Gå til innhold

Holde_vekten_dagbok


Anbefalte innlegg

Tusen takk Epler:D

 

Har hatt en flink uke, men ingen trim:o Helt ville tilstander på jobb og jeg er helt pumpa når jeg kommer hjem;) Skal jobbe i helgen også så spørs om det blir noe særlig trimming. Abonnementet på sats er fortsatt fryst, så jeg taper ihvertfall ikke noe på det sånn sett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er jeg jammen meg stolt asså:( Idag kom vi slitne hjem med to trøtte unger halv åtte. Og istedetfor å gå inn og kollapse på sofan henta jeg treningsklær og tok meg en tur på sats:p Tok det veldig pent med 20 min oppvarming og 10x2 rep og forholdsvis lette vekter. Øker til 10x3 neste gang. Jammen var det godt å trene igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneberit, det var kjipt med vekta, men jeg håper du har kost deg da, så det i det minste er litt verdt det;)

 

Jeg var på sats igjen igår og trappet litt opp. 25 min oppvarming og 10x3 rep på styrke, men fortsatt med forholdsvis lette vekter. Neste gang øker jeg litt i styrke. Regner med det blir onsdag. Idag ble det 30 min sykling hjemme:)

 

Føler at kroppen ikke er så muskuløs som før jul, og kjenner at jeg gleder meg til å se litt resultater av styrketreninga. Heldigvis kommer kroppen seg fort i form igjen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats igjen idag - deilig å være igang igjen:D 30 min kondisjon og økte vektene på alle øvelser på styrken. Om et par uker er jeg nok tilbake på det vektnivået jeg var før jul;)

 

Angående vektmål så satte jeg opprinnelig mål til 54 kg til 1. mars også justerte jeg det til 15. februar. Men jammen tror jeg at jeg skal sette 1. mars allikevel, det blir nok for snaut å rekke det til tirsdag. Jeg må nok innrømme at jeg vet ikke om det er helt realistisk å ligge helt nede på 54 blank etter operasjonen, tror jeg holder fokus på telling og kcal ut februar så ser jeg hvor jeg havner. Føler meg ganske fornøyd rundt 55 - så lenge jeg trener og spiser bra:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du kan trene igjen, Melis.

Du kan være fornøyd med vekt på 55 med din høyde.

Er slitsomt å være på slankern alltid.:o

 

Har selv holdt fokus denne uka. Veiing av maten må til. Kunne tenkt meg å veie 50. Vet at når jeg slapper av med maten, kommer litt tilbake. Blir lettere når det lysner i været. Da tar jeg noen joggeturer før jobb. Da er vekten mer stabil.

 

Har bestilt 2 uker til Lanzarote i mars. Teller ned. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes fantastisk ut med Lanzarote:D

 

Helt enig i at man ikke alltid kan være på slankern! Det er derfor jeg lurer litt på å gi meg her nå om det ser ut som kroppen trives her. Om jeg må streve for å holde meg en kilo under er det virkelig ikke verdt det;)

 

Så flink du har vært til å finne tilbake til fokus denne uka:)

 

Idag er jeg hjemme med syke unger. Denne uka har vært preget av lite søvn - og noen dårlige valg når det gjelder skapsnoking. Kcal totalen har nok ikke vært den verste, men trøster meg med at jeg har fått trent masse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt full kontroll denne uken. :o

 

I dag blir det nok noe høyt kaloriinntak. Kjøpte varmt gulrotbrød som ble begynt på med en gang. Plukket biter ut av posen. Middag senere er grillet svineribbe med ris og bernaise + salat. Ost , kjeks og vin til kveldskos + noen slags nøttegreier med salt og pepper(smakte nydelig)

 

Begynte dagen med 1 times joggetur på morningen, så jeg brant heldigvis noen kalorier på forskudd. Nydelig vær i dag og skal bli det samme i morgen, så det blir kanskje en tur i morgen også.:(

 

Kjedelig med syke barn, blir som du sier lett skapsnoking da.

 

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne helgen føler jeg meg rett og slett litt stinn:o Drøyer litt med å veie meg tror jeg..... Ble mye godt og spise og drikke gitt;)

 

Ble litt bedre etter en runde på sats istad heldigvis - satser på en uke med fullt fokus nå:D

 

Imponert over at du jogger 1 time Anneberit:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utsatt veiingen her også.

Mye mat både i helgen og i går. :)

Fikk ikke trent igår, måtte bytte vakt. Iskald vind så det ble ingen gåtur på kvelden heller. Koste meg med eplekake med krem isteden, og chips. Fristelsen ble for stor. Gubben må alltid ha noe liggende.:D

 

Ute har det kommet snø i løpet av natten:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så langt har det vært fullt fokus hele uka. Trening mandag og onsdag og ikke en smule tullespising engang:p Men i helgen blir det fyll og fanteri både fredag og lørdag kveld. På jobb imorgen er kake og på dagen på lørdag skal vi bort i barnebursdag:eek: Så ikke særlig fokus denne helgen... Tror nok ikke det blir trening før på mandag igjen...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en nydelig dag her i vest.:D

 

Vekten vipper opp og ned, men centimeterne er heldigvis stabile:)

 

Har spist mye feil i det siste, og tenker på om jeg hadde gått ned hvis snopet hadde vært unngått. Positivt er det at treningen er på plass, er nok det som gjør at målebåndet ikke skuffer.

 

Ha en strålende uke, mens vi venter på våren.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Anneberit:D Misunner deg veldig den turen altså:)

 

Jeg er ikke helt flink om dagen - formen har ikke vært på plass i det hele tatt denne siste uka:( Venter litt på at kroppen skal komme til seg selv igjen. Satser på at det blir bedre over helgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke system i spisinga for tiden. Har lyst på det meste, og viljen sier ikke nei. Bli ikke bedring nå som det er ferie.:mad:

 

Reiser til Lanzarote i morgen. Skal nyte sola og god mat og drikke i to hele uker.:)

 

Ute snør det så timinga er perfekt. Joggeskoene blir med i kofferten, jeg pleier å være flink å bruke dem. :)

 

Kos dere så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sist uke ble det 2 treningsøkter på sats kondis/styrke + 1 joggetur. Denne uka har det så langt blitt 2 treningsøkter:D Jeg er ihvertfall igang igjen, og det er kjempedeilig;) Maten går sånn passe bra også så om jeg fortsetter som dette skal jeg være storfornøyd:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...