Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg er her altså, bare litt opptatt om dagen - innkjøp både morgen og kveld i går og i dag har jeg priset litt mer og støvsugd og vasket gulv i butikken. Kjedelig, men jeg tror jeg forbrant et par kcal ;)

 

Dagens vekt ble 70,8 - nådde ikke målet for uka, men 100 gram ned er mer enn stillstand eller opp...så da får jeg vel være fornøyd med det da? Litt ned på alle cm-målinger, nesten 6 cm totalt på en uke - det er da også noe. Og jeg ser det selv - det er nesten det beste :D

 

Skal mere inn og ned, men jeg ser i alle fall at det funker med maten om dagen. Neste ukes mål tror jeg skal være 70,4 - det burde kunne gå. Men MÅ komme i gang med løpingen. Skal prøve å få med gubbingsen i morgen kveld om han er i form til det (ikke helt i toppform om dagen stakkar) eller så tar jeg det fredag morgen når jeg har levert minsten i barnehagen.

 

I helgen var vi kjempeflinke, ikke noe snacks på fredag, og på lørdag hentet jeg to skåler som vi fylte opp med det vi selv hadde lyst på og så satte jeg forrådet tilbake i skapet så det ikke var mulig å ta mer enn det. Og jeg tok så veldig mye mindre enn jeg trodde jeg skulle og det var likevel mer enn nok for jeg koste meg så mye mer med det. Og Pepsi max'en har vi nå klart å begrense til lørdag + bursdag. Familiens neste bursdager meg selv og minstemann og det er fredag og lørdag etter hverandre om 3 uker.

 

Mandag hadde eldstemann bursdag, da ble det et lite bløtkakestykke og et lite sjokoladekakestykke. Og det holdt i lange baner! Men litt kake må mammaer få feire sønnen sin med ;)

Deilig å kjenne på at viljestyrken er på plass igjen - håper det varer lenge!

 

Vi har også så smått kommet i gang med ukesmenyer, skal være på plass til skolestart - da er det så mye lettere å spise sunt, variert og barna kan lettere hjelpe til.

 

Printet ut masse oppskrifter her fra GR og det er så mye godt å velge i. Lagde Blomkålsuppe med laks på fredag - kjempegodt!

 

Jeg skal prøve å få satt opp ny oversikt i dag eller i morgen.

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dagens vekt ble 70,8 - nådde ikke målet for uka, men 100 gram ned er mer enn stillstand eller opp...så da får jeg vel være fornøyd med det da? Litt ned på alle cm-målinger, nesten 6 cm totalt på en uke - det er da også noe. Og jeg ser det selv - det er nesten det beste :D/>

 

 

 

 

Wow! Nesten 6 cm inn er jo mye bedre og mye viktigere enn å gå ned i vekt! Jeg hadde vært superfornøyd om jeg gikk inn 6 cm, og da hadde jeg jammen ikke brydd meg om hva vekten viste. Mer muskelmasse = mindre fettprosent.

 

Jeg har ikke fått somlet meg til å ta alle målene engang, men nå ble jeg skikkelig inspirert til å gjøre det. Mange kostholdseksperter sier jo at vi bør ta mindre hensyn til vekt og mer til cm. Mannen min (som er fysioterapeut) er helt enig, og det er jo helt logisk, når jeg tenker meg om. Derfor har jeg vært nøye med å komme i gang med noe som ligner på trening til tross for min treningsaversjon, for det verste hadde jo vært om en bare ble slapp av å spise mindre enn en normalt gjør og ende opp med mindre muskulatur enn jeg hadde i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Nesten 6 cm inn er jo mye bedre og mye viktigere enn å gå ned i vekt! Jeg hadde vært superfornøyd om jeg gikk inn 6 cm, og da hadde jeg jammen ikke brydd meg om hva vekten viste. Mer muskelmasse = mindre fettprosent.

 

Jeg har ikke fått somlet meg til å ta alle målene engang, men nå ble jeg skikkelig inspirert til å gjøre det. Mange kostholdseksperter sier jo at vi bør ta mindre hensyn til vekt og mer til cm. Mannen min (som er fysioterapeut) er helt enig, og det er jo helt logisk, når jeg tenker meg om. Derfor har jeg vært nøye med å komme i gang med noe som ligner på trening til tross for min treningsaversjon, for det verste hadde jo vært om en bare ble slapp av å spise mindre enn en normalt gjør og ende opp med mindre muskulatur enn jeg hadde i utgangspunktet.

 

Jeg er helt enig. Jeg måler hals, bryst, midje, hofte, rumpe, et lår, en legg og en overarm og legger sammen. Men på totalen blir det jo inspirerende og jeg kjenner det på buksene de mm som er borte rundt midje, rumpe og lår spesielt :)

 

Så mål i vei!!! Det er det som gjør at jeg holder ut min treeeeege vektnedgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 32:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

 

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

 

 

Itta83: Ferie???

Start: 66 kg

Mål: ned 6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 25: 66 kg

Resultat uke 32: ??,? kg

Nytt mål uke 33: ??,? kg

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Nytt mål uke 33: kg

 

elmaniha:

Start: ??,?kg

Mål: ned 9-10 kg/??kg

Veiedag: ?

Resultat uke 32: ??,? kg

Nytt mål uke 33: ??,?kg

 

Rapunzella:

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Nytt mål uke 33: kg

 

 

Lamamama:

Start: 85 kg

Mål: ned 13 kg/72 kg

Veiedag: ?dag

Resultat uke 30: 79,???? kg

Resultat uke 32: ??,? kg

Nytt mål uke 33: ??,? kg

 

Loedding:

Start: 65-66 kg

Mål: ned 5-6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: ??,? kg

Nytt mål uke 32: ??,? kg

 

Laguna70:

Start: 76 kg

Mål: ned 4-7 kg/69-72 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 32: ??,? kg

Nytt mål uke 33: ??,? kg

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

 

babyflesk:

Start: 71,9kg (uke 31)

Mål: ned 6,9 kg/65 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 32: 71,6 kg

Nytt mål uke 33: ??,? kg

 

nette77:

Start: 66,6 kg(uke 31)

Mål: ned 6,6 kg/60 kg

Veiedag: onsdag?

Resultat uke 32: kg

Nytt mål uke 33: ??,? kg

 

Lille trille :o/>/>):

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag?

Resultat uke 32: kg

Nytt mål uke 33: ??,? kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å rapportere inn folkens - det funker å "stå til rette" - i alle fall for meg!

 

Jeg skulle ønske det var i dag jeg hadde veiedag for jeg nådde ukesmålet mitt på 70,4 i morges (fy for snikveiing - hurra for resultatet av den ;)/>), men da kan jeg jo heller kanskje få et knallresultat neste onsdag :P/>

 

I går følte jeg meg så flink - haha - mannen bare måtte synde med Pepsi Max til kveldskos, men jeg holdt meg til vann gitt! *stolt* Alle seire, små eller store skal tas med i regnskapet. Nå er jo ikke det det verste å ha i seg vektmessig, men jeg har bare drukket altfor mye av det før.

 

Hjemmelagde hamburgere til middag i går, tok litt av på de grillede potetbåtene, men droppet burgerbrødet og tok to salatblader rundt i steden :rolleyes:/> Da ble det ikke så gæærnt - og droppet kveldsmaten så da tror jeg nok kcalregnskapet er fint likevel. Skal inn og legge inn nå.

 

Ha en fin dag alle sammen! Håper jeg ser fler av dere i løpet av uken :)/>

 

Klem fra Anne :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for super oversikt, Anne! Mitt mål for uke 33 er 65,5. Jeg snikveier hele veien, mye fordi jeg akkurat har startet og ville holde kontroll over at det går riktig vei. Hva er de gode argumentene for ikke å veie underveis? (Jeg har aldri vært på GR-kurs, så jeg har ikke alt inne ;))

 

Spent på hvordan helgen blir for min del, ettersom jeg reiser hjem til mine foreldre sammen med barna mine. Skal prøve å velge fornuftig både når det gjelder mattype og mengde, men gidder nok ikke å stå der og veie og måle alt jeg skal ha i meg. Men skal uansett komme meg ut på tur. På moltetur med min farpå lørdag, og ellers tar jeg med joggeskoene, som jeg faktisk begynner å bli litt begeistret for.

 

Er tilbake på jobb etter en lang ferie, og jeg ser at det nok ikke blir så vanskelig å spise fornuftig på jobb. Det krever litt tid og planlegging, men det er det absolutt verdt. Så har god tro på høsten :) Pakker med små bokser med grønnsaker/egg/linser/frukt og passer på å alltid ha sunne påleggsvalg i kjøleskapet til knekkebrødene mine. Har en kollega som veldig ofte spiser grillpølser varmet i mikroen til lunsj (og frokost....og gjerne etter siste time før hun går hjem...) og klager på at hun ikke går ned i vekt. Det virker faktisk bare motiverende på meg, selv om jeg ikke akkurat syns det er bare herlig med pølselukt i hele rommet, hehe. Så når hun kommer tilbake på jobb skal jeg sitte og kose meg med gulrøtter og knekkebrød og andre sunne, gode ting og bare smile litt inni meg når hun fortsetter å klage over at hun bare blir bredere og bredere over hoftene.

 

I går var jeg på tur opp til en topp rett ved der jeg bor sammen med to venninner. God trim, herlig utsikt og selskap. Og så badet vi da vi kom ned igjen. Herlig med sommer :)

 

Nyt dagen, enten dere er på jobb eller på ferie eller andre ting!

 

-Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Jeg holder på fortsatt men har hatt det travelt i det siste.

Dagens vekt var 67,2,ganske fornøyd med det egentlig.Legger inn det jeg spiser og sånn men det blir bare ca,,jeg står ikke på jobben og veier maten min ;)

 

Jeg leter fortsatt litt etter motivasjonen min...håper jeg finner den snart! Jeg trives ihvertfall veldig godt på den nye jobben min og det er jeg veldig glad for.Det var tøft å begynne igjen etter så lang ferie men litt godt med rutiner igjen også.Bare 3,5 uke til vi skal til Alcudia,får prøve å være flink frem til da...blir deilig det sikkert!

 

Ha en fin kveld!

Klem fra Lene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Jepp, da var veie(domme-)dag her igjen for min del - og heldigvis hadde det gått riktig vei denne uka også. Forrige helg hang skikkelig i og jeg hadde ikke helt trua, men det er motiverende å se "nåla" gå riktig vei. Mange, gode turer med firbeintene gjør nok sitt :) Satser på en helg med LITT mer kontrollerte utskeielser ;). Men, det fungerer bra i ukedagene og jeg er avhengig av å holde på noen goder skal dette fungere over tid.

 

Jeg veier også stadig vekk mellom veiedagene, for min del er det til god hjelp faktisk. Har valgt meg små, og da forhåpentligvis overkommelige, delmål, det føles så bra når de nåes..! ;)

 

Jeg kommer nok ikke til å være av de mest aktive her inne, men det er så bra å ha noen med samme fokus å melde til. Og det både motiverer og imponerer å se hva dere andre får til.

 

Keep up the good work, jenter og riktig GOD HELG!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

 

Jeg har fri i dag og i morgen og det er godt! Vært mye jobbing i det siste og det er en kritisk periode for butikken...overlever vi eller går vi konk? Jeg driver en massiv FB-verving for tiden for å få flest mulig oppmerksomme på butikken. Kanskje jeg kan få noen av dere til å like og dele den også?

 

https://www.facebook.com/pages/Karoline-Nicolais-klesskap/405672336176176?ref=hl

 

Skal ikke bruke den informasjonen til noe annet enn at jeg får spredd budskapet utover i landet. Og selv om man kanskje selv ikke er i målgruppen kjenner man noen og selv om du selv ikke bor i Oslo har du sikkert en FB-venn i nærheten, eller noen av de igjen har det!

 

Så om dere vil hjelpe en litt søvnløs GRvenn er jeg veldig takknemlig for det :)

 

Tusen takk!

 

Ellers er jeg i en god stim, vekta viste 70 blank i morges! Snik snik igjen. (De sier man ikke skal gjøre det fordi det er naturlige svingninger i løpet av en uke og det er lett å vippen av pinnen om det går gale veien noen dager.) Jeg blir veldig motivert av de gode tallene om dagen og kan nesten begynne å drømme om å se 69-tallet en vakker dag i nær framtid. Men om det skulle gå litt opp også så SKAL jeg bare være flinkesen fortsatt. Snart passer de fine buksene jeg ikke fikk brukt i fjor høst og vinter. Jeg har ikke råd til nye klær (ref. anmodningen over her) så det hadde vært supert å få noe "nytt" gammelt i steden. Det er over et år siden jeg så 69'ern så jeg er sååååå klar for det!

 

Fredag i dag, men kosen min skal bestå av sunn og god middag, en kopp te i kveld og kanskje en bitteliten yoghurtis porsjon. Skal dykke i oppskrifter nå for å finne en god middag.

 

Legger inn resultatene deres Lille trille og Lunami - flinke er dere!

 

Klem fra Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Jeg holder på fortsatt men har hatt det travelt i det siste.

Dagens vekt var 67,2,ganske fornøyd med det egentlig.Legger inn det jeg spiser og sånn men det blir bare ca,,jeg står ikke på jobben og veier maten min ;)/>

 

Jeg leter fortsatt litt etter motivasjonen min...håper jeg finner den snart! Jeg trives ihvertfall veldig godt på den nye jobben min og det er jeg veldig glad for.Det var tøft å begynne igjen etter så lang ferie men litt godt med rutiner igjen også.Bare 3,5 uke til vi skal til Alcudia,får prøve å være flink frem til da...blir deilig det sikkert!

 

Ha en fin kveld!

Klem fra Lene :D/>

Så flott at du trives på den nye jobben! Det har du virkelig fortjent! Jeg veier heller ikke på jobb, men spiser nesten det samme hver dag og da vet jeg jo hva det er og kopierer ofte bare dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

 

Jeg har fri i dag og i morgen og det er godt! Vært mye jobbing i det siste og det er en kritisk periode for butikken...overlever vi eller går vi konk? Jeg driver en massiv FB-verving for tiden for å få flest mulig oppmerksomme på butikken. Kanskje jeg kan få noen av dere til å like og dele den også?

 

 

Nå har jeg likt og delt Anne :) håper for deres skyld at det går bra med butikken deres.Det er ikke ålreit med sånne bekymringer.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Nå er jeg tilbake etter en laaang periode med desverre alt for lite trening, og et elendig kosthold.

 

Jeg har ikke fått lest meg gjennom alt som har skjedd her inne, men jeg ser det er kommet en del nye "ansikter" :) her.

 

Jeg var på vekten mandag (første dag etter ferie) og fikk sjokk!!!

Vekten viste 69,9kg. Jeg har ikke veid så mye på 8 år!!! Det gjorde i hvertfall at motivasjonen for å gjøre noen endringer kom raskt på plass.

Jeg regner med de første par kiloene forsvinner rimelig raskt, men det er en del å jobbe med gitt.

 

Håper det fortsatt er plass til meg her.. :unsure:

 

Dere må ha en fin dag!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emma :)/>

 

Velkommen tilbake,selvfølgelig er det plass til deg her.

Det er jo din tråd også..hehe.

Du er ikke alene om å ha gått opp i sommer så da får vi gå ned de samme kiloene en gang til da,jeg har igjen to til der jeg var før ferien ;)/>

 

Ha en fin søndag!

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)/>

 

Nå er jeg tilbake etter en laaang periode med desverre alt for lite trening, og et elendig kosthold.

 

Jeg har ikke fått lest meg gjennom alt som har skjedd her inne, men jeg ser det er kommet en del nye "ansikter" :)/> her.

 

Jeg var på vekten mandag (første dag etter ferie) og fikk sjokk!!!

Vekten viste 69,9kg. Jeg har ikke veid så mye på 8 år!!! Det gjorde i hvertfall at motivasjonen for å gjøre noen endringer kom raskt på plass.

Jeg regner med de første par kiloene forsvinner rimelig raskt, men det er en del å jobbe med gitt.

 

Håper det fortsatt er plass til meg her.. :unsure:/>

 

Dere må ha en fin dag!

 

Klem fra Emma :)/>

 

Hei :)

Selvsagt, det er jo din tråd...hihi... Veldig hyggelig at du er tilbake og vi er her for å støtte deg vet du! Kjipt med vekta selvsagt, men det kommer til å gå så bra! Da er vi akkurat på samme sted nå og jeg jobber meg sakte, men sikkert nedover om dagen.

 

Ikke fått trent på mange uker jeg heller, men er, om jeg skal si det selv, superflink med maten. Og det funker! Har gått ned 2,5 kg på 2,5 uker og det er bedre enn jeg klarte før sommeren.

 

Jeg har overtatt listeoppdateringen, bare si fra hvis du vil ha tilbake den oppgaven ;) Uansett "åpner" jeg din oversikt igjen og legger inn tallene. A er målet ditt for neste uke? Er vel i morgen for deg det...

 

Klem fra Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg likt og delt Anne :)/> håper for deres skyld at det går bra med butikken deres.Det er ikke ålreit med sånne bekymringer.

Klem fra Lene

 

Tusen takk Lene, det betyr mye for meg! Uff, skal inn i nettbanken og betale regninger...har utsatt det en stund, ikke bra, men puha - det er ikke barebare :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Det eneste jeg har kontroll på om dagen er maten jeg spiser, og ikke minst den jeg ikke spiser...det er for så vidt det jeg er mest fornøyd med. ;)

 

Denne uken har vi altså hatt bursdag på mandag, med kake til frokost (jeg tok en t-skje for syns skyld) og familiefeiring på kvelden. Da spiste jeg svin indrefilet og ingen pølser...er ikke så glad i pølse så det er ikke vanskelig, men ofte er det jo ikke noe alternativ. For selv om det var min sønn vi feiret var det hos faren så da bestemmer de menyen :P (vi har ansvaret for hver vår sønn og bytter annet hver år på hvem vi har. Så i november er det min tur.) Også ble det et bløtkakestykke og et bittelite sjokoladekakestykke.

 

Resten av uken gikk uten utskeielser, fredag en kokosbolle og i går en liten skål med forskjellig sjokolade. I dag skal bli en ny, flink dag for jeg ser det jo på vekten nå...70 på fredag, 69,8 i går, 70 i dag så jeg er i siget for å kunne registrere 69,noe på onsdag! Da hadde jeg blitt så glad :D ! Det er noe veldig psykologisk med de tallene der altså. Men det vet dere jo alt om.

 

I kveld skal jeg ut og gå en tur med treningskompisen min, hun er endelig tilbake fra ferie, men ikke helt i form så da blir det gå. Men det er helt ok, for jeg har jo ikke løpt en meter siden før Tyrkiaferien :blink: På tide å komme i gang med det og, men en ting av gangen nå. Jeg har som dere har skjønt noen bekymringer å ta tak i med butikken så jeg er mentalt veldig sliten når jeg kommer hjem og når jeg leverer i barnehagen på morgenen er det vanskelig å trene da. Egentlig er det jo bare dårlige unnskyldninger, men det er det jeg har å by på akkurat nå. Og så lenge vekta faktisk går ned med maten jeg spiser prøver jeg å være fornøyd med det. Så får jeg stramme opp når det blir plass til det. Jeg har vært så sliten i det siste, det er vanskelig å ta fri fra jobb selv om man ikke er der. Og jeg drømmer om tallene som truer og ligger våken og tenker på dem... :(

Denne uken som kommer er det mye jobb også, Moteuken skal ha et besøk på onsdag og fredag er det planleggingsdag i barnehagen. Jeg får lage meg en god matplan for de dagene som er annerledes.

 

Blablabla igjen...men dere begynner jo å kjenne meg :rolleyes:

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Anne :D

 

Matinntaket er det viktigste for å gå ned,så ta det med ro.Tren når du har tid/lyst ;)

 

Jeg er litt umotivert for tiden når det gjelder å holde seg innafor grensene desverre.I går spiste jeg en 200 grams firkløver helt alene og nesten en hel pose med superhips.Var stappmett og følte meg ikke særlig bra,men det smakte så godt...sukk!!!

 

Får vel bare gjøre så godt jeg kan,det er ikke noe vits i å dynge seg ned i skyldfølelser ihvertfall,da spiser jeg bare enda mere;)

 

Ha en fin søndag

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Så kjedelig å høre at det går så trått med butikken Anne. Håper virkelig det tar seg opp! God klem til deg :)

Det er helt greit at du fortsetter å skrive vekt-listen.

Jeg må forsøke å begrense meg litt her inne, for jeg har en tendens til å bli litt "besatt" av dette. Må prøve å gjøre det litt på egenhånd, og så bruke dette som ekstra motivasjon. Får se hvordan det går... :blink:

 

Målet mitt for neste uke (veier meg i morgen) er faktisk 67,5kg. Veide meg torsdag som var for å se hvordan det lå an, og om det går som jeg håper, så kan jeg klare det.

 

Det er forresten litt godt å se at det ikke bare er meg som har tatt "skikkelig ferie" i sommer. Føler liksom at det skorter litt på selvdisiplinen, men det hjelper på å se at det tydeligvis ikke er unormalt å gå litt opp i ferien.

 

Kjekt å høre du er kommet i gang med den nye jobben Lene, igjen: gratulerer! :)

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Jeg skulle nok kanskje satt tirsdag som veie-dag, for jeg vet fra tidligere at det er en ørliten forskjell når jeg veier meg mandag i halv fem tiden om morgenen til når jeg veier meg tirsdagen noen timer senere på dagen.

 

Den viste ihvertfall 67,7. Er ganske fornøyd, selv om jeg hadde håpet på litt mindre. Målet for neste uke blir 66,5kg.

 

Jeg har vært flink å trene denne uken da :) To dager med styrke, og en dag med vel en times sykkeltur, to dager med styrke, osv. I dag er Det stykretrening igjen.

 

Dere må ha en fin fin dag!

 

-Emma- B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Ble mye skriverier på meg nå.. :)

Sitter og tenker litt på deg og butikken din Anne. (Mulig jeg ikke burde blande meg, men vil jo at det skal gå bra for deg!)

Jeg var inne og kikket på nettsiden til butikken, (Du la nettadressen ut for lenge siden) og det er et par ting jeg ville foreslått.. Er du åpen for forslag, eller blander jeg meg uønsket inn om jeg gjør det..?

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)/>

 

Ble mye skriverier på meg nå.. :)/>

Sitter og tenker litt på deg og butikken din Anne. (Mulig jeg ikke burde blande meg, men vil jo at det skal gå bra for deg!)

Jeg var inne og kikket på nettsiden til butikken, (Du la nettadressen ut for lenge siden) og det er et par ting jeg ville foreslått.. Er du åpen for forslag, eller blander jeg meg uønsket inn om jeg gjør det..?

 

Klem fra Emma :)/>

 

Bland i vei ;) Jeg er åpen jeg, med de begrensningene som finnes selvsagt. Det er ekstrahjelpen min som har ansvaret for nettsidene så jeg gir det bare videre - hihi :)

 

Man blir jo litt blind for egen greie vet du så å få tips er kjempefint - jeg velger jo selv om jeg følger dem :P;).

 

Send meg gjerne en mail om du vil: anne@nicolaisklesskap.no eller legg det her om du ikke vil eksponere den :)

 

Tusen takk for at du bryr deg :)

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bland i vei ;)/>/> Jeg er åpen jeg, med de begrensningene som finnes selvsagt. Det er ekstrahjelpen min som har ansvaret for nettsidene så jeg gir det bare videre - hihi :)/>/>

 

Man blir jo litt blind for egen greie vet du så å få tips er kjempefint - jeg velger jo selv om jeg følger dem :P/>/> ;)/>/>.

 

Send meg gjerne en mail om du vil: anne@nicolaisklesskap.no eller legg det her om du ikke vil eksponere den :)/>/>

 

Tusen takk for at du bryr deg :)/>/>

 

Klem fra Anne

 

 

 

Hei :)

 

Jeg sendte en personlig melding til deg her inne i går formiddag. Hvis ikke du har mottatt den, så kan jeg sende det på epost til deg.

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag for meg og den viste -400 gram ned, veier nå 72,1. Målet denne uken var -500 men jeg er hoppende glad for ned ca 1/2 kg i uken. Jeg har bestemt meg for å tenkte langsiktig og da er ca 1/2 kilo i uken fint (selv om jeg egentlig ville tatt av alt på en uke) :D/>

 

Neste ukes mål er ned 500 gram til 71.6 kilo:))

 

Jeg har hatt noen dager ferie også, da spiser jeg mer, men trener da trener jeg hver dag.

Sjokoladeinntaket er forandret til kokesjokolade i stedet for melkesjokolade (ikke70% for den smaker ikke godt). Det blir mindre sjokolade når den er mørk for da metter den mer synes jeg.

 

Kjekt å lese om tanker, gleder og fortvilelser vi opplever, og jeg kjenner meg igjen i det aller meste. Perioder synes jeg det er veldig vanskelig og alt står stille, mens akkurat nå prøver jeg å ikke stresse med de kiloene og da har det gått bedre.

 

Ha en fin uke alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>

 

Jeg sendte en personlig melding til deg her inne i går formiddag. Hvis ikke du har mottatt den, så kan jeg sende det på epost til deg.

 

Klem fra Emma :)/>

 

Jeg så den, men har fått varer så ikke hatt tid til å skrive...og sliten da jeg kom hjem så da orket jeg heller ikke :P

 

Men tusen takk, mange gode tips som jeg ikke hadde tenkt på. Jeg skal gi det videre og så er jeg bare glad for tilbakemeldinger! Som sagt, jeg kan lite om slikt selv, så det blir litt prøve og feile. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...