Gå til innhold

Bestemødre-klubben


Gjest Necin40

Anbefalte innlegg

Helt mega-knallbra, livsl!!! Du er jamen meg flink!! Hva i all verden er det du gjør for å oppnå slik bratt kurve??? Helt superdupert, jo!!! Grattis!!!

 

Så litt blå himmel igår - da ble det uteliv og tur, men "....så er det på'n igjen, på'n igjen......" med skikkelig gråvær!!

 

Jeg får stryke, rulle og ordne klær her da!!!

 

Ha en super dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 654
  • Created
  • Siste svar

Denne helgen blir en utfordring!! Selskap for 18 stk her hjemme og med GOD mat!!! Har bestemt meg for at denne helgen er KOSEHELG!!! Men skal jo prøve ikke å overdrive, heller da :)

 

Ha en fin-fin helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er faktisk ganske lurt å stelle istand til selskap - Vet dere, jeg har gått og tråkket i hele dag, så nå må jeg ha en pause!!! Bordet er dekket og klart - det ble sååå fint. (Det er vel lov å skryte litt av seg selv??)

Ellers har jeg faktisk trent i dag også, så det er ikke aller verst! Men du verden, de snegler seg avsted, disse gram'ene! Jeg må innrømme at selv om jeg er fornuftig når jeg tenker med hodet, er jeg kjempe-utålmodig når jeg tenker med følelsene. Jeg har jo virkelig brukt laaang tid på disse kiloene, 11kg siden midten av august......................

 

................og etter denne helga blir det garantert oppgang!!! Men men jeg SKULLE jo bruke lang tid til dette prosjektet mitt!! BASTA!!

 

Et lite hjertesukk og en kort pause.............nå må jeg jobbe videre!!

 

Ha det på badet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo flink--tenk å legge om slik at du har klart 11kg. siden august.

Du har snart tatt meg igjen..

 

det er viktig å kjenne at man lever også-men det er det med valgene vi gjør.

 

Dette greier du nok fint--skal du se.

 

Vi skal ha selskap vi også-men det blir ferdig pizza-fra pizzabakeren og vi skal ha juleverksted for 6-7 barnebarn og foreldre.

 

Da er de voksne med og det blir mindre for meg.

Gleder meg litt, jeg.

 

Ha en fin helg, alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har det vel like travelt som jeg.

Inne og kikker nesten hver dag, men ikke noe skrevet.

 

Vil si litt i dag - veiedag igjen - spent. Blitt en del pizza, kake og etpar glass rødvin i helga.

Rakk ikke noe trim i går.

- og så viser vekta -1,2 kg. Stolt av meg selv, men nå gå jeg bar og venter på at noen skal si at vekta er helt gal :) og at jeg ikke har gått ned 6,6 kg. på 6 uker.

Føles ikke helt slik - 12 cm rundt livet og 9 over baken - burde jeg ikke se noe til det da?

Kanskje det er slik klærne mine ikke er like stramme som de var;)

 

God uke til alle dere som kikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at en til etterlyser damene her.. er innom her flere ganger om dagen, og endelig nå , så var d liv i tråden. så bra. men som du sier, alle har d vel travelt,, untatt meg......er ikke i jobb lenger pga leddgikt... ønsker alle her gonatt, og snakkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg livsl.........Hvor blir det av alle???.......dere er nok opptatt! Håper førjulstiden blir koselig og ikke stressende for dere! Gjør ting dere synes er koselig!! Det gjør ingenting om taket ikke er vasket!!!!

 

Så flink du er livsl!! Nå er jeg riktig imponert over deg!!! Du har vært flink og så godt å registrere at det er mulig å gå ned med pizza og rødvin :)

 

Jeg gikk opp 200g, men det var jo forventet som jeg fortalte før helgen!!! Greit nok!!

 

Ha en fin dag imorgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på en måte gøy å registrere dette her. Tråden virker akkurat som forventet!!! Når høsten starter er det full gass, jo nærmere jul, desto lavere intensitet......................men jeg antar det blir fullt kjør igjen på nyåret!!!

 

Uansett hva dere er opptatt med, kos dere, nyt førjulstiden og alle er velkomne tilbake når dere måtte ønske!!!

 

Jeg ha pusset og gnidd sølv idag, nå pause med tråd og kaffe!!! Jeg har syklet og trent idag også.....helt ulikt meg..............jeg pleier nemlig å være av dem som "flater ut" treningsintensiteten mot jul!!!!

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle dere.- håper d går bra me dere alle i denne travle førejulstia. selv tok jeg meg en by-tur i dag, bor ikke så langt ifra kragerø, og der er d ikke snø, så d syns jeg igrunnen er ok. d ble kafe-besøk, me marsipan-kake, men følte bare for d...

nå gleder jeg meg bare til jul, og se en liten kar åpne pakkene sine. ha en fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........Janne3 at du slutter deg til oss - håper du fortsetter med det!!!

 

 

...............og så deilig med kafebesøk "med noggot attåt" (som Hedmarkinger (tror jeg) sier)................

 

Nå TV-kveld og ro i heimen!!! Kanskje tre, fire, fem.........skiver med grovt brød...........:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg pleier jo ikke veie meg mer enn hver mandag, men noen ganger har det skjedd, slik som idag og har du hørt.....jeg hadde redusert kroppen min med over 1 kg. Nå likte jeg hva jeg så :) HURRA!!!!! Det betyr jo kun en ting: det er altså riktig at når jeg ikke stresser, og tar oppgang også med ro, så går vekten nedover etterhvert hvis jeg ikke blir aldeles ukritisk og fråtser!!

 

Dette var gøy!!!

 

Barn i huset denne helgen!!!

 

Riktig god helg til dere alle sammen der ute!!!

 

 

Jeg er sååååå glad!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja førjulstiden er hektisk--men koselig..

 

Det går i 101 for tiden, men nå skal vi ha en rolig kveld med besøk av sønn og svigerdatter fra Oslo-kjekt det.

 

Er nå ferdig med kurs 3 og det var ikke så veldig bra--men med 15,9 minus er jeg fornøyd og det beste er at jeg greier å ta meg inn om jeg slurver litt en dag--

I går kveld tok jeg med en boks kjeks som skoleungdommer har solgt på døra-

og spurte min mann om han ville ha-og det ville han -jeg tenkte også at jeg skulle ha en og gikk ut på kjøkkenet med boksen. Bare de stegene ut for å sette boksen på plass gjorde at tankene ordnet seg selv og jeg satte lokket på og tok et eple :-)

Har hatt noen hektiske dager siden sist--det vanlige med niesa og overdose og syke foreldre og min mann på kontroll 2 dager sist uke på SUS -en venninne som er alene mistet mannen og vi var med henne inn for å hente tingene og snakke med lege. Ja det har vært tøffe tak--skjønner ikke at jeg henger i hop. Men det er det sunne kostholdet og søvnen som gir meg kreftene. Så det er det iktigste av alt--skikkelig kosthold.

I dag ser det bedre ut--jeg fikk vasket kjøkken igår og nå skal jeg opp av stolen for å se om jeg kan finne noe kjekt å gjøre

Har hatt tankene hos dere ofte --men det var det å finne krefter til seg selv da

 

Ha en fin lørdagskveld--alle sammen--

 

:= 20.05.09 103,1 kg- livvidde 111cm

:-) 05.12.09 87,2 kg- livvidde 86cm

Resultat - 15,9 kg og -25 cm i livet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer- er d noen her som har vært i agia marina eller kato stalos- på kreta? vi var der i høst, vil tbake, men et anna hotell- noen som vet om et koslig hotell ved stranda? tidligere har vi vært i kroasia noen ganger, men nå har vi forelska oss i kreta.. ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går nok en helg mot slutt!! To lys er tent og kjøkkenet er ryddig og pent igjen etter kaos med mye folk!! Nå skal vi to gamle kose oss med is og kaffe!!!

 

Desverre, jeg er ikke kjent på Kreta!!

 

 

Så hyggelig å ha deg tilbake, mia!! Du verden for noen travle dager du har hatt og for en god hjelp du må være for familie og venner. En annen ting - du er jo SÅ flink med maten!! Eple istedet for kjeks!!! Jeg er likevel enig med deg at jeg har også blitt flinkere til "å ta meg inn igjen etter litt ekstra matglade dager" og jeg er stolt av det, selv om jeg absolutt ikke er så flink som deg!!!

 

 

Ha en fin søndagskveld alle der ute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal dere få en liten rapport...jeg var ikke gravid den viste falsk positiv ..tenk det du ..hmmm..men mne ...da er vi igang som prøvere og er nok ganske opptatt i hode av dette..har vært fryktelig dårlig med maten ..men har i hvertfall fått trimmet noe.

så prøver og komme meg igang med maten igjen ..men har mest lyst på usunne ting.

 

mia....jeg er imponert tenk så heldig de er som har deg....håper du har noen som tar seg av deg litt også?

 

necin du har vært veldig dyktig vil jeg si.

 

ønsker dere alle sammen en flott advents uke...klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye som minner om jul her jeg bor! Det er mildt, ikke noe hvitt på bakken og krokusen blomstrer!!

 

Men om kvelden, når peisen og masse levende lys tennes, da får en følelse av adventstid!!! Veldig hyggelig, egentlig :D Jeg har for lengst sluttet med kjempeprosjekt med vask og skuring, men jeg prioriterer koselige ting!! Det burde dere prøve!!!! Anbefales!

 

Så koselig å høre fra deg igjen maysa!! Dumt for dere med "negative omstendigheter", men jeg håper det lykkes for dere å bli gravid i neste omgang!! Lykke til!! Vil gjerne høre om hvordan det går!!!

 

Jeg har spist for mye i to uker nå ;( men jeg skal ikke falle helt til bunns!!! Jeg har tema glødene i tankene!!! Men tillater litt ekstra på denne førjulstiden!!! Man skal da nyte livet også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag 10.12.09 - må vel betegnes som EN STOR DAG! Jeg sitter ved PC'en med ett øye på den og det andre på skjermen...............de er da flotte Michelle og presidenten!! Det blir nok mye TV-titting idag!! Verdens aller mektigste mann i Norge, det skjer jo ikke såååå ofte!!!

 

Likevel vil jeg dvele litt ved ordet PRIS!!!!! Vi får ikke noen fredspris, mine gode venner, men kan vi ikke bli enige om at vi alle får en PRIS??? Prisen for selvbeherskelse og selvutvikling??? En pris det ligger masse arbeid bak!!! Jo folkens jeg vil stadfeste og GRATULERE DERE ALLE SOM ÅRETS PRISVINNERE!! Om vi ikke er i mål, det gjør ingenting - vi er på vei!!!!!

 

Ha en fin-fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg igjen!

 

Tenk hvor fort det går mot ny vår nå--jeg gleder meg til å skifte årstall--et helt ubrukt år som vi kan bruke til hva vi vil--er ikke det flott?

 

Idag har det vært gravferd og det som følger med for min venninnes mann og nå er det gjort. Hverdagen er tilbake og vi har fått besøk av datter og svigersønn i helgen. Nå går det i julegaver og koselig samvær.

 

Det går fint med mat og slikt og idag har det vært smørbrød og jeg har spist kaker-GODE kaker- og det var skjønt!!

 

Det ble ikke noe særlig middag , men en liten øse gryterett og masse salat. Det funker--jeg klarer¨å tenke oppi det hele--utrolig hvor glad jeg er for det.

Har pause med kurs til etter jul -har ikke bestemt meg ennå om jeg vil betale 2000kr. for et kurs til--skal tenke litt til--

 

jeg står på samme vekt som sist jeg veide meg--87,3 og det er minus 15,8 kg..

 

Ønsker dere ei god førjulshelg..

 

og selvfølgelig, Necin--vi har fått den største prisen av alle, nemlig litt mer kunnskap og forståelse av at vi blir det vi spiser--

Jeg har iallfall fått et bedre liv--bedre helse --bedre kondisjon og bedre selvtillit.

Jeg er så fiiiiiiiiin at jeg må finne meg noe juletøy en dag--gleder meg til å finne str. 44-46 nå-!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det lenge siden sist jeg var innom, det har vært veldig stressende dager, og har gått fullstendig i ett. Jeg har dessuten vært innlagt på sykehuset, etter at jeg en kveld begynte å kaste opp store mengder med blod. Kom hjem til helga. Det var en skremmende opplevelse, og jeg ble hentet med ambulanse og kjørt i hui og hast til sykehuset. Det viste seg å være blødende magesår, så nå går jeg på medisiner og er litt slappere enn jeg er vant til (mista jo endel blod), så jeg tar det pent.

 

Lykke til, alle sammen! Jeg må si dere imponerer med utholdenheten deres. Selv har jeg stått stand-by på vekta nesten, og fortsetter å jobbe med vektnedgangen når formen er bedre. :D

 

Klem fra Jibber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...