Gå til innhold

På tide med tråd!


Gjest skrulle
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Skrulle. Håper du føler deg mye bedre nå. Tenk på alt du får til!! Dumt når triste tanker prøver å få overtaket. Er imponert over at du VALGTE treningsskoene og en tur ut. Det er vel ikke et valg du ville ha tatt før du startet begynnelsen på ditt nye liv! Stolt av deg Skrulle. Håper du får en super natt og en supe duper dag. Oppmuntringsklemmer avsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest skrulle

Tusen takk for trivelige hilsener, jubalong og 2neA. Oppmuntrings- og trøsteklemmer varmer når sjela er litt frossen – ja ellers også, forresten! Ja, jeg føler meg mye bedre i dag. Starta dagen i uhumskt lune, men det kom seg utover dagen. Nå tror jeg at jeg er så og si restituert for denne gangen, men selvfølelse kan jammen være en skjør greie. Er jo så veldig liten innimellom!

 

Ja, 2neA, det er veldig godt å kjenne at jeg klarer å velge andre strategier når det butter – litt stolt sjøl, jeg :). Skal ikke si at jeg alltid kommer til å velge joggeskoene i framtida når alle er dumme, men får ta ett skritt av gangen. Det er jo noe av det vi må lære oss i prosessen vår. Ta ett skritt om gangen, gjør ett valg av gangen, og så til slutt kommer vi i mål!

 

Natta, alle! - skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Håper alt har falt på plass - og at optimismen er tilbake for fult:)

 

Det er ikke trivelig når verden snur ryggen til en. Det er da det er lett å ta de dumme valga - de en angrer på dagen etter.

Men du verden så bra det er når vi kommer ut på den andre sida sånn noenlunde med æren i behold.

 

Flott å velge joggeskoa du - det er en positiv ting det:)

 

Klem fra Pandora - som ønsker deg ei optimistisk og trivelig helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur for å legge igjen en liten sommerhilsen. Jeg kom tilbake fra sydlige breddegrader i går, og skal videre på ferie her nord i mårra.

Du er jo kjempeflink, grattis med vektnedgangen:-)

 

Snakkes igjen når det blir august.

 

Klem fra Jess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Takk, Pandora og jess - det er alltid fint å se dere her inne! Helgen har vært travel med oppussing og svigerforeldre på besøk - faktisk ikke vært på nettet i det hele tatt. Mye støv og flytting av ting hit og dit. Men vi har fått opp lamper med ledning inne i veggen og nye kule lysbrytere, stikkontakter og dimmere, og det var skikkelig godt for det har vært på gjørelista en evighet. Jeg har sparkla og nå blir det mer sparkling og deretter maling.

 

Vært ganske flink med mat, men blitt litt mer vin enn det vanligvis blir på ei helg, og i går kom jeg over matbudsjettet mitt også. Det ble nok litt for få måltider, og litt dårlig planlegging siden jeg var både kokk og oppussingsarbeider, og plutselig kom jeg over gitt... Gleder meg ikke til veiing i morgen siden snikveiing tilsier at dette var en rampete helg, men jeg krysser fingrene for at noe renner av i løpet av dagen :). Men hadde fantastisk vær i helga og fikk til en joggetur på lørdag og en halvannen times ruslerunde klokka halv sju (!) søndag morgen. Deilig!

 

Ha en riktig fin mandag!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

da sov jeg altså:)

 

Akkurat nå om sommeren skulle jeg ønske jeg var av A-mennesketypen. Tenk å komme seg opp tidlig en fridag - trimme før frokost og være klar til dagens dont når de andre står opp.

Men for meg gjelder det å sove pittelitt til.......

Så derfor må trimmen bli på kvelden - og det skal den denne uka!!

 

Har hatt ei aktiv helg du ser jeg. Travelt mens det står på - men du hvor godt det er når det er gjordt.

Travlest er det med ting som vi ikke får gjordt synes jeg. Stresser litt når det ligger altfor mang uoppgjordte saker på vent - gjelder både på jobb og hjemme. så derfor er det så godt når det minker i "hauen".

 

Lykke til med veiing da. Min var ikke så bra - men det ble iallefall ikke opp!!

 

Klem fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Ja, ja Pandora - stillstand er jo ikke det vi helst vil ha, men noen ganger må vi visst finne oss i det. Dessuten, som du sier, så gikk det ikke oppover heller! Hold stand, så er nok vekta mer samarbeidsvillig neste uke.

 

Ellers er jeg ikke A-menneske fra naturen sin side jeg heller. Liker godt å sitte oppe og surre utover natta, men da må jeg sove lenger i andre enden. Men jeg har en mann som liker å køye tidlig og da blir det gjerne slik med meg også. Er da så koselig å gå og legge seg samtidig! Etter ei tid med tidliglegging blir man våken om morran, gitt. Litt tregere til å komme meg ut av dyna på hverdagene :).

 

I dag har jeg spist i god GR-stil. Nå skal jeg snart hjem og spise hjemmelagde fiskekaker så nå er det hverdag og krampetrekning for morgendagens veiing. Sant å si ble ikke fiskekakene så innmari gode. Vet ikke hva som ble feil, men jeg skal lage nye ved en senere anledning. Jeg gir ikke opp for fiskekaker er godt! I alle fall i prinsippet.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Jeg har en oppskrift jeg fikk av min svigermor for før hun ble dement. Den bruker jeg til å lage hysekaker og kveitekaker av. Opprinnelig var oppskriften til 3 kilo fiskefilet, men jeg har i det siste laget mindre porsjoner og dermed justert den ned.

 

1 kilo fisk

1 ss potetmel

1 liten løk

2-3 ts salt

3 dl melk

1 egg

1 ts muskatblomme

 

Jeg kjører alt i foodprosessoren og sper mer dersom det er nødvendig. Det er bedre å lage en bløt farse i utgangspunktet da den ofte blir fastere når den har blitt stående litt. Man klarer jo ikke å steke alt samtidig og dersom farsen blir for fast er de vanskelig å forme og blir lett kornete.

 

Jeg synes disse kakene blir kjempegode. Du kan erstatte løken med vårløk eller purre dersom du ønsker det, men smaken blir litt annerledes. Dersom du sper den ut litt mer kan du også steke fiskepudding i vannbad.

 

Klem metchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Tusen takk for fiskekakeoppskrift, metchen. Den likner nok en del på den jeg brukte, men siden jeg sliter litt med å holde meg til oppskrifter kan det jo hende at jeg fikk litt feil forhold her og der... Men jeg skal lage igjen og da skal jeg bruke oppskriften din (til punkt og prikke! :)).

 

Og vekta viste 300 g opp i dag og det er jeg litt sur for. Ikke på noen måte uventet, og sikkert fortjent også, men likevel... nå har det jo gått så fint ei stund. Vel, skal ikke surmule, men heller se det positive.

 

Det er tross alt bare 300 g, og de er borte neste uke hvis jeg holder meg i skinnet. De kan til og med ha forsvunnet til i morgen - det skjer ganske ofte at onsdagssnikveiinga er lavere enn den offisielle tirsdagsveiinga, spesielt etter litt usunne helger. Dessuten har jeg gått ned litt i mål og det er det ei god stund sia, riktignok bare 4 cm, men en til i midjen så nå er jeg endelig under 80 cm. HURRA :D

 

Sparkla og pussa i går. Holder på i tre rom samtidig, så blir litt kokko - må få noe av det ut av veien g heldigvis er det bare småtterier og ikke hele rom. I dag er det litt maling som skal til på morgenen, og så må jeg vel på jobben, kanskje. Og så mer maling!

 

Ha en riktig så fin dag, alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Etter et lite overslag har det gått opp for meg at jeg har gått ned bare 1.4 kg i juli. Helt utrolig skuffende og jeg er skikkelig sur på meg selv. Jeg vet jo at jeg ikke var så flink denne helga, men mener at jeg stort sett har gjort ting riktig ellers. Eller kanskje jeg ikke har det? Kanskje jeg må kikke igjennom det jeg har drivi med denne måneden - det er kanskje noen slakk jeg behendig nok har glemt bort? Kanskje jeg må slutte å unne meg litt rampete mat og drikke selv når jeg er innenfor budsjettet. Og så får jeg regne på inntak og uttak igjen.

 

Jeg har det jo ikke travelt, men nå synes jeg at det går vel sakte. Målet er jo tross alt å gå ned i vekt til slutt, ikke surre rundt.

 

Her må det visst brettes opp! Tiltak for tida fram til 23. august:

:) styrketrening 2 ganger i uka (Det har sklidd ut, gitt!)

:D enda litt mer vann (PepsiMax bare i helga og max ett koseglass med vin i uka)

:) mer grønnsaker (Blir mye salat om dagen men lite annet)

:) øke litt på proteinene

 

Ja, ja - krampaktig forsøk på å holde motivasjonen. Det eneste kortsiktige som ville hjelpe nå er en hyggelig snikveiing i morgen. Glad jeg snikveier - ellers tror jeg at jeg hadde blitt mer demotivert når det butter.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut Skrulle, det er kanskje kroppen din som desperat prøver å holde seg på den vekten. Men hodet vinner tilslutt! Tror det er kjempelurt å gå igjennom vanene sine og se om det er noe vi kan endre. Det er sikkert lurt uansett nedgang eller oppgang. Jeg har også kuttet ned på styrketreningen nå i sommer, men nå skal det bli andre boller gitt. Tok litt styrketrening i dag for meg selv etter spinningen, det skal jeg ha som mål og gjøre minst 2 ganger i uken. Jeg er også glad i å snikveie meg, det kan godt hende at du har gått ned igjen til i morgen. Kanskje det er mer mat i tarmen akkkurat nå, at du samler litt vann i varmen osv. Uansett så har vi fått en ny livsstil og den skal vi beholde uansett!!

Oppmuntringsklem avsendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pandora

Tenk å ha gått ned 1,4 kg i sommermåneden juli - utrolig flott synes jeg - kjempesalutt************

De der usle hektoene forsvinner fort du - kanskje ikke i morra, men sikkert før helga....

 

Ligger på en nedgang på 1,6 kg jeg - så det er ikke så mye bedre stelt her i gården. Men ellers om åra har kiloene sneket seg på om sommeren - og jeg har brukt høsten til å ta dem av - igjen:p

Nå slipper vi kanskje det skrulle - vi kan gå videre nedover:)

 

Så her gjelder det å holde på motivasjonen - du har gjordt en utrolig flott innsats på slankefronten - ikke noe depping takk:D

 

Men at vi tar en kikk på vaner og uvaner kan jeg gå med på. Selv må jeg innføre gode trimvaner. Det har liksom blitt ikkefungerende i sommer.

 

Stor og optimistisk hilsen fra Pandora - som ønsker lykke til med snikveiinga i morgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Tusen takk for oppmuntringer 2neA og Pandora – det hjelper godt på å ha dere herlige og kloke damer å snakke med! Det kjennes litt ensomt ut å endre livsstil, og uten folka på forumet hadde det blitt veldig mye hardere. Den utrolig gode helten min er jo kjempeflink til å skryte av meg, men han blir litt lei og utålmodig når jeg syter og klager når det går tregt. Han er imponert bare det går nedover, han :).

 

Du har jo så evig rett i det du sier 2neA. Det kan også hende du har rett i at kroppen tviholder på kiloene nå. Jeg er nok på et vektnivå det må være rundt 15 år siden jeg var under. De mener jo (Hvem er Â’deÂ’, forresten? Vel noen forskere mener...) at kroppen har et slags minne om vektterskler og at den nødig vil skrante bort. Ha ha! Skranting blir det nok ikke med det første, men det skjønner jo ikke den stakkars kroppen min! Nei, må nok bare bite tenna sammen – det er jo en endring for alltid som du sier. Så bra at du har styrketrent igjen, forresten!

 

Og Pandora; du har jo rett i at det er fint at vi tross alt går ned og slipper å styre med disse kiloene til høsten. Nei, skal ikke deppe mer nå – du får meg nå alltid til å trekke på smilebåndet. Vi får være fornøyd med et snitt på 1.5 kg (Så du hvor behendig jeg bare lånte 100 g vektnedgang fra deg nå??), og satse friskt videre. Du får komme i gang med trimmen og jeg med mine småendringer.

 

Ha en riktig god dag alle!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skrulle da... 1,4 kilo på fire uker er jo helt flott! Det er klart du vil gå ned så fort som mulig men er det ikke så at vekten ikke skal gå for fort ned? Det kan gi problemer når målet er nådd. Jeg trodde at ca en halv kilo uken var optimalt og da ligger du bare litt under (150 gram i uken hvis en liten matte-idiot som meg regner det ut he he he). Dessuten er jo 1,4 kilo ned i beste ferietid utrolig bra. Slutt med tull og gi deg selv en velfortjent klem. Du går jo NED jente! Tøyet fra innerst i skapet har begynt å passe! Du er i bedre fysisk form enn på lenge! Du er KJEMPEFLINK :)

Stooooor klem fra Terri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

kjempefint å gå ned uansett om det er litt og litt:)

 

jeg er glad for at jeg står i ro og ikke går opp nå i disse tider. gleder meg nesten litt til å begynne på nytt etter ferien. innbiller meg at jeg kommer til å gå litt foretere ned nå når jeg har stått så lenge stille

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Å gå ned i steden for opp er kjempebra på denne tiden av året. De fleste av oss koser oss litt ekstra om sommeren, og du har faktisk gått ned 1,4 kilo, kjempebra. Når du snakker om vektterskler er det et kjent problem. Jeg hadde en på ca 75 kilo og har en nå på ca 65 kilo. Har ikke veid mindre enn 65 kilo siden jeg var tenåring og vet at jeg vil måtte jobbe for å gå ned de siste kiloene. Da jeg veide 75 kilo lå jeg på samme vekta i nesten 3 måneder før jeg klarte å jobbe meg nedover igjen. Det som er viktig er å ikke gi opp. Husk at dette er en livsstil som du skal leve med resten av livet. Da er det viktig å kunne kose seg litt innimellom uten å gå av skaftene. Har selv hatt en periode hvor det har blitt mye usunn mat. Som du vet har det skjedd mye i livet mitt de siste ukene, og det er så lett å falle tilbake til gamle uvaner med å spise de tingene du vet er dårlig for deg. Min store fallgube er sjokolade har jeg funnet ut.

 

Nå er jeg i gang igjen, og tar fatt på de siste kiloene med friskt mot. Vi skal nok støtte hverandre i månedene som kommer også. Du er mye flinkere til å trimme enn jeg har vært de siste 2 månedene så jeg må ta meg sammen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Tusen takk for oppmuntringer, alle herlige damer! Det går nedover og jeg er veldig glad for det, men nå drømmer jeg så veldig om 70-tallet...:). Men det er bedre med meg nå; litt fordi snikveiinger nå er hyggeligere enn tirsdagsveiinga, men mest fordi jeg får så god hjelp av dere til å huske hva det er jeg driver med, hva som er viktig og at det faktisk går litt opp og ned. Jeg har visst kommet til sans og samling igjen :). Har nok litt mye på tapeten om dagen, og da hoper det seg gjerne opp litt...

 

Så: ja, Terri, jeg har slutta å tulle, og gleder meg over at jeg er flink og sprek! Takk for sparket i rumpa! ...og; du er gruelig god i matte!

 

Hyggelig at du stikker innom i ferien, jubalong. Du har jo feriert grundig og da er det superflott å holde seg i ro. Når jeg sier at det er bra, mens jeg surver for at jeg bare har gått ned litt, så er det fordi jeg har levd vanlig og ikke hatt ferie :D. Nå bretter vi opp for videre nedgang!

 

Fint å se deg igjen, metchen. Dette med gamle uvaner som sniker seg innpå igjen når det stormer rundt øra kjenner jeg godt igjen. Før var det sjokoladen og potetgullet som ble mine trøster, og det gikk jo ikke så godt. Heldigvis har livet vært snilt mot meg siden jeg starta omlegginga, og jeg har sluppet unna langvarige syndige perioder. Men nå er du i gang igjen - du vet å ta tak igjen nå, og da skal det gå fint. Det er jo tross alt bare noen uker å ta igjen og ikke årevis. Friskt mot er rette innstillinga!

 

Og, Pandora: takk for at du er så velvillig på utlånsfronten! De mentale solbrillene er på: Jeg er COOL – og det er jammen alle dere flinke damer også! :cool:

 

Klem fra skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladjegerigang

Ser at du har hatt en liten nedtur, hvis man kan kalle det nedtur da. Jeg kjenner meg godt igjen i følelsene dine, for jeg er også litt småsur for at jeg ikke har klart målet mitt i sommer, men samtidig er jeg helt enig med alle tilbakemeldingene du har fått. Sommeren er en tid hvor man ofte legger på seg, så hvis du tar med de kiloene du egentlig ville ha lagt på deg tidligere, så har du egentlig gått ned mye mer enn 1, 4 kg;)

 

Godt å være tilbake igjen. Nå er det snart høst, og jeg er klar for å brette opp armene med mat og trim. Det her skal vi klare;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Så veldig koselig at du er tilbake hjemme hos oss igjen, gladjegerigang! Kjedelig å høre at du ikke er helt fornøyd med sommerens innsats. Jeg skal sporenstreks gå inn på tråden din og se hvordan det er med deg!

 

I dag har jeg tatt fram målebåndet og sammenlikna diverse kroppsdeler med de måla jeg hadde da jeg starta. Der var det mye inspirasjon å hente! Synes feks at armene ikke ser ut til å krympe noe særlig, men skal si at forskjellen er betydelig. Kan heller nesten ikke fatte hvor mye som har krympa rundt bryst og midje. Var det virkelig så mye av meg :)? Jammen godt at jeg kom i gang her inne!

 

Dagens positive:

* Huden min er ikke så tørr som den pleide å være - Nå får den jo masse vann!

* Olabuksene jeg kjøpte akkurat for små i USA i mai sitter nå som et skudd – Redd for (...vel, håper egentlig!) at jeg må til med belte snart siden de er litt strechete

* Det er sommer! Vi har litt ustabilt vær, men det er varmt og fint

* Vi har spist deilig ovnsbakt laks til middag

 

Ønsker alle en riktig fin kveld!

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Er veldig enig med deg i det med målebånd. jeg har krympet en hel del i cm, og det er utrolig morsomt.

i utgangsounktet var det slik

Bryst :124 nå: 104,5

Midje: 112 na:92

Rumpe: 130 nå 115

Hals 36,5 nå 32,5

Overarm: 34,5 nå 28,5 (ser ikke at de har krympet jeg heller, hehe)

Lår: 75 nå 66,5

 

Ganske store forskjeller, og er en grei pekepinn. det er jo centimeterene som synes mest. sånn ut i fra hva andre ser!

Merker det er mye tøffere i ferien enn ellers i året, har vieidag med kursleder på mandag, og er veldig spent. siste veiing var 11.juli, og da hadde jeg 2 kilo ned på to uker, fornøyd med det. håper på 3 kilo nå 4.august, krysser fingrene, og tar en ekstra tur på Gaustatoppen på søndag. hehe.

 

men takk og lov for nytt kurs 26.august!

Lov til å spørre hvor mye du har gått ned skrulle? virker som du gjør en super jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrulle

Neimen, så koselig med et nytt fjes på tråden min! Jeg har nok fulgt med litt på deg inne på de trådene du er til vanlig, så jeg kjenner deg jo bittelitt, synes jeg. Ser at du har stor glede av målebåndet ditt også – skal si at det er stor forskjell i målene dine! Er det ikke helt utrolig fantastisk herlig?! 2 kg på 14 dager er jo veldig bra – jeg tror aldri jeg har tatt så mye i slengen. Kanskje litt i starten. Jeg krysser fingre for at du får bra nedgang på mandag. Og snart er det kursstart for deg igjen – ser ut som om det er noe du gleder deg til. Hold ut hold ut – Det er bare 4 uker til! Jeg har aldri vært på Gaustatoppen, men det er på lista over steder som skal besøkes. Hvor lang tid må man beregne på en tur opp og ned igjen?

 

Takk for kompliment angående omlegging! Jeg har offisielt gått ned litt over 16 kilo, men uoffisielt (etter de siste dagers snikveiing...) har jeg 17. Jeg har ikke hatt så kjapp nedgang, men det rusler jevnt og trutt og til tross for at verden raste sammen (He he...skulle nesten tro det, etter innlegget mitt på tirsdag) er jeg veldig fornøyd med hva jeg har fått til så langt. Jeg gir meg ikke!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med disse dagens positive, mye inspirasjon å hente der.

Jeg ser for meg at du en den stilige dama, smal i midljen og formene i behold. Tror du må hilse kjæresten at han må holde litt øye med deg:-)

 

For en stund siden snakka vi om det å føle seg feit. Vet du det, Skrulle... Jeg har nettopp vært på BodyPump og da jeg så meg selv i speilet sammen med de andre følte jeg meg for første gang ganske normal. Jeg var kanskje den rundeste i salen, men så ikke lenger feit ut. Kanskje speilet var litt buet der jeg stod, men jeg så faktisk "normal" ut. Jeg fikk nesten lyst til å rope det ut til de andre i treningssalen. Se det for deg- ei kjærring midt i livet som roper ut at hun ser normal ut:-)

 

Jeg målte meg ikke da jeg var på det tjukkeste. Skulle kanskje målt litt underveis, greit å ha dette i stille-periodene.

For noen dager siden så på noen bilder av meg selv fra i fjor sommer, det var nesten litt flaut. Og jeg ble enda rundt 5kg tyngre i løpet av fjorårshøsten.

Det skal IKKE SKJE denne høsten- for vi her inne skal klare å stå løpet ut.

 

Stå på, Skrulle:-)

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi brukte to og en halv time opp for et par uker siden, det er ganske lang tid, var et møkkavær for å si det pent. hehe. får se hvor lang tid vi bruker på søndag! tror vi brukte i overkant av halvannen time ned, stoppet og tok masse bilder. utrolig utsikt!

 

17 kilo er jo utrolig bra! det må du være stolt over, og nei, vi gir oss ikke, selvom det nesten frister noe ganger, men pytt. det går som regel bra etter en dag eller to, men frustrasjonen blir ofte stor. jeg er bl.a frustrert over ei venninne som veier 83, jeg veier ca 89,8 eller noe nå, min vekt er litt streng, hehe, men hun er mye mindre ut enn meg, og bruker mindre størrelser, urettferdig, ¨men sånn er livet.

 

haustatoppen er absolutt å anbefale. en flott tur!

 

er 20 år forresten, startvekt var (skummelt tall) 111,2, nå ca 89,8. er fra vestfold. og er 171 cm høy, på en god dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo gått ned veldig mye, ned39. Bra jobba! Tenker at du merker veldig stor forskjell fra før. At frustrasjonen tar oss i blant er ikke så rart. Vi er i ferd med å realisere en drøm vi har hatt lenge, ja for min del har drømmen om først å være tynn (da jeg var veldig ung), og seinere slank vart helt siden jeg fikk et forhold til at mennesker har forskjellige kroppsstørrelser. Drømmen vil vi jo helst skal være oppfylt allerede! Men slik er det jo slett ikke, og jeg tror faktisk at det er fint å krympe litt gradvis slik at hodet får følge med og prøve å finne det nye bildet av en sjøl.

 

Det er litt frustrerende når andre ser slankere ut selv om det faktisk bare skiller noen få kilo. Jeg tror at når du får noen kilo til på deg så kommer du til å merke forskjell. Jeg syntes perioden mellom 92 og 85 kg var ganske hard fordi jeg følte ikke at det skjedde så mye med kroppen min. Tror de første 8 kg merktes veldig godt, for ble mye lettere i kroppen og mista mange cm rundt midjen. Nå hvor jeg er nede på åtti-og-litt er det akkurat som om det plutselig hjelper igjen. Plutselig føler jeg meg nesten normal, slik som jess også skriver i innlegget over her. Nå føler jeg meg liksom bare noe drøyere enn det Â’vanlige folkÂ’ er :). Så hold ut, hold ut!

 

Ha en riktig så god helg. Jeg får vel bare drømme om Gaustatoppen, jeg. Men senere...!

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...