Gå til innhold

Ny start - ingen nåde!


Nickii
 Share

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Har lest mye i tråden din og funne masse gode tips og råd .

 

Jeg mååå bare si at du har vært helt utrolig flink og gjordt mye bra siden du starten den tråden ! ! !

 

Kjempe flott at vekten var på din side sist du tok veiingen !

 

Håper du snart er tilbake på det gode sporet igjen og finner tilbake til flotte motivasjonen du hadde !

 

Jeg har stor tro at du vil klare prosjektet ditt en vakker dag ! ! !

 

Stå på , dette klarer du ! ! !

 

Ønsker deg masse lykke til fremover ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Har lest mye i tråden din og funne masse gode tips og råd .

 

Jeg mååå bare si at du har vært helt utrolig flink og gjordt mye bra siden du starten den tråden ! ! !

 

Kjempe flott at vekten var på din side sist du tok veiingen !

 

Håper du snart er tilbake på det gode sporet igjen og finner tilbake til flotte motivasjonen du hadde !

 

Jeg har stor tro at du vil klare prosjektet ditt en vakker dag ! ! !

 

Stå på , dette klarer du ! ! !

 

Ønsker deg masse lykke til fremover ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare slankingen vært like enkel i helgene som på hverdagene. Jeg er helt håpløs! Finner alltid på så mange unnskyldninger i helgene for å skeie litt ut.

 

Nytter ikke å slanke seg på hverdagene når man bare saboterer det i helgene! Jeg må finne på noe lurt!

 

Kanskje jeg skal gå på pulver og barer og sånt i helgene... Har planer om å se 50 tallet før jeg reiser på ferie, og hvis jeg bare greier å holde kaloriene nede i helgene også, så er det slett ingen umulighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hurra(SARKASTISK)!! 64,4... Meget merkelig... Opp 1,6 siden lørdag. Og 0,9 opp fra forrige tirsdag! Jeg hadde ikke drømt om at det skulle bli et sånt resultat. Men men... Shit happens...

 

Vann, vann, vann... Når du spiser noe uvant så hoper det seg opp, fortsett med GR kost så løsner det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg! Nå skal jeg se 50-tallet innen 20. juli!! Med den nye slagplanen tror jeg ikke det er helt umulig. Hvis jeg slutter å sabotere meg selv i helgene, så må det jo bli bra :D

 

Nå har jeg nesten ikke trent de siste ukene, men i dag skal jeg. Og jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Helgeslagplan, det hadde vært noe. Sier jeg, som vel hadde vært i mål for lengst hvis livet bare besto av hverdager :P :P

 

Bare et uktast til en tanke sånn rett før jeg logger av: Det var en periode vi prøvde å utfordre hverandre gjennom helgene, kom jeg på. Er vel en stund siden... Men kunne det vært noe å vurdere, tror du? Rett og slett litt konkurranse? Velger f.eks hver vår svakhet(er) og utfordrer på det. "Jeg skal ikke spise sjokolade/is/kake på lørdag hvis du ikke spiser potetgull/stor middag/dessert", eller "Jeg skal ha kostholdsscore på minimum 8 hvis du ikke spiser mer enn 1400 kcal". Bare en løs tanke!<br>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? Skader ikke med litt ekstra press :D

 

Fredagene for meg er som regel aldri noe problem. Men lørdager og søndager derimot... Så for denne lør- og søndagen er målet mitt å ikke spise noe annet enn shaker og proteinbarer... Så skulle jeg jo hatt minst en treningsøkt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med inspirasjon fra ditt tidligere innlegg denne uka, så kjøpte jeg meg Nutrilett shakes i går, og nå blir det litt skikkelig deffing frem til ferien.

 

 

Jeg lurer litt på om det er greit å ta en uke eller to med shakes for å justere ned vekta i hold-vekten fasen? Det tærer vel ikke så mye på muskelmassen om man ikke overdriver....? Må undersøke det litt mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på om det er greit å ta en uke eller to med shakes for å justere ned vekta i hold-vekten fasen? Det tærer vel ikke så mye på muskelmassen om man ikke overdriver....? Må undersøke det litt mer....

 

Jeg tror det kommer veldig an på. Hvis man ikke gjør det så ekstremt, men passer på å få i seg 1200-1400 kcal og kanskje går for de mest proteinrike barene og proteinpulver, så tror jeg ikke det gjør så mye skade. Kanskje trene litt styrke også, så bevarer man nok muskelmassen mest mulig.

 

I morges var jeg nede i 62,1... Kanskje dette er løsningen for meg. Vanlig GR på hverdager og barer/shaker i helgene. Håper fortsatt på at jeg skal greie 50-tallet innen 20. juli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med inspirasjon fra ditt tidligere innlegg denne uka, så kjøpte jeg meg Nutrilett shakes i går, og nå blir det litt skikkelig deffing frem til ferien.

 

 

Jeg lurer litt på om det er greit å ta en uke eller to med shakes for å justere ned vekta i hold-vekten fasen? Det tærer vel ikke så mye på muskelmassen om man ikke overdriver....? Må undersøke det litt mer....

 

 

Det jeg leste på Allevo sine sider er at de ikke anbefaler mer enn 2 uker med kick-start shaker (5-6poser a'100kcal) men at dette er myndighetenes anbefalinger. Kick-start er Very Low Calory Diet (VLCD) mens de andre shakene er Low Calory Diet (LCD) og er på 5-6poser eller barer a'200kcal. I hold vekten ville jeg tatt sistnevnte med 6 poser/barer i 1 kanskje 2 uker hvis du vil ha en kjapp justering. Da får du 1200 kcal om dagen hverken mer eller mindre og slipper å "tenke" ;) Kan gå inn på www.allevo.no og sjekke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS!!! HURRA!! I dag skal det bare regne så mye det vil, jeg er like glad som på en solskinndag!!

 

61,7 kg i dag. Hele 2,7 kg ned siden tirsdag. Det er ny laveste offisielle vekt jeg har hatt!

 

Tror jeg trygt kan konkludere med at slagplanen for helgen var en stor suksess. Det gikk overraskende godt å bare spise barer/shaker. Tror jeg spiste ca 1500 kcal pr dag, så fikk jo i meg mange kcal, men samtidig var jeg jo aktiv så det ble nok minus på regnestykket til syvende og sist!

 

Kan jo hende jeg går opp litt de neste par dagene, men hvis jeg holder meg under 62 er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst sabotsaje-mandag i stedet for sabotasje-helg... Ble plutselig invitert i selskap... Det skulle ikke vært lov! Ble et par kakestykker. Men hadde ikke trodd det skulle gjøre så alvorlig skade, men var alstå 62,5 i dag :( Nå vurderer jeg bar/shaker flere dager i uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst sabotsaje-mandag i stedet for sabotasje-helg... Ble plutselig invitert i selskap... Det skulle ikke vært lov! Ble et par kakestykker. Men hadde ikke trodd det skulle gjøre så alvorlig skade, men var alstå 62,5 i dag :( Nå vurderer jeg bar/shaker flere dager i uken...

 

 

Du må ikke deppe for det! Husk at mye av vekttapet var sikkert vann og dette binder seg raskt i kroppen igjen når du spiser sukker/karbohydrater. Det kommer til å "falle" av igjen når du fortsetter på normalkost. Synes du er flink jeg! 800g er vel regnet som normal svingning i vannregnskapet, kunne like gjerne ha kommet av for mye salt i et måltid som f.eks reker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter mandagsvekt var jeg det... Men resten av uka har ikke vært helt i henhold til linjalen...

 

Men så godt som halvveis i alle fall :D I teorien i alle fall. Mulig jeg endrer målet underveis. Enten den ene eller den andre veien... Tiden får vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips om Allevo! Er inne på siden deres nå og er helt bergtatt :-) Så mange kjekke tips og motivasjon som bare det.

 

Syns forresten du gjør det kjempebra! Don't beat yourself up! Som jeg leste i en bok; når det går galt, så tenk "Oh, well" og gå videre. Haha, lett å si til andre, her kaster jeg virkelig stein i glasshus!

 

Heier på deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...