Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Da er dagens første fettmarsj unnagjort sammen med styrketrening...det er sååå deilig og gå ute i det flotte været som er om dagen...tenkte jeg må ta en fettmarsj i ettermiddag også...må ut og nyte sola før vinteren kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...i dag var vekta på 85,2kg....det vil si 100g ned siste uke...helt greit kroppen må få tid til og omstille seg på lavere vekt...Målet er ca 80 kg til jul...Det ble 10000svetteskritt i går og 30 min med styrke...jeg merker at jeg har blitt mye fastere i fisken av alle fettmarsjene mine...Ha en flott høstdag...Håper og se 84 tallet neste tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da har jeg vært og lufta kroppen og sjela mi...det er sååå deilig og være ute med musikk på ørene....jeg blir såå glad når jeg er på turene mine....gleder meg til videre nedgang...jabbaddaaabbbaddduuuuu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig kommentar...får enda mer ståpå vilje av det...fikk trist beskjed akkurat nå at ei venninne hadde død i natt...jeg som snakket med henne i går ,,,hun virket såå oppegående,men der kan du se vi vet ikke hva morgendagen bringer....Hvil i fred Vigdis...du var en kvikk og snill,oppegående person...vi vil savne deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondulere med tapet av din venninne. Man vet dessverre ikke hva morgendagen bringer. Glad du snakket med henne i går <3

 

Du er enormt flink, og jeg er veldig takknemlig for å ha deg her inne.

 

Ønsker deg en god og sunn kveld, selv om den nok er både trist og rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....det blir sol og nesten 20grader her i dag....i går ble det 13500svetteskritt...er såå fornøyd om dagen for alt går så naturlig med både matinntak og trim,,,,det hjelper og ta tak i livet sitt og være 100 prosent fokusert...jeg har tatt ansvar for min egen helse,det kan ingen andre gjøre for oss...Ha en flott høstdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god morgen Rittis :)

 

Håper du får en fantastisk flott høstdag i dag :)

Her skinner solen, og det ligger an til å bli en nydelig dag!

 

Etter jobb, middag og kos med guttene hjemme - håper jeg det i dag skal bli rom for en økt med BodyPump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yabbabbdddaaaabbbaddduuu er så glad jeg ser 84 tallet....det er nå det er gøy fremover...fokusere,fokusere og fokusere,,,jeg skal bli slank...veier 84,5 kg i dag...i går fikk jeg gått 15000svetteskritt ...Jeg er litt stiten i kroppen om dagen,men jeg skal få til en liten fettmarsj i dag også....Jeg skal sitte og selge lodd på formiddagen...tar en tur senere i dag...det er rart når plutselig vil kroppen gi slipp på flere kiloer...kanskje jeg kan nå 80 kg til jul...Ha en fin fredag...snart helg....jeg skal veie 84,5 kg eller mindre til tirsdagen som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med flott resultat!

 

Hvor mye har du egentlig "fetta" deg ned i vekt nå?

Jeg lar meg imponere over deg hver dag - over hvor flink du er! :)

 

Jeg er raskt innom jobb nå, før turen går avgårde til jobbmøter, jobbsamling og jobbfest.

 

Blir en lang dag, men jeg har bestemt meg for å kjøre bil - ergo ingen unødvendige kcal på alkoholinntak. Men mat skal det bli. Vet ingenting om hva som serveres, men jeg skal unne meg det jeg "syns" jeg kan. Litt av hvert - alt med måte :)

 

Gooood helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...tusen takk for kommentar flyaway...i dag skal jeg ha fårikål og det gleder jeg meg til...ble bare 5000skritt i går,men bra med en hviledag også...må bake kaker til snuppa som blir 12 år i morgen...skal ut på fettmarsj først ,bake etterpå...Ha en fin lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen i dag er det bursdag her....baker to gjærkringler som er på vei i ovnen....må vel ut på en liten fettmarsj før folk kommer hit...i går ble det 11500svetteskritt...Ha en flott søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det til reggistannlegen med snuppa...Hun har hatt reggis i ett halvt år og må nok regne med 2 år til...i går ble det 2 kakestykker på meg....men det var ikke så godt som det pleier og være...neste gang det blir noe søtt er til jul...i går ble det en liten fettmarsj på 5000 skritt...Ha en flott høstdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....da er starten på vei mot 80 kg i gang...ikke noe usunn mat her i gården...bare velge det sunne og masse vann mot jul....planen er og kose seg litt i jula...i dag blir det lang fettmarsj,skal gå til ei venninne i dag...må spise litt frokost først...Ha en flott høstdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og mange nye muligheter... i går ble det 13000svetteskritt...deilig for kroppen og svette litt...skal ut på fettmarsj i dag også...det er lite aktivitet på forumet her synes jeg...mange som faller fra før dem har begynt...Jaja jeg skal ihvertfall i målet ett sted der fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord Henna og fendi....det hjelper masse og få litt skryt innimellom....Jeg leste her ett sted at vi over førti er jo såå gamle og flinke til og ta vare på helsa våres...men takke meg til og være 48 år og sprek og ta vare på kroppen min istedet for og være noen og tredve og ha helse som en 70 åring...for det er det mange av i dagens samfunn...så det så...er så glad at jeg har kommet så langt på ferden mot ett slankere liv...stå på jenter dere er også inspirasjon her inne..Ha en fortsatt fin dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben min spøkte og sa hun var 40, feit og ferdig ;-)

 

Men slik trenger det virkelig ikke å være!

Mannen min mener mat og trim har gått til hodet på meg. selv er Jeg kjempe fornøyd med å mestre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende vi får mat og trim på hjernen,men jeg er sikker på en ting at hvis vi ga f...i helsa våres hadde gubba våres satt foten ned da også....Jeg liker den tanken på at det er jeg som bestemmer hva som skal inn i kroppen min...Jeg har vært søplebøtte altfor lenge....Dere er flinke Sommerivrig og flyaway...Jeg tror det er mange som er missunnelige fordi vi greier det og andre ikke...stå på jenter mål er i sikte...Sov godt...nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og mange fine muligheter til og få en bra dag...Starter med frokost,gjøre litt i huset mitt og gå fettmarsj til ei venninne...i går ble det bare 4500skritt...Men jeg ble henta og var på tur i går...da måtte jeg bli med en tur...men fint for kroppen og få litt hvile innimellom kjenner jeg...skal prøve på 4 langturer og 3 litt kortere i uka...deilig og kjenne at kroppen ikke holder så mye på vannet lenger...det er mange flinke folk her inne som gir inspirasjon...Ha en flott dag folkens,for det skal jeg...i morgen skal jeg og gubben på hyttetur,det blir kos og sunn helg...masse fine fettmarsjer i fjellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...