Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar

Rapport for fredag. lørdag, søndag og mandag morgen.

 

Generelt veldig flink. Har ikke så mye å fylle inn ettersom jeg var bortreist.

 

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11.

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

 

Ser dere! Mandag er jo veiedagen min og i dag viste vekten 81, 5.

Dette er nesten så jeg tror at det har begynt å løsne igjen. Nå er det i alle fall full fokus fremover. Neste uke SKAL jeg under 81................... så får vi se hvor langt ned på 80tallet jeg klarer. Jeg er i alle fall klar til å jobbe for flotte tall neste mandag.

 

Mine "medsammensvorne" jobber også og er flinke. Julianna har vært med alle dagene, men det er jo ekstra hyggelig at Anitgro har slengt seg med og får resultater. Sammen går vi en slank jul i møte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare konstatere at ferien kostet meg en oppgang, som jeg ikke hadde råd til for å holde deg bak meg. Nå er du foran igjen!

 

Gratulerer så mye med det, Ninass! ;) Du fortjener det virkelig!

 

 

Vi står på videre :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk?...... Så godt igang og så går jeg på trynet når jeg er ute på tur og slår kneet skikkelig. Dypt sår eller en spjære eller noe lignende. Kom meg i alle fall hjem før det ble for ille. Nå sitter jeg med benet i sofaen og selv nå, to timer etter at jeg kom hjem så blør det gjennom kompressen hvis jeg beveger meg.

 

Håper bare ikke kneet stivner for mye. Ser nok for meg et par dager i ro nå og det er så utrolig irriterende.

 

Ellers er maten under kontroll. Skikkelig nedtur med en mindre god fiskegrateng i dag, men grønnsakene var gode, så kalorimessig ble det såpass lite at jeg kunne ta litt mer kveldsmat i stedet.

 

Kjøpte forresten skikkelig store, søte og gode appelsiner i dag. Hurra!!!! Dette skal bli kveldskos hver kveld fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag over. Dagen i går gikk greit bortsett fra avslutningen med fallet mitt ( se forrige post). Kan melde at det ikke er så ille som fryktet i dag, men noen lang tur er utelukket i et par dager ialle fall.

 

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11. HELG på hytta

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

14. Vet ikke, 2,0 trimpoeng, 1583 kalorier, 11263 skritt

 

I dag blir det en kyllingvariant til middag. Ellers går det i knekkebrød med forskjellig pålegg. Mye deilig frukt om dagen, så den biten er greit.

 

Vann................. har av en eller annen grunn blitt dårligere på vann, så jeg jobber litt med den biten nå. Det skal drikkes en flaske før lunch og en etter. Minimum. Hjemme går det greiere, men skal jeg ut/bort på kvelden, så må jeg nok bli flinkere til å passe på å få i meg nok væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig ;) Håper det går bra med kneet, sånne "nedturer" fortjener vi vel ikke?

 

Du ser jo på resultatet at du er kjempeflink, og det er jo supermotiverende... Og velfortjent!

 

Her har det gått i laks i det siste, skal ikke si jeg har fått dilla, men det ligner. Lager en type grønnsaksgrateng til, i dag var det aubergine, squash, løk og paprika. Lager litt "saus" oppå av litt mager "fløte" (jeg bruker jo soya-varianten) og strør litt mager ost over. Jeg hopper over potet, og det gir meg jo noen kcal å gå på med tanke på grønnsaksgratengen. Grønnsakene freser jeg i panna først, med det jeg finner av deilig krydder, så i en ildfast form i ovnen, sammen med laksen. Blir egentlig ganske smaksrikt og godt. Ellers har Rema en blomkål/brokkoligrateng som også er ganske god, den blir min poteterstatning, og 200 g tror jeg gir 128 kcal. Et lettvint alternativ :D

 

Til andre måltider går det i salat og pålegg her. Ikke'no brød, men det er ganske godt å lage en påleggstallerken med kokt egg, reker, roastbiff, litt ost og selvsagt grønnsaker. Lunsjen blir som regel salat, prøver å bytte på tilbehøret, bruker kylling, skinke, spekeskinke og 1 kokt egg ved siden av... Og det finnes jo mye godt å ha i salaten, og kunsten er vel å variere litt... Prøver å kjøpe spirer og andre ting som jeg vanligvis ikke tenker på innimellom.

 

Lykke til videre, dette får vi til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se hvor forskjellig vi gjør ting, alt etter hva kroppen krever eller tåler.

Jeg tror at det å kutte ut brød, poteter, pasta o.l. ville være et mareritt for meg. Skulle jeg velge en vare jeg skulle leve på resten av livet måtte det være brød. Vet at det er feil å si det, men sånn er det. Jeg er en brødfanatiker. Hm....... rart å si det ettersom jeg ikke spiser brød, men knekkebrød nå om dagen uten å tenke over det.

 

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11. HELG på hytta

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

14. Vet ikke, 2,0 trimpoeng, 1583 kalorier, 11263 skritt

15. Vet ikke, 0 trimpoeng, 1598 kalorier, 10206 skritt

 

Ikke noe trim, men Living og Ikea ga jo litt bevegelse i alle fall.

Benet er mye bedre, så en dag til uten for mye bevegelse i kneet så det slutter å blø, så er det forhåpentligvis full fart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, så var jeg her igjen da - husker dere meg - Krepsedama? ...og kan jeg være med på tråden her?

Ja, for nå er det på'an igjen! Jeg er nå akkurat der jeg begynte i 2007 :-( Hvorfor?...jo, er bare alt for glad i GOD mat. Nå er jeg imidlertid klar for ny dyst med en matchvekt som tidligere på 82 kg og med et mål om 70 kg. Man slår noe av på krava etter som åra går :-O

 

Finnes det plass for meg her og tror dere det finnes håp??

 

Klemz fra Krepsedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen inne på "hold vekten" tråden min - koselig:-) Håper du er bedre i kneet - ser du får til å gå masse likevel ja..... Utrolig bra.

 

Jeg også er ett brødmenneske - har en venninne som "sverger til Fedon", men det kunne jeg aldri ha klart - og bakeriet med det beste brødet er kåret til beste bakeri/brød eller hva det var.... Walnøtt brød med mager prim er vel favoritten ja! Før var det müslirundstykke - helt til jeg gikk på GR etter siste fødsel og fant ut at rundstykket veide 260gram - og jeg kunne spise to stykker til lunch! Har ikke kjøpt det på 5 år - best å holde seg unna!

 

Lykke til i uken som kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med Krepsedama tilbake!!!! (vel. hadde jo vært bedre om du slapp å være her inne da, men........)

Klart du kan være her inne. Sleng deg på. Vi kjører 49 superflinke dager. Vi har kommet litt forskjellig avgårde, men hiv deg på hvis du vil.

 

Så dere andre at Tove34 hadde vært innom. Hun er en av de superflinke som har flyttet inn sammen med Soleia. Dit vi er på vei, vet dere.

 

Så var det dagen i går. Jeg er såååå flink, bortsett fra at det visst ble litt lite kalorier, men det er greit. Det som ikke er så greit er at vekta viser helt ville verdier. Greit at det går opp og ned, det vet man jo om, men når man virkelig har registrert ALT og vært bare flink, så skal det vel ikke gå opp 700 gram? Men..... så var det det med snikveiing da. Vi får se hva vekta viser til mandag. Det er jo tross alt den som er offisiell.

 

 

START 90 kilo

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11. HELG på hytta

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

14. Vet ikke, 2,0 trimpoeng, 1583 kalorier, 11263 skritt

15. Vet ikke, 0 trimpoeng, 1598 kalorier, 10206 skritt

16. 82,2 2,4 trimpoeng, 1314 kalorier, 11798 skritt

 

Fikk forresten gått med en tur på 1,5 time i sånn mellomtempo i går. Kneet klarte seg fint, men hadde jo blødd litt da. Såret er fremdeles åpent og bør nok ikke bøyes noe særlig, men det gjør ikke spesielt vondt, så da tillater jeg meg å gå tur.

 

I dag er en milepæl hos oss. Yngstemannen min skal flytte ut i dag. Hm..... litt deilig, men jommen er det rart også. Kommer nok til å savne ham, men begge to bor nærme, så da går det jo greit. Må nok innføre familiemiddager et par ganger i måneden nå så jeg får fulgt litt med hva som skjer. Litt hønemor er det vel lov å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempeflink. Kanskje vekten er saann at den hopper ned etter aa ha holdt litt igjen. Jeg tror hvertfall resultatene kommer uansett med en saann innsats. Jeg blir inspirert av dere, og tror jeg maa skjerpe meg. Har en anelse om at jeg ikke er saa flink med kostholdet som jeg innbiller meg, siden vekten ikke leer seg.

 

Synd med det kneet ditt, og haaper det blir bra snart:-) Vet hvor slitsomt saanne ting er. men pass for all del paa at du ikke blir for ivrig med aa bruke det, bare for aa faa nok trimpoeng. Du har sikkert god koll paa hva du kan gjore, ble bare orlite grann bekymret da jeg leste om saaret.:-)

 

Utflyttede barn elsker middag hjemme hos mor. Bra baade for familierelasjonene, og ikke minst kostholdet for de som flytter ut. Det blir mye nudler og speilegg naar de yngste lager mat selv:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Betyr det at dere er kommet til dag nr. 16...?? Hva er dato for målet da? Helledussen - jeg burde jo ha vært her for lenge sia :-O.

 

Jeg må nå bare inn litt hver dag for å gjøre meg kjent med hva dere har på gang og så prøver jeg å henge med så godt jeg kan.

 

Jeg veide meg i går, og har mandager som veiedag. Ikke særlig smart kanskje, men da kan jeg kanskje greie å skjerpe meg i helgene :-)

 

I dag har jeg fått piggdekk på bilen, har vært på trening !!! - ja tro det eller ei - treningsstudio sammen med ei venninne. Vi begynte i fjor, men har hatt pause nå siden april. Hun har tatt operasjon i foten og jeg har fått problem med en hæl. Strekker og strekker etter legens ordre og er i tillegg hos fysioterapeut to ganger pr. uke. Er nok sikkert for tung da vettu :-)

 

Takk for praten - klemz fra Krepsedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Julianna...................... har du det bra der syd? Kan melde om snø her hjemme!

 

Krepsedama.............. blås i dagene, vi er nok uansett ikke i mål innen den tid uansett. Det startet med at jeg skulle ha et internettkurs og det går jo over 7 uker - 49 dager. Men....... vi ble så ivrige at vi startet før det så jeg er helt i utakt med kurset. Anita startet etter oss så hun er vel på dag 9 eller noe sånnt. Tallene er bare for oss selv. Jeg har en uke igjen av kurset når mine 49 dager er over, så jeg må jo fortsette uansett.

Så heng deg på. Jeg har forresten også veiedag på mandager. Vil ikke ha dager for å "ta inn helgen". Det blir å lure seg selv i mitt tilfelle.

 

Så til dagens rapport:

 

START 90 kilo

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11. HELG på hytta

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

14. Vet ikke, 2,0 trimpoeng, 1583 kalorier, 11263 skritt

15. Vet ikke, 0 trimpoeng, 1598 kalorier, 10206 skritt

16. 82,2 2,4 trimpoeng, 1314 kalorier, 11798 skritt

17. Vet ikke, 0 trimpoeng, vet ikke, 13867 skritt

 

Satt ikke inn trimpoeng i går, men fløy opp og ned til 4 etasje 6 ganger i går. Fikk ryddemani på jobben og måtte passe på å få kastet ting også. Vi har ikke heis, så da ble det masse trappeløping. 30 minutter i skogen også, men det var mer tur enn trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

 

Hyggelig å se deg Krepsedama, ser du er tilbake hos oss.

 

Ninass, synes du var litt streng med trimpoengene i går jeg da, men bevegelsen har du jo fått uansett.

 

Må bare få sagt det altså, jeg er heller ingen utpreget Fedon-fan, og elsker brød. Men siden magen min har bestemt seg for at den ikke vil ha noe mel-greier, så må jeg pent styre unna. Og da gjelder det å tenke positivt, å lide i stillhet hver gang familien trår til med halvstekte rundstykker og lignende. I gode perioder kan jeg tillate meg et rundstykke i ny og ne, men det blir til søndagsfrokosten ;) Og da koooser jeg meg skikkelig.

 

Ellers satser vi på fine tall denne uka, ikke sant? Håper kneet ditt er bedre!

 

 

Lykke til damer! Ha en flott helg!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacks kommer i porsjonsposer, ikke sant?

 

Hvor dum går det an å bli? Jeg kommer til å være her inne til evig tid!!!

 

Fredag måtte jeg bare ha noe salt. Sjokolade og søtt kan dere ha i fred, men salt snacks er alt for godt. Ikke ofte jeg spiser det ( fordi jeg ikke kjøper det), men fredag kom det i hus. Og hva gjør vi her hjemme da? Tar hver vår pose og slutter når det ikke er mer igjen. Er det mulig? Ikke rart at vi havner her og forblir her inne.

 

Frustrert over meg selv, men får jo ikke gjort noe med det, så da er det å jobbe videre. Vewt jo at vekten blir håpløs i morgen. Forbereder meg på et sjokk for kroppen min tviholder på vann når den har fått salt i de mengdene. Dette skjedde fredag og fremdeles i dag (søndag) er fingrene mine som hovne pølser.

 

Så litt positivt. I går puttet jeg bikkja i bilen og kjørte til Sandbakken. Jeg har aldri vært der tidligere og fikk en flott tur på 2,5 timer i skogen. La ut noen koselige bilder på bloggen min hvis noen vil ta en titt.

http://garnglede-no.blogspot.com/

 

I dag skal resten flyttes for minstemann. Han har litt stående på et lager som han tok vare på da faren hans flyttet. I dag skal det hentes og plasseres. Etter det blir det nok å holde på litt her hjemme. Vi har jo fått et nytt, tomt rom og dermed blir det kontor/hobbyrom på meg. YIPPY.

 

Ha en flott søndag alle sammen. .................. nei MÅ fortelle en ting til. Krepsedama fant meg på facebook. Sååååååååååååååååå koselig.

 

Enda en ting til. 13 november 2011............. altså litt over et år til, så skal vi ha russefest. I 2011 er det 30 år siden vi var russ og det skal feires. Gjett hvem som skal komme som den "hot babe" på den festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

"Hvor dum går det an å bli? Jeg kommer til å være her inne til evig tid!!!"

 

Jeg kjenner følelsen, men den var søt da........! Er ikke så gæli da skjønner du. Vi må bare VILLE litt mer enn vi gjør. Hvis vi hadde greidd å stable litt mer vilje på beina, hadde vi hatt bare de to-tre kiloene som skulle av vettu... Men det kommer, det kommer:-)

Vi kan vel være enige om det - ikke sant? Et mål inne i et annet mål må vel være bra.

Jeg og gubben var ute i går kveld. Hadde meldt oss på full pakke med meny og drikkepakke (øl og akevitt) og hørte på Torkjell Berulfsen holde foredrag om de gyldne dråper... Koselig kveld. Vi fikk tre retters meny med tilpasset øl og akevitt - forskjellig fra rett til rett altså. Menyen var bacalao til forrett, lammeskank til hovedrett og Bortskjemte bryggeripiker til dessert.

Jeg måtte bare jukseveie meg i dag og vekta viste 81,3..!!! Ikke verst det altså!

 

Min trim i dag blir å gå med bøsse på innsamlingsaksjonen. Her er så kaldt og vemmelig ute at vi må ta på oss godt med klær tror jeg, og da går det vel bra. I alle fall hadde det ikke blitt tur i dag på meg hvis det ikke var for dette.

 

Ha en fin-fin søndag alle sammen - Klemz fra Krepsedama :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Da er jeg ferdig med bøssebæringa, har spist middag - seibiff med løk og raspa gulrøtter med eddik og sukker - og har krøpet meg til rette i godstolen med kaffe.

Og i morgen er det veiedag...hmmmm

Liker delmålet her jenter: 79,9!!! Det er så rart med det; når 8-tallet går over til 7 føler en seg kjempeslank! Men da er vi jo i siget....

 

IKKE LANGT DIT JENTER......tror ikke det blir noe mer mat i kveld. Får heller ta en god kopp te :-)

 

Ha en fin søndagskveld og en fin uke mot de 79,9...:-)

 

Klemz fra Krepsedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan få sagt det... ;) Det er det salte som er min utfordring også, og tro meg, porsjonsposer her i huset også. Men spist er spist, gå på videre med friskt mot. "Gulroten" er en feiende flott dame om et års tid, ikke sant? Og vent med vekta til væsken er ute av kroppen, da er iallefall en nedtur spart, ;)

 

Og Krepsedama, den menyen hørtes deilig ut, altså, selv om jeg ikke vet hva Bortskjemte bryggeripiker er. Jeg fikk assosiasjon til Tilslørte bondepiker, men det er ikke sikkert at det har noe med hverandre å gjøre akkurat. Du har jo et flott resultat bare på noen dager, og vi vet jo at det nytter, ikke sant?

 

Stå på videre, damer; resultatene kommer! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja................. ikke du som leser, men det idiotiske vesenet som sitter HER. Det måtte bare bli oppgang. Ikke at det kom som noe sjokk, men jeg skjønner meg ikke på meg selv.

Jeg tenker ofte at det er mange patetiske mennesker som går opp og ned og forblir her inne. Vi klager, men dytter i oss snacks. Vi sutrer, men spiser store mengder pizza. Vi synes synd på oss selv, og stapper inpå en pølse i tide og utide. Og nå er det på tide å forstå at JEG ER EN AV DEM.

Så til rapporten. Hopper over hver og en dag i helgen

 

START 90 kilo

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11. HELG på hytta

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

14. Vet ikke, 2,0 trimpoeng, 1583 kalorier, 11263 skritt

15. Vet ikke, 0 trimpoeng, 1598 kalorier, 10206 skritt

16. 82,2 2,4 trimpoeng, 1314 kalorier, 11798 skritt

17. Vet ikke, 0 trimpoeng, vet ikke, 13867 skritt

18.

19. Generelt skikkelig håpløs helg bortsett fra når det gjelder å gå tur.

20.

21. 82,5................................... 1 kilo OPP. MANDAG

 

Da skal jeg gå i meg selv, deppe ferdig og jobbe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme selv, du er virkelig inne på noe sentralt.

Vi VEThva som skal til - men GJØR det ikke.

Jeg er akkurat der nå, og tenker og tenker.

 

Kommer med rapport senere idag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Mandag og veiedag: Vekta viste 80,7 kg i dag og jeg er veeeeldig fornøyd. Men det er fordi jeg er her inne med dere; Må liksom holde meg hard så da får vi se hvor lenge det holder. Eller det rette å si er vel: KLART det holder!!!! Enig?

 

Ninass! - :-D går over, bare vent skal du se hvordan det snur. Nå må vi bare VILLE enda litt til så skal du se.... Egentlig er lykken veldig kort når man spiser noe en ikke skulle gjort. Er jo over på 5-10 minutter en sjokolade og så kommer angeren....ja, jeg kjenner feelingen, og sånn er det med all annen godis også. Hvis vi begynner å ta tiden...????...så kanskje....NÅ greide jeg å holde meg!!!;)

 

Her er det vått i dag - nesten som i dusjen - men jeg skal på treningsstudio i dag før kvelden. og i kveld begynner jeg å rydde stua - her blir det nemlig oppshining før helga. Skal ha feriedager torsdag og fredag så da håper jeg at lørdagen kan benyttes til å "flytte inn" igjen. D blir vel flott helg.

 

StoooOOR klemz fra Krepsedama ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så BRA Krepesedama. Virkelig fortjent. Og vi andre kommer etter, vi må bare tenke oss om litt. Ha, ha.

 

Jeg er mer positiv nå enn tidligere i dag. Litt skeptisk til internettkurset. Får jeg egentlig noe igjen for det? Har ikke noe klage på så langt, men føler at det ville vært verre å troppet opp på et kurs med oppgang i dag, enn det var å sende inn en negativ rapport. Men............. venter på en skikkelig opptur tilbakemelding fra kursholderen

 

Gir meg selv treningsfri i dag. Skal rydde og kose meg på det nye sy / hobbyrommet mitt. Husbonden skal avgårde så da skal jeg innrede og gjøre klart der. Sånn går det når ungene flytter ut. Da danser moren på bodet, Hi,hi.

 

Pasta og salat til middag med karbonadedeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

I kveld ble det ikke jobbing. Jeg kjøpte 2 kg. reker i dag og de har jeg rensket i kveld. Så har jeg marinert de (olje, krydder, hvitløk...) og satt de i kjøleskapet. Disse bruker jeg i salaten som jeg tar med meg på jobb hver dag. Denne jobben nyter jeg godt av en hel uke.

 

Ja, Anitgro, det stemmer med de tilslørte bondepikene; det er nesten identisk. Er nok bare for at det på dette stedet passer bedre med bryggeripiker ;) da detopprinnelig er et gammelt bryggeri.

 

Har vært på trening og det ble nesten 1,5 time med litt styrke, tredem ølle og sykling, så det ble noen trimpoeng gitt.....!

 

Tror internettkurset kan være bra jeg Ninass, vent å se i alle fall. Du får jo en fast kursleder som følger deg opp og det blir vel litt mer alvor enn her inne...kanskje!! Men jeg skal i alle fall stå på sidelinja å heie på deg (...og dere andre også selvfølglig) Dette greier du vettu ;)

 

Ha en fin kveld alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport

 

START 90 kilo

1. 82,7 kg, 2,5 trimpoeng, 1608 kalorier, 15060 skritt

2.Vet ikke 1,2 trimpoeng , ca 1700 kalorier, 10210 skritt

3. 82,2 kg, 2,7 trimpoeng, ca 1700 kalorier, 16170 skritt

4. Vet ikke 0 trimpoeng, kalorier ?????, 5302 skritt

5. vet ikke 2 trimpoeng, ?????????????, 11317 skritt

6. 83,3, 1 trimpoeng ?????????????, 8694 skritt MANDAG

7. 82,6, 3,7 trimpoeng, 1443 kalorier, 15184 skritt

8. 81,9, 2,8 trimpoeng, 1842 kalorier, 14012 skritt

9. 82,2, 1,4 trimpoeng, 1568 kalorier, 12115 skritt

10.

11. HELG på hytta

12.

13. 81,5 KG ( Trallala, nå ble jeg glad) MANDAG

14. Vet ikke, 2,0 trimpoeng, 1583 kalorier, 11263 skritt

15. Vet ikke, 0 trimpoeng, 1598 kalorier, 10206 skritt

16. 82,2 2,4 trimpoeng, 1314 kalorier, 11798 skritt

17. Vet ikke, 0 trimpoeng, vet ikke, 13867 skritt

18.

19. Generelt skikkelig håpløs helg bortsett fra når det gjelder å gå tur.

20.

21. 82,5................................... 1 kilo OPP. MANDAG

22. Vet ikke, 1,1 trimpoeng, 1453 kalorier, 8909 skritt

 

En grei dag uten de store høyder eller daler. I dag har jeg planer om å gå en skikkelig lang tur, men noe lurer i bakhodet om at jeg skal noe, så jeg får se hva det blir til. Irriterende å ha den følelsen av at jeg skal noe, men vet ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...