Gå til innhold

Skravlas slankedagbok


Gjest skravla71

Anbefalte innlegg

Hei Hege!!

Du bare strutter av energi om dagen du? Jeg er kjempeimponert over deg!

 

Så da er det altså sant? Man får overskudd av å trene? *flire*

 

Så deilig å slippe å gå fra ungene om morningen, det kunne jeg godt tenke meg, men da må jeg nok bytte jobb. Våre er jo så små enda, så de må følges, men etterhvert....

 

Ha en super dag videre, skal tenke på deg som er på jobben når jeg er ute å drikker øl :)

 

Vi tastes!

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Kvissleis gjeng det der i øst? Alt bare bra med deg og dine? Hvordan er formen? Jobber du denne helgen eller? I så fall ønsker jeg deg en fin jobbehelg.

 

Vurderer å gå til innkjøp av en pulsklokke, høres virkelig ok ut. Vi må jo vite hvor mange kcalorier vi forbruker under husarbeidet vi til stadighet må drive med, det gjør det litt greiere også.

 

Nu har jeg vært og handlet, så nå er det et par timer med litt ekstra innsats før jeg tenner stearinlys og lager middag til oss. Er ikke helt i form ennå kjenner jeg, oppbevaringsrommet med energi er ikke halvfull en gang, så jeg prøver virkelig å være sunn nå. Kjøpte meg en pose med forskjellige nøtter og rosiner, det er karbohydrater jeg vil unne meg, som er skikkelig sunne. De fungerer som snop også, men spiser bare litt om gangen.

 

Jada, nå babler jeg igjen, hadde så avgjort passet til nicket ditt jeg også, eller er det omvendt det heter :)

 

Okidok, håper du får en kjempefin helg.

 

Klæææææmmmm fra Bergen og Truden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Her er det lørdag! Vi har vært på shopping og nå har jeg gått 20 min på ellipsemaskinen. Pulsklokka ble satt igang, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke lest av kcal- forbruket.

 

Nå må jeg løpe, det høres ut som mormor har en håndfull der oppe med alle tre barna! *ler*

 

God helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege. Er kjapt innom for å ønske deg en fin søndag og håper du har det bra. Hørte du hadde trent på ellipsemaskinen? Det er god trening. Min står inne i stuen og roper på meg. Jeg er blitt litt døv i det siste.....:)

 

Lykke til med neste uke, håper den blir lett og sunn og fin.

 

Klemmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Da er mormor reist igjen og jeg kan sitte litt ved PC`n igjen.

 

Teller litt på knappene om jeg skal dra på trening i ettermiddag eller ikke. I morgen kveld skal bilen på reperasjon, så da får jeg neppe trent der nede, så jeg burde dra!

 

Mamma har ikke sett meg siden 24. august og kunne tydelig se at jeg hadde gått ned. Det er jammen godt å høre altså! Moro at det synes!

 

Her er det regn og grått, gubben har vært på fest inatt og dermed måtte jeg tidlig opp med ungene i morges. Nå krangler de og bråker rundt pappa med kuppelhode og jeg sliter litt med å spa opp mye medfølelse kjenner jeg *ler*

 

Ha en riktig fin søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er det ikke kjekt med disse kommentarene når noen ser at man har gått ned, gir nå ekstra motivasjon det syns nå jeg da:)

 

Vill bare ønske deg en flott søndag videre og lykke til i kommende uke

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg dro på trening, og det angrer jeg virkelig ikke på. Jada, det var tungt, skikkelig tungt faktisk. Og jeg angret nok et par ganger underveis. Men jammen fikk jeg forbrendt 1327 kcal på en god time trening. Denne gangen fikk jeg pulsklokka til å virke også!

 

Denne uka har jeg 22,1 trimpoeng og er veldig fornøyd med det egentlig!

 

Blir spennende å se vekta i morgen, slutt på mensen og bra med trening, det bør gi noen gode resultater altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene. Det er så deilig. Gleder meg til å trene i morgen.

Ikke for det, har nesten løpt fra rom til rom på sykehjemmet i helgen. Alltid noen som roper. Puh

 

KOnserten gikk superbra. Ungene er bare så utrolig flinke.

Jeg var jo bare så nervøs da. Klarer ikke å venne meg til å snakke i forsamling.

 

Ønsker deg en super fin søndag

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Yess!!!!! Heved er det bevist at vann virker! -1,2 kg denne uka og det føles veldig, veldig godt!

 

En magisk grense er brudt, -10 kg. Minstemann veier 10,6 kg og han er ganske tung å gå rundt å bære på. Tenk for bare 9 uker siden, bar jeg rundt på den vekta 24/7!

 

Vekta idag viste 90,4, så jeg håper jeg snart ser 8- tallet og kan si favel til 9- tallet for godt! For å si det sånn, jeg kommer IKKE til å savne det!

 

Ha en super dag folkens, jeg gleder meg til å se hva dere andre har klart i løpet av uka. Jeg kjenner meg motivert til en ny uke med trening og sund mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg funnet ut hva som skjer når man har fyllt treningstreet sitt....

 

Hva, hva hva hvaa skjer???

 

(Jeg tror det bare begynner på nytt)

 

Grattis med 1,2, du er så flink!!

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel' date=' om jeg ble skuffa? Tja, det kunne vært mer moro, det kunne helt klart vært mindre moro.....

 

Du får trimme på, det er tross alt det viktigste *ler*[/quote']

 

Pokker så sta du er!! *ler*

Kommer det en popup med selveste Grete R. og det drysser stjerneglitter over skjermen? I kveld skal jeg ut å gå....langt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Ja, jeg er kjent for å være sta, tror det er mye av den egenskapen som gjør at jeg klarer dette denne gangen, bare fordi jeg SKAL, rett og slett.....

 

Og du ser jo av signaturen min at jeg heller ikke er spesiellt snill *ler*

 

Grete Roede som popup du, det hadde vært noe...er redd du blir skuffet da gitt *kniser*

 

Og så er det jo så moro å sitte inne med en kunnskap ikke du har da, Hilde!

 

 

Jeg svever på en rosa sky idag jeg altså, løfter på minstemann og tenker at så mye har jeg faktisk minket *barnslig*

 

Ha en strålende dag, jeg skal finne frem ellipsemaskina her etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh' date=' oh, oh, oh....hvis det ikke er Grete Roede som popper opp, er det kanskje George Clooney, Brad Pitt eller noen av de gutta der??? (Slev) :

 

Trudis[/quote']

 

haha!! Det hadde hvertfall vært motiverende ;) Jeg hadde sykla som f*** :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg skal levere bilen til reperasjon i ettermiddag. Det er mannen til ei venninne av meg som driver verksted på fritida. Venninna mi er desverre ikke hjemme og hun bor like ved lysløypa, så jeg lurer på om jeg rett og slett skal gå meg en tur mens han ser på bilen. Men så er det jo mørkt fra kl seks da. Greit nok at det er lys i ei lysløype, men uff, gå alene i skogen sånn da gitt.....

 

Vel, jeg får utruste meg med hodelykt i tilfelle strømmen går i alle fall. I slike tilfeller savner jeg hunden vår som vi måtte avlive i vår altså. Følte meg så mye tryggere når jeg hadde med meg ham, sikkert en falsk trygghetsfølelse men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...