Gå til innhold

Den nye gyldne middelveg


Gjest froeken frue
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Roskva

Åååå, i dag har jeg en dårlig dag :(

 

Det snør tett, jeg kom for sent på jobb på grunn av somlete gubbe og forsinkede busser, jeg er trøtt, har vondt i hodet og i magen, og sliter med å konsentrere meg (vanskelig å hanskes med når man jobber i åpent kontorlandskap). Jeg har gått opp 600g denne uka, og føler meg tjukk! Jeg tror jeg må begynne på kurs igjen, men det har jeg egentlig ikke råd til...

 

På den gode siden var begge ungene blide i morrest, og ingen skreik da jeg gikk. Det lukta SÅ godt fra de våte trærne da jeg hastet gjennom kirkeparken på vei til jobb! Og kaffen og sconsen fra Helmersen var en god frokost :)

 

Jeg får prøve å samle flere gode opplevelser i dag, og håpe at konsentrasjonsevnen er tilbake i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kveita

Roskva og Solvane - bra at vi er flere i samme, hvite båt. :) Her måtte jeg også finne fram vinterbuksa i morges, og bilen får bare stå. Så får vi heller prøve ut bussforbindelsene når vi skal på visning i ettermiddag. ;)

 

Dæsken, det har blitt mye snop i helga!!! :blink: Tror vi har satt ny rekord. Vi får skylde på griseværet... Fikk oss i alle fall en tur ut hver dag, og det var nesten en prestasjon i seg selv! :)

 

Roskva - håper formen blir bedre. Og det er sant - Helmersen kan kurere grugg! :D

Solvane - lykke til med jogging i kveld! Du er flink, altså!

Snupsipups - bare å finne fram varme klær og komme seg ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Ååå, så spennende med visning, Kveita :-) Hvor hen?

 

Jeg kom forresten på noe annet hyggelig som skjedde med meg i helga: Vi var noen damer som tok med oss ungene i gymsalen på ungdomsskolen der vi bor, så de skulle få løpt av seg litt i styggeværet. Og tror dere ikke jeg BÅDE klarte å hoppe tau uten å tisse på meg (IKKE selvsagt for en kvinne som har født to barn), OG løpe rundt og fange gapskrattende unger uten å holde på å dø av utmattelse :)

 

Det merkes på formen når kiloene forsvinner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solvane

Det er bra, Roskva :) Ungene våre elsker Leos lekeland, og der er det også muligheter for voksne som vil bevege seg litt. Jeg pleier i hvert fall å være god og sliten etter noen timer der ;)

Jeg kom meg ut på joggetur i kveld, etter tidenes lengste dørstokkmil. Ikke så motiverende når snøen laver ned utenfor. Jeg har jo løpt i snøvær før, men det er demotiverende å tenke på at det er 29. mai. Hadde tenkt at det ble mulig å løpe i lysløypa snart, i stedet kommer det bare mer snø. Men da jeg først kom meg ut, var det ganske deilig, og jeg løp i en halvtimes tid.

 

Ellers har jeg holdt meg unna vafler, vaniljesaus og pizza i dag. Ikke dårlig bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Jah, da har jeg tatt grep igjen - jeg har kjøpt nytt nettkurs!

 

Ser at jeg ikke klarer å holde snopesyken i sjakk for tiden, så nå betaler jeg i dyre dommer for å få et spark bak. Det ideelle hadde nok vært et "ordentlig" kurs, ikke ett på nett - men med sommerferien for døren så går ikke det. Så da blir det nest beste løsning :)

 

Så er spørsmålet: Hva skal jeg bruke de tre kveldstimene mellom sengetid for ungene og min egen sengetid, på?

 

Jobb? Jeg har mange minustimer å ta igjen og mye å gjøre...

Husarbeid? Vaskerommet renner over av skittentøy, og sokkene sitter fast i gulvet under spisebordet...

Trening? Det hadde vært sunt for meg å komme meg ut litt i snøføyka...

 

Noen innspill fra dere andre flinke damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solvane

Hei Roskva! Kjenner meg igjen i spørsmålet om hva jeg skal bruke de dyrebare, stille kveldstimene til. Ofte er mulighetene så mange at jeg ender opp med alternativ 4: Synke sammen foran tv'n med ipaden i fanget mens jeg halvveis ser på dagsrevyen og halvveis spiller wordfeud. I høst tenkte jeg at jeg ikke hadde tid til å trene mer enn én kveld i uka, fordi det alltid er husarbeid som skal gjøres. Så begynte jeg å tenke over hva jeg faktisk brukte tida til, og hva som ville skje hvis jeg nedprioriterte husarbeidet, og kom fram til at verden ville bestå likevel. Så begynte jeg å trene en ekstra kveld i uka, og det gikk faktisk veldig bra. Og nå når jeg har begynt å jogge, går det enda bedre, for da trenger jeg ikke å bruke tid på å komme meg til og fra treningssenteret. Ikke bare det - jeg har i tillegg fått ekstra overskudd, + at når jeg vet at jeg skal trene, skynder jeg meg å gjøre litt husarbeid før jeg går ut, sånn at jeg kan kose meg i godstolen med god samvittighet når jeg kommer inn. Så nå har vi det ryddigere enn noen gang (altså småbarnsforeldre-med-hamstertendenser-ryddig - ikke strøkent ;)) Av og til skriver jeg en liten liste før jeg går fra jobb over hva jeg skal rekke på kvelden, sånn at det ikke skal skli ut i bare tull.

 

Hm, nå høres jeg jo skremmende effektiv ut, men det er jeg ikke. Ofte blir det tull, og ofte går planer i vasken fordi jeg er så trøtt, eller fordi en unge bruker dobbelt så lang tid å sovne som jeg har regnet med. Men litt planlegging er i hvert fall bedre enn ingen planlegging, og så får jeg bare leve med at ikke alt går som jeg har tenkt bestanding.

 

Når det gjelder kostholdet er jeg forøvrig slett ikke fornøyd for tida. Tror kroppen innbiller seg at det er høst, og at det er viktig å bygge opp et fettlager før vinterkulda setter inn. Men nå ser det ut til at vi får litt mer sol og varme her også, så da kan jeg vel snart tilbringe kveldene med å lempe stein i hagen i stedet for å ligge i sofaen og drikke kaffe og spise marsipanbrød.

 

Snart helg :) Måtte den bli solfylt og aktiv for alle B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kveita

Heisann alle sammen. Solvane, jeg er dødsimponert over deg. Trening og husarbeid og lister og... Her blir det alt for mange timer i sofaen, er jeg redd. Men det er vel bare å nyte det så lenge det går, hehe. ;)

 

Matmessig går det ganske rævva for tiden. Gubben har høyintensiv periode med jobb (14-15 timer i døgnet, inkludert helg, varer 3 uker til), og da blir det lettvint og kjapp mat. Høykarbo, som oftest. Og det drar igjen med seg snope-uvaner mm. Her må det skjerpings til, det skal være helt sikkert!! :blink:

 

Roskva - vi var i "nabolaget ditt" og kikka tidligere i uka, men det fikk gå. Så vi leter fremdeles!

 

Ha en nydelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solvane

Stille og rolig her inne nå - håper på at det er fordi alle er ute og nyter sommerværet B)

 

Jeg er godt fornøyd, selv om det ikke skjer mye med vekta. Lett å holde seg i aktivitet når været er fint og hele familien har lyst til å være ute. I går ble det pølser til middag, men i dag blir det laks og salat.

 

Når det gjelder mitt forrige innlegg, så var det ikke meninga å framstille meg som veldig imponerende. Poenget mitt var at hvis man må velge mellom trening og husarbeid, så ville jeg ha valgt trening. Hvis man setter husarbeid først, får man aldri tid til noe annet, for det tar jo aldri slutt. Og så oppdager man kanskje at man får tid til litt husarbeid etterpå likevel, og det er jo bare en bonus :)

 

På fredag jogget jeg en mil igjen, og på en veldig bra tid, så da var jeg fornøyd :D Men jeg var så utrolig sliten etterpå. Tror kanskje ikke jeg skal løpe så langt igjen på en stund, for jeg kjenner det i beina. Men nå er heldigvis lysløypa farbar igjen, så nå slipper jeg å jogge så mye på asfalt.

 

Ønsker alle ei fantastisk uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

1. dag på nytt kurs - og vekta viste 79,5kg. Ikke så verst :)

Det vil si at jeg har 6,5kg til målet.

 

Helga har vært helt fantastisk - endelig er været brukbart her nord også. Lørdag var det nødvendig med fleecejakker og lue på ute, men i går var det etter hvert bare tights og genser for jentene :) Minstemann måtte ha bomullsjakke over bodyen også.

(Når jeg snakker om "jentene", mener jeg min jente og jenta til bestevenninna mi - de bor i sokkeletasjen, og er en del av vår utvidede familie :))

 

Jeg har også fått vært mye ute, har stullet litt i hagen og drukket kaffe på verandaen. Og i går kveld heiv mannen min og jeg oss rudt og ryddet hus - det så aldeles bomba ut. Så nå har jeg utmerket samvittighet, og kan dra på strikkekveld med jentene i kveld! Jeg har også planlagt dagens måltider, så jeg kan kose meg med mate på strikkekvelden, uansett hva som serveres (skjønt, det skal sies, vi har lagt oss på en ganske sunn linje) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide å skrive noen ord da siden det har vært litt rolig her ;)

Kan vel ikke skryte av at det er finværet som har gjort at jeg er lite aktiv her inne, for finvær er det slutt på hos oss... Men det har vært hektiske dager så jeg har rett og slett ikke orket å skrive så mye. Men må vel bare innrømme at jeg har vært her inne å tjuvlest ;) Det går ganske greit med meg for tiden, vekten viste 77,1 kg i dag så det går da nedover :)

Helt enig med deg Solvane at husarbeid ikke bestandig trenger å være førsteprioritet. Jeg prioriterer også trening først og tar husarbeid når det blir tid til det. Huset er slett ikke ryddig og nyvasket til en hver tid, men helsa mi er viktigere enn et plettfritt hus ;)

Blir nok enda noen uker før jeg kan løpe en mil, men jeg jobber med saken. I dag legges løpinga på hylla til fordel for zumba. Flere uker siden sist nå, så jeg gleder meg skikkelig.

 

Lykke til på kurs Roskva, deilig når målet nærmer seg. Jeg har 7,1 kg til mitt mål, så vi har omtrent like mye å jobbe med fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskva

Neimen, så stille det er her inne da - føler jo nesten at jeg kupper hele tråden ;)

 

Onsdag var jeg på dugnad i barnehagen, og drev aktiv rundvask i tre timer - det regner jeg som god trim! Dessverre ble det utjevnet av at de serverte vafler på dugnaden - nystekte vafler med jordbærsyltetøy og brunost! Nam! Jaja, jeg kompenserte med å spise alt for lite i går - det var så vidt jeg kom over 1000 kcal på hele dagen.

 

I går hadde jeg nemlig deilig "hjemme med sykt barn"-dag, sammen med storjenta mi :) Vi koste oss hjemme, gjorde litt husarbeid, og spiste lunsj sammen på cafe. Det er så deilig å ha tid til det nå og da - å bare være sammen, uten noe som skal gjøres eller folk som skal besøkes eller tidsfrister som skal nås. Jeg håper å få flere sånne dager i sommerferien :)

(Nå skal det sies at hun var ikke så veldig syk - bare aldeles utslitt etter å ha gått på sin første topptur med barnehagen dagen før... Trøtt og med gangsperre, da må fireåringer også få ta det med ro :))

 

I helgen skal jeg på hyttetur med venninnene mine fra lørdag til søndag. Jeg påtok meg oppgaven med å lage meny og handle mat - så har jeg full kontroll over hva som skal inntas i løpet av turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Åh, dere er så flinke!!!nJeg pusser opp hus og har falt av vogna, blir feitere for hver dag som går og føler meg mislykket. Vi har knapt strøm i huset, så er ikke mye på nett. Jeg er fortsatt her i ånden, selv om jeg ikke er særlig stolt over egen selvdisiplin om dagen...

 

Er mye i aktivitet, men får trent lite. Spiser mye dritt og drikker lite vann. Ellers er livet greit :)

 

Stå på! Dere inspirerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får starte opp for fult når du er klar for det frøken frue. Dagen kommer, det er jeg sikker på. ;) I mellomtiden er det koselig at du stikker innom å hilser på av og til, vi setter pris på livstegn ifra deg. :)

 

Kos deg på hyttetur Roskva :) Jeg skal på en sånn venninne hyttetur neste helg, gleder meg skikkelig :) Blir nok masse vin og masse skravling. :)

 

Tirsdag denne uka sprang jeg jentebølgen. Dagens høydepunkt var nok at jeg fikk vekslet noen ord med Yngvar fra puls. Ellers var jeg fornøyd med at jeg greide å jogge hele veien :) I dag var det ny løpetur og har nå kommet opp i 8,5 km, så det går da fremover. Øker ikke så mye hver gang, så etter planen er det fortsatt en måned ca til jeg skal springe en mil. Så får vi se da om jeg orker å vente så lenge ;)

 

Håper alle får en fin helg, været ser iallefall ut til å bli fint her i trøndelag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kveita

Hei fra meg!

 

Roskva - du kupper ikke tråden, du holder den i live! ;)

 

FrøkenFrue - det er lov å være her også når man ikke er så flink. Vi liker deg uansett, vi. Plutselig tipper det andre veien igjen, bare vent å se. I mellomtiden får du prøve å ikke grave deg ned i den dårlige samvittigheten. Det er jo bare tull! :)

 

Snupsipups - gratulerer med vel gjennomført løp! :D

 

Solvane - jeg skal forsøke å tenke som deg når det gjelder husarbeid og trening! Og ja, det er utrolig deilig nå som lysløypa endelig er bar igjen. Ut-ut-ut!!

 

Her har det ikke blitt noe huskjøp ennå, men vi fortsetter letingen. Og magen har endelig begynt å vokse litt, selv om jeg synes jeg ser mest feit ut ennå. Hmf...

 

Kostholdet er så som så. Blir litt mye søtt, ja. Selv om jeg vet at jeg ikke burde. Det har kommet på to kilo i løpet av de siste to ukene. Det er forsåvidt helt i orden, men jeg får passe på at det ikke renner på raskere enn det MÅ/BØR/SKAL. Altså, at det ikke er bare pga usunn mat men faktisk pga babyen!!

 

Trim er også så som så, men det blir da litt daglig gåing og/eller sykling til jobb. Gubben jobber og sliter til alle døgnets tider (laaang innspurt som topper seg nå disse ukene), så han er ikke noe til turkompis for tiden, dessverre. Velvel, det blir bedre i juli! Tror jeg... :)

 

Ha en flott helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solvane

Heisann!

Fint med litt aktivitet her inne. Er alltid spent på å se hvordan det går med dere. Har hatt lyst til å skrive mer, men er som Roskva redd for å "kuppe" tråden. Humøret har gått mye opp og ned den siste uka - føler meg enten supersprek og flink og full av energi, eller lat og i dårlig form, som bare stapper innpå med usunn mat. Har tenkt flere ganger at jeg skal registrere det jeg spiser, men jeg orker bare ikke. Får heller ty til sunn fornuft.

 

Sunn fornuft ser i hvert fall ut til å ha hjulpet denne uka. Hadde gått ned 700 g. siden forrige veiing. Er fornøyd, men hopper ikke i taket, siden jeg hadde gått ganske mye opp de foregående ukene, og dessuten har jeg hatt mensen, så det er vel bare naturlige svingninger. Men hvis jeg går ned like mye til neste uke - da hopper jeg i taket :D Har også bestemt meg for å registrere midjemål, siden jeg føler at magen henger og slenger uansett hva jeg gjør, og for å se om alle denne treninga har noen effekt ;) Fikk det til å bli 90 cm i dag, men synes det hørtes lite ut i forhold til hva jeg har "prøvemålt" de siste dagene. Men det kan jo være stor variasjon her også, etter når på dagen jeg gjør det. Får se hva resultatet blir neste uke.

 

Ellers er det EM, og mye tid foran tv'n med kosemat. Prøver å unngå at det tar helt av, og i går fikk jeg meg en joggetur etter kampen, så det skal vel gå bra.

 

Frøken frue - jeg vet ikke hva slags oppussing dere driver med, men akkurat vannproblemet burde være enkelt å fikse ved å ha en vannflaske i nærheten mens du holder på. Da føler man seg jo mer opplagt også. Jeg synes i hvert fall det er lett å tro at det er andre ting jeg mangler - så tar jeg meg kaffe og sjokolade for å kvikke meg opp, mens det egentlig bare var et glass vann jeg trengte.

 

Kveita - jeg jogget rundt Prestvannet i går kveld, og det var nydelig. Om ikke du tar turen for å få trim, så er det verdt det bare for å se på fuglelivet, fjellene og den grønne skogen :) Nå har det kommet andunger også, og de er så søte :D

 

Ha ei fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, alle flotte damer :)

 

Så deilig at det var litt liv her inne, da!

Jeg har hatt en utrolig herlig helg! Fra lørdag til søndag var jeg på hyttetur (på Vannøya, for de lokalkjente) sammen med en venninnegjeng. Det har jeg ikke gjort siden jeg fikk barn... Det var flott!

 

Jeg var litt bekymret for matinntaket på den turen, så jeg påtok meg frivillig å sette opp meny og handle mat for alle sammen på turen! Da ble det i hvertfall sunn mat - om enn litt mye. Gud, så mett som jeg var på lørdagskvelden har jeg ikke vært på evigheter!

 

Søndags formiddag tok vi oss en fjelltur, og jeg var litt bekymret før den også. Flere av de andre damene er sånne sprekinger, som springer mila og styrer på. De fikk seg en rolig tur oppover, og jeg kjente til min stor glede at jeg hang med, og at jeg ikke holdt på å dø på veien oppover! Det merkes godt at jeg er 15kg lettere enn rundt juletider. Og vel 13kg lettere enn i fjor sommer. Det er en fantastisk følelse!!

 

Om ti minutter har jeg time til manikyr og "shell-lakk", neglelakk som holder i to-tre uker. Da føler jeg meg fin :) Dessuten fikk jeg et kjempekompliment av en god venn i dag - han synes jeg ser "fantastisk" ut for tida :D

 

God start på uka, må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Roskva, du ser ut til å ha full kontroll! så gøy!!!

 

Jeg gikk på vekta i morges; 79,1. Det er så rart med det. Det skulle ikke mer til for å finne igjen motivasjonen og å rake seg i ryggen... I går så jeg meg selv i speilet og grøsset. I dag så jeg meg selv i speilet og tenkte; visst pokker ;)

 

Så jeg tar med meg vannflaska videre i oppussinga og ser hvordan det utvikler seg. Har endelig fått gubben på lag og nå er det full skjerpings. Rugkjeks med ost til dugnadskaffen i stedet for sjokkis og pottis...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det jo kommet mange innlegg siden sist. Så gøy da :)Ser ut som det går greit med alle. Bra du fikk en positiv overraskelse på vekta frøken frue, sånt hjelper virkelig på motivasjonen.

 

Vekta mi har visst bestemt seg for å vise sin beste side for tiden (mon tro hva den pønsker på?), vekt på lørdag var 76,2 kg, Jippi :) Drømmen er 75 kg før ferien, og det må da være realistisk nå siden det fortsatt er over en måned til ferie. Kanskje jeg til og med kan rekke 74? (Håpe, håpe).

 

Ellers vil jeg ønske alle en flott uke, men gode, sunne valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hyggelige opplevelser på vekta, Frøken Frue og Snupsipups :)

 

Hos meg har vekta stått bom stille den siste uka - jeg skylder på mensen og hyttetur, og håper det blir bedre neste uke.

 

Men akkurat nå sliter jeg - saksbehandlingssystemet på jobb er nede, og jeg får ikke gjort NOE! Og det er dritkjedelig! Og når jeg kjeder meg, får jeg lyst til enten å spise alt jeg kommer over, eller shoppe... Jeg bør ikke spise for mye, og jeg har ikke råd til å shoppe noe særlig heller.

 

Blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei - her var det masse flotte resultater og gode vibber! Deilig :)

 

Jeg skal ikke ødelegge stemninga, men jeg har vært på en lengre reise og har fått lønn som fortjent - opp 0,5 kg ;). Har stor tro på at det order seg i løpet av uka, og trimmer og fører matinntak som en helt, he he.

I helga skal jeg skaffe meg årets fjell-trim kort, det blir deilig å starte turgåingen i fjellet igjen - det har vært et langt opphold mellom skisesongen og framkommelig barmark.

 

Gratulerer med supergode resultater alle sammen!! Særlig imponert over deg Roskva - 15 kg siden jul! :D Hang in there!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solvane

15 kg, Roskva, det er imponerende! Ser ut som om alle er flinke for tida. Lenapena, det er selvfølgelig ikke gøy å gå opp når man helst vil ned, men 500 gram er ikke veldig mye heller, så det forsvinner vel fort. Jeg er spent på hvordan det går denne uka. Føler meg veltrent og energisk, men i helga er det sølvbryllupsfeiring for søsteren min (som er utdannet konditor <_< ) Får satse på at det går bra. På mandag bestilte jeg meg ny pulsklokke med gps, så nå venter jeg spent på den. Mye penger, men jeg er jo ganske svak for elektroiske dingser, og håper at det får opp treningsiveren enda mer.

 

Snart er det helg :) Måtte den bli strålende for alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle oppmuntringer og gratulasjoner for de -15kg.

 

Selv sitter jeg fast i irritasjonen over at det nå har stoppet opp og at det er så VANSKELIG å komme seg videre nedover. Jeg må virkelig ta meg sammen og være FLINK nå - holde meg til 1300-1400 kcal, og få opp hverdagsaktiviteten.

 

Kanskje jeg skal ta guttungen på ryggen og jentungen i hånda, og gå en kort fjelltur i helga? Det blir ikke så mye trim av å gå så sakte, men det er i det minste aktivitet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noe skikkelig finvær her oppe som får sommerstemningen fram :) Har fått tak i fjelltrim kortet, og den første toppen er tilbakelagt. Ser til min forundring at ansiktet har fått litt farge - jippi!

 

Roskva, du kommer nok over kneiken snart! Hvis du ikke går i samme fella som jeg av og til gjør, med å egentlig være såpass fornøyd med meg selv at jeg tar litt ferie... men, du virker helttent så det går nok bra! Stå på :D

 

Solvane, takk for støtten :) Jeg depper ikke for 0,5 opp - jeg tenker heller på at det fort kunne være 2 kg opp i "tidliere tider". Allerede dagen etter var vekta nede igjen (klarer ikke å la være å smugveie meg...) Håper det går bra med deg og sølvbryllupsfeiringa.

 

Forsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei fantastisk helg!

Nydelig vær, og stort sett blide unger :) I går var jentungen sammen med barnebarna til naboen hele dagen - de løp inn og ut, lekte og koste seg, og kranglet nesten ikke! Og i går ettermiddag kom svigermor og svigerbror (ungenes bestemor og onkel) hjem fra syden - og de hadde med seg pakker i mengder til både våre unger og jentungen i sokkeletasjen! Godterier og kjoler og Hello Kitty-vesker og alt fire år gamle jenter kan begjære på denne jord :)

Lillemann fikk ny T-skjorte og en pakke godteri, og var strålende fornøyd han også :)

 

Vekta står fremdeles nesten på stedet hvil - 200g ned denne uka. jaja, det går i hvertfall rette veien. Jeg pleier ikke å være så nøye med å måle cm, sist gang jeg gjorde det var ved slutten av sist kurs. Og siden jeg var så irritert på grunn av manglende resultater på vekta, bestemte jeg meg for å kontrollmåle. Jeg var litt oppblåst, så midjemålet var +1cm. Men resten av kroppen viste tilsammen -20cm!! Så NOE har det da skjedd!

 

Og med finværet kom også overskuddet til å røre litt på meg - så i helga har jeg virkelig fått gjort både hagearbeid og trim i en og samme operasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...