rekkverket, hehehe Får male litt med den nye og så drøye veggene. Beise gulvet en gang til står også på planen uansett.

 

Skal starte, må bare bli litt mer våken, og drikke resten av kaffen. hehehe. Føles som jeg er tygd på og spytta ut igjen. småkjølig, men får kle på meg.

 

Så utrolig flott nedgang!! stolt av deg :P

Jepp, skal på vekta her i morra. Ikke store nedgangen vet jeg.

Ja, den isen nå på våren er en stor utfordring....

 

Ikke gått turer denne uka hittill. Ikke bra... :(

 

kylling shop suey etterpå, med salat. Laget av elsklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig slått ut etter nattevakt i dag også... Håper jeg ikke får trøbbel med å jobbe natt, det er jo det jeg vil akkuratt nå....... Må prøve å finne på noe lurt... langfri igjen frem til neste helg. Sove lengre, og gjøre om på kostholdet kanskje på nattevakt... må finne ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke bra. Nattevakt er ikke for alle og til eldre en blir til verre blir det har jeg forstått. Pass på for det kan gå på helsen løs. Forstår at nattevakt gir deg mye "fri" men det er ikke verdt helsen.

 

Har hvert på konferanse på Gardermoen. Passer dårlig på hotell der det er buffet til lunsj :blink: :blink: :blink: :blink: Dessertbordet ble rett og slett altfor fristende. Spiste altfor mye. Begge dager. Vel vel gjort er gjort. Men fikk en meget positiv overraskelse på vekten i dag. så 4 tallet B) Sikkert hikkup på vekten men det sporer i hvert fall til å holde seg noenlunde på matten i helgen.

 

Nydelig vær her i dag.

 

I kveld kommer niesen. Vi skal på teater i morgen. Se hakkebakkeskogen.

 

Søndag er det kurs på Voss, så lite avslapning denne helgen også :ph34r: Gleder meg til en helg der det ikke skjer noe ;)

 

Mammen til M døde i går, det var ventet men likevel. En blir jo litt lei seg.

 

Håper bare ikke det blir krøll med reisen til Legoland med niesen. Må jo være der for M i begravelsen men niesen blir nok fryktelig skuffet hvis det blir kansellert. Får jo ikke booket om heller så det er tapte penger. Tur må hun jo få. Vel får ikke ta sorgene på forskudd.

 

Nei, gjøre noe fornuftig.

 

Ha en strålendes helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...