Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Hei :D

 

Ser Anne nettopp var innom her og :)

 

Er så imponert over både deg Anne og deg Lene!!!!!!! :D Dere står på, og får flotte resultater. Skikkelig imponerende!!

 

(Og kjekt med klær som begynner å passe igjen. Jeg har et helt klesskap som venter på meg.. he he)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at vekta deres er på rett vei :) og synes dere er superflinke til å trene.

Håper veldig Anne at du får se 69 tallet neste uke og du 65 Emma ;)

 

Denne uka har jeg ikke nesten ikke gått noe.Har ikke hatt tid eller ork desverre.

Skoleavslutning mandag,klubbløp på Trial med grilling i går og dugnad med vafler i dag.Jeg spiste en vaffel da,følte meg litt teit der jeg satt og bare drakk vann så jeg tok en.Men jeg er under kalorigrensa mi i dag fortsatt heldigvis.

 

Jeg tror kanskje jeg skal prøve å gå ned til 63 kg,sånn at jeg har litt å gå på.Da skal jeg ha 65 som en øvre grense.Bare leker litt med tanken..hehe.Vi får se hvordan det går ;)

 

Ha en fortsatt fin kveld,nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av :D

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så stille her.. :)

 

Jeg hadde jo bestemt meg for ikke å registrere kcal, men så ble det visst til at jeg gjør det allikevel.

La merke til at jeg tidligere ofte har havnet på ca 1200, og faktisk noen dager på mindre. Nå har jeg lagt meg på 1500, og har funnet ut at det er bedre å ta det rolig og gradvis fremfor sånn jeg har holdt på tidligere. Jeg har en tendens til å bli litt ekstrem når jeg først begynner med noe, og så sprekker jeg så voldsomt. Nå skal jeg se om det å spise litt mere kan gjøre at jeg klarer å holde på dette litt lengre uten å sprekke.

 

I dag har jeg syklet til og fra zumba-trening, så det er faktisk blitt hele 3,6 tp i dag.

 

Har et håp om at syklingen kan hjelpe til med at jeg går ned i vekt, uten at det føles som veldig slit. I morgen blir det styrketrening, og søndag er foreløpig planen å sykle til jobb igjen.

Jeg har nettopp kjøpt meg sykkelsko, og brukte dem for første gang i dag. Det var litt lettere å sykle med, la merke til at tiden jeg bruker gikk litt ned. (Kan ha vært dagsformen og..)

 

Dere må ha en fin helg!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

 

Ja det er stille her inne.I går skeia jeg ut igjen :angry: med tortillachips og mørk sjokolade.Kom opp i 2800 kalorier.

Men jeg får mensen veldig snart så det er derfor jeg ikke klarer å styre meg.

 

Jeg fikk ikke den jobben jeg var på intervju til forrige fredag heller :blink: nå er jeg så drittlei av å skrive søknader,registrere meg hos bemanningsbyråer,intervju hos bemanningsbyråer det er faktisk ganske slitsomt.Jeg vil bare ha meg en jobb!Det var dagens klagesang fra meg.

 

Jeg skal på et nytt jobbintervju på mandag,det blir jo spennende B)

 

Ha en fin lørdag dere!

 

Klem fra Lene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Masse lykke til på mandag Lene!! Jeg har troen på at det kommer til å gå veldig bra! Du har jo vært på intervju før, så det er jo bare ekstra trening før intervjuet nå på mandag :) Krysser fingrene for deg :)

 

Jeg har jobbe-helg denne helgen. Rakk akkurat trening og dusj før jobb i dag, og i morgen er planen foreløpig å sykle til jobb. Når jeg er inne i de "gode" periodene mine er det greit med jobb i helgen, for da slipper jeg unna fristelsene hjemme. På den andre siden, så er det dumt å jobbe når jeg har en "usunn-periode", for vi har masse butikker i nærheten som frister veldig..

Men denne helgen blir nok bra :)

 

Håper Lene at du ikke er som meg og tar helt av etter en utskeielse. Kos deg i helgen, og ta sunne gode valg :)/> (Kommer fra hun som i en hel mnd ikke gjorde annet enn usunne valg... B) , men tanken er god :D)

 

God helg!!

 

Klem fra Emma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Emma:)

 

Er visst godt nedi godteskåla i dag også..uff :o

Ikke har jeg fått trimma i dag heller..jaja,har jo gått bra før selv om jeg har skeia ut litt.Bedre lykke i morgen!

 

Bra du er inne i en god periode nå da :)

Da klarer du deg sikkert fint i helgen.

 

Klem fra Lene :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Jeg trodde det skulle bli så lett i går kveld; komme hjem fra jobb, "hilse på familien" før jeg skulle gå og legge meg, siden jeg skulle opp tidlig i dag. Men da jeg kom hjem var der to åpnete chips-poser, en STOR skål med snop/sjokolade, hjemmelagede cookies, rester av taco. Alt bare sto og ropte på meg: spis meg, spis meg, SPIS MEG, du vet du vil ha meg!!! :o

Det føles så utrolig bra i dag. Jeg klarte å holde meg unna alt sammen. Fant ut at det var tull å begynne å spise rett før jeg skulle i seng. Men hjelpes så det fristet... Er litt mere usikker på hvordan det blir i dag når jeg kommer hjem fra jobb, men skal spise fornuftig så lenge jeg klarer, og så får jeg se hvordan det går. Kanskje jeg gjør plass til en liten snope-bit i "mat-regnskapet" mitt... B)

 

Har syklet til jobb i dag, så det føles bra. Er faktisk en deilig start på dagen. Stille vann, lite trafikk og mennesker, og lydene fra naturen. En god dusj på jobb før jeg er godt i gang med dagen.

 

Dere må ha en fin søndag!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra gjort Emma :D å

klare å holde seg unna godteriet.Det har ikke jeg klart i helgen akkurat.Uffameg... :angry:

Det kommer jeg til å angre for på onsdag tror jeg.Ikke har jeg trimma noe i helgen heller.Bare rot og usunne ting hele helga.

Men i morra satser jeg på å komme tilbake til litt sunnere vaner igjen.

Nå er det bare en avslutning igjen også,på tirsdag.

Skal bli godt å bli ferdig med de.

 

Ha en fin søndagskveld :)

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her er en ny oversikt:

 

Itta83:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: mandag

Resultat: 66kg

 

Emma:

Start: 66,7kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 66,9kg

Resultat: 66,1kg

Nytt mål: 65,5kg

 

Lunami:

Start: 73kg

Mål: ned 8kg/65kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 67,5kg

Resultat: 66,7kg

Nytt mål: 66,5kg

 

Smom:

Start: 72,4kg

Mål: ned 6kg/66kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 71,6kg

Resultat: 70,6kg

Nytt mål: 69,9kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Vel.. helgen min ble ikke så sunn som jeg trodde den skulle bli... :huh: I går var alt vel frem til middag, og derifra gikk det rett utfor. Masse grillmat, potetsalat, is til dessert, snop, chips, cookie...

Men, nytt denne gangen er at jeg i dag ikke føler for å fortsette med det usunne. :) Jeg har endret veie-dagen min til onsdag. Har sterk tro på at den kommer til å vise litt ned fra forrige uke. Om ikke så masse som jeg hadde håpet på, så ihvertfall ned :)

Neste helg har vi bursdag i huset her, så det blir noen usunne dager da og, men men.. får forsøke å ikke ta helt av.

 

Skal på middag til en venninne i ettermiddag. Håper det ikke er av den helt usunne sorten..

 

Hvordan har det gått med intervjuet ditt i dag Lene?

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg ;)

men i dag er jeg godt igang igjen.Jeg har også tenkt på å bytte veiedag Emma.Torsdag har alltid vært min beste veiedag,dvs.da veier jeg minst..hehe.

Denne uka har jeg ikke lyst til å veie meg :P med mensen og etter den helgen som jeg har hatt så tror jeg ikke det blir særlig moro..

Intervjuet er kl 18 i kveld,så jeg er spent da om de tør å gi meg en sjanse.

Jeg har utdannet meg innen regnskap,men desverre så vil alle ha noen med erfaring..så det er visst ikke så lett å få seg en jobb :(

 

Men hvor har det blitt av deg Anne??Savner deg også her inne!

 

Ha en flott mandag dere!

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er jeg.

 

Litt PCtrøbbel på jobb og hjemme alene med barna i helgen. Da blir det lite nett på mor :P/> Veldig hyggelig å være savnet da :D/>

 

Men jeg er her altså, ikke så bra matmessig den siste uken og i dag kom mensen 4 dager før planen så da skjønner jeg jo hvorfor jeg dypdykket i godteriet i går kveld :angry:/> Og da utgår løpingen i ettermiddag, får se om kroppen vil i morgen ettermiddag. Pleier å bli bedre da, i dag vil jeg bare hjem og slofe (i den grad en snart 4-åring tillater det)...

 

Blir noe enkelt til middag, men det er forsåvidt greit nok det og...

 

Spent på vekten denne uken, kan jo trekke fra en kilo på onsdagsveiingen, men tror ikke jeg ser 69-ern likevel...

 

Håper intervjuet går greit i dag Lene, håper du får ny jobb snart! Er jo frykteligfrustrerende å søke og holde på...

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kjekt å se at du fortsatt er her Anne! Lykke til med veiing i morgen!

 

Jeg har byttet veiedag, så jeg skal også på vekten i morgen. Jeg er veldig spent, ettersom jeg hadde en KJEMPE-sprekk på søndag, og generellt har spist mere enn jeg har pleid å gjøre når jeg er "på slankern".. :blink:

 

Hvordan gikk det med intervjuet i går Lene?

 

Jeg syklet til jobb i dag og. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen også. Det blir litt mindre trening på senter nå for tiden kjenner jeg, for det er så masse jeg heller vil gjøre ute. Grilling med familien, stell av hage, båt-tur osv.. "sommerting".... Men med syklingen blir det ihvertfall noe fysisk aktivitet på meg :)

 

Dere må ha en fin fin ettermiddag!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Bra du fortsatt er med Anne.

Jeg har det skikkelig travelt for tiden.Jobbintervjuet gikk bra tror jeg,men tør ikke håpe så veldig.Kjenner jeg blir mer og mer skuffet hver gang nå :(

 

Jeg vil også bytte veiedag,til torsdag.

Nå skal jeg på avslutning med 7.trinn den siste i år.Det er litt spesielt da,ungdomsskolen neste på eldstemann :o

 

Hjelpe meg som tiden flyr.

 

Ha en flott mandagskveld dere,vi snakkes!

 

Klem fra Lene B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Da har jeg vært på vekten. Den viste 65,6kg. Jeg er egentlig ganske fornøyd, for klokken var 0420 da jeg var på vekten, og jeg vet at om jeg hadde stått opp noen timer senere (les: på et "normalt tidspunkt :blink: ), så ville den vist litt mindre. :)

 

Mål for neste uke blir å komme på 64-tallet.

 

Syklet på jobb i dag og. Ikke mange på veien før klokken fem gitt B)

 

Dere må ha en fin dag!

 

Klem fra Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

 

Sånn da var jeg ferdig med avslutninger for sesongen ;) også ferdig med mitt verv som trinnkontakt..puh..godt er det.

Avslutningen var utrolig fin og rørende..snufs..de har blitt så store og de var kjempeflinke på forestillingen de hadde for oss.

 

Jeg måtte veie meg i dag,selvom jeg skal bytte dag.Jeg veide det samme som sist onsdag og det er ikke så ille med tanke på hva jeg fikk i meg i helgen ;) i går ble det snitter og kake også..Veier meg i morra jeg og nå er det torsdag som gjelder for meg..lengst mulig unna helgen..hehe!

 

Ha en fin dag dere!

Klem fra Lene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innveiing i dag...etter en grusom uke, altfor usunn og altfor lite trening.

 

I går begynte godtesuget å slippe taket litt så kanskje det kan gå bra resten av uken???

 

Men etter å ha trukket fra menskiloen (det gjør jeg med god samvittighet for jeg kjenner vannet sprenger i fingrene) så endte jeg på 70,5 og det er ikke måloppnåelse for uken, men alt ble jo litt feil nå denne gangen. Det er jo NED!

 

Ellers er det sommerfest i bhg i dag, men jeg jobber så den slipper jeg og i morgen har vi bryllupsdag :) . Skulle egentlig ut og spise på den samme restauranten som vi hadde bryllupsmiddagen på for 5 år siden, men tror dere ikke at mannens 10-klassing har avslutning akkurat i morgen. Jeg trodde jeg skulle klikke fullstendig (jeg klikka fullstendig)...i fjor var det nemlig også avslutning, da for 7. Klasse.

 

Vi fikk heldigvis flyttet bordreservasjonen til lørdag kveld i steden og den nevnte 10.klassingen måtte overta barnevaktansvaret for da har den vi hadde ordnet reist på ferie.

 

Blablabla :)

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D/>

 

 

Dagens vekt 66,2 kg, :)/> jeg er veldig fornøyd med det.Og så har jeg gått ned 8 cm rundt midjen.Det er det eneste stedet jeg har målt da.

Mål for neste uke hvis jeg tør å håpe på 65 tallet,det er jo den uka jeg pleier å gå ned i så jeg prøver meg på 65,5kg jeg.

 

Ned er ned Anne :)/> og hvis du ar spist en del usunt så er vel det bra?

Bra dere fikk flytta bordreservasjonen da.10.klasse avslutning er jo en høytidelig greie som man gjerne vil være med på.

Gratulerer med brllupsdagen :)/>

 

Gratulerer Emma :)/> du klarte målet ditt for denne uka,så bra.

At det ikke er mange andre ute på den tiden av døgnet tror jeg så gjerne..hehe.Du er sprek da!

 

Ha en fin dag dere :)/>

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Lene, vi flagger og rekker å spise middag sammen før han må dra i ettermiddag. For det er klart han skal på avslutningen. Det er jo bare så utrolig typisk at det kræsjer med noe i år igjen. I fjor kunne vi i det minste gå begge to :)

Neste år er det fredag når sommerferien starter så da er det ingen kræsjer - yeah!

 

Tenkte å endelig få meg den løpeturen i ettermiddag, det er varmt, men en runde med vann så går det nok.

 

Klem fra Anne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...

 

Da var jeg i gang med usunne dager igjen..

 

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer dette.. hvorfor jeg er så svak.. :mellow:

 

Nå har mannen bursdag i morgen, så det blir masse mat/kaker hele helgen med diverse besøk. Kanskje jeg kan si at fra mandag av, da er jeg i gang igjen, men det har jo vært sånn som dette lenge.. Jeg kommer godt i gang, og så sprekker jeg og går opp i vekt. Så kommer jeg i gang igjen, men så ryker jeg på nok en smell.. Begynner å bli lei. Snart helgetur, og etter det ferie. Man kan jo ikke slanke seg i ferien..?

 

Nå ser det ut som jeg må kjøpe meg nye klær, for jeg må bare innse at klærne jeg har er blitt for trange :unsure:

 

Håper dere får en fin dag.. kjenner jeg er litt mere enn smådeppa... :huh:

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Emma, det er kjipt når det blir sånn - jeg kjenner følelsen så altfor godt!

 

Men apropos det å slanke seg i ferien, man kan jo det, men kanskje ikke like intenst? Hva er det med ferien som du MÅ ha, hva kan du unnvære og hva kan du erstatte med sunnere valg?

 

Med mindre hele familien er gourmetkokker antar jeg at du kan bruke ganske mange lette matvalg framfor fete f.eks. Ingen i min familie har noensinne klaget på at det er mager kesam/kesam i steden for rømme eller creme fraise i maten. Jeg bruker også grete roede oppskrifter når jeg har gjester og får alltid masse god respons på maten.

 

Og hvis du skal ha godteri eller chips eller is - gjør klar små boller til alle på forhånd, da er det det som finnes og i din er det mye mindre enn i de andres - mye lettere å begrense seg når man ikke forsyner seg av hele depotet om du skjønner hva jeg mener?

 

Spise is ute? Velg saftis eller sorbet - la de andre stappe fløteisen i trynet :) Dropp desserten og ta en salat til forrett i steden?

 

Dette er i alle fall min strategi...det eller nulltoleranse og en skikkelig kosedag i uka, men det syns jeg er vanskeligere i ferien enn i hverdagen.

 

Blablabla - håper noe av dette høres brukandes ut da i hvert fall - og du har sikkert tenkt det selv og :D

 

Klem fra smom som gikk i pottis og popcornfella i går. I dag SKAL bli sunn, og delvis i morgen, men så skal vi ut og spise.

 

PS, løp i går i hvert fall - det er da noe, og det blir en tur i morgen tidlig og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det Emma:( har også vært der MANGE ganger.Det er skikkelig kjipt!

Mye fornuftig Anne sier her da og jeg har tenkt å slanke meg selvom det er ferie jeg.Prøve å leve mest mulig som vanlig.

 

Kanskje du tenker for mye på dette her,du kan jo ikke være veldig overvektig,du veier jo bare ca 65 kilo.

 

Ønsker deg lykke til ihvertfall og håper det går som du vil.Men vet at vi damer er stort sett for strenge med oss selv og at ingen faktisk legger merke til de par kiloene for mye.Det er faktisk ikke viktig for noen andre enn deg selv.Det viktigste er jo hvordan vi er tross alt!

 

Men jeg driver jo med det samme selv også,skal ned de to siste for å føle meg vel.Får bare håpe at når jeg kommer dit så blir jeg fornøyd.

 

Husker da jeg var ca 20 år og veide 57 kilo,følte meg ikke vel i bikini for det nei ;)

Nå blei det mye skriving her ;)

 

Dere får ha en fin dag!

 

Klem fra Lene :D

 

Jeg skal på 2.gangs intervju på mandag,juhu :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Innom en liten tur etter en laang pause fra kcal og veiing. Gikk bare heeelt lei! Vekten er ustabil sånn rundt 66- 66,8 kg svinger det. Jeg og kjæresten er ute på tur i fjellet 2 ganger i uka nå, men vekta rikker seg ikke! Sikkert pga. litt for mye sukkerinntak!!

På mandag starter jeg på diett fra ett treningssenter + trening x 4 i uka :) Håper jeg når målet mitt denne gangen. Ny start og ny giv! Kun 10 uker til bryllupet, så nå MÅ jeg ;)

 

Ha en flott uke damer!

Sender inn vekt i morgen :)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!! :)

 

Jeg er bare innom for å si at jeg tar en pause her inne. Jeg tenker nok litt for mye på dette, sånn som Lene nevner. Vil prøve å holde meg vekke herifra en stund og se hvordan det går.

 

Lykke til med intervju igjen Lene!! Dette lover jo veldig bra. Krysser fingrene for deg :)

 

Tusen takk for all støtte og oppmuntring jeg har fått her inne!!

Håper dere fortsetter å støtte hverandre :)

 

Ønsker dere lykke til videre med vekt-nedgangen!

 

(Plutselig er jeg tilbake...)

 

Gode klemmer fra Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...