Gå til innhold

Ny start - ingen nåde!


Nickii
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg muligheter for å omrokkere litt på prioriteringene. Har ikke noen tidsfrister nå lenger, men jeg har litt lyst å ferdigstille alt det andre så jeg får fokusere fullt på vekt. Men jeg vet ikke hvor lurt det er... Det kan jo plutselig ta lang tid... Så fokuset må inn nå! Og jeg tror jeg må komme meg i gang med trening igjen nå også, så får bare planlegge godt, så får jeg det nok til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit da å gjøre noe med det og ta kontroll over det, ikke sant ;)

JA! Akkurat sånn har jeg det også, og i dag - etter tre dager med grei fokus - kjente jeg igjen litt på den lykkefølelsen av å ha fått det til, og å føle at jeg har kontrollen.

 

Den følelsen er min største garantist for å holde fokuset oppe, så dette skal jeg nyte og nære og passe på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,1 fra forrige uke. Fornøyd jeg, bare det ikke er opp, så...

 

Men nå skal jeg skru opp innsatsen og håper resultatene vil følge på!!

 

Hverdagene stort sett flyter jeg bare gjennom. Der er sjeldent noe problem. Men helgene... Så jeg tenker noen helger fremover med pulver/barer for å komme på rett kjøl igjen!

 

Så begynner jeg å trene igjen denne uken! Herlig herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det ned 0,9 denne gangen! Planen var shake og bar helg, men endret litt på det, så det ble barer til alle måltider utenom middag. Vel, det ser ut til å funke fint. Det er min fine helgeplan videre! Ukedagene er som sagt ingen problem.

 

Ja, nå er jeg i gang igjen, på ordentlig!! 1 hekto over laveste offisielle vekt. Snart forlater jeg 60 - tallet for godt! Det blir fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å sette meg et mål... Og en plan! Jeg har såvidt over 10 kg som skal av. Jeg har satt trivselsvekt til 50 kg. Men aner ikke om det er riktig for meg. Jeg tror kanskje jeg kan trives både på 52 og 48 kg. Så 50 er jo da et fint mål å sikte mot tenker jeg.

 

Det normale for meg ville vært å satt meg et mål frem til jul. Men det er så leeenge til. Og av erfaring vet jeg at innsatsen ikke settes på max når jeg føler at det er så leeeenge til... Så derfor skal jeg sette meg kortere tidsfrister :)Det er min strategi fremover! Så mine arbeidsmål er:

 

1. november: 56 kg (1 kg pr uke)

1. desember: 53 kg (0,7 kg pr uke)

1. januar: 50 kg (0,7 kg pr uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker og 2 dager igjen til 1. delmål... Jeg hadde forventet et bedre resultat denne uken enn 0,1 ned. Men ikke noe å gjøre med det. Forhåpentligvis kommer det bedre resultat i neste uke!

 

Nå virker delmålet mitt nokså håpløst og umulig. Men det finnes alltid en mulighet for at det kan skje mirakler... Så vi får se ;) Jeg gir meg i alle fall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, Nickii!

 

Jeg synes du har fine delmål, og du presterer jo best under press, så! ;D

Det er bare å henge i!

 

Jeg har ca 5 kilo til delmål 1, som er tilbake der jeg var på "mitt beste", så får vi se deretter. Det er full fart i riktig retning, og NÅ gir jeg meg IKKE! Hørt den før?? Jadda, men en god ting kan ikke gjentas for ofte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke gitt deg... Vi gir oss jo aldri!

 

Hvis du sammenligner slanking som å svømme mot strømmen, en strøm som blir sterkere og sterkere... Så er man kanskje så utslitt når man nærmer seg, at man slipper taket litt... Ja, så blir man kanskje dratt litt tilbake med strømmen. Mange ville nok gitt opp her, men ikke vi... Vi skal i mål, kaver kanskje litt frem og tilbake, holder oss flytende. Samler litt krefter, litt motivasjon, og til tross for at vi er litt lengre unna målet enn vi var, så er vi plutselig klar igjen.

 

Sånn føler jeg det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fikk også litt ånden i dag. Tenkte at nå for det være nok med dette tullet! Gull-pakken regnet ut meny 2 1600kcal men det skjer jo ikke noe... så jeg prøvde å gå ned til 1500 uten effekt. Jeg makter ikke å trene så mye som jeg "burde" derfor MÅ jeg spise mindre. Nå flesker jeg til med meny 1 og 1300kcal i et par uker så ser vi hvor det bærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sammenligner slanking som å svømme mot strømmen, en strøm som blir sterkere og sterkere... Så er man kanskje så utslitt når man nærmer seg, at man slipper taket litt... Ja, så blir man kanskje dratt litt tilbake med strømmen. Mange ville nok gitt opp her, men ikke vi... Vi skal i mål, kaver kanskje litt frem og tilbake, holder oss flytende. Samler litt krefter, litt motivasjon, og til tross for at vi er litt lengre unna målet enn vi var, så er vi plutselig klar igjen.

Akkurat sånn er det, og plutselig er det litt stillere vann der alt går lettere. Flott sammenlikning.

 

Koala - er vi på gang igjen?? Ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i-i-ia... og litt nei... jeg har hatt et par dager med litt utenfor modus... Og jeg må nok sette meg ned å ha en lang prat med meg selv tror jeg...

 

Nå blir det treningsstopp en tid fremover, men det får være. Vurderer å sette meg på streng diett i et par uker for å komme meg under 60. Ser ut som vekta bare ikke vil under! Pleier som regel å bli noe enklere når det først løsner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal gjennom en operasjon, så har sikkert kroppen nok med det en stund. Jeg tror jeg hadde valgt å vente med streng diett og heller tatt et sjau når rekreasjonen er over....

 

Minor drawback, plutselig er du tilbake på stien i kjent Nickii-stil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke gitt deg... Vi gir oss jo aldri!

 

Hvis du sammenligner slanking som å svømme mot strømmen, en strøm som blir sterkere og sterkere... Så er man kanskje så utslitt når man nærmer seg, at man slipper taket litt... Ja, så blir man kanskje dratt litt tilbake med strømmen. Mange ville nok gitt opp her, men ikke vi... Vi skal i mål, kaver kanskje litt frem og tilbake, holder oss flytende. Samler litt krefter, litt motivasjon, og til tross for at vi er litt lengre unna målet enn vi var, så er vi plutselig klar igjen.

 

Sånn føler jeg det i alle fall!

 

 

DEN likte eg!! :D

 

Fy flate, Nickii, du er jammen flink! Du er jo blitt så tynn! Tenk, du er allerede UNDER det eg har satt som finalemål! ;) Stå på!! Koffor er det trening-stopp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Men jeg er egentlig ikke så veldig tynn akkurat. I forhold til høyden er jeg fortsatt overvektig. Og har en høy fettprosent forrtsatt. Tenker at jeg minimum må ned 7 kg for å være i nærheten av trivselsvekt.

 

Treningsstopp pga at jeg er blitt operert. Men kan vel begynne med enkelte øvelser om noen dager. Tar vel noen mnd før jeg blir i stand til å trene som før. Tiden får vise.

 

Har du holdt på lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN likte eg!! :D

 

Fy flate, Nickii, du er jammen flink! Du er jo blitt så tynn! Tenk, du er allerede UNDER det eg har satt som finalemål! ;) Stå på!! Koffor er det trening-stopp??

 

Snakker om flink... Ser jo du har gått ned 25 kg!! Om jeg er flink så er jo du superflink :D Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Masse god bedring, Nickii :) :) Skjønner det er kjipt med treningsstopp, da. Det synes jeg også, de gangene jeg har vært nede med en skade eller forkjølelse. Det er dessverre lettere å holde maten i sjakk når man trener ved siden av, synes jeg. Så jeg føler med deg! Men hva kan man gjøre? Ta det som en ny utfordring? Tror jeg hadde vært nødt til å lage meg noen skikkelig strenge regler skulle jeg hatt et håp å holde meg på stien ;) Men om noen her kan klare det, så må det være dronninga av tøffe mål og høye ambisjoner - har trua på deg, altså:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ninjastar :-)

 

Jeg prøver å være positiv og bare gjøre det beste ut av det. Jeg var jo godt forberedt på treningsstooppen. Men jeg tenker at jeg kan jo gjøre det jeg greier. Så selv om det ikke blir noe kondisjonstrening og så mye beintrening, så skal jeg nok få til noen styrkeøvelser og sånt etter hvert...

 

Ja, regler må til. Jeg skal lage meg en forbudtliste, og planlegge litt fremover. Sette nye mål og stille inn fokuset. Nå er det p tide å ta skikkelig tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ståltrua på deg, Nickii!

 

Det enkleste er når ting flyter på rutine, men så fort noe blir annerledes i hverdagen så virker det som at hele balansen forrykkes og man står på ground zero.

 

Merkelig det der... like merkelig som når man flyter på en bølge og uten forvarsel butter med snyteskaftet først inn i en mudderbank.

 

MEN - dette kan du! Pust godt med magen og ta sats, så er du tilbake i fin stil helt plutselig.

 

Se bare på meg.... Jeg kom meg liksom aldri helt på banen igjen etter ferien, men nu! Det finnes håp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Men jeg er egentlig ikke så veldig tynn akkurat. I forhold til høyden er jeg fortsatt overvektig. Og har en høy fettprosent forrtsatt. Tenker at jeg minimum må ned 7 kg for å være i nærheten av trivselsvekt.

 

Treningsstopp pga at jeg er blitt operert. Men kan vel begynne med enkelte øvelser om noen dager. Tar vel noen mnd før jeg blir i stand til å trene som før. Tiden får vise.

 

Har du holdt på lenge?

 

Kor høy er du da? fettprosent er noe dritt ;) Min er nok skyhøy!

 

Eg har ikkje holdt på lenge. I denne omgang. Begynte å mai i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...