Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Du er kjempe flink - og du er en av de som gjør at jeg gleder meg til å inn å lese på forumet :(

 

Kjempe gøy å lese om ditt humør, pågangsmot og energi!

 

Ønsker deg en god mandag. Uten redningsvest håper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen,tusen takk for koselige tilbakemeldinger....sånne meldinger gjør at det jeg gjør blir enda mer gøy og få til....trim i dag er ikke mye og skryte av...4500 skritt i butikksentere...hmmm....men jeg tar det igjen i morgen...da blir det fettmarsj på 2 timer og 30min styrke hos fysio...Go natt sov godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...nå er det opp og hoppe...skal snart ut på tur til fysio...gleder meg til trening i dag....hørte dere det at jeg sa gleder meg ....snodig hvor dette prosjekt meg selv bærer hen...nå skal jeg spise frokost her og gjøre meg istand til og snøre joggeskoa på...Ha en super tirsdag alle sammen....ta sunne og friske valg...kan hende du blir sunn og sprek vettdu...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp og sprett!

 

Dette blir en bra tirsdag - det skjønner jeg at du allerede har bestemt deg for :(

 

Jeg har nettopp ankommet jobb, litt senere enn normalt da jeg har vært på helsestasjonen med junior.

 

Veldig rart å være sistemann inn døren når jeg ALLTID er den som kommer først :P

 

Hjemme holder vi på å "drukne", så hvis jeg kommer meg ut i kveld må jeg planlegge ruten litt - så ikke jeg trenger å ta med vest :)

 

Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må huske på flytevesten når du går på tur...nå har jeg vært på 2 timers fettmarsj og trena styrke i 30 min....Det var sååå deilig for kropp og sjel...Har 16000 svetteskritt allerede...Du får ha en fin tur litt senere i dag...Jeg har gått bare på asfalt i dag og der var det helt tørt....Vi er flinke jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...er litt støl i dag kan man si...men men det viser at jeg har gjort noe godt for kroppen min...i dag blir det flott høstvær her....jeg og venninna mi skal ut på fettmarsj i skogen...må løse opp kroppen min ...Ha en sunn og frisk dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo såå deilig og gå ute nå...sola skinner og varmer litt...mange flotte farger på løvbladene som ligger hulter til bulter på bakken..noen få igjen på trærne..musikk på ørene og nyte livet..balsam for kropp og sjel...en dose trim hver dag nyter kroppene våre...jeg får ta meg en tur senere i dag også...nyt dagen folkens,det gjør jeg...skal spise lunsj nå...to skiver rugbrød med egg og en kopp te...skåål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11500svetteskritt...I dag blir det fettmarsj til fysio igjen og 30 min med styrke...skal gå to ganger i uka fremover til fysio...sola skinner på himmelen her og jeg gleder meg til og gå ut...det er så mange fine farger ute nå...Jeg elsker høsten aller best...kanskje fordi jeg er høstbarn...Ha en sunn og frisk dag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også får en flott høstdag!

 

Høstbarn selv - og jeg må innrømme at jeg også elsker høsten.

Hadde meg en god gåtur i går kveld, og selv om søla sprutet er det jammen deilig med den herlige luften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens økt ferdig...har gått til fysio,blitt massert og tatt buss hjem...men det blir vist mere trim i dag,må ut igjen ,,,skal smøre mat til handicapplaget i kveld...må gå til og fra bussen...Ha en fin dag videre folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 13000svetteskritt...Jeg er så fornøyd med det jeg får til om dagen...jabbaddabbadu...Nå har jeg ihverfall ikke lyst og rive ned det med og spise sukkerdop...lysten er helt borte om dagen...nydelig følelse skal jeg si dere...hmmm...I dag skal sønnen i huset lage hjemmelaget sunn pizza til middag...gleder meg til det...og fortsatt har vi fått enda en dag med deilig høstvær...ut og nyte senere i dag...snart helg...Ha en nydelig fredag...er sååå positiv om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg er mektig imponert over deg, Rittis!! Du er en racer på å holde fokus og jobbe målrettet over lengre tid- en skikkelig inspirator for meg :)

 

Smukkeline

 

Uke 1 - 88,8 kg

Uke 2 - 88,3 kg (-0,5)

Uke 3 - 87,2 kg (-1,1 / -1,6)

Uke 4 - 87,3 kg (+0,1/ -1,5)

Uke 5 - 85,4 kg (-1,9/ - 3,4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding....det er fint hvis jeg inspirerer andre til og ta vare på og gjøre noe for kroppen sin...det er mange som skulle kjenne hvordan det er ogha den følelsen av behag ,når man greier det man setter som mål for seg selv....men du og jeg for høre det motsatte også,dem synes jeg er ekstrem med både trim og kosthold...men bryr jeg meg om det...neeeeeeida...skal man bli slank og sunn må vi stå på for fult...ikke ferie en uke fra slanking....det er mange som er missunlige pga at dem ikke greier det selv...det er deres problem ikke mitt...Du har vært kjempeflink også...Ha en flott høstdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg gjennom sliten...det har jeg ikke vært siden jeg startet opp...det var en ekkel følelse...men kjennes ut som formen er bedre i dag...det ble fettmarsj på 11000 svetteskritt i går også...Jeg skal vel ut på tur i dag,litt senere,må sende jentungen på speidertur først...Ha en flott lørdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag...ja jeg tok en fridag i går...det gjorde godt for kroppen min...I dag gleder jeg meg til og gå ut på tur i solskinnet...skal spise litt så tar jeg på joggesko her...Ha en flott søndag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må nok la kroppen vår få en liten pause av og til.

 

Når jeg var ute på tur på onsdag ble jeg så enormt svimmel og uvel. Var midt inne i skogen, og det gjorde ikke saken bedre. Gikk med telefonen i hånden, klar til å ringe sambo for å ha en back up plan på å "hente" meg. Var sikker på at jeg skulle svime av hvert øyeblikk. Kom meg hjem for egen maskin, og svimmelheten forsvant heldigvis like fort som den kom....

 

Håper du har fått deg en tur i dag - og kost deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hatt en fin fettmarsj på 2 t 30min...den ga meg 18000svetteskritt...Det er viktig innimellom og lytte til hva kroppen vil....det var deilig med sløvedag i går...bare ta det rolig..Jeg må ihvertfall ha en hviledag i uka...Jeg og har med telefon på turene mine tilfelle det skjer meg noe...Ha en fin mandag i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....det blir fettmarsj i dag også....må ut og løse opp musklene min...kjenner på kroppen at musklene holder på vannet her...jeg venter med og gå på vekta...jeg vil ikke ha noen dårlig nyheter...stå på jente ,målet er i siktet ett sted der fremme...Ha en flott høstdag der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med vel overstått bursdag <3

 

Høres helt topp ut med nye fett-støvler :)

Håper du vil få stor glede av de :)

 

Jeg var på BodyPump i går - nytt program. Forandring fryder og svetten renner :)

 

Ønsker deg en flott tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...