Gå til innhold

Siste innspurt


Gjest 2neA
 Share

Anbefalte innlegg

Søndag.

Jeg har fått meg en times tur i skogen med hunden vår, forbrant nesten 400 kalorier der- bra. Har spist sjokoladekake til dessert- ikke fullt så bra. Har pakket vekk resten i fryseren - bra! Vurderte en stund å ta med rester på jobb i morgen, men da hadde jeg kanskje forsynt med da også og tre dager med kake på rad det ville blitt for dumt. Snikveiingene gir meg gode prognoser for tirsdagen, men jeg tar det ikke for gitt, plutselig så fyker jeg opp igjen. Men håper som sagt på nedgang - omsider!

 

Prøvde rockering i går, blitt litt inspirert av andre tråder her inne. Og jammen meg jeg klarte faktisk å få den til å gå rundt. Så nå skal jeg øve litt hver dag og kanskje håndtakene forsvinner helt? Midjemålingene viser nå at jeg på en god dag er i underkant av 80 cm- det er jo bra da!! Synes det er vanskelig å måle helt nøyaktig.

 

Ha en fortsatt fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det visst ei stund siden jeg har vært innom og skrevet også! Men jeg tenker ikke å løpe strafferunder, altså ;). Det er nå godt når slike feiringer er overstått og det sunne livet kan fortsette uten innblandinger av sjokoladekaker og alskens andre styggerier. Sjokoladekake er veldig godt. Og igjen er det jo slik at litt er greit, så tenker at du ikke trenger å betale så dyrt. Men sikkert lurt å stappe den i fryserÂ’n. Jeg håper virkelig at du kommer forbi på vekta di nå. Jeg skjønner det vel slik at du er ikke helt klar for å gi deg der du er nå selv om jeg vet at du har jobba veldig med tanken. Blir spennende på tirsdag :)!

 

Jeg har å lyst til å rocke! Men vi har for liten plass her inne og kan ikke se for meg at jeg skal stå i hagen. Nei, huttetu, da tror de vel at jeg er blitt helt sprø :D. Men egentlig burde jeg jo ikke bry meg om hva et par trauste naboer mener. Dessuten kan det tenkes at de synes det er helt fint, hva vet vel jeg om hva de tenker?

 

Ja ja, 2neA. Rock i vei og spis lurt – jeg krysser fingrene for at tirsdag blir en glitrende veiedag!

 

Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du at 80 cm er det de regner som den magiske grense i forhold til helsa? Og du er under- gratulerer! Jeg har hørt at man skal måle ca 2 cm over navlen. Det viktigste er vel at man måler ca på samme sted. Jeg måler ikke så veldig mye, men har også akkurat klart å komme meg under dette "helsekravet".

 

Den frokosten du spise i går så veldig god ut. Jeg bakte "improviserte" scones her til frokost. Det er utrolig fort gjort, og så ble de ganske gode. Jeg brukte 50/50 sammalt hvete og fullkornshvete. Jeg droppa smør men heiv oppi litt cottage cheese, kardemomme, litt søtt og salt. Jeg baker de så tjukke at de nesten blir som ett flatt rundstykke. Det tar bare 10 minutter å bake slikt:-)

 

Det er ikke så lett når heimen bugner av bursdagsmat. Jeg strever virkelig på slike dager. Mitt viktigste våpen på slike dager er å spise masse mat slik at ikke sulten tar overhånd. Jeg er virkelig imponert over at du klarer å kontrollere deg selv så bra, du spiser jo bare bittelitt av godsakene!

 

Jeg krysser fingre og tær for deg fram mot tirsdag.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan damer. Kjekt at dere stikker innom. Vekten har gjort et lite rykk nedover og har holdt seg stabil + 300 gram. Og det er jeg jammen veldig godt fornøyd med. Når det gjelder den mentale biten så har jeg lyst til å komme innenfor normal bmi, bare for å kjenne på den følelsen. Når det er sagt så er jeg nå så tung som jeg var i gymnastiden!!!! Og det er ganske uvirkelig i seg selv, jeg har ikke vært så lett over lengre tid siden før 90-tallet. (Når man ser bortifra jojo'en som har føket ned hit (og lengre ned) og så opp igjen).

 

Min største frykt (slankemessig)er at jeg skal stresse med videre vektnedgang, møte den berømte veggen og gi litt opp fordi jeg fokuserer på de få kiloene som er igjen istedet for de 23-24 kg som faktisk er borte) Derfor så har jeg jobbet mentalt med at jeg skal være fornøyd med å holde vekten, og dersom jeg går ytterligere ned så er det bonus. Jeg har funnet et kosthold som jeg stortsett trives med og jeg har vært veldig stabile på 7-8 trimpoeng i laaaaang tid.

Dette vet jeg at er noe jeg må holde på også når jeg skal holde vekten. Så når jeg står i ro i lange perioder så jobber jeg med tanken på at det er en ok vekt å ha. Og det synes jeg virkelig også at det er. Jeg bruker størrelse 38-40 i klær- hallo er det meg vi snakker om her. Jeg gleder meg til å finne frem klær til neste dag- fortsatt hallo er det meg vi snakker om her. Jeg liker inntilsittende klær!!! Det har skjedd så utrolig mye dette året og jeg er så glad for at jeg fant motivasjonene for å ta fatt og ikke minst for å holde frem. Og mye av den motivasjonen som har holdt meg gående har jeg funnet her inne hos dere!

 

Mål for resten av året:

- holde vekten (nedgang= bonus)

- holde kostholdsvanene

- holde trimvanene

- registrere vekt og gjøre noe med det hvis jeg går over 68 kg to uker på rad.

 

Nå må jeg komme meg avgårde på jobb. Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh i dag har jeg hatt øresus på venstre øret hele dagen og det er der i full storm enda. Det er så irriterende- kjenner jeg blir gretten og sur av det. Kan det være en bivrikning av prosjekt ned i vekt? Tror ikke det, men skjønner ikke hvorfor jeg skal ha slik øresus, det er ikke noe jeg har hatt før som jeg kan huske og dette tror jeg at jeg ville ha husket!!!! Håper det går over til i morgen. I kveld blir det ikke trening som normalt men en super tidlig kveld i sengen. Håper å sove av meg elendigheten. Kjenner at det plager meg litt at jeg ikke fikk trent i dag, men jeg får ta det igjen i morgen. Når nok trimpoengene mine denne uken også.

 

Er det noen av dere som har erfaring med øresus? Jeg merket det nesten ikke når jeg kjørte bilen, kanskje det er det jeg må gjøre for å få sove i natt? Be gubben kjøre meg i søvn - tjhi.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner lite til øresus, men har hatt tette ører i min tid med litt øresus på toppen etter en forkjølelse og det var veldig forstyrrende. Fikk omsidert drenert (etter 8 måneder med masing!) og da fikk jeg nytt høreliv igjen. Lov meg at du går til legen hvis det ikke går over fort? Ellers må jeg si at den kjøre-til-du-sovner-strategien din hørtes nydelig ut – elsker å sove i bil. Nå er du jo blitt så lett at han mannen din bare kan løfte deg ut av bilen og inn i køya ;).

 

Lykke til på vekta i morra! Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh i dag har jeg hatt øresus på venstre øret hele dagen og det er der i full storm enda. Det er så irriterende- kjenner jeg blir gretten og sur av det. Kan det være en bivrikning av prosjekt ned i vekt? Tror ikke det' date=' men skjønner ikke hvorfor jeg skal ha slik øresus, det er ikke noe jeg har hatt før som jeg kan huske og dette tror jeg at jeg ville ha husket!!!! Håper det går over til i morgen. I kveld blir det ikke trening som normalt men en super tidlig kveld i sengen. Håper å sove av meg elendigheten. Kjenner at det plager meg litt at jeg ikke fikk trent i dag, men jeg får ta det igjen i morgen. Når nok trimpoengene mine denne uken også.

 

Er det noen av dere som har erfaring med øresus? Jeg merket det nesten ikke når jeg kjørte bilen, kanskje det er det jeg må gjøre for å få sove i natt? Be gubben kjøre meg i søvn - tjhi.

 

Klem[/quote']

 

 

Jeg fikk en grusom lyd i ørene/ hodet når vi var i India. Det hørtes omtrent ut som et kjøleskap som durte. Jeg merket det ikke i den vanlige støyen. Men, når jeg skulle slapp av og var alene, så satte duringen inn. Jeg trodde jeg skulle bli gal!! Når jeg kom hjem til Norge dro jeg rett til legen. Han mente det var stress. Ha, ha, ha, tenkte jeg. Han ba meg gå hjem og finne tilbake til min norske rytme og komme tilbake etter 4 mnd. Etter 4 mnd var lyden nesten borte, nå etter 6 mnd er den borte. (jeg hadde lyden i ca 4 mnd). Så det kan jo være at det ikke er øresus, men en lyd som går bort. Jeg forstår hvertfall at det må være utrolig slitsomt!! God bedring:)

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, jeg gikk å la meg veldig tidlig i går og sov til jeg våknet av meg selv klokken 6.15 idag. Øresusen er blitt mindre, men den er der fortsatt. Jeg leste litt på nettet i går og det kan komme av mange forskjellige ting. Jeg tror ikke det er aldersøresus- håper inderlig ikke det. Det stod blant annet at det kunne komme av stress. Og jeg har stresset litt mye i det siste, så nå skal jeg sette ned giret og se om ikke det kan hjelpe.

 

I dag viste vekten 67 blank! Supert da har jeg gått ned 800 gram siden forrige tirsdag. Det var på tide.

 

Nå spiser jeg havregrynsgrøt/suppe til frokost.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, 2neA!Endelig er livet litt roligere så måtte innom å se om deg. Så flott nedgang du har hatt denne uka – det er jo fantastisk! Regna på deg inne på tråden min, og nå er du så godt som normalvektig etter BMI. Dette var vel fortjent etter alle disse frustrerende ukene. Hvordan er det med øresuset? Du er vel litt ung til å ha aldersrelatert øresus, vel – unge jenta :)!

 

Ønsker deg ei riktig så fin helg! Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag.

Denne uken, helgen har gått i rekordfart. Jeg overlevde hotelloppholdet med vindrikking på fredagen. Var bekymret en stund for at jeg skulle ta helt av. Jeg koste meg med maten og drikken og hadde en god følelse. Danset masse - kjempegøy. Regnet med at vekten hadde svingt seg litt opp når jeg skulle måle i dag, men den hadde faktisk gått noen 100 gram ned. Kan jo være at jeg får straffen om noen dager, men det er greit.

 

I dag skal jeg lage farsdagskake og kose meg med et lite stykke av den. Først skal jeg få trimmet litt. Har bare hatt 2 trimpoeng !!!! så langt denne uken, så nå skal jeg ut og gå med hunden våres. Jeg kommer nok ikke i mål med trimpoengene denne uken, men pytt sann slik får det bare bli. Neste uke blir nok mye bedre. Jeg har fortsatt litt øresus, men det er blitt mye bedre.

 

Gleder meg til å lese i trådene deres folkens. Ha en strålende dag.

 

ps. Skrulle, jeg hadde vært omtrent normalvektig hvis jeg forstatt var 163 cm høy, men jeg har dessverre minsket på mine gamle dager så nå er jeg bare 161 cm høy. Men jeg nærmer meg, rykker stadig nærmere. Her er vi super opptimister, vekten samarbeider evt. så trenger den nye batterier (he he).

Jeg har nok vært innom et vektplatå de siste ukene/mnd, men nå tror jeg jammen meg at det løsner litt. Så det er håp jenter selv om vekten står i ro LEEENNGEEE- Beholder vi de gode vanene så vinner vi tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...glemte at du hadde krympa :). Selv med det lille krympet der er du jo nesten normal i forhold til BMI, så du nærmer deg stort, du flinke jente.

 

Kanskje et hotellopphold har gjort underverker med deg? Mye dansing er bra, og litt vin trenger ikke å bety så mye. Selv med litt voldsom vindrikking i forrige uke sier snikveiingene mine at det bør kunne bli litt nedgang på tirsdag, men vi får se. Jeg krysser fingerene for at det har løsna for deg og at du vil se nye tall til uka.

 

Jeg vil også ha kake! Blir nok dårlig med kake her i huset, men vi skal ha pizza og det er jo veldig deilig også. Kos deg med en liten kakebit :). Fortsatt god kveld.

 

Klem skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig den helga hørtes ut. Artig med slike opplevelser!

Det er ikke sikkert du får noen straff, kanskje du trenger litt ekstra innimellom for å holde farten oppe på forbrenningsmotoren.

Jeg er iallefall begynt å tro at min kropp er mer fornøyd med mer brensel, for nå viser vekta NED for 3. dag på rad. Jeg har kun trent 6,7poeng denne uka, noe som trolig er det minste siden jeg startet- og har også spist mer- og vekta peker likevel ned. Så nå skal jeg iallefall være blid. Om vekta skulle vise noe annet i morgen, så vet jeg uansett at den er på tur ned.

 

Vi har også bakt kake i dag, ei diger gulrotkake med masse ostekrem på toppen. Det kom inn en helg gjeng med ungdommer, så hele skuffkaken er nå så godt som oppspist (heldigvis). Jeg spiste ikke av den, men kosa meg med lettis og varme boysenbær- noe som heller ikke er å forakte.

 

Gode vaner vinner til slutt, helt klart!!! Det skal være vårt motto:-)

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen damer. Ja nå tror jeg tingene skal gå vår vei, har veldig gode vibber for oss alle tre.

 

Jeg spiste ørlite kake og bolle i dag. Jeg hadde bakt begge deler og tok det som sagt med til mine foreldre. Og jammen meg fikk baksten bein å gå på, jeg tenkte at jeg skulle nå vente litt med å forsyne meg, glede meg ekstra på en måte. Og omtrent på 123 så var det meste spist opp- supert. Da er det enklere å være meg. Jeg smakte litt sjokoladekake (åhh den kaken er så god) og et par biter boller hos yngstemann (gjærbakst med vaniljekrem inni). Jeg har ikke klart å påvirke dem så mye i matfatveien enda, så det var ikke noe frukt på bordet. Her har jeg definitivt en jobb å gjøre - men pepsi max har de heldigvis. Så nå var jeg godt sulten, så nå har jeg spist middagsrester. Lagde barnas favorittfisk til middag i dag - hvitsaus, med laksebiter, dekket av hardkokt egg potetstappe og litt ost. jam jam.

 

Nå skal jeg lese litt her inne og se litt på boksen før jeg finner køyen. Kjenner at jeg trenger litt ekstra søvn. Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 100 gram i dag. Kjenner at jeg er litt skuffet, skal jobbe med å godta at jeg ikke gikk ned selv om snikveiingene viste bedre resultat. Kanskje neste uke. Jeg skal prøve å snu humøret, og ikke la vekten styre det. Prøver hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

prøv hardt!!! vet hvordan skuffelsen er når man har gått opp og ikke ned... men hva annet enn å kjøre på skal man gjøre?

gi opp? NEI NEI NEI!! :-)

Kom igjen, neste gang ser du at du har gått ned.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du flinke 2neA. Skjønner godt at du er skuffa over oppgang. Men dette er bare fluktureringer - snikveiinger gir lovnad om nedgang, det har vi jo sett gang på gang. Neste uke skal du se at du er på vei nedover igjen.

 

Stor klem - håper at du får en fin dag likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere ha, dere er nå så gode. Humøret steg utover dagen og jeg fikk to komplimenter i dag som jeg skal ta med meg videre. Jeg er jo fornøyd med det jeg har oppnådd ble bare litt skuffet når vekten tok seg en sving oppover også akkurat på den offisielle veiedagen. Men men, veid er veid. Nå har jeg akkurat vært og trent i 1,5 timer. Har trent litt elipse og en beinhard styrke step time. Nå sitter jeg og kulern i sofaen, men bonderomantikk og pc en i fanget. Kan ikke bli bedre på en tirsdagskveld. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100gram er ikke vektoppgang! Du hadde sikkert bare dusjet og ikke fått håret skikkelig tørt før du gikk på vekta:-)

Når vekta begynner å jobbe nedover igjen vil vi jo ikke at den skal stanse igjen- ikke sant?

Hvis du har gode snikveiinger, så vet du jo hvordan det ligger an- og det er det viktigste. Jeg skjønner godt at du er skuffet, vi har jo så lyst til å komme i mål. Det er litt av en tålmodighetsprøve med denne sneglefarten. Vi får tenke at om noen måneder så skjønner vi ikke hva det var vi styra med, i etterkant virker det jo som om tiden gikk så fort. Da jeg startet dette prosjektet var det jo eviiiiiigheter til mål og nå er vi plutselig snart der:-)

 

1,5t trening er kjempeflott. Kos deg videre i sofaen- det er vel fortjent.

 

Ha en fortsatt fin uke

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he Jess, ja skulle gjerne ha skyldt på vått hår. Vekten fortseter dessverre å svinge oppover i dag er den 400 gram mer enn i går, men jeg får ikke panikk for jeg vet jo at det er naturlig for meg å variere en del i løpet av uken. Noe har de mange snikveiingene fortalt meg. Tjhi. Håper du får en fin tur Jess, forstod at du skulle på en liten tur nå. Forstår godt sorgen over kaken. Det er et slik forhold jeg har til chips. Litt duger ikke (forløpig) så da må jeg stortsett holde meg unna. Ha en strålende onsdag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, etter halvannet døgn i Trondheim. Jeg har vært på et møte i forbindelse med jobb. Matmessig har det vært veldig greit, jeg har vært alene og da er det aldri noe problem. Det er godt med en avkobling fra hverdagen, minuset er bare at det stadig er noe som stjeler tiden jeg gjerne skulle brukt til trening. Men, men- jeg har hatt det fint:-)

 

Min vekt svinger også veldig fra dag til dag. Det kan ofte variere med 1-1,5kg. Jeg gjorde også et lite "eksperiment" for noen dager siden (mye man skal betro hverandre, du...) Jeg veide meg før og etter jeg hadde tissa på mårran. Jeg ble veldig overrasket over å se at det faktisk ble 0,9kg i forskjell. Hmm. visste ikke at blæra var så stor:-)

Når jeg skriver slike ting får jeg nesten assosiasjoner til tiden da jeg hadde nyfødte barn. Det var jo helt vanlig å diskutere avføring og urin og gulp og jeg vet ikke hva.

 

Jeg har en sterk følelse av at vekta mi har stoppet opp igjen. Den som lever får se, det er enda noen dager igjen til neste manda. Humøret er iallefall bra, og det er det viktigste.

 

Ha en fin dag, 2neA!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:-)

Har du noen tanker rundt jula, sånn matmessig? Jeg er i tenkeboksen, vet ikke helt om jeg bare skal ta en pause i jula og la det gå sin skjeve gang. Det gjør sikkert ikke all verdens skade.

På en annen side er jeg ikke så veldig glad i de fete middagene vi pleier å ha. Ribbe og pinnekjøtt kan jeg faktisk stå over. Men jeg elsker kålrotstappe. Og den pleier jeg å ha fløte i når det er jul, og det skal det nok bli i år også.

Jeg er jo en hund etter dessert, julekaker og vin.

Så... kanskje jeg ender med JA til vin, litt øl+akevitt, kålrotstappe, rundstykker, klemetiner, svineSTEK, dampede grønnsaker, lettis m/multer.......... og NEI til pinnekjøtt, ribbe, julekaker, krem, daglig dessert, sjokolade, chips? Tror det kan være en slags plan...

 

Ha en fortsatt fin uke

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Jess. Ja tanker rundt mat og jul... hm synes nei listen din ble vel lang. Jeg tror jeg vil si ja til en smak av alt jeg pleier å spise men begrense tidsrommet og mengden. Jeg vil kose meg ekstra lille julaften og julaften, samt nyttårsaften. De andre dageen skal jeg prøve å finne på alternativ kosemat. I tillegg skal jeg prøve å trimme litt ekstra slik at jeg ikke får så dårlig samvittighet. Da var planen lagt, så er det bare å sette det ut i livet.

 

Ellers så går livet sin vante gang, vekten står i ro igjen den her hos meg. Og det er greit sier jeg med en innbitt smil om munnen. Ja ja, var hos legen igjen i går og fikk masse skryt for omleggingen. Hun kunne se på meg at jeg hadde gjort det på en sunn og god måte, for jeg var blitt så stram og fin. Så det så.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff

 

Vekten har svingt seg opp med over et halvt kilo siden veiingen på tirsdag. Den svingte opp allerede på onsdag, håpte det bare var et blaff og at den ville gå ned igjen dagen etter, men nei da den er fortsatt høy. Så nå begynner jeg å tenke på hva jeg gjør anderledes og etter litt tankearbeid kom jeg frem til:

- jeg er begynt å kutte ut mellommåltidet i 2 -tiden (skylder på dårlig tid) dette fører til at jeg småspiser mens jeg lager middag og at jeg spiser mer til middag pga. sult og en forskrudd tanke om at jeg fortjener mer middag for jeg har jo "spart" et måltid.

- jeg er begynt å smøre tykkere på knekkebrødene, mer smøreost mer skinke osv.

- jeg er begynt å spise vanlig yoghurt - hvorfor vet jeg ikke lettvariantene er gode nok de

 

 

Det verste er at nå når jeg er bevisst på fallgruber i kostholdet mitt, så klarer jeg ikke å snu det. Jeg har ikke lyst til å snu det, jeg vil ha ekstra ost på knekkebrødet, jeg vil ha mer middag, jeg vil jeg vil. Så hva vil jeg mest?

 

Jeg vil jo beholde vekttapet, det er absoutt mest verd for meg. Men kjenner at jeg er trøtt og lei av å stadig tenke på hva jeg putter i meg. Jeg har lyst til å spise det jeg har lyst til når jeg har lyst. Sitter og smådepper litt. Fornøyd med at jeg bare har spist 6 smågodt biter, har jo lyst på minst 60. Ja ja jeg får vel bare finne sengen og håpe på bedre humør og sinnstilstand i morgen. Vet jo at jeg ikke har noe å klage over, men er så redd for at den vektøkningen ikke er en variasjon men en tendens oppover... hjælp.

 

Det hjelper jo ikke at jeg har hatt det så travelt på jobben at jeg har skulket en del trening denne uken. I morgen skal jeg uansett form eller ikke form, trøtt eller ikke trøtt trene.

 

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Ikke fortvil, dette klarer du å snu. Det er supert at du analyserer kostholdet og ser på hva det er som skjer. Det er nemlig det jeg har unnlatt å gjort de gangene jeg har gått ned noen kilo. Jeg har slanket meg og så var jeg ferdig med den biffen. Og da tar det nøyaktig noen uker før masse kilo er godt plantet på plass igjen. Og det skal vi ikke ha noe av.

Derfor er det bare tull at du vil og du vil. For du vil faktisk ikke. Det er bare noen tøvete ideer om at kroppen skal få det litt som han vil.

 

Jeg vet garantert at jeg MÅ spise mellommåltider i framtiden. Jeg har så altfor mange ganger ranet skapet mens jeg laget middag, eller slukt en sjokolade fra butikken og hjem-fordi jeg holdt på å dø av sult.

Ta en generalprat med deg selv, så er ting straks i orden igjen. Husk at dette skal holde.

Jeg lekte også med tanken om å bytte ut lettyoghurt, og det har jeg nå bestemt meg for at jeg ikke skal gjøre. Jeg er såpass glad i (mye) mat at jeg sannsynligvis må holde et relativt magert kosthold i framtiden.

 

Skriv ut gruffen her inne og hold fokus. Husk at jeg trenger deg!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...