Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Så bra at du kom deg avgårde på kurs tross alt som har skjedd den siste tiden med for mye mat og for lite trening og sykdom og alt det der. At du bare har gått opp 2 kg siden du startet synes jeg faktisk er bra alt tatt i betraktning. Og fokuset er tydeligvis på plass igjen, og da vet vi jo at det går din vei. :)

Lykke til med den tidlige oppståingen din i morgen! Som en venninne av meg akkurat sa da jeg klaget på hvor tidlig jeg våker om dagene var at "så dra på trening da vel". Fikk nesten litt angst bare ved tanken, og SRS hadde sikkert fått hjerteinfarkt hadde han sett at jeg var og trente kl 6 om morgenen. *ler* Kanskje så man har lyst til å prøve en gang bare for å se reaksjonen? Hihi!

 

Skal krysse alt for deg i morgen - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Fredag og veiedag

 

Vekta viste 1.8 kg ned siden forrige fredag. Dette går rette veien igjen, endelig :D

 

Takk for lykkeønskninger, Krusmynte! Krysser alt jeg har selv, jeg. Puuuuuh....

Men morgentrening?? Vææ, det er noe jeg aldri gjør. Klokka så tidlig som nå, så føler jeg meg helt fjern. Det beste jeg får til, er morgentrening kl 9 eller 10 på en lørdag eller fridag. Og selv da føler jeg meg knallflink ;) Men når det er sagt, så har treningssenteret mitt nå begynt med en saltime kl 0630. Før har de kun hatt spinning på denne tida av døgnet, og jeg spinner pr def ikke. Men jeg har tenkt tanken på å prøve denne saltimen, da.... Om jeg seriøst får gjort det, det gjenstår å se. Så vi får se hvem av oss som først ender opp med å bryte barrieren, haha :)

 

Ha en super fredag, folkens! Ganske så straks helg, det er noe å glede seg over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

For ett resultat !!

Ned 1,8 !!! Det er lenge siden jeg har hatt slike fantastiske tall gitt, tar av meg hatten for deg Ninjastar :)

 

Og så ønsker jeg deg masse lykke til med undersøkelser !

Måtte se etter to ganger når jeg såg tidspunktet du hadde vært innom å rapportert ;)

Superbra trening siste uken også ! Du er flink !!

Her har det også vært hardkjør, så gårsdagen var kviledag. En stor kopp kakao og 3 pepperkaker ble min kvelds... :blink: TYPISK meg : Sliten = KOSE meg... Så det gjorde jeg i går, kakao og pepperkaker mens jeg duppet i bobblebadet, hærlig ! ;)

 

Ønsker deg en god helg med FOKUS, det skal jeg prøve på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott resultat Ninjastar, ned 1,8 kg er veldig bra!

 

Ønsker deg masse lykke til på sykehuset, og krysser fingrene for at det er mange klargjorte egg som er klar til å bli hentet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Takk takk takk :) :)

 

Jeg gikk på en lunsjsmell i dag: pølsefest på jobben jeg ikke visste om. Og jeg som har vært litt kvalm og uggen av medisinene i dag, klarte ikke motstå det. Det var akkurat noe sånt jeg kjente ville hjelpe, dessverre :P Men jeg lander på 1800 kcal i dag, og så lenge alt er fra vanlig mat og ikke noe fra kake eller godis, så får det stå til.

 

Planen for resten av helgen er moderat matinntak, null sjokolade og kake, og trening lørdag og søndag. Enkelt og greit.

 

Mulig jeg må legge inn en dessert på søndag - jeg som trodde vi hadde barnefri uke, levde i den troen i et halvt døgn. Altså mandag. Da hadde bonusbarnet kranglet med sin mor, og siden har hun vært hos oss. Ikke lett å være tenåring, gitt. Så noen ego-uke ble ikke dette likevel, men sånn er det noen ganger. Ikke alt lar seg planlegge :)

 

Ellers gikk alt bra på sykehuset i dag. Hurra! Jeg skal nå fortsette en ukes tid til på sprøyter, og deretter blir det meeeeget spennende. Men frem til da og enn så lenge: Fullt trøkk her inne!

 

I morgen skal jeg på trening kl 10! Det blir en knallstart på lørdagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå sitter jeg her med søndagsfrokosten min, havregrøt toppet med blåbær, bringebær og banan, og lader opp til trening. Reprise av lørdagsmorgenen min :D

 

Ellers går det bra, jeg holdt meg til flotte 1600 kcal i går, og skeiet kun ut med en kaffelatte, to biter av samboers ostekake, og et par never potetchips på kvelden da vi så på den utrolig spennende sesongavslutningen av Homeland.

 

Dagens utskeielse blir dessert, men det blir den eneste.

 

God søndag, folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så bra at det gikk bra på sykehuset! Spennende tider... Og flinking som trener tidlig både lørdag og søndag! Lørdag var jeg og ruslet i byen bare, men i dag har jeg faktisk trent. Skal ut på reise til uken, og er usikker på fasilitetene der jeg skal så fant ut at det er like greit å gjøre det nå. :) Men dro ikke hjemmefra før med 11-bussen, så du slo meg! Litt for komfortabelt å synke ned i sofaen med en varm kopp te og strikketøyet før jeg dro ut i kulden. Men alt i alt fornøyd med egen innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Takk for gode ord, dere :) Det er spennende dager nå. Faktisk så spennende at jeg merker at jeg blir sliten :P Jeg hadde en fin og flink helg, men de to siste dagene har piffen vært litt borte. Jeg er flink med maten, men jeg jeg er trøtt og sliten og orker ikke trene. Sikkert en kombinasjon av at det fortsatt er altfor travelt på jobben, jeg har masse jeg må bli ferdig med før fredag, og mange tanker om hvordan den neste uka vil gå. Kanskje sprøytene påvirker litt også, ikke lett å vite..

Men i kveld kom jeg meg ut på en rolig gåtur med kjæresten, og det var godt!

 

I morgen skal jeg på reise hele dagen, møte på andre sida av fjorden. Så om jeg rekker eller orke trene da, det tviler jeg litt på. Men kanskje torsdag! Fredag blir det ikke, for da er det inn på sykehuset for å ta ut egg. Eeeeek.

 

Ellers tror jeg at jeg denne uka skal oppjustere meg til 1500-1600 kcal daglig. Jeg tenker at et altfor stort underskudd kan være greit å unngå de neste to-tre ukene. I hvert fall hvis alt går bra på mandag.

 

Men først, denne uka! Først og fremst fokus på sunn mat og ingen utskeielser. Det har jeg klart i to uker allerede, så det er bare å fortsette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Dagens inntak 1500 kcal, og fortsatt har jeg ikke spist sjokolade. Hurra! Dessuten godt fornøyd med at jeg på dagens tur til Sandefjord sto i mot alle fristelsene på Bastø-ferja :D

 

Fortsatt dårlig med futt i meg, det ble ikke trening i dag heller. Jeg er stuptrøtt, zzznork. Nå skal jeg sløve en time foran skjermen med Grey's, og deretter krype til køys. I morgen håper jeg å få til en lett trening. Kanskje pilates!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

For en tulledag!! Etter å ha vært såå flink siden nyttår, braste jeg i dag på min største smell i det nye året. Tabben var å være sulten i et fire-timers møte på jobben, hvor det ble servert både Vestlandslefse og kanelssnurrer.

Og ja, jeg spiste BEGGE deler. Pføy og fysj.

 

Sånn går det når fokuset er andre steder, jeg har hatt utrolig mye å ta tak i før jeg forsvinner ut i sykmelding i morgen. Hvis alt går bra på sykehuset gjennom helgen, tror jeg ikke at jeg skal på jobb før onsdag. Jeg er så spent at jeg nesten ikke vet hvilket ben jeg skal stå på, og jeg tror nok dagens kakespising muuuligens var et typisk utslag av både stress- og trøstespising i ett. Jada... :P

 

Men da får resten av dagen bare bli sunn som rakker'n. Jeg har ingen planer om å legge inn årene og gå hele helgen gjennom med trøstespising i tillegg til neglebiting ;)

 

Ellers kjenner jeg på hele meg at jeg ikke orker trening i dag, heller. Dårlig uke slik sett, men jeg kommer sterkere tilbake. Liten pause, bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til på sykehuset i morgen Ninjastar. Akkurat disse første ukene er det nok best at du har fokus på å ta vare på deg selv og at du ikke stresser for mye. Fokus på kosthold og å holde seg i moderat bevegelse ville jeg satset på, ville ikke stresset mye med supereffektiv trening. Nå er jo fokuset på prosjekt 2 ;)

 

Spennende dager dere har i vente... Mandag blir spesielt spennende i forhold til hva som blir resultatet av fredagens seanse. Tenker på dere og krysser fingrene for full klaff på første forsøk ! Klem og lykkeønskninger fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Tusen, tusen takk Monken :) Jeg setter utrolig stor pris på det!

Jeg tenker som deg, at hvis alt går bra på mandag, så blir fokuset fremover sunn mat og ikke det samme nivået med hardtrening som jeg pleier. Til å begynne med tør jeg sikkert ikke gjøre noe annet enn å gå tur.

Alternativet, at mandagen blir avlyst, det prøver jeg å ikke tenke på. Skal jeg komme meg gjennom helgen med neglene i behold, får jeg nok prøve å holde akkurat de tankene på avstand. En dag av gangen - og først fredag!

Og dagen i dag på jobb har jeg brukt til å overføre en del av mine oppgaver til andre på avdelingen, nettopp for å få ned det generelle stressnivået de neste ukene. Jeg har alle planer om å bli en rolig og avbalansert person fremover, haha :)

Så alt-i-alt: Prosjekt 2 tar nå over for en liten stund!

 

Ellers har jeg hentet meg inn etter dagens jobbmøte med sunn kyllingsuppe til middag og null kveldsmat, og ender på 1500 kcal i dag. Ikke best fordelt, men dog bedre enn å fortsette kvelden i utskeielsesmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Håper og krysser fingrene for at ting gikk bra i dag! Å delegere litt ansvar og senke stressnivået er nok ikke det dummeste du har gjort uansett hvordan ting går - man har ikke godt av å gå med skuldrene oppunder ørene hele tiden.

 

Matfordelingen min har ikke vært allverdens i dag heller - for lite karbohydrater for første gang ever!!! Og for lite grønnsaker.. Men pytt - har sikkert spist nok salat og grønnsaker for hele uken de siste to dagene, så aldri så gale osv. ;)

 

Tok forresten litt ekstra i da jeg gjorde knebøy i dag og tenkte på deg, håper du kjenner det godt i morgen! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Tusen takk for gode ønsker, skulle ønske de hadde virket denne gangen, også. Men nei, dette gikk ikke. Alt gikk fint i går og vi var høyt oppe, men en sørgelig telefon fra sykehuset i dag tidlig kunne fortelle at dette forsøket er over. Så jeg skal da naturlig nok ikke inn på mandag.

 

Så jeg har ikke hatt den beste lørdagen, akkurat. Vondt i magen etter uttaket i går, og ellers temmelig trist. Og tusen tanker i alle retninger om hva som nå skjer og hvordan livet blir og meningen med livet og vil det noen gang gå og hva om det er for sent for meg og.. og... og..

 

Men jeg mannet meg etter hvert opp og kom meg ut på lang og rolig gåtur i strålende, iskald vintersol. Det hjalp! Fikk sortert mange tanker og presset humøret litt opp :)

 

Matmessig har dagen i dag vært så på trynet som jeg ikke har vært siden juleferien. Tror jeg har spist en kilo smågodt. Det er så klassisk klisjé at jeg nesten blir flau.... (men bare nesten!) Men, jeg er klar over det, og skal prøve å rive meg ut av det fra i morgen. Akkurat nå bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Og det er en rar følelse - bevisst, men uinteressert? Jeg håper jeg våkner til bedre tanker i morgen.

 

Så. Hva nå? Jeg tipper jeg trenger en liten time out til å tenke litt på hvordan de neste ukene og månedene nå skal legges opp. På alle måter. Så om jeg ikke blir å finne her inne på et par dager, så er det bare fordi jeg er i tenkeboksen. Jeg dukker plutselig opp igjen. So long, kjære forumvenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Huff, dette var ikke noe hyggelig å lese. Kjenner jeg blir lei meg på dine vegne. Skulle ønske jeg hadde noen kloke ord å komme med, men det har jeg dessverre ikke. Men forstår at du trenger en liten time-out herfra mens du sorterer hodet ditt, og kan bare glede meg til du kommer tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist å lese Ninjastar. Forståelig at du mistet litt fokus i går, det hadde nok alle og enhver annen gjort også. Positivt er jo at du er bevisst på de valgene du tar, så får en bare la dette passere og at en fokusere på at en mentalt er på banen igjen.

 

Akkurat nå er det nok viktigst at du er klar igjen. Er mange tanker som svirer og de må en få samlet sammen for å komme videre, enten det blir sånn eller sånn. Jeg heier fortsatt på deg, både vedr prosjekt 1 og prosjekt 2. Klem og gode tanker går til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nei..... Huff, det var triste nyheter. Håper dere klarer å se fremover med optimisme, for sannelig har jeg hørt at alle gode ting er tre....??

 

Masse varme klemmer til deg, Ninjastar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Livet kan jammen være urettferdig! At noe som er så enkelt for noen kan være så vanskelig for andre...! Men vanskelig betyr nødvendigvis ikke umulig, må du huske på!

 

I lys av dette så synes jeg jo slankeprosjektet blir en bagatell, så er jo imponert over at du fortsatt har det i bakhodet. Du er en sterk kvinne Ninjastar, og uansett hva du bestemmer deg for videre, så er jeg sikker på at du kommer deg gjennom det!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Å dette var trist å lese Ninjastar !!

Sender over en varm klem, og håååper att der er noen andre muligheter for dere ( ikke så inne på dette jeg ). Skjønner veldig godt att du tar en dyp duk i smågodtskåla, noen ganger hjelper det rett og slett :)

Og skjønner veldig godt att du tar en liten timeout fra forum sider i slike tider.

Men håååper du snart kommer tilbake til oss :)

For jeg trenger nemlig noen som er her å passer på meg... :rolleyes:

Her har influensaen slippet taket, MEN tilbake sitter jeg å føler meg ..... Sliten og i elendig form :huh:

Skal prøve å finne frem super fokus de neste dagene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ninjastar.

 

Så trist å lese dette... No fikk eg dårlig samvittighet for det eg skreiv på min tråd... Det skal jammen ikkje vere likt for alle....... Tenker på deg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom med en søndagshilsen i snøkaoset. Hvordan går det med deg og dere? Jeg kan så lite om utfordringene dere står i, men jeg håper det fremdeles er uutprøvde muligheter og at det går bra til slutt.

 

Varme klemmer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hei på deg :)

 

Håper du har hatt en koselig helg, med dine kjære rundt deg :)

 

Og så håper jeg du kommer tilbake til oss snart, for jeg savner deg her inne <3

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...