Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Kunne logge 900 g nedgang i dag og det er jo kjempefint. Likevel har jeg en drittdag og er sur og lei meg og sikkert ganske utakknemlig. Har ikke egentlig noen grunn heller. Ja ja, blir vel blid igjen en dag. Holdt nesten på å ramle oppi en kjeksboks, men så kom jeg heldigvis på at det nok neppe ville gjort meg noe blidere. Kom på bedre tanker og spiste litt skikkelig mat. Hjalp litt.

 

Vi snakkes, jenter. Ha en riktig fin kveld!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så fantastisk at du ikke falt i kjektsboksen. det hadde nok jeg gjort. Håper du er i bedre humør i morgen. Visst ikke anbefaler jeg min kur fra i dag. En dobbel treningstime fikk futt i meg igjen. sender vibber om en bedre dag i morgen:)

 

krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sende deg så mange smil jeg får inn i meldingen, skrulle, vil så gjerne du blir blid igjen!! :) :) :)

når det er sagt får vi alle lov å ha dårlig-humør-dager !!! også selv om du har gått ned 900...nesten en kilo. flinke jente!

 

ønsker deg en glad dag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-0,9- Du er nesten i mål, hører du Skrulle- n e s t e n i m å l !

Ser du målstreken?

 

Hvem i huleste er det som legger ut slike kjeksbokser midt i gata! Fyskammesei. Jeg hører enda min gamle kursleder som snakket om kjeks. Det var nemlig det værste hun visste. Kjøpingskjeks var visst roten til alt vond. De skulle inneholde masse livsfali fett, og jeg synes nesten jeg hørte hun sa vi kunne daue av de...:)

SÅ ikke snuble i slike bokser- det er fali det.

 

Når jeg har slike elendighetsdager kjenner jeg at det kunne vært utrolig herlig å ROPE det ut i skogen. Jeg er ikke så veldig sjenert av meg, men jeg måtte nok vært helt sikker på at ingen hørte meg:D

En skikkelig klagesang, av full hals. Tror det ville rensa sjela, altså!

 

Og jeg vet jo at du blir blid igjen, så don't worry

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må neste le, min kursleder var også sikker på at vi kunne daue av kjeks, og av sånne muffins som er innpakka i plastikk i butikken. De innholder farlig fett, som kroppen ikke klarer å bryte ned sa hun. Den eneste måten å få skylt fettet ut av kroppen var å trene hardt så blodet spylte årene reine på innsiden. Så det er skikkelig "fali" altså!!

 

Etter det har jeg aldri rørt en sånn muffins (for de innholder jo i tillegg 400 kcal og smaker papp...). Så hun klarte nå og skremme meg fra noe. Hun forsøkte og avvende meg fra cola light også. Hun sa at jeg skulle forestille meg at jeg gikk i dusjen og det kom cola light ut av dusjhodet. Hun mente det hadde vært grusomt, så skulle vi tenke på at den samme følelsen ville kroppen få når vi drakk cola istenden for vann...Hmm, den bet jeg ikke helt på, så kroppen får fremdeles cola, innvendig:)

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre med meg i dag. Noen ganger kommer visst bare å livet og tar meg litt. La meg tidlig i går selv om jeg ikke var så trøtt. Best å få slike dager unna :). Bestemte at jeg skulle gå på yoga i dag tidlig og la alt tøyet fram i går slik at jeg ikke skulle ha tidsunnskyldning i dag. Så klokka null-sju-hundre satt jeg på sykkelen i mørke og tåke og kjente meg kjempeflink. Var en ganske rolig time i dag. Veldig deilig. Nå gjelder det å huske det slik at jeg kan fortsette med det hver onsdag morgen. Målet er to ganger i uka, mne får vel ta ett skritt om gangen vel.

 

Krille: Var nok vibbene dine som fikk meg til å legge fram treningstøyet i går. Stemmer omtrent med tida :). Trening gjør som regel godt på dårlige dager. Selv om noen ganger gjør det vondt verre. Jeg var ikke nådig med mine medtrafikkanter bilistene i går kveld da jeg sykla hjem. Maken til haug med tullinger... De var flinkere i trafikken i dag av en eller annen merkelig grunn!

 

kire: Takk for alle smil. Det gjør godt og så blir det så blidt og fint å se på tråden.

 

jess: Jeg er superfornøyd med nedgangen, altså. Og det er utrolig å snart være i mål. Får besøk fra Norge om 14 dager og påregner litt oppgang da, så målstreken er nok ikke synlig før etter det, tenker jeg. Rope i skogen, ja. Hadde ikke tilgjengelig skog, men innrømmer at jeg hoia og sverta litt da jeg sykla hjem i går, hjalp litt! Heldigvis veldig øde strekning. Skremte nok bare kaniner og rådyr. Når jeg blir stor skal jeg ha lydtett rom med sandsekk fra taket. Å, det blir fint...

 

Må jo flire når jeg leser kjeksinnspillene deres. Daue av dem...ja, hvis ramler oppi boksen, kanskje. Sitte der i dages vis (i boksen altså) med forstua ankel og bare ha kjeks å spise til noen finner meg. Tenk om de ikke finner meg! Mulig kjeks faktisk er roten til alt ondt, ikke vet jeg. Transfett i dem, kanskje. Jeg tør i alle fall ikke å spise kjeks - de er moreish... (mer'ete). Det viser seg at det er omtrent umulig å bare spise en om gangen. Dyre i kaloriregnskapet er de også selv om de ser ut som uskylden selv. Hahaha - den dusjanalogien til kurslederen din, Krille...den hadde nok ikke virka på meg heller. For meg så hjelper det å vite at det er høyt syrenivå og ikke bra for tennene. Dessuten er det noen som skumler om at lettbrus hemmer vektnedgang. Og det virker også litt på meg selv om jeg ikke har peiling på om det er sant. Men tar også brus til innvortes bruk innimellom og synes at det er riktig så godt.

 

Ha en riktig flott kveld, alle flotte damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Skrulle.

Kiipt å høre at du hadde en dårlig dag, har visst svikta deg og ikke lest her på noen dager. Men egentlig blir jeg litt gla`også. Ikke fordi du har en dårlig dag selvs :D , men fordi du er så ærlig og innrømmer at ikke alt er bare kult! Har hatt det vanskelig denne uka sjøl. Har fått en kiip beskjed og livet bare tok meg. Det går bra nå, har fått sortert oppi hue. Men da er det godt å høre at du er så ærlig, se at det er fler som har dårlige dager..... OG mest av alt se at du har funnet andre måter å løse de dårlige dagene enn å nippe til konjakken og bare ta en bitte liten kjeks.... Likte det sandrommet. Jeg har jo skogen, men du å mye rart jeg har skremt vannet av gjennom tidene. Nå har vel det vært mest lystige toner men..... Mang en elg har nok magesår oppi her! :P

 

Men du GRATULERER med nedgangen. Stemmer målet med det du ser? Er beidgrinda så grov inni der? Du er utrolig flink! Og du, fortsett med friskrivinga, du har en "gullpenn" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Takk for at du plukket meg opp. Du har nok rett i at jeg ikke er alene om å ha latt meg rive med i jula. Over helgen når jeg har litt bedre tid skal jeg oppdatere meg rundt på tråden. Hente inspirasjon hos deg og de andre. Dere er jo rene drivkraften for meg. Motoroljen og alt på en gang.

 

Brum brum!! Klampen i bunn, og full fart fremover.

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steg: Det er bedre med meg nå altså. Det er nå slik at det innimellom er småting som ikke er så morsomme og som plutselig velter dagen. Men kjære deg - du har da slett ikke svikta meg! Kom innom og skriv når du kjenner for det, det er mye bedre slik :). Leit å høre at du har hatt det stritt noen dager. Har visst ikke fått skrevet hos deg på ei stund jeg heller...:D. Skal ta meg en tur nå! Skjønner godt det du sier med at det er litt greit å se at andre ikke er i lykkerus hele tida også. Jeg synes at det er en av styrkene med dette forumet at folk er villige til å gi mye av seg sjøl både i gode og ikke fullt så gode tider. Det er jo livet det!

 

Beingrinda er nok akkurat så stor som jeg trodde! Tok meg en god kikk i speilet i dag og ser jo at det er litt å ta av både her og der fortsatt. Kunne kanskje veid ned mot 65-66 kilo, men utover tipper jeg at det blir i meste laget. Da tror jeg (vet jo ikke siden det faktisk aldri har vært tilfellet) at det begynner å stikke ut bein på en måte som ser mer mager enn slank ut og det er ikke aktuelt. Tipper jeg blir vel skarp i kjakene også. Snaut 70 blir bra det, tror jeg!

 

Brum brum, Renate! Koselig at du tok deg en tur innom igjen. Vil jo gjerne at du skal holde taket nå, vettu, så god som du var før jul. Jeg kjenner det på samme måte: At alle dere her inne er drivkraft for meg også. Ja, uten dere ville dette rett og slett blitt mye vanskeligere. Og noen ganger lurer jeg på om det faktisk har omtrent alt å si for at jeg klarer meg :P.

 

Ha en riktig fin kveld alle som er innom! - klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest little star

Jeg er (nesten) stum av beundring for at du klarte å slippe unna den kjeksboksen! Men du hadde nok helt rett i at det ikke hadde hjulpet noe på humøret. Har hørt mye om hvor farlige disse kjeksene er i det siste. Det er vel dette transfettet som ikke er noe særlig, men jeg visste ikke at de muffinsene også inneholder det. Spiser dem svært sjelden uansett så det blir vel ikke så stort offer å ikke spise dem i det hele tatt. Og som Krille skriver så smaker de ikke noe særlig mer spennende enn papp.

 

Skal innrømme at det bildet av cola light strømme ut av dusjhodet ikke hørtes så delikat ut, men nå drikker ikke ljeg ight-brus uansett. Er en av dem som er skeptiske til søtstoff, spesielt aspartam. Har faktisk kuttet det helt ut, men det har ingenting med at det hemmer vektnedgangen å gjøre - selv om det er et pluss.

 

Godt å høre at det er bedre med deg, og jeg håper at du får en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig at du stakk innom, twisted star. Nei, kjeks prøver jeg virkelig å holde meg unna. Det koster altfor mye i regnskapet! Her går det mye klementiner om dagen og det er jo veldig godt det også.

 

Det har så langt vært en god helg. I går var jeg på yoga og det er veldig godt for kroppen, altså. Kjennes godt for skrullehuet også. Det er nok litt hjemmesnekra yogatimer hun har, for hun tar inn elementer fra andre treningsformer også. I tillegg er det drop-in, så hver time er frittstående og baserer ikke på forrige. Blir nok kanskje ikke helt like effektiv trening siden det blir en del ukjente øvelser hver gang, men jeg kjenner alltid at noen muskelgrupper har fått kjørt seg ekstra, så jeg er godt fornøyd likevel. I dag er jeg ganske mør i ribbegrinda og overarmene. Fine ting!

 

I går hadde vi deilig middag som jeg fant oppskrift på i en avis (Aftenposten?). Torsk og sprøstekt bacon med lettstekt tomat på potetmosseng og ruccola. Ble slett ikke galt på kaloriene heller. I oppskriften sto det at bacon skulle stekes i smør (!) og torsk i smør/olje. Det gjorde jeg ikke. Stekte bacon i sitt eget fett og resten i litt av baconfettet etterpå. Ble så fint, atte. Kan noen fortelle meg vitsen med å steke bacon i smør? Kanskje det gir en ekstra smak (mmmm...smør er jo veldig godt!). Ikke sikkert det spiller noen stor rolle på fettinnholdet likevel når jeg tenker meg om, i alle fall hvis en lar fettet få renne av.

 

I dag er det nydelig fint vær her. Jeg føler meg avslappet og blid. Har trimma masse denne uka, så skal trimme akkurat så lenge og så fort som jeg gidder, for ut må jeg i finværet.

 

Ha en riktig fin dag alle! - klem skrulla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei over fjorden.

Blir ikke så mye tid her inne for tiden. Internett detter ut hele tiden og da mister jeg litt sammenhengene...

Har kommet masse snø her på et døgn så i går ble det snømåking.....

kos deg med bar bakke så skal jeg ake litt for deg! :(

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres da litt moro ut med den yoga timen, selvom den kanskje ikke var helt etter boken :( jeg drev noe med yoga fra da jeg var 18 - 20 år, men har lissom aldri fått tatt det opp igjen. dog bruker jeg ett par teknikker aktivt som jeg lærte da, bla når jeg har en allergisk reaksjon. lurer litt på om jeg skal ta det opp igjen etterhvert...mot våren. har veldig dyktige og kvalifiserte yoga-trenere på treningstudioet.

 

du den fiskeretten hørtes all for god ut !! nå tåler jeg ikke torsk men kunne sikkert lages med annen fisk også - sei feks.. ja, nam nam

har invitert to gressenkemenn-naboer til lammestek i kveld, langtidstekt med MASSE hvitløk, grønnsaker og mintgele :D

 

ha en deilig SNØFRI mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Kor flink du er å trimme, Skrulle. Det er jo så deilig å kjenne at kroppen fungerer så godt. Jeg har også trent litt i det siste, og det er fantastisk, selv gangsperra er deilig.

 

Ellers har jeg problemer med nettleseren min for tiden. Bruker imac, og de har oppdatert nettleseren og det har ikke supportavd. klart å henge med på, men de jobber med saken. Litt leit å dette ut når jeg var startet igjen, men jeg får smøre meg med tålmodighet. Jeg er uansett igang, forum eller ikke forum, men jeg trenger registreringen for å få gode resultater. Håper de klarer å ordne det i løpet av måneden.

 

Fortsett det gode løp, Skrulle, skulle gjerne vært med på yoga, trenger av og til trening ikke bare for kropp, men sjel også!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare raskt innom for å heie på deg. Er nok ikke av de mest aktive her inne om dagen - men jeg henger med på lasset enda.

 

Driver med litt hjemmetrening jeg - har ikke treningsstudio eller andre tilbud i nærheten - kun aerobic for "sylfider" - og der hører ikke jeg hjemme:p

 

Men dette medlemskapet på nettet funker for meg - og der har jeg tatt opp litt yoga igjen også.

Kunne tenkt meg en ordenlig treningstime da - greit å få tilbakemelding - men enn så lenge får jeg holde på for meg selv.

 

Ellers går det så det suser for tida - nesten så jeg blir litt bekymra - når kommer tilbakeslaga liksom....

Nei - sånn skal en ikke tenke - nå skal jeg surfe på medgangsbølga - måtte den vare lenge...

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så trivelig det var å komme innom her nå da! Takk for hilsener alle gode jenter :)

 

steg: Ak masse for jeg *elsker* å ake! Åååå, er litt misunnelig på vinterværet deres! Det internettet ditt er visst ikke helt i form om dagen? Men lurer litt på om GR-sidene innimellom er litt tulleruske også...

 

kire: Ja, vet du, den fiskemiddagen vår var kjempegod. Fungerer sikkert godt med annen hvit fisk som ikke smker så veldug mye fisk, vil jeg tro. Så kjedelig med disse allergiene dine. Lammestek er deilig også, det skal jeg ha på søndag når Svigers kommer. Men du, langtidsstekt: hvor lenge på hvor stor stek og hvilken varme? Kjekt å ha flinke kokkeleringsdamer her inne :(. Og du, du hadde jo alldeles fantastiske resultater denne uka, så jeg!

 

gladjegerigang: Takk for gode ord. Herlig å se deg her inne igjen! Veldig glad for å se at du er i god stim på nyåret. Gangsperre er supert det! Da kjenner vi at det virker det vi driver med. Og kroppen virker den - er det ikke flott! Er jo litt misunnelig på imac'en din, men det er et pes når internettet ikke fungerer optimalt. Håper at det ordner seg snart!

 

Pandora: Enda en fra gamle dager! Slik stas å seg deg her inne igjen også! Jeg så at du har hatt kjempefin nedgang etter jul. Kjempebra - nå er det bare å surfe på medvindsbølga, vettu :D. Det er slett ikke slik at det må bli tilbakeslag. Hold på det gode du driver med om dagen, så skal du se at det fortsetter!

 

Ja, yoga, ja. Artig å se at flere av dere har drevet med det. Ja, jeg husker jo at du holder på litt innimellom, Pandora. Det hjelper med litt veiledning, men en kan få ganske fin effekt av å holde på sjøl også. Det er bare å sette igang igjen, kire! Spesielt hvis du har tilgang på gode instruktører på kurset ditt.

 

Nei, jenter, nå skal jeg rusle litt rundt på trådene of se hva dere andre driver med om dagen. klem fra skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Ja, jeg var flink før jul? Var virkelig det. Stolt. Møtte folk med hevet hode og kjente at jeg var på vei i riktig retning. Så ble det tyngre en periode, men nå tror jeg at jeg er der jeg skal være mentalt. Med hode, mage og hjerte!! Jeg skal ned i vekt. Har så mange drømmer og planer, og alle inneholder en slankere meg... Tenk å kunne ta med barna på stranden til sommeren, og kle meg i bikini uten å føle meg nedglodd fordi kiloene dingler i alle retnigner. Tenk i det hele tatt å finne en fin bikini som passer...

 

Hørs...

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du var veldig flink før jul. Husker jo godt det! Vi snubler litt innimellom, men det går an å finne tilbake og da er det heldigvis slik at vi kan bygge videre på det som var før. Det er fint å høre at du føler deg klar for å ta fatt igjen - vel, faktisk har du tatt fatt igjen allerede, spreke jente :(!

 

Ha en riktig fin kveld! klem skrulle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg en nedgang på 600 g og jeg er kjempefornøyd med det. Veide i dag 71.4 kilo. Nå skimter jeg målstreken, men jeg vet også at utfordringene står i kø resten av denne måneden når det gjelder mat. Satser på å koble til hodet slik at det ikke trenger å bli så galt, samt å trene mye! Jeg orker ikke å måtte ta fatt på 1 kilo oppgang for øyeblikket.

 

Ha en riktig fin dag alle som er innom! - skrulle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Har du gått ned 30 kg snart?!!! Det må merkes godt på kropp og sjel det! Godt jobba og lykke til med de siste gramma! Hva er ønsket "stoppvekt" og hvor høy er du? Du motiverer en stakkar sliter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle slags supper fungerer. MEN, det er jo veldig mye salt i kjøpesupper, så hvis du har anledning til å lage (mye) suppe som du hiver i fryseren og tar opp ved behov så er det mye bedre. Jeg lager suppe av det jeg har for hånden av grønnsaker. Noen ganger blir det med biter og andre ganger mikser jeg det. Jeg bruker masse grønnsaker (inkludert løk), litt buljong, hvitløk, krydder (feks persille når det er bare vanlig grønnsakssuppe). Hvis du mikser kan det være lurt å ha oppi litt potet eller potetmospulver fordet gir stivelse slik at den blir litt tjukkere. Kan spise nesten så mye du greier! Nesten ikke kalorier. Potet og purresuppe er veldig godt og engkelt (Kok biter av potet, løk og purre med litt buljong...og kanskje en liten gulrot. Miks! Kan ha i litt melk hvis du vil, men fungerer fint uten også eller fløte for syndighet, men det skal vi jo ikke ha).

 

Hvis du liker bønner og kikerter, så er det ganske raskt og greit å lage en suppe med disse i og et par tomatbokser, løk (lurt å frese i panna eller koke godt), litt buljong eller salt, litt krydder, hvitløk og/eller chilli hvis du liker det. Kan moses også. Røde linser kan hives rett oppi og trenger ikke å vannes ut på forhånd, men trenger litt koking. Med bønner og linser får du proteiner også. Blir litt mer kaloririkt men metter kanskje noe bedre.

 

Her i England er det en del fersksupper å få tak i på butikken med brukbar holdbarhetsstempling. Kanskje det finnes i Norge også? I alle fall kjøper jeg det og har i kjøleskapet på jobben slik at jeg kan spise suppe hvis jeg trenger å spise masse i en fei. Jeg har også en suppebok!

 

Og: Hvis du ikke har lyst eller anledning til å lage supper så kan du jo bruke en posesuppe og hive oppi mer av det som er inni. Er det tomatsuppe kan du ta oppi en boks med tomater (med mindre du synes at 'klumpene' er ekle) og kanskje litt lettpølse/skinkebiter.

 

Ja, vet du, det er veldig deilig å være på 71 og noe. Rart at det er meg. Har npk ikke vært her på over 20 år. Om ei stund er det deg! :(

 

- skrulle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, den 'langtids-stekte-lammesteken' på ca 1,5 kg ble en fantastisk god kort-stekt stek :( mens jeg var opptatt med ovnsgrønnsakene (søtpoteter, småløk, squash,store biter paprika (jeg tåler ikke,men fint m litt farge) og masse cherry-tomater og MASSE hvitløk+olje og provence krydder) ordnet mann med lam og jeg la ikke merke til hva han satte termostat-uret til !! og i stedet for å være ferdig kl 18 var det ferdig etter 1,5 time. 150gr og kjernetemp på 68. vel, tok det ut og pakket det ned med folie i 2 timer!! snakk om å la kjøttet hvile lenge nok!! men det ble perfekt, rosa og mørt. og med varme grønnsaker og skysaus (mager med litt rødvin) var det ett vellykket måltid.

 

jeg lager veldig ofte grønnsakene i en sådan 'provence-panne' når vi har gjester og det er så rart å høre mannfolk si at de normalt ikke er så mye til grønnsaker men dette var jo godt :D det er jo utrolig uproblematisk å lage og man kan jo bruke alle slags grønnsaker nesten. kan jo settes i ovnen ett par timer før man skal spise og har man feks søtpoteter eller vanlige poteter (i båter) i - vips - så er middagen ferdig !

 

men det er jeg sikker på du vet, skrulle. har følelsen av du også er god på matlaging.

bruker man tyttebær i england? lager du Yorkshire pudding til?

 

mmmmuuuummm mat er nå godt !

 

NB kjempefin nedgang, skrulle - flott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Eller skal jeg si skravle? :( Jeg har prøvd å lese meg opp på tråden din de siste to dagene ( mulig jeg er observert vakende), og det tok jaggu sin tid. Det endte med at jeg hoppet over en god del innlegg innimellom, for jeg kunne liksom ikke bruke hele uka, hehe.

 

Jeg har flira en del mens jeg har lest, både om puper i diverse størrelser ( skal ikke si noe om de biafrapuppene som jeg har igjen), og shopping av BHer. I tillegg lo jeg godt da jeg las om den HP middagen der du klasket frukten ned i skyllevannet :D

 

Men det jeg egentlig ville var å gratulere deg med nedgang denne uken også, nå er du jammen nær målet ditt. Kommer du skravlende inn på HV forumet etterpå? Det er på langt nær så mye aktivitet der inne som det er her, og jeg gleder meg til vi blir flere. Jeg vet jo at Jess også nærmer seg, og snart kommer innom.

 

Ønsker deg masse lykke til med den lille resten før du er i mål, og ikke minst med stabiliseringen etterpå :)

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Hei!

Såg det siste innlegget her og da kom eg på noke eg egentlig har fabulert litt rundt. Eg har ikkje gått ned så mykje enda, men planen er å gå ned 20 kg.

Eg har størrelse E som står for enorme. hehe, seriøst, eg gleder meg til dei blir mindre!!

Dokke som har gått ned so mykje: Blir det saggy etter 20 kg?

 

Fint om noken kan svare meg. Er masse rart en begynner å lure på når en legger om livsstilen.

 

Mvh

Ei som heller vil ha saggy pupper enn monster boobs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...