Gå til innhold

Ny start - ingen nåde!


Nickii
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg blir så glad hver gang jeg kan si: "Så lett har jeg ikke vært noensinne i mitt voksne liv" 60,3 i dag!!

 

Snaaart 59-tallet... Kanskje til helgen...

 

Håper virkelig ikke vekttapet skyldes muskelsvinn pga manglende trening. Får se hva som skjer til høsten når jeg starter å trene igjen. Du verden det skal bli godt!

Ojojoj!!!!! Tenk for en følelse når du - veldig snart - ser 50-tallet lyse mot deg. Whohoo!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Knallbra :D Det er jammen ikke langt til 5-tallet først nå! Herlig :)

 

Jobbytte har jeg fundert på mange ganger.... Ikke at det kommer til å skje, men jeg føler at det egentlig er helt feil for kroppen min å sitte på baken hele dagen. Null hverdagsaktivitet gjør at innsatsen og tiden jeg bruker på trening må bli relativt stor - og jeg skulle ønske det var mer balansert. Jeg trives mye bedre med å bevege meg litt hele dagen, det er sikkert. Dessuten er det mindre belastende for kroppen, merker jeg. Men men - vi får heller nyte det når vi har ferie :)

 

Og tvi-tvi med 300 g til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag må jeg reise bort fra badevekta. Håååper virkelig jeg innen da får et glimt av 59-tallet. Da blir det en ekstra motivasjon til å holde seg i skinnet...

 

Tenk at neste delmål da blir 55 kg! 55!! Tenk at jeg satt der for ett år siden med mine 74 +/- og tenke at jeg måtte godta å være stor. At jeg aldri kom til å greie å bli slank. Måtte bare akseptere at jeg er meg. Heldigvis kom jeg til fornuft! Livet er så mye bedre!

 

Har fått en del kommentarer i det siste. Mange som har sett at det har forsvunnet noen kilo til. Moro! Fikk til og med høre at nå måtte jeg altså ikke gå ned mer... Det er jeg jo ikke enig i da. Men hun så nok mest på ansiktet og overkroppen min(midjen og opp). For der ser jeg nokså passelig ut. Men har godt å ta av både på magen, rumpa og lårene.

 

Puppene mine har jo dessverre gått tapt i denne kampen. Men noe må man jo ofre ;) De er blitt slappe og tomme og henger alt for lang ned, så planen er en liten oppstramming der når jeg er ferdig med slankingen og kommet meg inn i hold vekten prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå måtte jeg le litt. Kjenner meg godt igjen! Jeg kunne nesten skrevet det mye av dette selv: folk som sier jeg ikke må gå ned mer (eller som blir forferdet når de får høre at jeg egentlig ikke er helt ferdig ennå), ganske ok fra midjen og opp - men verdens tristeste pupper :P, og lår og rumpe og nedre del av magen som godt kan tåle videre krymping.

 

Husker godt hvor oppgitt du var i fjor - og for en endring du har vært gjennom! Kjempegøy at andre ser det. Du har vært knallgod dette året. Virkelig :)

Er det noe vi unner deg, er det å komme under 60. Hent frem alt du har, det er bare tre små, hele dager til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ninjastar. Veien til under 60 er ikke lang nå :)

 

60 blank i dag! Woohooo! Men det er jo ikke offisiell veiedag, så kan nok ikke fastslå at delmålet er nådd. Men det er kanskje like greit, for med 2 uker all-inclusive er det vel stor fare for at jeg ikke akkurat greier å holde meg under delmålet.

 

Jeg burde kanskje satt opp en slagplan for ferien. Satt opp noen regler... Men jeg føler ikke for å gjøre det. Jeg skal faktisk bare ta en dag om gangen og jeg tror jeg skal greie å gjøre de riktige valgene. Kanskje blir det sånn at jeg en knallflink den første uka, så sklir det mer og mer ut... Eller kanskje jeg tar en og annen dag fri fra slankingen. Jeg vet ikke helt. Men jeg vet at jeg ikke drar på ferie for å spise. Det er ofte det som har vært en stor del av ferien for meg tidligere. Skeie ut og fråtse, ikke ofre en tanke på måtehold og slanking. Men nå føles det ikke som at jeg ofrer noe. Jeg synes det er helt ok at jeg ikke skal spise fritt. Veldig god følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Knallbra! Jeg ble skikkelig glad på dine vegne når jeg klikket meg inn her og så 5-tallet.

GRATULERER!!! :D :D

 

Og for et tall å dra på ferie med. Ha en strålende fin ferie :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Ooooh, gratulerer så mye med nytt titall og greier! Må ha vært kjempedeilig å se det tallet på vekten.... Lykke til med ferien, nyt den og forsøk å tenke inntak/uttak så går det nok helt sikkert greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjønner jeg åssen dette er mulig. Men i dag veide jeg kun 59,5 kilo!!!

 

Men jeg er realistisk, og regner ikke med at jeg kommer hjem fra ferie under 60 kg. Uansett. Moro å få se 59-tallet :D

 

 

Åååh så deilig, grattis! Kjenner godt den følelsen, tippet såvidt innom 84-tallet selv før ferien (84,9) og nå en måned senere er det 85,4 hvilket jeg igrunnen er veldig fornøyd med. Selv om det ikke skulle være under 60 når du kommer hjem så er det sikkert ikke så veldig langt unna og du vet det er mulig :) Ha en riktig deilig ferie! (Har første dag tilbake på jobb etter en måned fri...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var jeg tilbake! Internett tilgangen i utlandet var så elendig, så det ble ikke noe besøk her i ferien. Men det har gått tålelig bra. Var laaangt fra så streng som planlagt. Skeiet skikkelig ut, og brøt nyttårsforsettet mitt om null godis, potetgull og brus. Men greide å moderere det sånn høvelig og veide meg inn på 60,4 i dag :D

 

Hvilket betyr 0,9 kg opp fra før vi dro, og bare 0,1 kg opp fra siste offisielle veiing!!

 

Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Det var seriøst bra jobba gjennom ferien :D

Vi blir jo bare flinkere og flinkere til å håndtere koseperiodene, gjør vi ikke?! Jeg liker i hvert fall å innbille meg selv det...:rolleyes:

Jeg har ett stk hyttetur igjen for min del, før jeg kan si at de "verste" sommergreiene er over. Men fra mandag er det ny start og ingen nåde for meg, også. Det blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst bra jobba, Nickii!!! :D:D

 

Jeg er med på ny start og ingen nåde.

Nå skal jeg danse salsa med vekten til den bukker under for presset, og trenger jeg hjelp, ser jeg at det starter et expresskurs sent i september. Game is ON!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, den pangstarten jeg hadde planlagt ble det visst ikke noe av.... Her krypes det, og ikke hoppes... Kroppen spiller ikke helt på lag... Så det tar vel noen dager før jeg får omstilt den. Men det går fint. Jeg har ingen planer for noen som helst utskeielser i helgene fremover, så jeg tror det skal gå bra fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, håper du kommer deg fort til hektene :) Bedre å ta det pent nå, enn å kjøre på og så gå ned for telling senere. Dyrekjøpt erfaring fra min side, men jeg tror jeg endelig har lært :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så gikk jeg opp til 61,2... Må vel bare innrømme det. Og ikke umulig det blir bittelitt til opp, for denne uka har ikke vært helt etter planen, og helgen inneholder noen mulige utskeielser som jeg hadde glemt... Men i alle fall føles det bedre nå enn de siste dagene, og jeg tror ikke det blir noe stort problem for meg å moderere inntaket! Så uansett hva jeg få servert av badevekta på mandag, så kommer det i så fall til å bli siste gang med negativt utfall. For nå har jeg et mål jeg skal nå!!

 

Som alltid sikter jeg høyt, og sier at jeg skal nå 55 kg til 5. november. Det gir meg noe å jobbe mot som krever fullt fokus. Og jeg vet at i teorien er det heller ikke en umulig oppgave, ja altså - I TEORIEN - sa jeg ;)

 

Game is on!!! (Så får vi håpe det blir en lek denne slankingen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter visst ikke uansett hvor inspirert, motivert og klar jeg er for å komme i gang...

 

Har vært helt nødt til å prioritere annerledes nå, og regner med jeg fortsatt må fokusere på andre ting en stund. Men jeg glemmer ikke bort slankingen. Den er i bakhodet og jeg følger med på vekta.

 

Som forresten var 61 blank denne uken :) Ned 0,2 som jo er helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter visst ikke uansett hvor inspirert, motivert og klar jeg er for å komme i gang...

 

Har vært helt nødt til å prioritere annerledes nå, og regner med jeg fortsatt må fokusere på andre ting en stund. Men jeg glemmer ikke bort slankingen. Den er i bakhodet og jeg følger med på vekta.

 

Som forresten var 61 blank denne uken :) Ned 0,2 som jo er helt ok :)

Noe alvorlig? Send en privat melding hvis du vil dele "klem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting alvorlig nei :-) Jeg sender deg en pm. Ikke noe veldig hemmelig heller. Bare redd for å bli gjenkjent dersom jeg legger ut for mange personlige detaljer her inne...

 

Ikke noen krise om jeg ble det da, men jeg er nok litt mer frittalende som anonym...

 

Haha ja det er rart med det. Skjønner hva du mener, det rare er at noen ganger hvis jeg er på shopping eller kafe el.l. kan jeg sitte og se på folk rundt meg og tenke at kanskje det er noen jeg "kjenner" fra her inne :) En litt artig tanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog opp 0,4 kg

Det er dessverre fortjent <_<

 

Jeg blir nødt til å ta tak nå. Kan ikke bruke de andre prosjektene som unnskyldning lenger. Hadde mareritt i natt om at jeg plutselig veide over 70 kg igjen. Det var helt forferdelig! Så tydelig at dette her er noe som murrer i underbevisstheten og stresser meg. Like greit da å gjøre noe med det og ta kontroll over det, ikke sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen følelsen, ja. Ikke noe moro i det hele tatt. Har vært der selv en liten stund nå, og nå er det virkelig på tide å snu trenden før jeg plutselig nærmer meg 80. Hjelp, bare det så skrive det gjør litt vondt :P

Håper du snart får dreisen på alt annet som tar av tiden din og fokuset ditt! For ja, vi liker jo best å ha kontroll, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...