Gå til innhold

Velkommen alle "gamle" og nye slankere i 40 årene+++


Anbefalte innlegg

Neida, ikke bortreist- men måtte ta en full helg til på jobben, det er jo sånne kriser i helseNorge. Jeg er heller ikke full fres om morgenen, så fikk tre kveldsvakter, men en får igrunnen ikke gjort så mye annet enn litt husarbeid og tur/ stell med hunden før en går, en liten tur rundt kvartalet når en kommer hjem og så rett i seng. Jeg er da innom og kikker til dere, men ikke alltid en har tid til å skrive.

Her står vekta på 66,6- håper det holder til mandag..men har skrevet det ned likevel.

 

Idag var det pølser i brød med alt tilbehør, og is til dessert på jobben. Jeg hadde medbrakt salat, og lammekjøtt med masse sopp- og koste meg mer med det. Men det føles litt rart..en blir liksom utenfor flokken.

Når jeg kom hjem, fikk jeg plutselig så lyst på SVELER, skjønner ikke hvor det kom fra. Det formelig både lukta og smakte- var det noe slags abstinens?? Men en orker jo ikke begynne å lage noe sånt ( og takk for at jeg ikke har noen i fryseren..) det blir med tanken.

Det ble et glass rødvin istedet, og nå senga-håper ikke svelene hjemsøker meg i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sveler i natt..håper bare ikke noen finner på å steke vafler på jobben idag,da får jeg problemer.

Leste om det å drikke nok vann på nettet idag, kan det ha noe med at det løsner her litt nå tro? Jeg pøsa jo på med te ved forkjølelse, og har blitt litt mer oppmerksom på å få inn mer væske igjen. Iblant kan en bli helt kamel, og glemmer det. Koker mer te nå, eller har et vannglass stående. Får prøve å fylle ut det også på registrering. Er jo litt diskusjon om vannmengde man bør innta, men for lite er i alle fall ikke bra.

 

Reumatisme er smertefullt, har venner som har det. Noen må sove i spesialstoler for å få ro. Noen sier at syre/ base mat hjelper, prøve å få et mest mulig basisk miljø i kroppen. Da må en være forsiktig m kjøtt bl a, og annen syredannende mat.

Min slitasjegikt, som nå er de fleste ledd, men rart nok, ikke hofter-, er kun vond når betennelsen driver og herjer, tar vekk brusken, men etterpå er det fred å få. Helt til den dag det ikke er snev av brusk igjen, da må en jo skifte ledd eller skrape vekk forbeining. Men her kommer styrketrening inn, styrker en sener og muskler rundt leddet, holder det seg brukbart veldig lenge.

Idag er det ennå en fin soldag her, blir litt lenger tur før jobb idag. God søndag til alle! ( og fri oss fra fristelser..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, det hørtes mye bedre ut det du, Eva, hadde med til mat. Pølse og lomper har aldri vært min favorittmat.

 

Idag har jeg hatt hjorte-indre- file og det var bare helt herlig.

 

Ja, det er merkelig disse kikkene som en plutselig får.

Bare må ha.

Jeg måtte lage pannekaker her om dagen. Hadde ikke spist det på minst 5 år og plutselig... så da var det bare å lage røre og steke. Jeg brukte fint rugmel, vann og litt vaniljepulver og egg og de ble helt herlig. Med jordbærsyltetøy, så tror de ble ganske magre, også.

 

Jeg drikker minst 1,5 l med vann, på denne tiden av året. Lite det, i forhold til sommeren. Men jeg drikker veldig mye te. Blir fort 2 liter der, også. Så tror det blir nok væske.

 

Jeg sliter veldig med verking i hele kroppen og smerter for tiden, så sov ikke i natt. Tatt noen piller, som jeg ikke liker å ta, for de slår meg veldig ut. BUrde bare sove,når jeg tar dem. Så det blir veldig tidlig natta her i kveld.

 

Jeg håper det snart bli styrketrening, igjen, på meg, også. Skal ta test på dette Frisklivssentralen, så da håper jeg at ledda får det litt bedre. Jeg har også en del skader i skulder, hofte, knær ankler etter håndballskader. Som en ikke tok på alvor da... det straffer seg nå.

 

God mandag alle sammen og lykke til med veiing.

Håper dere har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker også mye vann, synes det er godt også metter det litt. Jeg drikker ikke lengre melk, sluttet med dette for 10 år siden men før det drakk jeg veldig mye melk også mye melk opp gjennom barndommen og ungdommen. Det er visstnok da det er viktig å drikke melk, etter at du har blitt 30 år er det ikke så viktig sies det. (men det er delte meninger der og)

 

Vekten min idag viser ingen oppgang og ingen nedgang, en hold vekten uke. Har trent mye så kroppen føles veldig trent pga mye styrketrening. Det blir trening idag og imorgen også.

 

De pannekakene Tjorven har du kun rugmel i, ikke hvetemel i det heletatt?

 

Hva søtningsstoff bruker dere i teen?

 

Ha en fin uke:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke på langt nær fått trent det jeg skal/vil denne uken, men nå begynner smertene å avta så jeg håper denne uken skal bli bedre.

 

Dermed har dette blitt en hold-vekten-uke for meg også.

 

Og nå kommer sola, folkens! Hurra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sto 66,4 på vekta idag. Altså 1,4 kg igjen til mitt oppsatte mål..

Kan hende en bør ta et par til, men det får en tenke på siden.

Om en uke er det ny kolesterol test, den er jeg veldig spent på!

Ingen vafler på jobb igår, kosen ble isteden store fat med grønnsakbiter og lett rømme dip. Alle var enige om at det var vel så godt!

 

"Hold vekten" uker er veldig nyttige tror jeg. Da får kroppen tid til å venne seg til disse tapene vi påfører den, og stabilisere seg. Hvis jeg hadde tatt av mine overflødige kilo med ca 1 kg pr uke,fortløpende, hadde jeg sittet med et stort problem- en skikkelig hudfold på magen som ville kreve en operasjon. Nå er det ingen fold ( men litt skrukker, det ville vært der likevel i min alder)

Dessuten venner hodet seg til at man gradvis blir en slankere person, tror det er vel så viktig!

Plutselig er motivasjonen der igjen, og en kan ta et nytt hopp nedover.

 

En skulle nok ha satt seg bedre inn i div typer søtstoff. En hører stadig noen skrekk historier, men forskning slår vel fast at ingen ting er farlig i moderate mengder. Har lest at Stevia, som er en plante, skal erstatte aspartam i div ferdigmat, men det tar nok tid. Jeg bruker sukketter fra Rema ( hvit og blå boks) og Splenda strøsukker.

 

Melkeprodukter tilfører jo kalk, noe jeg er veldig obs på- en vil jo ikke bli benskjør. Vi her oppe i Norden ligger jo på topp i den statistikken, det må vel mye skyldes all tiden uten sol? Tar alltid 1 ts tran hver morgen, sammen med makrell i tomat på skiva, da dekkes A og D vitamin, som henger sammen med kalkopptak. Drikker bare et glass skummet til frokost, men spiser både cottage ch, yogurt og annet. En må sørge for å få kalk annet steds fra om en ikke spiser melkeprodukter. Det finnes jo i andre matvarer også, men har man tradisjon for å spise nok av de da, det er jo der det ligger.

 

Sol idag, men en kald vind herjer! Skal opp i trærne og henge opp noen fuglekasser, morsomt å følge med i redelaging og klekking, ikke minst når de bitte små begynner å titte ut i verden og plutselig flyr!

En god mandag til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Så er det mandag, igjen, ja.

Jeg har, også, hold vekten.

Gjort det en tid nå.

 

Holdt meg på 1800 kcal, i snitt, om dagen, men bare fått trent 8,1 TP.

 

Gratulere så masse, Eva. Flink du. Tenkt bare litt over 1 kg igjen.

Ang hudfold har du nok rett. Jeg har fått en slik "kappe" Hudelegen vil jeg skal prøve isbehandling, men jeg har ikke råd til det. Får se hvordan det ser ut nå jeg er ferdig slanket. Kanskje jeg får operasjon. Ikke bare bare å ha vært feit...

 

Jeg bruker Suketter i teen, ellers holder jeg meg unna. Bruker usukret syltetøy.

 

Jeg har selv melkeallergi, så tar tilskudd av kalsium, men spiser litt melkeprodukter, nå.

 

Denne uka blir det mer trening, alt trent 3,5 i dag.

Imorgen blir det langtur med ei venninne.

 

Blåser veldig her, også, men sola skinner så det ble en fin tur. Blitt varm i ansiktet.

 

God dag vidre og flott tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie61

Ny milepæl i dag da endelig vekta startet med 6 - 69,4 kg ganske nøyaktigO:-). Dvs 1 kg ned siste uke, og bare 1,4 kg til målet mitt. Har trent hjemme på stuegolvet ikveld, godt alternativ når været ikke motiverer til uteaktiviteter. Ha ei fin uke damerO:-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie61

Hei.

 

Så er det mandag, igjen, ja.

Jeg har, også, hold vekten.

Gjort det en tid nå.

 

Holdt meg på 1800 kcal, i snitt, om dagen, men bare fått trent 8,1 TP.

 

Gratulere så masse, Eva. Flink du. Tenkt bare litt over 1 kg igjen.

Ang hudfold har du nok rett. Jeg har fått en slik "kappe" Hudelegen vil jeg skal prøve isbehandling, men jeg har ikke råd til det. Får se hvordan det ser ut nå jeg er ferdig slanket. Kanskje jeg får operasjon. Ikke bare bare å ha vært feit...

 

Jeg bruker Suketter i teen, ellers holder jeg meg unna. Bruker usukret syltetøy.

 

Jeg har selv melkeallergi, så tar tilskudd av kalsium, men spiser litt melkeprodukter, nå.

 

Denne uka blir det mer trening, alt trent 3,5 i dag.

Imorgen blir det langtur med ei venninne.

 

Blåser veldig her, også, men sola skinner så det ble en fin tur. Blitt varm i ansiktet.

 

God dag vidre og flott tirsdag.

 

Lurer på hva InBodyanalysen er for noe spennende jeg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny milepæl i dag da endelig vekta startet med 6 - 69,4 kg ganske nøyaktigO:-). Dvs 1 kg ned siste uke, og bare 1,4 kg til målet mitt. Har trent hjemme på stuegolvet ikveld, godt alternativ når været ikke motiverer til uteaktiviteter. Ha ei fin uke damerO:-

 

Gratulere så mye. Ja, det er moro når nye tall dukker opp. Jeg har mistet 60 tallet jeg... og har ligget på litt over 70 kg i lengre tid.

 

Ja, da er du snart i mål. Heldig du. Men du har jo vært flink da.

Lykke til med siste kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da er nok en flott dag over. I dag ble det 3 timers tur på meg. Det ble 7,4 TP - helig i sol og blå himmel.

 

Så i dag er det blitt hjemmelagd skogssoppsuppe til lunsj og herlig pizza til middag. Masse kcal men har brukt en del så har ikke dårlig samvittighet for de to herlige måltidene.

 

God kveld og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg Smoothie61, ned en hel kilo er flott! Vi har samme mengde å ta av før vi når målet, 1,4 kg! Blir spennende å se oppløpet! Jeg prøver en halv kilo i uka, men hva det blir får en bare se.

3 timer trim er supert, og jamen kan en ta seg noen skikkelig godt etterpå, det er fortjent, Tjorven! Har vært og trena en time på senteret selv en time idag, og en time på tur i skogen.

Det går saktere med min gamle hund nå, ser at hun ikke er så sprek til å klatre opp i skråninger osv, så må justere litt på løypa. Hun skal få leve til den dagen hennes livskvalitet blir slik at gleden forsvinner ved turer osv, da må en bare gjøre seg sterk, og avslutte. Det kan ta tid, og det kan komme fort. Gruer meg fryktelig, men en vet jo at slik er det.

Har laget lammestek i leirgryte idag, med masse hvitløk og rosmarin. Fryser i prsjoner, og spiser med salat og naturris ved siden av, og den gode kraften. En må kose seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang sektsito og smoothie61 dere går forran nå som ett godt eksempel på at dette virkelig går ann selv når vi står bom fast i laaaang tid.

 

Jeg bruker også suketter i teen, men blir alltid så full i luft av søtningsstoffer så jeg må begrense alt som har dette i seg, bør egentlig ikke ha noe av det.

 

Jeg var hos legen i går og nå skal jeg ta ca 3-6 uker treningsfri pga hoften som det er betennelse i, jeg skal være i bevegelse sånn daglig, men ikke drive hard kondisjon eller styrke (da mister jeg vel alle de musklene jeg har brukt laaang tid på å bygge opp). Er også delvis sykemeldt i 1,5 mnd. Ellers så er det også mistanke om fibromylagi i tillegg til bechterew noe jeg selv har mistenkt en stund. Tok en masse blodprøver for å se på vitaminmagler osv osv. Jeg er så sliten og trett og energiløs og i dårlig humør, fra klokken 12 midt på dagen så er det ikke mer igjen av meg, og sånn kan jeg ikke ha det lengre. Dette har jeg slitt med i laaaang tid nå.

 

Håper at du får selskap i hunden din i lang tid fremover enda sekstito, og de leirgrytene dine høres helt fantastisk gode ut:)

Spis med god samvittighet du Tjorven, du er jo så aktiv, da skal du spise aktivt og. Jeg har også mistet 60 tallet Tjorven. Dette er jammen ikke enkelt, men jeg er glad for at jeg er her inne sammen med dere, uten dette forumet tror jeg at jeg hadde røket totalt.

 

Ha en fin onsdagskveld damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke registrert idag- flere enn Altinn som har problemer visst? Har vært en flott soldag, fått tatt litt i hagen ( og lagt litt planer for mer, nok å gjøre her..), vaska bil, gått en rusletur, sittet i sola med tekoppen. Føles bra, å være ute sånn igjen. Har laget fiskegryte, det skal smake godt. Folkesving ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld måtte jeg saft suse meg stikke av fra folke svingen- denne omgangen av videregående ble for tøff for rygg og armer! Det blir for mye turer med masse armer over hodet og brå ryggvridninger. Noen kavalerer røsker i noe veldig, og det tåler ikke skroget mitt. Der møtte jeg min begrensning, og det må bare taes til etterretning. 6-takten er mer hyggelig, der kan jeg følge vg. Ingen krise, en kan godt gå nybegynnerkurs for å få svinga seg, de har stadig forskjellige turer der også.

Kjenner godt til den følelsen av å vippe oppover i vekt også. Som regel er det en årsak som ligger bak, en eller annen av livets harde realiteter. Det å få sykdom, smerter, sorg, depresjon kan få matinntaket ut av balanse.

 

Vi mennesker søker en likevekt her i livet, det er helt naturlig, og det kan slå ut slik.

 

Vi må få en orden på det som er feil, tror jeg, før en kan konsentrere seg om vektnedgang igjen. Hvis en kan klare å bremse litt på vektøkning, så får en være veldig fornøyd med det.

For livet går i bølger, noen fine perioder, noen med masse motgang. En må kompensere.

 

Har tenkt selv at når det nærmer seg en prøvelse i mitt liv nå- så skal jeg pakke en liten sekk og sykle til et eller annet mål- bli så sliten at jeg ikke orker å være lei meg, sove-og sykle i vei igjen.

Det var triste saker- men de kommer iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smoothie61

Takk for hyggelige tilbakemeldinger damer:-).

Et godt råd: ikke stress, men kos dere heller med hvor flinke dere har vært ved å komme dit dere er i dag. Fortsett og spis fornuftig og trim slik det passer helsa og kos dere med det - ikke ha dårlig samvittighet for det. Tenk på hvor heldig vi egentlig er:-). Ha en fin dag og helg. Jeg skal på firmatur i helga og regner med det blir masse god mat og god drikke, men satser på å være aktiv og da går det fint:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, Bronze, jeg skjenner meg igjen i dine ord.

Var selv hos legen i går. Betennelse i senefeste i hofta og i foten på andre beinet. Tok masse blodprøver.

Gikk en rolig tur etterpå, men den ble for lang, så jeg kom nesten ikke tilbake til bil. Måtte gå gjennom noen hager for å korte veien tilbake. Så i løpet av 1,5 time ble det "bare" 2,9TP.

Men jeg skal prøve å ta det med ro og bare gå turer. Helst ikke for lange. Jeg er jo livredd for å legge på meg for mye. Men har lagt meg på + - 71 kg, for tiden.

Men jeg har de siste dagene spist for mye. Men har jo forbrent ganske mye, så håper det går ganske bra.

Var jo i sverige og der kjøpte jeg noen energibarer, som bare er så gode og da blir det 2 av dem om dagen og det blir 400 kcal for mye det. Men håper jeg skal få energi. Men det kommer ikke.

Forrige uke prøvde jeg noen slankepiller, også. Men selv om jeg lå på 1800 kcal om dagen, så gikk jeg ikke ned. Bare hopper opp og ned som en strikkball. 70 en dag, 71,2 dagen etterpå.

Men jeg skal prøve som smoothie sier, ikke stresse så mye med denne vekta, lettere sagt enn gjort. Klærne er ikke for trange enda. Selv de trange får jeg på meg.

Men ser at jeg i løpet av 3 dager, har et snitt på 2200 kcal, ikke bra. Så nå blir det kjerping.

 

Ja, det hadde vært fint å bare kunne reist bort en periode når det er som tyngst.Men det har jeg ikke råd til.

Verken lege, Nav, fysio ol vil at jeg skal stresse med å få meg jobb, når kroppen krangler, slik som den gjør.

Så det blir vel Rehab etter hvert.

Snakket om to steder som har bare vegetarkost. Det i 6-7 uker, hjelper kanskje på vekta, også. Men jeg er jo veldig glad i grønnsaker, så det går nok sikkert bra.

 

Uff ja, det er mange forskjellige menn og føringer i dansen. Derfor trives jeg best med mine faste kavalerer, for de har jeg "dressert" hehe. Men på kurs må en jo danse med alle. Derfor blir det ikke mye kurs på meg. De jeg danser med, drar på kurs, og så viser de meg hvordan det er.

 

Når jeg blir i bedre form, får mer energi, skal jeg lære å danse mann, igjen, tror jeg. Virker så kjedelig å danse mann. Jeg liker jo å snurre, masse. Men jeg får bli en snurrende mann ;)

 

Til uka skal jeg i samtale med fysio på Frisk/Grønn resept osv. Kjært bart har mange navn. I hvertfall er det kommunen som har det, så det er gratis trening, 2 gangr i uka. Noe slik som du har, vil jeg tro, Eva.

Men her er det utetrening, med intervaller, den ene gangen og styrkerom den andre.

Jeg trenger nok mest styrke. Ikke trent det siden desember nå og merker det i armene.

 

Det er godt å ha dere her ute. Blir litt mer synligjort det en gjør nå en oppdaterer det for dere andre. Godt med tilbakemeldinger, også.

 

God dag videre og flott fredag. Uff som ukene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig lagt inn treningen min pr. uke for å se hvor mange trimpoeng det utgjør.

Når jeg går etter pulsregistreringen min så er det 8 trimpoeng hver uke, dersom jeg går inn på hver enkelt treningsform og legger inn minutter blir det mye mer trimpoeng selv på moderat. Føler at dette blir villedende, så min konklusjon blir at jeg bruker og stoler mer på pulsklokken. Men 8 trimpoeng pr. uke er vel ikke så verst det?? i tillegg kommer rokkeringen som er 15 min hver dag.

 

Skal prøve å legge inn alt jeg spiser også nå en uke for å se om det skjuler seg noen kcal som jeg ikke teller med.

 

Ja Tjorven vi sliter visst med det samme du og jeg, håper at det slipper taket hos oss begge snart. Antar vekten ikke vil ned så lenge vi har så aktiv betennelse gående, blir nok kortisonkurer på meg fremover.

 

Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å være sjuk. Har nesten ikke fått trent, men i dag landet jeg på 71,9!

Da er det håp om at jeg skal klare å befinne meg et sted på 72-tallet etter helgen.

 

I morgen skal jeg kreke mitt bleke og krokete legeme til stallen. Håper på fint vær og snille hester, så blir det fint å være ute hele dagen selv om kroppen er i streikemodus.

 

Jeg blir så inspirert av å følge med på alt dere skriver. Men av og til leser jeg for fort og lurer meg selv. Jeg var helt sikker på at Tjorven skrev hun skulle lære å bli snurrebass. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å være sjuk. Har nesten ikke fått trent, men i dag landet jeg på 71,9!

Da er det håp om at jeg skal klare å befinne meg et sted på 72-tallet etter helgen.

 

I morgen skal jeg kreke mitt bleke og krokete legeme til stallen. Håper på fint vær og snille hester, så blir det fint å være ute hele dagen selv om kroppen er i streikemodus.

 

Jeg blir så inspirert av å følge med på alt dere skriver. Men av og til leser jeg for fort og lurer meg selv. Jeg var helt sikker på at Tjorven skrev hun skulle lære å bli snurrebass. :blink:

 

Fikk meg en god latter der ;) Ja, det er vist snurrebass jeg blir ;) Jeg snurrer og damene jeg danse med snurrer....

Ja, vist jeg får for mye smerter når jeg går, må jeg nok på hesteryggen, igjen, men jeg liker ikke strigle og sale hesten, bare ri den...

Kos deg på hesteryggen. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen, for en fantastisk morgen, SOL og vindstille og fridag og fredag:)

 

Det går greit med mat og snop i det siste, drikker endel nypete med suketter, dette demper søtsuget om kvelden.

 

Tjorven: Jeg skal ta kortisonsprøyter ikke tabl. Kortisonsprøyter var det eneste som hjalp meg ved betennelse i armen. Etter å ha prøvd naprapat,fysio,trykkbølge,akupunktur så begynte jeg på kortisonsprøyter, etter 3.sprøyte ble jeg tilnærmet god. Da hadde jeg hatt betennelsen i 2,5 år. Derfor er jeg nå villig til å prøve mer kortison. Legger du på deg av kortisonsprøytene? eller er det tabl du mener?

 

Jeg reiser bort i helgen, skal nyte soldager på hytten ved sjøen:) glede:) Må bare passe på å ikke spise for mye snop.

 

Ønsker dere alle en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott morgen ja! Både sol og glede! Så 65 tallet idag, 65,8! Ble så gira at jeg småjogga ned bakkene her til legekontoret hvor jeg tok kolesterolprøve fastende. Og gikk på vekta der. 65,2 kg sto det, med klær..

"Du kan være helt sikker på at denne vekta er riktig!" sa de.

 

Det betyr at jeg er i mål? Setter spørsmålstegn, for hodet mitt er ikke helt med ennå.

Skal tygge litt på dette. Kanskje tar jeg et par kilo til, til 63, det passer til mine 161cm.

 

Tror selvangivelsen er i farta. Kanskje det blir flere hyggelige overraskelser idag( ikke som sist, en saftig baksmell..)

 

Kos deg på sjøhytte i helgen, Bronze, det er herlig, særlig nå om våren før ferielivet setter inn. Vi hadde et sånt sted i mange år, når ungene vokste opp, masse gode minner!

Nå har jeg en bitte,liten tømmerkoie "uren, luren,himmelturen" på høyfjellet, et sted for lange turer i villmarka, blir noe helt annet, mer for voksne. Har vandra hundrevis av mil der oppe, med mine hunder.

Kos deg du og, Smoothie61, spis god mat på helgeturen, også kan du jo gjøre som Tjorven, ta noen skikkelige snurrer innimellom ( men obs! det går ikke hvis en blir litt på en snurr, så vær forsiktig!)

Hvis snurren går trått, kan du prøve med litt filtermalt kaffepulver under skoa, da går det som en lek!

Ikke dumt å lære seg gutte stega i sving,Tjorven, vi har en del jenter hos oss som kan danse begge deler, de er kjempeflinke dansere, dessuten får de erfaring fra begge "leiere" og kan lære bort mange lure triks, som kanskje ikke danselærerne er obs på.

Kos deg i stallen, Indigo- det er herlig å få være ute på tur med disse dyra, dobbel glede blir det.

 

En kjempegod helg til alle sammen på tråden!! Jeg skal ha barnebarn på besøk, vi har mange planer! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Eva - Du verden å flink du er. Du verden. Gratulere så mye. Du har vist funnet koden for deg du. Å det er vel det som gjelder for meg, også, spise mindre...

Det vil sa at du egentlig veier 64 eller 63 kg da?? Flott. God klem sender jeg deg. Det fortjener du virkelig.

Ja, det sier jo at en ulykke kommer aldri alene, og da er det vel likedan på lykke og hell også da.

Ser at helga di er helt flott, også. Barne er herlige vesner.

 

Men nå Mesternes mester.

KOmmer tilbake etterpå

 

God kveld.

Å gratulere så mye, igjen, Eva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Torsdag var en rolig dag, eide ikke energi, så var i senga til utpå ettermiddag.

Men fredag var jeg ute å gikk en tur og det ble over 4 TP. Turen gikk i terreng med snø, så det var mykt å gå på og det gikk bra ang hofta.

Så i dag tok jeg nesten samme tur og med 30 min styrke ble det 4,6 TP i dag, også. Så denne uka begynner å bli bra, men neste uke blir mindre og med bursdag 2 dager til ende neste helg så må jeg både trene og spise mindre nå fremover.

 

Dere må ha en flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...