Gå til innhold

Veien mot mathvekt ! :)


Gjest ElisabethV

Anbefalte innlegg

  • Svar 830
  • Created
  • Siste svar

jeg har bare lest og aldri svart på noe her inne før, men nå er jeg så imponert over trimmingen at jeg bare må kommentere det.

Jeg går på kurs, og er sprekkeferdig av stolthet hvis jeg klart 7 trimpoeng på ei uke. Og her er det folk som klarer 28 poeng og sånt! Jeg er himmelfallen!

 

tror jeg må inn og lese mer her for å få inspirasjon! Maten fikser jeg ganske bra, og til sammen har jeg klart -15 kilo. Men nå skjønner jeg jo hvorfor det går treigt med meg! Fy søren for noen flinke damer som er her inne! Vær stolte av dere sjøl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Tusen takk for hærlige tilbakemeldinger !

Julemålet SKAL jeg klare !!

Selv om jeg er på "frifot" nå...Ingen som holder meg i ørene.. :)

Var på juleavsluttning i barnehagen i dag, der ble det en skive julebrød med hvit ost. Og litt saft, fornøyd med dagen !

Avsluttet med å reise på trening, og fikk meg 5 TP, og 1000 kcal forbrennt ! :)

Nedturen er å komme hjem utsvettet, og vi har ikke vann her... :)

Ingen dusj med andre ord !

Håper på vann i morgen tidlig !

Hvordan går det med dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Juleglede i massevis her inne....Gratulerer med kjempeflott nedgang siste uka da!!

 

Du har jammen meg svunnet hen gitt :-) Kan det være all den grønne teen eller....? Nei, den trimminga di gjør nok susen Elisabeth - du er en råtass der altså......Syns jeg ser deg i aksjon.....

Stå på videre , eller rettere sagt spring i vei..d055.gif Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kveld er annagjort' date=' med ett topp resultat ! :)

-1,2 kg !

Hærlig :) jeg er så gald, tra la la... hehe

Nå skal jeg nyte kvelden ![/quote']

 

HURRA - HURRA - HURRA!!!! Gratulerer!

 

Så fortjent og for en boost for å holde seg litt på matta gjennom jula! Om du holder stabilt er det jo superduperknallflott osv. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Ja, så er jeg i gang...

Kjenner det nesten "bobbler" i meg av forventning til alt jeg kan spise nå som jeg er ferdig med kurs før jul... HAAAALLO....

Nå må jeg klare å holde meg i ørene...

Skal veie meg hjemme på tirsdag, og komme med rapport her inne.

Det må vel hjelpe litt ?? :)

I dag er det ingen aktiviteter på planen etter jobb, så det blir juleforbredelser og kos !

Kanskje jeg får tid til å pynte litt til jul...

Bake er jeg nesten ferdig med, skal bake aniskringler til noen pensjonister i familien. ( Snill jada... Litt for snill : JA !!!...)

Da er jeg i alle fall ferdig med baksten !

Og julegavene er i boks, utenom 4 stk sjokolade trøffler som jeg skal kjøpe.

Og vaskehjelpen kommer på mandag :)

Hærlig ! Trenger jo ikke stresse mer !

 

Ha en fin adventstid damer !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Endelig helg !! etter en super travel uke med avsluttning både i barnehage og skole, i tillegg til avsluttning på jobb i dag som jeg lagde til. Koldtbord for over 30 sultne karer = mye arbeid !!

Har mistet fokus nå etter tirsdagskvelden, nå mååååå det sjerpings til !!!

I morgen blir det en trim økt, dermed basta !

Julestri får være julestri, jeg skal prioritere å trimme litt !

Har en julegave igjen å kjøpe, den skal jeg ta i morgen.

Lillegutt har også en frisørtime, så blir det pynting av hus ! Det er virkelig på tide !!

Ha en fin advenstid damer !

nærmer seg jul med stormskritt ! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fixer du Elisabeth! Du er jo så flink, og du vet jo hva som skal til. Og du må jo være i kjempeform etter all deb treningen du har utført?!! Jeg tenker at om du slakket litt av på det, men holder deg nogenlunde fokusert på mat (JA, jeg vet det er dødsvanskelig nå om dagen) så går du litt nedover...eller i det minste er stabil. Og det mener jeg da må være det viktigste i denne juletiden.

 

Det jeg er mest redd for er egentlig saltet, jeg har alltid visst at det binder vann, men herlighet altså, det er jo en fiende de luxe! Så jeg skal passe meg litt der, men vi spiser and og ribbe julaften og det er nok ikke det aller verste.

 

Nei, nå Jabber jeg igjen. Poenget mitt er jo bare at du klarer dette, du har jo sikkert lært noen glupe trix på kurs som vi andre ikke kjenner en gang.

 

Stå på, du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg !! etter en super travel uke med avsluttning både i barnehage og skole' date=' i tillegg til avsluttning på jobb i dag som jeg lagde til. Koldtbord for over 30 sultne karer = mye arbeid !!

Har mistet fokus nå etter tirsdagskvelden, nå mååååå det sjerpings til !!!

I morgen blir det en trim økt, dermed basta !

Julestri får være julestri, jeg skal prioritere å trimme litt !

Har en julegave igjen å kjøpe, den skal jeg ta i morgen.

Lillegutt har også en frisørtime, så blir det pynting av hus ! Det er virkelig på tide !!

Ha en fin advenstid damer !

nærmer seg jul med stormskritt ! <3[/quote']

Her også føler jeg det går i ett, men samtidig er det veldig koselig! Kjenner at formen er myyye bedre enn vinteren etter jul i fjor. Jeg måkte veien vår på torsdag, og brukte 1 time og 45 min. Kjente meg ikke ikke trett og svett, bare kjempeopplagt. Deretter var det på jobb til kl.22, så jeg ser nå resultater av trimmen og kostholdendringen min. I vinter var jeg gjennomvåt av svette, og hadde vondt både her og der....

Her i huset skal vi også julepynte i dag, og jeg er sikker på at både du og jeg finner tilbake til den vi ønsker å være, bare vi får fokuset på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med smom, det viktigste nå er tross alt å holde seg stabil gjennom alle julens fristelser. Og det klarer du! Uten tvil, og du har jo god hjelp av oss her inne :) Vi tar ikke juleferie, gjør vi vel...?!? :)

 

Og så flink du er: Koldtbord for 30 sultne karer! WOW!

 

Ha en flott helg videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med smom' date=' det viktigste nå er tross alt å holde seg stabil gjennom alle julens fristelser. Og det klarer du! Uten tvil, og du har jo god hjelp av oss her inne :) Vi tar ikke juleferie, gjør vi vel...?!? :)

 

Og så flink du er: Koldtbord for 30 sultne karer! WOW!

 

Ha en flott helg videre:)[/quote']

 

Juleferie? Nei, skjønner ikke hva det skal være... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

En ting er sikkert : Det blir rett på kurs med meg etter julen !!

Jeg takkler ikke å være i det fri enda, ikke i det hele tatt !

Spiser godis hver dag man.... Og i tillegg potetgull i dag, bare for å toppe den helt... :)

I morgen er det 2 !! selskap på oss, først ett kake selskap, så ett middagsselskap. Vi har en familie med maaaaange bursdager i november og desember, gjør ikke anna enn å springe i selskaper man...

Ingen trim i dag heller, rekker det rett og slett ikke. Skal prøve å komme meg på trening i morgen kveld ! :)

Men nå mååååååå jeg sjerpe meg !! Heldigvis snart mandag !

Jeg liker jo såååå godt den nye jeansen min, og den er trang som den er. Den tåler ikke + 2 kg.... Dessuten liker jeg jo all skyten jeg får for hvor flink jeg har vært, hvorfor ødelegger jeg alt ??!!!

Jaja, i morgen er det e ny dag.

Jeg VELGER å være flink, for jeg får en god følelse av å ha gode dager. Derfor skal jeg stå over kaker og dessert i morgen. Nok er nok !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Måtte bare innom på en snarvisitt.... og ser så at det var bra jeg rakk det før du begynner på selskapsrunden din:-)

 

Godis og trange jeans? .....nei det går helt enkelt ikke sammen!

 

Send helt enkelt fatet videre uten å ta til deg noe, og virkelig KJENN hvor godt denne jeansen din sitter etter at du har motstått fristelsene. Det er nesten så du ble slankere sånn helt med en gang.... og så puster du rolig og faktisk trekker magen litt ekstra inn og nyyyyyter det hele. Når du så takker for deg (...og faktisk er veeeldig fornøyd med deg selv:-) ...) gjentar du dette!! DU har vunnet seieren i ditt eget lotteri!!!!

....psssst.....jeg regner med at familien din er klar over at du strever med kiloene. Hvis ikke er mitt råd at alle får vite det. Hvorfor? Jo, du har forpliktet deg og alle de andre beundrer din standhaftighet og din stadig slankere kropp:-)

Det er ikke alle eller alltid at noen sier noe i det hele tatt, men det er nok fordi de er litt misunnelige i så fall.

 

Ha en ...nei to... kjempefine feiringer i dag, men husk å nyte dagen og det gjør du best etter du har kommet hjem hvis du har greid å unngå alt det som serveres av "dette bare må du smake på"-greiene. Face it!

 

...og så treffes vi på kvelden med en kopp te....og ja...faktisk sitter jeansen bare enda bedre!!!

 

Klemzz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert : Det blir rett på kurs med meg etter julen !!

Jeg takkler ikke å være i det fri enda' date=' ikke i det hele tatt !

Spiser godis hver dag man.... Og i tillegg potetgull i dag, bare for å toppe den helt... :)

I morgen er det 2 !! selskap på oss, først ett kake selskap, så ett middagsselskap. Vi har en familie med maaaaange bursdager i november og desember, gjør ikke anna enn å springe i selskaper man...

Ingen trim i dag heller, rekker det rett og slett ikke. Skal prøve å komme meg på trening i morgen kveld ! :)

Men nå mååååååå jeg sjerpe meg !! Heldigvis snart mandag !

Jeg liker jo såååå godt den nye jeansen min, og den er trang som den er. Den tåler ikke + 2 kg.... Dessuten liker jeg jo all skyten jeg får for hvor flink jeg har vært, hvorfor ødelegger jeg alt ??!!!

Jaja, i morgen er det e ny dag.

Jeg VELGER å være flink, for jeg får en god følelse av å ha gode dager. Derfor skal jeg stå over kaker og dessert i morgen. Nok er nok ![/quote']

 

Hold på tanken om jeansen som er så bra!!! Den SKAL passe om en uke og om 2 også!!! Sånn er det bare. Og all skryten er jo så fortjent, så hold på den også!

 

Og så er det vel kulest å komme tilbake på kurs etter nyttår uten for mye jobb som skal gjøres om igjen...er det ikke?

 

Nå har du jo tatt et valg, du skal være flink og da er du det! *streng* Du sier det jo aller best selv, du får en god følelse av gode dager. Så ha noen gode dager nå og så kan du kose deg enda mer i selve julehelgen!

 

Klem fra smom (som har lange fingre i kakeboksen selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt kurs er en super idè! Det er så viktig å ha god support i ryggen når man endrer på disse vanene.. Det er så vanskelig å gjøre alene! Men Elisabeth, du er så godt på vei! Totalt er du nesten 10 kg ned! Fantastisk! Og nå er du rundt 80 kg, samme som meg. Vi er helt likt nå, så moro! :) Sammen skal vi sakte, men sikkert miste de overflødige kiloene, og vi skal støtte hverandre på veien med gode tips, gi råd og være en inspirasjonskilde for hverandre!

 

Helt enig med Krepsedama, tenk på den herlige følelsen den nye buksa gir deg, og tenk at om noen måneder sitter den for LØST og du må ut å kjøpe en mindre størrelse! :)

 

Tenk på det langsiktige målet ditt, tenk på mestringsfølelsen du allerede har smakt litt på,----og fortsett å ta gode valg for deg selv. Dette klarer du, dette klarer vi, sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Åh, så koselig dere er her og støtter meg !! :)

Dagen i går gikk veldig fint ! :)

Var først i kakeselskap, takket fint nei til det som var.

Så var det middagsselskap med dessert.

Der spiste jeg deilig kalkun, med tilbehør NAM NAM !!

Desserten som var riskrem med jordbær sto jeg over, hærlig !

Så reiste jeg rett fra selskap og på trening !

Fornøyd med dagen !

Hehe, ja jeg har fortalt ALLE att jeg går på kurs. Og som dere sier, alle følger jo litt med på hva jeg spiser osv, og kommenterer. Innen den nærmeste familien kalle de meg bare : Grete hehe !! I alle fall når jeg fortalte alle sammen att den stuffingen som var til kalkunen som inneholdt medisterdeig , har 40 !!!! % fett i !! Haha, jeg tar det med ett smil :)

Deilig med mandag igjen, har gode faste måltider, og følelsen er så god !

Tusen tusen takk for att akkurat dere er her inne og støtter meg !!

Det hjelper meg så mye, og blir en ekstra puff, spesielt nå i julen !

I kveld er det trenig igjen, gleder meg !!

Ha en super mandag damer !

Og P.S den jeansen SKAL passe i januar også, for den er såååå fin !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Jeg er såååå stolt av deg altså! Den tar jeg av meg - om ikke hatten - så et eller annet plagg for altså!!!

 

Dette kaller jeg rett og slett for rått - og det vil jeg tro de andre gjestene og syntes - kuuult :cool:

 

Du blir bare kjempelekker både i den jeansen og helt sikkert i alt annet også!!

 

Nyt førjulstiden - med alle goder vi ikke tar og de vi kan ta for oss med god samvittighet.

 

StooOOr klem fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

I dag har jeg bestått med glans :D

HÆRLIG !

Veie dag i morgen, men dog ikke hos kursleder.

Veier meg etter jobb, med klær. da blir det mest mulig lik vekt som når jeg er på kurs.

Avsluttet dagen med trening, så i dag er jeg fornøyd med meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Ops, jammen glemte jeg å rapportere inn !

Vekten viste 79 blank på kveldstid med klær :D

Men vet att vekten min viser noen hundre gram mindre enn kursleders, så jeg legger ikke det inn på signaturen min....

Dessuten kan det jo være godt å ha en kg å gå på nå i julen, hehe !!

Ha en super jul damer, gleder meg til nyttår !

Starte på ann igjen i januar med hverdager er alltid godt, etter en jul med kos ♥

Julen skal jeg slappe av, og ikke stresse med nedgang.

Jeg skal nyte julen, så starter jeg igjen for fullt i januar !

Men kommer nok innom sidene her ja, er jo blitt avhengig !

Ha en SUPER JUL damer !! ♥ ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...