Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

eh, kanskje jeg skal la være å fortelle om planer her, og heller si HVA jeg har gjort.. hehehe...????

det ble hvertfall ikke trening på oss i går.

 

og der forsvant teksta jeg hadde skrevet ja... :unsure:

 

Vel.. vi sov helt til 10.45 i går - jepp.... så da gikk dagen fort i sammen... jeg gjorde småting på kjøpesenter før jeg dro til katten.

kjapp tur innom byen i dag, men bare 10-15 min gå. :rolleyes:

Skal møte en venninne/slektning som er her hjemme for å besøke mamma - men må passe på når vi begge kan, ho har jo 3000 planer hehehe..

Frisørbesøk blir det også i morra... de grå hår...

 

sushi til mat i dag... men har blitt mye salat denne uka.

 

89,2 var vekt i dag, så da tenker jeg den står til etter Santorini.

Han har 88,5.

 

ps, is både i går og i dag. Sånn er det med den saken... og masse frotsing i norske jordbær :P

 

Ha en superfin onsdag videre!

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser dere på Santorini tenker jeg :D

 

Nå er det godt slutt med sommer her hos meg. Blitt for mye av både det ene og det andre. Eneste som ikke er for mye av er trening :lol: Men får til styrkeøkt i uken som var planen.

 

Gir meg selv 2 uker til å komme noenlunde i vater igjen :blink: Så ny vekt kommer uke 29 og så håper jeg noe av skaden er reparert. Men ikke lett i denne sommertid retten og sletten.

 

Men var så godt i gang og kan ikke ødelegge. Har ett mål med 2017 og det kan nåes, bare å skjærp sæ B)

 

Håper dere har hatt en toppers ferie epler :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm der ble kommentaren borte vekk.

 

Ja ja det er sånt som skjer. Men like kjedelig hver gang.

 

Velkommen tilbake. Dere koste dere glugg så jeg ;)

 

Veldig klar for å gjøre noen fornuftige valg. Var jo så godt i gang. Og vektreduksjonen var jo så bra. Noe av det er kommet på igjen men fremdeles ok nedgang siden nyttår. Bosset vekten da den var så veldig variabel. Varierte over ett kg når jeg veide meg flere ganger etterhverandre.Veier meg på landet, der står gamle vekten. så har noen dager å hente meg litt igjen :ph34r:

 

Begynt bra i dag da, men god frokost og greier. Skal trene kl 11:30, kjekt med trening i arbeidstiden he he. Må bare huske å bruke det.

 

Merkelig at det skal være så vanskelig å holde seg på matten. Men uansett må vel bare komme dithen at ikke spiser "usunne" alternativer i ukedagene og så kan en heller skeie litt ut i helgene.

 

Blir en del jobbing fremover, ikke så veldig lyst men tenkte å jobbe inn en uke og da må en jo bare trå til.

 

Nei, får hive meg rundt og gjøre noe fornuftig.

 

Ha en strålendes uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Tenker jeg gir meg noen dager før jeg entrer vekt jeg og.. tullballet og rett etter ferie er uansett ikke en bra kombinasjon.

Men vi skal puffe hverandre på trening og gå turer. Skal gå en tur på 1-1,5 time i marka i dag er planen når vi har sluppet ut katten og vært i drivhuset på hytta.

Kondisen må opp, helt klart. :(

 

Skal man ha ekstra fri må man jobbe mer i perioder, sånn er det bare... huff..

 

Bestilte sushi i går. grille kotletter i dag. Men uten svor, mer svineskiver, så det er jo magert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 1t, 20 min tur i marka i dag. :P

Merka det i beina begge to, men kom oss til målet. Motiverte er vi hvertfall :D

Bittelitt hagearbeid på hytta også. Truls fornøyd over å ha mamma og pappa hjemme B)

(men må seriøst gå på avvenning fra de godteposene, posematen - han har frotsa mens vi har vært borte... men han fortjener det jo :rolleyes: Annen hver dag får være passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med gåturer, klapp på skuldra epler.

 

Var på Barry's mandag. I går ble det ikke noe trim. I dag blir det vel en tur i skogen med Nemi tenker jeg. Men trim kan det ikke beregnes som he he. Får se om jeg får meg en tur på SATS i morgen. Fredag skal jeg på Barry's igjen. Hvis ikke SATS i morgen så får det bli en svett lengre tur med Nemi, skal komme tilbake til det.

 

Er jo så fint vær her nå gidt. Skikkelig sommer. Vanskelig å unngå is helt men gjør ett forsøk he he. Maten ellers egentlig ganske ok. Tar noen bedre valg men ett stykke igjen til Perfect men enn så lenge er jeg fornøyd.

 

I dag er det frisør med Nemi :blink: begynner å bli lovlig mye pels på henne, og enda er det 4 mnd igjen :huh: Vel bare å holde ut. Tenker jeg stiller henne i september, bare for å teste hvordan det fungerer, og så får jeg håpe det holder i november.

 

Nei, gjøre noe.

 

Ha en fin fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi spiser nok en is hver dag vi også K66... :blink: Men maten ganske grei.

supert med Barry´s !!!!

 

vi beisa verandagulvet i dag altså. Gjennstår å se hvor mange pusepoter det er der i morra.. hehehe- beise en gang til i morra.

 

Gikk til byen.. 1,5 time i alt. (50 min den lengste ruta, 40 min på den litt kortere, men da er det en lang seig oppoverbakke hjem..........) Stoppa ved espresso house som du sikkert så, men jeg tok et bra valg med cortado.

 

En fridag igjen, før jobbehelg og jobbstart... det blir seigt... han har jo ferie enda en uke...

 

Nemi blir sikkert fin hos frisøren.. :P

 

Nei, logge av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm det var da finurlig. Vet at jeg skrev 2 innlegg, og begge er borte vekk grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Utrolig kjedelig når det skjer.

 

Vel som du ser av signatur var det 1,5 kg opp. Bedre enn fryktet men verre en håpet :o

 

Helgen var vi på landet, kjempefint vær. Fikk meg en tur på Tysnessåta. Var en tung men fin tur. Egentlig litt surt å merke hvor mye dårligere formen er nå enn for noen år siden. Men er flere faktorer som spiller inn. Vekten må jo noe mer ned, den går jo ut over både dårlig rygg og dårlige knær og astma også faktisk så alt henger sammen. Ikke tenkt å gi helt opp enda. Trives ikke der jeg er nå så så enkelt er det. Målet må bli under 75 før ferien og så holde seg der.

 

3 uker til ferie, gleder meg sykt allerede. Blir mye jobbing fremover. Må nok inn å jobbe i helgen. Skal jo jobbe inn 6 dager, har akkurat jobbet inn de to jeg hadde i Stockholm, og det er ganske mange timner som skal gjøres på 3 uker. Satser på å jobbe noen timer både lørdag og søndag førstkommende. Blir ikke fulle dager men 5 timer dagen blir jo litt, men må jo jobbe ekstra hver dag for å få det til å gå i hop. Og det skal det B) ¨

 

Var på Barry's i dag :P Prøve å få gjort noe hver dag tenker jeg. Trenger ikke å være så tungt men å gjøre noe må jeg, ellers havner jeg bare på sofaen.

 

Dere hatt en fin helg? Går det greit med kosten?

 

Ha en storveis dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P ja, fin helg K66 :P

Overlevde jobbehelg. Seig, men...

Gikk 1,5 t i marka i går. Droppa tur i dag begge to fordi beina var støle og tunge, hehehe.. (han vaska og polerte bilen MIN ute og innvendig mens jeg sov i dag - snill!!

MEN han skal dra meg med på trening i morra formiddag... :( Men er fornøyd med all turgåiinga, ikke klage.

 

1,5 fikser du, vennen... vet jeg er over 90 hvis det ikke har skjedd et mirakel. Men jobber jevnt og trutt med redusering. Begge to. OK, vi spiser enten is eller annet hver dag, eh, men mengden er betydelig minsket, hehehe...

Skal kærra meg på vekta snart.

 

kjipt å jobbe inn på sommeren, men.. Har 5 ektravakter i ukene som kommer jeg og, men de er fastlåst i sommerturnusen, så det blir kun lønn som er mulig. Fikk godkjennelse på å ta fri 4 dager i februar når jeg skal til Sri Lanka - så de må jobbes inn i høst. Men har fått ja, så det er det viktigste. Er ei som har 15-16 prosent som er mye borte, så kan sikkert jobbe noen av dem.

 

ja de forbaska innlegga som forsvinner stadig - irriterende.......... :blink:

 

sushi til middag i dag. take away. mEN bedre uansett en pizza! Vi dro til outlet markedet på Vestby når jeg voknet (så Truls) - så det var greit å ha noe enkelt. Småregna, så måtte finne på noe innendørs uansett. Hadde en plan om å rengjøre/støvsuge skikkelig på hytta (ta ut sofaputene) - men det får vi ta i morra. Verandaen ble så fin atte med ny mørkere beis...

 

Ha en fin uke :P

jepp, litt hver dag må være målet....................

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spinn 1 time I dag. Prøvde de nye skoa mine. virket ok, men er nok mulig jeg får lltt gnagesår på lilletoa :( Tok det litt rolig i dag siden det er 3 uker siden sist, hehehe. Men kondisen er ok, jeg/vi har jo gått veldig mye etter vi kom fra Santorini. :P

 

Salat med kyllingfilet og kyllingklubber. hjemmelaget tzatziki. ("runde nr 2" )

 

Planlegger gåturer og trening i helga også. I morra skal det plaske, så da blir det vel bare trening tenker jeg. ...

 

Ha en knall helg K66!!!

 

ps, vekt kommer 1.august................ :(:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten samme her hos meg som forrige uke. Vanskelig det skal være å skjerpe seg, men gir ikke opp :P Helgene er verst synes jeg, har en tendens til å ta litt av. Men mandag og ny frisk i dag, igjen he he. Laget smoothie til frokost i dag, ikke så hakkande gale rett og slett. Blir vel salat til lunsj tenker jeg, greie priser i kantinen. Kjøpt matkasse denne uken så i dag blir det grove pita med noe svinekjøtt og salat.

 

2 uker til ferie, gleder meg noe helt sykt :D

 

Forrige uke ble det 2x barrys og 2 agility økter. Fornøyd med det.

 

Får vel komme meg på Barry's i dag også, er jo så godt i gang he he. Får vel booke meg da, men må kjøpe noen klipp :blink:

 

Veldig travelt på jobb og lite overskudd gjør at dagene går nå.

 

Ha en strålende uke og så svipper jeg innom her i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Ble ikke trening eller gåtur i helga, fy skam.. skulle på spinn i går ettermiddag, mens han var hos en tidligere pensjonert kollega - men sovna på sofaen æ gitt... helt innafor siden jeg skulle på nattevakt, men... Men i dag er det mandag, så må legge en plan :P

Det er sommertimeplan enda, og mange av spinn timene er 16.15 og noen 18.

Oppi hue mitt tenker jeg mandag, onsdag og fredag, men......... gåtur de andre dagene. Eller ev ro/ellipse.

Han begynte på jobb i dag, så nå blir det litt mer normal hverdag, hehehe.

 

Biff i går til middag. I dag blir det grilla kotletter. Laks i morra tenkte jeg. Matkasse er sikkert kjekt når det er hektisk på jobb....................

Er i gang med ei slitsom uke jeg og, 6 nattevakter på 7 dager.... :( Blir spennende å se hvor mange økter jeg får lagt inn.. Må blidgjøre avdelingen med å jobbe litt ekstra siden jeg plutselig ber om fri pga flybiletter, hehehehehehehehe.

 

Vi ser allerede på sommer 2018... mest han som er ivrig... vet nok reisemålet, men mye å velge i. Kommer tilbake når det er booket. :P Han synes vi kan drøye den bilturen gjennom Polen, kan jo skjønne han og... ikke mye spennende for han mener jeg... Men vi drar nok til familien på en snartur på våren eller noe sånt.

 

Nei, får dra hjem å slippe ut katten... stod opp litt for tidlig (12.30 - men det bråket noe ille uttafor blokka... legge meg nedpå litt i kveld kanskje. )

 

strålende sunn uke du også K66! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra med Barry`s :D

Men hva var det rosa greiene? smootie?

 

Planen i dag er å gå en tur i marka etterpå. Vet ikke helt hvor langt det blir (hvilken rute, er. jo så mye å velge blant der, hehehe)

Må vente på en fyr nå kl 15, ordne noe garderobedørgreier ((frua vil ha forandring og bedre plass til sengetøy, duker etc istedetfor et lite skap - resultatet blir frigjøring av 2 hyller i klesskapet jeg kan bruke, hehehe) :D

 

Middagen senere blir stekt laks, fullkornsris og salat. (dvs nykål skåret tynt, det er det det går på de siste ukene...

 

natt nr 3 i natt. deretter onsdag fri før det blir 3 netter igjen. Tjener 1000 kr i bonus på hver av fredag og lørdagsvakta, og de er det jo kjekt å ta med seg :D Gulrot for å få faste ansatte til å ta ei ekstra helg i sommer.

 

Vekt; 89,5 - sånn er det med den saken. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det ble en lang tur :P

1t 35 min. 7,55 km.

Aktive kalorier 564. kalorier totalt 733.

 

var ikke hjemme før 18.30 så vi droppa middag og tok brødskiver istedet... jeg tok polar brød. trenger forandring fra rugbrød, hehehe (luft i magan, tullaball.......... må teste ut forskjellige andre ting, hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Gikk tur alikevel i går. Gikk ganske greit faktisk. Ikke så sliten som om lørdag.

Det ble tur til byen (cortado...) 40+40 min gå altså.

 

Sov dårlig inatt som forventet, snu om... men da han gikk på jobb 05.30 - havregrøt - sov jeg helt til 10, hehehehehe... hadde klokka på 08.30, men sjanseløs å stå opp, hehe.

sove er viktig. nemlig.

 

Planen er en spinn time 16.15 i dag.

Middagsplanen er fylt kyllingfilet med pesto og skinke og bittelitt ost. ovnsbakte poteter antagelig.

 

ha en knall fin uke K66!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...