Gå til innhold

Runde to


Gjest StinePetrine
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest StinePetrine

Man gå faktisk gå litt for å komme opp i skritt ja. I og med at jeg er lærer i 1.klasse har jeg ganske aktive dager på jobb, men jeg ser det at jeg må jobbe litt for å komme opp i 10,000 om dagen. Men i går gikk jeg til og fra GR-kurs, ca 10-12 min hver vei, og hjem fra bussen, ca 8 min. Og da kom jeg opp i 9000 før kveldsturen. I tillegg tok jeg på meg telleren litt "sent" på dagen (ca 08.30), i dag på den tiden hadde jeg gått ca 1500 skritt. Så jeg går egentlig endel i hverdagen, men det er jo ting kroppen min er vant til, men det er spennende å se! For noen år siden prøvde jeg en skritteller, da lå jeg på rundt 6000 skritt om dagen. Ganske stor endring.

 

I dag var jeg på butikken, og gikk forbi ostedisken. Jeg er shitglad i ost. Mye heller spise ost, ja, kun ost, enn sjokolade nå om dagen. Vil ta en osteskive (ok, kanskje ikke Synnøve Finden 10% fett, men annen ost), putten den i munnen og bare spise masse ost! Men jeg gjør det ikke. Hehe, og i dag tillot jeg meg å kjøpe en Manchego-ost på butikken, en pakke på 98gram, så ikke en stor pakke. Tenkte at jeg kunne bruke den som pålegg. Det resulterte i at jeg skar opp noen skiver, puttet de i munnen, ble irritert på meg selv og dynket osten i Zalo og la den i søpla. Sånn gjøres det her. Men behovet er stilnet, og jeg har ikke kommet for høyt opp i kcal i forhold til mitt daglige inntak. Endte på 1930 kcal.

 

I morgen er det klart for PT-time nummer to. I dag var beina mine sure og stive på spinningen, fikk ikke fullt utbytte av de synes jeg, men med 15 min gange/løping før timen ble det forbrent 700kcal, så det får jeg se meg fornøyd med!

 

Ha en flott kveld dere! Her skal kveldsmaten og "desserten (bær, banan og vaniljekesam) nytes på sofaen mens været herjer ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare smile av å lese tråden din :) jeg får en sånn følelse av at du er ei skikkelig gladjente, og du virker så energisk!

Dessuten, så er det også veldig motiverende. Tenk at du etter såpass mange kilo kan gå ned så mye på ei uke. Ingen tvil om at du jevnt over har god kontroll og gjør det som er rett for deg og din kropp :)

 

700 kalorier brent på treningsøkt er jo helt rått!!! Det klarte ikke jeg på styrke/boot camp/PT time da jeg veide 118 kg engang. *bøyer meg i støvet og følger spent med videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Vs2013 - så hyggelig sagt, tusen takk! Tror jeg blir sett på som ganske så glad, hehe. Det er så utrolig motiverende med en pulsklokke som forteller hvor mange kalorier som forsvinner fra kroppen, kan ikke skjønne at jeg ikke begynte med den tidligere, den har jo ligget i skapet så lenge! Nå er jeg helt frelsk ;)

 

I dag har jeg hatt PT-time nummer to. Vi kjørte sirkeltrening, løpe 400 meter, ro 500 meter, planke, knebøy, utfall og en øvelse for rygg. Alt dette ble reperter tre ganger. Vi tok tiden på de to siste, mens vi jobbet teknikk på den første. Andre gang på 9min 11 sek, og tredje gang på 9min 3 sek. Min beste konkurrent er meg selv, så for å slå min egen rundetid måtte jeg spurte i mål på tredemøllen da vi løp de siste 400m! Svetten sprutet bokstavlig talt, i dag har jeg sett det renne og dryppe fra meg og ned på bakken. Stakkars PT-en som har tatt på meg i dag. Føler virkelig han fortjener den betalingen har får! Har satt opp ny time neste uke, så nå skal jeg bli sterk som fy!

Jeg fikk skryt for innstillingen min i dag, og da blir jeg såpass stolt at jeg igrunn kommer til å kjøre denne runden tre, og ikke kun to ganger denne uken :D

 

Happy thursday!! Quiz her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svetten sprutet bokstavlig talt, i dag har jeg sett det renne og dryppe fra meg og ned på bakken. Stakkars PT-en som har tatt på meg i dag.

Du, det der har jeg og tenkt på mange ganger. Får av og til et klapp på ryggen eller han står og holder på meg for å sjekke at jeg bruker de riktige musklene og sånt, og jeg sitter der og tenker "ikke ta på meg, jeg er så svett!!!" *ler* Det er vel en av risikoene man tar når man utdanner seg til PT.

 

Jeg har (foreløpig) ikke hatt vannblemmer etter trening, men har fått konstant hard hud inni håndflatene som gjerne skaller enten noen dager etter trening eller hvis jeg har hendene mye i vann. Huden under er fortsatt hard selv om skallingen pågår, men pytt - litt må man vel lide... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Mamsen-SJ - tusen takk! Det er helt klart motiverende å lese hevrandres tråder je! Dagene mine er litt hektiske om dagen, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke er så hypping innom og kommenterer hos andre! Jeg jobber med saken! God helg til også =)

 

Krusmynte - det er sikkert en del av arbeidsavtalen til PT-en. "Punkt fire på listen, det forventes at en berører svette kropper i ny og ne, om så bare for å få den unge blondinen til å føle seg litt ekstra fresh der hun sitter på romaskinen"! ;) Overhodet ikke siktet inn til meg selv!!!

 

I dag har jeg gjort noe sprøtt, jeg dropper treningen! Jeg har mye å gjøre på jobb om dagen, og har trent mandag, onsdag og torsdag denne uken, skal også søndag. Og i dag kom jeg senere hjem enn forventet, og ville/måtte spise middag før den planlagte treningen fordi jeg skal avgårde nå om 30 minutter. Det ble rett og slett litt for hektisk for meg i dag, jeg har måttet spise mye fortere enn jeg liker denne uken, og synes det blir litt stress, så nå var det godt å kunne spise middag uten å stresse.

 

I morgen skal jeg til Oslo og møte venner gjennom hele dagen, det vil si, cafe og restaurant til alle måltider. Først frokost med ei venninne, så lunsj med en annen, en kaffekopp hos min flotte tante og dagen avsluttes med en reunion med noen jeg studerte med i Latin-Amerika i fjor. Sist de så meg var jeg ca 125/127 kg, med mine nå ca 90kilo regner jeg med at de ser en stor forandring. Jeg gruer meg litt til det, samtidig som det blir litt stas! Jeg er litt skeptisk til å skulle innta såpass mange måltider utenfor hjemmet på en dag, men jeg styrer unna alkohol på kvelden (kjører). Jeg kjører hjemmefra ca 09.00, og planlegger å spise en gulrot, og en bolle med jordbær, vaniljekesam og banan for å ha nok i magen frem til frokosten ca 10.30/11.00. Det blir færre måltider enn vanlig, så jeg prøver å spre de utover. Håper på lunsj ca 15.00, og middagen blir ca 20.00, jeg trenger altså noen små mellommåltider i veska. Får bli litt grønnsaker og sånt. Spent på hvordan morgendagen blir, i går og i dag har jeg liksom ikke kunne få nok mat. Jeg har vært sugen på noe etter middag, ikke søtsaker, men brødskiver med godt pålegg. Rart hvordan det "suget" har endret seg.

 

He en flott og sunn helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Shit, jeg er så sykt sulten i dag! Spiste kveldsmat før jeg dro (og har kun vært borte noen få timer), men da jeg kom hjem nå bare "måtte" jeg har to rugsprø med lettere fløtemysost og mozzarella. Pluss at jeg tillot meg 4-5 biter med Stratos da jeg var gjest. Jeg tror jeg har nevnt alle gangene jeg har spist sjokolade iløpet av min prosess her på tråden, det er ikke mange, men i dag var det skikkelig godt. Så jeg var igrun fornøyd med at jeg tok noen få biter, og jeg koste meg med de fremfor å sluke de.

 

Lurer på om kroppen min vil gjøre litt opprør med meg om dagen, at den vil lure meg til å spise mer mat, isåfall, kjipt. Frem til nå har det ikke blitt noen utskeielser, men jeg vil ha mer brødmat, et ekstra rundstykke i frokostbuffeen på søndagene, en skive ekstra til lunsj og mer til. Det er mat jeg ønsker mer av, ikke søtsaker. Men jeg ligger jo på 1900kcal, det er jo nok. Rart det her.

 

Lite spørsmål, hva bruker dere frimerkene deres til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig kjipt å være så sulten hele tiden. Har du fortsatt med omleggingen av spiserytmen som du gjorde på dagtid her for en tid tilbake?

Men - stress hjelper nok ikke. Heller ikke det at du ikke har hatt muligheten til å bruke så mye tid på selve spisingen som du liker. Og du har trent mye denne uken og sikkert også litt annerledes enn vanlig. Og det er i tilfeller som dette det er viktig med registreringen, hvis ikke er det lett å falle utpå! Og det er jo det mange gjør når de begynner å trene og tror de skal gå ned i vekt - de merker ikke at de får økt appetitt og spiser litt mer her og der.

 

Men - det er jo bra det er mat du får lyst på og ikke søtsaker! Selv er jeg sånn at når jeg er sulten kan jeg begynne å se lengselsfullt etter innholdet i isboksene i butikken, bilder av kaker, leser gjerne dessertmenyer først, går rundt i butikken og legger alt mulig jeg ikke skal ha i handlevognen for å ta det ut og legge det på plass igjen (heldigvis...) osv. Men når maten er inntatt forsvinner også søtsuget, så det er utvilsomt blodsukkeret som snakker. Men det som er skummelt er at hadde du satt en kake eller noe foran meg hadde den gått ned på høykant... Selvkontroll? Tja... Ikke alltid! :)

 

Håper du får en super lørdag - synes den høres veldig kjekk (og til dels litt dyr med all utespisingen...) ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om mat er og blir en utfordring, uansett hvor man er i "slankeprosessen". Det sier meg at jeg har mange og laaaange måneder foran meg.. Hele neste uke blir et sant mareritt, med forening hver kveld fra mandag-torsdag og hotellopphold med all inklusive i helgen - og jeg som bare er på pulver.. Hadde jo gledet meg sånn til alt dette!!

 

StinePetrine: Jeg synes du er god som klarer å nøye deg med noen få sjokoladebiter og nyte disse!

Krusmynte: Jeg skulle gjerne ha vært med deg på handletur. Jeg har saktens mye å lære om at man kan faktisk sette ting tilbake i hyllene igjen når man innser at disse ikke gjør deg godt!

Mamsen: Lykke til neste uke og kos deg i nydelige Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Hei dere!

 

Jeg har tenkt litt på dette med spiserytmen, og hva jeg spiser, kanskje greit å prøve noen litt mer spennende lunsj/kveldsmat-retter. Men jeg vet sannelig ikke. Nå denne helgen har jeg hatt lyst til å småspise, gå i skapene og småspise. De av dere som har lest tråden min en stund vet kanskje at jeg de ikke har slitt noe særlig med søtsug i denne prosessen, og jeg vil ikke kalle dette et søtsug, men jeg vil ha litt valnøtter, en osteskive og andre saker og ting. Slik jeg gjorde før. Nå skal det sies at jeg overhodet ikke er der jeg var før, langt ifra, men jeg får jo helt panikk når jeg kjenner at kroppen ønsker å snike seg til ting jeg egentlig ikke vil at den skal ha. Da blir jeg stresset. Jeg er rett og slett livredd for å legge på meg igjen. Det er spesielt rett etter jeg har spist at jeg blir sugen på noe, helt snodig. Jeg ønsker mer mat, annen mat enn den jeg nettopp har spist. Som sagt, veldig rart! Og dette er nesten litt flaut, men her om dagen tok jeg en ekstra slurk tran. Jeg drakk den fra flaska! Dån!!

 

I dag var det på tide med spinning, men etter en to timers lang cafetur med ei venninne var ryggen min såpass kjørt at jeg måtte gå ut av timen litt over halvveis. Og dersom du gjettet at, oi, nå ble hun muligens enda mer stresset, mindre trening og litt i ulage i matveien, ja da har du rett. Jeg endte opp med å gå en tur med ei venninne, og har 2,1TP i dag, men fillern heller, jeg synes det er en STOR skam å gå ut av en time! Det skal utrolig mye til for at jeg gjør det, men i dag var det nok det lureste. Vil ikke ha en rygg ala juni/juli 2013 en gang til!!!

 

Så nå sitter jeg her, den halve boksen med valnøtter har gått i søpla, med et fint og tykt lag med Zalo på seg, en skjebne lik Manchengo-osten her om dagen.

 

Nå er en ny uke planlagt, både i forhold til trening, middager og matinnkjøp. Som jeg har nevnt tidligere en ukedagene mine ganske hektiske, så jeg føler ofte at jeg løper fra det ene til det andre. Mesteparten er hyggelige ting, men samtidig blir det litt stimete noen ganger. Det blir helt klart godt med høstferien som kommer etter fem dager på jobb!

 

Ha en flott ny og sunn uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra tran??? Prøver kroppen å fortelle deg at du mangler noe? Isåfall kan det kanskje være på sin plass med en tur til legen for noen blodprøver.... Prøv å prate litt med kursleder vedr det å være fysen hele tiden, kanskje hun har noen gode råd å komme med i forhold til måltidsrytmen. Du snakket jo for en tid tilbake at du hele tiden har spist samme frokosten - gjør du det fortsatt eller har du prøvd å variere med noe annet? Og den smoothien om kvelden har jeg spurt deg om før men husker ikke svaret - tar du den da for kosen sin del? For hvis det er mest derfor kan det kanskje være en ide å prøve å fordele innholdet over resten av dagen isteden et par dager for å se om det kan utgjøre noe forskjell.

Kroppen din har jo levd på et minimalt antall kalorier og høy aktivitet i lang tid nå, så det er vel ikke rart at den plutselig protesterer litt. Men jeg regner med det går over etterhvert! :)

 

Og vedr stresset - er du sånn som haster hjem etter jobb, slenger i deg noe mat for deretter å haste avgårde på trening? Det har jeg prøvd noen ganger og det funker ikke. Jeg har gitt det opp og har siden tatt med ekstra matpakke på jobb som jeg spiser en times tid før trening, og så tar jeg middagen til kvelds når jeg kommer hjem. Jeg prøver gjerne å lage doble porsjoner enkelte ganger så jeg bare kan varme opp når jeg er hjemme fra trening. Funker veldig greit for meg ihvertfall.

 

Ha en strålende fin uke! Forhåpentligvis uten stress. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Dagene mine er litt hektiske om dagen, så jeg vil beklage for at jeg er dårlig til å skrive på andres tråder om dagen. Roer seg til helgen!

 

Ekstra tran ja, hehe, rett og slett litt "behov" for ett eller annet. Jeg er et vanemenneske, så hver frokost (forutenom søndagene) inneholder akkurat det samme, og hver kveld har jeg en bolle med banan, jordbær og kesam. Så litt forandring har jeg nok ikke vondt av, men venter allikevel med dette. Det jeg har gjort i dag er å ta en banan i tillegg til brødskiven mellom lunsj og middag. Det har hjulpet mye. Jeg sitter nå også med tekoppen i hånden etter middagen, såvidt jeg kan se har det løst problemet med matsug etter middag. Skal prøve dette et par dager fremover, så får jeg se hvordan det går. Jeg prøver å ikke stresse med middag før trening alle dagene, så det er flere dager jeg bytter om på middag og kvelds. Det hjelper selvsagt de dagene.

 

Det skal bli veldig godt med høstferie nå. Jeg har gått rundt og vært svimmel i hele dag, og kjenner generelt at kroppen trenger en uke der den slipper å stå opp 06.15 hver dag. Ferien skal tilbringes på hytta og på fjelltur (gå hytte til hytte). Samtidig som jeg skal ha noen dager ganske frie for planer, foruten trening. Det kommer til å bli ubeskrivelig godt!

 

Jeg sliter med det at jeg er kald om dagen. Jeg går rundt og fryser hele tiden. Jeg som vanligvis sover i nettoen ligger nå i pyjamas, med sokker på. I dag har jeg gått med ull, og de andre på jobb har ledd litt av meg. Jeg vil opp på det fæle loftet og hente luene og vottene mine. Helt klart mer polstring i en stor kropp enn i en som nå er en del mindre, hehe. Skjønt jeg ville ikke vært foruten vektnedgangen, jeg vil bare ikke vært så kald, hehe.

 

Oppi det hele har jeg glemt å rapportere om gårsdagens vektnedgang. Den ble på -0,4kg. Ikke allverdens, men med tanke på lørdagens cafe/restaurantmåltider, 6 mindre TP enn vanlig og litt stress så er jeg helt fornøyd med -0,4, det er tross alt riktig vei! Jeg veier nå 90,4kg, jeg vil være nede på 80-tallet innen neste veiing. Vi drar på fjellet på tirsdag, så jeg får ikke vært på kurset, men min snille kursleder kunne komme innom og veie meg på mandag, hvilken service!!!

 

Nå er det snart trening, pluss en gåtur med ei venninne =) 80-tallet here I come!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har funnet en løsning som ser ut til å funke er det det viktigste. Men dersom det plutselig ikke funker lengre kan det kanskje være på tide å bryte litt disse vanene og heller lage seg noen nye vaner som kanskje kan funke enda bedre. :)

0,4 ned er jo kjempeflott, og plutselig veier du mindre enn meg! 80-taller et garantert innen rekkevidde til neste veiing - YAY!

 

Og høstferie høres deilig ut - no such luck for me. Dvs jeg kunne jo tatt fri, men har liksom ingen grunn til det og vil heller spare den siste ferieuken og kanskje ta meg en sydentur eller noe i desember. :)

Men du - ingen helikopter denne gangen, da.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Hehe, jeg skal prøve å holde meg langt unna helikopterturen denne gangen! Blir en helt annen type tur nå, en 5-7 timers tur begge dagene, så lange etapper i motbakke. HIMMELSK, hehe, regner med lårene mine er gele etterpå, men det blir spennende å se på pulsklokken hvor mye jeg forbrenner på disse dagene!

 

I dag har jeg vært på shopping (igjen). Var med ei venninne, og tror dere jaggu meg ikke jeg måtte ha M i to av genserne?!?! Helt sprøtt! Dette er veldig så gøy! Jeg endte opp med halvannet sett ullundertøy, et superkult ullskjørt, en sort enkel genser (til ullskjørtet), en cardigan, pyjamassett og en strikket genser. Jeg har virkelig ikke mye i skapene nå, så jeg føler jeg må ha noe nytt hele tiden! Kjenner det virkelig på økonomien, som har fått smake på både ny jakke, denne klesrunden, PT-timer og mye mer denne måneden! Og nå skal den også få betale en tur til Amsterdam, dette blir trangt, hehe. Ser ut som studielånet må utsettes!

 

Jeg har kommet meg litt over dette suget jeg har hatt de siste ukene. I går kveld var jo hos ei venninne, og tok noen potetgullflak, det var godt nok, men det var ikke slik at jeg tok store never. Da ble jeg veldig beroliget av tanken på at jeg klarer å kun ta litt, og det er dit jeg vil komme. Ta litt, kose meg med det og vite at jeg trenger ikke mye. Jeg er nok ikke helt i mål med den tankemåten enda, men jeg er mer der nå enn i fjor på denne tiden.

 

Den nye pyjamasen er allerede tatt på, det er iskaldt i stuen min, 17 grader, tydeligvis på tide å sette på varmen, hehe. Kvelden skal nytes inne med en god biffmiddag og bær og kesam til dessert.

 

Ha en flott lørdagskveld =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med shopping! Selv prøvde jeg alle vinterjakkene mine i går. Med unntak av to ullkåper følte jeg meg ganske sekkete i alt. Du kan jo si det sånn at det meste er blitt altfor stort i løpet av sommeren. Litt kjipt siden vinterjakker er dyrt, så jeg venter i det lengste før jeg kjøper noe.

 

Kjempeflott at suget ditt har gått over! La oss håpe det forblir på den måten.

 

Og vet ikke helt når du drar avgårde på vandringen din, men god tur! Kos deg masse, og se opp for gnagsår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Min neste vandring starter i morgen, så kommer det en ny en til helgen, men da i form av dagsturer på Lifjell ettersom jeg er på hytta da =)

 

I dag har jeg blitt veid kl 1100, altså en hel del tidligere enn jeg pleier ettersom jeg skal på fjelltur i morgen. Vanligvis er min veiedag tirsdager 1830, så litt endring. Vekten viste -1,7kg! HURRA! Men jeg tar det med en klype salt ettersom jeg vanligvis veier meg på ettermiddagen, skjønt med to brødskiver i magen og ikke middag. Men uansett er det en god nedgang. Og det største av alt, jeg er nede på 88,7kg. Det er en helt enorm glede! Så nå skal jeg kose meg i ferien med god samvittighet (ikke skeie ut altså, men kose meg på en fornuftig måte ;) )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh! Misforstå meg rett, jeg er veldig glad på dine vegne, men nå er du bare 1,6 kg fra å ta meg igjen! :) Hihi! Masse av de kiloene vil nok forsvinne på høstferien din tenker jeg. Tror jeg må ta litt ekstra i på trening i dag, gitt... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

HAHA Krusmynte! Jeg visste ikke at vi hadde en konkurranse her ;) Jeg skulle egentlig ha treningsfri i dag, men det kan nok hende jeg må ut og løpe litt etterpå ;) Neida, i dag skal kroppen få hvile!

 

I dag var jeg uflink, og smakte både på osteprøvene på butikken og slo til med en kanelbolle på en MANDAG da jeg var på cafe med ei venninne istad. Kanskje gleden av å ha sett 80-tallet gjorde at jeg synes jeg kunne unne meg litt ekstra, men slik er det jo ikke. Jeg tenkte mye på det i går at jeg har nok en liten innvendig sabotør inni meg. Samme hvor mye jeg ønsker og vil ned i vekt, sitter det en liten tulling på den ene skulderen og fortreller meg at jeg fortjener jo litt. Jeg vet jeg har gjort en god jobb, men dersom den gode jobben skal fortsette, kan jeg ikke drive å unne meg ting i tide og utide! Og jeg som skal i bursdag i dag i tillegg, jaja. Godt kroppen min skal gå mange dager i fjellet med tung sekk denne uken!!

 

Sannsynligvis min siste oppdatering før torsdag, så ha det fint frem til da dere! Her er sekken pakket, og jeg er superklar for litt frisk fjelluft (med mine noen og 80-kilo, hihihihi)! Sist jeg var på en skikkelig fjelltur var den uheldige Skrimturen i april, som endte med en helikoptertur (ikke vår feil!!!)! Da var jeg ca 110-115kg (hadde gått ned ca 20kg da tror jeg), og med 20 kg på ryggen, truger og en snø som råtnet under føttene våre var det en utrolig tung tur. Denne turen blir nok mye hyggeligere. Jeg er spent på hvordan kroppen min synes det er å dra på tur nå som jeg er UNDER 90 (sa jeg at jeg er glad for å være under 90???), og i mye bedre form enn i våres. Turen er ganske lang, og mye oppover, men jeg tror det skal gå riktig så bra. Nå er jeg mye mer vant til å gå og løpe, og kroppen har vent seg til å være oppe i høy puls over en lenger periode, men kraftigere intensitet enn det jeg var i våres. Selvom jeg trente mye da og, var kondisjonen naturlig nok mye dårligere enn det den er nå. Så jeg gleder meg!

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Neida, ingen konkurranse. Du har jo fortsatt en del mer å ta av en meg siden du har lavere mål for nedgangen mens jeg er rimelig nær. Det er vel helst bare det at jeg er pittelitt misunnelig på de gode resultatene dine, men jeg unner deg dem av hele mitt hjerte for jeg vet du jobber hardt for de tallene du får. Men JEG OG VIL! Se for deg en skikkelig trassig unge som står og tramper med beina når jeg sier det... ;) Innser jo at det er mindre og mindre sannsynlig at jeg får sånne resultater jo nærmere målet jeg kommer, er bare så inderlig utålmodig etter å se 84,9. Når jeg ser det er jeg nemlig FERDGI! På en annen side er det skummelt, for da begynner jo den virkelige jobben... Men - plutselig en dag er jeg der! Og klarer jeg opp mot et halvkilo i uken så er jeg der jaggu santen om 5 ukers tid. *krysser alt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Det er den skumle tiden vi har i vente ja! Huttetu, dagen jeg ser 75 komemr jeg til å dåne, gruer meg som en unge! Men skal jeg klare det, ja, helt klart!

 

Vi har hatt en helt fantastisk (men litt for kort) fjelltur. Jeg elsker den følesen jeg får når jeg kommer over tregrensen og opp på snaufjellet, det er så vakkert. Så nå har jeg fått en liten dose, og jeg får mer til helgen. Forbrant ca 2000 kcal i går, men kun 430 i dag (turen hjem ble ganske kort, og nesten bare nedover). Men 2400 på to dager er heeeelt akseptabelt! =) Har ikke telt kcal på ett par dager, litt skummelt, og kommer til å telle i morgen igjen, men litt kronglete når jeg ikke er i nærheten av dataen.

 

Ellers håper jeg dere har det fint der ute =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Nå er jeg snart klar til tur nummer to i høstferien, reiser på hytta med ei venninne etterpå. Gleder meg veldig. Det blir minst to fjelltoppturer, en på ca 4 timer, og en på ca 3 timer, så det blir en uke med mange trimpoeng, hehe. Med andre ord, jeg er alt nå spent på tirsdagens veiing! Hun jeg skal på tur med har også begynt på GR, så vi er i samme "situasjon", det er jo bare superpraktisk og kjekt, begge vil spise sunt, og være mye i aktivitet. Men kveldene er satt av til pyjamas, boklesing og skravling!

 

I går fikk jeg trent på morgenen på en ukedag, noe som er helt ulikt meg ettersom jeg alltid jobber i ukedagene. Det ble 45 min spinning og 30 min styrke med instruktør, kjenner det godt i kroppen i dag! De stakkars magemusklene mine, hehe. Men fytti så godt ;)

 

Ha en fin og sunn høsthelg dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med vel gjennomførte turer så langt og ikke minst jogging ute i det fri! Og så hele 34 minutter, da... Jeg har ikke jogget så veldig mye ute enda, satt og funderte på det i går men hoften er fortsatt ikke helt med så det ble med tanken. Rart hvordan man får sånne ideer når kroppen skriker om nåde så du vet innerst inne at det ikke blir noe av. Menmen - maybe next time!

God tur både på topper og på hytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et steike bra resultat!! Og fjelltur og jogging; kan ikke huske sist jeg bega meg ut på én av disse.. Men det er jo en stor drøm da, å ta guttene ut på tur. Kanskje telttur neste sommer?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...