Gå til innhold

De siste vanskelige kg


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Forum blir nok også stengt for de som ikke betaler. Har spurt. Jaja, man får være glad for de åra vi har fått være der! Har hatt veldig god nytte av både kursa jeg har gått, og Forum deltagelse.! Og ikke minst alle bøkene jeg har kjøpt! Har tatt dem frem igjen nå. De er like nyttige. Min slankehistorie har nok vært ganske lik de fleste.
Lett for å legge på seg, det er bakgrunnen.
Og livsstilsendring er nyttig. Fra 86 kg til under 64, bra!! 
Og faste treningsvaner er gode å ha!
Nå er det bare noen fillekilo man går opp og ned.  Man kan liksom så mye om dette her! Det viktige er å Bruke lærdommen!
Lærte også ei lekse av han veldig overvektige på Tv. Det er ikke sunt å være tjukk, men heller ikke for tynn. Sånn litt over 25 Bmi er best! 

Kanskje Kroppen også innser det til slutt, og spiller på lag med mine ønsker!

Lykke til, alle dere jeg har truffet her🤗💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ååå jeg har jo ikke fulgt med. Så vi må altså begynne å betale medlemskap for forumet… hmmm jeg liker veldig godt å ha tilgang.. får regne litt på det.  Pengene går fort! 
ellers er jeg fullstendig ute å kjøre og gjør alle tabbene som står i boka 😳
Gir meg ikke, da… 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se deg innpå her igjen, Enna :) Jeg visste ikke at vi må betale for å være inne på forumet, men for å registrere i dagboka visste jeg. Jeg vurderte veldig frem og tilbake, men har ikke funnet noe sted som er bedre. Registreringen og forumet her har hjulpet meg veldig, så jeg fant ut at jeg betaler en stund til.

Hva er planen din og målet ditt videre utover høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min min og målet mitt… du er ganske festlig😂 

målet: 

vekt: 1/12 -> 68 kg(dette er jeg villig til å diskutere når jeg er under 72 kg, jeg er 58 år og vil ikke se sånn helt dradd ut, så om 70 ser bedre ut så funker det!)

styrketrene (med kropp/slynge) 3-4 g/ uke

tvinge hunden til å bli med på litt løping, igjen 🤪😂 . Det er tøffere for meg enn han!

yoga helst daglig( trenger ikke holde på så lenge)

planen: her har jeg en laaaaang vei å gå!

i dag skal jeg fortsette ferien 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søndag og jeg jobber. Ferien ble litt kortere enn beregnet, men det betyr at jeg har noe til gode seinere🥰
vekten er så som så, dessverre, men det var et lavere tall enn sist uke (takk og pris for det). Men altfor høyt. Prøvde et par kjoler som altså var for trange og de burde passe 😳. Så jeg har egentlig ikke noe valg! Jeg bare må ta meg sammen! 
men jeg jobber såååå mye i noen dager til før det blir noen dager med fri. Så er det på’n igjen. 
God søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jøss, plutselig kom jeg inn igjen! Jeg bruker de gamle bøkene fra kurs, og det går helt fint. Jeg har jo klart å gå ned før med dem! Dessuten bruker jeg den berømmelige Knekkebrød dietten til Tønsberg Sykehus!
Alt av organisert trening har begynt igjen, dans også! Stor hjelp !

vekta er ikke ned i 64 ennå, men den den skal dit…

Hilser til alle🤗🐕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Så morsomt at jeg får en gløtt innom av og til! Her går det nedover, og heldigvis er det med vekta! Også har jeg oppdaga en super ting! Rått kakaopulver! Og knuste, rå kakaobønner, tar ei lita klype hver dag.    Det gjør noe med lykkehormonene dine, og du trenger ikke spise masse sjokolade for å få det.

Når man er glad, er det lettere med å styre vekta. 
Hilsen Syttifire, som har blitt Syttifem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei damer :) Hvordan går det her inne? Jeg har fått på meg et par kilo som jeg ikke er så stolt av, men jobber iherdig nå for å få dem vekk igjen. Sannelig ikke så enkelt nå som all julebaksten skal startes på! Kvier meg nærmest, men må nesten bake litt sammen med minsten. Jeg trenger jo ikke akkurat å hive innpå det som ligger rett foran nesa på meg hele tiden heller.

Vurderte om jeg skulle gå tilbake til forumet for vektnedgang, men jeg blir innpå hold-vekten litt til i håp om at det er kun snakk om småjusteringer før jeg "har lov til" å være der :D Et par kg ned bare nå, så er jeg jo innenfor. Men et par kg er mye vanskeligere enn man kanskje skulle tro ;) Det vet dere vel mye om dere også, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet alt om de der siste fillekiloene. Har gått ned til ønska, og tenkt at her blir jeg. Og så fyker de på igjen, og det er jo kroppens eget system som tror det er hungersnød og smører de på i full fart….Det er snakk om vilje, og motivasjon, og faste grep. 
Jeg har akkurat vært ei uke på hotell, og må finne fram verktøykassa mi igjen. Har så mange fine klær som er litt for trange, så må ta et tak. 
Før juletiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Etter denne søte juletid..så har det klistra seg på noen kilo igjen. 
Men samtidig, så er man skit lei tung mat og kaker, og synes faktisk at det er godt å være ferdig for denne gang. 

Og en viktig ting! Man vet at man klarer å gå ned til sånn passe vekt igjen( iallefall ned til der man bare har noen forbaska pyntekilo igjen…)  

Hvor klærne ikke strammer, og en er venner med kroppen sin!

Jeg glemmer aldri den fæle følelsen den gang en gikk med telt kjoler( veide 86 kg/ 1.60 høy.)

Aldri skal jeg dit igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...