Gå til innhold

JESS vil bli "lett på tråden"


Anbefalte innlegg

Gjest Smallgirl

Og takk for hilsen på tråden min. Jeg hadde faktisk tenkt meg innom din også i går, men plutselig var det på tide å finne køya ;)

 

Jeg ser jo ingen som helst grunn til at du skal miste troa på å komme deg ned i vekt å holde deg der etterpå. Du har vært kjempeflink så langt, og jeg er overbevist om at du kommer til å være det i fremtiden også. Og en utblåsning tror jeg bare gjør godt en gang i blant (jeg hadde en stor en i pinsen :D ). Du må huske på at dette er noe vi skal leve med livet ut, og vi ønsker vel ikke å bli helt asosiale for det, gjør vi vel? Nei stå på du Jess, målet når du og da skal jeg være inn på HV for å ta i mot deg :)

 

Ha en flott dag

 

Klem fra Smallgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Smallgirl, jeg må bare innrømme det. Jeg fikk tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt! JA, jeg skal klare det!!! De siste årene hadde jeg gitt opp hele greia og jobba mentalt for å innstille meg på at jeg er og blir feit.

Og nå ser jeg at det skal kunne være mulig å finne igjen meg selv inn i der, og jeg gleder meg stort til å møte deg i HV :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært med vektnedgang denne uken, det er godt gjort med tanke på 17 mai og alt. Selv er jeg mer usikker på mitt resultat, har ikke vært så flink til å trimme som deg heller denne uken, starter med friskt mot igjen og ny uke i dag. 17 mai bød på et par utskeielser for meg...jeg er som deg elsker pizza og potetgull og spiste begge deler den dagen pluss sjokoladekake(lite stykke). Klarte å begrense meg ang potetgullet, ble bare en neve men pizza derimot ble det nok en del mer ja...tror jeg havna på nesten 1000 kcal bare der...så vi får se om det straffer seg i dag....har en følelse av det.

 

Var forresten en liten tur til byn i dag og da så jeg at vivekes hadde halv pris på jakker og dermed smatt jeg inn...og tro det eller ei...jeg fikk meg jakke og i str 40! :-) Jeg som alltid har brukt 48....så det går rette veien, men jeg må bare lære meg at TTT.

 

Lykke til videre Jess, veldig gøy å lese innleggene dine.....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ELSKER LIVET:-)

 

I dag avspaserte jeg noen timer på jobb. Været var nydelig! Jeg dro hjem og skifta til turklær og gikk meg en deilig tur i skogen, på gruslagte stier. Hvitveisen dekker store deler av skogbunnen, lauvet er enda smått, lysegrønt og vakkert. Jeg gikk langs en elv og endte ved et stort vann som lå der, knallblått- med sola som gnistret i vannspeilet.

Jeg ble utrolig lykkelig av dette synet, så deilig å kjenne at jeg lever.

 

For å minne meg selv om at livet ikke bare er en dans på roser og sang om hvitveis, så jogga jeg deler av turen. Jeg er nok ikke konstruert for slikt, men det gikk på et vis. Vet ikke helt hvorfor jeg gjorde det, det er vel noe jeg må bevise for meg selv.

 

Matmessig har dagen gått greit. Jeg ble litt ekstra sulten etter denne turen, så jeg har fylt opp med 2 kopper "option"-sjokoladedrikk = 80kcal tilsammen. Det gav bra metthetsfølelse og deilig sjokoladefølelse. Jeg har omtrent ikke smakt søtt i år, så dette ble rene "kicket". Det syke er at jeg nesten får litt dårlig samvittighet. Må nok jobbe litt med mitt forhold til godsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, den turen din hørtes helt nydelig ut! Våren er jo helt utrolig og da!:) Så bra at du jogga litt, gjorde sikkert godt!

 

Får du dårlig samvittighet av confecta-kakaoen?? Det får ikke eg.. Den er noe eg kan kose meg med uansett føler eg.. Bare det ikke blir for ofte.. Vet du, eg er i en litt dårlig mat-periode nå, med søtsug og alt sånt.. og i går spiste eg sjokoladepudding med vaniljesaus før kveldsen.. eg satt og spiste og prøvde å kose meg, men eg tenkte bare nei nei nei, koffor gjør eg dette...?? Men likevel eg spiste alt, men med kjempedårlig samvittighet.. Koffor spiser eg når eg egentlig ikke vil?! Dumt altså.. Men eg regner med de ekstra pudding-kaloriene forsvinner oppover fjellet eg skal på etter jobb;) Er jo nydelig vær!

 

Håper alt står bra til ellers, Jess!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jess!

 

må bare først takk for det rådet ditt med å steke gr.saker til middagen, det er jo kjempegodt!

 

Den turen du nevnte, det er jo så godt! Og den flotte tiden vi har i vente nå, og ikke minst- er i! Aldri er det vel grønnere på jordene enn i Mai? Når man ser utover store jorder, med markblomster og solen som skinner på! det er rett og slett vakkert!

 

Jeg har tenkt meg en tur i skogen selv i morgen, så det gleder jeg meg til!

 

 

Ha det fint resten av dagen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket, nyaco og niara.

Nyaco, sjokoladepudding??? Det var sikkert godt, og GR sier jo at all mat er lov. Og du er en racer til å trimme, jeg skal se om jeg kjenner puddinglukta neste gang jeg går på tur:-)

Jeg tenker som regel på at det kunne blitt mye MAT av sånt, og jeg har angst for å bli for sulten. Og som du ser, jeg har et litt sykt forhold til selv confecta og option. Jeg skal bestille psykolog-time i morgen den dag! Blir sikkert ett artig oppdrag for psykologen:-)

 

Så flott at du niara ble fornøyd med middagstilbehøret. Det er greit med alt som drøyer maten. Godt å føle at en kan spise seg mett.

Jeg steker også ofte halve tomater i stekeovnen (m/litt krydder i). Passer godt til fiskekaker og alle kjøttretter.

Og så prøver jeg stadig nye ting. Snoker litt på Mega-butikken, de har et veldig godt utvalg i ferskvarer, hermetikk og "utenlandske" grønnsaker.

 

Familien er glad i div. brunsauser. Jeg har nå begynt å blande 50/50 med skysaus og f.eks peppersaus til meg selv. Blir veldig bra, og liten forskjell.

 

Jeg har nå avtalt at jeg og mannen skal på en skikkelig fjelltur i helga. Håper at været holder seg

Ha en fortsatt fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

du det er ikke så lenge siden dere hadde snø og sur vind hos deg, har våren eksplodert eller? håper det fortsetter sånn:) vi har også veldig bra vær for tiden, og det skal visst fortsette noen dager til.

 

har tenkt meg ut på tur i kveld når ungene er i seng. gleder meg. forrige gang jeg var på tur merket jeg virkelig at kondisen har blitt bedre av all svømmingen i vinter. jeg også småjogget korte stykker, men tenkte at det var best å ikke overdrive. mange som har samme lidelse som meg har fått det nettopp av jogging.

 

jeg føler også at livet er herlig, selv om jeg absolutt har en del å tenke på i fh.t jobb, utdannelse og økonomi. derfor er det så godt å ha dette livstilsendrings-prosjektet å konsentrere meg om. og når jeg en og annen dag er bra nok til å gå på tur, ja da stiger humøret:)

 

ønsker deg en fortsatt fin kveld

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Jubalong.

Det er så artig å høre om all trimminga du driver på med. Tenk på tråd-navnet, du som er jo blitt rene raceren! :-)

Her har våren eksplodert ja. Vi har vel ikke den helt store varmen, men det er deilig i sola i lune kroker. Og så finnes det jakker og slikt som vi kan ta på når vi skal ut fra husveggene:-)

 

Det er så godt å høre at dette livsstilsprosjektet gir mening og glede. Det skulle jo egentlig være helt pyton å holde på med slik selvutslettelse. Vel- jeg har kanskje ikke tenkt å slanke bort hele meg,- men 25-30% må gjerne gå i offerskåla.

I dag har jeg spist 1760kcal, altså 160 mer enn foreskrevet dosering. Jeg har vært på ganske hard trening så jeg bare følte at jeg måtte ha såpass. Bare mat-heldigvis.

Jeg kjenner at jeg tenker på neste veiing. Jeg er 0,2 kg fra 15 kilo. Det er en ny milepæl og jeg håper inderlig at jeg kommer dit til mandag. Jeg er invitert i nye selskapeligheter i helga. Jeg skal dra dit, men denne helga skal jeg ikke slippe håret ut av fletta. Det får holde med 2 helger på rad:-)

Tenker at jeg drar dit pr sykkel, da får jeg meg 25km sykling- og det veier nok opp for maten jeg skal spise der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

er enig i at tråd-navnet mitt ikke er helt riktig lenger, for til nå denne uken har jeg 8 trimpoeng og hadde jeg ikke blitt forkjølet på onsdag hadde jeg hatt 3 til... men herlighet så dårlig jeg var i høst da jeg laget tråden min. da lå jeg mest på sofaen, laget ikke middag en gang, kunne ikke handle eller sitte med føttene ned- huff og huff. akkurat nå føler jeg meg nesten frisk. imidlertid hadde jeg det ikke så bra i forrige uke så jeg vet jo at jeg må være forsiktig.

 

synes du har vært veldig flink som har gått ned nesten 15 kilo i år. er det ikke litt uvirkelig?! jeg synes det er helt utrolig at jeg selv har gått ned 20 kilo siden august. når jeg ser tilbake synes jeg tiden har gått veldig fort og det har ikke vært såå vanskelig. hvorfor brukte jeg så lang tid på komme i gang???

 

det er helt naturlig at du kan bli litt mer sulten når du har trent hardt og jeg tror ikke det er så ille å spise litt mer mat den dagen. ellers går du jo helt tom og da er det vanskeligere å holde seg på matta ellers og man blir lei hele prosjektet

 

jeg er også bare noen hundre gram fra neste milepæl-nemlig farvel til 70 tallet:) synes jeg har vært veldig lenge på dette titallet, 80 tallet gikk mye fortere. når jeg nå ser 60 tallet en gang i neste uke, skal jeg ikke se 70 tallet igjen.

 

ønsker deg en flott helg, og du har rett man kan ikke slå ut håret hver helg:)

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Må bare innom for å si at dere er supre, både du jess og du jubalong. Og selv om jeg ikke har gått ned like mye som dere, kjenner jeg meg igjen i det dere sier om at det går an å være tilfreds med livet i en sånn livsstilsendrings-periode. Det vi opplever er vel at vi spiller på lag med kroppen vår, og da blir det faktisk godt å leve. Ettersom vi alle har overspist i perioder av livet, vet vi hvordan det føles da. Jeg har nå brukt min røde drakt som er ca. 10 år gammel og som jeg "vokste" utav før jeg fikk brukt den særlig mye.

Litt puter på skuldrene gjør ikke så mye nå når det er mindre av meg! Og finkjolen min fra 1999 har jeg brukt i 2 konfirmasjoner og den fungerer helt fortreffelig. Får bruke disse klærne litt intenst nå, ettersom jeg har tenkt å fortsette ferden videre nedover, og da har jeg ikke tenkt å sy inn klær!!

 

Så livet er bra, ja, og det er godt å høre at dere har det slik også:(

Vi maler og pusser opp; nå er det et av soverommene og det ble atskillig mer oppussing enn vi hadde tenkt da vi startet. Sånn er det alltid, det ene drar det andre med seg. Men så blir det bra også da, til slutt.

 

God helg til dere! Skal snart gå og følge med på at Norge vinner Grand Prix! Ja, for det sa de at de skulle!

 

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Tenkte jeg fikk ta en kjapp tur innom tråden din og se åssen det er med deg. Du er pinadø go, nesten 15 kilo! Krysser fingre for at de er i boks i morgen. Enig i at det er morro å slå ut håret på fest - men jeg kjenner på meg sjøl at det gjør litt vondt hvis det blir for ofte nå... jeg vet jo at det går tregere å komme dit jeg vil. Sykling gjør susen, skal du se.

 

Ble det fjelltur på dere? *Misunnelig* Her er det flatt, men skal nok finne noe litt mer fjellaktig i løpet av sommeren. Jeg savner norske fjell!

 

Ha en fabelaktig uke!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Resolutt, det er kjempekjekt å krympe inn i gamle klær. Jeg finner stadig noen plagg, og det forsterker lykkefølelsen. Jeg er ikke alltid lykkelig, men prøver å ta med meg alle gleder livet gir. Jeg så ikke grandP, men derimot har jeg nå set filmen sett "høyere enn i himmelen". Jeg har sett den 2 ganger på kino og nå på TV.Den er et glimrende eksempel på hva musikk betyr for oss mennesker, jeg har enda klump i halsen.

Jeg så i tråden din at du har tenkt å være her inne en god stund til, det var hyggelig for meg- slik at jeg har kjenninger her inne. Jeg har enda mange kg i igjen + hold vekten.

 

Og så du Skrulle også innom- veldig trivelig å møte deg igjen. Jeg er omgitt av majestetiske fjell, og det gir meg utrolig mye glede. I dag har jeg vært på en av disse toppene! Ikke den høyeste, men det er utrolig deilig å kjenne at jeg klarer å gå dit. Litt øm i et kne, og real gangsperra i lårene= riktig herlig!

Det var ikke helt strøkent vær, men godt nok i massevis for denne turen.

 

Det ble ikke sykling i går. Jeg bestemte meg for å ta bilen. Da slapp jeg å bli svett før festen + at det er en fin unnskyldning for å takke nei til alkohol. Jeg ble "påtvunget" kake, det ble så mye mass/press at jeg tilslutt tok en cm av ei. Jeg spiste noen T-skjeer og lura resten i søpla. Det hadde sikkert ikke skada, men jeg liker ikke at andre skal bestemme hva jeg skal spise.

Til middag fikk vi baccalao, det var veldig godt og jeg spiste akkurat passelig mye.

Så håret satt pent på hodet hele kvelden og trimmen tok jeg igjen i dag,- i rikelig monn. Så nå har jeg 21 trimpoeng denne uka. Jeg er ikke helt sikker på at det er positivt for vekta, tidligere uker med mye trening har ikke pleid å gi umiddelbare resultat, heller tvert i mot.

Jeg har hatt en uke helt etter planen. Har spist nøyaktig 1600 kcal alle dager bortsett fra torsdag med 1760- og har trena mye. Så da får det gå som det går:-)

Jeg er stolt av å ha klart uka så bra, for jeg har vært ekstremt sulten siden torsdag. I dag er det bedre, men det skyldes den lange turen. Hard trim roer matlysten, i allefall for samme dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååå fornøyd:-) Gikk ned 1,1kg denne uka også. Nå har jeg gått ned 15,8 kg. Det rare er at jeg egentlig ikke ser det selv. Jeg kjenner at kroppen er mye lettere å håndtere, med det går jo gradvis. Innimellom føler jeg meg "slank", og andre dager kjenner jeg meg fremdeles bælfeit!

For et par dager siden kom traff jeg en bekjent som sa til meg at jeg var blitt helt forandret. Hun lurte på hva det var jeg hadde gjort. Jeg ble litt brydd og sa noe sånt som "nye briller, klippet håret...?" Hun påsto hun ikke gikk på den, og fortsatte med at hun syntes jeg så mye yngre ut. Jeg har ikke noen skrekk for min alder, men det var sikkert et kompliment:-)

Det er nå under 4 kg til jeg skifter til 7-tall. Jeg skal holde stø kurs helt til jeg tar ferie om 6 uker. Tviler på at jeg ser 7-tallet før det, det kommer nok noen uker med mindre nedgang nå- etter 2 uker med 1,1kg. Men nå vet jeg i allefall at jeg skal komme dit:-)

I ferien blir målet å HOLDE vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Gratulerer! Jeg er helt imponert. Men du har jobba godt og tatt fornuftige valg, og da er det ekstra moro når det går i sjumilssteg.

 

Det er rart dette med å føle seg slank en dag og feit en annen. Jeg har det akkurat slik. Feitest når jeg er sliten og sur og ikke vil på tur! :( Men klærne passer stadig bedre - også de dagene jeg er skikkelig feit, merkelig nok. Nå er det snart slutt på klær som ikke passer i skapet mitt, men jeg har fått meg ei ny olabukse som ble kjøpt litt for liten, så nå er den det nye klesmålet mitt. Og på loftet hjemme i Norge skal jeg rote i de gamle kleskassene mine...

 

Kos deg med de staute fjell og finværet og nyt den stadig lettere jess :)

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

så bra:) kanskje du klarer 4 kilo til ferien, det er jo noen det går fortere for enn andre, og foreløpig holder du jo et bra tempo

 

jeg gikk ned 0.4 denne uken, synes det var litt lite siden jeg har vært så flink, men, men kanskje jeg får det igjen neste uke. så forresten 6-tallet først i dag og det var stas, kan du tro:) håper å gå ned noen kilo til før vi reiser på ferie om 8 uker, men jeg kommer nok ikke i mål til dess. har 7 kilo igjen...

 

ønsker deg en fortsatt flott dag.

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

av deg. Det er et fantastisk resultat - og fult ut fortjent.

 

Går litt mer puslete med meg da - men jeg går iallefall ned. Og de 2 hektoa som var borte i dag er jeg utrolig stolt av.

Gikk nok litt opp i ferien tor jeg. Vet ikke helt da siden jeg valgte å la vekta få fri til i dag:p

 

Men nå blir det 3 uker med sunne valg - og mer trim enn forrige uke. Da hadde jeg nok med å komme ajour på jobb og hjemme.

 

Lykke til vider dag jess - du kommer iallefall i mål.

Og det skal jeg også - om enn ikke så brått:)

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest resolutt

Her går det unna!! Du er jo en mønsterslanker og en stor oppmuntrer for oss andre!

Jeg har tilsammen en 13 kg lettere kropp enn da jeg startet (mye før deg, men likevel..)

og det er utrolig så mye lettere denne kroppen er å håndtere. Lurer nå på hvordan den blir når jeg har greid ytterligere 13 kg? Da begynner jeg kanskje å jogge???!!!

Og klær som passer igjen, ja, det har jeg snakket om før, men det er liksom så deilig hver gang jeg skjønner at nå passer denne drakten, det er ikke noe jeg innbiller meg.

 

Min store ferie blir USA i juli - har tenkt at jeg skal nå 85 kg (på heimevekta) til da.

Men først blir det en tur til London - det er faktisk allerede i neste uke - tror det meste er klart nå! Gleder meg veldig til begge turene!

 

hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Hærlige tall du kan vise til, Jess:) Virkelig inspirerende!

 

Synes du er kjempeflink, i tillegg imponerer du med mange trimpoeng:) Fortsett i samme stil de neste 6 ukene, så klarer du kanskje de 4 kiloene!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner og hilsener, nyaco, skrulle, jubalong, pandora, resolutt og gladDUerigang. Veldig koselig med besøk.

Jeg vil bare presisere at jeg ikke tror eller håper på 4 kg på 6 uker- det er nok å ta litt for hardt i. Og jeg skal bruke 2008 på dette prosjektet, så det haster ikke sååå.:-) Jeg skal nok ned 10-15 kg til. Jeg husker ikke helt hvordan jeg ser ut inni der så jeg må antakelig ta speilet fram og se litt på meg selv om ca 10 kg.

Jeg er innom og leser alle innlegg hos dere selv om jeg ikke alltid legger igjen spor. Det så bra at dere henger godt med selv om vi går med ulik fart. Og vit det: jeg er også utålmodig selv om det egentlig går veldig bra. Og det hadde jeg sikkert vært selv om jeg hadde gått ned 2 kg pr. uke. Det er noe med å ha lyst til å bli ferdig I GÅR. Det fine med å ha et stykke igjen til mål er at jeg kan skal være her inne i lag med dere en god stund til.

 

Det er akkurat som om det har skjedd noe med blodsukkeret mitt. Jeg tåler absolutt ikke å gå uten mat i lengre perioder. Og da snakker jeg om MAX 3 timer. Allerede etter vel 2 timer begynner jeg å føle behov for å spise, etter 3 timer har jeg SKJELVEN! Blir helt kraftløs og uten stand til å tenke eller gjøre noe.

Jeg prøver å spise en del produkter med lav glykemisk indeks- uten at jeg kan si at det gjør noen forskjell.

Tidligere kunne jeg glatt klare meg 6 timer uten mat. Ble kanskje sulten, men ikke skjelven/utslått.

Hmmm- hvis dette fortsetter tror jeg at jeg må besøke Dr.Dyregod:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskemor

Gratulerer - så flink du er :-)

 

Det er jo ikke umulig med 4 kg på 6 uker, noen ganger spiller kroppen mer på lag enn andre ganger da.... :( Men det viktigste er jo som du sier at du skal holde på i hele 2008 - og det setter nok kroppen pris på også slik at den venner seg til å bli mindre og mindre :-)

 

Jeg merker også at jeg MÅ ha mat etter ca. 3 timer - da blir jeg nesten helt desperat.... Det er visst riktig også så vi får bare putte i oss når magen hyler - mat - mat - mat :-)

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med å spise ofte merker jeg også veldig godt, og man blir, som du skriver, helt skjelven i ben og armer! Og det er utrolig ubehagelig til tider! Det heter seg jo at vi skal ikke gå sultne, men det er jo ikke så godt å unngå til tider!

 

Vi får nok bare stå på videre, så kommer resultatene som perler på en snor skal du se :-) Det sitter en liten optimist langt baki der et sted......:(

 

 

Jeg ønsker oss alle sammen lykke til, dette skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Jeg vet altfor lite om blodsukker, men mener at du bli litt urven og skjelven når det er lavt (Og irritabel, det har jeg egenerfaring med!). Du skal se at det er kroppen din som har skjønt tegninga og er villig til å satse knallhardt.

 

Rart det der med at vi blir så inderlig utålmodige nå når vi skal ned og VET at vi kommer til å klare det. Jeg vil jo helst vært ferdig i går jeg også. På den annen side så nyter jeg prosessen også, tenk så heldig å få lov til å mestre nedgang i vekt. Etter å ha båret på altfor mange kilo i kanskje 20 år vet ikke jeg hvordan jeg egentlig ser ut heller. Og noen ganger lurer jeg på om jeg kommer til å kjenne meg selv igjen når jeg er i mål :). Vel, helt seriøst, jeg lurer faktisk på det av og til, og så er jeg litt redd for at jeg ikke skal like hvordan jeg ser ut da, eller at det ikke skal kjennes ut som meg! Men det må da vel bli bra? Heldigvis har jeg tenkt å bli med mentalt når kroppen minsker, så jeg har lang forberedelsestid :(.

 

Hmmm...kanskje mentalen min ikke er så super akkurat nå?? Blodsukkerskjelven i hjernen, tenker jeg. Tror jeg trenger litt mat! I dag er jeg rett og slett sulten. Hele tida. Da blir det mye vann, kaffe, te, suppe (masse suppe!) og lett sjokoladedrikk.

 

Nei, nå breier jeg meg veldig på tråden din! Ha en god dag alle sultne og flinke damer!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange hyggelige meldinger fra dere. Det er godt å høre at det ikke er bare jeg som får "skjelven" - trodde faktisk det kanskje var noe galt. Vet jo ikke helt om det er så lett for kroppen å håndtere denne sultkatastrofen, den må jo tro jeg er riv, ruskende gal som skal utrydde 1/4 av den. På ett vis må den vel straffe meg:-)

 

Artig å lese dine betraktninger, Skrulle. Jeg tenker også litt på hvordan jeg ser ut. Jeg har jo noen bilder av meg selv som ungdom, men det er jo 25 år siden- og det er vel neppe henne som dukker opp inni der? Eller tenk om det er det?

Litt av en overraskelse for mannen min, -å finne en 18 åring i senga på mårrakvisten:-) :-)

 

I dag snakket vi litt om å ta en fjelltur med jobben. I fjor hadde ikke jeg så veldig lyst pga alt flesket jeg hadde i bagasjen, men nå har jeg veldig lyst. Og så var det ei anna som sa at hun ikke trodde hun klarte å delta, for hun var blitt så tykk. Og jeg gråter nesten inni meg, føler veldig med henne. Hadde lyst til å si at det finnes muligheter til å gjøre noe med det men det passa ikke- det satt så mange andre der.

 

I dag skal jeg bevilge meg treningsfri. Har tett program med alskens møter, dugnader og div. avslutninger for tiden- så noen dager må jeg rett og slett finne tid til å være i ro i heimen. Og så er det jo denne sørgelig indretjenesten da. Hva om noen hadde funnet opp selvrensende boliger? Og klær?

 

Ha en riktig fin uke alle sammen. Kos dere videre med dette prosjektet. Jeg er utrolig glad for at dere finnes:-)

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...