Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Ja da har jeg vært på vekten... :( 66,9kg viste den.

 

Men, nå er jeg virkelig i gang igjen. Skal ta det litt roligere enn sist. Har ikke tenkt å veie eller registrere maten jeg spiser, jeg blir så veldig opphengt i det, og blir så lei meg når jeg ikke klarer å holde meg innforbi "grensen" for en dag. Skal bare veie meg EN gang i uken og.

Jeg er kanskje litt som deg itta. Blir lei meg om jeg har gått litt opp eller ikke ned noe særlig. Lettere for å trøste spise da. Faktisk så har jeg merket at om jeg har gått ned mye fra en dag til en annen, så har jeg lettere å spise mye dritt-mat dagen etter, for jeg føler liksom at jeg har så masse å "gå på".. det er jo egentlig helt sykt... Så sånn er jeg, alltid en unnskyldning for å spise... B)

 

Har vært på trening i dag. Det føles godt. Har ikke vært så flink til det i det siste.

 

Bakte forresten brød i går, så nå har jeg gode sunne brød jeg kan spise. Det greie med å lage dem selv er at jeg til en viss grad kan bestemme hvor store jeg vil at skivene skal bli og. Har mass korn og ffrø i dem, og jeg merker at magen min har det bra når jeg spiser dem. Med kjøpe-brød har jeg en tendens til å spise for mye og...

 

Er blitt så nysgjerrig smom.. hva er det for en butikk du har? hva er det du selger? Håper du får innom flere kunder ihvertfall. God klem til deg!

 

Og lunami, lykke til med jobb-søking! Er du uten jobb for tiden, eller er du i søken etter noe annet å drive med?

 

Nok babbel fra meg. Ha en flott dag!

Og igjen: Tusen takk for all støtten jeg har fått her!!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her er en ny oversikt:

 

(Lar resultat fra forrige uke stå til der kommer inn ny vekt, så er det lettere å se hvor mye en har gått ned)

 

Itta83:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: mandag

Resultat: 66kg

 

Emma:

Start: 66,7kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: tirsdag

Resultat: 66,9kg

 

Lunami:

Start: 73kg

Mål: ned 8kg/65kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 67,7kg

Resultat: 67,5kg

Nytt mål: 67kg

 

Smom:

Start: 72,4kg

Mål: ned 6kg/66kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 70,9kg

Resultat: 71,6kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se du er i gang igjen Emma :)

Ny oversikt også,det er bra...

 

Stillingen min ble redusert fra 100 til 40% i november,så jeg jobber fortsatt de 40 men er på jakt etter ny 100 stilling.NAV betaler ikke så veldig bra,men man overlever da såvidt ihvertfall.

 

Nå har jeg begynt å snikveie meg igjen også gitt :o det er så utrolig dumt.På morran i dag viste vekta 68 kg,og når jeg så det kjente jeg både humør og motivasjon begynte å forsvinne.Men jeg sa til meg selv at det gjelder ikke,min veiedag er i morgen.Basta!Hehe...må snakke litt med meg selv.

Så nå håper jeg virkelig at den viser ned i morra.

Skal slutte med snikveiing igjen med en gang.

 

Ha en fin kveld :D

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg har vært på innkjøp i dag, molo vår/sommer 2014 - jeg driver med barneklær Emma. Her er linken til hjemmesiden min/vår: www.nicolaisklesskap.no

 

Det ble sushi til lunsj, men det er jo sunt selv om det er kaloririkt da - og fiskekvoten blir fylt litt opp :)

 

Vekta i morges viste ned fra forrige onsdag, men opp fra forrige torsdag. Ny vekt er bedritne 71,6 :(

 

MEN, igjen, jeg har gått mer inn i midjen og totalt sett ca 3 cm på hele kroppen. Jeg må bare være fokusert på det og innse at det går litt tregere nå etter 40 enn det gjorde før.

Det er jo den totale følelsen som er viktigst!

 

Fikk meg en løpetur på 20 minutter i går mellom jobb og henting i barnehagen, tung i sessen på veien, men deilig etterpå for å si det sånn ;)

I morgen kveld står det to runder på programmet og det samme søndag morgen - det er det mest effektive syns jeg :)

 

Jeg syns ikke du skal være misfornøyd Lene, du har gått ned mye ganske så fort, så at det sakker litt nå er ikke rart i det hele tatt! Flink er du, som går ned hver uke. Og jeg snikveier neste hver dag - sånn er jeg bare i denne fasen :P

 

Emma, fortvil ikke - du greier dette vet du, du også itta! Det er jo helt normalt å ikke være 100% fokusert hele tiden! Da kan man jo bare bli sprø. Også er det noen sånne platåer innimellom som er dritt mens det står på, men i det lange løp tror jeg faktisk på at det er med på å hjelpe kroppen på veien til å bli stabil. Den tester liksom ut hva som passer for den. Min helt egne teori jeg prøver å tro på når det går som tregest...og når dere ser på min nedgang/stillstand de siste ukene så gjelder det å være tålmodig! Hardt? Ja! Nødvendig? Sikkert...

 

Men misforstå meg rett - jeg skjønner at dere blir stressa og lei altså!

 

Klem fra Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Anne:) neida jeg er ikke misfornøyd jeg.Begynner egentlig å bli veldig fornøyd med meg selv,har fått endel hyggelige kommentarer i det siste.Folk ser at jeg har gått ned og det er gøy.

Jeg ser også et mønster i vektnedgangen min,har gått ned bra annenhver veiedag.Mensen bremser en uke og EL to uker etter,så det er helt greit.

 

Sushi har jeg aldri spist,men det blir jo mer og mer populært så jeg må vel smake en gang;) er det godt?

 

Du har ihvertfall gått ned da,men ikke så mye som du ønsker så klart.Du får bare fortsette å kose deg med målingene dine da:) Jeg beundrer utholdenheten din Anne,blir veldig imponert altså :D

 

Klem fra Lene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Er litt stolt av meg selv i dag. Var oppe klokken 0520 og sykklet til jobb. Brukte en halv time. Det har vært fint vær så lenge, og i dag høljet det selvfølgelig... men jeg sykket for det. :D

(Kvir meg til å sykkle hjem med våte klær og sko..)

 

Så mange fine klær dere har i butikken smom. Skulle ønske jeg hadde barn... :(

 

Du har vært utsolig flink da, selv om vekten ikke viste det du ønsket, så har du jo gått ned i mål. Vil egentlig påstå at det er bedre. Det er jo bare du som ser vekten, målene er jo det som er synlig. :-)

 

Og jeg er imponert over både deg og lunami som har stått på så lenge uten å sprekke slik som jeg gjorde. Wow! Dere er gode!! :D

 

Itta og jeg er på god vei vi og, eller hva sier du Itta!!?? B)

 

Dere må ha en fin dag!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Emma, både for butikkskryt og utholdenhetsskryt ;) Det trengs i blant...

 

Så utrolig gøy at du får komplimenter og at folk legger merke til det - det skulle bare mangle, du har jo gått ned over 5 kg på under to måneder! Det er suverent bra det!!!! Gleder meg til jeg kan si check på 5 kg...da er det bare 2-3 igjen etterpå :)

 

I dag er jeg så fysen, men jeg ser at jeg er så vidt over 1000kcal bare og det er jo litt lite. Så nå skal jeg lage meg kveldsmat og kose meg litt i sofaen helt alene. Mannen har reist og siste barn gikk ned for å finne køya nå. Jeg trenger den tiden alene før jeg legger meg altså ellers blir jeg koko!

 

Jeg har løpt i dag, ble bare en runde for makkeren min trakk seg i siste liten. Forstår henne godt altså, men det satt litt lenger inne å gå ut alene for halve gleden er jo det sosiale. Men jeg gjennomførte med en snittfart på 9,6 km/t og det må jeg være fornøyd med. Ble 1,2 to av det i dag også da. Så søndag morgen skal det dobles.

 

Skal jobbe selv i helgen og det betyr 9-19 i meg og 9-18 på lørdag. Det er det som er dumt med butikk, det er lite fritid. Men neste helg har jeg fri igjen og det er også noe å glede seg til :)

 

Jeg lover å bli litt flinkere til å oppdatere her altså, ser jeg har vært litt treg de siste dagene. Og det er jo morsommere med liv i tråden :D

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

 

Sprekinger,begge to!

 

Jeg holder meg til gåturene mine og så har jeg begynt med litt styrketrening da.

I går var jeg sååå sulten,i hele går, så det ble litt mer spising enn vanlig men det får gå.Endte vel på 1800 kalorier.

 

I dag skal jeg på jobbintervju :o og den jobben har jeg så utrolig lyst på,så jeg er litt ekstra nervøs,men jeg håper det går greit for det :).

 

Ha en strålende fredag :D

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D/>

 

Sprekinger,begge to!

 

Jeg holder meg til gåturene mine og så har jeg begynt med litt styrketrening da.

I går var jeg sååå sulten,i hele går, så det ble litt mer spising enn vanlig men det får gå.Endte vel på 1800 kalorier.

 

I dag skal jeg på jobbintervju :o/> og den jobben har jeg så utrolig lyst på,så jeg er litt ekstra nervøs,men jeg håper det går greit for det :)/>.

 

Ha en strålende fredag :D/>

 

Klem fra Lene

 

LYKKE TIL Lene!!! Krysser det jeg har for deg. Jobbintervju er slitsomme greier, men dette fixer du.

 

Klem fra Anne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på jobben da, 9 timer til denne dagen er slutt og jeg ønsker meg masse kunder, men det ser stille ut i dag også...ingen foreløpig i hvert fall. Den tiden her blir kritisk for om jeg i det hele tatt klarer å overleve. Det er klart det er tøft i starten, men akkurat nå føler jeg litt at jeg har i overkant mye "uflaks".

 

Jaja, friskt mot hver dag!

 

Vektmessig går det litt nedover hver dag nå, jeg klarer jo ikke la være å snikveie, men det funker for meg - når det går nedover får jeg ekstra guts til å fortsette og holder meg lettere unna snopet.

 

Kjøpte en mørk chilisjokolade i går som er til helgen, og det tror jeg skal holde faktisk. Jeg er så innstilt på å se 69-tallet innen kort tid at da må jeg være flink! I dag var jeg nede på 70,7 så det kan se ut som det er torsdag/fredag jeg burde hatt veiedag ;) Men jeg får bare ha full fokus i helgen nå også så skal jeg nok se det flytter seg nedover ja...kan også hende at platået mitt har løsnet og det ville jo være det aller beste!

 

Jeg ser det jo på meg selv heldigvis, det har gått innover og strammet opp litt siden april og det er jo det andre også ser. Ikke tallet på vekta :)

 

Blablabla!

 

Noen gøyale planer for helgen da dere? Vi har ettbarnshelg - det skal bli godt - selv om jeg skal jo jobbe da... Søndag har vi ikke noe på programmet annet enn en løpetur på morgenen og klesvask. Håper på fint vær så vi kan ta en saftis på terrassen ;)

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en rask tur innom for å ønske dere en god helg! :-)

 

Ingen store planer på meg. Mannen min har foreslått Peppe's pizza til middag i dag.. kjenner jeg blir litt stresset av det, for om jeg skal spise meg mett, så kan jeg jo knapt spise noe annet i hele dag, mye fett og kcal... Har på følelsen han er helt oppgitt over meg, at jeg ikke bare kan la være å tenke på kcal... :unsure:

 

Lykke til med jobb intervju Lene!!! (Kanskje du allerede er ferdig med det? Isåfall håper, håper, håper jeg det gikk bra!!!!!)

 

Det blir vel en mye roligere helg Anne med bare ett barn i huset. Litt godt hva? :) Merker her hjemme at når det kun er ett barn i huset, så oppfører det ene barnet seg mye bedre enn om de er her begge to. Kanskje det er sånn for de fleste?

 

Vi har helt barnefri. Har dem jo annenhver uke, så de kommer til oss på mandag igjen.

 

Dere må ha en fin fin helg alle sammen!

 

Klem fra Emma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk dere :)

 

Jeg skrev et innlegg her i stad også men så mista jeg plutselig internett før jeg rakk å legge det ut så da ble det borte :mellow:

 

Jeg har vært på intervju ja og tror jeg klarte meg ganske bra,men jeg får vente å se til uka da:) håper på positivt svar.

 

Jeg er SULTEN i dag også :( og jeg skal bort i kveld.Skal prøve å ikke spise alt jeg kommer over da...

 

Vil ihvertfall ønske dere en god helg! Vi har barnefri i helgen,det blir nok stille og rolig tenker jeg.

 

Vi snakkes

Klem fra Lene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: Sutreinnlegg :(

 

Hei og god (?) morgen...

 

I dag er jeg såååå sliten, ble helt slått ut i går kveld og gikk og la meg kl 22. Da hadde jeg prøvd å trøstespise litt chilisjokolade og litt dreamis, men det hjalp ingenting. Var bare sliten, sliten, sliten og LEI!

 

Lei fordi butikken ikke går som jeg hadde håpet, jeg _vet_ jo det tar tid å opparbeide, men dette er verre enn jeg hadde trodd på forhånd altså! Denne uken har vært helt forferdelig :(

 

Men det toppet seg i går kveld da jeg kom hjem for da hadde jeg fått brevet fra PPT om sønnen min. Jeg er jo så glad for at han endelig skal få hjelp, men jeg ble omtrent slått i bakken av lesingen...tenk om læreren hans hadde hørt på meg før og fortalt meg at dette var en mulighet??? Gutten min har slitt, grått og vært sint og lei seg i flere år også får han først hjelp nå!?! Det føles brutalt når jeg ser hva de mener er behovet hans. Man er så prisgitt de personene man møter i løpet av et skoleløp. Jeg vet at det ikke er vond vilje, men mer uvitenhet fra lærerens side. Men jeg har jo vært på han i mange år allerede uten at han har kommet med ett eneste forslag til tiltak!

 

Huff, dette ble sytete, men sånn er det i blant. Jeg vet jo at jeg ikke kan gå tilbake å gjøre noe, men jeg blir så lei meg på hans vegne.

Håper jo nå dette skal gi han det han trenger for å komme seg videre i livet uten for mye trøbbel...

 

Nå håper jeg på en god lørdag i sjappa i hvert fall så jeg kan glede meg over det og kanskje få betalt noe av det jeg skylder :blink:

 

Lover å være litt mer positiv i neste innlegg!

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Er lov å sutre Anne,alltid sårt hvis det er noe med barna.De er jo det aller kjæreste man har og man vil jo at de skal ha det bra.Godt at gutten din endelig får den hjelpen han trenger,bare synd det skal ta så j... lang tid bestandig! Og ja helt enig,det har så mye å si hvem som har med barnet å gjøre om det er noen som virkelig tar tak i ting eller bare håper at det går over...

 

Det er tøft å drive for seg selv,jeg har gjort det noen år jeg også.Men nå vil jeg heller være ansatt ;) men for all del,det er moro når man får det til da.

Jeg håper virkelig salget ditt tar seg opp snart.

 

Jeg klarte nå ikke å holde meg på matta i går,det var for mye godt der gitt.Prøvde å regne sånn ca på det jeg fikk i meg,og det ble ca 2000 på hele dagen da.

Men jeg har prøvd å gå det av meg i dag.Har vært på tur med hunden i 1 time og 20 min+styketrening 15 min etterpå.

 

Ha en strålende lørdag alle sammen :D

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :D

 

Her var det da stille.Går det bra med dere?

Jeg skeia ikke bare ut på fredag men på lørdag også.Uff...det er meg og disse helgene igjen da :P

Får håpe veiinga på onsdag går greit for det.Nå vil jeg se 66 tallet snart.

Jeg driver og tenker ut en plan for å holde vekten når jeg kommer så langt.Da skal jeg holde meg til 1600 kalorier på hverdager så jeg samler opp til fråtsing i helgene...hehe.

Jeg må nesten bare gjøre det sånn,klarer ikke å leve sunt hele tiden men hvis jeg kan glede meg til helgene så kanskje det går B)

 

Ha en kjempefin mandag dere!

Klem fra Lene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Aj aj aj.. Om vekten viser ned i morgen, så er det et under!

Fredag ble det pizza, snop og chips. Lørdag ble det "rester"..

Jeg klarer ikke si nei når noen byr meg på noe, jeg er så redd for å skuffe dem. Men nå er det NOK!! Nå må jeg gjøre sånn som passer meg. Mannen min er mere glad i "fastfood" enn det jeg er. Nå må jeg lære meg til å si nei, at jeg heller tar meg noe annet til middag. Er liksom så redd for at han skal bli lei og en smule irritert når jeg ikke vil gå for "det enkle og gode", at jeg er vanskelig og skal lage noe sunnere. Men nå må jeg bare la være å bry meg med det. Nå må jeg gjøre et som er bra for meg.

 

Var på styrketrening på lørdag da. Det er jo positivt. I dag har jeg sykklet til jobb igjen, tenkte jeg skulle gjøre det i morgen og.

 

Høres smart ut med ca 1600 kcal i ukedagene med mulighet for snop og kos i helgen. Det er jo egentlig helt grei mengde mat med 1600 kcal. Det å holde vekten er jo kjempe vanskelig. Kanksje til og med verre enn å gå ned.

 

Trist smom å lese om hvordan det har tatt tid å få den hjelpen dere trenger. Håper dere får en positiv endring i tiden fremover, og at det ikke har ødelagt for mye at hjelpen kommer såpass sent. God klem til deg!!

 

Dere må ha en fin dag!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma det er jo ikke noe bedre å skuffe seg selv?

Om mannen din blir irritert så glemmer de som regel fort ;) han vil jo få glede av en mye mer fornøyd utgave av Emma..hehe!

 

Der er ganske ofte jeg lager meg noe annet enn det de andre spiser.Mannen min er så glad i nakkekoteletter,grillribbe,bernaisesaus osv.Da griller jeg meg heller laks i folie,kyllingfilet og litt sunnere ting og spiser med salat m.feta i olje,eller dressing.Nam,nam :P

 

Pass på deg selv du,det er ingen andre som gjør det!

 

Jeg syns det går lettere og lettere å gjøre det,er det 40 åra som nærmer seg tro? Godt er det ihvertfall B)

 

Kos deg med det DU har lyst på til middag!

 

Klem fra Lene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Det ble ingen veiing på meg i morges. Dro på jobb halv fem, og tenkte jeg heller vil gå på vekten i morgen når jeg står opp til menneskelig tid :)

 

Takk Lene for gode råd ang. middagen. Jeg har vært så redd for å skulle gjøre "for mye ut av det" med maten i forhold til resten av familien, at jeg kanskje har gjort litt for lite for meg selv.

 

I dag har vi planlagt grillede hamburgere. Jeg har lyst på fisk i dag, så da blir det grillet laks på meg mens de andre spiser burger.

Resten av familien ser på det som et ork å spise fisk, så de er nok bare fornøyd med at de får noe annet enn det jeg skal ha.

 

Jeg har syklet på jobb i dag og. Har planer om å sykle til trening senere i dag og, men jeg får se hvor sliten jeg er etter en lang dag på jobb.

 

Nyt finværet!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universet er i mot meg!

 

Nå hadde jeg skrevet _det_ lange innlegget også forsvant det! Jaja, bra for dere for det var mer sutring og det hadde jeg jo lovet at det ikke skulle være :P.

 

Takk for gode tanker etter forrige sutring :) Det hjelper å få det ned på "papiret".

 

Bra råd fra Lene der Emma, jeg er enig! Kjør på med laksen din du!

 

Og om det er noen trøst for dere så ramla jeg utpå sukkerkjøret fra fredag til i går. Ikke voldsomme mengder, men ille nok til jeg det var teit! I dag er det avslutninger for begge de store så det blir skytteltrafikk mellom kakebord det og...holder meg i nakkeskinnet!

 

Lager kyllingsalat til middag, det er jo ikke så hakkandes gæærnt i hvert fall :)

 

Gruer meg til vekta i morgen - tror det er litt trist nemlig. Håper cm har krympet ytterligere i det minste.

 

Må se om jeg rekker en løperunde i ettermiddag. Det kan holde hardt ja...

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra med middagen Emma? Tror også som deg at de andre er veldig glad for å slippe å spise fisk...hehe!

 

Enig Anne!På denne tiden av året er det mye,avslutninger på rekke og rad med pølsegrilling og kaker.

Vi får prøve å holde oss i skinnet :P det roer seg snart!

 

Dagens vekt :D 66,7kg:D, endelig det etterlengtede 66 tallet!

Jeg er VELDIG glad og fornøyd :)

Har ikke så stort mål for neste uke,da får jeg mensen igjen.

Nytt mål 66,5 kg.

 

Ha en kjempefin dag dere!

Klem fra Lene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her er en ny oversikt:

 

Itta83:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: mandag

Resultat: 66kg

 

Emma:

Start: 66,7kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: tirsdag

Forrige uke: 66,1kg

Resultat: 65,6kg

Nytt mål: 64,9kg

 

Lunami:

Start: 73kg

Mål: ned 8kg/65kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 66,7kg

Resultat: 66,2kg

Nytt mål: 65,5kg

 

Smom:

Start: 72,4kg

Mål: ned 6kg/66kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 70,6kg

Resultat: 70,5kg

Nytt mål:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren Lene - du er helt rå på nedgangen, hver eneste uke!!!

Jeg venter også mensen neste uke så det blir vel så som så da på meg og...

 

MEN, i dag, selv etter flere dager med litt dårlige valg viste vekta 70,6! Det er det samme som fredag morgen og en kilo ned fra forrige onsdag. Håper, håper at jeg ser 69'ern neste uke!

 

4,1 cm har også forsvunnet fra meg :) OG, i dag fikk jeg på meg den røde, fine sommerbuksa mi!!! Litt muffinstopp er det, men det skal jeg nok få has på i løpet av sommeren! Det viktigste er jo at nå er det mer av garderoben som funker og det er deilig. Klesbudsejttet mitt er jo på 0,- for tiden så det er greit å kunne bruke det jeg har.

 

Håper du er fornøyd Emma, det er jo vanskelig innimellom, men ikke gi deg! Vi heier på deg!

Håper laksen ble fenn'menal!

 

Klem fra Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

I dag har jeg vært på vekten. 66,1kg viste den. Jeg er faktisk veldig fornøyd. Det er langt i fra der jeg skulle ønske å være, men med tanke på hvordan jeg har spist i det siste (flere uker...) og helgen som var, så er jeg lettet over at jeg er på vei nedover igjen, endelig.

 

Det gikk veldig bra med middagen i går Lene. Jeg hadde tatt opp en laksefilet fra frysen tidligere på dagen. Når resten av familien begynte å grille hamburgere og pølser, så mikset jeg sammen laksen med krydder og vårløk og laget meg for første gang en lakseburger som jeg hev på grillen.

Fra tidligere har jeg grove hjemmelagede hamburgerbrød i frysen til meg, så jeg laget meg en skikkelig lakse-burger, og hadde masse salat til. Kjempe god middag, og vi satt og spiste burger alle sammen :)

 

Ellers så er jeg kjempe støl i bena i dag. Jeg hadde, for meg, tidenes "aktivitets-dag" i går! B)

Først syklet jeg til og fra jobb. Totalt 1 time. Så klippet jeg gresset i hagen, og så syklet jeg (ca 1 time) til og fra zumba-trening. Det ble totalt ca 4 mil på sykkel pluss zumba. Kjenner det i dag kan man si.. Det ble en fin mengde trim-poeng :D

 

Blir litt styrketrening i dag, ellers en rolig fri-dag.

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...