Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Kva er egentlig poenget med å vega all mat, unngå alt du egentlig har lyst på, storma rundt i skogen som ein villmann og hoppa og spretta i stova som om du er angripen av tidenes bisverm? Når alt du oppnår er at vekta går oppover??? Arg!

 

Da blei +200 gram i dag. Eg har riktignok gått inn litt på måla, men da hadde vært kjekt om vekta i da minsta stod på 0...

 

Dette var ingen god start på dagen, men da er vel bare å bretta opp ermane og bita tennene sammen. Planen i dag er først ein runde med 30 days shred, så husvask. Men aller først: kaffi og aviser. :D

 

Ha ei god helg folkens! :)

 

 

 

Dagens tall:

Vekt: 69 kg (+200)

Midje: 80,5 cm (-0,5 cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Sååå kjipt, da, Sisee... Skjønner godt at du blir skuffet. Liten trøst å vite at det mest sannsynlig er vann i kroppen, gjerne pga mye trening. Vær tålmodig og like flink, så får du resultater!! Helt sikkert!

 

... sa hun som er aldeles på tur for tiden... MÅ skjepe meg, men har mistet litt piffen. Dårlig kombinasjon med mange festdager, fridager, dårlig rygg og lite trening og et svakt, svakt menneske... Buhu! OG venter mensen hvert øyeblikk!

 

Minni, du står på og får trimpoeng, du!

 

Ha en super helg, damer :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh,dere er her så bra.:)

 

Ser at jeg ikke har skrevet her inne siden 5.mai,den dagen skjedde det en del.

Min venninne sin mor ble syk og jeg har vært oppbacker.Trodde ikke at jeg skulle bli så påvirket av hennes livssituasjon at jeg falt ut.:D

 

Jeg ble en mottaker uten å være klar for det,så det sugde krefter.Mora ble så syk at hun døde,så det var jo trist utgang.

 

Men nå vil jeg riste av meg dette og komme tilbake til livet.Har vært å trent styrke og i overgår prøvde jeg zumba,bare for å få rørt på meg.

 

Har en tallerken økologisk havregrøt som jeg hadde kli oppi som lunsj.

 

Vær klar over ar når vi begynner å trene så øker muskelmassen så IKKE gi opp om vekta står i ro eller går litt opp,det er kun forbigående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

Da er jeg klar for nok en langhelg:-)

 

Trim idag også,fem og tilbake på jobb 25 min.puh..0.7 poeng. vasking i 4 timer så det får være nok trim. Blir nok en gåtur i helgen.Håper på like flott vær som idag varmt og sol.

 

3.1 trimpoeng til nå.

 

hva skal dere i helgen? vi skal være hjemme og slappe av og blir nok helt sikkert hagearbeid også,trengs å klippe plenen etter alt regnet..hjelpes...hihi.;-)

 

nikkoline: hei på deg,så koselig å se deg igjen .Du er snill som hjelper og støtter venninen din.Håper det går bra med moren hennes:-) Det er lett å falle ut av slankingen,men jeg vet at du klarer å komme deg inn igjen.

 

jeg har også prøvd zumba noen ganger nikkoline men må innnrømme at jeg ikke kan dansen helt enda,vanskelig å svinge på rumpa..hehe...

 

Sisee: så kjedelig at du har gått opp i vekt..argh..er nok mest vann ja, du går helt sikkert ned neste uke.stå på med vekt og trim.

 

Jeg sliter litt idag med maten(fyser) ,men jeg skal ikke over 1600 så det så!!!

 

kaika: sender over motivasjon til deg>>>>>>>>>>>>>>>------

 

kos dere i helgen,men ikkeW" hiv innpå" med mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har alltid irritert meg over at eg ikkje klarer å baka brød og rundstykker. Brødene (også sånne "ferdigmjøl") smaker ikkje godt, og kan brukast som våpen i nærkamp. Rundstykkene derimot egner seg nok utmerket til "lengde liten ball".

Men denne veka har eg klart begge deler. :)

 

Har ikkje fått testa brødet på ungane enda då, og dei har jo vetorett tydeligvis. Men rundstykkene blei knallgode, til og med dagen derpå. :D Og om eg ikkje har rekna heilt feil: 164 kcal på 100 gr. Ikkje verst da.

 

Eg burde ha trent i dag, eg burde virkelig da. Av forskjellige grunner blei da ikkje noko i går, så eg må virkelig ta meg i skinnet no. Vil ikkje la da skli ut no, og bare sitta i sofaen i staden. Men fekk litt motivasjon i dag då. På butikken følte eg meg som den reklamen der alle mister buksene om dei ikkje holder i dei, eg var litt der i dag. Her må da tydeligvis belte til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da gått bra med dere?

Eg har hatt ei fin pinse. Har hatt eit par aha- opplevelsar og då. Bl. anna kjøpte eg inn mitt normale helgegodt på fredag, ei 200 gr plate med sjokolade. Jada, eg veit da er fy, men lørdag er min fridag... Hehe.

Den plata ligg fremdeles uopna i skapet... Har rett og slett ikkje hatt lyst på. Eg tok 2 småsjokolader i eit besøk på lørdagskvelden, og har drukket nokre glas med saft. Men ikkje noko meir enn da.

På søndag var da slektstreff, men klarte meg veldig godt då og. Grove rundstykker, betasuppa og kaffi. Eit par glas brus og to små kakestykker blei da då. Men me hadde ein fin spasertur, og ein liten topptur under treffet, så eg gjekk da nok av samme dagen.

 

No er da tilbake til kvardagen, og da skal faktisk bli godt. Maten har stort sett vært bra gjennom heila mai, men trimmen har vært så som så. Skal bli godt å få rutine på da igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått helt greit i pinsen - skal bli greit med hverdag igjen! I morgen blir det trening og mager mat!

 

Ha en fin uke og lykke til, alle sammen!

 

Sisee: tenk at du ikke hadde lyst på sjokoladen din, da... Du er tydeligvis på rett vei :-)

 

Kaika :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

skal snart på veiing,tror at jeg har gått ned rundt 1 kg..skal bli spennende.

:-)

 

puh,idag har jeg vært på jobb og vasket,så litt sliten idag,men tar det som trim.

 

flink du er da som ikke har spist 2oo grams sjokoladen din,gi den bort til noen i gave,så blir du ikke fristet:-)

 

Har hatt en kjempefin pinse,den gikk så altfor fort. Igår ble den en tur til botanisk hage i oslo,det er såå fint der nå,så dere bør ta dere en tur.Gikk masse rundt der,så ble nok rundt 7000 skritt igår.puh..

snakkes etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:-) er kjempeglad idag har gått ned 1.2kg.hadde ikke trodd at jeg hadde gått ned så mye:-)

 

10/5:80.8 med klær.:-(

18/5: 81kg, + 200 gram, men har mensen og da går jeg alltid opp .

25/5: 79.6kg ned 1.2kg...juhu..

31/5:

7/6:

'14/6:

21/6:

28/6:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå veldig fornøyd med meg selv! Har trimmet (2,2 trimpoeng) og har registrert all mat i dag :-) Er opp i ca 1500 kalorier, inkludert to knekkebrød, som jeg skal kose meg med når jeg ser på fruene etterpå :-)

 

Ha en fiiin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

kaika:

 

tusen takk:-)

 

grattis med 2.2 trimpoeng idag,synes du skal unne deg knekkebrødene med god samvittighet.:-) jeg spiser også ca 1600 kcal pr dag,og blir ikke sulten mellom måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg føler meg heilt tom i dag. Ikkje misforstå, eg har mykje energi, men eg må ha MAT! Spiser som vanlig, men da er ikkje nok. Trur eg er må "fylle opp" på eit eller anna vis. Spiste akkurat to skiver, men er lika sulten etterpå. Har jo vært flink i helga og holdt meg på rett sida av streken, men da virker som om kroppen min trenger ein dag med fleire kcal. Normalt sett kommer eg kanskje opp i 2000 kcal på lørdagen, men ikkje denne helga. Låg vel på rundt 1400- 1500. Er da da som er problemet tru? Planen er å spisa godt med middag i dag, siden den er uten poteter/ris/pasta. Men da er jo så leeeenge til...

Knasker grønnsaker, men da er ikkje da eg er sugen på. Skjønner ikkje heilt kva kroppen vil ha.... Irriterande!

 

P.s. Da er ikkje 200 gr sjokoladen i skapet, den ligger trygt. :) Lura på kor lenge den blir liggande der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

gratulerer med nedgang Minni!! Kjempebra!!! :)

 

Sisee: du får bare knaske grønnsaker og holde ut hehe! Evnt gå en tur ut, trene, gjøre husarbeid etc, noe som får deg til å glemme at du er sulten. Kjenner følelsen.. Flink om du klarte å la være å spise den sjokoladen :)

 

Jeg har ikke vært her inne på en stund, fikk et eller annet heftig virus som har slått meg fullstendig ut.. Har ikke orket å skru på dataen en gang :-S

Jobbet sist helg selv om jeg var syk, og ble fullstendig utslått fra mandag. Blæ!!

Spiste makrell i tomat idag, som jeg hadde gledet meg skikkelig til, men det smakte INGENTING :)

 

Får prøve å sove litt, før jeg skal se den "spennende" fortsettelsen av days of our lives.. Tv3 har vært en reddende engel disse dager. Når man kan porgamguiden utenat er det kanskje et tegn på at man har ligget for lenge i ro!

 

Vel, skulle bare innom og si at jeg stadig er i live! Ha en fin flott dag, uten for mange fristelser frøkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å være syk, Snegla! Håper at du kommer deg snart igjen!

Ja, noen dager er vi bare kjempesulten - ikke lett å komme seg gjennom dagen, da! Håper du klarte deg greit, Sisee!

 

Veiedag i dag, og jeg hadde gått ned 0,4 kg - supert det! MEN. jeg konstaterer at jeg er tilbake der jeg var i begynnelsen av mai. Det er ett skritt frem og to tilbake... Vel, jeg er jo ikke tyngre enn jeg var i begynnelsen av året, men jeg er jammen ikke så mye lettere, heller!

 

Sukk. Skulle ønske jeg kunne ta av fem kilo i en fei, og så konsentrere meg om å holde vekten - det er jo det jeg egentlig holder på med! Må det bli pulverkur på meg?

 

Kaika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

til sjokoladeelskere:-) kan anbefale sjokoladen belvita(vet ikke om den er mer,men hadde den da for en stund tilbake) den har bare 135 kcal og er kjempegod.namnam.

Prøver å variere med "sunne" sjokolader.

 

Gratulerer med nedgang Kaika,400 gram er jo kjempeflott!

 

Snegla: huffda,kjedelig at du har blitt syk,men håper at du snart er frisk igjen.Du har jo vært syk nesten en uke nå..:-( god bedring!!

 

Takk,Ja det var gøy å se vekten gå nedover igjen,og ikke opp!Nå skal jeg gå på drop-in kurs helt til jeg er i mål! da blir det feiring,ikke med mat nei. En utfordring blir det om litt over en uke da jeg skal på båttur til Kiel.gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjekk egentlig som forventa i dag, ned 400 gr. Ikkje all verden, men da er jo ned. Gjekk inn nokre cm og då, men ikkje i midjen. Men har gått inn 2,5 cm rundt låra på 3 veker. :)

 

I dag blir da ikkje trim, dvs. eg skal vaska hus og da er absolutt trim nok. Så då er da bare å skru musikken på fullt, og setta i gang. I morgen blir da shoppetur med jentene etter sommarklær, så får me håpa på at me får bruk for dei snart. :)

 

Har dere planer for helga då?

 

 

Dagens tall:

Vekt: 68,6 kg (-400 gr)

Midje: 80,5 cm (-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

God helg alle sammen:-) Litt vondt i hodet idag,men får håpe det går over snart.Nå står rydding på planen.

 

Skal en tur til legen idag og sjekke lodtrykket og prosenten,ellers idag blir det å gå tur hjem igjen tror jeg. skal se grandprix imorgen da,det må en jo ha med seg:-)

 

Skal holde meg til rundt 1700 kcal i helgen også,:-)

 

kos dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

sisee: grattis med nedgang!!

 

jeg gikk ned 1.2 kg to uker og er kjempefornøyd selv:-)

 

Gikk bra hos legen blodtrykket var fint,og fikk tatt blodprosenten.får håpe at den også er bra. Måtte levere en sånn avføringsprøve til uken,ikke gjort dette før,men går nok bra det og:-/ Håper de ikke finner noe der heller. huff,så mye en må igjennom.

 

Blitt litt over streken idag 1800 kcal,men får trimme de av meg.

 

Imorgen blir det antagelig en gåtur og en tur på gulskogen gård på gulskogen:-) er såå fint der når rhododendroen blomstrer.

 

skal ha hjemmelaget pizza imorgen,namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det går me dere, da! Supert - dere er flinke Sisee og Minni!

 

Jeg har levert hjemmeeksamen og er nå klar for å pusse opp! Skal male stue kjøkken og gang. vegger pluss vinduskarmer... Litt av en jobb, men vi skal heldigvis leie en til å gjøre arbeidet. Mer enn nok å pakke vekk og forberede malingen, synes jeg! I da g skal jeg tømme reolen (den skal jeg male selv) og ta ned fra vegger osv, så begynner maleren på mandag :-) Så trimmen min blir rydding og vasking!!

 

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Hei flickor! Så flinke dere er! :( Jeg har gått opp litt i mai ja.. 65,7, opp 800 gram siden 1.mai ca. Ikke noe å gjøre med det!

Reiser til Italia nu, så er jeg tilbake neste torsdag med en ny og frisk start!! Nekter å tenke kalorier på ferie..!

 

Adios og ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

GOD TUR til Italia,Snegla.Kos deg masse:-) åhh,Italia hørtes spennende ut,du må fortelle alt om mat osv når du kommer hjem igjen:-)

 

Idag er det veiedag,tenkte ta bussen ned å gå opp igjen,tar ca 45 min en vei,og skal ordne noe i sentrum.Fint vær idag,sol og blå himmel,håper det blir slik hele uken.

 

Jeg har gått ned ,veide meg og gått ned 700 gram på vekten hjemme,men kan jo være en annen vekt på kurset da med klærne på.Men er uansett fornøyd!

Håper dere har hatt en flott helg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

bare innom med vekten,skriver mer senere. strålende vær og blå himmel idag! gikk hjem fra kurs,1.1 poeng..puh,godt og ta en kald dusj da!!:-)

 

10/5:80.8 med klær.:-(

18/5: 81kg, + 200 gram, men har mensen og da går jeg alltid opp .

25/5: 79.6kg ned 1.2kg...juhu..

31/5:79 kg..ned 600 gram.juhu....

7/6:.

'14/6:

21/6:

28/6:

 

 

nedgang denne uken 600 gram:-) hittil på kurs 1.8kg. vi ble enige om å prøve å gå ned 3.8 kg det skal jeg klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det virkelig rette veien, Minni! Stå på videre, det skal jeg også! Gir oss ikke. Jeg er med på å klare to kilo til før sommeren!

 

God tur til Italia, Snegla! Kos deg og glem hele slankingen når du er på tur - det gjør i alle fall jeg!

 

Vi pusser opp hjemme, og det er jammen trim! Vi har leid en maler til å gjøre grovarbeidet, men det er mye å gjøre for meg også. maler småting, rydder og ordner. Satte meg ikke ned før kl var 22 i går kveld, og sto på hele helgen :-) Men, det bli fint!

 

Nærmer seg sommerferie, og da skal jeg tre uker på hytten. Blir litt turgåing, men mest rolig liv med en del vin og mat... har lyst å kjøpe meg en trimvideo, som jeg kam kjøre gjennom annenhver dag. Noen som kan anbefale noen? Har hørt om 30 days shred, eller noe sånt...? Vet noen noe om den? Ev Minni sin Zumba (er det det den heter?)

 

Ha en fin dag i det deilige sommerværet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cloetta

kaika: tusen takk:-)

 

åhh,høres deilig ut med 3 uker på hytten i sommerferien..kjempekos. :-) Godt å slippe biler og bråk.:-)

 

Ja,det er mye trim med male og rydde,blir nok godt å legge seg og sove da.hehe.

 

jepp,er zumba det heter,det er gøyal trim.Ikke prøvd den på en uke nå,men skal ta en trimdans imorgen tenker jeg.forbrenner masse kcal.Jeg vet ikke hvor du får kjøpt 30 days shred. men kanskje andre vet??

 

fint vær idag,noe regn men ikke så mye å snakke om. tok en trim på trimsykkelen isted 25 min. 1 trimpoeng. 2.1 til nå.skal prøve på 4-5 denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...