Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Halloen! Iler innom for å ønske deg en god 17. mai og riktig så god tur til Skottland! Det høres herlig ut! Jeg var jo i England for et par uker siden med jobben, og det var så pent der nå. Blomster og grønne trær og alt hadde den nydelige lysegrønne fargen man bare ser om våren. Helt nydelig! Håper du får kost deg med litt shopping også :)

 

VI har rømt til fjells i helgen og koser oss med å se på fuglene og ekornene spise på fuglebrettet. Hehe :) Men nå skal jeg skifte, skal ned til bestemor i dalen og ta henne med på lunsj. Deretter skal vi opp hit igjen og gjøre minst mulig resten av dagen. Kanskje gå en tur :)

 

God tur og ha en knall dag! Kos deg med rømmegrøten - jeg fikk også lyst på, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Krusmynte

Note to self - prøve klærne FØR man stryker dem kan spare massevis av tid! :) Vel sklir ikke skjørtet helt av av seg selv, men rørleggersprekk når man går med skjørt er ikke mye sexy altså... Hihi! Og ja, jeg ler. Fordi jeg hadde et alternativt antrekk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turjente

Note to self - prøve klærne FØR man stryker dem kan spare massevis av tid! :)/> Vel sklir ikke skjørtet helt av av seg selv, men rørleggersprekk når man går med skjørt er ikke mye sexy altså... Hihi! Og ja, jeg ler. Fordi jeg hadde et alternativt antrekk. ;)/>

Æ flire mæ ihjæl......ha ha ha....nei det er ikke så lett å huske på at man faktisk er i ferd med å bli sylfide......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg var på ferie, var vel omtrent akkurat kommet inn døren da du skrev meldingen til meg i går StinePetrine. :)

 

Joda, jeg har altså kommet vel hjem etter en deilig langhelg i Edinburgh. Dvs mens det var sommer i mesteparten av dette landet var det langtfra sommer der borte - lørdag kom vi til tåke, 12 grader, sterk vind og sinnsyke skybrudd! Søndagen var også tåkete men vinden var gått sin vei og det som var av fuktighet var helst tåken. Mandag var det også tåke, men varmt, og ikke verre tåke enn at det var sol igjennom den. Det ble en skikkelig deilig dag til dels tilbragt i en åpen 2. etg på en turistbuss rundt omkring i byen. I går var det deilig sol men litt kald trekk enkelte steder så det gjaldt å finne det rette stedet å sette seg.

 

Så hva har jeg gjort? Tja... Shoppet, sett, spist og kost meg! Med få unntak er alle klærne jeg har kjøpt str UK 16 som tilsvarer norsk str 44 - unntakene er en størrelse større og er to t-skjorter som jeg så var ville bli ekstremt tettsittende en størrelse mindre, samt en treningst-skjorte. Har kommet hjem med to par chinos-bukser - samme modellen men to forskjellige farger, en del topper hvorav et par vanlige t-skjorter mens resten er andre topper med utpreget sommerfølelse, en dongeriskjorte, diverse truser og sokker, ny trenchcoat og en ny veske. Planene om ny bikini gikk i vasken pga. dårlig utvalg da buksene enten var veldig smale i siden eller ekstremt store (som i å rekke til oppunder armene omtrent), og badedrakt ville jeg ikke ha. Treningstøy var omtrentlig ikke til å oppdrive - de hadde pittelitt på en sportsbutikk til damer, mens de hadde vegg etter vegg til herrer. Samme gjaldt joggesko - utvalget var dårlig til jenter. Trener ikke jenter i Skottland kanskje? Fant en butikk som het Sweaty Betty som hadde kun til jenter, men de var ganske dyre egentlig. Fant tilslutt en bukse og en topp på noe som heter Sports Direct som selger fjorårsmodeller. Akkurat som om jeg bryr meg om akkurat det liksom.... Sko kjøpte jeg heller ikke, for det var nesten bare sandaler, ekstremt flate sko, ekstremt høye sko, og de jeg fant som jeg likte hadde de ikke i min størrelse! Men det er greit, tror nok jeg har klart å bruke MER enn nok penger på turen....

 

Matmessig har jeg ikke tenkt så mye GR mens jeg var borte. Har spist skikkelig frokost hver dag, men har nok spist for få måltider. Ja, og så har jeg spist sticky toffee pudding til dessert. Yum! Det er jaggu mange år siden jeg spiste! For mange kalorier har det nok blitt, men med mye gåing så har det vel omtrentlig jevnet seg ut vil jeg tro. Gikk på vekten i morges og hadde vel gått ned noe sånt som 200 gram siden forrige veiing, men tar det med en klype salt inntil jeg kommer tilbake i vanlig gjenge. Og det gjør jeg jo i dag, men PT-time som jeg kjenner jeg gruer meg veldig til etter forrige ukes fadese. Menmen - avgårde skal jeg uansett! :) Og så får det gå som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Så hyggelig å høre at du har hat t det fint på ferie! Skottland er flott! Kjedelig med være some r så som så, men ferie er ferie ;)Og rart det der med sportstøy, det pleier man jo å finne overalt. Kanskje du har funnet en kur i Skottland, som gjør at man ikke trenger trening og gulrøtter, men at man bare tar ei pille om dagen, som inneholder en god dose kondisjon og styrketrening, samt masse frukt og grønt og alle vitaminene man trenger!

 

Hvordan gikk PT-timen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Været er som det er når man er på ferie - man får ikke gjort annet med det enn å tilpasse seg. Fikk både sol og varme om enn i mindre grad enn her hjemme, men det var så mye annet som veide opp for at det var bedre vær hjemme at jeg ville valgt det samme en gang til. :)

 

PT-timen i dag gikk veldig greit egentlig. Tok overkropp med øvelsene jeg har fått, og det gikk relativt greit når jeg hadde klart å overbevise ham om at han nok hadde vært litt ambisiøs på mine vegne da han satte opp vektene. Løftet bare stangen over hodet, tok 5 repetisjoner, kort pause og 5 til og da gikk det fint. Kunne sikkert klart en gang eller to til, men ikke uten hjelp. Mange av de andre var litt tunge og, så de har vi også justert ned. Så siden vi tok overkropp i dag skal jeg ta bein på egenhånd fredag når jeg trener, og så gjør vi det omvendt neste uke. Nå har jeg program for begge deler, så da skal det forhåpentligvis bli gode greier - må jo ha fokus på alt slik at jeg ikke får noe mer "muskelsvinn"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Forkjølet. Igjen. 2 uker etter forrige runde. Da satt det i nesen, denne gangen i halsen - dvs den er ikke vond, bare tett. Duppet på sofaen i går mens jeg ventet på en venninne, og da jeg ble vekket av dørklokken var halsen begynt å tetne, jeg var hes og hadde fått en herlig tørrhoste. Har hostet meg igjennom halve natten og hørtes egentlig mest ut som en syk sel og hadde knapt stemme i morges. Så treningstøyet fikk bli hjemme, jeg dro tidlig fra jobb og endte i en stol i solskinnet på altanen isteden. Blir mao en rolig helg på meg, med unntak av at jeg skal være shoppinghjelp for en gravid venninne som skal i bryllup og sliter med å finne kjole skal jeg kun en tur til frisøren - foruten det skal jeg forholde meg rolig i heimen har jeg bestemt meg for. Skjønner ikke hvorfor driten alltid må komme i helger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Veiedag, og vekten viser i dag 200 gram opp fra forrige veiing for 2 uker siden og stopper på 91,9 kg. Etter forrige gang har det vært 17. mai med altfor mye rømmegrøt samt storbyferie med både mac & cheese, sticky toffee pudding og andre ting som ikke hører diett med men som man må tillate seg en gang i blant når det er på tur. I tillegg har det blitt en trening for lite grunnet enda en forkjølelse, så alt i alt er jeg faktisk fornøyd med ukens resultat. :)

 

Men nå - nå er det ingen kjære mor lengre. I en måneds tid nå har jeg ikke registrert noe som helst - verken mat eller trimpoeng. Det må det bli en slutt på, så nå er det tilbake til gode, gamle vaner. Ikke fordi jeg er så redd for å spise for mye i hverdagen egentlig, heller det stikk motsatte. Blir litt sånn at åja - var visst tom for melk. Åja, glemte å kjøpe frukt o.l., og plutselig har jeg 200 kcal for lite. Og det kan vi ikke ha noe av! Har mistet nok muskler allerede grunnet slanking om jeg ikke skal miste flere, så her skal det etast! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Registrering er helt klart noe jeg trenger, så skjønner godt at du vil tilbake til det ja! Litt opp etter en ferie er jo ikke uvanlig, og nå er det kun 2 kg til du er under 90! WOW! Et ganske så trivelig mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Da var jeg i gang med registrering igjen, og i går klokket jeg inn på rundt 1500 kalorier. Litt lite melk og frukt, må ta en tur på butikken i dag og kjøpe inn litt diverse.

 

For øvrig hadde jeg en sinnsyk beinøkt med PT i går med fire runder med henholdsvis knebøy (de beste han hadde sett - terper veldig på teknikk som jo er bra men samtidig gjør det meg veldig usikker. Tenker nok litt for mye når jeg gjør dem...), markløft, leg extensions og leg curls. Hadde antydning til gele i beina da jeg gikk opp trappen etterpå, og gangsperren har allerede begynt å komme. I tillegg fikk jeg tafset ham på sprettrumpen! Jepp - that's right. Skal strikke Marius-genser til ham, og da måtte han jo måles. Så brystmålet ble tatt og det er jo greit, men i tillegg måtte jeg måle lengden og det gjør man på ryggen. "I den størrelsen vil den gå ned hit hvis du drar den helt ned" sa jeg og poket ham i ene rumpeballen etterfulgt av kommentaren "du vet at jeg bare gjorde det for å få lov til å kjenne på rumpemusklene dine, sant?" hvorpå han svarte at det var helt greit. :) Man har det da ikke gøyere enn man lager det selv, men jeg kan garantere dere at hadde jeg trodd at det var fare for at han ville bite på kroken hadde jeg aldri gjort det. Det er nok derfor jeg er så flink til å flørte med gifte kompiser og sånt. Men det er jo fint å ha noen å øve seg på.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Ooo, skal du strikke Marius-genser til Mr. SRS?? Han er jammen heldig :D Så flink blir nok aldri jeg, men jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en. De er jo så utrolig fine! I mangel av genser, prøvde jeg i vinter å skaffe meg en slik iPhone-lomme i Marius-mønster, men ingen suksess så langt. Så jeg kapitulerte og kjøpte meg et deksel med Marius-møsnter på Designtorvet i stedet for... Hehe!

Og er det ikke rart, hvor uanstrengt og lett det er å flørte når man vet det ikke ligger noe mer bak... rart det der.

Forresten bra jobba med så liten oppgang på de ukene du har hatt nå. Må si meg enig med Bolledama74, hadde det vært meg, hadde det glatt blitt 10 ganger så mye :P

Lykke til med ny start på registrering! Høres ut som en god plan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Hahaha, har du tafset på PT'en?!? Så herlig, hehe. Nå ler jeg godt nå! Og er en smule misunnelig ;) Kanskje han kan ha det som en liten "gulrot", noe ala dette her "Du får ta meg på rumpa dersom du slenger på en ekstra 5-kilosvekt på øvelsene dine". Hihi! ;)

 

Vet du hva jeg må nå? Jeg må ut på trusejakt! Trusene mine er skikkelig usjarmerende om dagen, de er vide, henger i rumpa og er ganske udelikate! Og om jeg fåt ta en grov en, jeg skal jo ut og ferie jobb i helgen, kan ikke feire med bestemortrusene mine (især ikke om jeg skal vise de frem :blink: )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Vet du hva jeg må nå? Jeg må ut på trusejakt! Trusene mine er skikkelig usjarmerende om dagen, de er vide, henger i rumpa og er ganske udelikate! Og om jeg fåt ta en grov en, jeg skal jo ut og ferie jobb i helgen, kan ikke feire med bestemortrusene mine (især ikke om jeg skal vise de frem :blink:/> )!

Ikke kjøp truser på Vivikes, ihvertfall ikke svarte mikrofiber for da får du bare lilla stump! Ikke det, hvis du slenger på litt glitterspray kan jo det være et fint sjekketriks når jeg tenker meg om.... ;) For øvrig var det en god ide det med ekstra kilo på vektene mot litt tafsing, kanskje jeg skal legge det frem som forslag for ham... *ler*

 

Jeg har vært på et av byens syv fjell for første gang i mitt liv i dag, nemlig Løvstakken. 477 moh for de som evt måtte lure. Kjenner jeg er veldig glad for at jeg ikke visste hva jeg gikk til, for det var litt bratt og ganske tungt! Greit at jeg gikk med venninne som holdt litt tempo egentlig, og konklusjonen er at jeg hadde aldri ALDRI klart å holde følge med henne i høst! Blir jo ikke mindre anpusten av å gå og skravle heller, da - hadde nok noen litt stillere perioder innimellom må jeg innrømme. Turen var "bare" på 4,36 km i følge Runkeeper hvorav 3,36 gikk enten rett opp eller rett ned. Brukte 1 time og 38 minutter totalt, men det inkluderer de 10 minuttene på toppen hvor jeg glemte å sette den på pause. Ikke høy snittfart mao, men det er ikke lett å holde farten oppe selv nedover på den type underlag. Så fornøyd med dagens innsats! Og gele i beina, for jeg hadde jo fortsatt gangsperr fra mandagens økt. Hadde tenkt å trene i morgen, men tror jeg tar det fredag i steden - får se hvordan det kjennes i morgen når jeg våkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mærri

Ikke kjøp truser på Vivikes, ihvertfall ikke svarte mikrofiber for da får du bare lilla stump!

 

Det tenkte jeg også da jeg leste om trusekjøp, hihihi. Men Krusmynte, det var da vitterlig mer enn stumpen som ble lilla.... Flirer.. (Hvordan går det, forresten? har du fått byttet ut det lilla toalettsetet eller er fargen blitt så dempet at den er til å leve med?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Fargen på toalettsetet har faktisk dempet seg. Jeg dro for å kjøpe nytt, men på Ikea var de tom for det jeg ville ha, og andre steder jeg var var rett og slett kvaliteten så utrolig kjip på de som var bare hvite. Kom igjen med de med dødningehoder og delfiner og sånt - det var gode greier. Men de hvite var billigbillig plastikk... Det skal sies at jeg var ikke på type baderomsbutikker, for der er det jo så svinaktig dyrt. Men etter å ha skrubbet masse tror jeg nok at litt også har forsvunnet ved "naturlig slitasje", det er ihvertfall ingen som merker det og en venninne som fikk hele historien var hos meg en dag og hadde stått og nistirret på det uten egentlig å se noe særlig. Så da lar jeg det være. :) Og for øvrig har jeg fått refundert utgiftene for kjøp av trusen, så jeg er fornøyd - kjøpte en hel bataljon da jeg var i Edinburgh forrige helg, så nå skal jeg klare meg en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Da jeg kom hjem fra Edinburgh tok det tid å pakke ut kofferten fordi jeg fant ut at jeg måtte rydde klesskapet først. Bukser har jo blitt kastet/gitt bort til Fretex/UFF litt etterhvert, men toppene har stort sett fått slippe unna. Men no more.... Ene skuffen tok jeg forrige uke, og fikk til slutt pakket ut kofferten. Resten har jeg tatt i dag. Det ble en ganske så stor stabel med ting - t-skjorter, singleter, bluser etc. Totalt sett har jeg vel tømt minst en skuff, men mye av det jeg tok var fra kleshengere så plutselig har jeg ekstremt mange ledige. Men.... For det er et men.... Jeg kjenner litt den følelsen jeg har kjekt før når jeg har hatt storopprydding. Kjenner på redselen for å ikke klare det og følgelig kanskje ha behov for å ta i bruk de store størrelsene igjen. Jeg sliter veldig med motivasjonen om dagene både i forhold til kosthold og trening. For all del, det har gått greit - jeg spiser greit og kommer meg på trening - men det er vel egentlig bare viljestyrke kombinert med trass som får meg avgårde. En utrolig kjip og ekkel følelse, håper det går over snart....

 

Men klesskapet har vel knapt vært så ryddig siden jeg flyttet inn i det - aldri så gale osv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Du går igjennom akkurat det samme som jeg gjør om dagen, og det er helt pyton! Selvom det er himmelsk å kunne kvitte seg med for store klær, ligger redselen for at man kanskje har bruk for dem igjen der. Jeg har gjort det slik, jeg har spartpå en bukse fra jeg var på mitt største. Ikke fordi jeg skal ha noe å ha på meg dersom jeg kommer dit igjen, men som et bilde på at så stor har jeg vært. Og jeg vil ikke komme tilbake dit. Det vil nok ikke du heller selvom motivasjonen ikke er på topp om dagen! Har du noen bilder eller klær fra ditt største som kan motivere deg? Du nærmer deg trivselsvekten din, og de siste kiloene kan visst vært fryktelig tøffe.

 

Motivasjonen min er også så som så om dagen, mye som skjer på jobb, formen har ikke vært helt på topp (og jeg som aldri blir syk) og treningslysten er ikke helt tilstede. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få den tilbake, men jeg håper det løsner snart. Si ifra hvis du kommer på noe lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dagens veiing viser 91,2 kg som er 0,7 ned fra forrige uke. Har også tatt målene mine, og de fleste steder (unntatt overarm og hals) har jeg gått inn uten at jeg husker hvor mye, maks nedgang var vel 2 cm på ett sted. Det er lenge siden sist jeg målte cm så sånn sett er det ikke allverdens, men jeg tar det jeg kan få.

 

Motivasjonen sliter jeg fortsatt med, både når det gjelder trening og kosthold. Er vel mest trass som holder meg gående, og jeg er vel på et punkt nå der jeg vanligvis ville ha falt av lasset ihvertfall hva trening angår hvis ikke jeg hadde hatt PT. Jeg lurer på om det hele skyldes at jeg mangler litt mål og mening med det hele. Ned i vekt og bedre form, jada, men føler at det er så diffust liksom. Kanskje jeg må sette meg noen mer konkrete mål enn som så? Får prate litt med PT om det i dag når jeg har time.

For øvrig gikk egentreningen av overkroppen relativt greit på fredag, klarte å løfte stangen over hodet hele 8 ganger i første sett og 6 de to neste settene som jo er forbedring fra de 5 jeg tok første gangen jeg gjorde det. Om stilen var helt inne skal derimot forbli usagt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg må virkelig si at "trassen" din er sterk! Og så godt å høre at PT-treningen motiverer deg! Tenk deg, du holder fremdeles ut, selvom det er tungt! Det synes jeg er imponerende, for det er tross alt i disse periodene det viser hvem som klarer og ikke klarer. Mange kan klare det når det går lett og er gøy, men det er nå viljestyrken virkelig settes på prøve.

 

Og du, gratulerer med et flott vekttap denne uken. Store tall for en liten skrott ;)

 

Det å sette seg noen konkrete mål kan nok være veldig nyttig. For meg er det noe som motiverer veldig. I går for eksempel. Jeg har en himmelsk, fotsid og vakker kjole, som jeg er så veldig glad i. Men den har jo ikke passet på lenge. I går fikk jeg den på. Den satt ikke akkurat vakkert, men jeg har bestemt med for å ikke prøve den igjen før jeg er 5 cm mindre rundt brystet. Da tror jeg den vil passe riktig mye finere =) Og da har jeg noe spesifikt å jobbe imot, og noe som er annerledes enn kun vekttap. Det klarer jeg ikke å se for meg så konkret nemlig. Men å passe i en av favorittkjolene, det er jammen med noe stas!

 

I morgen skal jeg ha på meg kjole på jobb, det vil si, sommeravslutningen for de fine barna etter jobb. Også det en kjole jeg har ønsket å passe inn i en stund. Og som jeg ifjor presset men inn i, selvom den gav dobbelpupp og økte sannsynligheten for en rumpeblott ganske mye. Det gjør den heldigvis ikke nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dobbelpupp og rumpeblott... Fantastisk! ;)

Gårsdagens tømming av klesskapet har ført noe godt med seg. Noen av klærne kunne mamma bruke, resten ble tatt med til en tante som er i samme prosessen som meg. Vel er hun mye lavere enn meg (det er jo mamma og), men vi trekker jo alle på forskjellige måter. Og med unntak av en stripete genser kunne tanten min bruke alt! Og var sperhappy for hun hater å shoppe... *ler* Godt at det kan komme til nytte hos andre før det evt går til Fretex eller på fyllingen.

 

Ellers har jeg hatt en killer overkropptime i dag med alle øvelsene jeg skal ta fremover. Mens jeg klarte 8 repetisjoner av "løfte stangen rett opp" (som egentlig heter military press) etterfulgt av 6 og 6 klarte jeg henholdsvis 10, 8 og 8 i dag! Fremskrittene kommer raskt mao. En av de andre øvelsene som jeg knapt klarte 5 kg på hver side første gangen tok jeg for fjerde gang i dag, da med 10 kg på hver side! Jeg kjenner at sånne fremskritt gir meg litt motivasjon igjen. Jeg tror nok at den kroppsmålingen har gjort mer vondt enn godt egentlig, men neste gang - da skal det være fremskritt på muskelmassen! Sånn er det med den saken.

I tillegg merker jeg at jeg generelt er litt nedfor om dagene. Den ensomhetgreien kommer og går, og nå har en av mine få single venninner fått seg type og følgelig hører man jo aldri fra henne mer. Ikke at jeg har hatt allverdens med henne å gjøre den siste tiden, men likevel. Man ser jo bilder på Facebook osv. Registreningen min på Match har ikke ført noen sted enda, merker jeg er litt "redd" for å kontakte folk, og når det da er få som kontakter meg så blir jo resultatet deretter. Menmen - har ikke gitt opp enda! :)

Huff, nå forsvant solen så da ble det kaldt å sitte ute på mine nye balkongmøbler - er bare 13 i skyggen i dag. Satser på høyere temperatur og at jeg kan gå med noen av mine fine, nye, sommerlige klær i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Jeg synes sommeren er en helt pyton tid sånn singelmessig. Det at andre sier at jeg er søt og snill, og at "den rette" dukker opp når som helst det synes jeg er noe pisspreik (for å si det på bygdedialekten min ;) ). Jeg har svært vanskelig for å se at en rett mann dukker opp. Slik jeg ser det nå må jeg skaffe meg rasekatt, gå på kattestevner i helgen og omtale katten min på samme måten kollegaene mine snakker om barna sine. Får kalle katten noe menneskeaktig, som Josefine eller Jonas, og rose den høyt opp i skyene med både blå og røde bånd på helgens stevne. Og skrekken, ha mange kattestatuer hjemme. Jeg er livredd for å ende opp som en crazy-cat-lady. Med mitt Ronja Røverdatter-hår og leie tendens til å hente avisa i morgenkåpen kunne jeg nok skremt vettet av nabobarna nok uten vinduskarmer fulle av katter. Kanskje 30 per vindu! Beklager hvis jeg støter noen kattemennesker nå! (PS; foreldrene mine har en herlig katt som jeg er virkelig glad i)!

 

Så godt at styrketreningen din gir motivasjon. Men samtidig kjedelig å oppleve at kroppsscanningen ikke gav ønskelige resultater. Jeg er veldig spent på min kommende kroppsscanning på torsdag. Skal ta med med det gamle arket, og snakke litt med vedkommende om hva slags resultater jeg kan strekke meg mot etter nye tre måneder (skjønt nå blir det mindre en tre måneder).

 

Ha en strlende kveld krusmynte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mærri

Synes det er litt kult at du skal strikke mariusgenser til PTn jeg, Krusmynte. Dere må virkelig ha fått god kontakt. Det er veldig hyggelig å strikke til andre også, er jo grenser for mye strikk en trenger selv. Jeg har strikket et lass med votter i vinter, alle vil ha:)). Også er jeg nettopp ferdig med vm-genser som minstejenta på 5 ville ha.

Lykke til på mannejakt og lavere vekt. Skal se dere greier begge deler:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...